Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti bude mít premiéru už v Ženevě, na trh příjde v létě

Škoda v Ženevě ukáže nejen nové SUV Yeti, ale také Fabii Scout. Octavia Greenline dostane nový motor 1,6 TDI CR se 77 kW a nízkou spotřebou paliva.
Zpět na článek
12. 2. 2009 12:55
12. 2. 2009 12:57
12. 2. 2009 13:40
12. 2. 2009 12:58
12. 2. 2009 12:59
12. 2. 2009 13:15
12. 2. 2009 13:18
neregistrovaný "otoman"
12. 2. 2009 13:26
12. 2. 2009 14:31
12. 2. 2009 17:31
12. 2. 2009 19:57
12. 2. 2009 21:37
12. 2. 2009 22:33
13. 2. 2009 09:54
12. 2. 2009 14:32
13. 2. 2009 10:31
12. 2. 2009 13:22
neregistrovaný "istvop"
12. 2. 2009 13:24
neregistrovaný "otoman"
12. 2. 2009 13:48
12. 2. 2009 13:59
12. 2. 2009 13:46
neregistrovaný "RIO2"
12. 2. 2009 14:20
neregistrovaný "Ta Pejza"
12. 2. 2009 14:02
12. 2. 2009 14:17
neregistrovaný "Ta Pejza"
12. 2. 2009 14:35
neregistrovaný "Ta Pejza"
12. 2. 2009 17:34
neregistrovaný "meni"
12. 2. 2009 17:48
neregistrovaný "Ta Pejza"
13. 2. 2009 09:21
neregistrovaný "Ta Pejza"
12. 2. 2009 20:16
neregistrovaný "Johny Blaze"
12. 2. 2009 14:29
12. 2. 2009 14:46
12. 2. 2009 15:02
12. 2. 2009 17:11
12. 2. 2009 17:18
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 17:19
12. 2. 2009 17:32
12. 2. 2009 17:40
12. 2. 2009 17:43
12. 2. 2009 17:55
13. 2. 2009 08:53
12. 2. 2009 17:42
12. 2. 2009 17:47
13. 2. 2009 08:57
13. 2. 2009 10:01
12. 2. 2009 17:19
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 18:41
12. 2. 2009 19:13
12. 2. 2009 23:45
13. 2. 2009 16:10
12. 2. 2009 19:27
12. 2. 2009 20:05
12. 2. 2009 22:06
12. 2. 2009 20:55
12. 2. 2009 21:23
neregistrovaný "PREMDA"
12. 2. 2009 23:51
12. 2. 2009 22:05
12. 2. 2009 23:41
12. 2. 2009 22:50
13. 2. 2009 11:52
neregistrovaný "Tony84"
13. 2. 2009 13:29
13. 2. 2009 11:51
neregistrovaný "Tony84"
13. 2. 2009 13:06
neregistrovaný "Tony84"
13. 2. 2009 16:53
neregistrovaný "Tony84"
13. 2. 2009 16:54
neregistrovaný "Tony84"
13. 2. 2009 16:20
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 16:36
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 16:53
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 17:28
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 19:56
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 22:32
neregistrovaný "carlomb"
13. 2. 2009 22:35
neregistrovaný "carlomb"
14. 2. 2009 03:26
neregistrovaný "PREMDA"
14. 2. 2009 23:50
neregistrovaný "Dexter.."
13. 2. 2009 16:59
neregistrovaný "PREMDA"
Avatar - ryman
12. 2. 2009 12:55
1.6 TDi
Sláva konečně moderní(CR) malé TDi ve škodovce... Ještě tak do všech modelů.. Beru to jako krok kupředu.. Dávám palec :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - guze
12. 2. 2009 12:57
Re: 1.6 TDi
Přesně......už by to moh bejt doufám začátek konce 1.9 Traktorům.........
Avatar - ryman
12. 2. 2009 13:40
Re: 1.6 TDi
jak mohl.. musí!!! :-)
12. 2. 2009 14:52
Re: Ale že to trvalo
Ty strašné traktor-motory byly důvodem, proč jsem o Škodovce vůbec neuvažoval. Takže taky :yes: Mám rád malé diesely. A platit jako doteď u koncernu VW za výkon motoru 1,6 povinné ručení dvoulitru >:-[] ? I když pořád musím říct, že například 1,5dCI ve starém Cliu je při jízdě v interiéru tišší než o třídu vetší Octávka TDI PD nebo i než Roomster 1,4 benzín. Tak snad se ta "jednašestka" zlepší i v domhle ohledu.
Avatar - WinDiesel
12. 2. 2009 17:39
Re: Ale že to trvalo
S novým Polem ještě přikvačí tříválec 1,2 TDi ;-) Taky malý diesel... ;-)
Avatar - ryman
12. 2. 2009 23:21
Re: Ale že to trvalo
kušuj s tříhrnečkem... tohle a PD je největší hřích co jezdí po silnici :no: ;-\
Avatar - WinDiesel
13. 2. 2009 08:43
Re: Ale že to trvalo
A nebudu, do půl roku uvidíš 1,2 TDi ve všech malých vozech blíže nejmenovaného koncernu... Ale už to bude common rail, nebude to taková tragédie jako PD. ;-)
12. 2. 2009 12:58
Sláva
Tak to vypadalo nejdřív že nás zase budou natahovat, no nakonec si to rozmysleli a hned tři novinky za rok? No na něco ta krize je dobrá ;-) .
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2009 12:59
;)))
tak uz je to tady;)
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2009 13:15
Fabia 4x4?
Víte někdo - ten scout na fabce budou jen plasty nebo hodlají také dát haldex? To by mohlo mít úspěch....
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "otoman"
12. 2. 2009 13:18
Re: Fabia 4x4?
Fabka nemá podvozek řešený pro 4x4, takže nejspíš ne, i když taková S2000 je 4kolka, ale to by museli konstrukčně překopat celý podvozek, a to by se neoplatilo
12. 2. 2009 13:26
Re: Fabia 4x4?
Ani ne tak "nejspíš ne", ale vůbec ne. Platforma fabie prostě a jednoduše zástavbu pohonu obou náprav neumožňuje. Jediná možnost jak mít fabii 4x4 by byla postavit vozidlo podobné téměř zapomenutému golfu country z devadesátých let.
12. 2. 2009 13:50
Re: Fabia 4x4?
Jenže Fabia nejezdí na podvozku Golfu kolego. :-!
Avatar - sybokcz
12. 2. 2009 14:31
Re: Fabia 4x4?
To je priklad, vis jak vypada Golf II Country, resp. jak byl postaven? Tak tak by musel vzniknout Fabia 4x4 pokud bys nechtel prekopavat zadni zaveseni.
12. 2. 2009 17:08
Re: Fabia 4x4?
Hm, né moc vhodný. Golfa 4X4 znám. Párkrát jsem ho už potkal.
12. 2. 2009 17:31
Re: Fabia 4x4?
No neřikéj? ;-) Mam zkusit tu poslední větu napsat ještě jednou? Třeba si všimneš, že tam o podvozku golfu nebylo ani slovo a šlo mi jen o vizuální příměr...
12. 2. 2009 18:31
Re: Fabia 4x4?
Příměr je trošku mimo. Srovnáváš velkého golfa a malou fabii.

Golf se 4x4 dělá i teď, kdeždo třeba Polo se 4x4 nikdy nedělalo a tam by ten příměr byl namístě.
12. 2. 2009 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 2. 2009 20:56
Re: Fabia 4x4?
Ty zase obyčejnej ubožák.
Když nemáš nic k věci, mlč a šoupej nohama. :-!
12. 2. 2009 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 2. 2009 22:33
Re: Fabia 4x4?
Jossalito, probůh, píši, že platforma fabie zástavbu pohonu všech kol neumožňuje a jediná možnost jak mít fabii 4x4 by byla postavit vozidlo podobné golfu country. Nejde o to, jestli jsou jinak velké, jiná třída, jiný věk nebo co ještě jiného. Prostě kdyby se o to čistě hypoteticky někdo pokusil (třeba tuningová společnost), muselo by mu z toho vzejít vozidlo vzhledově podobné onomu "poloterénnímu" golfu. Nic víc, nic míň. Už se chápem?
12. 2. 2009 22:59
Re: Fabia 4x4?
Chápem. Ale proč sem píšeš tolik zbytečného textu?
To je jak popisovat, že by se dala postavit šestikolová Fabia...
13. 2. 2009 09:54
Re: Fabia 4x4?
tu bych bral :yes:
12. 2. 2009 14:00
Re: Fabia 4x4?
protože škodovky až tak nesleduju - jakou podvozkovou platformu sdílí fabka s koncernem? Golf je uzpůsoben na čtyřkolku - to by musela mít platformu z foxu...
Avatar - sybokcz
12. 2. 2009 14:32
Re: Fabia 4x4?
Polo, Ibiza predchozi generace, Fabia I+II. Stejna platforma.
Avatar - chlapecx
12. 2. 2009 23:20
Re: Fabia 4x4?
yop, ale ta platforma nespadla z nebe, je to platforma Golfu II nebo III...
Avatar - sybokcz
13. 2. 2009 10:31
Re: Fabia 4x4?
To nespadla, je to prirozeny vyvoj platformy malych vozu v ramci VW group uz od Pola I. Tedy nikoliv z GII nebo III. Maximalne predni zaves muze byt modifikace (stejne je to vsechno McPherson), ale zadni klikovka nikoliv, tam je sirka vic nez limitujici.
neregistrovaný "istvop"
12. 2. 2009 13:22
Re: Fabia 4x4?
Ma tam vraj byt haldex. [odkaz]
neregistrovaný "otoman"
12. 2. 2009 13:24
Re: Fabia 4x4?
Ale u Jetiho, Fabka Scaut bude jen 4x2 :'-(
12. 2. 2009 13:45
Re: Fabia 4x4?
Úspěch? A kolik myslíš, že by se takových aut prodalo? Tady každej nadává, jak je Škodovka předražená, takže nemám strach o to, že by někdo vysolil těžký háky za malou Fabii 4x4. Zbytečnost.
12. 2. 2009 13:48
Re: Fabia 4x4?
nový sen českého chalupáře? >:-[]
12. 2. 2009 13:59
Re: Fabia 4x4?
S tim fusakem je to náhodou pecka >:D
12. 2. 2009 14:05
Re: Fabia 4x4?
no nenech se plést - vzhledem k situaci na trhu škoda přehodnocuje svou cenovou politiku - a kvalitně vybavený kombík s haldexem a tdíčkem za 430 kolíků není od věci - pravda subaru to nebude >:-[] , ale haldex 4generace je na normální řešení více než dobrou volbou....
12. 2. 2009 14:11
Re: Fabia 4x4?
Škoda nikdy neměla ambice prodávat malé 4x4. Od toho je tady Fiat.
12. 2. 2009 14:29
Re: Fabia 4x4?
no nesrovnával bych fabii s pandou - možná se sedici a navíc sedici není kombi - tohle není otázka ambicí, ale díry na trhu - a v dnešní době se počítá každá tisícovka prodaných aut. A pokud by jsou lidé schopní vyhodit 50 kolíků za nějaký multimediální paskvil, tak za příplatek 30 tisíc je pohon 4x4 lepší volbou....
Avatar - positivemind
13. 2. 2009 09:11
Re: Fabia 4x4?
Myslím si že v RS, byť v malém množství, by to smysl mělo :yes:
neregistrovaný "RIO2"
12. 2. 2009 13:46
fabia scout
>:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Plautus
12. 2. 2009 13:49
Re: fabia scout
taký lepšejší junior, aj ten mal "pekné" oplastovanie >:D :-)
12. 2. 2009 13:49
Doslo jim to?
Odsunuti o 1/4 roku bylo tragicke rozhodnuti nedavajici smysl od sameho pocatku. Jeste ze se v Nemecku rozjelo to srotovne, protoze nic jineho totiz onen zmineny "aktualni stav na trhu" neni.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - igor77
12. 2. 2009 13:50
Yeti specha za Soulem
rychle na trh s tim.. nejdulezitejsi bude cena. skodovka ji samozrejme nasadi vysoko. par fanousku si ji objedna hned, pak to uz nebude tak zhave.
neva, sem s novymi modely !! - berem cokoli
Rozbalit vlákno
15
12. 2. 2009 13:52
Re: Yeti specha za Soulem
Yeti za žádným Soulem nespěchá. Yeti je jiná kategorie.
Avatar - VDC
12. 2. 2009 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 2. 2009 14:14
Re: Yeti specha za Soulem
Soul je malé auto. Yeti bude větší ve všech ohledech.
Zajímat to bude nepochybně pár lidí, včetně mne.
Avatar - VDC
12. 2. 2009 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Ta Pejza"
12. 2. 2009 14:20
Re: Yeti specha za Soulem
Ale na původních stránkách o Yetim měl rozměry menší než Soul a i na těch současnech špionsjkech fotkách, mi připadá takový menší..... třeba jen foťák zkresluje... neměl být náhodou Yeti na podvozku Tiguanu???
12. 2. 2009 16:57
Re: Yeti specha za Soulem
Ale Skoda rika neco uplne jineho.
12. 2. 2009 16:52
Re: Yeti specha za Soulem
Už jenom paletou nabízených motorů a výkonů bude Yeti jinde. A že nabízí pohon čtyř kol? Vždyť je to volitelný prvek. Nechceš, neber. Ale jen v případě Škody máš možnost volby.

Dole někdo píše, že Fabia Scout bez 4x4 a pár plastama je jen auto pro pózery. Ty zase, že pohon 4x4 u SUV Yeti je vlastně na nic. Spíš se mi zdá, že tady někdo neví co chce...jen remcat.
Avatar - igor77
12. 2. 2009 14:34
Re: Yeti specha za Soulem
yeti specha za soulem na trh, - do prodeju.. - kapišto ?
Avatar - Gasoline
12. 2. 2009 14:58
Re: Yeti specha za Soulem
No já třeba na Yettiho čekám. Potřebuji menší auto, v normálním provozu dvojkolku, za zhoršených podmínek čtyřkolku. Cenu do 450k. Zatím mám v hledáčku jen SX4, cokoliv dalšího jen uvítám.
12. 2. 2009 18:09
Re: Yeti specha za Soulem
Přesně. Vysvětli to ostatním, že ten, kdo chce 4x4, toho Soul z principu zajímat vůbec nebude.
12. 2. 2009 16:55
Re: Yeti specha za Soulem
Hele opakovanim zbozneho prani se prani nestane skutecnosti. Tvrdis to tady dokola, ale podle dnesniho IDnes se Skoda vyjadrila ze nejvetsim konkurentem Yetiho bude Kia Soul. Je ale mozne, ze oni tomu moc nerozumej a nemaj takovej prehled v autech jako ty.
12. 2. 2009 18:12
Re: Yeti specha za Soulem
Tady nejde o zbožné přání, ale o fakta. Soul je obyčejný pozérský předohrab bez možnosti 4x4. S nabídkou dvou? motorů.

Yeti bude volitelně 4x4 zaujme tedy mnohem více zákazníků a bude nepochybně dražší. Motorová paleta bude kopírovat Octavii a motory budou trošku jiné - lepší.
Avatar - ryman
12. 2. 2009 23:34
Re: Yeti specha za Soulem
tak předohrab? ale jdi ty brepto.. zjisti si jak funguje 4x4 na haldexu a pak něco mumlej o čtyřkolce... čtyřkolka je subaru a ne yeti s haldexem.. zdá se mi že jsi jeden z těch co by za každou cenu tvrdili, že se svým OYetim Offroad 4x4;-) projedou škarpu co nedá ani rotný smiřický s tankem t-34 >:D :no:
12. 2. 2009 23:54
Re: Yeti specha za Soulem
O konstrukci a principu fungování haldexu 4.generace by ses měl poučit především ty.
Jen stálý pohon čtyř kol to ani u Subaru nezachrání. Rozhodující jsou hlavně použité pneu a nájezdové úhly. A v tom se ani jeden s vyjmenovaných vozů moc neliší.
Mrkni na jaké "polňačce" uvízlo nové GLK [odkaz] , i s moderním stálým pohonem 4matic nic nezmohlo.
Avatar - Katikakus
12. 2. 2009 18:14
Re: Yeti specha za Soulem
>:-[] :yes:
Avatar - Plautus
12. 2. 2009 14:02
Fabia Scout
chcelo by to poriadne široké oplastovanie, aby to vyrovnalo ten nepekný nepomer medzi výškou a šírkou Fabie :-) >:D
Rozbalit vlákno
2
12. 2. 2009 14:19
Re: Fabia Scout
Pokud to bude obyčejná dvoukolka s trochu většími koly a hromadou rádoby cool off-road plastů, tak to bude trapný fake k smíchu... Pro pozéry to pořád bude málo "drsný" a prakticky ovažující člověk to nekoupí, nebude tam žádná přidaná hodnota, akorát pravděpodobně horší aerodynamika a stabilita :no:
Avatar - Plautus
12. 2. 2009 14:40
Re: Fabia Scout
Roomster Scout je o tom istom...ono na pohľad to nie je špatné a možno, ak sa im to zdarí, tak to i Fábii do vzhľadu trochu prospeje, ale to ostatné, čo píšeš sú neodškriepiteľné fakty...je to nemiestne napínanie svalov ;-\
12. 2. 2009 14:11
Líbil se mi Yeti
jak vypadal jako studie. Jenomže koncern řekl ne a sebral z něj všechny designové vychytávky co by rád uplatnil v jiných svých značkách. Co vím tak třeba ty střešní nosiče protažené z A sloupku mít sériovka nebude a těch změn k horšímu bude víc. Nakonec dostaneme naprosto nezajímavé řadové auto ve stylu trochu zvednutého a učesaného Roomstera. Zřejmě aby Škodovka náhodou neodlákala zákazníky nějaké jiné značce koncernu...
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Ta Pejza"
12. 2. 2009 14:17
Re: Líbil se mi Yeti
Jo, a odkud víte, že víte????
12. 2. 2009 14:29
Re: Líbil se mi Yeti
Bohužel máte s těmi A-sloupky pravdu, to sebrala audina (jako málem Twindoor), ale co vím, tak dost zajímavých řešení zůstalo a celkově se to od konceptu nebude moc lišit.
neregistrovaný "Ta Pejza"
12. 2. 2009 14:35
Re: Líbil se mi Yeti
A jakto že Vy víte že víte, to je tu tolik lidí ze Škodovky???? třeba já nevim nic, a to jsem furt na netu a v haldách autočasopisů..... Jen ty A sloupky jsem odhadla ze špionážních fotek, že nebudou podle studie....
neregistrovaný "meni"
12. 2. 2009 17:34
Re: Líbil se mi Yeti
No holt nekdy treba staci pracovat u firmy, ktera dela neco pro danou automobilku. Ja treba o dieselove 1.6 vim uz hooodne dlouho. Nebo o benzinove 1.2TFSI >:D
12. 2. 2009 17:43
Re: Líbil se mi Yeti
tak bacha aby tě pak náhodou nevyhodili pro únik informací ;-)

nebo jsi vykonavatel marketingové strategie cílených úniků? >:-[]
neregistrovaný "Ta Pejza"
12. 2. 2009 17:48
Re: Líbil se mi Yeti
Že by šla 1.2 TFSI s DSG???
Jsem nakonec zvědavá co ze studie zbyde, střešní lyžiny z A sloupku si škrtám, co je další na řadě?..... dvoudílná záď?..... Velké zadní světlomety?..... uvidíme...
12. 2. 2009 19:57
Re: Líbil se mi Yeti
Tak něco málo. ;-) Zadní světlomety opravdu nebudou ty velké co byly na studii, ale budou z toho Yetiho v provedení kabrio. Ten sloupek nad ním pak bude v černém provedení. Zadní boční dveře budou mít kliky standardně a ne jak studie v těch c- sloupcích a ten vylisovaný nápis "Škoda" co byl na studii na pátých dveřích se do série dostane. ;-) :yes:
12. 2. 2009 20:10
Re: Líbil se mi Yeti
To víš určitě, nebo hádáš? Podle mě by ty kliky mohly zůstat jako u Roomsteru. Na obrázcích sice něco pod plachtou je, ale to jsou ty testovací měřáky přilepený na kastli, ne klika dvěří.
12. 2. 2009 20:15
Re: Líbil se mi Yeti
Tak to bude na 100%. ;-)
12. 2. 2009 20:20
Re: Líbil se mi Yeti
škoda... a ceník bys neměl? >:D ;-)
13. 2. 2009 15:56
Re: Líbil se mi Yeti
Neměl. >:D I když se už o základní ceně cosi šušká. Dejmetomu, že bude zhruba stejná, jako stejně výkonná oktávka. ;-)
neregistrovaný "Ta Pejza"
13. 2. 2009 09:21
Re: Líbil se mi Yeti
Škoda, velké světla se k velkému autu hodí líp, aby na tom Yeti nezanikly, jen aby to nebyly světla z Fabie II, to by nebylo dobré.... Na špionážních fotkách sice na zádi něco dekou vehementně zakrývají, ale jestli to je nápis nebo i dvoudílná záď, to nevim, každopádně aspoň ten lisovanej nápis bude něčim novým.... ale jestli to bude stačit?....
neregistrovaný "Johny Blaze"
12. 2. 2009 20:16
Re: Líbil se mi Yeti
Jak málem i twindoor? oni jim to chtěli sebrat?
můžeš to rozvést?
13. 2. 2009 09:35
Re: Líbil se mi Yeti
Tak můžu. Jak je zvykem, ve škodovce lítaj zajímavé nápady každý den, bohužel často jim je seberou ostatní firmy ve skupině, především Audi a VW. S tím se holt nedá dělat. A co se týče Twindooru, tak tady byla jediný štěstí, že systém pro škodovku vyvíjela externí firma a když se systém představoval skupině, tak už si jej mezitím škodovka patentovala a Audi utřelo.
Mimochodem, Superb měl původně vypadat docela jinak, ale když jej představovali skupině, tak jistí vlivní členové řekli, že je auto moc hezké a že by ubíralo zákazníky jejich firmám, tak škodovka dostala příkaz superba přepracovat. Tak to holt ve VW Group chodí.
Avatar - Ham.
12. 2. 2009 17:05
Re: Líbil se mi Yeti
Ježišmarjá, zase ty zlatý český ručičky/hlavičky co všechno sestrojí a zlý koncern jim to vezme a dá na jiné, třeba německé (fuj jak odporná historická reminiscence) značky. Kdy už lidé pochopí, že Škoda je pouze montovna dílů VW/AUDI a mimo pár plechů hoši v MB od doby Š120 nic nevymysleli?
12. 2. 2009 20:18
Re: Líbil se mi Yeti
Samozřejmě a v těch vývojových centrech co tu škodovka má sedí rumuni u Didaktiku a čekaj na telegram z Vlkohradu ...
12. 2. 2009 22:37
Re: Líbil se mi Yeti
:-) :yes:
Avatar - Ham.
12. 2. 2009 22:47
Re: Líbil se mi Yeti
No není to špatný nápad jak snižovat náklady, posadit tam Rumuny vymysleli by stejný pendrek a montovalo by se vesele dál z VW dílů a ještě by se ušetřilo na mzdách. Nebo Číňani, to je ještě lepší a myslím, že o tom už VW uvažuje, v perspektivě cca 15 let bude místní montovna uzavřena protože místní zaměstnanci moc myslí a chtějí velké platy, dál na východ to bude jiná píseň.
Avatar - Dinar
12. 2. 2009 14:29
Hnus
Jo, je to hnusný, ta stříbrná barva, nějaký černý fleky, a třeba vůbec to nemá zadní okna. To se zas soudruzi ve Škodovce předvedlY. Daihatsu rulezzzzzz, Škoda simply never! :no:
Rozbalit vlákno
14
12. 2. 2009 14:46
Re: Hnus
Zas je vo čem kecat :-! >:D
12. 2. 2009 15:02
Re: Hnus
není, stejně si to nikdo nekoupí...ani v Americe >:D
12. 2. 2009 17:11
Re: Hnus
To si ze zdejších diskuzí nevypozoroval, že Škodovka se potácí nad propastí a je zralá na zavření ? A pak se divíš, že už nedávaj ani zadní okna.
Sem si myslel, že máš tedy větší "rozhled" Dinare.
Co jsi čekal ? Já vlastně zapoměl.... "nabušené" coupé s min. 300kw, 4x4 od Subaru, hvězdným designem a v "holobytu" s 21" televizí za 120 000,- ..... ? No, tak to sorry, tentokrát to nevyšlo, ale příště...... ;-)
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 17:18
Re: Hnus
:-) :yes:
12. 2. 2009 17:19
Re: Hnus
znáš první hit Alanis Morrisset? Jmenoval se IRONIC. :-!
12. 2. 2009 17:32
Re: Hnus
Právě že znám. ;-)
12. 2. 2009 17:40
Re: Hnus
a znáš i Dinara. Takže já jako jediné pojítko mezi tím příspěvkem a jeho jménem vidím právě to IRONIC.

ledaže by se někdo naboural do jeho nicku >:-[]
12. 2. 2009 17:43
Re: Hnus
Ale kuko, já chápu, že to od Dinara bylo myšleno jako ironie, stejně tak jako ten můj příspěvek.
12. 2. 2009 17:55
Re: Hnus
hehe, takže Černý Petr skončil u mně...
už dlouho mám podezření, že jsem přepracovaný >:D
13. 2. 2009 08:53
Re: Hnus
To je v pohodě. Já se taky občas nechytám, nebo spíš nachytám :yes:
12. 2. 2009 17:42
Re: Hnus
První hit se kterým se prosadila z prvního alba Alanis byl Too Hot.
Ironic je až z třetího alba Jagged Little Pill a pilotní hit z tohoto alba byl You Ougta Know. Ironic bylo prezentováno jako až čtvrtý singl z tohoto alba po All I Really Want a Hand In My Pocket. Je pravdou, že Ironic bylo největším / nejhranějším hitem z tohoto alba.
Ale prvním.......?
12. 2. 2009 17:47
Re: Hnus
ej, koukám že jsem narazil na těžkou váhu :yes:

no ač mám od ní 3 alba, přiznám se, že až tak moc se o ní nezajímam. Já ji registruji až od Jagged little Pill, asi jako celá Evropa >:-[] , a vlastně díky Ironicu. Sice se mi zdálo že You oughta know je asi starší singl, ale nepátral jsem.

Takže opravuji svoji otázku na:
Znáš největší hit.... :yes:

moc dobrý pokec ;-)
13. 2. 2009 08:57
Re: Hnus
Je pravda, že Jagged Little Pill by se dalo označit jako "průlomové" a to hlavně do oblastí mimo USA a z něj je Ironic asi opravdu nejslavnější.
Největší hit..... dobrá otázka.
Já, kdybych měl střelit od boku, tak bych asi váhal mezi Ironic a Thank You.....
....a thank You, dobrý pokec :yes:
13. 2. 2009 10:01
Re: Hnus
tak to s tím "největším" bylo myšleno ohledně hranosti a známosti skladby.

jinak mám taky jiné favority z Jagged Little Pill, i když musím říct, že to album je velice vyrovnané. Ty další už bohužel ne... ;-)
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 17:19
DOTAZ PRE REDAKCIU
Tak ako to vlastne je s tou Fabiou Scout. Veď sa mala predstaviť už v minuom roku. Ďakujem.
Rozbalit vlákno
1
12. 2. 2009 18:16
Re: DOTAZ PRE REDAKCIU
Koncept už byl dávno představen, realita asi nebude jiná

[odkaz]

možná že jen ubude lavice

[odkaz]%20Fabia%20Co…
Avatar - Starfighter
12. 2. 2009 18:41
Foto
Tady už ho někdo vyfotil minulý léto, i když se tam daj odtušovat spíš jen proporce [odkaz] [odkaz] Nevíte, jestli mu zůstane jméno Yeti nebo dostane jiný?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
12. 2. 2009 19:13
Re: Foto
Rozhoduje se mezi fonetickou podobou "JETÝ" s důrazem na příznivou cenu, nebo "KOPES" - KOčkoPES podle vzoru
TIGrlegUAN... :-! >:-[]
Ale vážně, pokud se od studie příliš neodkloní, tak má velkou šanci vytřít konkurenci zrak. Podle mne je to první SUV, které dává určitý smysl, designem, velikostí, předpokládanou cenou a především stylem, kterého má studie na rozdávání.
Avatar - ryman
12. 2. 2009 23:45
Re: Foto
tak u tohohle příspěvku jsem se vážně nasmál.. "podle vzoru
TIGrlegUAN" LOL :DDDDDD mega hlášky >:D >:D >:D dávám :yes:
Avatar - white label
13. 2. 2009 16:10
Re: Foto
Teď jenom nevím, jestli víš, že ten TIGrlegUAN byla vážně jediná seriózní informace ohledně toho téma nového názvu?_ 8-s
12. 2. 2009 19:27
Re: Foto
Akorát, že to na té fotce je Soul. >:D
12. 2. 2009 20:05
Re: Foto
>:D tak tys to rozsekl >:D
12. 2. 2009 19:30
To skrývanie začína byť už dosť trápne : (.
Nech už toho Yetiho ukážu - už je to fakt dlho čo sa o ňom diskutuje.
Rozbalit vlákno
0
SOul
nezda se Vam ze Soul nejak moc okopiroval design Yetiho?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
12. 2. 2009 22:06
Re: SOul
rozhodně, stejně jako s novým tajemným SUV zase kolegové z Hyundai obšlehli Q5 od Audi...
12. 2. 2009 20:55
GreenLine
Nemohu si pomoci, ale vzdy, kdyz vidim slovni kombinaci Skoda GreenLine, vybavi se mi Karl a Egon z Ceske sody s jejich Skodou Henlein >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "PREMDA"
12. 2. 2009 21:23
Re: GreenLine
Tahle Schoda měla pevná i nprůstršelná skla, a dost těžký kulomety pod pršedními reflektory. Kam se dnešní Fabia hrabe? >:D
Avatar - ryman
12. 2. 2009 23:51
Re: GreenLine
a hlavně ta houfnitze neunzich millimeter :yes: :yes: :yes: >:-[]
Avatar - wikinko
12. 2. 2009 22:05
juchuuu
super, z coho to ma podvozok? stara octavia, alebo nova fabia?? bude to prve suvecko pohanane trojvalcom, uz sa vsetci tesime :-)
dufam ze aj u yetiho sa bude priplacat za schranku pred spolujazdcom :yes:
Rozbalit vlákno
1
12. 2. 2009 23:41
Re: juchuuu
Asi tě zklamu, ale podvozek bude vycházet z Octavie II/Tiguan. Na 3-válce nedojde.
12. 2. 2009 22:50
fabia scout
může mi někdo rozumně vysvětlit podstatu auta fabia scout? kdo a s jakým cílem si to koupí??? eště sem chápal octaviu, která je 4x4, vyšší atd, ale toto mi prostě nejde do hlavy.. to je jako prodávat městský scooter s oplastováním a nápisem cross..
Rozbalit vlákno
3
12. 2. 2009 23:46
Re: fabia scout
Třeba Roomsteru takové oplastování vyloženě sekne. Vůz je z boku opticky lehčí a na šrámy do města ideální. S Fabií to bude podobně.
neregistrovaný "Tony84"
13. 2. 2009 11:52
Re: fabia scout
je to módní... já osobně když to vidím tak si spíše myslím o tom majiteli svoje. dát 20-30tisíc za 4 plasty >:D no co k tomu říct. snad jen Simply clever >:-[]
Avatar - igi2
13. 2. 2009 13:29
Re: fabia scout
Nevím, ale u fabie I tomu říkali Junior >:D >:D
neregistrovaný "Tony84"
13. 2. 2009 11:51
Ó můj bože :-(
podle té zamaskované fotky to snad nemá ani druhý pár dveří!!! a jestli tomu zůstanou světla ve stylu toho maskování, tak pujdu asi brzo blejt... :no: a ještě, 1,6 TDI (ikdyž konečně, několik let za konkurencí, CR) se 77 kW, to je už úplně no comment 8-s
Rozbalit vlákno
33
13. 2. 2009 12:05
Re: Ó můj bože :-(
Pokud tě zajímají papírové hodnoty výkonů, pak ano. Ale čím konkurenci předčí tento vůz už teď musí být jasné i tobě.
neregistrovaný "Tony84"
13. 2. 2009 13:06
Re: Ó můj bože :-(
a čím? jestli se teda můžu zeptat >:D tím 4x4? no jestli někdo potřebuje čtyřkolku do města tak k tomu není co dodat že? jinak je totiž takový prcek nepoužitelný. víš na autě je nejdůležitější motor! a ne plasty na palubce...
13. 2. 2009 15:13
Re: Ó můj bože :-(
Poslední věta je opravdu pecka >:D >:D 8-s
13. 2. 2009 15:20
Re: Ó můj bože :-(
Pecka a plná pravdy.Auto bez motoru kupovat asi není důvod. ;-)
13. 2. 2009 15:49
Re: Ó můj bože :-(
No vidíš a jiný zase v diskuzi nahoře píše, že bez pohonu čtyř kol je to jen auto pro pozéry. Tak si vyber. Jeden chce to, druhý zase tohle.
Důležitý je, že Škoda nechává volbu pohonu na zákazníkovi. Ať sám rozhodne, zda ho opravdu využije. Pohon čtyř kol nevyužiješ jen v terénu. Stačí zablácená "polňačka" a s předokolkou nemáš šanci. Jde o celkovou stabilitu a trakci auta na běžné silnici při zhoršený adhezi.
Jen pro upřesnění. Soul konkurencí nebude. Yeti bude větší, už použitá paleta s vrcholným motorem o výkonu 160 koní leccos napovídá. A komu se snad bude zdát nafta 1.6 TDI se 105k slabá, vždy je v záloze 2.0TDI se 140k.
A pak je tu samozřejmě podvozek viz. Tiguan, ale to už bych se moc rozpovídal.
neregistrovaný "Tony84"
13. 2. 2009 16:53
Re: Ó můj bože :-(
a můžeš mi říct kde jsi přišel na to že bude mít podvozek Tiguanu? co já sem se dočetl tak bude na základech octávky. je jedno které jestli 1. nebo 2. generace 8-s obě mají stejný rozvor a to 2578mm (což tedy už žádná sláva)a šířka 1769mm. soul má rozměry 4105 x 1785 x 1610 mm a rozvor 2550 mm. takže okem "opravdu" mnohem větší >:-[] celé 2,8cm... a je dokonce širší. takže než tu začneš s nějakou demagogií tak si první něco zjisti.
mě osobně je úplně šumafuk, jestli to bude jeho konkurent nebo ne. já jen psal že na to oc zatím bylo vypuštěno (včetně obrázku studie) je to pěkný hnus. celý vývoj škody v posledních letech jde do kytek. viz. F2, S2 (proporce brutální), a jediné hezké auto co bylo O2 zpizdili faceliftem... :no:
neregistrovaný "Tony84"
13. 2. 2009 16:54
Re: Ó můj bože :-(
nehledě na to že podle fotek je to nějaké krátké...
viděl bych to na toto:
[odkaz]
Avatar - white label
13. 2. 2009 17:58
Re: Ó můj bože :-(
Octavie I má rozvor 2512mm a Octavie II zmiňovaných 2578mm, což rozhodně není stejné, tak že s tím: "první si něco zjisti" bych byl trošku opatrnější. A podle posledních informací má Yeti vycházet z Octavie II. stejně jako Tiguan z Golfu V, takže příbuznost podvozku s Tiguanem docela logicky pravděpodobná. Pro zajímavost Tiguan má rozvor 2604mm, což je jen o 26mm! více než Golf V(i VI), nebo Octavia II. Hezký den
13. 2. 2009 18:27
Re: Ó můj bože :-(
Yeti používá modulární platformu stejně jako nový Superb. Oba vozy využívají podvozku OII/Golf. Přesto má každý jiný rozvor a rozchod.
VW Tiguan také vychází z podvozku Golfu.

Jistě, ve tříde OII májí konkurenční vozy rozvor i 2600mm, například Fiat Bravo. Jenže samotný rozvor ještě nerozhoduje o místě na zadních sedadlech v podélném směru. Kdy Bravo ti nabídne pouze (620-830mm) a Octavia II (820-910mm).
Avatar - white label
13. 2. 2009 19:25
Re: Ó můj bože :-(
Ale já jsem o poměru rozvoru k prostoru na zadních sedadlech nic nepsal?
13. 2. 2009 20:49
Re: Ó můj bože :-(
Vždyť jsem taky nereagoval na tebe. Pokud se někdo zmiňuje o rozvoru a šířce, má vždy na mysli i prostornost.
13. 2. 2009 15:19
Re: Ó můj bože :-(
Papírová hodnota výkonů.No tak v dnešní době výkony každá firma uvádí na papíře,nebo v elektronické podobě.To víš do kamene je netesají,ani by jsi takový prospekt neunesl. ;-)
13. 2. 2009 15:56
Re: Ó můj bože :-(
Moc dobře víš jak jsem to myslel.

K čemu mi je papírový výkon př. 1.6 CRDi 85kw od Kia, když Ceed uhání 188km/h a 0-100 za 11.4s. Octavia 1.9 TDI 77kW (192km/h a 11.8s). Co je tedy pro tebe důležitější, maximální výkon motoru, nebo výsledné dynamické parametry auta?
13. 2. 2009 16:19
Re: Ó můj bože :-(
Vím jak jsi to myslel.
Ale papírové hodnoty beru u obou stejně.Z toho co jsi uvedl by vyplívalo,že Ceed je zpřevodován do proti Octávii do pomala,takže má lepší dynamiku,to vyplývá i z akcelerace.Takže význam ty papírové hodnoty mají,ale obojí musíme číst stejně,nebo měřit stejným metrem.
Je zvláštní,že když u konkurence koncernu má někdo o několik kw více,tak to nemá význam,ale když je to opačně,tak se každý kilowat hrozně počítá. :-!
13. 2. 2009 16:31
Re: Ó můj bože :-(
Jistě, je to o zpřevodování.

Diskutéři na obou stranách barikády jsou stejní, to s koncernem nemá nic společného.
Avatar - white label
13. 2. 2009 16:52
Re: Ó můj bože :-(
Není to pouze o zpřevodování, ale také o hmotnosti(u zrychlení), ale i délce karoserie, která může mít značný vliv na aerodynamiku(u max. rychlosti).
Např GolfV GTI proti Sk.Oct.II RS (oba 200PS) - Golf má lepší zrychlení, Octavia vyšší maximálku.
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 16:20
Re: Ó můj bože :-(
A co takhle kvalita, spolehlivost a kultura provozu? Já bych bral Octavii. Ale pod kapotou by musel být CRDi 85kw. TDI ať už PD nebo CR do mýho auta nesmí.
13. 2. 2009 16:27
Re: Ó můj bože :-(
Nová TDI mají systém CR, o jejich kultůru se bát nemusíš.
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 16:36
Re: Ó můj bože :-(
Octavia má ale PD.
Avatar - white label
13. 2. 2009 16:39
Re: Ó můj bože :-(
Tak co bys tam vlastně chtěl, když CR taky ne?
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 16:53
Re: Ó můj bože :-(
S TDI CR mám už něco najeto. Oproti PD je to nebe a dudy (to je logický). VW TDI je ale divnou směsí starýho TDI s novějším systémem CR. Hodně se šetřilo a oproti konkurenci je to znát.
P.S. Do Octavie se montuje PD.
Avatar - white label
13. 2. 2009 17:08
Re: Ó můj bože :-(
PD teď neřeším. Jaký je tedy podle tebe vlastně rozdíl mezi CRDi, který bys bral a TDI CR, který bys nebral a kde se teda tak hodně šetřilo a jak je to znát?
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 17:28
Re: Ó můj bože :-(
Tak papírový rozdíly jsou jasný. Jestli umíš čist a nemáš VW brejle, poznáš kdo má tady navrch.
CRDI je vyvinutej a postavenej s technikou CR. VW se s novým vývojem moc nepáral. Namontoval CR techniku s minimem změn na starej TDI.
Navíc mám s TDI CR najeto několik tisíc km v Golfu VI. Třebas právě v Golfu je TDI nejhorší CR, který jsem kdy jel. Za studena je to stejnej rachot jako u PD, v zimě se motor ohřeje hóódně pomalu, Při svižnější jízdě je spotřeba dost blízko TSI 1,8.
Když už auto ud VW, pak jedině s 1,8 TSI.
P.S. Jaký jsou tvoje zkušenosti s TDI CR?
Avatar - white label
13. 2. 2009 18:48
Re: Ó můj bože :-(
Můžeš se na chvili zbavit stylu argumentů současných politiků a nechat debatu v čistě technické rovině. Dokola omílaná blbost prostě není pravda, zvlášť když chybí argumenty. Podívej se na co jsem se tě ptal konkrétně! A ty jsi mi odpověděl - jako Paroubek novinářům, znovu si řekl to co před tím, jen jinak. Ani stopa konkrétní odpovědi na mou konkrétní otázku. Nevím kolik si opravdu najel s G VI TDI CR, který se u nás prodává teprve od ledna, ale není to až tak podstatné. Auto, ale asi tvoje nebude, protože tak "špatný" motor by sis jistě při svých znalostech a zkušenostech nekoupil...
Osobně mám sice s relativně novým čtyřválcovým TDI CR zkušenosti jen z předváděcích vozů - Tiguan, Octavie RS, Passat CC, Golf, ale žádné slabiny v oblasti kultivovanosti TDI CR jsem nepozoroval, stejně jako všichni moto novináři, kteří je testovali nejen u nás, ale i v Anglii a Německu. Zkus třeba českou verzi Autocaru a najdeš tam na 4Válec TDI CR přesný opak toho co tvrdíš ty. Zatím to vypadá, že máš buď nadpřirozené pozorovací schopnosti a nebo jen plácáš jako ten Paroubek...
P.S. Ještě jeden pokus: Jaký je podle tebe rozdíl mezi CRDi a TDI CR a kde konkrétně se na tom druhém šetřilo a jak se to konkrétně projevuje...
technicky! děkuji
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 19:56
Re: Ó můj bože :-(
Technický rozdíly si můžeš najít u výrobců. Tak jestli chceš znát rozdíly mezi vačkama, kompresama, plnícím tlakem, tak si je můžeš vygooglovat.
Tady jde o pocity, poměry.... používej zrak, sluch a cit. Musíš si ale sundat brejle VW joudy.
Nastartuj si studenej CRDI a vedle něj studenej TDI. První rozdíl uslyšíš hned. Pak se s oběma svižně rozjeď. Rozdíl ucejtíš (a uslyšíš) hned. Pusť si topení na max. Hádej, kterej se ohřeje rychlejc? Projeď se s oběma 100-150km a pak dotankuj plnou. Hádej, kterej motor si vzal víc nafty?
P.S. a teď trochu fám. Doslech jsem se, že TDI CR trpí na vstřikovače. Dřív s tím měl problémy Renault. Výměna je dost drahá.
Avatar - white label
13. 2. 2009 21:09
Re: Ó můj bože :-(
Ty máš nějaký komplex z brýlí, nebo snad s VW, že máš tak nutkavou potřebu o tom zase dokola psát? Ale asi máš nějaké nadpřirozené brýle a schopnosti vidět, cítit a slyšet lépe, než my obyčejní smrtelníci, včetně profesionálních motožurnalistů. Měl bys co nejdříve nastoupit do některé motoristické redakce a ušetřit jim nemalé peníze za velmi nákladné srovnávací testy např. topení aut, kreré bys zmákl bez "zbytečného" a složitého měřícího zařízení, stejně jako test spotřeby paliva. Určitě jsi měl k dispozici dva vozy stejného výkonu, se stejně najetými km, podobnou výbavou atd. Ale to jsou pro tebe zbytečné detaily, ty máš přece výborný zrak, sluch a cit a k tomu trochu těch fám...
Samozřejmě, že jsi mi nakonec žádné zásadní technické rozdíly nemohl napsat, protože tam žádné nejsou, když jde o konstrukčně tak podobné agregáty se stejným systémem vstřikování paliva.
A vygooglovat sis to mohl sám, pokud jsi to nevěděl, a pokud jo, stačilo to přiznat.
Ty tvrdíš, že CRDi je podstatně lepší než TDI CR, já ale na rozdíl od tebe netvrdím, že je to naopak, ale jen že tvé trvzení je nepodložená blbost. Tak že s těma brýlema to končí u tebe.
Mimochodem jestli si při nákupu vozu ušetřil na korejské produkci a teď máš potřebu si to nějak obhájit sám před sebou, já s tím problém absolutně nemám...
neregistrovaný "carlomb"
13. 2. 2009 22:32
Re: Ó můj bože :-(
mám dva technické dotazy-nechápu jak bys předělal pd na cr,pokud jsi to někdy viděl alespoň na obrázku a nejen přes ten plast co kryje motor (jako většina kecálků) tak bys věděl že je to úplně jinej systém a že nejde prakticky nic použít z pd pro cr maximálně blok ale ten nehraje žádnou roli na chování motoru.tam záleží jen na objemu,zdvihu a kompresi a ta by byla stejně stejná tak proč dělat novej blok.....a za druhé by mě zajímalo co si diskutéři představují pod pojmem "podvozková platforma"?podvozková platforma má hodně údajů ale rozhodně né rozvor....je to přední a zadní náprava,pohon,diferenciály,kardany,tlumi… rozvoru nezáleží...kdyby ste to věděli tak nemůžete psat takový nesmysly jako že oct 1 má stejnou platformu jako oct 2...normálně do diskuzí nepíšu ale tady se sešli takový neznalci aut že nechápu proč sem ty svý připomínky píšou...maslel sem že auto.cz je pro mylovníky a znalce aut ale zjišťuju že je to tady samej kecálek a odpůrce škody/vw.....doufám že se mýlím a začneme se bavit o něčem zajímavějším,třebe jako si myslíte že bude mít yeti cenovku????
neregistrovaný "carlomb"
13. 2. 2009 22:35
Re: Ó můj bože :-(
omlouvám se za hrubky a překlepy ale jak sem byl rozčílenej z těch keců tak sem si to ani po sobě nepřečetl
13. 2. 2009 23:57
Re: Ó můj bože :-(
Máš pravdu. Nový motor TDI CR má sice stejný zdvihový objem jako PD (1968), ale tím to taky končí. Blok doznal změn. Motor má dva vyvažovací hřídele. Hlava je nová, sací kanály zajišťují tangenciální víření (swirl). Nižší zástavbová výška motoru díky použití CR, nižší hmotnost o 10kg. Nové turbodmychadlo.

Co se týče podvozkových plošin. Pak jde především o karoserii, tedy plechy. Kdy některé díly jsou společné. Třeba OII a Golf mají dost společných dílů v přední a střední části (tunel). V zadní části podlahové plošiny (v oblasti závěsů nápravy), je také použita platforma PQ35. Zadní část (oblast kufru) je kompletně nová vyvíjená ve Boleslavi.

Pak je to zavěšení. Které se také přebírá z koncernu. Ale samozřejmě jsou prvky jako pružiny/stabilizátor a tlumiče nově odladěny.
Diferenciál, hnací hřídele atd. už patří do skupiny hnacího ústrojí a to už se po mechanické stránce prakticky neliší. Jen drobnosti jako jiný stálý převod a softwarové úpravy.
neregistrovaný "PREMDA"
14. 2. 2009 03:26
Re: Ó můj bože :-(
Já jezdím s německým dieselem. Jen kvůli tomu nebudu slepě chválit něco, co si chválu nezaslouží. TDI CR není za co chválit. Je to JEN předělanej TDI PD. Nic novýho pod sluncem. Ani papírově, ani v praxi ničím nevyniká, spíš naopak. To, že v zimě netopí, se ale odpustit nedá. Už jen proto ho řadím mezi CR LOWEND. Za vysokou spotřebu a charakter za studena je mezi nejhoršíma. I ten italskej diesel v ruským UAZu je na tom líp.
neregistrovaný "Dexter.."
14. 2. 2009 23:50
Re: Ó můj bože :-(
No koukám,že se tu vede vášnívá diskuze na téme Yeti:-Di ohledně Common railu..je pravda,že 1.9 je odvozenej od PD, ale Yeti taky bude mít 1.6 CTŔ, což je nový motor, který bude mít i Octavia Green line,jak je uvedené v článku.Jinak se pod kapotou objeví také nové přeplňované 1.2, které budou mít zhruba 105k. Na přístrojové i palubní desce bude využito v hojné míře prvky ze Superbu, včetně kompletních budíků, ovladačů klima, výdechů klima,ruční brzdy atd..podvozek je využit ten z Octavie a samožřejmě přepracován (zvýšená světlá výška, upravené tlumiče)..no a původně byla cena stanovena na 380000,tak uvidíme,jestli ji krize pošle níž..:)
13. 2. 2009 16:56
Re: Ó můj bože :-(
on myslel TDI CR, ne CR obecně

teda alespoň tak jsem to pochopil já :-!
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 16:59
Re: Ó můj bože :-(
:yes: Tak.