Japonská automobilka se rozhodla dále se nezabývat okrajovými projekty a namísto toho se zaměří na základní, nosné modely. Znamená to konec pro hned tři slibné sportovní vozy.
Je to tak, pěkné studie, rád bych to viděl na silnici.
Asi rozpačité prodejní (ne)úspěchy GT-86 je od toho odradily. Přecejen pro malý kluky je takové auto potom moc drahé a nepraktické, a velcí kluci si zase zajdou pro svou M3 / M4... :-)
Jó kdyby nám někdo vyrobil zadokolku ála GT-86 za 450 tisíc bez výbavy, klidně ať se to po 150tis km rozpadne ... ale asi to nejde :-)
Ale zase když může Ford Mustang stát 880 000,- Kč ...
No to bychom si teda nerozumeli. 370Z zacina na 911 tisic a to mi neprijde zrovna jako levny.
A jak pises GT-86 se __snad__ prodava dobre mimo evropu. No a ono se neprodava moc dobre ani tam.
V tom případě lehce zdražil, já ho pamatuju pod 900. Každopádně pokud argumentuješ Mustangem za 880, pak je 370Z za podobné peníze.
GT-86 stojí 800... u Nissanu dostaneš za +100t +1.7 litru a +130 koní, byť je teda GT-86 asi řidičsky lepší auto, tak bych docela váhal. Pointa je, že levněji než GT-86 to asi moc nejde... a 800 za auto s 200k dá málokdo (evropský pohled). Hotheč na bázi masovky bude vždycky levnější...