Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb RS: Takhle by mohla vypadat sportovní verze

Sportovní verze vozu Škoda Superb III na trh pravděpodobně nedorazí. Proč si ji ale alespoň nepředstavit? Přinášíme povedené skici od maďarského grafika X-Tomi.
Zpět na článek
19. 2. 2015 11:20
19. 2. 2015 11:23
19. 2. 2015 12:07
19. 2. 2015 11:36
19. 2. 2015 14:31
19. 2. 2015 11:55
19. 2. 2015 12:01
19. 2. 2015 22:57
19. 2. 2015 12:22
19. 2. 2015 13:24
19. 2. 2015 15:38
20. 2. 2015 04:35
19. 2. 2015 19:55
19. 2. 2015 19:57
19. 2. 2015 21:27
20. 2. 2015 04:34
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 11:09
By moh vypadat by moh mít motory
Nojo poslední dobou tu bylo článků o superbu málo.. >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hittman
19. 2. 2015 11:32
Re: By moh vypadat by moh mít motory
Ještě chybí verze Scout..
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 11:46
Re: By moh vypadat by moh mít motory
Nojo to tak na 20 článků dá ne? :-)
Avatar - CHerokee
19. 2. 2015 11:50
Re: By moh vypadat by moh mít motory
A monte carlo a fresh >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 12:03
Re: By moh vypadat by moh mít motory
A sakra >:-[]
19. 2. 2015 12:04
Re: By moh vypadat by moh mít motory
MC bude u FIII a FIIIC od 22KT/15. :-!
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 20:07
Re: By moh vypadat by moh mít motory
:yes:
Avatar - Hittman
19. 2. 2015 12:35
Re: By moh vypadat by moh mít motory
A málem bych zapoměl na JUNIORa!!
19. 2. 2015 12:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 12:30
Re: By moh vypadat by moh mít motory
>:D :yes:
Avatar - zaplosak
20. 2. 2015 06:04
Re: By moh vypadat by moh mít motory
a verze kabriolet... :-)
19. 2. 2015 12:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2015 11:20
Bože můj
Kdysi jsem z oblibou říkával, že ti novináři jsou fakt zhulený, když napíšou blbost. Ale tohle už vypadá na tvrdý drogy.....hm, a taková slušná čtvrť to bývala.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 11:25
Re: Bože můj
Nojo ale kam se přestěhovat? :-)
Avatar - Jáchym
19. 2. 2015 11:23
Blogy
No mě spíš fascinuje jak v poslední době všechny servery tohoto typu, včetně tohoto, publikují každou blbost, kterou Xtomi nebo třeba Theophilus Chin publikují...

Stačilo by udělat článek o jejich blozích a dát odkaz a ne pořád jen kopírovat jejich obsah (a přidat k němu vlastní reklamu).

Neřikám vůbec, že jsou jejich práce nekvalitní, ale k čemu je publikovat furt jen nápady a vize někoho, s tim že konkrétně tato RSka je práce ve Photoshopu na 15 minut, sice taky hezky udělaná, ale prostě aby to bylo jako hlavní článek?
Rozbalit vlákno
1
19. 2. 2015 12:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2015 11:25
aka auto.cz si vždycky najde důvod
proč napsat o koncernu. jakýkoli ho*no, který kdekdo načmárá za pár minut ve fotošopu si zaslouží článek.
Rozbalit vlákno
1
19. 2. 2015 12:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Egi
19. 2. 2015 11:36
X-Tomi
A ten X-Tomi, to je grafik a nebo si prostě koupil Photoshop? Přijde mi to, jako když si člověk koupí slovník a na dveře napíše ,,Překladatel"
Rozbalit vlákno
1
19. 2. 2015 14:31
Re: X-Tomi
Alebo len stiahol z torrentu a crackol. >:D
Avatar - Nadzvukovy
19. 2. 2015 11:55
Pekny ...
facelift Octavie 3 RS ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 11:55
a zajtra tu bude
clanok ako bude vypadat superb s paketom scout.... a na vikend sa mozeme tesit na duel passat vs superb co koupit.... :yes: ... uz nech je tu dalsi tyzden :-) >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2015 12:01
Malůvka
Je to udělaný z OIII RS.Dole je ACC jak u octávky a v mřížce chladiče je ACC ze SIII.Mix OIII RS a SIII.
Rozbalit vlákno
1
19. 2. 2015 22:57
Re: Malůvka
No nekecej. Kdybys nám to neřek, tak nás to ani nenapadne. >:D
19. 2. 2015 12:04
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 12:17
Re: Spicková novinarina AutoBlesk.cz
hlavne na vikend poprosim nejaky dalsi vyzivny clanok o T5ke.... nejako sa mi za nou uz stejska ... uz hadam 5 dni nikde ani clanok o tomto najlepsom aute sveta ... vyraba sa este? >:D ... lebo akosi sa po nej zlahla zem ( nikde ani clanocek ) a zacinam byt neisty ci je vsetko ok....
Avatar - speedfred
19. 2. 2015 12:25
Re: Spicková novinarina AutoBlesk.cz
>:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2015 18:26
Re: Spicková novinarina AutoBlesk.cz
Tak jste se kucí nakonec našli :*) >:D ;-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 20:12
Re: Spicková novinarina AutoBlesk.cz
Zcela vážně: Odkaz znáš, vize od X-Tomiho si viděl, tak proč je chceš vidět i tady? Ptám se tedy, proč?
20. 2. 2015 04:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
20. 2. 2015 17:54
Re: Spicková novinarina AutoBlesk.cz
Škoda, že z toho na sto honů čpí ironie.
Avatar - Jáchym
19. 2. 2015 12:22
Článek
Máte pravdu, ale evidentně ani tohle nestačilo... už tu máme o superbu článek další.... tentokrát z natáčení

Netrpělivě očekávám článek o tom, kterak si náš slavík do vozu sedl a jaké měl první dojmy, detailní analýzu toho jak se oblékly modelky atd.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 12:25
Re: Článek
ale nazor Kaju na superba by ma docela zaujimal ;-) >:D
Avatar - Hannu
19. 2. 2015 13:24
Ježkovy oči...
...hoši diskutující co zase pláčete? To je stesků, že je tady článek, který mě nezajímá, že by to chtělo jít jinam, ale kam, že bude Scout a Junior...

No tak prostě neklikejte boha jeho a je to... Máte celý širý Interfernet na to, abyste ukojili své vytříbené smysly a vkus. Vzhůru do jeho objevování a pryč z toho odpudivě komercionalizovaného auto.cz...
Rozbalit vlákno
75
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 13:51
Re: Ježkovy oči...
Proč to píšeš? Ty máš z toho viditelnýho úpadku a neobjektivity auto.cz radost, je ti to jedno nebo to fakt nevidíš?
A nebo seš nekritickej fanoušek škodovky jak to tak vypadá podle tvejch příspěvků ;-)
Avatar - Hannu
19. 2. 2015 14:18
Re: Ježkovy oči...
A proč to, co píšete, píšete Vy všichni? Aby se vydavatel auto.cz polepšil a najel na nezávislou kolej?

Jsem fanoušek Škody asi tak jako jsem fanoušek BMW, Volva a dalších, který mě baví. Jo, jsem od nátury míň kritickej, rád hledám věci pěkný a pozitivní. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 14:33
Re: Ježkovy oči...
Jo asi tak nějak. Představ si že by nás fakt potěšilo kdyby se to trochu vrátilo do normálu. Nás to místy až komický zhoršení netěší a ty nás posíláš pryč a vobhajuješ to proč? ;-)
Avatar - Hannu
19. 2. 2015 14:49
Re: Ježkovy oči...
Depak, nikoho neposílám nikam :-) Jen mě občas vyprovokujou ty plačky všude kolem. Neustále si někde někdo na něco stěžuje.

Já jsem za sebe rád, že když je jakákoli událost kolem aut, tady se o ní pravděpodobně dozvím. Jestli jako první nebo dvanáctej je mi docela fuk, tolik času nemám, abych sledoval všechno v reálným čase. Jestli si od redakce přečtu nekritický pochvaly na Škodovku nebo naopak hnidopišský řeči o chybějící škrabce, filtruju a udělám si názor sám. To bych nesměl číst pomalu už nikde nic, natož třeba tištěný časopisy...

Mám na svědomí taky jeden portál (úplně mimo obor) a v tom mým malým měřítku vím, jaký to je udržet ho naživu, aktuální, zajímavý, nezávislý. Takže si prostě redakce pomáhá jak může a mezi kvalitou najdeš i nekvalitu.

Odpověz si sám - seš ochotnej platit měsíční předplatný za auto.cz takový, aby mohlo zůstat zcela mimo vliv inzerentů?
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 14:57
Re: Ježkovy oči...
Depak posíláš: "Máte celý širý interfernet..vzhůru do jeho objevování a pryč z toho odpudivě komerionalizovaného auto.cz" ;-)
Abych tě parafrázoval: Aby mohlo auto.cz zůstat zcela mimo nebezpečí předplatnýho musí bejt úplně mimo článkama?
Dá se najít rozumnej kompromis [odkaz] [odkaz]
19. 2. 2015 15:15
Re: Ježkovy oči...
Autoforum ti připadá netendenční? To snad ani nemůžeš myslet vážně ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 15:20
Re: Ježkovy oči...
Rozhodně míň než auto.cz Tys tam čet třeba tolik článků vo Superbu? Nebo co se ti tam zdá eště horší míň objektivní než tady?
Avatar - Emel
19. 2. 2015 15:58
Re: Ježkovy oči...
Počet článků je ten nejmenší problém. Naopak největší problém by byl, kdyby byly tendenční testy. Ve SM možná jsou, ale aspoň mám ten dojem, že celej test je docela na férovku a třeba to pak nějak zavonačej s bodováním. Ale například test Mazdy 6 od pana Jandy je jeden z těch, kde jsem nevěřícně kroutil hlavou... já strašně nerad někoho obviňuju, tak prostě napíšu, že máme na některé věci naprosto opačný názor.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 16:13
Re: Ježkovy oči...
No mě někdy přijde trochu ujetej i ten počet: Superb na Strahově, Superb na internet unikly fotky, Superb jak by moh vypadat, Superb na prvnim videu, Superb se odhaluje jedna až... až po Superb oficiálně v Karlíně ;-)
Chvilku mi to trvalo ale už sem ten test M6 našel a narychlo prolít. No z toho "objektivnost" autora fakt skoro čiší >:-[]
I tak mi ale autoforum celkově přijde objektivnější a testy spíš lepší. Samozřejmě to neplatí na každej test ale takovej váženej průměr maj prostě lepší ;-)
Mít různej názor je normální a často se to dokonce vysvětlí že zas tak rozdílnej neni. Třeba jako na ten text o Mazdě 6 na autoforu :-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 20:56
Re: Ježkovy oči...
Ano, je to tvůj názor, ale proč ho sem tlačíš? Proč už prostě nevodejdeš? Stejskat se nikomu moc myslím nebude.
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 20:58
Re: Ježkovy oči...
Chovají se tržně, co pak to nechápeš? Škodovka zajímá nejvíc lidí,s tím nic nenaděláš. Už se to tady psalo snad stokrát: nečti, nečti, nečti. To je asi jediný, co s tím můžeš udělat.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:32
Re: Ježkovy oči...
Jak to víš? Ty si z redakce? ;-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:38
Re: Ježkovy oči...
Co jak vím, že Škodovka zajímá nejvíc lidí? Koukni se zítra ráno až půjdeš po ulici, koli jich jezdí kolem tebe. Nebo si myslíš, že si lidi kupujou Škodovky, protože je nezajímaj, nemají je rádi atp.?
S redakcí nemám nic společného, krom toho že mám na tomto webu založený účet a občas něco napíšu v diskuzi. Živím se úplně v jiném oboru a jsem tomu rád. Tam kde pracuju nemáme na webu diskuze a řekl bych, že to je dobře.
19. 2. 2015 16:04
Re: Ježkovy oči...
Přečti si jejich testy a narážky. ;-) Připadá mi, že nejlepším autem současnosti je Rapid. Nejhorším jakýkoliv BMW :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 16:27
Re: Ježkovy oči...
Tak to čteš jen hodně povrchně. Sorry ale fakt jo :-)
A já ten jejich smutek nad tim jak moc jde BMW "s dobou" chápu a sdílim. Což ale neznamená že to jsou dneska vyloženě špatný auta. Jen souhlasim s tim že by mohly bejt lepší. Viz třeba článek "Atmosferické motory končí. Proč?" nebo aktuální "Nepovedené downsizingy" není to jen o BMW ale o celym problematickym směrování. To BMW je jen symbolem, protože eště nedávno bylo symbolem jak to dělat správně respektive nejlíp
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:06
Re: Ježkovy oči...
Hele, to už vypadá jako adorace autofora. Platí tě za zdejší provokace? Když se ti tam tak libí, tam proč tam nezůstaneš?
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 20:54
Re: Ježkovy oči...
Tak proč tam nejdeš? I každej fotbalovej klub má svoje fans. Tak bye bye.
Avatar - Hannu
19. 2. 2015 15:51
Re: Ježkovy oči...
Bane, neposílám, doporučuju. Vnímám rozdíl.

"Úplně mimo článkama" vnímáme určitě taky každý rozdílně. Takže všeobjímající názor to nebude pro každýho. Nemám bohužel motivaci, chuť ani čas analyzovat pravdivost a nezávislost článků všude možně, dovolím si tedy nechat Tvé odkazy bez prokliku. Nic ve zlým.

Ale jinak - v pohodě respektuju slušně vyřčený názory, takže v tomhle s Tebou nemám problém, aby bylo jasno. ;-) Mně prostě jen nepřipadá smysluplný a dokonce ani fér využívat prostředí portálu k tomu, abych ho hanil způsobem, který tady většina diskutérů volí. Asi jako kdybych bouchal na dveře newsroomu na Nově ve 20:05 a křičel, že jejich zpravodajství stojí za starou belu...

Jdu o dům dál hoši, čas kvapí. Díky za diskusi.
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:07
Re: Ježkovy oči...
:yes: :yes: :yes:
20. 2. 2015 04:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
20. 2. 2015 18:18
Re: Ježkovy oči...
No vidíš, ale on se vyjádřil, stejně jako ty, na to oba máte právo, ale ty si ho za to hned sjel. Proč? ty mu upíráš práco se vyjádřit, on tobě ne.
21. 2. 2015 01:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
21. 2. 2015 18:39
Re: Ježkovy oči...
Chápu psaný text.
Souhlasím.
Není.
19. 2. 2015 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 16:37
Re: Ježkovy oči...
ale inak s tou indiou pri tom medourovi z coho sa nakoniec vyklul indianapolis to bol vazne pruser 8-s ... bez urazky ( ak si spominas, sam si na to reagoval, mna to tiez sokovalo co sa tu clovek nedovie )

niekedy je lepsie uz verit len samemu sebe ;-)

pritom staci mat len zakladne znalosti a vediet ze mercedes v usa medouri uz davno vyrabal a tak nemozem napisat ziadnu indiu ani banglades ..... to nejde aj keby som sa upil do bezvedomia ... niekedy mi pride ze viem viac.... a pritom som len fanda.... ziaden profik
19. 2. 2015 16:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 16:57
Re: Ježkovy oči...
Ta lenost a nejen myslet je celkem rozšířená, to bych snad i pochopil.. :-)
Ale ta občas fakt až šokující neznalost nepřehled v oboru to mi hlava nebere. KIA_World to napsal správně: i normální fandové co jen diskutujou pod článkem maj často lepší znalosti než profesionál autor článku. A v první vteřině je bouchnou do očí kraviny v článcích napsaný který když tě to trochu zajímá prostě znáš a blbost okamžitě poznáš
19. 2. 2015 17:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 19:53
Re: Ježkovy oči...
no hlavne mi pride ze ak clanok zverejnim tak ho dokonale omaknem ci v nom nie su nejake podivnosti.... ako nedavno ten tuscon z japonska.... pricom slo o tucson ( nie tuscon ) z korei ( nie japonska ) ..... je rozdiel robit chyby v prispevkoch na fore kde sa melie diskusia hlava nehlava a rozdiel v clankoch ktore profesionalne zverejnujem a ktore su mojou pracou.... mne pride ze niekedy to chlapci beru ako zabavku..... mozno sa mylim.... ale ja by som si v profi clanku taketo veci nedovolil.... a to ani len na nejakom lokalnom serveri .... kdesi na skole alebo tak .... proste nechapacka.... ake kiksy sa tu vedia dostat v clanku na svetlo sveta..... nehovoriac o tom ze v 9 z 10 testov su technicke tabulky s chybami
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:14
Re: Ježkovy oči...
Toppere, ten Tuscon budeš Mičkovi dlouho omlacovat o hlavu, což? Myslím, že taky nejseš neomylnej, a on aspoň uznal chybu a opravil ji.
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 21:30
Re: Ježkovy oči...
no ja nikomu nic neomlacujem ... za to tvoje spravanie je trosku nervozne.... na serioznu debatu to asi tentokrat nebude.....

skus sa ukludnit...
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:31
Re: Ježkovy oči...
Ale bude. Chceš-li, pojď do ní. Jsem připravenej diskutovat s tebou, věcně, slušně, na úrovni.
20. 2. 2015 04:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
20. 2. 2015 17:59
Re: Ježkovy oči...
Neplácám.

Ano, myslím. Je to přece jenom taky člověk a každý jsme omylný. I ty jsi už určitě v životě udělal nějakou chybu. Já se klidně přiznám, ano, už kolikrát, a vždycky jsem se z toho poučil. Mička se snad jednou taky poučí.

Tady s tebou naplno souhlasím.

Taky souhlasím. Bylo to do očí bijící a bylo to rychle opraveno. A to se mi na nich líbilo. Že nedělali Zagorku, ale chybu uznali a opravili. Doufejme, že se napříště poučí.
21. 2. 2015 01:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
21. 2. 2015 18:44
Re: Ježkovy oči...
Já ta slova za šílená nepovažuji, hlavně asi proto, že se v auto branži nepohybuji. A ano, líbí se mi, že zareagovali a chybu opravili, to se totiž dneska hned tak někde nevidí. Jestli je to ale častější případ, je to samozřejmě na pováženou.
Auto.cz nesleduji dlouho, to máš pravdu.
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:13
Re: Ježkovy oči...
A ty ses nikdy nesplet? V jakým oboru děláš? Pokud si třeba doktor, nechci se ti dostat pod kudlu.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:22
Re: Ježkovy oči...
To já bych tě pod kudlu chtěl >:-[]
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:24
Re: Ježkovy oči...
Takže fakt doktor? Trefil sem to?
Jinak se omlouvám všem, co četli moje poslední příspěvky, ale trochu mi to co tady někteří píšou nadzvedlo mandle.
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 19:41
Re: Ježkovy oči...
ano spravne .. v state indiana ;-) ... :yes:

indianapolis je mesto..... uz sa to cloveku pletie a prave teraz ako naschval... a pritom je to jasne ako facka...... bohuzial murfyho zakony nepustia, opat som sa presvedcil ... generalsky efekt
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:12
Re: Ježkovy oči...
Ty jo, já už to asi nedám. Jak pročítám diskuzi dlů a dolů a občas zareaguji, tak s klesajícím umístěním tvých příspěvků klesá i jejich úroveň. Sorry, ale musel jsem ti to napsat, přestože vím, že ti to bude jedno. Anebo to aspoň budeš tvrdit.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:30
Re: Ježkovy oči...
Jak bych ti to tak řek: Podívej se do zrcadla :-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:32
Re: Ježkovy oči...
Kouknul jsem se tam a vidím stejnej ksicht jako ráno ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:39
Re: Ježkovy oči...
Tak jen dál, to dáš ;-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:40
Re: Ježkovy oči...
Pořád stejný ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:41
Re: Ježkovy oči...
Nebo nedáš :-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:44
Re: Ježkovy oči...
Hele, pochopil jsi aspoň co jsem ti chtěl říct? Protože jestli ne, dál už to bude jen ztráta času. Takže jak?
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:47
Re: Ježkovy oči...
Hele už vim vodkud tenhle styl diskuze znám! Nejseš ty [odkaz] ? >:-[]
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:48
Re: Ježkovy oči...
>:D >:D >:D Ten vepředu, nebo vzadu?
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:50
Re: Ježkovy oči...
To snad je jasný. Ten vepředu by přece takhle rychle nepsal >:-[]
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:52
Re: Ježkovy oči...
No a kdyby i nakrásně ano, taaak by to "vzpdaleo aksi nijako taks", že? >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:53
Re: Ježkovy oči...
Jj ty budeš Ovčáček! Nevěřím že byste byli 2 takoví :-)
Plus je tady i určitá podoba s tvym avatarem >:-[]
Avatar - white label
19. 2. 2015 22:08
Re: Ježkovy oči...
Ovčáček už tady působí pod nickem TeeJay. ;-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 22:10
Re: Ježkovy oči...
Tak to nemůžu pak ale bejt já >:D Já sem stopro 100% >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 22:17
Re: Ježkovy oči...
Jako že bi-? Já sem teda 96% >:-[]
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 22:18
Re: Ježkovy oči...
Já 100%, alespoň doma mi to říkaj >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 22:30
Re: Ježkovy oči...
Bez problémů já sem tolerantní >:-[]
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 22:24
Re: Ježkovy oči...
Hele, Hammuno, je 22:22, jdu se uvést do vodorovné polohy. Děkuji ti za příjemný večer a zítra můžeme pokračovat, pokud se zde pod nějakým článkem potkáme. ;-) Seš pro?

Jo a abych nezapomněl, peace ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 22:17
Re: Ježkovy oči...
Ten bude mít ne 2 ale minimálně tři nicky ;-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 22:17
Re: Ježkovy oči...
Avatar ale dobrej, co říkáš? Miluju zelenou barvu, v jakémkoliv tvaru a konzistenci >:D Co ty?
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 22:35
Re: Ježkovy oči...
Jo zelená je dobrá [odkaz] :-)
A avatar fakt dobrej libí se mi :yes:
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:10
Re: Ježkovy oči...
Hele, Gilgite, když ty si v každým svým příspěvku tak neochvějně chytrej, přesvědčenej a víš, jak to dělat jedině správně, proč prostě nenastoupíš do redakce? Docela by mě zajímalo, jestli by tě vzali. A taky jak by ti bylo, až bys tady četl donekonečna urážky na tvoji práci. Opravdu bych to chtěl začít.
20. 2. 2015 05:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
20. 2. 2015 18:27
Re: Ježkovy oči...
1. Mám připomínky jen k formě, jakou to děláš. Osvěta je nutná, každý jsme dobrý v jiném oboru a proč si teda vzájemně nepomoct, nemyslíš? Jak říkával můj děda: všichni jsme na tomto světě krátce a jen půjčení.
2. Jak to víš, že by se tam necítil dobře? Jak to můžeš tvrdit, na základě čeho? Máš pro to nějaký důkaz, vlastní zkušenost? Ucházel si se tam o práci? Podívej se na to z druhé strany.
3. Souhlasím se vším.
4. Taky souhlasím. Ale opět, proč blbečků? Jsou to diskutéři jako ty, s tím se musíš smířit.
5. Ano, s tím taky souhlasím. Proto si myslím, že lidi jako ty se znalostma jako máš ty by ty diskuze tady měli pozvedávat, a ne srážet. Nemyslím obsahově, ale formou.
21. 2. 2015 02:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
21. 2. 2015 18:49
Re: Ježkovy oči...
2. To souvisí s tím, co jsem napsal v minulém příspěvku. Auto.cz nesleduji evidentně tak dlouho jako ty a ani tak podrobně jako ty, v tomto jsem tady elév. Pracuji v jiném oboru a sem si občas přijdu přečíst informace o nových autech a tak, pozadí těch informací ale neznám a proto se k němu nevyjadřuji. Já se jen vyjádřil ke způsobu, jaký, a to jsem už stačil vypozorovat, někteří zdejší diskutéři používají. To je věc, která mě jako nováčka zde zarazila a urazila, proto jsem se ozval.

4. Souhlasím. Mě šlo jen o zvolený způsob projevu, z mého okolí na to prostě nejsem zvyklý a tady na tomto webu mě to dost vadilo a vadí, proto jsem se ozval.
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 20:53
Re: Ježkovy oči...
Hannu, tak za toto by tě měli vytesat do kamene. :yes:

Konečně se zdá, že je tady někdo, kdo umí napsat naprostou pravdu, a nepotřebuje k tomu žádné sprosté slovo, urážky ani napadání, ponižování nebo osočování druhých, jak se v tom tady někteří zdejší experti typu Gilgit, Petrumr a další den co den doslova vyžívají.

Lidi, vy všichni co sem chodíte rádi: To vám fakt nevadí ty neustálý slinty některejch "skalních"? Co je umlátit dislike, aby se jim to znechutilo a přestali otravovat ostatní?

Lidi, vy všichni co sem chodíte neradi: To vás to fakt baví? Co kdybyste táhli někam, kde vám ty vaše kecy budou žrát? Bye bye.

Lidi, vy všichni co sem chodíte: To si vážně myslíte, že to redakce takto nechá? Já stejně jako Hannu mám svoji práci a nemám čas sedět celý den u počítače a komentovat, ale hlavně se hádat s někým koho vůbec neznám, kdo je mi úplně cizí. Jdu si sem pro informace, jdu si přečíst co je nového ve světě aut, protože mě živí jiný obor. Rád se poučim od někoho kdo tomu rozumí, sebevzdělávání by mělo být vzájemné od všech ke všem, ale jen slušně. Urážky nesnáším.

Pokud tady budete pořád dokola psát, co má redakce psát, a co nemá psát, urážet se, nadávat si atp., skončí to přinejlepším tak, že vám to tady zpeněžej a v tu chvíli budeme mít prd. Všichni. Takže s dovolením za všechny slušné teď oslovuji všechny ty neslušné: začněte se už proboha chovat jako lidi. Nebo se takto chováte doma? Takto mluvíte se svejma kamarádama, holkama, rodičema?
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:24
Re: Ježkovy oči...
Tak čípak ty seš? :-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:27
Re: Ježkovy oči...
Maminčin a tatínkův ;-)

Hele, vážně, copak tobě nevadí co se v dnešní době prakticky ve všech diskuzích na veřejných webech děje? Není v tý naší společnosti něco špatně? Není to proto, že jsou lidi krytý anonymitou?
20. 2. 2015 04:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
20. 2. 2015 18:17
Re: Ježkovy oči...
Opět jen stručně, postupuji krok za krokem a ve vší slušnosti odpovím tedy (doufám) že na každou tvoji reakci, určitě jich směrem nahoru bude ještě dost.

Pokud oprávněně kritizuješ kohokoliv za jeho nekvalitní práci včetně redaktorů Auto.cz, je to jen dobře pro nás ostatní, co si sem chodíme pro informace. Za to :yes: Mě se jen nelíbí některý tvoje výraziva, který občas používáš. Teda spíš často používáš. A to směrem k redaktorům i ke svým diskuzním kolegům. Nedá se to někdy nevidět. Myslím, že člověk tvého formátu, se znalostmi které nesporně máš zejména o východních trzích, by si mohl být spíš takovým mentorem a učitelem těm, kterým tady teče mlíko ještě po bradě, ale skryti za nickem jsou z nich největěší bouráci na světě.

Žádný ředitel nejsem a Zeměkoule už vůbec ne.

Vím že si z disliků nic neděláš, ale zkusil jsi se aspoň někdy zamyslet nad tím, proč jich máš tolik a tak často?

Jistě, redakci kritizuj jak uznáš za vhodné a potřebné, když to teda je potřeba, já jsem ale poukazoval na tu formu, jakou to ty a někteří další děláte. Dá se to přeci udělat u slušně, co to aspoň zkusit?
21. 2. 2015 02:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
21. 2. 2015 18:54
Re: Ježkovy oči...
a) Přesto že to možná nebudeš chtít slyšet, chápu tě. Ale přeze všecko, nemohl bys aspoň zkusit tu formu pozměnit a ubrat některé výrazy? Co třeba jako příklad pro ostatní?

b) S tím souhlasím.
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 15:38
x-tomi jede
este ze viem ako bude vyzerat neexistujuci superb RS .... asi tak ma to zaujima ako to ..... ako asi by vyzeralo porsche 911 so 4 dverami..... X-tomi skratka jede ..... :yes: >:D

voci x-tomimu su aj testy i20 a genesisu hodne malicke >:D
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 15:43
Re: x-tomi jede
Nojo byl tady už ten test i20? :-)
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 15:46
Re: x-tomi jede
to si robis pr.del ze jo >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 15:47
Re: x-tomi jede
Jako že eště dvacet třicet článků vo škodovkách a snad pak? :-)
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 15:48
Re: x-tomi jede
ja sa vsadim ze najprv otestuju noveho superba a az tak ked uz nebude co testovat tak dojdu aj na i20 a genesis .... to najlepsie nakoniec >:D
19. 2. 2015 15:56
Re: x-tomi jede
A už byl vůbec test i20 někde v ČR?
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 15:57
Re: x-tomi jede
To se ptáš mě? >:D
19. 2. 2015 16:04
Re: x-tomi jede
Tak nějak všech :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 16:15
Re: x-tomi jede
Já jenom vim že po něm KIA_World volal a hodněkrát a už je to dokonce delší doba. A samozřejmě denně na to vidim reklamu v televizi >:-[]
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 16:16
Re: x-tomi jede
no bol ano.... samozrejme ze bol.... na autorevue byl porovnavaci test i20tky s fabiou uz o vanocich ;-)

potom som nasiel test i20 aj na novinky cz .... aj na vybermiauto cz..... a opat porovnavacka i20 vs fabia na denik cz ....

no jo.... tentokrat jednicka na webe z toho uz asi nebude >:D 8-s :-(
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:15
Re: x-tomi jede
Nevotravuj. Anebo táhni.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:25
Re: x-tomi jede
Už seš dneska druhej co vodsud vyhazuje. Jak komačové Hutku a další nepřizpůsobivý ;-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:29
Re: x-tomi jede
Ale kdepak. Kde jsi rád, tam žij rád. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:29
Re: x-tomi jede
To už řikávali soudruzi z STB ;-)
Avatar - Informátor
19. 2. 2015 21:30
Re: x-tomi jede
To nevim, v tý době jsem ještě nežil. Toto je čistě můj názor.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:38
Re: x-tomi jede
No moc si to nelepšil >:-[]
20. 2. 2015 04:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
20. 2. 2015 18:04
Re: x-tomi jede
Nejsem soudruh a nic tady neurčuji, jsem jen stejně prostý uživatel jako ty. Přičemž slovo prostý není urážka, to ale tobě není třeba vysvětlovat, vzdělaný jsi jistě dost. To je spíš pro ostatní, až to budou číst.
Ať si tady diskutuje kdo chce, máme demokracii a každý na to má právo. My pro tvoji informaci vedli s Hammunou diskuzi o tom, proč by se mělo diskutovat slušně. A já jsem tvrdil, a zatím si stojím, že komu se to tady nelíbí, má právo volby.
A do postele jsme se s Hammunou rozešli v dobrém, najdi si to chceš-li.
19. 2. 2015 19:55
takze
jeste nas ceka casem reklamni masaz v podobe scouta, kombika a mozna CC, a zdejsi redakci oblibeny madar jiste doda i cabrio, verzi 6x6, verzi pickup nebo zeby treba obojzivelnou verzi? takze dostatek matrose na clanky tak na 2 roky :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2015 21:27
Re: takze
6x6 [odkaz] je náhodou skvělá verze :yes: :-)
20. 2. 2015 04:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2015 21:26
Superb RS vs OIII RS
Tady proste vynikne ten originalni design noveho Supa ;-) >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
20. 2. 2015 06:42
Re: Superb RS vs OIII RS
Pokud bys ty kola, masku, zrcátka a celý přední nárazník hodil na prakticky jakékoliv auto, tak to bude vypadar jako OIII RS.
20. 2. 2015 08:56
Re: Superb RS vs OIII RS
Ta to je hodne mimo. Kola jsou jina, zrcatka, maska je origo z modelu. Jedine co je hozene z OIII RS je prolis v narazniku pod svetlem a spodni pruduchy v narazniku. Takze tyto dve drobnosti staci na to, ze jsou ty auta jak pres kopirak.
Je to proste krasny krizenec RapidoOctavioSuperb a to jak zvenku tak uvnitr ;-)
Avatar - Emel
20. 2. 2015 09:52
Re: Superb RS vs OIII RS
Nevím jestli jsi to myslel jako pochvalu, ale podle mě docela povedená fotomontáž, prostě prvky z ORS aplikované na Superb. Rapid v tom teda nevidím.