Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb III Combi: Ptejte se, co vás zajímá (aktualizováno)

Redaktoři Auto.cz se nacházejí v německém Tegernsee, kde od rána testují novou Škodu Superb Combi. Stále ještě můžete psát do diskuse pod článkem, co vás o tomto voze zajímá, a my se pokusíme odpovědět v rámci prvních jízdních dojmů.
Zpět na článek
30. 6. 2015 16:34
30. 6. 2015 17:17
30. 6. 2015 16:36
30. 6. 2015 19:24
30. 6. 2015 22:47
30. 6. 2015 23:09
30. 6. 2015 16:45
1. 7. 2015 06:53
30. 6. 2015 19:04
1. 7. 2015 07:31
1. 7. 2015 12:39
2. 7. 2015 00:36
2. 7. 2015 11:14
2. 7. 2015 12:29
30. 6. 2015 17:26
30. 6. 2015 18:10
30. 6. 2015 19:37
30. 6. 2015 19:19
30. 6. 2015 17:35
30. 6. 2015 17:39
30. 6. 2015 18:41
30. 6. 2015 20:55
1. 7. 2015 16:45
30. 6. 2015 18:51
30. 6. 2015 19:09
30. 6. 2015 19:27
30. 6. 2015 19:46
30. 6. 2015 20:26
30. 6. 2015 20:54
30. 6. 2015 20:53
30. 6. 2015 23:16
1. 7. 2015 02:07
30. 6. 2015 21:14
1. 7. 2015 10:55
1. 7. 2015 06:57
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 7. 2015 16:43
30. 6. 2015 16:34
kolik
kolik se do kufru vejde 2 litrových lahvi Kofoly? ale merte to s vanilkovou Kofolou, ta normalni me jiz nechutna :-)
Rozbalit vlákno
2
30. 6. 2015 17:00
Re: kolik
lepší otázka by byla kolik se tam vejde běžných paštik na 14 denní dovolenou 4 členné rodiny u Jadranu :-)
30. 6. 2015 17:17
Re: kolik
tak ty se tam jiste vejdou, ikdyby celich 14 dni jedla cela ta 4 clenna rodina jen a pouze pastiky, tak to nebude vic nez 100-150kg pastiky, a ta se tam jiste vejde :-)
Avatar - hedvin
30. 6. 2015 16:36
Paleta
Vleze se do toho velkého kufru europaleta? Případně jakou má auto nosnost
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Informátor
30. 6. 2015 19:24
Re: Paleta
Můžeš mi napsat, v kterým osobním autě střední třídy se dá vézt europaleta? Rád se poučím a půjdu si to přeměřit. Jinak :no:
Avatar - Informátor
30. 6. 2015 23:09
Re: Paleta
Oukej, seženu, přeměřím, napíšu. I když si myslím, že na převážení europalety jsou lepší jiný auta.
30. 6. 2015 16:45
Interiér
Bude interiér stejně "ošulený" jako u liftbacku?
Rozbalit vlákno
1
1. 7. 2015 06:53
Re: Interiér
rovnako osuleny ako u liftbacku , alebo ako u noveho mondea.
30. 6. 2015 16:52
Sportovejsi podvozok
Zaujimalo by ma, ci je nastavenie DCC pri Combi vseobecne aspon o trochu tvrdsie...

Hlavne pre 2.0TSI 280k DSG 4x4 by sa hodilo (aspon ako priplatkova vybava) sportovejsie nastavenie DCC vo vsetkych modoch....predsa len vela vasich kolegov novinarov sa po zvezeni s vrcholnou motorizaciou noveho Superbu vyjadrilo, ze by to bolo pre rychlejsie dialnicne presuny (napr. v Nemecku) ziaduce.
Rozbalit vlákno
1
1. 7. 2015 00:12
Re: Sportovejsi podvozok
A kdy bude konečně 162 kw a 206 kw v manuálu? :)))
30. 6. 2015 17:00
Rozhodnutí
Proč bych si měl koupit Superb a ne třeba Mazdu 6,která je v 4x4 a s maximální výbavou a atmosférickým 2 litrem za 890 000.-kč ?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Shr3k
30. 6. 2015 19:04
Re: Rozhodnutí
6 se přece neprodává jako 4x4 s atmosférickým dvoulitrem...

Edit: Díky za palce dolů, sám jsem mazdař, ale kvůli tomu přece nebudu schvalovat blbosti, 6 se ve 4x4 prodává jen se 2.2 dieselem. :D
1. 7. 2015 07:22
Re: Rozhodnutí
No tech duvodu je spousta, ale ten nejzasadnejsi je ultratragicky atmosfericky dvoulitr skyactive. Kdyby se Superb delal s motorem 1,2 TSI 81kW, byla by to co do jizdniho projevu zhruba odpovidajici motorizace. Mazde gratuluji, ze objevila slepou ulicku a v aktualnim ekoteroru se rozhodla nesmyslne investovat do technologie Skyactive...
1. 7. 2015 07:31
Re: Rozhodnutí
Mam sice zkusenost jen s 2,5 ale ultratragicky mi rozhodne nepripada. Navic po 100000km bych mel jasno, jestli tsi nebo "ultratragicky skyactive"
Avatar - Shr3k
1. 7. 2015 12:39
Re: Rozhodnutí
Já teda nevím, ale 121 kW a 210 Nm mi přijde na atmosférický dvoulitr na benzínové dietě jako prima výkon (bezpochyby byl šel nakrmit, vyvážit a dostali bychom se při vyšších otáčkách dále, ale to není speciál na kopce nebo na okruhy) a téměř maximum, kolik momentu lze při atmosférickém plnění dodat. Kolik by měl podle tebe jako mít, aby nebyl ultratragický? Měli jste ve škole základy fyziky a mechaniky?
1. 7. 2015 18:28
Re: Rozhodnutí
No parametry na papire nejsou spatne... Ale jel jsi v tom nekdy? Ja bohuzel ano... M6 s timto motorem zere jako tank a nejede, proste to vubec nejede. Pro me to bylo obrovske zklamani z jinak docela pekneho vozu. Skyactive proste ne e...
Avatar - Shr3k
2. 7. 2015 00:36
Re: Rozhodnutí
Mám diesel 175k automat nejvyšší výbavu. Benzínový dvoulitr jede naprosto adekvátně výkonu 165k a jestli průměrná spotřeba 7,3 l/100 km [odkaz] je "žere jak tank", tak to bude asi nějaký hodně úsporný tank.
Avatar - Emel
2. 7. 2015 11:14
Re: Rozhodnutí
Jede adekvátně výkonu 165k a točivému momentu 211Nm@4000o.
Avatar - Shr3k
2. 7. 2015 12:29
Re: Rozhodnutí
Ano přesně tak, já nevím jestli zná kolega nahoře pravidlo, že u atmosférického benzínového čtyřtaktu je točivý moment vždy cca 100 Nm/1 l zdvihového objemu. Nižší hodnota znamená nízkou kompresi (VW 2.0 MPI), vyšší hodnota pak kompresi vysokou. V tomto kontextu nepovažuji motor Mazda 2.0 PE ani v nejmenším za ultratragický.
30. 6. 2015 17:03
Přespání ve voze
Rád bych se zeptal na možnosti přespání ve voze. V minulé generaci se muselo (v případě nouze) přespat na předním sedadle. Dá se v novém Superbu prakticky využít ke spaní kufr po sklopení zadních sedadel? V minulé generaci to kvůli schodu nebylo možné.
Předem díky.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - boost.
30. 6. 2015 17:23
Re: Přespání ve voze
... A jestli se tam do kufru vejdou vedle sebe i dvě osoby. A jestli je tapecírunk dostatečně měkký, aby nedošlo k modřinám apod. >:-[]
Avatar - white label
30. 6. 2015 18:10
Re: Přespání ve voze
Možná přijde i edice Superb Kombišuk...
Avatar - pumpkin
30. 6. 2015 18:19
Re: Přespání ve voze
To bude valentínska edícia s ultra simply clever výbavou.
Avatar - white label
30. 6. 2015 18:46
Re: Přespání ve voze
Jj, s balením clever prezervativů pod víčkem nádrže a s reflexními pláštěnkami ve dveřích...
Avatar - boost.
30. 6. 2015 18:46
Re: Přespání ve voze
:yes: Pussywagon
Avatar - white label
30. 6. 2015 18:49
Re: Přespání ve voze
Přesněji "Pasyvagon" (pane redaktore...) - jako speciální verze pro Miloše Zemana na jeho výlety do Lán. ;-)
Avatar - Informátor
30. 6. 2015 19:25
Re: Přespání ve voze
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - pumpkin
30. 6. 2015 20:22
Re: Přespání ve voze
Dnes ti ide. >:D :yes:
Avatar - boost.
30. 6. 2015 20:22
Re: Přespání ve voze
No ani mi ho nepřipomínej. >:D
30. 6. 2015 18:32
Re: Přespání ve voze
Tak to si delas srandu, ze to nebylo mozne uz u minule generace >:D
Jezdim nizsi stredni v hatchi a jiz nekolikrat jsem v aute spal. Se svymi 185cm, jsem musel ale soupnout predni sedadla uplne dopredu. Koukam, ze se u Supa setri nejen na interieru >:D
30. 6. 2015 19:51
Re: Přespání ve voze
Bohužel nedělám.
Každopádně v tom novém to vypadá na dobrou postel! >:D
[odkaz]
1. 7. 2015 16:35
Re: Přespání ve voze
Někdo tu psal, že i v předchozí generaci šla koupit dvojitá podlaha (což jsem si nemyslel, protože by zakryla kotvící lišty), takže v tomhle je snad stejný jako minulá generace a jako jiné Škodovky. Bez dvojité podlahy tam budeš mít schod, s dvojitou podlahou nebudeš (ale pořád tam budeš mít zlom).
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2015 17:26
Praktičnost
Od běžného Superbu se evidentně nemůže ve svých vlastnostech odlišovat. Až na praktičnost. Tedy:

1) jak vypadá po sklopení zadních sedadel - jsou sklopné i sedáky? Je rovná plocha? Je mezipodlaha?

2) Zadní okno 5. dveří je až nebývale zkosené ve stylu shooting brake. Jak dalece trpí využitelnost kufru při využití nad krycí roletkou, resp. již v její úrovni?

3) Jak je vůz připraven na zvýšené zatížení? Dostane automatické vyrovnávání výšky zadní nápravy? Liftback při zatížení - patrno z fotek/videa z testu - až nepřirozeně při zatížení padal k zemi na zadní nápravě. Proč? A chová se stejně i kombi?

4) Může někdo ze Š-A potvrdit, že vozy pro testy novinářů na prezentacích při představení nejsou dodatečně JAKKOLIV upravovány (mapy motoru, typ pružin, nástřik výfuku černým matem...)?

5) Co z testovaného modelu se 3x A4 příplatkové výbavy zůstane zákazníkovi i v základních a nižších verzích?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - fOE
30. 6. 2015 18:10
Re: Praktičnost
I ty jeden, takove "politicky nekorektni" otazky, hlalvne 4. a 5., si ani nezaslouzi odpoved a budou mistni redakci jiste poctive odignorovany. >:-[] :yes:
Avatar - Informátor
30. 6. 2015 19:27
Re: Praktičnost
Proč? Zeptal se náhodou velmi trefně, snad se dočká odpovědi >:-[]
Avatar - fOE
30. 6. 2015 19:37
Re: Praktičnost
Prave proto ze se zeptal trefne se nedocka odpovedi. :-)
Avatar - pumpkin
30. 6. 2015 18:21
Re: Praktičnost
tie tri čisté A4-ky predsa. :-)
Avatar - Shr3k
30. 6. 2015 19:19
Re: Praktičnost
To je fakt, pokud Superb III nemá vozit jen vzduch, zasloužil by si alespoň možnost přídavných pružin, pokud z toho teda nemá být motorový člun ve skluzu.
30. 6. 2015 17:35
Fotbalove hriste
Jak je velky kufr pri prepoctu na fotbalove hriste.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Informátor
30. 6. 2015 19:29
Re: Fotbalove hriste
Hele, kou(Messi), a co chceš jako slyšet? Že je to plocha velká jak u rohovýho praporku? >:-[] Budeš v tom vozit kopačáky, nebo rovnou celou jedenáctku na zápasy?
30. 6. 2015 17:39
Sirka kufru
Jak to skoda dokazala, ze ma superb mensi minimalni sirku kufru nez mnoha auta nizsi stredni?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
30. 6. 2015 17:46
Fatální chyby!
Bože můj, copak Superb je nějaké auto pro nagelované ***iekonomy?

- proč nejdou sklopit sedáky zadních sedadel tak, aby vznikla rovná ložná plocha? To se ti designéři zbláznili? :no: :no: :no: :no: :no:
- proč nejsou dveře čalouněné? Čalouněné dveře měla i Fabia před 15-ti lety :no: :no: :no: :no:
- kde je ruční brzda? :no: :no: :no:
- proč jsou ty kola tak obludně velká :no: :no: :no:
- proč to auto tak tahá pupek po zemi? :no: :no:
- proč jsou na tachometru a otáčkoměru čísla v nesprávné poloze? :no: :no:
- proč musí být ta budka vzadu tak spláclá? Je tím omezena užitná hodnota toho vozu! :no:

Celkově je nový Superb pro mne velkým zklamáním! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Informátor
30. 6. 2015 23:12
Re: Fatální chyby!
Výbornej link :yes: :yes: :yes:
Avatar - M1chal
30. 6. 2015 18:01
kufr, kufr, kufr, kufr, kufr, kufr ...
Koukám otázky jen ohledně kufru >:D Ta Škadovka fakt ničím jiným nezaujme 8-s
Rozbalit vlákno
2
30. 6. 2015 18:10
Re: kufr, kufr, kufr, kufr, kufr, kufr ...
Bohužel ani tím kufrem nezaujme, je velký leda v prospektu. Jeho šířka 103 cm je mizerná, osobně bych o takovém autě ani neuvažoval.
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2015 21:08
Re: kufr, kufr, kufr, kufr, kufr, kufr ...
tak Superb III liftback byl popsán dostatečně (a pravdu o něm se beztak dozvíme až s příchodem další generace, zaručeně lepší, a začínající opět novou éru...).

Takže na co bys asi tak čekal otázky? Na to, jestli mu to bude slušet v růžové pastelové témobil-rose nebo outú-blue nebo eon-white?
30. 6. 2015 18:21
praktická využitelnost kufru
Bude možné v rámci nějaké přípatkové výbavy objednat zadní dělené opěradlo v poměru 40, 20, 40?

Na dosud zveřejněných fotkách je jen uzavíratelnáý prostup opěradlem.

Prosím lépe nafoťte mezipodlahu a lépe vysvětlete její používání.

Co zamenaní hodnoty 660l a 41l?
že správný objem kufru je 660 - 41(prostor pro rezervu)= 619 (objem reálně využitelného kufru)?
nebo dokonce 660 + 41= 701?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ondore
30. 6. 2015 18:25
Batožinový priestor - ako inak
Rozmerové srandičky, ale teraz vážne chlapci z auto.cz - pls meter do ruky a:
- vstupný otvor kufra (šxv)
- šírka kufra (min, max)
- výška kufra po roletku
- výška kufra po strop
- dĺžka po 2. rad sedadiel
- dĺžka po sklopení (t.j. po koniec opierky zadných sedadiel)
- dĺžka po 1. rad sedadiel (po operadlá)
- dĺžka po palubku (po sklopení sedadla spolujazdca)
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2015 18:27
panoramatická střecha
Kolik místa na výšku je na zadním sedadle pod panoramatickou střechou? Jak moc panoramatická střecha omezuje zadní pasažéry, prosím pokud možno uvést i tělesnou výšku případných figurantů. Děkuji
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2015 18:41
zadní okno
Na fotkách z konfigurátoru jsou pod zadním spoilerem v horní části zadního okna na každé straně takové černé rožky, stejně byl vyfocen bílý Superb konkurenčním webem,
*/superb-combi-na-dalsich-fotkach-libi… />na oficiálních fotkách nic takového není. Proč tam ty černé rožky jsou a budou v seriových verzích?
Děkuji
Rozbalit vlákno
3
30. 6. 2015 19:59
Re: zadní okno
Ze by greenline...
Avatar - guze
30. 6. 2015 20:55
Re: zadní okno
Třeba v konfigurátoru je nemají 1.4 a 1.8 TSi, naopak vsechny diesely je maji, vcetne 2.0 TSi, nevím jestli to rikam presne, ale kdyztak mrkni do konfigurátoru :-)
1. 7. 2015 16:45
Re: zadní okno
Pokud chápu, co myslíš, tak mají aerodynamickou funkci.
30. 6. 2015 18:51
verze motoru
Prosím jízdně se zaměřte na verzi motoru
TDi 140 kW s DSG a adaptivními tlumiči
Děkuji
Rozbalit vlákno
7
Avatar - grifith
30. 6. 2015 19:21
Re: verze motoru
Co k té kombinaci potřebuješ vědět?
30. 6. 2015 19:56
Re: verze motoru
S tím jel jel,ale v lifbacku.Co potřebuješ vědět ?
Avatar - grifith
30. 6. 2015 19:59
Re: verze motoru
A jaký z té kombinace máš dojem?
30. 6. 2015 20:43
Re: verze motoru
Hodně dobrý.Převodovka sladěná s motorem velmi dobře.Akcelerace taky dobrá.Z 50-130 pěkné zrychlení.V režimu Comfort to houpavé není,ale velmi komforní.Filtrace nerovností taky hodně dobré.Celkově tahle motorizace je ideální.
Avatar - grifith
30. 6. 2015 20:51
Re: verze motoru
Ptám se proto, že já až tak pozitivní dojem nemám. Jelikož bez sportovního režimu či řazení pod volantem drží DSG motor v hodně nízkých otáčkách, kde naopak 140kw verze nic moc nepředvádí. Dít se začne něco teprve za 2000 otáček, pak je to slušný projev. Nechat to na automatickém režimu, tak mi přišlo, že z těch 190 kobylek, aspoň čtvrtina pajdá....
Avatar - Informátor
30. 6. 2015 23:14
Re: verze motoru
Ideální možná tak z pohledu dynamiky, ale koukni do ceníku - toto fakt žádnej kasovní trhák nebude.
30. 6. 2015 23:56
Re: verze motoru
Ceník neceník, klidně si můžeš vsadit, že to bude druhá nejprodávanější motorizace hned po dieselu 110kW, tak jako to bylo u minulé generace.
Avatar - Shr3k
30. 6. 2015 19:08
Interiér - imitace klavírového laku
Zeptejte se, zda je v plánu také jiné provedení interiéru, než imitace klavírového laku, která se hned poškrábe.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
30. 6. 2015 19:09
kufr
Kolik nalozim do kufru lahvacu pripadne multipacku? Lze pouzit i k přepravě velke lednice či skříňe na chatu? A co roleta kufru ? Je dost pevna aby se tam uderzelo plato vajec?
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2015 19:27
Superb
O víkendu jsme měl možnost projet se (neřídl jsem) a musím říct, že v reálu vypadá to auto celkem jinak, než na fotce. Z venku se nezdá ani nějak velké a uvnitř je to pohoda. Materiály moc pěkný, přístrojovka se mi na fotce nelíbila, ale ta její jednoduchost a odprostění se od masivních plastových dílů se mi začíná líbit.
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2015 19:46
klavírní lak
Dobrý den, zeptejte se prosím, zda bude někdy možnost objednat vozidlo s jinou úpravou, než s klavírním lakem v interiéru. Mám Superba I. generace, II. generaci jsem s vynechal (ničím mě neoslovila). III. generace se mi vcelku líbí zvenku, jízdní vlastnosti ujdou, ale ten interiér a klavírní lak se mi slušně řečeno nelíbí vůbec. Děkuji
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Shr3k
1. 7. 2015 12:25
Re: klavírní lak
Mám nahoře úplně ten samý dotaz. Mám Mazdu 6 III. generace a tenhle pseudoklavírový lakovaný povrch je k vzteku - nejde vůbec udržovat ani nejjemnější mikrovláknovou utěrkou a značkovými šetrnými přípravky jako např. Meguiar's Quik Interior Detailer. Přitom moje předchozí Mazda 6 II. generace měla podobné dekory v žíhaném provedení, ale mnohem lepší materiál (základ tvořil plast, na tom byla taková tvrdá fólie s tvrdým vrchním lakem - něco jako celofán), který vydržel i upuštěné klíče atp.
Dekory u Superbu II. generace (např. ten stříbrný profilovaný hliník) mi přijdou také mnohem lepší.
Podle mě by to měli sjednotit a nabídnout alternativně ke klavírovému laku stejné materiály, jaké tvoří i ty horizontální lišty.
Výhledově také o Superbu III uvažuji (pouze kvůli 2.0 TSI motoru, který mi přijde z aktuálních přeplňovaných dvoulitrů jako nejlepší), ale s tímhle povrchem se definitivně nehodlám smířit, to radši půjdu do Passatu.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 6. 2015 20:11
Kombík evokuje užitečnost:
bude možné ho koupit i s "normální" 1.4?

Vypínání válců u osmiválců chápu... u šestiválců jsem schopen akceptovat - u čtyřválce už ne.

Díky.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - grifith
30. 6. 2015 20:19
Re: Kombík evokuje užitečnost:
A už jsi s tím měl tu čest? Co ti na tom systému vadí? U nás, jak ty říkáš "normální" verze, nabízená nebude, objednat lze jen 110kw s ACT.
1. 7. 2015 00:15
Re: Kombík evokuje užitečnost:
Obyčejná čtrnáctistovka (92 kW) se bude prodávat třeba na Slovensku.
30. 6. 2015 20:26
kolik?
Dobrý den,

Zajímal by mne počet nakonfigurovaných Superb III Kombi na webu Škoda Auto.

Děkuji.
Rozbalit vlákno
1
30. 6. 2015 20:54
Re: kolik?
Souhlasím. Rád bych se zeptal ještě konkrétněji, a to kolik jich bylo nakonfigurováno ve verzi RS >:D
Avatar - Ada je zase tady
30. 6. 2015 20:50
Fiasko
Zamyslel se někdo, zda Superb je spíše auto pro drožkáře, nebo rodinný kombík pro obyčejné lidi ze střední třídy?

Očekával bych logicky spíše to druhé. Potom ale ten vůz nemůže přece mít tak fatální chyby, na které poukazuji výše... :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - grifith
30. 6. 2015 20:53
Re: Fiasko
Copak dědku, vidím, že na sebe potřebuješ pořád upozorňovat.... copak se děje? nikdo se s tebou v důchoďáku nechce bavit? A ty se jim divíš?
Avatar - Informátor
30. 6. 2015 23:16
Re: Fiasko
Chlape, ty si nedáš a nedáš pokoj, že tě baví pořád jen rejt :no:
Avatar - habanero1
1. 7. 2015 02:07
Re: Fiasko
Když to nechceš, tak si to nekupuj a nechovej se tady jako malé uplakané dítě, co potřebuje spamovat kvůli ručičkám tachometru. Opravdu fatální chyby. Nikdo to nikomu nenutí, na trhu je spousta alternativ, tak o co ti jde magore? >:D
30. 6. 2015 21:05
Já bych se rád zeptal, zda...
... je to skutečně nejlepší vůz v celém známém vesmíru? A budete dělat nějaké porovnávací testy s konkurencí? Má to vůbec smysl, když už všichni čtenáři ví, jak takový porovnávací test dopadne?

Děkuji za odpověďi.

Váš velký fanda :-!
Rozbalit vlákno
2
30. 6. 2015 21:52
Re: Já bych se rád zeptal, zda...
Spletl sis auta, otázky (hlavně ta první) šité na míru pro Hyundai...
1. 7. 2015 11:35
Re: Já bych se rád zeptal, zda...
Ještě jsem si nevšiml, že by tu někdy srovnávali H/K s prémií... což je u sousedů z Boleslavi celkem běžné a víme jak to dopadá :-!

Šikmáci mají možná ubohé reklamy (díky panu Vošickému), ale mnohem větší zoufalost je, když českým ovčanům tlačí všechny ty rádoby nezávislé plátky informaci, že se předražený !průměr! vyrovná prestižním značkám.

U korejců je ten známý, zde pověstný, "cenový jemnocit" nastaven na adekvátní úroveň.

U Škodovky, s novými modely, "nikoliv" :-! ať si pisálkové, či jiní "nezávislí" nohsledi píšou cokoliv ;-)
30. 6. 2015 21:14
Spotřeba...
Vzhledem k tomu, že uváděná normovaná spotřeba je zcela "mimo mísu", uvádějte vždy skutečnou spotřebu modelů, které jste měli k dispozici,, bez ohledu na jízdní podmínky i případnou nezajetost motorů
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2015 21:57
mne zajima
kdy bude kopnut ten slovenskej zezvejkanej vandrak do pr*dele a jeho misto zaujme nejaky schopny designer.
Rozbalit vlákno
3
Re: mne zajima
redakce za to dostala devet palcu dolu >:-[]
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2015 22:47
Některé materiály totiž působí opravdu levně
Chtěl bych požádat o stejné prohmatání boků středového panelu, stropnice a navíc DVEŘNÍCH VÝPLNÍ jako u CX-3. To abychom věděli jako čtenáři, které plasty opravdu vypadají levně a které ne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 7. 2015 06:57
Mna zaujima
Kolko clankov o aute redakcia planuje vydat v suvislosti s chystanym testom.

Toto je prvy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
1. 7. 2015 09:07
Re: Mna zaujima
ještě 355 >:D >:D
Avatar - VDC
1. 7. 2015 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
2. 7. 2015 16:43
Za mne ano
Musím říct, že novej Superb se mi líbí a to hodně. hlavně pak kombík. sic epro mne cenově nedosažitelný, ale kdyby byl přebytečnej milion a chtěl bych ty penize za něj utretit, tak bych asi zvolil benzin a právě tedy my asi chybí pořádnej motor. Moc nerozumim tomu proč tu 3,6 V6 už nenabízej, když to byl u předchozího modelu snad nejprodávanější benzinový motor v nabídce :-/
Rozbalit vlákno
0