Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti Fresh: Čerstvá nabídka za 428.900,- Kč

Speciální model Champion nahrazují dvě verze akčního modelu Yeti Fresh.
Zpět na článek
13. 5. 2011 10:21
13. 5. 2011 10:29
13. 5. 2011 10:58
13. 5. 2011 10:24
14. 5. 2011 19:06
15. 5. 2011 10:47
15. 5. 2011 20:24
15. 5. 2011 23:42
17. 5. 2011 23:39
18. 5. 2011 21:54
14. 5. 2011 21:26
13. 5. 2011 14:14
13. 5. 2011 16:02
14. 5. 2011 16:29
13. 5. 2011 20:24
14. 5. 2011 18:18
14. 5. 2011 19:06
14. 5. 2011 21:27
14. 5. 2011 21:32
14. 5. 2011 22:26
14. 5. 2011 23:10
15. 5. 2011 01:43
15. 5. 2011 14:06
16. 5. 2011 08:45
14. 5. 2011 23:14
28. 5. 2011 23:58
Avatar - mustafa
13. 5. 2011 10:21
Tabulka
Nějak vám v tabulce neseděj "válce a ventily" u 1,2TSI
Rozbalit vlákno
3
13. 5. 2011 10:29
Re: Tabulka
...No to teda neseděj!!! :-) >:D
13. 5. 2011 10:58
Re: Tabulka
Také Vám nesedí u 1,2 TSI rozsah otáček největšího točivého momentu. Škoda uvádí u této verze motoru 175 Nm / 1550 - 4100 1/min. (Rozsah 1500 - 3500 1/min má slabší verze 1,2 TSI, ta se ovšem do Yetiho nedodává.)
Avatar - kari.laz
13. 5. 2011 10:24
oživení
V té barvě a s těma kolama mu to dokonale sedne. Moc pěkný :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
13. 5. 2011 12:02
Re: oživení
jj, kola i barva moc povedený :yes:
14. 5. 2011 19:06
Re: oživení
Možno pekné, akurát gumy s profilovým číslom 50 sú na crossoveri dosť ťažko pochopiteľné...
15. 5. 2011 10:47
Re: oživení
Co na tom nechápeš? ;-)
15. 5. 2011 20:24
Re: oživení
Vyskúšaj mimo asfalt a zistíš. ;-)
15. 5. 2011 23:42
Re: oživení
Vzhledem k tomu kolik toho najezdi mimo asfalt je to naprosto nepodstatne.
Avatar - Ronault.
17. 5. 2011 23:39
Re: oživení
Ještě že ty SUV na asfalt máme, co bychom si bez nich počali.
14. 5. 2011 21:26
Re: oživení
Nevím co na tom vidíte, barva přeplácaná ve photoshopu a naprosto nevkusné elektrony, které k designu Yetiho opravdu nesedí.
13. 5. 2011 14:14
ŠKODA CAYENNE
No, tak nyní padá brada komplet všem čtenářům. Škoda dokázala z mistrovského dílka vykresat další, nezdráhám se napsat (super)mainstreamovou jiskru v podobě malého Cayenne. Zde bych snad možná i doporučoval nechat si na záď vyrazit označení barvy.

Trefa (polo)letí - (super)mainstreamový (polo)cayenne... máš snad ještě něco, co tomuhle krasavci schází? Jo, tvoje garáž...

Dnes velmi upřímně - BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
38
13. 5. 2011 15:58
Re: ŠKODA CAYENNE
(polo)cayenne??? >:D >:D >:D :yes:

Děkuju, takhle jsem se již dlouho nenasmál.

Jinak poměrně slušná nabídka, jen v případě FRESH I mi připadá absence hlavových (a kolenního) airbagů v základu v autě za 400-500tis. neomluvitelná.
13. 5. 2011 16:02
Re: ŠKODA CAYENNE
Jo, je to parádní trefa. S airbagy souhlas.
13. 5. 2011 17:59
Re: ŠKODA CAYENNE
To bude tím, že Fresh I vychází z výbavy Active.
13. 5. 2011 19:36
Re: ŠKODA CAYENNE
Ale to jí neomluvá, nebo ano? V této kategorii by to měl být standard, jinak je to ostuda. Mimochodem, co podobná výbava na německém trhu? Vsadil bych se (nechce se mi ověřovat), že tam to standardem bude.
15. 5. 2011 09:41
Re: ŠKODA CAYENNE
Když je cena v Německu o zrhuba 60 000Kč vyšší, tak už by to mohla být omluva, ne? Jenže místo toho budeš hloupě kafrat, protože se ti něco nechce ověřovat :no:
15. 5. 2011 11:27
Re: ŠKODA CAYENNE
Bavíme se zde o modelu který mě až tak nezajímá a přímo uvádím, že se mi tento údaj nechce vyhledávat. Předposlední věta mého příspěvku je věta tázací, takže pokud někdo informovanější odpoví, budu jedině rád. Takže se neprve laskavě nauč pochopit smysl psaného textu a poté piš něco o hloupém kafrání. :no:

Nicméně to stále stále neobhajuje absenci airbagů v této kategorii aut - sám jsi potvrdil, že v Německu je mají. A v případě vozidel jiných výrobců jsou někdy cenové rozdíly na našem a německém trhu podobné i vyšší, aniž by to bylo na úkor výbavy. Absence airbagů v autě za 400-500tis. je prostě v dnešní době anachronismus. A už mě nebaví, jak jsme v řadě případů považováni za rozvojové trhy. Nekvalitní zeleninou v prodejnách nadnárodních řetězců počínaje a horší bezpečnostní výbavou ve vozech našeho domácího (!) výrobce konče. A s kvalitou samotného Yetiho to nemá nic společného. Howgh.
16. 5. 2011 08:00
Re: ŠKODA CAYENNE
Souhlas s tím, že v autě za takový prachy ty vaky být musí ... Daleko horší je, že díky kolenímu vaku dostal Yeti 5hvězd (bez něj 4!!!) :no: . A u nás se klidně prodavají výbavy bez koleního vaku!! A to je nehoráznej bordel a podvod na zákazníka!! ..
17. 5. 2011 18:12
Re: ŠKODA CAYENNE
Ano. To jsou ty drobné radosti rozvojových trhů ;-)
17. 5. 2011 23:32
Re: ŠKODA CAYENNE
Pokud si nechcete připadat "rozvojově", není problém airbagy doplnit. ;-)
18. 5. 2011 12:22
Re: ŠKODA CAYENNE
Pravě proto, že bych je musel doplnit, bych si rozvojově připadal.

Mimochodem, zůstaňme třeba u koncernu - VW umí plnou bezbečnostní už v základu Pola!
19. 5. 2011 19:44
Re: ŠKODA CAYENNE
Je to na rozhodnutí výrobce, co na daném trhu chce nabídnout, v Německu byste si např. musel zase doplnit klimatizaci. Škodovka chce u nás nabídnout i levnější verze, dává možnost volby.
20. 5. 2011 11:36
Re: ŠKODA CAYENNE
Samozřejmně že je to na rozhodnutí výrobce. A je svaté právo zákazníka si výrobek vybrat/nevybrat, stejně jako nabídku komentovat. A já, pokud bych šel do showroomu Škody pro Yetiho za 450, bych považoval za nedůstojné připlácet v roce 2011 za airbagy. Jsou jisté zažité standardy a toto jde pod ně.

Mimochodem to samé aplikoval Nissan v minulé generaci Micry. Na německém trhu v základu 4 airbagy, na českém 2 (bez možnosti příplatku!). To je důvod, proč Micra již několik let nestojí před domem mé přítelkyně. Jenže Micra je auto o 8 let starší a o polovinu levnější. Ta současná má v základu 6 airbagů a ESP za 210 tis.

To s tou klimatizací je fakt, nebo příklad?
20. 5. 2011 11:47
Re: ŠKODA CAYENNE
Vidím na tvém profilu, že Yetiho uvádíš jako auto svých snů. Takže: Yeti je krásné, výborné auto. Bohužel jako vše na tomto světě má i své mouchy. Ty hlavní bych viděl tři: výbava a cena na našem trhu a malý kufr. Jak vidíš, ty první dvě výtky se netýkají vozu samotného, pouze marketingu Škody (i ten je z hlediska domácího trhu +/- logický). Za mě Yetimu celkově :yes: Je to pro mě v současnosti nejatraktivnější Škodovka.
14. 5. 2011 16:29
Re: ŠKODA CAYENNE
:-) :yes:
14. 5. 2011 14:51
Re: ŠKODA CAYENNE
GTI, daj sa vysetrit, toto uz je moc silny hrncek cafe prehlasit yetiho za polo cayene. Ty si bud velmi mlady alebo si velmi blby. Inak to uz povedat neviem. :no:
Avatar - petrumr
14. 5. 2011 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 5. 2011 17:58
Re: ŠKODA CAYENNE
jj este keby tam dali tvoj lieblings 1,2 HTP nie? Na tvojom mieste si spravim novy profil a k svojmu motoru sa ani nepriznavam. Kupit si od zakladu konstrukcne zly motor je prejavom bud uplneho sialenstva alebo psychickej poruchy. Fakt, radsej si sprav novy profil..
15. 5. 2011 19:19
Re: ŠKODA CAYENNE
HTP jako terc posmechu. Klasika. Vzhledem ke svy cene a velikosti je to ale fajn moturek. A na trojku jak krasne tahne!
15. 5. 2011 19:30
Re: ŠKODA CAYENNE
HTP nie je terc posmechu, HTP je tragedia. Konstrukcne zly motor ktoremu sa prehrieva olej pri beznom jazdeni. SKus trosku pogooglit a docitas sa viac o tomto "super"motore. Ten motor nie je dobry do ziadneho auta, ten motor je dobry ked nie je. Nechapem co ludi vedie vobec k tomuto motoru. Ked uz si kupim zrudu ako fabia, tak si do nej kupm normalny a dobry motor ako je napr 1,2 TSI ktory je naozaj z tych lepsich na trhu.
15. 5. 2011 19:38
Re: ŠKODA CAYENNE
1.2 TSI je urcite lepsi motor, ale ten je v nabidce az s aktualnim faceliftem. Proto tolik HTPcek. Nehlede na cenovy rozdil v radu desitek tisic a na to, ze vetsina skladovych vozu byla HTP, protoze to potrebovali nejak udat :p A nic googlit nepotrebuju, ten motor znam. Na trojku tahne, chce drzet v otackach, ale ne zas moc. Zadnej zavodak to neni, ale na popojizdeni staci.
15. 5. 2011 20:23
Re: ŠKODA CAYENNE
XTad, ako so uz povedal je t konstrukcne zle spraveny motor od vyroby a preto ani na to pojizdeni to nie je. Na to ti staci aj bicykel :-) tu si stiahni len tak namatkovo jeden material: [odkaz]
15. 5. 2011 21:30
Re: ŠKODA CAYENNE
A není to jediný článek o tomto motoru co jsi kdy četl? Vypadá to tak že sis přečetl tenhle článek pochybné kvality a jsi hned odborník na HTP.
15. 5. 2011 22:26
Re: ŠKODA CAYENNE
ja nie som odbornik na HTOP ani nim nechcem byt :-) A ked mas stipku IQ tak si pogoogli co najdes vsetko o tomto motore a skus aj nemecke fora, uvidis.. Mam ti sem dat 10 odkazov? Dal som sem jeden komplexny clanok cesky napisany aby si tomu aj ty porozumel. Ty si myslis ze si vacsi odbornik ako chlapici v clanku ktori ziju autami denno denne? Skus ist niekam do servisu a popytaj sa na ten motor mechanikov, uvidis ake pribehy sa dozvies. ;-)
15. 5. 2011 22:53
Re: ŠKODA CAYENNE
Jak sám upřímně píšeš, odborník nejsi.
Těch motorů se vyrobilo několik milionů a je jasné že určité procento má poruchy. Článek míchá spoustu věcí do sebe mnohdy ne zrovna objektivně. Ostatně autor M. Vaculík byl před vstupem do SM známý svojí nesnášenlivostí se Škoda auto. Ano, motor HTP trpí několika neduhy, ostatně skoro jako každý motor.
16. 5. 2011 08:30
Re: ŠKODA CAYENNE
Ale zjavne tym odbornikom ani ty nie si.
Vaculik si par krat dovolil povedat nieco zle na skodu a hned ste z neho spravili obludu co nema rad skodovku. Ale vravim ti este raz pan "odbornik" skus sa popytat v servisoch. Ked je motor KONSTRUKCNE zly, znamena to ze kazdy motor je zly a nie ze jeden z 100 je zly. Rozumies pisanemu textu? Ked je ten motor od konstrukcie zly tak sa ten olej prehrieva na kazdom. To nie je vadne turbo alebo vstreky, to nie su externe suciastky.
16. 5. 2011 21:34
Re: ŠKODA CAYENNE
A v čem je ta konstrukční chyba? Přehřívání oleje není to co by tenhle motor nějak trápilo. Je to jen jedna z mnoha teorií co na internetu hloupě opisuje jeden od druhého.
Jestli jsi trochu zaregistroval novinářský vývoj p. Vaculíka tak musíš vědět že nejde o nějakých pár článků.
Avatar - Ronault.
17. 5. 2011 23:38
Re: ŠKODA CAYENNE
Ten motor je prostě bezchybný, spotřeba kolem 3 litrů na 100 km při dynamické jízdě, při sportovní 4 litry, zrychlení jak Focus RS, pružnost jak E55 AMG a spolehlivost jak Japonské železnice. Prostě HTP je nejlepší motor na světě, to tu každý ví. Jo a zapomněl jsem na zvuk. Kam se hrabou dvanáctiválce?
18. 5. 2011 08:31
Re: ŠKODA CAYENNE
chalan ty si uplne vytrety...
18. 5. 2011 16:44
Re: ŠKODA CAYENNE
To jsem se od tebe moc o HTP nedozvěděl. Ono to chce někdy víc než hloupě věřit všemu co se kde píše.
15. 5. 2011 21:46
Re: ŠKODA CAYENNE
Oproti 1.2 TSI je to mizernej motor, ale to byl i 1.0 montovanej do Juniora oproti "soucasny" HTP. Na popojizdeni to staci (dalnicnich 130 pri 4000 ot. je dostatecny). Jak uz jsem psal vyse, motor jsem zkousel, jak u kombika, tak u hatche. Je to lenoch, ale doveze. Prehrivani oleje jsem nezazil a tahne na trojku! >:D
15. 5. 2011 22:28
Re: ŠKODA CAYENNE
ja vravim tak, ze ked uz soc vybavu tak 1,4 atmo 4-kybel, urcite nie 1,2 Je to sice menej dynamicke ale na "popojizdeni"tiez staci a urcite menej problemov a viac spolahlivosti :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2011 23:08
Re: ŠKODA CAYENNE
V tomhle případě, Miloši, v tomhle případě nemohu jinak, než souhlasit. Jen s tím (polo) nesouhlas.... Yeti je srdcovka, Škodovce se podařilo vytvořit outdoorového sympaťáka..... Jen si občas postesknu, že ten kufr, kufr by mohl být větší. Takový Big Daddy Yeti....
Moc si přeji, aby ta naše Škodověnka udělala SUV velikosti třeba ML. Byl bych první v řadě...
Blahopřeji Škodaaa ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Krispos
14. 5. 2011 23:33
Re: ŠKODA CAYENNE
Taky nechápu proč je to useklý hned za zadním kolem, mohlo to být o pár čísel delší...
15. 5. 2011 19:14
Re: ŠKODA CAYENNE
No voni to vo tech 6 cm protahnou a pak to bude pecicka.
16. 5. 2011 08:11
Re: ŠKODA CAYENNE
Když budeme chápat význam slova CAYENNE jako synonymum, v lepším případě podivnosti, v tom horším zrůdnosti, tak ses v nadpisu konečně strefil... :-)
Avatar - Barrichello
17. 5. 2011 09:52
Re: ŠKODA CAYENNE
Vtip století, upřímně sem zas zasmál.

Škoda Květák je velmi vtipné vozítko, zejména 12 litrů na sto je na 4válec hodnota giganticky tragická a ukazuje smutnou realitu že kocnern opravdu žádno oslnivé benzíny mimo špičková provedení dělat neumí.
13. 5. 2011 20:24
kočkopes
Vypadá to jak výplod dvacetiletého tunera. Nikdy nepochopím, jaký význam mají nízkoprofilové pneu, s loukotěmi jak od trakaře, na pseudoteréním autě. :no:
Jinak doplnění výbavy je vždy plus pro zákazníka, pokud odpovídá ceně.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
14. 5. 2011 18:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 5. 2011 21:32
Re: kočkopes
No takhle. Kdo z majitelu Yetiho skutecne jezdi terenem? Vetsinou je to tata s detma, co se parkrat projede po trave od silnice ke vratum a cas od casu vyjede s rodinou na hory. Samozrejme, ze pro tyto ucely potrebuje poradnej off-road, coz Yeti spolu s H1 a Nivou bezesporu je. Moderni muz se ovsem nespokoji s plechacema, tudiz pro nej litaky predstavuji idealni volbu. Rozdil pri jizde moc nepozna, ale vypada to jako Cayenne, nebo Q7 za min penez. No neber to! Jinak proti Yetimu nemuzu rict ani n, duchodcum se tam dobre nastupuje, na rozbitejch silnicich to z cloveka nevytrese dusi a i mene narocnej teren by mel zvladnout.
14. 5. 2011 22:26
Re: kočkopes
Pokud si každý pozorný čtenář a řidič mohl všimnout,tak každá VWŠkoda má výkroje u blatníků na kola z Tatry 815.Samozejmě je to hnus,ale možná i záměr.Třeba ze VWŠkoda vznikne kýblwágen. >:D Už proto mě VWŠkoda nemůže zaujmout desingem. ;-\
14. 5. 2011 23:10
Re: kočkopes
Kdyby autoprosťáčka tvého lidského malorozměru měla snad někdy zaujmout nějaká Škoda, to bych snad i dopručil, aby raději vyhlásili v Boleslavi bankrot. Pochop kobylo, Škoda, to nejsou auta pro ty, co musí jezdit nakupovat dlabanec a drogerii do Německa... >:-[] Měl by sis ujednotit charakteristiku svého psaní, jinak se ti pracně budovaná diskuzní image karlovarského dacana rozplyne v jednom sobotním rodinném nákupu v Chemnitzu...
15. 5. 2011 01:43
Re: kočkopes
Vykrojene blatniky? Tak to se u skody prave nedela! A i v porovnani s ostatnimi SUV ma Yeti blatniky znacne decentni. Podivej se na Hyundai, Toyoty, nebo na Fordy. Tam davaji pomoci blatniku na jevo, ze jejich auto je poradny a bezpecny kusanec.
15. 5. 2011 14:06
Re: kočkopes
Jako vždy s křížem po funuse.V německu nakupujeme fakt dlouho a skoro vše,protože nejsem tak bohatý,abych si kupoval v česku předražený zboží.Nemám potřebu si tvořit nějaký image dacana,jelikož tento titul máš dlouho a asi na vždy ty. >:D
16. 5. 2011 08:45
Re: kočkopes
Ty máš statistiku kupců? Píšeš že s tím jeztí táta s dětma a na konci zase důchodci. Z českých důchodů sotva. BTW: nějak jsem nezaregistroval,že výrobce píše(jakýkoliv), že vozidlo je určeno důbodcům, byť v Rajchu je to nejsilnější skupina zákazníků :yes:
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2011 23:14
Re: kočkopes
..no a proč ne? At si tam dá každý co chce,ne? Taky často slýchávám: ty třistapětky na 25 musí drncat.... a nedrncají... Jetikovi to sluší. Mohli by udělat verzi např. Dakar a kapku ho ochlapit :yes: Po domr.du Fabky, kdy udělali krásné Monte Carlo a vyholili interier je to každopádně dobrý počin.
15. 5. 2011 09:39
učinil som objav
Tak viac než slušna ponuka ,farba sa mi pači a o kolesach ani nevravím :yes: Inak páni spomenie si tu niekto ešte na predstavenie Yetiho,zachytil som vtedy zopar diskusii,kde sa porovnaval so Soulom.Uplynul nejaky čas a zistilo sa ,že tieto dve auta si prakticky nekradnu zakaznikou,pretože maju diametralne odlišnu cielovu skupinu kupcou.Yetiho si kupi športovo založený človek ,zatial čo v soule vidite blondinku s yorkširskym terierom >:-[] Uprimne sam som sa čudoval,ale ked som 2x videl Kiu Soul a z oboch na mna pozeral ten maly trhač šiel som do kolien.
Rozbalit vlákno
4
15. 5. 2011 09:45
Re: učinil som objav
Tak jestlis tu Duši viděl už dvakrát, tak musíš bydlet hned vedle prodejce Kie. Opět velká bublina .... a nic.
15. 5. 2011 10:19
Re: učinil som objav
Nie nie nebyvam ,byvam blizko Ziliny a uprimne tiež som sa čudoval,lebo Soula moc nevidať...Ono ked to vezmem poporiadku mne pride že ani Ceedou,či I30 moc nevidim na cestach...to sportage či ix35 to už je uplne ine tych je až až,len neviem či predajom či tym,že tu mame kiu kde sa vyrabaju heh
16. 5. 2011 08:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2011 08:56
Re: učinil som objav
pišeš jak keby bol Soul niečo viac,nazov klame je to obyčajne auto s obyčajnou technikou rovnako ako Yeti.A ked už sa bavime o tom pre mna je SOUL vačšia sra*ka ako Yeti.
Avatar - Barrichello
17. 5. 2011 09:49
Yeti 1,8 TSI 4x4 - král spotřeby
V Autotipu jim za celý test vyšla průměrná spotřeba 12 litrů na 100 a při velmi dnymaické jízdě vyskočily hodnoty na 17 litrů.

HAHAHAHAHA

Tolik žere V8 která má 350-400 kobyl.

Trošku smutné, aneb realita se zas jednou ukázala.

Náskok díky panice však Škoda drží nadále :-) >:D :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
19. 5. 2011 19:38
Re: Yeti 1,8 TSI 4x4 - král spotřeby
Trapné, je to spíše důkaz, že někdo neumí jezdit. A asi netušíte, kolik bude brát osmiválec, pokud ho budete pořád točit nebo s ním neustále popojíždět.
28. 5. 2011 23:58
Asi tak
Bohužel Škoda Yeti je asi nejpohledější výtvor co WV Škoda produkuje,ale opravdu nemůže konkurovat podstatně povedenějším a hlavně větším vozidlům.za srovnatelnou cenu. :-O
Rozbalit vlákno
0