Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti 2,0 TDI 4x4 v dlouhodobém testu: Mechanické závady zatím nevymřely

Škodu Yeti v dlouhodobém testu časopisu AutoTip postihla jedna čistě mechanická závada, která znamenala nucený odtah do servisu.
Zpět na článek
13. 4. 2011 13:45
13. 4. 2011 14:07
13. 4. 2011 16:13
13. 4. 2011 21:02
13. 4. 2011 21:59
13. 4. 2011 22:07
14. 4. 2011 16:39
13. 4. 2011 21:59
13. 4. 2011 15:55
14. 4. 2011 10:09
13. 4. 2011 15:05
13. 4. 2011 22:01
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 4. 2011 15:13
14. 4. 2011 07:22
13. 4. 2011 15:45
13. 4. 2011 20:14
13. 4. 2011 21:53
14. 4. 2011 06:39
14. 4. 2011 09:17
13. 4. 2011 21:54
14. 4. 2011 06:26
13. 4. 2011 17:08
13. 4. 2011 22:06
13. 4. 2011 16:32
13. 4. 2011 20:35
14. 4. 2011 07:27
13. 4. 2011 16:59
13. 4. 2011 19:38
14. 4. 2011 03:15
14. 4. 2011 10:16
14. 4. 2011 11:08
13. 4. 2011 19:52
14. 4. 2011 08:32
13. 4. 2011 21:08
13. 4. 2011 21:53
13. 4. 2011 23:08
14. 4. 2011 18:53
14. 4. 2011 19:51
14. 4. 2011 10:26
14. 4. 2011 10:42
14. 4. 2011 14:19
14. 4. 2011 15:21
14. 4. 2011 18:03
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2011 18:51
13. 4. 2011 22:05
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 4. 2011 18:05
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2011 07:35
14. 4. 2011 09:35
14. 4. 2011 18:59
14. 4. 2011 15:50
neregistrovaný "moskvic"
Avatar - Barrichello
13. 4. 2011 13:37
Kvalita Made IN Germany
se zas jednou ukázala v plné síle :-) :-) >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - FISHkaa
13. 4. 2011 13:46
Re: Kvalita Made IN Germany
ale "objektivně" řečeno = je tu vidět pokrok = už neumře celé 2.0TDi, ale "jenom" differák >:D >:-[]
Avatar - Barrichello
13. 4. 2011 14:06
Re: Kvalita Made IN Germany
To je pokrok jak Brno.
Znam teda různé historiky ale že by se někomu rozpadla skřín diferáku, to sem ještě neslyšel. U nového auta.

Slyšel sem to pouze u terénní toytoy, s kterou někdo prasil v terénu a kára měla najeto 410 tis a byla stará 17 let.
Avatar - FISHkaa
13. 4. 2011 14:32
Re: Kvalita Made IN Germany
>:D :yes:
13. 4. 2011 15:49
Re: Kvalita Made IN Germany
Rozpadlych skrini jsem videl pomerne dost mezi Alfami 166 2.4JTD a 3.0V6.
V drtive vetsine pripadu za to mohli majitele, ale na neprijemnosti zavady to nic nemeni. Vetsinou to melo dost spektakularni prubeh - turovani motoru, zahrabani, obrovska rana, spousta letajiciho kovu a kour jak z Bismarcku.
Casto to i prostrelilo spojku a udelalo diru do skrine prevodovky. Bum a skoda za 130 tisic na svete.
14. 4. 2011 07:15
Re: Kvalita Made IN Germany
Neboj nic, za chvilu pride nas koncernovy VWelvyslanec a vysvetli ti, ze je to tak vlastne spravne. Aspon mozes zajst do servisu, lebo inak by si to tam ani nepoznal...
Avatar - Barrichello
14. 4. 2011 09:15
Re: Kvalita Made IN Germany
>:D :-) >:-[]
Avatar - FISHkaa
13. 4. 2011 13:45
opravy
Ten differák by se neměl stávat, ale mě spíš fascinuje (četl sem ten AutoTIP), jak neustále měnili prasklé přední žárovky - z toho vyplývá, že v palubní síti dochází ke kolísání napětí a díky přepětí odchází halogenové žárovky. Myslel sem, že od dob Fábie I už na tom soudruzi v eNDéeR zapracovali :no: ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barrichello
13. 4. 2011 14:07
Re: opravy
Asi ne no, Fobie I tím byli profkláklé. Pokrok nula.
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2011 16:13
Re: opravy
S tím nemůžu souhlasit. Fabia II je v tomto ohledu naprosto bez problémů.
Avatar - petrumr
13. 4. 2011 21:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chlapecx
13. 4. 2011 21:59
Re: opravy
ABSOLUTNĚ nechápu! Fabie II., 3,5 roku, 45 000 km a ŽÁDNÁ žárovka :-))) možná že jak se vrátili u FII ke "starejm dobrejm" H4 ozkoušenejm léty, tak že je to znát :-)))
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2011 22:07
Re: opravy
:yes: přesně tak, mám podobné zkušenosti.. ;-)
14. 4. 2011 16:39
Re: opravy
Jak kdo, já za 35tkm mělil přední žárovky 3x, ale dokupoval jsem Osramy a každý na ně nadává tak nevím.
Avatar - chlapecx
13. 4. 2011 21:59
Re: opravy
ABSOLUTNĚ nechápu! Fabie II., 3,5 roku, 45 000 km a ŽÁDNÁ žárovka :-))) možná že jak se vrátili u FII ke "starejm dobrejm" H4 ozkoušenejm léty, tak že je to znát :-)))
13. 4. 2011 15:55
Re: opravy
To nemusí být nutně přepětí, ale prostě na.hov-no udělaný světlomet, který se není schopný uchladit a žárovka se v něm prostě přehřívá. Amatérismus jeho konstruktérů.
Avatar - FISHkaa
14. 4. 2011 10:09
Re: opravy
máš pravdu, každopádně výsledek stejnej :no:
13. 4. 2011 13:56
klady Yetiho
Z téhle věty: .....která dává dobré předpoklady pro jízdu mimo terén,...

nemůžu pochopit jinej význam než to, že je toa uto akorát na silnici, nebo chtěl autor říci opak?

>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
13. 4. 2011 14:29
Re: klady Yetiho
Má být mimo silnici, samozřejmě :-)
Avatar - strýček BOB
13. 4. 2011 14:05
Hlavně klid...
Mohu doložit konkrétní kus Yeti 2.0TDI 4x4, který v dlouhodobém zátěžovém testu obstál = za 20měsiců 75k km a mění se pouze olej a pneumatiky, žárovky jsou stále původní >:-[]

Jedincům, majícím strach z prověřené koncernové techniky, doporučuji nákup korejského vozíku se sedmiletou zárukou, eventuelně korejské designové perverzity se zárukou pětiletou...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
13. 4. 2011 14:09
Re: Hlavně klid...
1 ks se občas podařil i u Zaporožce aneb jedna vlaštovka jaro nedělá >:-[]

Kdybych nevěděl o závadách na slavných motorech VW V10 TDI, závady Touranů, Touaregů a Passatů vč CC, tak bych se usmál že je to ojedinělá chyba.
Jenže zkušenosti lidí co servisují VW a škodu a které znam a ty historiky co vypráví ukazují, že realita je skutečně jinde, a že Quality Made in Germany je jen šířená propaganda, která není v reálu vůbec tak horká.

Abych neházel špínu jen na koncern, Mercedes měl v 90.letech a poč. 00 taky své úspěšné a velmi kvalitní období kdy získal mnoho spokojených zákazníků >:-[]
Avatar - FISHkaa
13. 4. 2011 14:36
Re: Hlavně klid...
Já nemám strach, já sem si koncernovou techniku vyzkoušel (škoda, audi) :-( Bohužel nemám tolik volného času řešit problémy v servise...

Od dob kdy vlastním "vozík", tak mám více času na jiné aktivity než servis :-!

Co se týká designu = každý má jiné priority a byť se mi výstřiky ve vzhledu Roomsteru a JáTyho nelíbí, tak je nehaním ;-)
13. 4. 2011 19:16
Re: Hlavně klid...
dizajnovu perverzitu mozes hladat aj v radoch skody...roomster, fabia II. V tomto si nemaju moc co s korejcami vycitat :-!
14. 4. 2011 07:19
Re: Hlavně klid...
Ono problem je v tom, ze v pripade koncernovych vozov sa akosi podozrivo casto dostane na testy ten "jeden vadny kus z miliona bezchybnych". OK, mozme teraz hovorit ze je to nahoda. Ale ak z 10 testovanych aut 7 prepadne v rebricku spolahlivosti az na same dno, uz sa to len tazko da zvalit na nahodu...
15. 4. 2011 07:30
Re: Hlavně klid...
To je určitě shoda nešťastných náhod.
Ale fungující Yeti existuje a Bob ho viděl.
A jistě jen další shodou nešťastných náhod si strejda nevšiml, že článek se Korejců vůbec netýká...
13. 4. 2011 15:05
fixační kolík
Když už někdo chce dělat upotávku na článek, pak by mohl ocitovat i příčinu poruchy a dát fotku: "Při montáži zapomněl dělník nasadit jistící kolík čepu diferenciálu, ten časem "vyběhl" ze svého lůžka a malér byl na světě".
Osobně mne fascinují řeči o ne-kavlitě koncernu aj. výrobců, protože tohle se stane občas každému. Mám kamaráda, ten má vyhlášenou kvalitu Subaru a po asi 30 tkm a roce provozu se mu utrhla celá spojka. Tak mu to zadara opravili jako zde Yetiho, týden měl náhradní vozidlo a auto jezdí vesele dál. Sice po 15 tkm mu už porůznu povrzávala palubovka, ale za 1 mega se nemůže čekat absolutní ticho....
Kdo se pohybuje v autoopravárenství, takových aj.případů zná mraky, napříč značkami, bez ohledu na místo výroby, cenu, vlastníky...
Ale klidně se tu hádejte >:D
Připomíná mi to zbytečnou diskusi, kdy testovací Ceed shořel kdesi u Nitry a nevím, že by jim auta jinak hořela. Nedělejme si iluze, že to byla konstr. chyba - požár Ceeda, ale holt šlendrián při montáži, přechodový odpor a průser byl tady.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Krispos
13. 4. 2011 15:09
Re: fixační kolík
Jenže tady jde o Škodovku, úspěch se neodpouští a o neúspěších se se škodolibou radostí vypráví navěky :-) podívej se do diskuze o prodejích ve Švýcarsku, kde byla Oktávka na 2. místě a máš kompletní obrázek o trotloidnosti místních diskutérů :-)
Avatar - F127
13. 4. 2011 15:25
Re: fixační kolík
Pardon, byla to reakce na 6B6.
13. 4. 2011 15:38
Re: fixační kolík
Hm...ale dělat z toho obecný závěr nelze.Spíš diskuse tam je typicky česko-slovenská :no: Hádají se o ELE, ale spíš jde o přístup prodejce.Pokud je to pravda,pak je to docela průser.
Uvidíme,kolik příspěvků bude zde..asi hoooodně ;-)
Avatar - Bonpar
13. 4. 2011 17:21
Re: fixační kolík
Ceeda jsme meli doma 3 roky, najelo se s nim temer 200 tis. km a jediny "problem" co se kdy objevil bylo, ze jednou auto absolutne prestalo reagovat na plyn. Na volnobeh jsme dojeli domu a sli volat servis. Za dve hodiny takova mala zkouska a hle, vse v pohode. Ani v servisu neprisli na to proc plyn nesel, ale od te doby pohoda.
Osobne jsem zastancem toho, ze kdyz mate smulu, tak budete casto v servise i s autem, ktere by dle vsech statistik spolehlivosti melo drtit konkurenci. ;-)
Avatar - Katikakus
13. 4. 2011 19:31
Re: fixační kolík
To je docela smula. Sousedovi pred mesicem do tla shorela R-classe. :-(
Avatar - das_autos
13. 4. 2011 15:38
Re: fixační kolík
F127 taky jsem to četl.Zarážející je na tom přístup značkovýho servisu,že si za to majitel může sám :no: .
13. 4. 2011 19:18
Re: fixační kolík
ak ostanes s tym problemom na ceste visiet, bude ti jedno ci bol vadny material, alebo ci to bolo zle zlozene. Bohuzial aj to sa stava. Chcel by som vidiet ako by sa k tomu problemu stavali po zaruke...kazdopadne sa neda posudzovat kvalita, alebo nekvalita podla jedneho vadneho kusu
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 4. 2011 22:01
Re: fixační kolík
to mas tak, zazihovy motor sa "zazehne" a vznetovy "vznieti"....
13. 4. 2011 15:13
GTI
onehdy tady někdo vychvaloval neprůstřelnou technologickou dokonalost a mechanickou superioritu made by VW ... SUBARU (forester) prý ani náhodou nestačí ... tak nevím, byla to legrace, provokace, či jednoduše nesoudnost ...?? ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
1
14. 4. 2011 07:22
Re: GTI
vsak on ti hned vysvetli, ze taka porucha je vlastne fajn vec, aspon mozes zajst do servisu a ocumovat tam hostesky na recepcii...
13. 4. 2011 15:45
Stane se
Nedělal bych z toho vědu, takovéhle závady se prostě stávají.
Otázkou je, jak by zareagoval servis v případě, že by auto patřilo obyčejnému soukromníkovi...

Řeči o tom, jak "se úspěch neodpouští" atd. jsou trochu scestné, kdyby se tohle stalo Koleosu anebo X-Trailu, bude tu taky během hodiny nejméně sto příspěvků hanících Rendlíky, Francouze, Alfu Romeo a Evropskou Unii a druhá stovka zmíněné obhajující.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - ManInBlack
13. 4. 2011 16:15
Re: Stane se
Že jsou francouzi furt rozbitý a italové reznou, to ví přece každej >:D
Avatar - Ada je zase tady
13. 4. 2011 18:37
Re: Stane se
Ano, vsichni to vi, protoze je to pravidlo, zatimco rozsypany diferak je u VW opravdova vyjimka. :-!

BTW, kolegovi se na rendliku Megere z pujcovny (najeto 12 tisic km) z letiste Frankfurtu/M u Norimberka na dalnici nedavno rozpadla podobnym zpusobem prevodovka. Jen s klikou nehavaroval, protoze se mu pritom zablokovalo prave predni kolo. Nastesti lilo jako z konve, takze auto se neroztocilo, ale jen skoncilo obouchane u praveho svodidla. Rekl, ze nikdy v zivote uz do rendliku nesedne.
13. 4. 2011 20:14
Re: Stane se
Pokud by jsi to nenapsal ty, tak by tomu snad i někdo uvěřil. >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
13. 4. 2011 20:42
Re: Stane se
To je mozne, ale je to pravda :-!

[odkaz]
Avatar - Ronault.
13. 4. 2011 21:53
Re: Stane se
[odkaz]

3x více odkazů na tenhle dotaz s Golfem a dokonce videa! Tak jak, Ádo? >:D
Avatar - Ada je zase tady
14. 4. 2011 00:19
Re: Stane se
Kdyz je Golfu na svete 50x vic, nez rendliku, tak se neni co divit. :-!
Avatar - Ronault.
14. 4. 2011 09:17
Re: Stane se
50x? Jen u nas je Meganu vice jak Golfu. Ze sejich vyrobilo vice za 30 let jeste neznamena, ze vsechny jezdi a rozhodne jich neni vic ani 3x. Adiku, Adiku...
Avatar - Ronault.
13. 4. 2011 21:54
Re: Stane se
Ádo, když ty tak hned víš, co je dobré, spolehlivé a správné, proč vůbec sem chodíš, když poznáš vše o autu podle loga na kapotě?
14. 4. 2011 06:26
Re: Stane se
Vis manzelka mu nechce zase ukazat svuj "diamant" v rozkroku tak ADA vysiluje! ;-)
13. 4. 2011 22:06
Re: Stane se
Přesně to mě napadlo ;-) V servisu věděli, že je to auto od redaktorů Autotipu. Jak by to dopadlo se mnou jako normálním zákazníkem? Pochybuji, že by to odeslali někam na rozbor. V lepším případě, by to snad opravili v záruce, ale co když by se šprajcli! Nechtěl bych se s nima dohadovat! :-O
13. 4. 2011 16:32
platok
Nestava sa z tejto stranky nejaky kvazi bulvar o autach? Sup horuca info pre diskuterov na par riadkov - Jozo Blaznivy sa bozkaval s Milou Kobylou a cela superstaaar je z toho paf...diskutujte!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Katikakus
13. 4. 2011 20:35
Re: platok
To, ze to nemas v hlave v poradku je tady celkem znamo, ale ze az takhle? Co se ti nezda? Tohle je auto server a pise o autech a jejich testech. Vzpamatuj se a prestan se ztrapnovat.
14. 4. 2011 07:27
Re: platok
Nie, nestava. takze sa zbal, a chod oblazovat takymito kydmi niekoho ineho...
13. 4. 2011 16:59
Rozsypaný YETI
Tak tu sa strhne ďalšia diskusná onania na tému: "kvalita/nekvalita das Auto concern" >:D Tak už sa teším na tie výmeny názorov.

Mimochodom, ja mám VW group rád, ale rozsypaný diferenciál v dlhodobom teste je zlá vizitka... ;-\
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ada je zase tady
13. 4. 2011 18:38
Re: Rozsypaný YETI
Ano, je to ostuda. Nicmene spise vyjimka, ktera potvrzuje pravidlo. :-!
13. 4. 2011 19:00
Re: Rozsypaný YETI
Nemyslel som to zrovna tak, že teraz bude VW group nekvalita. Ja som to myslel tak, že je pech pre automobilku, že sa to stalo v nejakom dlhodobom teste nejakého magazínu. Samozrejme to neznamená, že teraz sa bude sypať každý diferenciál na každom Yeti. ;-)

(aj keď ktovie, či bola chyba naozaj na strane nejakého mechanika, ktorý mal "zabudnúť" - možno šlo len o zlý kus a marketing to nejak uhladil...)
13. 4. 2011 23:00
Re: Rozsypaný YETI
Jak taková vyjímka může potvrzovat pravidlo? Nějak tomuhle rčení nemůžu porozumnět.....
14. 4. 2011 07:30
Re: Rozsypaný YETI
...Nas ustav se vam mymi usty co nejsrdecneji omlouva za toto politovanihodne nedorozumneni, ke kteremu dochazi maximalne... kolikrat sestro?
...Tri, pane doktore!
...tri krat za deset let...
Avatar - FISHkaa
14. 4. 2011 10:14
Re: Rozsypaný YETI
když se podívám na 100tis testy koncernu, tak těch "vyjimek" na spodních pozicích je nějak hodně ne? :no:
13. 4. 2011 20:16
Re: Rozsypaný YETI
Horší je konstatování, že závady na elektronice se už u koncernu neberou jako závady.
14. 4. 2011 07:31
Re: Rozsypaný YETI
Nuz, popri rozsypanom diferenciali, odpalenom katalyzatore alebo pridretom motore sa zavada na elektronike naozaj javi ako nepodstatna drobnost...
Avatar - Dan0044
13. 4. 2011 18:56
Vyjimečná závada
Je to jenom vyjimečná závada, která potvrzuje pravidlo.... že při zaručené kvalitě "made in Germany" se může podělat úplně cokoliv. A to jsme pořád "jen" u Škody, kdybychom zašli ke konkurenčnímu VW, tak si myslim, že bychom pochodili ještě hůř.
Jinak korejci nejsou poruchoví od té doby, co je nemontují v Korei. Ti udělali obrovský pokrok, ten se jim uznat musí. Zato VW těžící z image značky na tom ani pracovat "nemusí"! :yes: Aneb jak dlouho bude trvat hrdobci, než ho lidi prokouknou? Haha, nikdy, zákon ovcí vedených... nebudu jmenovat... zůstane věren navždy! :-)
Rozbalit vlákno
1
13. 4. 2011 22:55
Re: Vyjimečná závada
Takhle napsáno to vypadá, že Korejci začali dělat kvalitní auta, protože je začli montovat v ČR (resp.SR). Jenže tam se montuje i Škoda, která již tak kvalitní údajně není, takže tato dedukce se mi zdá přinejmenším pochybná.... Já se přikláním k tomu, že jednak ta kvalita bude zhruba srovnatelná a závislá zejména na intetrní kontrole a standardech kvality...
Avatar - Katikakus
13. 4. 2011 19:38
Smula
Nevidel bych to tragicky. Proste meli novinari pri vyberu konkretniho kusu pro dlouhodoby test smulu.
To se proste stane, stejne jako se to stalo treba v pripade dlouhodobeho testu Passata, Tourana, Pola, Foxe, Octavie, Fabie ci Golfa. Proste konkretni jeden kus z desitek a stovek tisic vyrobenych...
Rozbalit vlákno
3
14. 4. 2011 11:08
Re: Smula
A VWo tom to je >:D :yes:
13. 4. 2011 19:52
vot technika
Hmm, no hlavně že je v interiéru kvalitně zpracován :-)
Rozbalit vlákno
9
14. 4. 2011 07:33
Re: vot technika
A kym vodic caka kdesi na dialnici na odtahovku, zatial moze okusavat chutne, makcene plasty na palubovke...
:-)
14. 4. 2011 08:32
Re: vot technika
Doufám, že sis ulevil a je ti líp - známe tvé letité problémy se šáde.Si ji nekupuj,já mám doma dva japonce, děti po jednom a jednoho G6.jednoznačně nejpoctivěji udělaný je Golf z Mexika-chápu, že tě to teď asi n@sere, ale co už?
Auris starý 1,5 roku a nějakých 20 tkm: že drnčí a vrže, to dcera neřeší, stejně neřeší, že pod kapotou jsou všechny svazky vodičů obaleny izolačkou(u nového je to celé krásně maskováno), ale po chvolce provozu jsou krásné černo-barevné pruhy celým motor.prostorem.
Že korodují šrouby, normálka.Brzdové kotouče-pískaly,nakonec uznali,že destičky nedosedají tak jak mají (byť jak zdůraznili,nemá to vliv na funkci) - ona byla na vnějším okraji obou před.kotoučů 10mm koroze. Sundali(dokonce na počkání),přesoustružili, destičky přebrousili, takže teď je to sice OK, ale stalo se to po asi 7 tkm.Holt japonská kvalita.
K mé M6 s DPF se nebudu vyjadřovat, stačí si pročíst zde
[odkaz]
jak jsou majitelé M6 odvázáni z "hyperkvality". Prkotiny jako motor po 30 tkm out.Tentýž motor,který v AutoBildu vyšel vč. celého auta jako úžasný a fantastický. Majitelka má dost jiný názor.Osobně je mi to fuk, auto jde z domu a koupí se něco německé.
Plasty osahávají a olizují jen úchylové, ale je fakt,že v G6 nic nevrže (sice teprve za rok asi 30 tkm, většina po D1 a Praze), Auris s vytvrzenými plasty a o 1/3 menší nájezd, většina po nerozbitých okreskách, vrže jak sviňa.Holt někdo auta umí (sice zapomene dát jeden kolíček), někdo se to teprve učí. První a poslední mazda i tojota, ale ať si koupí každý co chce.Neřeším.
Pomáhá i obklad....
>:D
Avatar - FISHkaa
14. 4. 2011 10:23
Re: vot technika
M6 sem měl a v dieselu a za celých 200kkm sem měnil jenom ŘJ Xenonů (Made in France) a dolní rameno (Praha). Na auto byl spoleh. Plasty nedrnčeli po celou dobu - možná to bylo tím, že sem je neokusoval a nemazlil se s nima >:D

Pravda, neměl sem DPF, ale jenom šílenec si koupí první generaci kurvítek zelené lobby - všechna auta s tím min v první generaci měla problémy, obzláště když s tím jezdíš krátké trasy...

A k tvé náhodě "kolíčku": Podívej se na detailní testy 100kkm AutoBildu a zjistíš, že kromě Oktávky II asi koncern zapomíná dávat "kolíčky" poměrně často ne?
14. 4. 2011 10:45
Re: vot technika
To je chyba výrobců a prodejců, že neupozorňují, že auta s DPF se nehodí do městského provozu.
Avatar - FISHkaa
14. 4. 2011 17:35
Re: vot technika
já se jim sice při koupi auta vyhýbám, ale co sem slyšel, tak nové generace už takový problém nemají. Nebo jenom nerozsviccí kontrolku >:D
14. 4. 2011 10:42
Re: vot technika
a) Auris se nevyrábí v Japonsku, ale ve Velké Británii.
b) Proč kupujete Japonce s dieselem ? Japonská auta se běžně montují jen jako benzíňáky a diesely pro Evropu jsou často "nouzovka", s kterou se při vývoji auta moc nepočítalo. Řekl bych, že Mazda si dieselové motory od někoho kupuje.
Avatar - ZoomZoom
14. 4. 2011 10:50
Re: vot technika
Náhodou... nezapomněla ta daná dáma nalít do toho motoru olej?

M6 MPS jsem měl čtyři roky (160tis) a vyjma xenonu a prasklýho plastovýho kolečka u sedačky bez problémů. K tomu mám RX8 a teď nově M6. Za celých pět let u RX8 odešel tlumič.
Naproti tomu s německou kvalitou mám taky zkušenosti, ale opačné, jež jsou navíc podloženy od jedné, mně velice blízké osoby, jež pracuje v jednom nejmenovaném autoklubu, který zajišťuje asistenční služby mimo jiné i pro jeden koncern, který se chvásta tím, že chce vyrábět nejvíce aut na světě... Majitelé těchto vozů by mohli vyprávět...
Avatar - Barrichello
14. 4. 2011 09:19
Re: vot technika
ošahávání paubky je národní sprot přeci, tak si to aspon vodič užije ne :-)
Avatar - FISHkaa
14. 4. 2011 10:25
Re: vot technika
... když stojí v odstavném pruhu sám a čeká na odtah >:D
Avatar - petrumr
13. 4. 2011 21:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ronault.
13. 4. 2011 21:53
Re: znám to
Ještě, že ty jsi učiněný genius přes auta. :yes: :yes:
13. 4. 2011 23:08
Re: znám to
Asi tak, jeden největších tady.
Avatar - petrumr
14. 4. 2011 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
14. 4. 2011 19:51
Re: znám to
ZA to může Kia, možná Fiat
Avatar - FISHkaa
14. 4. 2011 10:26
Re: znám to
elektronika brání blbosti řidiče a automaticky mezinápravový zámek vypíná nad konkrétní rychlosti. Tuším, že je to klasika všech Haldexů. Ale tady odešlo něco jiného ;-)
14. 4. 2011 10:42
Re: znám to
ak sa diferak rozsype tak, ze sa roztrhne jeho skrina a olej zadrbe zadne sklo, tak takuto poruchu uz nevyriesis len tak dakym tlacitkom.
14. 4. 2011 14:19
Re: znám to
Vyřešíš-tlačítkem na telefonu- Asistenční služby! :-) :-) :-)

Ale jinak,- tak se potento diferák, to se stává i v lepších rodinách. Stále chceme auta co nejuniverzálnější. nejlehčí, s nejmenší spotřebou-tzn. nejméně setrvačných a pasivních hmot atp. a pak se občas stane tento výsledek.... Na druhé straně, nepamatuji se, abych chodil do servisu,respektive do garáže tak málo, jako za posledních 10-15 let.
auta jsou vesměs mnohem kvalitnější -i ta elektrika, kterou nám byl v autech čert dlužen,- a mnoho problémů vytváří svou neznalostí, blbostí a amaterismem ten nejméně dokonalý mezikus mezi pedálama a volantem! ;-\ . Jenže, přiznat si to, to mnoho znás neumí,tak nadáváme na auta. :-(
14. 4. 2011 15:21
Re: znám to
A tak to jo, takto sa to naozaj da "vyriesit", to mas pravdu! :-)

K tej druhej casti: vec sa ma skor tak, ze auta su dnes vsetko mozne, len nie lahsie. Na druhej strane, u auta ktore sa obcas pozrie aj na daku nespevnenu cestu by sa snad dalo cakat ze su trosku lepsie nadimenzovane. Pri kludnej jazde dialnicou nie su az tak velmi zatazene. O podobnej poruche za takychto okolnosti som fakt este nepocul, takze to dufam naozaj je len vynimka.
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2011 18:03
Re: znám to
Haldexek se prodává neskutečné množství. K selháním samozřejmě dochází, ale jsou to pouze jednotlivé případy, které se v tom množství zcela ztratí. Je to velmi spolehlivý strojní celek.
Avatar - petrumr
14. 4. 2011 18:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 4. 2011 22:05
Pani, pokracujte v diskusii....
...ja si dam dobre vychladeny Hoegaarden :-)
Rozbalit vlákno
1
14. 4. 2011 12:30
Re: Pani, pokracujte v diskusii....
no, je to sice blivajz, ale furt lepsie, ako stat na dialnici so zdechnutym Yetim a cakat na odtahovku...
13. 4. 2011 22:18
Bože to zas bude v álejích na....
No tak se jedné škodovce vysypal diferák.......... A je z toho aféra........ Ukažte mi auto, kde se něco nepokazí? Kde jeden kus neklekne a na závadu nebude moci přijít třeba stádo odborníků?
Zkrátka se stává..... Nevím či neslyšel jsem o tom, že by se škodovce či VW sypaly diferáky jako na běžícím pásu. Zkrátka se stane - ať je to nepříjemné - zvláště pro řidiče vozu..... tak se to stává........
Nedělejme z toho aféru..........
Apropos - nepřestanu se zastávat subaru a myslím, že vůči škodovce má v některých momentech uživatelů 4x4 stále navrch, přičemž škodovka má navrch v interiéru a možnost složit si auto dle libosti - ale vím o jednom foresteru, kterému se vysypaly minimálně dva diferáky........... je to taky "ruka boží" a na jednom kusu - ale stalo se............. Je proto snad Subaru šrot?........
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2011 22:51
Keby bola dlhšia záruka, tak tragicky by som to nevidel ...
Ale ak sa to vysype po záruke - čo sú u Škody len dva roky - tak má majiteľ smolu ...

A dva roky sú dnes naozaj veľmi málo ...

Pri kažkom auto platí: "čo a pokaziť môže - to sa pokazí" ... už je len otázka kedy ...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - positivemind
14. 4. 2011 00:15
Re: Keby bola dlhšia záruka, tak tragicky by som to nevidel
No jo, jenže tohle je věc, díky které na to auto úplně zanevřeš. Ať stojí 500k nebo 2m. Tohle je totiž situace, kdy zůstaneš stát a je to na odtah. Představ si, že se ti to stane třeba na cestách ve Španělsku. Budeš trávit 3 dny na korbě odtahovky do ČR
Avatar - Mikesus
14. 4. 2011 02:23
Re: Keby bola dlhšia záruka, tak tragicky by som to nevidel
Kdybys náhodou o tom neslyšel, škodovka dává i 4 roky. Dokonce hi prodejce dá bez příplatku, když si o to správně řekneš
14. 4. 2011 06:24
Re: Keby bola dlhšia záruka, tak tragicky by som to nevidel
No jaksi nechapu proc si mam rikat o docela standartni vec? Proto rada zakazniku jde tam, kde rikat a prosit o nic nemusi! ;-)
Avatar - Mikesus
14. 4. 2011 09:31
Re: Keby bola dlhšia záruka, tak tragicky by som to nevidel
Prosit opravdu nemusíš. A standardní věc? Od kdy je standardní záruka více než 2 roky?
BTW, víš co znamená slovo stadardní?
Avatar - Katikakus
14. 4. 2011 11:20
Re: Keby bola dlhšia záruka, tak tragicky by som to nevidel
Sice nevim, co znamena "stadardni", ale vim co znamena "standardni". Rozhodne je to neco jineho, nez zakonem predepsana minimalni.
To, ze u Skody je standardni 2leta, neznamena ani zdaleka, ze je 2leta povazovana za standardni i u jinych znacek.
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2011 18:05
Re: Keby bola dlhšia záruka, tak tragicky by som to nevidel
Mě se po záruce podělaly ložiska v předních kolech. Škodovka mi je ale zaplatila, přestože to byla pozáruční oprava (mám auto servisované jen v autorizovaném servisu). Nemám s jejich záruční politikou vůbec žádnej problém ;-)
14. 4. 2011 07:35
čo to?
..... stať sa to na aute korejskej vyroby uz by tu pisalkovia mali zase co rozoberat ;-) ..... ale "nemeckej kvalite" sa da kadeco odpustit :yes: .... ŠKODA..... penazi ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
14. 4. 2011 09:21
Re: čo to?
jak zní reklama jedné nejnenované korejské automotiilky: "není to ŠKODA koupit si za své peníze holobyt?" >:D :-)
14. 4. 2011 09:35
Re: čo to?
tak to je tuze dobre... :-)
Avatar - petrumr
14. 4. 2011 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 4. 2011 09:22
Chceš problémy?Kup si Škodofku.
Zhruba před 5 lety jsme v práci řešili problém nové versus ojeté.Kámoš debatu uzavřel bouchnutím pěstí do stolu a se slovy "přece pod nějakou ojetinou nebudu ležet každý den" odešel koupit novou Škodovku.Během prvního roku byl 4x v servisu!!!!!Řvali jsme všichni smíchy.Z toho jedna závada byla taky čistě mechanická - za jízdy zjistil že mu tam nejde dát jiný kvalt než dvojka.tak na ni dojel až domů.Další závady už šly ny vrub elektriky - kolísání volnoběhu atd.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - FISHkaa
14. 4. 2011 10:29
Re: Chceš problémy?Kup si Škodofku.
trochu tě poopravím: Škodovka je na tom ještě dobře, protože nemá tolik elektroniky. Tvoje pravidlo však 100% platí min na OOOO A5/A4 - reálná zkušenost z okolí... Když si tohle auto koupíš, tak rovnou kup ještě jedno = ať máš čím jezdit >:D :no:
Avatar - Krispos
14. 4. 2011 13:53
Re: Chceš problémy?Kup si Škodofku.
Máme v širší rodině 3 Oktávky, 1 Passata, 1 Fabii a já Felicii.... a všechny slouží bez závad, teda kromě mé Feldy, kde díly odchází po 260 000 kilometrech. Možná jsme měli štěstí, možná se o ta auta jenom prostě staráme, možná je to tím, že s tím nejezdíme jako se služebákem... veškeré závady na autech byly zatím způsobeny faktorem mezi pedály a volantem....
Avatar - FISHkaa
14. 4. 2011 17:36
Re: Chceš problémy?Kup si Škodofku.
mnou popisovaná auta nejsou služební a pravidelně servisovaná nad rámec nějakých proměnných intervalů...
14. 4. 2011 15:32
Yeti a diferák
Možností jak se to mohlo stát je hned několik. Nechci se Škody nějak zastávat, ale často se novinářská auta dealerovi vrací poněkud "zrasovaná," takže diferák mohl dostat ránu na nějakém terénním zlomu a projevilo se to až teď Oni někdy novináři zapomínají na to, že tahle auta jsou přece jenom SUV, Range prostě z Yetiho neudělají.
Rozbalit vlákno
5
14. 4. 2011 17:03
Re: Zas až toľkok tí novinári nenajazdia ...
Určite sa dá auto "zlikvidovať" brutálnou jazdou, ale to nemôže ostať bez následkov na celé auto a nemôže sa to prejaviť len na jednom prvku ...
14. 4. 2011 18:56
Re: Zas až toľkok tí novinári nenajazdia ...
Kdyby pan novinář chtěl,tak krom "upoutávky" na článek z pondělního Auto Tipu (původně neráčil dát ani obr.- ty přihodil později) napíše, že fixační kolík čepu diferáku podle VW tam nebyl z výroby.Prostě dělník jej tam nedal.Tečka.Nic víc,nic míň.
Pokud z toho někdo chce dělat téma "kvalita",ať novinář sežene data, na kolika dalších spojkách kolík chyběl.Pokud na této jedné, není dál o čem polemizovat.Pokud na 2-3%, je to průser.
Je to jako přihlouplá "statistika údajné spolehlivosti aut" podle AutoBildu.Jedno auto se vys€re, tisíce dalších ne(nebo taky naopak) a lidé se vášní, jestli je to či ono ne-spolehlivé.Jedno auto=nulová vypovídací hodnota.To ví i žák základní školy, který se o statistice nikdy neučil.Že to neví novináři?Nj, realita, ti toho neví mnohem víc.OK víkend ;-\
Avatar - Katikakus
14. 4. 2011 20:06
Re: Zas až toľkok tí novinári nenajazdia ...
Mas naprostou pravdu - jenom prostacek by si mohl myslet, ze kdyz se pri dlouhodobych testech posere jeden Passat, Golf, Touran, Polo, Fox, Octavia, Fabia a Yeti z tisicu vyrobenych, tak to hned poukazuje na spatnou kvalitu techto aut. Kvalita je samozrejme v poradku, to jenom novinari AutoBildu maji smulu pri vyberu testovacich kusu nebo neumeji jezdit. Obzvlast u aut koncernu VW, to vi i zak zakladni skoly :-!
14. 4. 2011 20:48
Re: Zas až toľkok tí novinári nenajazdia ...
Kolik si kupeješ naráz aut z dané produkce automobilky.Většinou jedno,tak jako testujou v Autobildu... :-!
15. 4. 2011 16:47
Re: Zas až toľkok tí novinári nenajazdia ...
a to myslis vazne co si napisal? Co to maju za "delnikov" ked zabudaju? TO svedci potom o naozaj zvlastnej kvalite vyroby. V tomto smere by som to radsej uhral na unavu materialu alebo zhodil na novinarov. Ale nikdy sa nepriznaval ze zlyhal robotnik na pase. CO nabuduce zabudnu? Airbagy hodit? Alebo brzdy?
neregistrovaný "moskvic"
14. 4. 2011 15:50
Das auto, das problem
Asi takhle, mel jsem VW Passat 2.0 TDi a nebylo mesice kdy by auto nebylo v servise, ac uz s mensi ci vetsi zavadou. Jednou to byly okna, pak zabezpecovaci system pak treba immo atd atd. Nekde mam dokonce seznam zavad i s daty a samozrejme cenami. Soucet vsech oprav je skoro 100 tis. Kc. Takze na povazenou. Prestalo me to bavit a koupil si Yetiho ten samy motor ale jiz comon rail. A nemohu si stezovat. Zatim najeto skoro 80 tis. a bez jedine poruchy, pokud nepocitam pravidelny servis, tj. vymenz naplni. A to vse neautorizovanem servise. Takze pravda je asi na obou stranach. ;-)
Rozbalit vlákno
0