Fandím spíše Škodovce, ačkoli jejich kvalita šla prudce dolů. Nicméně ty čísla mi nepřijdou příliš relevantní. Kampaň běžela cca měsíc zpět. Tzn. pokud si v tu dobu lidé objednali Hjondé, tak tyto číslo se nemohli projevit do aktuální tabulky.
Anebo naopak. Taky jsem tady četl nějaké příspěvky o tom, jak někteří chtěli jít původně k H, ale po jejich akci zhnuseně H zavrhli. To se asi taky ještě neprojevilo.
Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné Hyun
Hyundai ohrožuje škodovku asi stejně jako škodovka ohrožuje německou trojku. :-!
Ale to je přesně stav, kteří chtěli korejci vyvolat. Věřím že tenhle problém vznikl už tehdy, kdy na svých autosalonech Hyundai jen tak mimochodem srovnávali svoje auta se škodovkou. Však ono z toho něco vzejde, minimálně se bude o nás mluvit, minimálně někoho rozeštveme, a minimálně prostější čecháček nám to bude věřit, že na ně máme.
Každý by si měl udělat obrázek sám. ;-\ :-!
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
Přesně tak. Ať si každý racionálně smýšlející člověk udělá obrázek sám. Lidé, kteří mají auto pomalu jako druhý domov to pochopí relativně hned. Bohužel někteří, kteří většinou sotva najezdí pár tisíc kolem komína, to vůbec nepochopí a budou jim ty nesmyslné argumenty zobat z ruky.
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
V reklamě vždy platilo, že chválíš svoje plus, svoje kvality, vyzdvihuješ svůj výrobek. Nikdy se nepřekračoval konsenzus, že budeš házet špínu na druhé, nebo že si na druhých budeš honit triko, nebo otírat hubu. >:-[] S tím přišli korejci. Dle mého názoru to není ok. Ale už je pozdě, jsou nastavená nová měřítka.
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
Tak to o reklame vis hodne malo. Dovolim si pripomenout treba slavny "Bezny praci prostredek" - ten bys znat mohl, protoze byl temer v kazde reklame na praci prostredky. Takze korejci s nicim neprisli. Navic, srovnavaci reklama ma velice striktni pravidla - dana zakonem.
Nerikam, ze tenhle styl srovnani se mi libi, ja radsi neco ve stylu Pepsi vs Coca Cola (napr. [odkaz] ), ale na kampani Hyundai neni nic nezakonneho ani nekaleho.
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
Běžný prací prostředek, běžný automobil, to by možná šlo, ale škoda není běžný automobil. Nebo běžný prací prostředek si osvojoval kritizovat nějakou značku přímo?
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
Hm tak tvoje konstrukce nepochopím, máš pravdu. A pokud nejsi schopen pochopit rozdíl mezi běžným pracím prostředkem a třeba palmexem a běžným automobilem a škodovkou, nebo hnůjdajem, tak si asi fakt nebudeme rozumět. :-(
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
Moc to riesite, v amerike je to bezne taketo reklamy ved vzniklonz toho viacero vtipnych reklam. To co robi hnujdaj je bezna praktika, podobne ako podplatene testy automobilov v motoristickych periodikach. A ze niektore cudne testy sa objavili aj tu je vseobecne zname, hlavne u jedneho redaktora zo zvieracej rise.
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
To neni oficialni reklama Coca Coly. To se jen nekdo pokusil okopirovat od Pepsi povedenou reklamu a nebyl prilis sikovny filmar, protoze se mu to dost nepovedlo. ;-)
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
Jistěže nemá.
Běžný praci prostředek nekonkretizoval, kdežto "kufr a škrabka" naprosto jasně ukazují na Škodu - a v tom je jádro pudla. Ta hjondééé reklama šla udělat podstatně korektněji, aniž by ubrala na agresivitě, pak by to bylo na reklamní palec nahoru.
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
Jistěže nemá. :-)
Předně, byla situace na trhu s pracími prášky dost odlišná od dnešní situace na trhu s auty.
Ale i tak, byť nesměli jmenovat (což jsem nerozporoval), mohli klidně říct: "Myslíte si, že kvalitní prací prášek dělá pouze zeleno-bílý obal a citrónová vůně?".
Hyundai naprosto jasně a otevřeně zesměšňuje výrobky Škody a překročilo nepsanou hranici slušnosti.
Inteligentně humorná reklama vypadá třeba takto: [odkaz]
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
Ten rpaci prostredek byl pouze priklad. Srovnavacich reklam bylo a je hromada. Jak jsem psal - kampan Hyundai eni uplne muj salek kavy, nahore jsem daval priklad, co se mi libi. Ale tyhle placky, ktere tady nekteri predvadi jsou trapne.
Re: Klasická agresivní politika bez skrpulí, to je současné
skoda ako znacka neexistuje vlastníkom skody a to 100% je Volkswagen tak ako hyundai je 100% vlatníkom,vlastníkom Seatu od r 1990 a to 100% je Volkswagen etc etc
takže povedzme I30 je rovnako"ceské" auto" ako povedzme Octavia...žadnej rozdil
Volkswagen len búši na city povedzme cechov akoby to bolo rýdzo ceské auto aj preto im dala názvy nie humBerto povedzme ALE skodovke octavia alebo rapid a podob aj v Spanielsku Seat bolo povazované za spanielske auto a preto nemci dali názvy im ako cordoba alebo Ibiza.Ale spanieli nerobia fetiš z aut,radsej si kupuju už použité autá a na značke im až tak nezáleží,len u nás ešte trvá fetiš na autá ešte..tam to beru ako nutnost.. :-!
ale ten obrázek u tohoto článku hovoří jasně jako facka. Snad nikdo soudný nemůže říci, že vypadá auto napravo lépe než to nalevo.
K číslům - Škoda je pořád ještě +- domácí automobilka a tak si nemyslím, že by ji Hyundai dokázalo překonat.
Modla to není, ale celkem přesně tam kde je, za své ceny nabízí jistou /neříkám jakou/ úroveň kvality, za svým si stojí, na nikoho si nevyskakuje, i když by mohla určitě víc, než produkty z fy. Hyundai. Wo tom to je! :yes:
Myslím, že designově se i40 moc nepovedla - krátká kapota se světlomety protaženými až kamsi k bočním sklům ve mě vůbec nevyvolává pocit, že se dívám na reprezentativní vůz střední třídy.
[odkaz]
[odkaz]
Fotky hovoří jasně - zatímco protáhlý klasicky tvarovaný Superb se designově jasně hlásí k reprezentantů střední třídy, i40 CW bych na první pohled zařadil spíše o třídu níž, po bok Golfu Variant nebo Astry Sports Tourer. ;-)
Pokud prislusnost k tride posuzujes podel designovych linii, tak potes koste. Designove prvky se v case meni napric tridami. Podivej se treba na modely Audi nebo BMW.
To ze, Superb zaspal nekde na prelomu tisicileti neznamena, ze ostatni to delaji spatne. Probud se, je rok 2013! ;-)
A konzervativní přístup má automaticky znamenat, že někdo zaspal ? Podívej se v tom případě na Aston Martin a dej si ho do kontextu značky, modelového portfolia a segmentu trhu. Dovolíš si tvrdit, že chrápou už 20 let ?
Ty naopak ani ty hadry nezkoušej, tobě by totiž nepomohly určitě....
Pokud máš vážný problém pochopit větu:
"Podívej se v tom případě na Aston Martin a dej si ho do kontextu značky, modelového portfolia a segmentu trhu.", což evidentně máš, choď do méně intelektuálně náročných diskusí, nebo si vybírej (v tomto ohledu) sobě rovné diskutéry. 8-s
P.S. Opravdu vražedná kombinace hlouposti a důležitosti...
Svůj názor nikomu nevnucuji - jedná se pouze o mé subjektivní pocity. Před prodejnou vozů Hyundai jsem vedle i40 CW viděl zaparkovaného Superba Combi, a prostě na mě ten Superb působil dospělejším, robustnějším dojmem.
U Hyundaie vidím problém v unifikovaném designu, kdy při čelním pohledu se i30 od i40 prakticky nedá rozeznat, což se o Superbu ve srovnání s Octavií říct nedá - každý z těchto vozů má na první pohled odlišný výraz přídě.
ano je to na oklamanie supera,nemci robia zvonka robustnejsie autá a vnutri sa musí clovek tlacit nehovoriac že ten superb je užší ako povedzme I40 a vnutorný priestor je o triedu lepší v I40 bez debaty!!
Superb zrovna sedanoliftback by som tiez moc nevyberal halavne po poslednom facelifte to vyzera dost cudne. Ked uz repre tak passat p507 insignia ci nieco z D3
Ono se dost těžko hodnotí podle dvou naprosto rozdílných fotek. Fotka Škody vyvolává dojem "Koukej, taky máme diody a xenony jako Audi" a oproti tomu H má obrázek typu "tak tohle tady prodáváme".
Na hodnocení Octavie je ještě brzy, kombík nabíhal teprve nedávno... takže já bych z těch čísel raděj nic moc neodvozoval.
Na druhou stranu chápu, že Škoda musí reagovat na agresivní kampaň Hyundai a že se tam nyní přemýšlí, jestli je nonšalantní ignorace opravdu tou ideální strategií. Je evidentní, že Hyundai jde v posledních letech nahoru... a pochopitelně je to do jisté míry i na úkor Škody, což je přirozené.
Přesně tohle slyším neustále kolem sebe - "Hjondé jde neustále nahoru" >:-[] , už je mi z té věty někdy "šoufl". Dovolím si to upřesnit, Hjondé jde neustále nahoru, ale zatím byl jeho odrazová parketa někde v bahně a sr...ách typu pony, lantra, elantra, ........ a už nevím jak se ty šroty, které stárly rychleji než 14ti letá cigánka, jmenovaly. Výsledek je takový, že Hjondé šlo nahoru, ale zatím !!! dosahuje průměru, víc ne. Jejich promo oddělení však už tlachá o konkureci k audi a k bůh ví čemu. Tento moment, který korejci celkem slušně využili, uniká dost lidem na trhu. Pak jim to taky trochu víc zobe z ruky. ;-)
Hyundai pomalu ukrajuje procenta která by mohla patři klidně škodovce , a vo to de! Škoda brání svůj DOMÁCÍ trh zatímco hjondé útočí na úplně jiný trh než je jeho domácí a co víc on tu roste a prodává . Představ si to naopak , škoda vstoupí na korejský trh >:D chtěl bych vidět ty procenta a prodeje >:D Škodovka je prostě domácí značka která tu měla má a asi vždycky u bude mít Hlavní slovo a bude NO:1 . Nemůžeš soudit agresivitu hjondé , oni na to jdou chytře a vědí že slušnou levnou reklamou nic nezmůžou , chtějí prostě ukázat že mají co nabídnout a že můžou nabídnou i stejně tak dobrá a kvalitní né-li lepší auta než domácí milovaná značka škoda!
A kdyby Škoda postavila v Korei ooobrovskou továrnu, která by zaměstnávala spoooustu lidí, a v televizi vysílala hrooozně reklam, taky by Korejci hodně kupovali škodovky.
ano to je pravda ale bohužel ne to že kdyby škodovka otevřela továrnu v koreii že by korejci strašně kupovali škodovky. takhle jednoduše to zase nechodí .
Jasně, jenže právě ten posun do průměru je to, co trápí Škodu... pokud by konkurovali Audi, byl by to problém někoho jiného.
Jinak, poznámka pod čarou... i když už Korejci vykročili z japonského stylu, jisté paralely tu jsou... a tak Hyundai (globálně) překračuje hranice běžné pro mainstreamovou Evropu.
Mě se nelibí to, co dělá Hyundai v Česku, respektive některé metody které k tomu používá, nicméně sdílím stejný názor, že dělat mrtvého brouka se taky nevyplácí. Jak už jsme dneska četli, minimálně se to nevyplatilo p. Pečenkovi.
Stačí se podívat na Fiat.Myslím,že nedělal špatná auta,ale marketingem se totálně zlikvidoval.Byli tady jiní (to zde ještě nebyl Hyundai tak agresivní),kteří ho v médiích přeplatili. :-(
Skôr starou povesťou ako reálne zlými autami. Myslím, že veľmi veľa stratili úbohou úrovňou samotného predaja a servisu. Mnohí, čo navštívili nejakú predajňu Fiatu, sa tam už nevrátili, podobne ako ja.
Do Hyundai /hlavně do těch menších typů/ lezou 120cítkáři, loganáři, favoritáři a převážně lidi, co jezdili v ojetinách, protože se jim naskytla možnost koupit si nové auto. Sem tam občas ještě uloví někoho z řad francouzů. Nevím o tom, že by sebrali zákazníky němcům, japoncům, chtěl jsem napstat ještě italům /ale ti už žádné zákazníky nemají/.
Škodovka má úplně jinou klientelu, a až tuhle budou hostit korejci /čimž netvrdím, že tomu tak může v budoucnu být/, tak řeknu ano, máte na to, máte na ty tlachy, které teď vypouštíte ve svých reklamách. >:-[]
Jak tak čtu tvé příspěvky, tak si myslím, že si právě ten z lidí, kvůli kterému musí Hyundai dělat tu reklamu co dělá. Škodovka je na našem trhu předražená a její kvalita je dost přeceňována. Očividně považuješ Hyundai za něco míň oproti západním autům, zejména těm německým, ale zapomínáš, že na západ od našich hranic je Škodovka auto z východu a v době kdy jsme v Německu prodávali 120cítky za dampingové ceny, tak už tam Hyundai prodával auta podstatně modernější a kvalitnější. Já sám mám vlastní zkušenost s Hyundai Lantra z roku 1993 - v té době se u nás vyráběl Favorit a i když Lantra nebyla z nejkvalitnějších oproti západním autům, tak oproti Favoritu a posléze Felicii to bylo auto z říše snů - v té době hezké, se silnými 16V motory původem od Mitsubishi a výbavou, kterou dlouho neměla ani Octavia. Dneska jsme o 20let dál, Hyundai je v celosvětovém měřítku oproti Škodovce gigant, jejich výrobní linka u nás je oproti Škodovce HIG-TECH a když jsem se během krátké chvíle svezl s Octavií III a Hyundaiem i30, tak mi spadla čelist, protože Octavia zklamala, Hyundai hodně překvapil a to jsem do této chvíle nepochopil, jak někdo za tu sedanovou Octavii s 1.6Tdi někdo mohl vysolit 530tisíc.
Jo a trochu se ti pletou roky, stodvácy se tu prodávaly do r. 87-88, potom přišel favorit, v té době se už žádná škoda v německu neprodávala. Korejci tu nebyli vůbec, první přišlo Daewoo taky někdy v 87 roce. Hyundai přišel na trh až někdy v r. 91.
no, nalepil jsem na pátý dveře nějaký gumový křídlo, dal jsem laminátový prahy a vyrobil jsem si jinou masku a na tu dobu to zase tak blbě nevypadalo. Jako tohle auto mi zrovna moc krev nepilo. Což se ovšem o řadě dalších značek už říct nedalo.
Já bych naopak řekl, že nikdo si třeba na západě není bližší než korejci a škodovka. Jsou to také hlavní soupeři. Jde o značky, které lákají zákazníky zavedených značek na velice dobrou cenu. Jen ty Francouze se jim moc lovit nedaří. Ty jsi to ale asi myslel trochu jinak. Ty asi ty dvě naše značky řadíš nad francouze. :-)
Doporucuji vylezt z Horni Dolni, kde ti chlapi v hospode tohle nakukali. Koukni se za humna a uvedom si, co v globalnim meritku znamena a nabizi Hyundai a co Skoda.
PS: 120kari a Favoritari prave lezou do Rapidu - pro ne je to auto urceny a takvym bude stacit.
Právě naopak, ty velez Horní dolní, protože většinou ti se můžou z produktů hjondé a kia podělat, protože neznají nic jiného. A to že prodávají v celkem slušných počtech neznamená tu kvalitu, o které tlachají. Polovina národa chodí taky v tričkách od vietnamců, který sem do evropy chodí v milionech kusů, ale to je nestaví do předních řad na trhu.
Netvrdím že je vyloženě špatné, ale průměr nepřesahují, nepřesahují ani francouze, dlouhodobé testy /např. Auto-tip/ odhalují nejhorší antikorozní úpravy, palubky sice na oko dobré, jinak vše v tvrdém plastu, v dlouhodobém provozu věřím rozhodně víc škodovce, než jim, a to žádnou škodovku /mimo pracovní/ nemám. Sám vlastním japonce, pominu-li auto pro zábavu, které vidíš v av. Jedna věc je v něm sedět někde v salonu, a druhá věc je s tím autem namotat 100 tisíc. To je to co tvrdím, nejsou špatní, ale zatím vybočují jen dobrým kabátem, víc ne.
A ten japonec je nespolehlivej?myslím že ne a Hyundai má japonskou školu,a ne špatnou.to víš stává se že žák přerůstá učitele,nebo se alespoň vyrovná. ;-)
Navíc dříve když používali licenční techniku,tak byla sice o generaci zpět ale odzkoušené a tím pádem i dost spolehlivé.Žádný high-end,ale solidní výdrž.To je celé tajemství.
Plete se ti to, v začátcích možná měl, když nakupoval licence na motory, a někdy i celá auta, ale to je vše, dnes jede svoji školu a ta se mi nelíbí, viz. výše. To že funguje na spoustu lidí, to musím přiznat, ale když to řeknu dost neomaleně, tak hitler taky fungoval na spoustu lidí. /to přirovnání je dost tvrdé, to přiznávám, spíš jde o analogii. /
Tak skus vystupit z tvojho japonca a sadnut do skody..citis sa ako doma..vsetko tvrde a preplastovane..sedel si uz niekedy napr v i30? Nebe a dudy. Je jasne ze vacsina cechov je aj bude na porovnania skody citliva..je to ako amerika na tie ich sroty a nemci na svoje auta. Ale ber trochu objektivity. Nemozem porovnat male Hyundaie a Citigo..ale kto siel minimalne v nizsej strednej H musi uznat ze ide o rovnocenneho supera ci uz FF lebo golfu..proste vyvoj a orientacia na europske trhy slape ako hodinky.dalsou vecou ked uz sme u dlhodobej spolahlivosti a vsetci tu zatracuju tsi..H ma atmo ale to je ako vedlajsie a.uz nie je podstatne..a neodhliadnuc od toho ze predaje su porovnatelne v zap europe oboch znaciek..nie som zastancom ani jednej znacky ale niekedy sa otvorenost patri a nie zborovo ako ovecka ohrdat ostatnymi a pretlacat domaci VW..
Treba Ceed je na 6. miste v dlouhodobych testech. Palubku ma ceed i i30 komplet mekcenou narozdil od octavky i superba, nema poruchove tsi s vydrzi 30tis. Km. Co tam mas dal?
Je videt ze o autech vis kulovy a jenom tady blabolis nesmysly.
No my máme v rodině několik Hyundaiů a nemůžu říct, že bychom s nimi měli nějaké potíže. Všechno funguje jak má. Stačí pravidelně jezdit na servis. A když by náhodou něco, tak od toho je záruka...
jasně, to sedí ! Kupoval jsem pro tátu i20 a za čtyři roky neměl jedinej problém. Možná bych měl dodat, že jako důchodce jezdící tak max. do Kauflandu, má dnes najeto asi 10 t. km. >:D >:D >:D
J@W ty si úplne mimo.Práve že velké percentá majiteľov Škodoviek (hlavne Octavii)sú tý čo kupujú autá z druhej ruky.Väčšinou ojazdené fleetové auta.Navyše Octavia je jedno z najčastejšie impotovaných jazdených áut do Čiech.Pokial si myslíš ,že majitelia Fábii nezačínali na 120-kách a Favoritoch,tak si úplne mimo ako som už spomínal. 8-s
Já když se na Genesis jenom podívám, tak si pokaždí řeknu, že i Korejci by se měli držet svého kopyta... Mají auta, co jsou dobrá, kvalitní a šik, ale za každou cenu se tlačit do třídy, kde to neumí, to bych na jejich místě nedělal. Ten jeden jediný prodaný (kdo ví jestli) kus to jasně dokazuje.
Já bych si zrovna u Genesise nedovolil tvrdit, že to neumí. Auto jako takové vůbec není špatné a v kontextu ceny... Ale, ukazuje se to, co jsem si myslel při představení. A to, že na tento typ auta nemá Hyundai v evropě ještě dostatečnou image.
Tak zde si dovolím zareagovat... Škoda měla v plánu dvě SUV. Yeti, kterého Škoda uskutečnila, konkurence VW Tiguan. Druhé SUV se mělo jmenovat "Snowman" a mělo být stejné, jako VW Touareg, ten ale Koncern VW zamítl kvůli příliš veliké konkurenci.. Vy, co o tom moc nevíte, prosím poučte se nejdříve, co bylo a nebylo v plánu, resp. například Katikakus... To, že Hyundai dělá reklamu na Škodovkách, to je jí "externě" jedno.. Interně ale používají stejnou metodu... Na konci záři jsem jel kolem lázní Velichovek a viděl jsem něco, čemu jen těžko uvěřit... Kolona cca 8x Škodovek na "Fkách" a za nimi Hyundaie i20, i30 a i40. Také na "Fkách" a patřili ke koloně Škodovek. Zde je vidět, že používají stejnou metodu srovnávání...
Hyundai mám, tak vím o čem mluvím - vysavač do auta ;-) Aktuálně ovšem jezdím Škodou a Fordem. Možná že za nějakých "pár" let bude psáti můj praprapravnuk na nějaké diskusi přesný opak, a bude to košér a reklamy nebudou chucpe. Mně ovšem prozatím vyhovuje můj Status Quo. Tož tak :-! Veselý víkend ... >:D
Žduchanice mezi Škodovkou a Hyundai je lepší než kdejaký seriál. Jen houšť a větší kapky >:D
V prvním díle jsme se dívali na utrápené Hjondé, které bylo pořád outsiderem. Druhý díl nám přinesl celkem solidní vozy. Ve třetím díle už jsme šli "proti škodám" a zjistili jsme, že dobrý vůz nedělá jen "škrabka a kufr". Ve čtvrtém začal Hjondé vystavovat konkurenci ve svých autosalonech. Pátý díl je zatím nejlepší, škodovka se zbavuje schopných lidí, aniž by pochopila v čem tkví problém a jako tonoucí se stébla chytá viz. [odkaz] >:D
Musí za tím být něco víc, něco co možná ještě teprve vyplave na povrch. Nicméně si myslím, že ani p. Vošický tohle určitě nechtěl, to by byl hodně velká lidská sketa.
prepadla o vyse 5000 kuskov a to este nie je koniec roka....
som zvedavy kto ma tu este stale bude presviedcat ze je to preto lebo sa caka na novu octavku >:D ...
hlavne ze ja som teoretik ktory sa nicomu nerozumie.... >:D pritom predaje aut sledujem uz 15 rokov a nielen u nas a v cechach, mam prekoumane predaje takmer v celej europe ... za posledne roky a vidim ako sa pohybuju trhy a modely a mam istu intuiciu ...
som zvedavy na celorocny prepad octavie na konci roka .... je jasne ze octaviu poziera rapid.... a aj fabiu.... kto to nevidi ... tak nech ani nesleduje trhy a prejde na chytanie ryb alebo hru piskvorky :yes:
S příchodem Golfa Variant a Leonu ST bude mít Oktávka Combi na evropských trzích pořádný problém. A liftback může doplatit na vnitrofiremní konkurenci - Rapid.
Oktávka je fakt na ústupu [odkaz] :-) to už fakt nevím,, jakého postu by měla dosáhnout, aby se ti to zalíbilo. Jinak tento měsíc H/K v propadlišti dějin.
Ty jsi fakt maniak... To, že má Octavia vnitrofiremní konkurenci není vůbec pravda... Podívej se nejdříve, jaká to je třída. Je to auto pro ty, kteří chtějí mít dobré auto za solidní cenu. Mám k dispozici auta, ještě když jezdí pod "Fkama" a musím říci, že až půjde na trh nový Rapid Spaceback, budou se dít teprve věci... Jak čtu tuto konverzaci od začátku, ještě zde toto auto nebylo ani jednou zmíněno... Spaceback bude veliká konkurence pro Hyundaie i20 a i30... S tím možná naši korejští konkurenti nepočítali.. Jestli nevěříte, uvidíte sami.. -_-
Mně naopak reklamy Hyundaie celkem pobavily. Naopak mi přijdou debilní ty kde se vyzdvihuje nesmysl jako škrabka na led a kdejaký simply never nesmysly. Je fajn mít 10 let kampaň na domácim trhu založenou na nesmyslnym cizojazyčnym sloganu a cílit na "konzervativního patriota". Podle mně H trefili se svou reklamou do černýho. Vzhled aut je dost individuální, to nejde srovnat. Taky se mi zrovna korejský křivky nezamlouvaj a nový škodovky proti předchozím zase jo. I když ta to zazdily "trojúhelníkama" kolem zadní SPZky. To fakt kreslil dement. Takže vlastně než i30, O3 nebo Rapida, radši bych si vzal Toledo.
Posuzovat reklamní kampaně,zda jsou dobré či špatné.Vtipné,či spíše k pláči.Mravné,či nemravné je složité.Mě se líbí všechny reklamy s Týdýtem na T-mobile a vidíte také se nelíbí všem,nelíbí se skautům.Zavděčit se všem je těžké.
Auto se ale hlavně má vybírat podle konkrétních osobních preferencí,ne podle reklamy.Ta pouze upozorňuje,na značku,že chce prodat,že stojí o zákazníky.Snaží se zviditelnit,tak jako celebrity v bulváru.
Takže jen ať bojují o zákazníky,žádné kartelové dohody.A zákazník ať si vybere podle svého gusta,po důkladné projíždce.
Vitejte v realnem svete, kde rozhoduji ostre lokty, cilena agresivita a spokojene tvare akcionaru. Zakaznik uz neni slepa husicka, ktera vidi jen okridleny sip, chce za sve penize neco vice nez jen falesny pocit. Ano falesny, protoze Hyndai a Skoda (na nasem trhu) jsou dve naprosto srovnatelne automobilky v podstate ve vsech smerech. Zakaznik na to samozrejme slysi a chce vice za sve penize. Je nutne si uvedomit, ze penize jsou vzdy na prvnim miste, hlavne v nasem preglobalizovanem svete.
Nikdy a nikde netvrdim, ze Skoda dela spatna auta, ale potrebuje novou cenovou politiku, coz si evidentne ve skodovce uvedomili a meni se tym.
S těmi lokty souhlasím, ale ten zbytek říkají přesně ti, co si hnůjdaj koupili, nebo po něm touží. Oni všichni by rádi měli auto srovnatelné třeba s tou škodovkou, nebo jinými němci, popř. japonci. Bohužel je tam jeden problém.
To same co jsi napsal muzu napsat taky, ale obracene. Cela dnesni diskuze te prave srazi do te spodiny, ktera neni schopna pripustit jakykoli jiny nazor nebo skutecnost nez to, ze ta skodovka (kterou mas jako sluzebak - a ze sluzebak je to nejlepsi auto na svete,vid?). Zkus si dneska po sobe precist vsechny svoje prispevky, prispevky ostatnich na tebe a pokus se s odstupem nad tim popremyslet.
Ja bych treba nerekl, ze skodovka zaspala nebo dela neco spatne. To jen hyundai cilene utoci na ty spravny mista ( i presto ze se nam to nemusi libit) a je za poslednich 20 let prvni, kdo skodovku ohrozuje ( ohrozuje neni to spravny slovo, spis ji krade cast prodeju a z dlouhodobeho hlediska ji stavi do slozitejsi situace). No a na tohle prave nebyla skodovka zvykla a ted z toho nucene vyvozuje dusledky.
Obavam se ze upravy cen se skodovce moc libit nebudou, kdyz za nekolik prvnich mesicu 2013 meli dost zasadni propad zisku a to jeste nesnizili ceny (v posledni dobe vetsiny) diskuteru... >:D
Asi ty moje příspěvky nečteš pořádně, služebák ano, doma trošku lepší auta, tudíž možnost srovnání. Ale chápu, je to citlivé téma, každej kdo s dohrabal na auto zn. hyundai je podrážděný, ale přesně ten by se měl na to svoje auto podívat trošku reálně, ale to bych chtěl po některých diskutujících zde moc.
Škodovku jsem si jako svoje auto nikdy nekoupil a máš pravdu hyundai útočí na správná místa - pod pásovky, kdyby to tak dělali všichni, kam by to došlo. Ono se to stejně nějakým takovým směrem vydá, když začne jeden, musí začít všichni.
pani redaktori. bude tak zlati a skuste napisat par riadkov o re-exporte automobilov, zvlast znacky skoda (tym netvrdim, ze to nerobia aj ine znacky...).
na ceskom a slovenskom trhu. prave tato znacka je tou, ktora si tymto sposobom neskutocne vylepsuje svoje predajne cisla. je to verejne tajomstvo, ktore vie snad kazdi predajca a aj konkurencia.
avsak, ak by ste o tejto teme zacali aj pisat, bolo by to len bodnutie do osieho hniezda a prijmy z PR by pravdepodobne neboli...
No když si člověk přečte statistiky poruchovosti tak normální uvažující člověk si koupí Japonce nebo Mercedes nebo BMW. Škoda i ten čínský hjůndaj jsou na chvostu spolehlivosti.
no jistě sis všimnul, že ty Japonce jsem vynechal a to sice přesně z toho důvodu, o kterým píšeš. Jmenuju jen MB a BMW, protože tvoje poznámka byla úplně mimo mísu. Dobře víš, že v týhle zemi jsou to značky pro několik horních tisíc, tak proč vedeš takový rozumy, ve srovnání s autama o několik tříd níž.
No jistě sis všiml , že jsem tam uvedl i ty japonce, kteří jsou cenově srovnatelní se škodovkou s hjundajem a tudíž jsou to značky i pro těch spodních tisíc lidí, kteří tu dnes a denně prožívají výplach mozku od Auto.cz až po různý rádoby odborné časopisy stylu svět motorů a podobné bláboly. Stačí se zaměřit na statistiky poruchovosti a člověk zjistí, že škodovka je na chvostu, hjůndaj umí jen kopírovat a bez západních technologiích by byl v *.
To je jednoduché. Od motorů, přes bezpečnost, dále televizory, telefony, spotřební elektronika atd atd, Oni sami nic nevymyslí, jen kopírujou, je to vidět i na tom, kde byl hjundaj s kiou před 20-30 lety že. Stačí trochu přemýšlet., za 20-30 let je zase zahubí čínské automobilky.
Nevím co znamená Chodobný, ale normálny neznamená průměrný a to znamená samozřejmě podle prodeje i četnosti vozidel, že zde aspoň v ČR je průměrný každý druhý. S tím normální už to je maličko težší a proto to tady vypadá tak jak vypadá. Stádo jde za reklamou.
další exot. Jo, normální člověk může být skutečně chudobný ale i bohatý. Jenže ten normálně chudobný nemůže na značky MB nebo BMW ani pomyslet a naopak ten normálně bohatý o značky jako Hyundai nebo Škoda nezavadí ani pohledem. Takže v tomhle kontextu je ten původní příspěvek o normálně uvažujících lidech úplná hovadina. Druhá věc jsou samozřejmě ty Japonci, který jsem nejmenoval, protože tam to s tou spolehlivostí samozřejmě platí. Ježiš, o čem tu vlastně vedeme tu přiblblou diskuzi ?
To, že lidé nemají na auta typu BMW a MB, je pravda, to souhlasím... Nesouhlasím ale v té druhé části první věty... Když se podíváš na velikou skupinu bohatých lidí, v čem jezdí? Superby... Superb je auto pro podnikatele a osoby, které chtěji vypadat dobře.. Když se podíváš na faceliftovný kombík, je o dost příjemnější se dívat na tento, než před facelitfem... I toto auto už má na světe přes cca 50k lidí... Jen cestou do práce jich potkávám dost a jsem průměrný člověk, který jezdí s Octávií trochu ostřejším stylem a nemůžu si stěžovat.
Srovnání je možné jen ve státě, který si nechá rozkrást většinu toho co měl, a po generace hostí nejnižší indickou kastu, kterou tam vyháněli tak přikočovala. Stejný stát používají korejci jako dojnou krávu, pro expanzi do Evropy na její úkor. Jinde by je vyhodili! Ať si běžný zaměstnanec pošle CV do SRN či UK, ani to nebudou číst. Takže nerozumím, jaké tady chcete dělat srovnání? Škoda je taková jaká je, srovnat ji můžeme se Seatem, Peugeotem atd. Ale s východním morem, který zde akorát vše zahubí a čemuž pár křivých jedinců tleská, nelze. Navíc když se u nás proháněly Spartaky, korejci ani nevěděli co je to šroubovák.
jednak nevím, proč někoho tituluješ hlupákem za jeho názor. Ostatně ani já si nemyslím, že by byl tak daleko od reality. Asie sem expanduje a my na to jen líně čumíme. Naši potomci budou šikmookým pucovat boty. A už vůbec nerozumím, proč by mu měl Hnůjdaj na cokoliv šlápnout. Když se tady začtu do témat o Škodovkách, mohl bych z toho taky nabýt dojmu, že těch pošlapaných je tu celá armáda.
tak je možný, že tam je ve skrytu i něco osobního, to já nevím. A Hnůjdaj píšu ze stejnýho důvodu jako třeba Ochcávie. To je jen pro odlehčení atmosféry, nic to nemá naznačovat.
jo, a těch ortodoxních odpůrců koncernových aut je tady teda pěkná porce. Já to nikomu neberu, ale tyhlety z Bolky nikdo asi nevyhodil. No a dokonce to asi nebudou ani nespokojený zákazníci, což se o mě říct nedá. Přesto na tu značku nenasazuju.
Píšeš tu,že Azia sem expanduje a my len čumíme.Počul si už niečo o tom kolko európsky automobilliek sa tlačí do Ázie, ;-) KIA a HYUNDAI dávajú našim luďom robotu a môžeme byť radi,že nie sú v Maďarsku ,alebo Rumunsku.Boli by tu rovnako ,akurát by z toho prosperovali iný.Pokial chcú európske automobilky s tým niečo urobiť,tak sa budú musieť viac snažiť.
počul, ale myslel jsem to v obecné rovině. Nikoliv jen na Korejce a nikoliv jen na auta. S tou prací, kterou našim lidem dávaj, je to sice fakt, ale taky je fakt, že jsou schopni to kdykoliv zabalit a jít jinam, jako to udělala již řada firem, který se u nás usídlili. Naše "prozíravá" politická reprezentace jim dala nejvyšší výhody, jichž rádi využili, vycucali co se dalo a šli o dům dál.
proč hned pokrytectví ? Každej by si měl hájit svoje zájmy. Ale naopak, když vidím, jak je tady všechno zkorumpovaný, mám silnou pochybnost, že smlouvy uzavřený se zahraničními firmami byly a jsou ve prospěch téhle země. Ale to už se bavíme o něčem úplně jiným, než o autech.
at se vezme vsechno kolem a kolem, tak proste skodovce uz tady zvoni hrana a bylo na case. a poradne jim zvoni hrana ale oni to nechteliu slyset - vysledkem toho je dlouhodobe fadni monotonni design, nevzhledny nudny interier, trapny zakladni vybavy a hlavne premrstena cena. Kdo si tohle vsechno v jedny kombinaci muze chtit poridit ??? mel jsem oktavku ( II ) mel jsem i kiu ( ceed ) a kdybych se mezi temito rozhodoval znovu tak rozhodne kia
ses nad ránem vrátil z tahu a možná ti tak z toho zvoní v hlavě. Jdi se radši prospat. Škodovky už pár let nemám a kupovat nehodlám, ale ty ultrablbosti, co tady píšeš nemaj obdoby.
tak jestli uz ses prospal tak mi napis cim se ti libi skodovackej interier a exterier, presvec me ze zakladni vybavy jsou nadstardantni a cena je naprosto adekvatni, pak vyndej ruku z nocniku a probud se >:D
a v čem bysme se jako měli vzájemně přesvědčovat. Já to kupovat nechci a ty už vůbec ne. Přesvědčovat má automobilka, což myslím dělá a když se dívám na tu produkci a prodeje, tak bych řek, že docela dobře. Tak mi v tý souvislosti fakt uniká ta zvonící hrana.
Pokud lze na škodovkách něco chválit, tak jsou to právě interiéry. Jasně, je to konzervativní, ale mně se právě ty jednoduché tvary líbí a působí to na mě hodnotněji než asijská hra na kosmickou loď.
Základní výbavy jsou tragédie a ostuda, na tom se snad shodnou všichni.
no samozřejmě, že to nemá smysl. Vkus je přeci naprosto individuální záležitost. A o bohatosti základních výbav taky nemá smysl se hádat. Všichni dobře víme, že evropský a předevšim německý automobilky jdou cestou nízkých základů + příplatků za kdeco, zatímco asijský výrobci mají několik řad výbav a tečka. Jednomu se to líbí, druhýmu ne. Ale proč hned po sobě střílet ?
moze velakrat sama..... ved si len zoberme zakladnu vybavu fabie a porovnajme to so zakladnou vybavou ria alebo nejakeho yarisu.....
skoda sa sama degraduje do pozicie chudobneho a nezaujimaveho auta... pritom ono to nie je ze lacne a chudobne... ale ono je to len chudobne ale bohuzial nie lacne auto... a ludia to vidia .... priplacat si za kazdu somarinu je snad uz choroba skodoviek a celejo koncernu VW... dnes je ina doba ... ludia uz pozaduju isty "standard" a rataju akosi podvedome ze ked si kupia auto tak tam bude uz dialkovy central nejaka ta manualna klima a nejake to schopne radio a podobne.... lenze v skodovke nemate v zaklade nic... ich ceny su uaz aj tak dost vysoke a to sme este len pri holom aute... zrazu zistite ze chcete toto hento tamto a ste zrazu na cene auta o triedu vyssie ( vid octavia, citigo a podobne tam su riadne palky... )
pytam sa... neslo by to spravit skodovku ktora by uz v zaklade potesila oko a dusu kupujuceho? Bez toho zeby som musel priplacat za usb konektor za radio za koberceky za volant za motor a za kazdu somarinu proste?
Pozrite sa na zakladne rio... tomu autu nic podstatne nechyba..... alebo i20.... vsetko je transparetne prehladne a clovek vidi co v danej cene dostane a nemusi si priplacat dalsie tisice za somariny kde cena potom porastie do inych dimenzii .....
Cenova politika skody je zla... neefektivna a vyvolava rozpaky pri nejednom kupujucom... v zaklade su skodovky slabo vybavene ... a pritom ich cena je sebavedoma a nie nizka... pytam sa preco? Preco je skodovka bez vybavy drahsia ako vybavene auto podobnej velosti a tej istej kategorie? Je skodovka hadam pozlatena ? Ma lepsiu zaruku? Je krajsia? Nie je..... je uplne obycajnym autom.....
ja osobne so skodovkou som uz skoncil... felicia dojazdi a s panom bohom.... k lanceru chystame za rok za dva prirastok v podobe japonca alebo korejca... bye bye skoda
Jestli má koncern VW v Evropě vůdčí pozici na trhu, což bych řek, že asi má, tak je to mimo jiné díky nějaký dlouhodobý obchodní strategii. A tu tvoří týmy lidí, kteří dělaj marketingový průzkumy a tu strategii podle toho vytvářejí. A jestli se rozhodli na základě nějakých výsledků z těch průzkumů, jít narozdíl od asijských značek, cestou individuálních příplatků, tak to asi vyhodnotili, jako pozitivní. A rozumování nad tím, jak je to špatně, je zase jen něčí osobní názor, kterej se opírá jen o vlastní subjektivní pocity. Takže jediný relevantní srovnání je, že jedno jak druhý auto naplníš výbavou tak, aby se to srovnávat dalo a posoudíš to. A jestli je to u Škodofky tak drahý, jak říkáš, no tak si koupíš toho Korejce, třeba. Hotovo. A jestli jseš majitelem auta zn. Škoda z roku raz dva před naším letopočtem, tak zrovna ty asi ztráta pro tuhle značku nebudeš. To bye bye jsem tedy naprosto nepochopil.
Škodovka v Čechách a na Slovensku profituje,že je chápaná ako domáca tradičná značka.Vo zvyšku Európy múdro zdôrazńuje ,že je členVW group a vlastne má "nemeckú kvalitu".Určite má H lepšiu pozíciu na Českom trhu,ako Škodovka na trhu v Kórei. :-O
Víš, ono jde o to, že každý zákazník je jiný. Někdo potřebuje "modní" design, který je za 5 let zastaralý, někdo dá přednost usedlejšímu, konzervativnímu, fádnímu. Jiný řeší materiál palubní desky nebo konstrukci nápravy, někdo vůbec. Někdo do pidi autíčka typu zmiňovaného Ria nutně potřebuje výbavu, kterou před 10 lety často neměla auta hrubě přes mega, někomu bohatě stačí ten základ a ty somariny jednoduše nepotřebuje.
Beru, ty hodnotíš auta hodně podle výbavy, mně je třeba naprosto ukradená, ale potřebuji mít v autě trošku solidnější motor. Šup, a tady třeba já skončím u H/K už při prvním kontaktu. A tom to je. Těch pohledů a parametrů výběru auta je tolik, že to, co se tobě zdá nepochopitelné a nelogické je pro někoho jiného naprosto racionální volba.
Nehledě na to, že se stejně v nižší a nižší střední třídě ve finále bavíme třeba obecně o naprosto propastném cenovém rozdílu 15-20tKč, což u spousty lidí pomalu přesouvá rozhodování do roviny, jestli si koupí televizi od Samsungu za 15 nebo Panasonic za 17.
Už som presne toto písal - keď si nezaujatý zákazník porovná ceny ostatných, tak nenájde jediný dôvod na kúpu škodovky. Škodovky stále kupujú a považujú za modlu patrioti - tak by to malo byť, tak je to v Taliansku, Francúzsku, Japonsku i v Rusku. Ale je tiež dobre známe, že i keď sú poväčšinou domáce značky pri kúpe uprednostňované a v počte predaných kusov jasne vedú, často im čoraz väčší kus predaja ukrajuje konkurencia. A musímte uznať, že konkurencia medzi svetovými automobilkami je naozaj obrovská a ponuka neskutočne široká. Každý dokáže kúpiť auto s jeho preferovanými vlastnosťami zhruba v cene konkurencie. Fenomén "božskej" škody je silný v Čechách (domáca značka - tak by to malo byť a ľudia by mali kupovať škodu už len preto, že je ich) a aj na Slovensku. S novšou generáciou kupujúcich sa ale nejaká historická previazanosť viac a viac stráca. Doba internetu, možnosti získania skúsenosti od iných užívateľov, množstvo predajní konkurencie, servisy na každom kroku a často x-krát kvalitnejšie ako značkové, dovoľujú podstatne väščí výber ako pár rokov (10 - 15) dozadu. Ako môj brat tvrdí, je zaujímavé, že každá automobilka si zakladá image na nejakej charakteristickej vlastnosti a preto si ju ľudia kupujú, iba majiteľia škodoviek tvrdia, že je najlepšia vo všetkom >:D , lebo je to škoda. Možno práve na toto sa spoliehali v MB a výsledok je ten, že predajné čísla donútili škodu ku výmene v manažmente automobilky. Odhliadnuc od toho, že dizajn je každého osobná vec a nikto ma nepresvedčí, že moja čiernovláska je škaredá, lebo on ma blondýnu. Záver do budúsnosti je asi taký, že pokiaľ bude chcieť škoda udržať percentá voči konkurencii, tak bude musieť zreálniť súčasnú prestrelenú cenu. Osobne nevidím dôvod kupovať škodu, keď prakticky za ten istý peniaz mám vw - ak by to bola teda nebola otázka peňazí. Ak mám hlbšie do vačku, tak o škodovke by som absolútne neuvažoval. lebo za to, čo kúpim najlecnejšiu octáviu (fábiu) mám u konkurencie podstatne lepšie vybavené auto a ostatné vlastnosti sú pre mňa absolútne zanedbateľné.... dobré autá, ale musia zlacnieť ;-)
Jenže nezaujatý zákazník si neporovnává jen cenu jako jediný parametr, ale má spoustu, obvykle desítky, různých a často protichůdných požadavků na auto. Pokud se rozhoduje tak nezaujatě, jak píšeš na konci: "a ostatné vlastnosti sú pre mňa absolútne zanedbateĺné...." a preferuje z velké části cenu, pak ano, asi si u Škodvky z tohoto ohledu nevybere. Stejně tak si jiný nevybere u jiných značek, pokud dává váhu parametru, který zrovna ta daná značka nereprezentuje.
dlouhý příspěvěk a úplně špatně... co je lepší než škoda? hnůjdaj? jel jsi někdy s ním a s porovnatelnou škodovkou? co je navíc v i30 proti rapidu? měkké plasty? hm... dál mě nic jiného nenapadá ba naopak.. je to auto s dobrýma jízdníma vlastnostma ale tragickým ovládáním a sladěním motor/převodovka/spojka a materiály uvnitř třeba kia ceed jsou tak nekvalitní že moje paměť nesahá tak daleko do minulosti kdy se tak ošizené dělaly... možná předfaceliftový favorit... proč bych si měl třeba kupovat něco jiného než škodovku? jasně když prostě budu chtít chevyho cruze tak si ho koupím (to já bych si taky nekoupil sporotvní škodovku ale třeba toyota proč ne) ale když budu řešit finance tak přece nemůžu koupit chevyho ani hjundaje ani kiu to je přece blbost... jdi si koupit auto do fiatu (podle tebe asi jedna z nejlevnějších značek že?) a já si půjdu koupit auto od škodovky.. dáme limit třeba 300tis ok? jsem zvědavej s čím příjdeš a jakou to bude mít výbavu,....
Pár rokov do zadu som kupoval nové malé auto - úplne nezaujate. Kórejci ešte ani zďaleka neboli takí silní, ako dnes - o tých som ani nedumal. pri tom, čo som požadoval, bol lacnejší seat, dokonca aj vw!? To auto máme stále. Pri kúpe väčšieho som taktiež uvažoval o škode, ale porovnal som, čo sa porovnať dalo a škoda okrem veľkého kufra neponúka nič, čím by mohla tvrdiť, že je najlepšia. Mäkčené plasty mám u * aj smerovky v zrkadlách. Potrebujem priestor na zadných sedadlách, lebo vozím ľudí - rodinu a nie je mi jedno, že ja si síce velebím vpredu ako kráľ, ale deti nemôžu ani trochu vystrieť nohy. Skončil som u japoncov, ktorí sú neatraktívni, úplne priemerní vo všetkom, ale v mnohom lepší ako škoda - odhlučnenie, filtrovanie nerovností vzhľadom na konfort, miesto pre ľudí ;-)... A to sa nekradnú ako škoda na náhradné diely, ale v pohode môžem nechať zaparkované pred hotelom. Ale je to iba japonec ;-\ >:D Mnoho fandov nedá dopustiť na oktávku, ale vozíte sa vzadu? Vychvaľujú ako jazdí audi A4, alebo BMW3 - ale vozíte sa vzadu - to sú autá pre dvoch dospelých a batožinu - dozadu ani nedáte decko v sedačke, lebo vám bude neustále kopať nohami do vašej stoličky. Snáď bude nová oktávka väčšia vnútri, ale v i40 som sa vozil vzadu a tam je miestá bohateeee. A kedže nie som pretekár je mi tiež jedno, že zákrutu prejdem na oktávke o 10 km rýchlejšie ako na i40, lebo vozím ľudí. Musím to x-krát opakovať, lebo sa mi zdá, že o jazdných vlastnostiach píšu borci, čo sa vozia vpredu, alebo im nevadí, že tí vzadu lietajú ako handry. ;-)
Jak jsem cekal - vypalene zarovky. TUV report si se spolehlivosti pletou uz jenom nejvetsi prostacci. Probiarali jsme to tady uz nejmin stokrat a je zbytecne se k tomu vracet.
Ona je i tahle dost zkreslená a to faktem, že se v ní vše poměřuje cenou.
Takže ať je třeba Porsche 911, nebo BMW M5 dobré jak chce - tady skončí vždy na chvostu.
Každá práce a každý výrobek je poměřován i s cenou samozřejmě.To k sobě nerozlučně patří.Není totiž problém,aby jsi místo ježdění létal,pakliže jsi to schopen zaplatit.
A vždy platí že je lepší třeba vyměnit 10 žárovek než jeden motor,což ti ukáže cena.
Jestli je něco spolehlivé, tak to spolehlivé je, jestli něco spolehlivé není, tak to spolehlivé není.
Cena tam nemá co dělat.
Nebo mi snad chceš říct, že drahé auto je méně spolehlivé, neboť je dražší?
Aby ta statistika, ten index, stál za to, měl by být rozdělen na dvě části: Jednu absolutní, kde by spolehlivější auta stála jasně nad méně spolehlivými, a druhou, která by byla vážena cenou.
Za další - ten index absolutně nebere v potaz jak je auto vybavené, či jak se s ním jezdi: Nejlepší Honda Jazz může být tvořena v převážné části auty bez klimy a všelijaké elektroniky, provozovanými jako jednoduché přibližovadlo, kdežto snad nejhorší vůbec - Audi RS6 - je nabité výbavou a jeho majitel jistě nejezdí na spotřebu a výdrž.
Obecně vytvořit nějakou statistiku, která o autech globálně vypoví něco o jejich spolehlivosti, je velice těžké a kdo ví, jestli se to vůbec někomu povede.
co bylo slabší ? Na to ti fakt musím odpovídat ? Vážně ti přijde normální vytahovat v internetový diskuzi o autech, kde si každej plácá játra, jak chce, nějaký právníky a soudy ? Promiň, ale to jseš teda na úplným dně.
kamarád má vengu. sestru H. v rámci záruky mu vyměnili posilovač,cena v protokolu 80 000.slovy osmdesát tisíc.u auta za cca 330 000 slušný ranec.takže po záruce asi neprodáte.po 7-mi letech do šrotu.
Jen pár poznámek.
1. Strategie prodávat s minimálním ziskem nebo dokonce se ztrátou k získání podílu na trhu je docela obvyklá, ale ne trvale udržitelná. Pokud informace tohoto typu nemáme, nejde dost dobře dělat závěry, kdo je předražený nebo ne. Pro srovnání, není to tak dávno, co tu jistá aerolinka vyvolala dojem, že normální cena letenky po Evropě je 1 euro.
2. Cenová elasticita. Doporučuju nastudovat, zdá se, že většina diskutujících o ní nikdy neslyšela. Snížením cen by možná Škoda prodala o něco víc, otázka je, jestli by víc vydělala.
3. Nevěřím, že cenová strategie pro český trh nepodléhá schválení z centrály VW.
Jak může být "pravda trochu jiná", když nic netvrdím a jen se ptám?
Určitě zajímavý odkaz, ale ještě zajímavější by bylo vědět, jaké má ceny Š a H na ostatních trzích, po zohlednění vlivu daní. Globální ziskovost je pro posouzení cenové strategie na českém trhu naprosto nepodstatná, zvlášť u H, pro nějž je český trh okrajový.
Opäť hovoríš pekne odborne,ale fakta sú dané.Navyše porovnávajú koncern H/K a Škodovku zvlášť.Keby porovnali koncern VW oproti H/K tak je rozdiel ešte väčší.
Pokial si myslíš ,že Škoda predáva vonku tak draho ako v Čechách,tak moc velký prehľad nemáš.
Jako arogantni blbec jsi se zachoval jenom a pouze ty, chlapce. Idam vecne argumentuje, u tebe bohuzel jde jen o tve subjektivni dojmy a kdyz nemas jak kontrovat tak nadavky.
No pokud říkáš věcná argumentace, pokud někdo k úvaze o cenové strategii na českém trhu použije jediný argument, a to údaj o globální ziskovosti značky, vydává ho za jedinou možnou pravdu, o níž se nedá diskutovat, a na upřesňující dotaz odpoví, že nemám přehled, tak to si pak podejte ruce.
Zajímavé čtení, co k němu dodat...
Napadá mě zase takový příměr. Někdo si dává k obědu steak z argentického hovězího a někdo ze staré polské, antibiotiky nadopované krávy. Na oko jsou oba steaky krásné, leč pod povrchem je kvalita poněkud jiná.
Jeden diskutér zde uvedl zajímavý odkaz na ziskovost jednotlivých značek. A pokud je pravdou, že ziskovost hjůndaje je vyšší než u Škody, pak se ptám, kde soudruzi z Koreje ty peníze ušetřili...
Za sebe tedy mohu říct, že na vlastní kůži to zjišťovat nebudu. Ale každý ať si vozí * v čem chce :no:
Kde ušetřili? Kdyby nic jiného, tak je rozdíl platit dělníky a daně v Německu a dejme tomu na Slovensku, znatelný rozdíl bude asi už jen mezi Mladou Boleslaví a Nošovicema... Problém vidím spíš obecně a zdaleka ne jen v automobilovém průmyslu, chtít v (západní) Evropě vyšší platy a životní úroveň a současně všechno dovážet, to nemůže dlouho fungovat.
to je fajn, že jste se nakonec všichni pochopili. S těma platama se samozřejmě dá než souhlasit. Na nějakým chatu psali chlapi, který v Nošovicích dělaj, kolik se tam bere a jak se s lidma zachází. Taky o tom, jaká tam je díky tomu fluktuace a jaký "příznivý" vliv to má na kvalitu. Takže myslím, že takhle se šetří.
Většinou to vyjde levněji. ;-)
Nevím jistě,ale mají i své roboty,výrobní linky.
Když umíš některé práce,tak si také sám doma něco vyrobíš ve stejné kvalitě za levnější peníz.
Hyundai/Kia mají jako jediný automobilový koncern uzaveřený výrobní proces...tudíž že si vyrábějí i vlastní ocel a kam pak odchází vlastní šrot z továren po celém světě. JE to obrovská investice, ale návratnost se více než vyplatí.
ty moc dobře víš, že se tu pohybuje neméně velká banda těch, co velmi agresivně reagují na cokoliv spojenýho s koncernem VW, tak toho nech, ty odborníku na automobilový průmysl .
ty komiku >:D >:D >:D
nepochybuju o tvých znalostech a už vůbec se nechci porovnávat. Automobilový průmysl mě zajímá do té míry, že produkuje auta, ve kterých jezdím. Detaily, jak k tomu dochází nebo jak to probíhá mne až tak moc nezajímají, a proto nic takového ani nečtu.A protože jezdím rád, rád se o některých autech i bavím. Do pitomých diskuzí o tom, jestli je Škodovka lepší, než Hyundai jsem se nechal zatáhnout spíše náhodou. Nejsem majitelem ani jednoho z nich a bohdá nebudu.
kamarád má vengu. sestru H. v rámci záruky mu vyměnili posilovač,cena v protokolu 80 000.slovy osmdesát tisíc.u auta za cca 330 000 slušný ranec.takže po záruce asi neprodáte.po 7-mi letech do šrotu.
Pro všechny, co tady nedaj dopustit na kvalitu škodovky dám jednu zkušenost. U služební Yeti jsme měnili komplet zadní brzdy (vyrezlý kotouče a sjetý destičky) po 20 000 km a předek byl ještě OK. A když přihlédnu k tomu, že 80% účinku jde na předek, tak to už vůbec nechápu. Tomu říkám kvalita!!!! Já rozhodně fandím jakékoliv její konkurenci a škodu bych si nekoupil ani náhodou. Drahá, holá, krade se a disanj rozhodně neoslní.
vůbec nechci reagovat na tvoje důvody, proč si Škodu nekoupit. Jen k těm brzdám. Napsals to dobře, brzdnej účinek jde převážně na předek, takže už z toho důvodu jsou sjetý destičky vzadu po 20 t. km blbost. Neříkám, že lžeš, ale ono to bude asi trochu jinak. Rozhodně bych hledal příčinu jinde, než v kvalitě kotoučů a destiček.
Jo a v čem tedy bys viděl příčinu? Ve stylu jízdy? To už pak abych dostal ke škodovce i návod jak brzdit. Jak jsem psal, kdyby to odnesly nejdříve přední brzdy, tak neřeknu ani slovo, i když 20000 km na výměnu brzd mi přijde hodně málo.
no samozřejmě, že je to až nesmyslně málo a právě proto bych hledal příčinu toho, jak je možný, že se desky sjely, úplně jinde. Jestli mi ten zadek náhodou nechtěně nepřibržďuje, jestli "nevisí" ručka, není vadnej rozdělovač brzdnýho tlaku apod.. Jinak je to prostě z principu kravina. Ale má-li to 20t. najeto, bude to nepochybně v záruce. Tak tohle by měl snad řešit záruční servis, ne ?
p.s. nevím, jestli mi ještě odpovíš, ale docela by mě to zajímalo. Protože pak je tady ještě jedna možnost (i když u firemního auta asi nepravděpodobná) že to moc nejezdí. A když to někde opravdu dýl zůstane stát, kotouče silně nareznou, desky se přilepí a průser je na světě. Pro auto není nic horšího, než ho nechat dlůuho stát. To pak můžeš ty kotouče buď rovnou vyměnit nebo je aspoň přetočit. Jestli se tohle stalo, pak nenadávej na značku auta, protože by se ti to stalo téměř u čehokoliv.
Pepa111vidíš tak Kjirka ti to vysvetlil.Ty si proste nejazdil dosť a preto sa ti auto pokazilo >:D Navyše si Kjirka myslí,že si úplny amatér ,ktorý by si nevšimol,keby mu ostala vysieť zadná brzda.Aj keď si myslím,že chyba nakoniec predsa len bude v tebe,lebo Škodovka je určite bezchybná. :yes:
Idam.i, díky za podporu, já se tady nehodlám jako vyučený automechanik s nikým dohadovat o pochybení, či nepochybení škodovky nebo mém, ale jen chci všechny
upozornit, že škodovka FAKT není nejlepší a nejkvalitnější auto na světe!!!!!!!!! A kdo chce, tak si na netu vyšťourá, že je úplně jedno jaké nové auto si dnes koupí, protože VŠECHNY automobilky už dnes jedou ve stejném režimu=auto=spotřební zboží=levné náklady na výrobu=průměrné díly=JISTÝ SERVIS pro automobilku=ZISK ze servisu a ne s prodeje. Jinak je třeba směšné, jak jeden německý časopis zjistil, že kdyby složil Octávku za 330 000,-Kč z nových dílů, vyšla by na 1 200 000,-Kč.
Kjirka: Rozhodně se ten zadek nechoval nějak zvláště (nepřibržďoval a nehřál se) a o závadě jsme se dozvěděli až, když začal zadek brzdit plech na plech.
tak to je jedině dobře, že seš, nebo lépe řečeno měl bys být jako odborník v obraze. Abychom si vyjasnili pozice. Škodofku nemám a na tu poslední, kterou jsem před 5ti lety s úlevou prodal, jsem byl tak nasr..ej, že se to dá těžko vypovědět. Jen ale reaguju na to, co tady píšeš o těch zadních brzdách obecně a nelíbí se mi, že to dáváš do přímý souvislosti s materiálem destiček a kotoučů, neboť jako odborníkovi ti musí být jasný, že to je prostě blbost. Pokud to nevozilo v kufru trvale x metráků nákladu, nějaká příčina tam samozřejmě být musí, ale to bys, jako automechanik měl zjistit ty. Svádět to na špatnej materiál, tak to je fakt hodně laciná diagnostika. Ovšem chápu, že to je pro mechoše jednodušší, než skutečnou závadu hledat. Počítám, že tam to auto máš za chvíli se stejným problémem zpátky.
Hele Ajdam, když chceš být za každou cenu chytrej, tak si to aspoň pořádně přečti. V tom autě nejezdil on, jen něčí firemní auto opravoval. A já vůbec neřeším nějakou Škodovku, jak si zřejmě velmi mylně myslíš, ale zádrhel zadních brzd obecně.
Je jasný, že kampaň se v číslech ještě moc projevit nemohla (i když kdo ví, jestli si i nedodané objednávky do pordejů nepočítají) nicméně pro zajímavost hlavní octávkobijec i30 měl v září o 29 registrací míň než v srpnu. Z toho určitě v Hyundai moc radost nemají, vzhledem k tomu, že ho proti škodovce v reklamě tlačí už delší dobu.