Nový model značky Škoda startuje právě dnes na českém trhu svou dráhu. Nejprve budou k dispozici pouze dvě motorické verze s pohonem všech kol, s vyššími stupni výbavy.
Až se nám Škodovka napakuje tak dá do prodeje model se základní výbavou. >:D Honem dokud jsou čecháčci v tranzu z nové Škodovky a budou to chtít za každou cenu koupit. >:D Škoda... s tou základní 1,2 TSI by musela Škodovka oprášit pořadníky a prosit pána boha o osmej den aby to stíhali vyrábět.
Počkej Dacia tady jednou všechny ty automobilky koupí >:D A až Fiat reinkarnuje Zastavu to teprve bude pecka. Zastava S classe, no nezní to pěkně? >:D Jinak nic proti Dacii ;-)
Falošná hrdosť a prehnané ego? Že ty nechceš byť obľúbený >:-[]
Ja to vidím tak, že Škodovka mieri proste vyššie. Doba "Junior" modelov je prostě pasé. Doma majú kredit obrovský, a na západných trhoch sa im tiež darí ho zvyšovať. Začínali ako lacná verzia VW a teraz?
Ako zadné dvierka majú podla mňa napríklad Oktávku Tour. ;-)
užitkovú divíziu predsa VW už má - dodávky + malé náklaďáky >:-[]
myslel som to tak, že napriek tomu, že Škoda má pozíciu value for money v rámci koncernu, kvalitatívne je tak vysoko, že ju nemožno brať za low cost značku v pravom zmysle slova (detto na domácom trhu že >:-[] )
proste podla mňa už Škoda tieto pozície prenechala skútočným lowcost výrobcom, akým je napr. Dacia.
tak, a teraz som sa do toho už tak zamotal, že sám neviem ako som to vlastne myslel >:-[]
pri dnešnej konkurencií až tak pick-up nechýba ;-) Pick-upy nahradili malé dodávky, takže Škode stačí Roomster/Fabia Praktik.
Heh, ešte by mohol byť Roomster Praktik Scout >:D
Myslel som tým že konkurencia na trhu je tak vysoká, že škodovke sa asi ani neoplatí vyrábať pick-up. To by musel cenovo konkurovať Loganu pick-up.
Ale paletu by si narval aj do Roomsteru Praktik keď sme už pri tom ;-)
"Ale upřímně řečeno, klasický vysokozdvižný vozík bude mít problém se k zádi Praktiku vůbec dostat, protože se nevejde pod vzhůru vyklápěnou zadní stěnu"
Dacia je třída sama pro sebe, rozhodně nemůžeš srovnávat Duster s Yetim, každé z těchto aut má svého specifického zákazníka. Pochybuju, že se někdo bude rozhodovat mezi Yetim a Dusterem o kterém ještě ani pořádně nic nevíme.
Ale jak to, že ne. Někteří - viz. výše už vědí, že mu dají zákazníci přednost před Yetim. To je důležité, jestli mi rozumíš.
Jinak ta Dacie nevypadá špatně, skutečně jako teréňák, zoufale se mi nelíbí Renualt Koleos (naživo horší než na fotkách), aby ho tohle auto ještě "nesetřelovalo" ve vlastní stáji.
Zas to nemôžeš brať tak striktne. Povedz, že do firmy, ak by si potreboval terénne auto, ktoré niečo vydrží, by si nebral radšej škodovku ako Daciu. Yeti v nižšej výbave s benzínom okolo tých 70 kW a pohonom 4x4 by toho vedel zastať veľa. Nie je príliš veľký (ani malý), je dostupný a určite by som ho ani v tejto role nenechával bokom. Myslím, že nejaká pracovnejšia verzia by mala úspech. A tiež sa určite uplatnil aj pick-up na báze Yetiho. Tam je na trhu najviac miesta, SUV-čiek je plná oná...
Podľa mňa Dacia obsadí segment trhu, kde by Škoda mohla šupnúť Yetíka, keby chcela. Tým pádom by sa mohli porovnávať a ak Dacia vypustí aj dobre vybavený model so silnejším motorom, budú sa zrovnávať aj tak.
S tým Koleosom súhlasím, vyzerá prapodivne. Aj keď vlastnosťami v testoch boduje, krásy rozhodne veľa nepobral. Dizajnovo jednoznačne krok vedľa.
Co je na 1,2 TSI predohrabe spatné? Ja naopak zastávam názor, ze TSI 4x2 bude trhák a bude brat klientelu nielen iným znackám, ale i vlastnému bratovi Roomsterovi (porovnatelná cena, výkon i dynamika, obdobná variabilita a priestor pri neporovnatelne atraktívnejsom dzajne). Netreba to nevyhnutne vnímat ako SUV, ktorému ubrali pohon jednej nápravy, ale ako skoro-MPV s dizajnom SUV.
Stručne - je škoda, že Škoda jaksi nemá v pláne auto, ktoré prevezme rolu vozov Lada Niva alebo Aro. Lesné správy, horské chaty a pod. volajú po nových autách, miliónové položky za kus sa im ale príliš nehodia, takže sa buď nekúpi nič, alebo nevhodné auto, alebo nejaký starý šrot. Dacia mnohým sadne do rany, mohla by aj Škoda.
na predohrabe nie je nič zlé, ale štvorkolka by sa podľa mňa tiež dobre uplatnila - beriem to tak, že náhon na 4 kolesá je potreba, nie len luxus.
přesně tak, když je potřeba objet spadlý strom je cokoliv co není plnohodnotný offroad out. Kdyby na to došlo radši budu čekat na Massif než na Yetiho.
350 alebo 400 je ina suma ako 600. A lesna straz nie je jedinym moznym zakaznikom. Co dalej, ked je z coho vyberat? Santana äkolko ich u nas jazdi?) to je len jeden voz za pomerne prijatelnu cenu.
...je to tak. Dá se říct, že jsem jeden z potenciálních přeběhlíků - místo okukování Roomsteru (který mě v poměru ke kompaktním vnějším rozměrům oslovil)teď okukuju Yetiho - právě pro tu obdobnou variabilnost a prostor pro mou rodinu a také díky stylu o "třídu výše"...i když musím pár tisíc přišetřit...
S tím roomsterem naprosto souhlasím. Ono totiž to uspořádání roomstera není zdaleka tak šťastné jako u Yetiho, například posaz za volantema a vůbec prostor vpředu (seděl jsem v tom asi tak pět minut v Brně na autosalonu a měl jsem strach, že mně ten dav čekající u dvířek jediného exempláře zlynčuje, až vylezu...) je dán tím, že roomster má předek jako Fábie a zadek jako oktávie a Yeti má celou kabinu jako oktávie. Roomster jě trochu nepovedený hybrid - není to ani MPV ani dodávka. Jako taxík (sedne-li si člověk dozadu) úžasné, pro manipulaci s malými dětmi vzadu taky, ale chudák řidič, je-li trochu větší. Klasický pick-up se z toho udělat nedá a dodávka taky ne. Roomster byl jako koncept přivítáns nadšením, reálně s poněkud většími rozpaky a i když to není vyslovený propadák (viz púrodeje v Německu) v portfoliu škodovky působí rozpačitě.
Yeti není pokud o "něco jiného", je to sázka na jistotu a zatím to vypadá, že sázka typu tutovka.....
signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu - to je ako že cúvací ( parkovací ) senzor? No aspoň že to má aj elektronický systém schopný zachytávať rádiové vlny a reprodukovať cez externé zariadenia zvuk >:D
Nene, je to angína, mám to lékařsky potvrzené, láduju se antibiotiky a částečně to bude asi z toho okýnka a tky pití ledových drinků, rozhodně ne v kanclu, to mi nehrozí ;-) Jsme tu sami marodi, přítelkyně pro změnu došla včera z práce s úpalem, takže je veselo 8-s
Jsem medik, stejne jako pilot Boeingu 747, takze mi rozdil mezi upalem a uzehem unika, ale s 38,5 by nebyla veselejsi, ani kdyby jsi ji meril teplomerem s 35,5...cm ;-)
Yeti tu za čas bude obdobným trhákem, jakým je tu (zaslouženě) Octavia. Potkávám na silnicích červeného Yetiho a vždy mě ohromí to, jak je to perfektně střižené. To auto tzv. "sedí". je to prostě stylovka, která navíc nebude stárnout. Rozměrově se drží při zemi a zdola tak výborně doplňuje komplet nabídku těchto aut od Koncernu VW.
Po čem více už má mladej horkokrevnej bejček toužit, když ne po takovéto perle... doslova světové motory, doslova světová převodovka. Hoši, ať je vám osmnáct či pětadvacet, tady je vaše příležitost. Žádnej bazarovej kovboj, objednej Yetiho, není nad to si sednout do novotou vonícího auta. Ceny nebudou nikdy nižší, nemáš-li hotovost, či je pro tebe úvěr výhodnou alternativou, s Yetim rozhodně chybu neuděláš, naopak, budeš na silnici patřit k respektovaným kolegům. Přece bych nechtěl svou životní auto-dráhu začínat sloganem - sháním holku, zn. zajetou...
Tentoraz súhlas, asi najkrajšia Škoda v ponuke. Trochu je škoda, že stratila šmrncovné proporcie štúdií podobne ako Roomster, ale v prípade Yetiho to dopadlo lepšie.
Akurát, ako píšem vyššie, výrobca by mohol pustiť do sveta aj pracovnejšie a jednoduchšie verzie pre štátny aj súkromný sektor. Podobné auto by sa rozhodne veľmi hodilo.
Klaudie, já myslím, že ten tvůj nápad s jaksi "pracovním" yetim rozhodně nezapadne. Technicky by to Yeti určitě ustál a tedy stvořit nějakou drsnější verzi nemusí být velký problém :yes:
Vec názoru. Pravda ale je, že niet moc z čoho vyberať, takže ak "pracovného" Yetiho zmeníme na "drsného", mohlo by z toho niečo byť. Vážne, Yeti ako štvorkolka s masívnejšími plastami, jednoduchšími materiálmi v interiéri a rezervou zvonku na zadných dverách by nemusel byť márny...
Co to bude příště, začneš si stěžovat že škodovka nemá nic pro záchranku, pro hasiče, pro potápěče, letectvo... ? Ideálně něco jednoduššího, levnějšího... trochu univerzálního... něco mezi T5, Scanií a Airbusem 8-s;-)
No, já si myslím, že auto pro mladý bejčky to není. Původně to mělo být stylové auto pro mladé - čekal jsem interiér Roomster/Fabia a zařazení modelu mezi Roomster-Octavia. Nakonec se vzal interiér ze Superbu a z auta se stalo něco mezi Octavií a Superbem. Ale já jsem rozhodně pro. Interiér vypadá moc dobře. Ale prostě si myslím, že cílová skupina nebudou mladí lidé. Spíš vyzrálejší jedinci, kteří vědí co chtějí, dokáží ocenit kvalitu a mají na to, aby za ní zaplatili. ;-)
Jo, souhlas, pro tyhle samozřejmě je yeti také... ten vnitřek... to bych až tak nekritizoval, myslím, že není od věci se v autě cítit dobře, a tedy v tomhle to škodovka prostě uvnitř udělala báječně (v testech se dokonce velebí útulnost yetiho i proti tigimu).
Pro toho mladého bejčka bych to viděl nějak jako takovou ostřejší, syrovější verzi, klíďo ohlodanou, možná o to více stylovou.
Vnímám Yetiho jako velkou trefu napříč společností... tohle může sehrát velkou roli.
mýlíš se, na Foxe musíš dozrát, to není na balení holek na vesnických diskotékách, nebo na školení Lagun s blikajícímí kontrolkami v dlouhým táhlým, dokonce ani na evangelizaci Saabistů o výhodách poctivé atmosféry, Fox je cesta života, filozofie kterou si přisvojíš a žiješ podle ní :-!
Koukám, máš dobrý vkus, jak POLO, tak Rocco jsou mistrovské kousy, o tom jistě není sporu. Může nás jen těšit, že dalším mistrovským kouskem je i Yeti. Nahoře kolega rozšiřuje zorný úhel zájmu i pro starší drzky... takže co není, může být, Kuko... ;-)
Tak neviem, čo je na Pole majstrovské, iba ak tá podobnosť Golfom, ale inak čo sa vizáže týka iba priemerný priemer.
Scirocco vídam denne, resp. dva vozy, jeden v jedovatej svetlej zelenej, druhý biely. V reáli vyzerajú o kus lepšie ako na fotkách.
Malé auto? Ja osobne asi Jazz, niekto možno Fiestu, aj keď tá mi až tak nereže. Z noviniek ma aspoň z obrázkov oslovil nový C3. Polo som si na autosalóne dosť dobre obzrel, a nemôžem povedať, že by som z neho bol nejak unesený. Poctivá klasika, nič viac a nič menej. Na ódy to nie je.
Konečne Škoda, u ktorej po dlhom čase nevidieť, že prvé Škody pod krídlami VW boli až príliš dobré. Žiadny Roomster so svojráznym dizajnom, žiadna úzka Fabia, žiadny úzky Superb so strohou palubkou a ručnou mechanickou brzdou. Regulérne špičkové MPV bez toho najmenšieho ´ale. :yes:
Obaja ste trápni jak mudrujúci ožrani. Jasné, že YETI je SUV, človek sa pomýli a hneď tu Klaudius mudruje o tom, ako som presvedčený o tom, že YETI je MPV.
U Roomstera to až tak nevadí a Superb..., to už napíšem priamo tomuto diplomovanému inžinierovi.
Ak by si aspoň trochu rozmýšľal v tvojich reakciach na moje príspevky, tak vieš, že trepeš. Napísal som regulérne MPV(myslel som SUV) bez najmenšieho ´ale. Čize: Yeti už nie je najlepšou voľbou v segmente s ale.
Takže aj Supúerb je najlepšie voľba v triede, ale, sú tu dve ale. Je úzky a má strohú palubku.
Hlavne že si to dobre myslel... >:-[]
Čiže "regulérne MPV" znamená vlastne bezchybné SUV. Asi by sme mali spracovať nový synonymický slovník a´la Matelko... >:D
Radlice budou montovat az pozdeji... ;-) Me je ti tahle trida minicrossovervsechno tak nejak jedno. Mam rad klasickou eleganci, ktera u techto pseudopracantu proste neni.
Chlapci, chlapci... mě už to skoro ani nebaví psát, jste jak ta zaseklá deska. Stále stejné pláče, stále stejná moudra, stále stejná rádobykritika domácí škodovácké produkce. Doufal jsem, že na sobě začnete pořádně makat, že se trochu proberete vlastním svědomím. Jak hluboce jsem se však zmýlil. Ani ve svých nejvlhčích snech bych nevěřil, co tu potkám ekonomicko-technických odborníků, prognostiků, ekonomů a mechaniků.
Podívejme se však na svět konečně bez emocí a reálným náhledem. Je tu Yetti. Sněžnej muž, kdybys náhodou nevěděl. Ale pozor, neplést si to s rohačkama, sáňkama, který si záviděl sousedovic Vencovi.
Tohle je plnohodnotný SUV, s mistrovským designem, promakaným podvozkem, kvalitními motory a velice slušným interiérem, který ti bude závidět i starosta tam u vás na vsi. A věř, že až si dáš kolečko okolo Lídlu ve sněžnym, bodou holky vejskat jak prvničky na stohu, na to vem jed. A drzci který si ve stodole tuněj ty svoje kadetty a dvojkový golfy ti budou pochlebovat jak kdybys byl samotnej Džony Travolta.
Takže chlepče, zapomeň na koleose a podobný kreatury, zapomeň na japonský sušisubaru, zůstaň nohama při zemi, duší v čechách. Nahoď sváteční kvádro, vypucuj si nedělní mokasíny, umyj si vlasy a rádiovku nech doma a uvidíš, že sněžnej je pecka nejen na sněhu. Tak buď chlap a jdi do toho... ;-):-)
Prečo musel sériovku navrhovať niekto iný, než Peter Kukoreli? Človek by povedal: dobre, sériovka, tak horšia než koncept. Ale keď už sám základ bol robený od znova a horší, potom jasné, že koncept je oveľa krajší.
No, všichni jsme ho viděli naživo , oba dva exempláře obrážely autosalony a klidily zaslouženou pozornost. A když si je člověk prohlíd (a pokud mu auta něco říkají), tak věděl - že je to KONCEPT a reálně to bude vypadat poněkud jinak. Musím ale přiznat, že mně to překvapilo, přechod do reality byl dost zdařilý, řekl bych dokonce nad poměry běžné při výrobě automobilů...
Jinak Yetiho je prý ještě možné vidět v Himalájích, el není to asi koncept, ale co ty můžeš vědět?
Samozrejme, nehovorím, že sériová podoba mala byť identická s konceptom. Máš pravdu, že YETI vyzeral ako koncept, rozhodne nie ako sériový model, najmarkantnejšie to bolo v interiéry. Lenže si nemyslím, že bolo treba tak radikálne pozmeniť líniu kapoty, zmeniť tvar svetiel a vôbec, ukradnúť Yetimu jeho robustnosť. To je to čo mi chýba, už nie je tak robustný. Pritom taká nabobnatá Kuga hovorí, že to išlo.
A to preto, že by proste neboli tak dobré respektíve by neboli tak praktické alebo by boli proste príliš drahé či príliš kriklavé. Lenže u YETI-ho to neplatilo. Bol to jeden z tých mála konceptov, z ktorých sa dala urobiť sériovka len s minimálnymi zmenami. Ako som povedal-koncept je akýsi základ pre sériovku. Lenže v prípade sériovej podoby Yetiho urobil nejaký iný dizajnér nový dizajn, čiže už samotný základ sa vzdialil konceptu. Škoda, ak by priamo koncept poslúžil ako základ, mohlo to dopadnúť inak.
Tak náš koncept Yetiho byl s nadšením přijat! Uvedeme jej do výroby!
Ano, souhlasím šéfe! Nicméně z důvodu výroby musíme udělat tyto změny (technolog)
Skvělé! Výborně! Ale z důvodu bezpečnosti a předpisům musíme změnit tyto věci (bezpečák či jiný pták)
Skvělé nádherný vůz! Ale abychom se dostali na cenu musíme změnit tyto věci!
Vynikající vůz, ale abychom jen mohli prodat tak musíme oslovit tuto skupinu. Navrhuji změnit tyto věci.
Ať žije nový YETI! ;-)
Proc proboha po slozeni zadnich sedadel nevznikne rovna plocha? To je zcela zasadni nedostatek! :no:
Nelibi se mi tachometr cisly kolem dokola. Proc jsou ty pristroje pro panajana v tech kelimcich od piva? Tu je hnusna moda! Nelibi se mi volant vyzdobeny lacinym "cinskym smajlikem". Ale to jsou jen designove stripky. Jinak to auto zatim neznam, v pondeli jej budu testovat a dam vedet, jake jsou me dojmy. :-!
Ádo, chce to hlavně klid, mokrým hadrem a pemprskou každopádně nic nepokazíš a tvoje gaťky zůstanou suché a v pohodě.
Napiš příští týden jak dopadla testovačka, nezapomeň na sleep and play a dej vědět, jak ses srovnal s těmi designovými střípky... :-! >:D