Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti: Prodej na českém trhu startuje s motory 1,8 TSI (118 kW) a 2,0 TDI (103 kW)

Nový model značky Škoda startuje právě dnes na českém trhu svou dráhu. Nejprve budou k dispozici pouze dvě motorické verze s pohonem všech kol, s vyššími stupni výbavy.
Zpět na článek
15. 7. 2009 05:09
15. 7. 2009 06:32
15. 7. 2009 07:41
15. 7. 2009 11:16
neregistrovaný "stodvacina"
15. 7. 2009 11:55
15. 7. 2009 06:50
neregistrovaný "Ian.K"
15. 7. 2009 09:57
15. 7. 2009 13:34
15. 7. 2009 16:05
15. 7. 2009 09:15
neregistrovaný "RIO2"
15. 7. 2009 09:41
15. 7. 2009 10:51
15. 7. 2009 10:55
15. 7. 2009 10:57
15. 7. 2009 11:06
15. 7. 2009 11:10
15. 7. 2009 11:26
15. 7. 2009 11:32
15. 7. 2009 11:35
15. 7. 2009 11:36
15. 7. 2009 11:43
15. 7. 2009 11:52
15. 7. 2009 11:52
15. 7. 2009 12:01
15. 7. 2009 12:03
15. 7. 2009 11:33
15. 7. 2009 12:42
15. 7. 2009 15:17
15. 7. 2009 15:48
15. 7. 2009 20:39
15. 7. 2009 09:17
15. 7. 2009 09:29
15. 7. 2009 10:54
15. 7. 2009 11:54
15. 7. 2009 11:19
15. 7. 2009 11:55
15. 7. 2009 10:03
15. 7. 2009 10:59
15. 7. 2009 11:10
15. 7. 2009 11:14
15. 7. 2009 11:20
15. 7. 2009 11:23
15. 7. 2009 11:29
15. 7. 2009 11:34
15. 7. 2009 11:38
15. 7. 2009 11:57
15. 7. 2009 13:33
15. 7. 2009 14:43
15. 7. 2009 14:48
15. 7. 2009 15:19
15. 7. 2009 15:26
15. 7. 2009 20:41
15. 7. 2009 15:12
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 15:22
15. 7. 2009 15:25
15. 7. 2009 15:37
15. 7. 2009 15:40
15. 7. 2009 16:09
neregistrovaný "507--"
16. 7. 2009 06:30
16. 7. 2009 06:33
16. 7. 2009 08:15
15. 7. 2009 16:11
neregistrovaný "507--"
16. 7. 2009 06:29
16. 7. 2009 15:47
neregistrovaný "507--"
16. 7. 2009 11:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 7. 2009 15:48
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 11:18
15. 7. 2009 11:22
15. 7. 2009 13:49
15. 7. 2009 15:07
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 15:10
15. 7. 2009 15:15
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 15:18
15. 7. 2009 15:21
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 15:28
15. 7. 2009 16:11
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 16:18
15. 7. 2009 16:22
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 17:25
15. 7. 2009 17:43
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 17:46
15. 7. 2009 17:50
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 18:20
15. 7. 2009 18:51
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 19:09
15. 7. 2009 19:10
16. 7. 2009 23:39
neregistrovaný "Kyle"
15. 7. 2009 05:09
Jó prachy
Až se nám Škodovka napakuje tak dá do prodeje model se základní výbavou. >:D Honem dokud jsou čecháčci v tranzu z nové Škodovky a budou to chtít za každou cenu koupit. >:D Škoda... s tou základní 1,2 TSI by musela Škodovka oprášit pořadníky a prosit pána boha o osmej den aby to stíhali vyrábět.
Rozbalit vlákno
4
15. 7. 2009 06:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 7. 2009 07:41
Re: Jó prachy
Počkej Dacia tady jednou všechny ty automobilky koupí >:D A až Fiat reinkarnuje Zastavu to teprve bude pecka. Zastava S classe, no nezní to pěkně? >:D Jinak nic proti Dacii ;-)
neregistrovaný "stodvacina"
15. 7. 2009 11:16
Re: Jó prachy
Zastava >:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Ian.K"
15. 7. 2009 06:50
Yeti?
Hezký, pěkný, nádherný- myslím tím ale jen tu cenu!!
Rozbalit vlákno
0
15. 7. 2009 08:12
Predný náhon
1.2 len s predným náhonom...takže kto bude chcieť pracanta mimo cesty a nepotrebuje silný motor s extra výbavou si asi radšej počká na tú Daciu...
Rozbalit vlákno
46
15. 7. 2009 08:16
Re: Predný náhon
Ale vzdyt to neni pracant, spis rodinny stylar. Vidim ho o stupen vys nez Roomster. ;-)
Avatar - jazva
15. 7. 2009 08:45
Re: Predný náhon
no štýlu to moc nepobralo... ;-)
15. 7. 2009 09:15
Re: Predný náhon
To je vec osobniho nazoru. ja si ho na Yetiho neudelal a protoze je mi tato trida tak nejak fuk, tak zrejme ani neudelam ;-)
Avatar - jazva
15. 7. 2009 09:19
Re: Predný náhon
tak ho láskavo nevydávaj za "rodinneho stylara" !!!!!

ale nie... ;-) yeti je mi asi tak voľný, ako tebe.
hlavne nech sa páči tým, čo sa na ňom budú voziť. :-)
15. 7. 2009 09:31
Re: Predný náhon
Jasne, medzi škodovkami je krásavcom a nestratí sa ani medzi inými, aj keď hodne zľavil zo štýlu nasadeného štúdiami. ;-)
15. 7. 2009 09:30
Re: Predný náhon
Však práve o to ide. Chcelo by to doplniť ponuku o pracanta. Cítim cítim vietor z Rumunska. ;-)
15. 7. 2009 11:03
Re: Predný náhon
Škodovka sa práveže podla mňa nechce štylizovať do úlohy pracanta. Ona už hrá rovnakú ligu so zabehanými značkami a lowcost parketa je už pre ňu pasé.

Dnes ráno ma akurát jeden Yeti míjal. No, proste sa mi nepáči, ale proti gustu ... ;-)
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 11:18
Re: Predný náhon
Namáš na to VWoko... tu krásnou záď okorunovanou nesmrtelnými tvary světel z Felicie prostě musíš milovat ;-)
15. 7. 2009 11:44
Re: Predný náhon
Chyba. Nie je doba na falošnú hrdosť alebo prehnané ego. Neodpisoval by som žiadne zadné dvierka.
15. 7. 2009 12:18
Re: Predný náhon
Falošná hrdosť a prehnané ego? Že ty nechceš byť obľúbený >:-[]

Ja to vidím tak, že Škodovka mieri proste vyššie. Doba "Junior" modelov je prostě pasé. Doma majú kredit obrovský, a na západných trhoch sa im tiež darí ho zvyšovať. Začínali ako lacná verzia VW a teraz?

Ako zadné dvierka majú podla mňa napríklad Oktávku Tour. ;-)
Avatar - T613
15. 7. 2009 12:20
Re: Predný náhon
takže taková užitková divize VW je chyba? ;-)
15. 7. 2009 12:31
Re: Predný náhon
Presne to ma tiež napadlo. ;-)
15. 7. 2009 13:41
Re: Predný náhon
užitkovú divíziu predsa VW už má - dodávky + malé náklaďáky >:-[]

myslel som to tak, že napriek tomu, že Škoda má pozíciu value for money v rámci koncernu, kvalitatívne je tak vysoko, že ju nemožno brať za low cost značku v pravom zmysle slova (detto na domácom trhu že >:-[] )

proste podla mňa už Škoda tieto pozície prenechala skútočným lowcost výrobcom, akým je napr. Dacia.

tak, a teraz som sa do toho už tak zamotal, že sám neviem ako som to vlastne myslel >:-[]
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 13:45
Re: Predný náhon
a vieš ty čo je to supermainstreem??? >:-[] >:D
15. 7. 2009 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
15. 7. 2009 14:22
Re: Predný náhon
užitkáče = low cost?
kdyby si byl český podnikatel. koupil by sis pickup na bázi Loganu nebo radši připlatil za pickup na bázi O1?
15. 7. 2009 14:38
Re: Predný náhon
tak tak - pick-up v portfóliu Škody silne chýba, a podobné je to aj s terénnym vozíkom
Avatar - pumpkin
15. 7. 2009 17:56
Re: Predný náhon
pri dnešnej konkurencií až tak pick-up nechýba ;-) Pick-upy nahradili malé dodávky, takže Škode stačí Roomster/Fabia Praktik.
Heh, ešte by mohol byť Roomster Praktik Scout >:D
Avatar - T613
15. 7. 2009 17:59
Re: Predný náhon
Roomster a fabia praktik? Dobrý vtip. Jak do toho chceš narvat paletu, sypký materiál, objemnější náklad?
Avatar - pumpkin
15. 7. 2009 18:31
Re: Predný náhon
Myslel som tým že konkurencia na trhu je tak vysoká, že škodovke sa asi ani neoplatí vyrábať pick-up. To by musel cenovo konkurovať Loganu pick-up.
Ale paletu by si narval aj do Roomsteru Praktik keď sme už pri tom ;-)
Avatar - T613
15. 7. 2009 18:38
Re: Predný náhon
"Ale upřímně řečeno, klasický vysokozdvižný vozík bude mít problém se k zádi Praktiku vůbec dostat, protože se nevejde pod vzhůru vyklápěnou zadní stěnu"
Avatar - pumpkin
15. 7. 2009 18:55
Re: Predný náhon
Veď jasné, preto radšej pracovných prckov od PSA,Fiatu či Renaultu :-)
Avatar - T613
15. 7. 2009 19:11
Re: Predný náhon
A kdybys měl na výběr - koupil by sis výše jmenovanou nebo Škodu? ;-) >:-[]
Avatar - pumpkin
15. 7. 2009 19:56
Re: Predný náhon
zbytočná otázka, nie? >:D ale pravdupovediac, asi by som bral nosiča GOLFových palíc od vw ;-)
15. 7. 2009 08:21
Re: Predný náhon
Dacia je třída sama pro sebe, rozhodně nemůžeš srovnávat Duster s Yetim, každé z těchto aut má svého specifického zákazníka. Pochybuju, že se někdo bude rozhodovat mezi Yetim a Dusterem o kterém ještě ani pořádně nic nevíme.
15. 7. 2009 08:51
Re: Predný náhon
Ale jak to, že ne. Někteří - viz. výše už vědí, že mu dají zákazníci přednost před Yetim. To je důležité, jestli mi rozumíš.

Jinak ta Dacie nevypadá špatně, skutečně jako teréňák, zoufale se mi nelíbí Renualt Koleos (naživo horší než na fotkách), aby ho tohle auto ještě "nesetřelovalo" ve vlastní stáji.
Avatar - iudex
15. 7. 2009 09:04
Re: Predný náhon
Moja rec. Inak sútazit s Koleosom je ako kontumacné vítazstvo (proti takej oblude vyhrá snad kazdý) >:-[]
15. 7. 2009 09:22
Re: Predný náhon
Zas to nemôžeš brať tak striktne. Povedz, že do firmy, ak by si potreboval terénne auto, ktoré niečo vydrží, by si nebral radšej škodovku ako Daciu. Yeti v nižšej výbave s benzínom okolo tých 70 kW a pohonom 4x4 by toho vedel zastať veľa. Nie je príliš veľký (ani malý), je dostupný a určite by som ho ani v tejto role nenechával bokom. Myslím, že nejaká pracovnejšia verzia by mala úspech. A tiež sa určite uplatnil aj pick-up na báze Yetiho. Tam je na trhu najviac miesta, SUV-čiek je plná oná...
Podľa mňa Dacia obsadí segment trhu, kde by Škoda mohla šupnúť Yetíka, keby chcela. Tým pádom by sa mohli porovnávať a ak Dacia vypustí aj dobre vybavený model so silnejším motorom, budú sa zrovnávať aj tak.

S tým Koleosom súhlasím, vyzerá prapodivne. Aj keď vlastnosťami v testoch boduje, krásy rozhodne veľa nepobral. Dizajnovo jednoznačne krok vedľa.
Avatar - iudex
15. 7. 2009 09:08
Re: Predný náhon
Co je na 1,2 TSI predohrabe spatné? Ja naopak zastávam názor, ze TSI 4x2 bude trhák a bude brat klientelu nielen iným znackám, ale i vlastnému bratovi Roomsterovi (porovnatelná cena, výkon i dynamika, obdobná variabilita a priestor pri neporovnatelne atraktívnejsom dzajne). Netreba to nevyhnutne vnímat ako SUV, ktorému ubrali pohon jednej nápravy, ale ako skoro-MPV s dizajnom SUV.
15. 7. 2009 09:26
Re: Predný náhon
Stručne - je škoda, že Škoda jaksi nemá v pláne auto, ktoré prevezme rolu vozov Lada Niva alebo Aro. Lesné správy, horské chaty a pod. volajú po nových autách, miliónové položky za kus sa im ale príliš nehodia, takže sa buď nekúpi nič, alebo nevhodné auto, alebo nejaký starý šrot. Dacia mnohým sadne do rany, mohla by aj Škoda.
na predohrabe nie je nič zlé, ale štvorkolka by sa podľa mňa tiež dobre uplatnila - beriem to tak, že náhon na 4 kolesá je potreba, nie len luxus.
Avatar - Loptos
15. 7. 2009 10:27
Re: Predný náhon
Santana stoji 600 tis - silny motor, uzavierky dif, redukcia. Lesna straz si ma co vybrat.
15. 7. 2009 11:06
Re: Predný náhon
přesně tak, když je potřeba objet spadlý strom je cokoliv co není plnohodnotný offroad out. Kdyby na to došlo radši budu čekat na Massif než na Yetiho.
15. 7. 2009 11:48
Re: Predný náhon
350 alebo 400 je ina suma ako 600. A lesna straz nie je jedinym moznym zakaznikom. Co dalej, ked je z coho vyberat? Santana äkolko ich u nas jazdi?) to je len jeden voz za pomerne prijatelnu cenu.
15. 7. 2009 14:39
Re: Predný náhon
Tak ale to rúbeš stále cenovo trochu hore. Skús niečo aspoň pod pol mega.
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 14:43
Re: Predný náhon
Kia Sportage ;-)
15. 7. 2009 15:16
Re: Predný náhon
vedľa...to je predsa klasické SUV
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 15:24
Re: Predný náhon
tak suzuka samurai??
15. 7. 2009 15:33
Re: Predný náhon
To je lepší nápad, ale zas je to trochen malé...
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 15:39
Re: Predný náhon
tak potom už ma napaá len tá Niva... ;-)
15. 7. 2009 20:38
Re: Predný náhon
A už sme tam...
15. 7. 2009 09:57
Re: Otcovrah
...presne jsi trefil co me taky napadlo. Nejlevnejsi predokolky budou brat klienty hlavne Roomsteru.
15. 7. 2009 13:34
Re: Otcovrah
...je to tak. Dá se říct, že jsem jeden z potenciálních přeběhlíků - místo okukování Roomsteru (který mě v poměru ke kompaktním vnějším rozměrům oslovil)teď okukuju Yetiho - právě pro tu obdobnou variabilnost a prostor pro mou rodinu a také díky stylu o "třídu výše"...i když musím pár tisíc přišetřit...
15. 7. 2009 16:05
Re: Otcovrah
S tím roomsterem naprosto souhlasím. Ono totiž to uspořádání roomstera není zdaleka tak šťastné jako u Yetiho, například posaz za volantema a vůbec prostor vpředu (seděl jsem v tom asi tak pět minut v Brně na autosalonu a měl jsem strach, že mně ten dav čekající u dvířek jediného exempláře zlynčuje, až vylezu...) je dán tím, že roomster má předek jako Fábie a zadek jako oktávie a Yeti má celou kabinu jako oktávie. Roomster jě trochu nepovedený hybrid - není to ani MPV ani dodávka. Jako taxík (sedne-li si člověk dozadu) úžasné, pro manipulaci s malými dětmi vzadu taky, ale chudák řidič, je-li trochu větší. Klasický pick-up se z toho udělat nedá a dodávka taky ne. Roomster byl jako koncept přivítáns nadšením, reálně s poněkud většími rozpaky a i když to není vyslovený propadák (viz púrodeje v Německu) v portfoliu škodovky působí rozpačitě.

Yeti není pokud o "něco jiného", je to sázka na jistotu a zatím to vypadá, že sázka typu tutovka.....
neregistrovaný "RIO2"
15. 7. 2009 09:15
?
signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu - to je ako že cúvací ( parkovací ) senzor? No aspoň že to má aj elektronický systém schopný zachytávať rádiové vlny a reprodukovať cez externé zariadenia zvuk >:D
Rozbalit vlákno
20
Avatar - iudex
15. 7. 2009 09:41
Re: ?
Alebo elektrický emitor svetla na zlepsenie viditelnosti pred vozidlom za zhorsných vizuálnych podmienok >:-[]
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 10:51
Re: ?
>:D >:D Sakra, chytl jsem angínu, bolí mě v krku a ty mě tady trápíš smíchem >:D
15. 7. 2009 10:55
Re: ?
To si chce priplatit za automatickou klimu, myslim, ze ji Renault nabizi :-)
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 10:57
Re: ?
Já mám koncernovku a ti nabízeli jen manuální a za horentní příplatek. ;-)
15. 7. 2009 11:06
Re: ?
Ooops, tak to bych spis hadal na zanet stredniho ucha ze stazenyho okynka, nebo agresivne nastavenou klimu v kancelarich ;-)
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 11:10
Re: ?
Nene, je to angína, mám to lékařsky potvrzené, láduju se antibiotiky a částečně to bude asi z toho okýnka a tky pití ledových drinků, rozhodně ne v kanclu, to mi nehrozí ;-) Jsme tu sami marodi, přítelkyně pro změnu došla včera z práce s úpalem, takže je veselo 8-s
15. 7. 2009 11:26
Re: ?
teda jeden nachlazený, druhá s úpalem...

tohle nevymyslíš >:-[]
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 11:32
Re: ?
Ani nemluv...
Ráno měříme teplotu, ona 38,5 a já 35,5 >:-[] Přítom já jsem vždycky ten rozpálenější po ránu, teplota neteplota >:D
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 11:36
Re: ?
To by byl úžeh ;-) Nene, brigádka v kuchyni v takovém vedru udělá svoje.
15. 7. 2009 11:43
Re: ?
Jsem medik, stejne jako pilot Boeingu 747, takze mi rozdil mezi upalem a uzehem unika, ale s 38,5 by nebyla veselejsi, ani kdyby jsi ji meril teplomerem s 35,5...cm ;-)
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 11:52
Re: ?
Tak to tě omlouvá ;-) Nicméně učili nás na první pomoci, že nejlepší řešení je klimatizované auto, to jen kdyby se ti stalo něco podobného ;-)
Avatar - T613
15. 7. 2009 11:52
Re: ?
úpal máš z přehřátí organismu, úžeh je když ti svítí dlouho slunko na palici
Avatar - marek.g
15. 7. 2009 12:01
Re: ?
jseš ňákej chytrej >:-[]
Avatar - T613
15. 7. 2009 12:03
Re: ?
to víš zapomínám jazyky >:-[]
Avatar - marek.g
15. 7. 2009 11:33
Re: ?
du bist ein simulant!klystýr dostaneš >:-[]
15. 7. 2009 15:17
Re: ?
A chinín a výplach žaludku!
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 15:48
Re: ?
Počkejte až vy dva za mnou jednou příjdete, to tady bude klystýr a výplach žaludku >:-[]
15. 7. 2009 20:39
Re: ?
No aby si sa nedivil, kto by nakoniec odišiel úlne vypucovaný...
15. 7. 2009 09:17
YETI
Yeti tu za čas bude obdobným trhákem, jakým je tu (zaslouženě) Octavia. Potkávám na silnicích červeného Yetiho a vždy mě ohromí to, jak je to perfektně střižené. To auto tzv. "sedí". je to prostě stylovka, která navíc nebude stárnout. Rozměrově se drží při zemi a zdola tak výborně doplňuje komplet nabídku těchto aut od Koncernu VW.

Po čem více už má mladej horkokrevnej bejček toužit, když ne po takovéto perle... doslova světové motory, doslova světová převodovka. Hoši, ať je vám osmnáct či pětadvacet, tady je vaše příležitost. Žádnej bazarovej kovboj, objednej Yetiho, není nad to si sednout do novotou vonícího auta. Ceny nebudou nikdy nižší, nemáš-li hotovost, či je pro tebe úvěr výhodnou alternativou, s Yetim rozhodně chybu neuděláš, naopak, budeš na silnici patřit k respektovaným kolegům. Přece bych nechtěl svou životní auto-dráhu začínat sloganem - sháním holku, zn. zajetou...

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
35
15. 7. 2009 09:29
Re: YETI
Tentoraz súhlas, asi najkrajšia Škoda v ponuke. Trochu je škoda, že stratila šmrncovné proporcie štúdií podobne ako Roomster, ale v prípade Yetiho to dopadlo lepšie.
Akurát, ako píšem vyššie, výrobca by mohol pustiť do sveta aj pracovnejšie a jednoduchšie verzie pre štátny aj súkromný sektor. Podobné auto by sa rozhodne veľmi hodilo.
15. 7. 2009 10:54
Re: YETI
Klaudie, já myslím, že ten tvůj nápad s jaksi "pracovním" yetim rozhodně nezapadne. Technicky by to Yeti určitě ustál a tedy stvořit nějakou drsnější verzi nemusí být velký problém :yes:
15. 7. 2009 11:54
Re: YETI
Vec názoru. Pravda ale je, že niet moc z čoho vyberať, takže ak "pracovného" Yetiho zmeníme na "drsného", mohlo by z toho niečo byť. Vážne, Yeti ako štvorkolka s masívnejšími plastami, jednoduchšími materiálmi v interiéri a rezervou zvonku na zadných dverách by nemusel byť márny...
15. 7. 2009 11:19
Re: YETI
Co to bude příště, začneš si stěžovat že škodovka nemá nic pro záchranku, pro hasiče, pro potápěče, letectvo... ? Ideálně něco jednoduššího, levnějšího... trochu univerzálního... něco mezi T5, Scanií a Airbusem 8-s ;-)
15. 7. 2009 11:55
Re: YETI
To by chcelo trochu schladiť sa, čo povieš? ;-) jedno orosené?
Avatar - Tomas_2002
15. 7. 2009 10:03
Re: YETI
No, já si myslím, že auto pro mladý bejčky to není. Původně to mělo být stylové auto pro mladé - čekal jsem interiér Roomster/Fabia a zařazení modelu mezi Roomster-Octavia. Nakonec se vzal interiér ze Superbu a z auta se stalo něco mezi Octavií a Superbem. Ale já jsem rozhodně pro. Interiér vypadá moc dobře. Ale prostě si myslím, že cílová skupina nebudou mladí lidé. Spíš vyzrálejší jedinci, kteří vědí co chtějí, dokáží ocenit kvalitu a mají na to, aby za ní zaplatili. ;-)
15. 7. 2009 10:59
Re: YETI
Jo, souhlas, pro tyhle samozřejmě je yeti také... ten vnitřek... to bych až tak nekritizoval, myslím, že není od věci se v autě cítit dobře, a tedy v tomhle to škodovka prostě uvnitř udělala báječně (v testech se dokonce velebí útulnost yetiho i proti tigimu).

Pro toho mladého bejčka bych to viděl nějak jako takovou ostřejší, syrovější verzi, klíďo ohlodanou, možná o to více stylovou.

Vnímám Yetiho jako velkou trefu napříč společností... tohle může sehrát velkou roli.
15. 7. 2009 11:10
Re: YETI
jsem myslel že pro mladého bejčka je POLObuh, případně pro solventního bejčka Rokko >:-[]

někdy jsem rád, že už nejsem mladý bejček, to bych se z toho vybíraní asi zbláznil
;-)
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 11:14
Re: YETI
Mladý bejček má dnes mnoho aut na výběr, ale jasné je, že největší terno udělá s Foxem, mistrem elegance ;-)
15. 7. 2009 11:20
Re: YETI
mýlíš se, na Foxe musíš dozrát, to není na balení holek na vesnických diskotékách, nebo na školení Lagun s blikajícímí kontrolkami v dlouhým táhlým, dokonce ani na evangelizaci Saabistů o výhodách poctivé atmosféry, Fox je cesta života, filozofie kterou si přisvojíš a žiješ podle ní :-!
15. 7. 2009 11:23
Re: YETI
Koukám, máš dobrý vkus, jak POLO, tak Rocco jsou mistrovské kousy, o tom jistě není sporu. Může nás jen těšit, že dalším mistrovským kouskem je i Yeti. Nahoře kolega rozšiřuje zorný úhel zájmu i pro starší drzky... takže co není, může být, Kuko... ;-)
15. 7. 2009 11:29
Re: YETI
to je furt drzek sem, drzek tam, ale co když já nejsem žádnej drzek ale submisivní bábovka? :-!
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 11:34
Re: YETI
Tak jezdi Saabem >:-[]
15. 7. 2009 11:38
Re: YETI
Pokud jsi submisivní bábovka tak si také jistě najdeš svůj vůz. V tomhle problém nehledej.
15. 7. 2009 11:57
Re: YETI
Tak neviem, čo je na Pole majstrovské, iba ak tá podobnosť Golfom, ale inak čo sa vizáže týka iba priemerný priemer.
Scirocco vídam denne, resp. dva vozy, jeden v jedovatej svetlej zelenej, druhý biely. V reáli vyzerajú o kus lepšie ako na fotkách.
15. 7. 2009 13:33
Re: YETI
Polo je eso třídy. Co jiného bys upřednostnil? Jo, Rocco má šťávu :yes:
15. 7. 2009 14:43
Re: YETI
Malé auto? Ja osobne asi Jazz, niekto možno Fiestu, aj keď tá mi až tak nereže. Z noviniek ma aspoň z obrázkov oslovil nový C3. Polo som si na autosalóne dosť dobre obzrel, a nemôžem povedať, že by som z neho bol nejak unesený. Poctivá klasika, nič viac a nič menej. Na ódy to nie je.
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 14:48
Re: YETI
Ja by som bral jednoznačne líšku... >:-[]
15. 7. 2009 15:19
Re: YETI
Zas si mimo triedu. Musíš uvažovať triedne! Daj si sedmičku pivo a nepostávaj na slnku, máš asi slabé chladenie...
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 15:26
Re: YETI
kde je tá sekera???? 8-s ja už čo skoro niekoho zabijem!!!! >:-[]
15. 7. 2009 20:41
Re: YETI
A navyše už ti vynecháva aj pamäť...zabudnúť kam si dal sekeru...
Nafasuj mokrú handru a bež spať.
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 15:12
Re: YETI
Konečne Škoda, u ktorej po dlhom čase nevidieť, že prvé Škody pod krídlami VW boli až príliš dobré. Žiadny Roomster so svojráznym dizajnom, žiadna úzka Fabia, žiadny úzky Superb so strohou palubkou a ručnou mechanickou brzdou. Regulérne špičkové MPV bez toho najmenšieho ´ale. :yes:
15. 7. 2009 15:22
Re: YETI
Ty si mi mudrlant, ako si prišiel na to, že Yeti je MPV? prejedol si sa zmrzliny, kámo?

Mimochodom, zabudol si napísať aj "úzky Roomster"... >:D

Inak odkedy je Sup úzky a má strohú palubku? Donedávna to bola najlepšia voľba v strednej triede...!
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 15:25
Re: YETI
už ho netráp... >:D
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 15:40
Re: YETI
si naňho príliš tvrdý. Uvedom si že je to ešte mladé chlapča, ktoré si názory len utvára a ty hneď naňho div že nie palicou... >:D
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 16:09
Re: YETI
Obaja ste trápni jak mudrujúci ožrani. Jasné, že YETI je SUV, človek sa pomýli a hneď tu Klaudius mudruje o tom, ako som presvedčený o tom, že YETI je MPV.
U Roomstera to až tak nevadí a Superb..., to už napíšem priamo tomuto diplomovanému inžinierovi.
16. 7. 2009 06:30
Re: YETI
Prístup ostatných voči sebe si si vyslúžil sám. :-!
16. 7. 2009 06:33
Re: YETI
V týchto prípadoch by pomohla asi jedine len tá palica... :-!
Avatar - Pierro
16. 7. 2009 08:15
Re: YETI
Ty vole klaudius, ani netušíš jak se spolu názorově shodnem.... >:D
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 16:11
Re: YETI
Ak by si aspoň trochu rozmýšľal v tvojich reakciach na moje príspevky, tak vieš, že trepeš. Napísal som regulérne MPV(myslel som SUV) bez najmenšieho ´ale. Čize: Yeti už nie je najlepšou voľbou v segmente s ale.
Takže aj Supúerb je najlepšie voľba v triede, ale, sú tu dve ale. Je úzky a má strohú palubku.
16. 7. 2009 06:29
Re: YETI
Hlavne že si to dobre myslel... >:-[]
Čiže "regulérne MPV" znamená vlastne bezchybné SUV. Asi by sme mali spracovať nový synonymický slovník a´la Matelko... >:D
neregistrovaný "507--"
16. 7. 2009 15:47
Re: YETI
Ešte raz, napísal som, že som sa pomýlil. Ale ty máš potrebu si z toho robiť srandu, tak si rob.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 7. 2009 11:51
Re: YETI
Na Tvůj starší komentář na adresu Fabie nezapomenu - "nejstylovější supermini planety" >:D
neregistrovaný "507--"
16. 7. 2009 15:48
Re: YETI
Je to tak.
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 11:18
Hoši, hoši
Tady si to přímo říká o pořádnou shrnovačku... >:-[]
Rozbalit vlákno
18
15. 7. 2009 11:21
Re: Hoši, hoši
Radlice budou montovat az pozdeji... ;-) Me je ti tahle trida minicrossovervsechno tak nejak jedno. Mam rad klasickou eleganci, ktera u techto pseudopracantu proste neni.
15. 7. 2009 11:22
Re: Hoši, hoši
ještě vydrž, ještě nedorazili největší diskutéři, asi se někde zaseknul VÝTAH či co ;-)
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 11:23
Re: Hoši, hoši
no jo - čoveče kde je výtah, že by nám to tu vysvětlil?? Co Kuga?? Co fjůžn???
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 11:25
Re: Hoši, hoši
A hlavně, že všechny vynálezy počínaje kolem a konče teorií strun jsou dílem modrého oválu ;-)
15. 7. 2009 11:27
Re: Hoši, hoši
Ono tech paradoxu je mnoho, trebaze tvurce automobilu nedela Das Auto >:-[]
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 11:37
Re: Hoši, hoši
Ten prý dělá kreatury, jakýpak paradox, říkal Áda >:-[]
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 13:18
Re: Hoši, hoši
Chlapci, chlapci... mě už to skoro ani nebaví psát, jste jak ta zaseklá deska. Stále stejné pláče, stále stejná moudra, stále stejná rádobykritika domácí škodovácké produkce. Doufal jsem, že na sobě začnete pořádně makat, že se trochu proberete vlastním svědomím. Jak hluboce jsem se však zmýlil. Ani ve svých nejvlhčích snech bych nevěřil, co tu potkám ekonomicko-technických odborníků, prognostiků, ekonomů a mechaniků.
Podívejme se však na svět konečně bez emocí a reálným náhledem. Je tu Yetti. Sněžnej muž, kdybys náhodou nevěděl. Ale pozor, neplést si to s rohačkama, sáňkama, který si záviděl sousedovic Vencovi.
Tohle je plnohodnotný SUV, s mistrovským designem, promakaným podvozkem, kvalitními motory a velice slušným interiérem, který ti bude závidět i starosta tam u vás na vsi. A věř, že až si dáš kolečko okolo Lídlu ve sněžnym, bodou holky vejskat jak prvničky na stohu, na to vem jed. A drzci který si ve stodole tuněj ty svoje kadetty a dvojkový golfy ti budou pochlebovat jak kdybys byl samotnej Džony Travolta.
Takže chlepče, zapomeň na koleose a podobný kreatury, zapomeň na japonský sušisubaru, zůstaň nohama při zemi, duší v čechách. Nahoď sváteční kvádro, vypucuj si nedělní mokasíny, umyj si vlasy a rádiovku nech doma a uvidíš, že sněžnej je pecka nejen na sněhu. Tak buď chlap a jdi do toho... ;-) :-)
15. 7. 2009 13:49
Re: Hoši, hoši
sám bych to líp neřekl :yes:

a v cizí řeči už vůbec :-!
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 13:54
Re: Hoši, hoši
ani ja si niesom istý, či by som dokázal napísať zhrnovačku po slovensky... ;-) :-)
15. 7. 2009 14:46
Re: Hoši, hoši
Skús, opravíme. >:D
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 14:48
Re: Hoši, hoši
nieeeeeeeeeeeeeee.... :-( :-| ;-) :-) >:-[]
15. 7. 2009 15:24
Re: Hoši, hoši
Tak kúp poriadny snežný pluch, naštartuj Liaz-ku a zhrň to všetko manuálne a bez zbytočných slov... ;-) >:-[]
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 15:28
Re: Hoši, hoši
zabijem!!!! 8-s >:-[]
15. 7. 2009 15:37
Re: Hoši, hoši
Kde, kedy, koho, ako, prečo, za čo, na čo, kvôli čomu, čím, na čí príkaz,s jedom alebo potešením....? >:-[]
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 15:41
Re: Hoši, hoši
asi sa radšej pojdem obesiť sám.... :-(
15. 7. 2009 20:43
Re: Hoši, hoši
ale no,hádam som ťa nevytočil...
15. 7. 2009 14:47
Re: Hoši, hoši
Ještě tomu dej čas, než se majitelé desetiletých popelnic z bazaru dostatečně vysmějí Škodovce, která je pro ně nedostižným snem. ;-)
Avatar - Ronault.
15. 7. 2009 15:50
Re: Hoši, hoši
Vydž Prďka, vydrž >:-[]
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 15:07
kuko
Kuko kuko, to ty si navrhoval koncept YETI? [odkaz]
Inak, koncept, ktorý je o svetelný roky pred sériovkou navrhoval Peter Kukoreli.
Rozbalit vlákno
1
15. 7. 2009 15:10
Re: kuko
Ten tak leda sobí spřežení ;-)
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 15:15
PREČO?
Prečo musel sériovku navrhovať niekto iný, než Peter Kukoreli? Človek by povedal: dobre, sériovka, tak horšia než koncept. Ale keď už sám základ bol robený od znova a horší, potom jasné, že koncept je oveľa krajší.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Pierro
15. 7. 2009 15:18
Re: PREČO?
vieš si ten koncept predstaviť naživo??? :-)
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 15:21
Re: PREČO?
Já som ho aj videl.
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 16:11
Re: PREČO?
Sú to ale kydy. Hádam na autosalóne.
15. 7. 2009 16:18
Re: PREČO?
No, všichni jsme ho viděli naživo , oba dva exempláře obrážely autosalony a klidily zaslouženou pozornost. A když si je člověk prohlíd (a pokud mu auta něco říkají), tak věděl - že je to KONCEPT a reálně to bude vypadat poněkud jinak. Musím ale přiznat, že mně to překvapilo, přechod do reality byl dost zdařilý, řekl bych dokonce nad poměry běžné při výrobě automobilů...

Jinak Yetiho je prý ještě možné vidět v Himalájích, el není to asi koncept, ale co ty můžeš vědět?
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 16:22
Re: PREČO?
Samozrejme, nehovorím, že sériová podoba mala byť identická s konceptom. Máš pravdu, že YETI vyzeral ako koncept, rozhodne nie ako sériový model, najmarkantnejšie to bolo v interiéry. Lenže si nemyslím, že bolo treba tak radikálne pozmeniť líniu kapoty, zmeniť tvar svetiel a vôbec, ukradnúť Yetimu jeho robustnosť. To je to čo mi chýba, už nie je tak robustný. Pritom taká nabobnatá Kuga hovorí, že to išlo.
15. 7. 2009 17:25
Re: PREČO?
Koncept je pěknej jako konkurence pro Pandu. Malá hračka pro blonďáčky. Do série vyjel jako podstatně robustnější kus auta, což je jedině dobře.
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 17:43
Re: PREČO?
Myslíš? Sériový model je síce väčší a vyzerá dospelejšie, ale určite nie štýlovejšie.
Avatar - Johnny_P
15. 7. 2009 17:46
Re: PREČO?
Tak to je ve většině případů, koncepty vypadají mnohem lépe než sériovky
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 17:50
Re: PREČO?
A to preto, že by proste neboli tak dobré respektíve by neboli tak praktické alebo by boli proste príliš drahé či príliš kriklavé. Lenže u YETI-ho to neplatilo. Bol to jeden z tých mála konceptov, z ktorých sa dala urobiť sériovka len s minimálnymi zmenami. Ako som povedal-koncept je akýsi základ pre sériovku. Lenže v prípade sériovej podoby Yetiho urobil nejaký iný dizajnér nový dizajn, čiže už samotný základ sa vzdialil konceptu. Škoda, ak by priamo koncept poslúžil ako základ, mohlo to dopadnúť inak.
Avatar - T613
15. 7. 2009 18:20
Re: PREČO?
Tak náš koncept Yetiho byl s nadšením přijat! Uvedeme jej do výroby!
Ano, souhlasím šéfe! Nicméně z důvodu výroby musíme udělat tyto změny (technolog)
Skvělé! Výborně! Ale z důvodu bezpečnosti a předpisům musíme změnit tyto věci (bezpečák či jiný pták)
Skvělé nádherný vůz! Ale abychom se dostali na cenu musíme změnit tyto věci!
Vynikající vůz, ale abychom jen mohli prodat tak musíme oslovit tuto skupinu. Navrhuji změnit tyto věci.
Ať žije nový YETI!
;-)
neregistrovaný "507--"
15. 7. 2009 18:51
Re: PREČO?
Ešte raz, v tomto prípade si tieto veci nevyžadovali tak markantné zmeny od konceptu.
Avatar - T613
15. 7. 2009 19:09
Re: PREČO?
ty vlastníš technologický, konstrukční a marketingový model přetvoření konceptu Yeti na sériovou verzi? A málem bych zapomněl na cenovou kalkulaci ..
Avatar - T613
15. 7. 2009 19:10
PREČO?
...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
15. 7. 2009 23:20
Opravdu povedene, ale...
Proc proboha po slozeni zadnich sedadel nevznikne rovna plocha? To je zcela zasadni nedostatek! :no:

Nelibi se mi tachometr cisly kolem dokola. Proc jsou ty pristroje pro panajana v tech kelimcich od piva? Tu je hnusna moda! Nelibi se mi volant vyzdobeny lacinym "cinskym smajlikem". Ale to jsou jen designove stripky. Jinak to auto zatim neznam, v pondeli jej budu testovat a dam vedet, jake jsou me dojmy. :-!
Rozbalit vlákno
5
15. 7. 2009 23:38
Re: Opravdu povedene, ale...
Už se těším na tvé dojmy! Je tu celkem nuda ;-)
neregistrovaný "Kyle"
16. 7. 2009 23:39
Re: Opravdu povedene, ale...
Zaujala mě jen fotka číslo 50.
Občas na tom místě parkuju.
Běž se učit vázat mouchy.
16. 7. 2009 06:36
Re: Opravdu povedene, ale...
Málokedy sa podarí, ale predsa len tentoraz ;-) :yes:
Avatar - Tomas_2002
16. 7. 2009 08:19
Re: Opravdu povedene, ale...
Když vyndáš rezevu tak vznikne. Nebo když to už koupíš bez rezervy.
Avatar - Pierro
16. 7. 2009 08:20
Re: Opravdu povedene, ale...
Ádo, chce to hlavně klid, mokrým hadrem a pemprskou každopádně nic nepokazíš a tvoje gaťky zůstanou suché a v pohodě.
Napiš příští týden jak dopadla testovačka, nezapomeň na sleep and play a dej vědět, jak ses srovnal s těmi designovými střípky... :-! >:D