Jde o stále ještě rodinný podnik. Ruczka údajně opustil MAN, aby realizoval vlastní názor na pružné plnění požadavků zákazníků. Po necelých dvou desítkách let předvádí nejen autobusy, které mají úspěch po celé Evropě, ale aktivity firmy jsou dnes už mnohem rozsáhlejší, než např. aktivity regionálního největšího konkurenta, Iveca. V oblasti ekologických busů jsou opět velmi rychlí a na špičce trhu... Firmu obdivuju, i proto, nebo přesto, že ji Ruczkovi řídí velmi tvrdou rukou. Kontrola nákladů je z jejich strany despotická, a nákupčí téměř nejsou samostatně myslícími osobami. Ale marketing a pružnost výroby jsou příkladné, o kvalitě jejich produktů bych se rád dozvěděl něco bližšího od jejich uživatelů.
Nepochybuji, že SOR by si měl ze Solarisu vzít více příkladu, aby nemusel bojovat jen extrémně nízkou cenou....