v článku se píše, že nebylo zasaženo do výkonu motoru - pochopitelně že bylo! výkon SL55 v sérii je 350 kW, stejně jako u E55, nyní je to však 368 kW, tzn. jako u S a C55... to jen tak pro pořádek, protože autor článku se soustavně dopouští určitých (doufám že nezáměrných) dezinformací ohledně vozidel Mercedes-Benz a AMG...
no dobře, tak ještě pro pořádek uvádím, že výkon 350 kW byl do července 2002, od tý doby se změnou ECU motoru zvýšil na 368 kW, takže to svoje rozčarování beru téměř zpět:-)
tak to si kup radši Transita ten je ohromě praktickej!!!! Tohle k tomu není určený,pytle s cementem ušpinily čalouněný zavazadelník. U transita ten plech lehce otřeš. Musíš si jen vybrat co chceš.
Zdravím.Nevím proč se těšíte na CL65 AMG stejně s ním asi těžko budeme jezdit :-) Já jezdím nové CL 500 a nevím, větší výkon by byl asi už i na škodu. To auto ( CL ) vás nutí jezdit pomalu, věřte nebo ne, klasika...cruising . SL je uplně neco jiného.Ted jde jen o to, kdo dá za hracku 5 milionu... ( BTW sem big fan MB,ale za 5 bych koupil turbo,nebo bych vzal GT2, ten milion me v leasingu nerozhazi ) / a porsche má porád jen trochu jiný zvuk v tomto segmentu než mb :-) ahoj...nej medved je CL :-)
No, za to CL500 si dal asi tak 4, ne? To uz si mohl pritlacit pul mega a jit do Turba, ne ?! Nic ve zlym, preju Ti to. Akorat bacha na zlodeje, sousedovi ukradli CL55AMG F1...