Minimálně v prodejích už Juke nevede. Jen dle té vaši tabulky měl Juke na vybraných trzích 4541 registrací. Renault Captur měl za stejný měsíc 7546 registrací. To je o 3 tisíce víc než má Juke. Stejně tak nechápu proč by měli v Rakousku a Švýcarsku jasně preferovat Mokku, když se tam Captur prodává lépe. Asi někdo neumí počítat a nebo se dívá na součty od začátku roku. :-)
To je ale ten jediný měsíc, proto je tam tabulka od začátku roku. Vývoj budeme sledovat i nadále, trend momentálně vypadá, že se to zlomí ve prospěch Capturu - pokud po rychlém startu zase nepoklesne.
Ne, tento článek je krásná ukázka Vaší redakční demagogie. Jak ve Švýcarsku, tak v Rakousku se prodávájí alianční produkty lépe, než Opel + Peugeot (samozřejmě se bavíme o crossoverech), jestli chcete být objektivní, musíte používat objektivní data. Né porovnávat prodeje Opelu a Nissanu za 7 měsícu vs Renaultu a Peugeotu za 3 měsíce. Krásná ukázka "objektivnosti" refaktorů acz :no:
No hold, v tejto kategorii bol prvý a cestu mu vyšlapal trochu Quasqai, čo mu nič neberie na výnimočnosti a neopozeranosti ani po dlhšej dobe. Nehovoriac o už spomenutej kombinácii 1,6T+4x4 :-) Za mňa 1. Juke potom mladší brat Captur a až potom zvyšok :-)
německé logo je vždy symbolem úspěchu. Tedy alespoň v ČR to není pravda. Tedy při pohledu na tabulku. A v jiných zemích si to myslí taky. Zase narážím na tabulku.