cls, sls, cl a toto nove sl su skutocne automobilove ceresnicky na torte :yes:
paci sa mi novy hranajtejsi dizajn medaku, je skutocne dravejsi sportovejsi a mam pocit ze takyto dizajn bude aj menej starnut a auto bude stale vyzerat dobre, chce to este nove cl a stvorica topmodelov medaku ak neratam S triedu je uz uplne dokonala
starsie generacie mozno posobili dojmom viac elegantym ako sportovym a to vyvolavalo taky umely pocit ze to auto musi byt len pre dedkov ale nie je tomu tak a pri novych medakoch tomu uz tak nie je ani vo sne :-) jednoducho posobia krasne dravo sportovo :yes:
Mercedes se urputně snaží omladit si zákaznickou základnu (aby postupně nevymřela a neměl problémy s odbytem a aby vůbec mohl stabilně růst), ale vůbec není pro staré páprdy. Pěkná pohádka. Jedna věc je změnit design, druhá věc je skutečně přitáhnout mladší zákazníky a třetí věc je změnit vnímání značky (ta část o páprdech je asi nejmenší problém z tohoto pohledu). Mercedes je v průběhu prvního kroku. Zajímavé kreace v posledních letech, ale vnímání značky má značnou setrvačnost.
Mercedes je tady 125 let...nejstarší značka vůbec. Letos to pořádně oslavili. Mercedes pro starší je jen klišé, co se snaží šířit závistivá konkurence :-)
125 let - to máš Benzův motorový vůz. Daimler (a Mercedes) má na kontě 110 let, Mercedes-Benz 85 let. Horch se datuje 112 let, Audi 101 let, Auto Union 79 let. Maybach, Daimler, Benz, Jellinek, Horch, to jsou lidé, kteří spolu stáli u zrodu automobilismu. Víš že Horch byl zodpovědný za výrobu toho historického vozu Benz? Nejstarší značka to určitě není, nejdelší kořeny... to zřejmě ano (tady by záleželo na přesné definici - které kořeny jsou ještě relevantní). Víš ty vůbec, odkud se vzal Mercedes?
Pro mě jsou to auta a tečka. Moc mě netrápí, kdo v tom jezdí. Fakt je, že se MB snaží omladit svou zákaznickou základnu. Jinak bude třetím vzadu.
Jako Čech si neodpustím Laurin & Klement 1895 (1905 první automobil), Škoda Auto 1894 (mateřská Škoda 1859), Tatra 1850 (1897 první motorový vůz). Mercedes-Benz to jako značka projede i s tuzemskou konkurencí.
Zepředu je to variace na klasickou křídlatou 300 SL, zadek k tomu předku vůbec nesedí. Až tu budou zase ty plky o vyváženosti, tak tohle prostě vyvážené není. Škaredé to auto ovšem taky není, ale nic tak krásného jako původní verze MB už nevyrobil a ani tohle nenasvědčuje, že by v blízké budoucnosti začal.
přesně, mně se nelíbí přední světla, mohly být hranatější, jinak je design ucházející, řekl bych dobrý, teď už jen oficiální foto, kde to půjde posoudit lépe. :-)
Odpustte mi ten detinsky vyraz, ale tohle je KRU-TO-PRIS-NA PECKA!!! Spojeni SLS a CLS, masakr! Soucasny f/l (a.k.a Octavia coupe >:-[] ) byla smrncovni, tohle je ale rana jak ma byt. MB je pro prdacke duchodce, nicmene kupatka a kabriolety umi jako nikdo! Kral je mrtev, at zije kral!