jojo jen at vyrabeji, prvni rok vyroby si to koupi opet zejmena dobrovolni odhalovaci jeho detskych nemoci (bohuzel bez naroku na odmenu, spise s tim maji jen problemy) a ca po roce je mozne ocekavat ze auto bude mit to nejhorsi snad jiz za sebou.
Sam mam Fabii 3 vyrabenou rok po jejim startu a je to malo, bohuzel, je to stale jedna velka betaverze ....
A bude možné si to objednat bez předních double lucerniček, s ruční brzdou, ručkovými přístroji s čísly ve správné poloze? Ne? Tak ať si to strčí za klobouk! :no:
Vidím to stejně..jenže je to trend doby.
Na prd je hlavně el.ručka !
Tachometr u Škody nechápu , VW , SEAT , Audi mají normální budíky!
Design přídě vyřeší asi až facelift , moc se to nepovedlo.
Auto navíc např. proti nové Audi Q5 působí opět jako zavalitý jezevčík..úzké , vysoké a dlouhé.
Ale cena je na Škodu dost zajímavá , korejci i frantíci budou muset jít na podobné ceny SUV.
Kodiaq je 4697x1882x1655 při rozvoru 2791. Nejblíž je Outlander 4695x1810x1680 při rozvoru 2670 a X-Trail 4640x1820x1710 při 2705. To je řečí čísel potvrzeno, že Kodiaq je na tom co do proporcí dobře - ve srovnání s nejbližšími konkurenty.
Q5 je samozřejmě trošku jiná liga, není sedmimístná, to se nedá úplně srovnávat... nicméně 4629x1880x1663 při 2807 (aktuální generace) je nepatrně užší a vyšší... samozřejmě při výrazně lepším poměru rozvor / délka.
a velmi blizko ku kodiaqu ( rozmerovo ) ma este aj novy discovery sport .. dokonca mi pride mozno najblizsim konkurentom prave pre kodiaq.... ked to zoberieme aj motoricky a vizazou
PS: inak aj nova CR-V sa uz zvacsila a je mozne ze uz tiez nebude od kodiaqa moc daleko ;-)
ještě by to chtělo porovnat rozchod, protože se zdá, že i Kodiaq trpí nemocí současných Škodovek, tedy koly zalezlými hluboko v podbězích (široká kastle na úzkém podvozku), což neprospívá vzhledu žádného auta... (viz. ty jejich ultratrapné (a dalo vy se říct, že i podvodné) podložky při focení a na výstavách)
Srovnávat Q5 a Kodiaq, to je jako srovnávat A3 s Fabií. Úplně jiný účel, cílová skupina i cena...
jinak je pravda, že Kodiaq vypadá na fotkách vysoký a úzký i když takový (ve srovnání s jinými SUV) není. To se Kabaňovi moc nepovedlo, na tom měl zapravovat lépe... problém je v předních světlech napasovaných přímo na masku chladiče a navíc málo roztažených na šířku karoserie...
To bych ani neřekl, světla jsou do šířky roztažená dobře a napasování na masku není problém, má to tak i Tiguan nebo nakonec i Superb. Spíš vidím jako problém to, že je celá maska relativně nízká a posazená relativně vysoko, takže opticky vzniká dost místa pod ní a auto pak vypadá vysoké. Jestli je to u SUV dobře nebo ne nevím, mně se to moc nelíbí. Dojem úzkého auta z fotek nemám, spíš jen vysokého.
to zneman jedno .... ceska republika neni pro Skodu primarni trh a nejdrive bude dodavat jinam .... stejne je to i u ATECA kdy na CR je docela nizka kvota .... ale u Seatu to lze pochopit.
No musíte počítat s tím, že nejdříve musí zásobit salóny prodejců s výstavními a předváděcími vzorky. A těch je nejenom u nás, ale především v evropských státech s vyspělými trhy, kam se chtějí převážně etablovat s ohledem na cenu požehnaně. Jenom si pamatuji, že třeba jsem se potkal s majitelem autosalónu, který jezdil s novým Supem kombi a tady psali, že se dostane k zákazníkům za x měsíců. Takže se tam půjdu podívat za pár týdnů na to Kodiaqa.