Diskuse

Soud: Snímek ze soukromého radaru není důkaz

7.8.2007

Hospodářské noviny včera informovaly o případu, který možná změní nové praktiky malých měst a obcí při kontrole a postihování řidičů, kteří jezdí rychle.

 

  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 07.08.2007  10:52

    RADAROVEJ RÁJ

    Jasně, právo a pořádek opět zvítězily nad arogancí a hamounstvím. Tohle se dá vykoumat jen v Česku - živnostenský list na předmět podnikání - naháněč lumpů. Tak konečně zasáhl povolaný - soud. Neměl by zapadnout ten neskutečně arogantní argument obcí, že totiž policie měří málo... no, tak podle této logiky bychom mohli rozdat do rodin samopaly, jako že armáda málo válčí, tak že bychom si tu z toho udělali jeden pěknej velkej vojenskej újezd.

    Je to neskutečné. Podnikatel koupí radar, uzavře s obcí smlouvu, že bude odměřovat rychlost a obec mu z vybraných pokut platí legalizované výpalné...

    Co dál? No, ti co zaplatili po proběhlém správním řízení, to je trochu problém. Na obci nutno v rámci obnovy řízení požadovat vrácení zaplacené pokuty a na "měřičích" se domáhat náhrady nemajetkové újmy za nezákonné fotografování.

    Ovšem já předpokládám, že v rámci přezkumných řízení (tedy řízení z úřední povinnosti, vždyť bylo rozhodnuto na základě nelegálně ziskaného důkazu), která se přece nutně musí teď rozjet, budou obce vracet vybrané pokuty dobrovolně. Jak jinak by si starostové chtěli udržet kredit u svých občanů?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "briza" [208.22.104.XXX] 07.08.2007  11:06

      « Re: RADAROVEJ RÁJ

      Zdaleka nejen v Cesku. :-) Drive nez se pojem headhunter dostal do oblasti human resources mel uplne jiny vyznam (... a taky se pritom dely dost nehezke veci).
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 07.08.2007  11:10

        « Re: Re: RADAROVEJ RÁJ

        Jo, V Motýlkovi jsou dva dokonalí lovci nafilmovaní :-) Doufám jen... že nám tu nehrozí obdobné galeje jako Motýlkovi :-)
    • 00 Reagovat !

      foto major

      major 07.08.2007  15:14

      « Re: RADAROVEJ RÁJ

      Super. Na tento svoj názor pamätaj, keď na svoju kameru alebo mobil nafilmuješ krádež svojho auta.
      -
      Podľa tohto pána sudcu to nebude môcť byť brané ako dôkazový materiál! To by tú krádež totiž musela natočiť polícia...
      -
      O chvíľu nebude brané ako dôkaz svedectvo občana, pretože jediným správnym orgánom bude všemocná polícia. Bravó!!! :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jimbo" [212.5.196.XXX] 07.08.2007  15:44

        « Re: Re: RADAROVEJ RÁJ

        Tak to je haluz co pises. Ked na kameru niekoho nahras ako ti kradne auto tak to nerobis s cielom dosiahnut zisk, co sukromna firma s radarom urcite robi.
        • 00 Reagovat !

          foto major

          major 07.08.2007  16:01

          « Re: Re: Re: RADAROVEJ RÁJ

        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [212.27.216.XXX] 07.08.2007  16:11

          « Re: Re: Re: RADAROVEJ RÁJ

          Fotografie vyfocena za ucelem zisku se od te tvoji nicim nelisi. Navic ziskat zpet ukradene auto je take svym zpusobem zisk. Da se argumentovat podobne jako ten soudce, ze ve snaze dostat zpet auto muzes zmanipulovat fotografii. Ke vsemu soudce nic takoveho nerekl. Rekl, ze privatizace statni moci je nepripustna, coz je mimochodem take ptakovina, protoze vsude ve svete mensi ci vetsi privatizace probiha. Existuji soukromi detektivove a jimi zjistene dukazy se u soudu prijimaji, nekde existuji napr i statni veznice. Soukrome ochranky jsou take vlastne privatizovanou statni moci, protoze je to vlastne, ve smyslu logiky p. soudce, firma, ktera nahrazuje policii. Myslim, ze jde o rozhodnuti jednoho exota, ktere nejvyssi soud stejne zrusi.
        • 00 Reagovat !

          foto major

          major 07.08.2007  16:12

          « Re: Re: Re: RADAROVEJ RÁJ

          Ak zločinca nemožno dolapiť, polícia vypíše odmenu. Ten, kto zločinca udá, by nemal byť braný na vedomie, keďže za to chce odmenu?

          Skôr je smutné, že zločinca nemožno chytiť inak. A to aj v prípade, že to je pirát na obecnej ceste.

          Vizitka týchto končín. Inde je nenormálne kradnúť, tu je nenormálne upozorniť na zločin príslušné orgány. Človek je označený za udavača, bonzáka, prosto za vyvrheľa spoločnosti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.2007  11:23

    Uff

    A za pár let by nějací soukromí detektivové vyšetřovali vraždy a do parlamentu bychom mohli rovnou posadit brigádníky... 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "VDC" [195.39.66.XXX] 07.08.2007  12:04

      « Re: Uff

      A kdo tam sedi dneska? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.08.2007  13:23

        « Re: Re: Uff

        >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [82.117.130.XXX] 07.08.2007  12:27

    Radary

    Ahooooj.... :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto acALIEN

    acALIEN 07.08.2007  12:28

    Chtej vytriskat penize ze sousedu.

    Ta nase Republika je pekne zkazena.Jak muzou lidi chtit bohatnout na tom, ze budou dohazovat na souseda, at uz formou fotek nebo slovnim udavanim ustrednimu vybory KSC...Tohle uz neni kapitalismus, na kterej ted komousi porad nadavaj(nesmyslne..../....ja volim pravou), tohle uz je demence.....
    • 00 Reagovat !

      foto major

      major 07.08.2007  15:20

      « Chtej vytriskat penize ze sousedu.

      Uvidíš suseda, že spáchal trestný čin. Trebárs znásilní nejakú ženu. Ty ho ale neudáš, pretože by si bol hnusný udavač!

      Skvelá logika. Vidno, že pokrivená solidarita bude musieť vymierať ešte niekoľko desaťročí. Už nežijeme v komunizme, vrahovia nie sú disidenti!
      • 00 Reagovat !

        foto okristan

        okristan 07.08.2007  16:58

        « Re: Chtej vytriskat penize ze sousedu.

        Majore, uklidni se, my se tu bavíme o přestupcích. Neohlášení trestnýho činu je samozřejmě neomluvitelný, ale my mluvíme o dohazování. Chápeš MAJORE!? Dohazování je pozůstatek minulý doby. V takový společnosti já žít nechci, abych se bál, že na mě můj soused zavolá policajty, když náhodou hodím PET láhev do kontejneru na papír. Nehledě na to, že tady si to dohazování de facto platím ze svých daní. Platím někomu, aby vydělával na mým sledování a udávání. Nedochází ti, že je to zvrhlý?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [195.113.65.XXX] 07.08.2007  17:09

          « Re: Re: Chtej vytriskat penize ze sousedu.

          Takže po preklasifikovaní tohto priestupku trebárs na trestný čin všeobecného ohrozenia, by to bolo iné?

          Drvivá väčšina nehôd je spôsobená neprimeranou rýchlosťou, často nad rámec povolenej, takže zmena by bola aj pochopiteľná. Ročne na českých cestách zahynie vyše 1200 ľudí!

          Keď budeš robiť v noci bordel a sused na teba zavolá policajtov, tak je to tiež dohadzovanie? Rušenie nočného kľudu je tiež "len" priestupok...
          • 00 Reagovat !

            foto major

            major 07.08.2007  17:12

            « podpis

            To je moja práca.
            • 00 Reagovat !

              foto okristan

              okristan 07.08.2007  17:20

              « Re: podpis

              Když budu v noci rušit souseda, tak ho tím omezuju a má právo se ozvat. Když hodím tu PET lahev do kontejneru na papír, tak tím způsobím obecný ohrožení celý planetě, ale ten dobrák, co na to kouká z okna, místo aby mi řekl, že jsem to hodil špatně, zavolá na mě policii. To je v pořádku? Chápeš, že neobhajuju rychlou jízdu? Jseš schopnej pochopit, že by taky mohla obec najmout firmu, která by nás rovnou střílela? Ach jo.
              • 00 Reagovat !

                foto major

                major 07.08.2007  18:52

                « Re: Re: podpis

                Čo to je za blbosť? Firma upozorňuje na porušovanie zákona a ty vyťahuješ nejaké strieľanie ľudí...

                Ty človeka, ktorý ťa v meste predbehne rýchlosťou 80 km/h, upozorníš na najbližšom semafore, že toto sa nerobí? Alebo za to kritizuješ policajtov, keď ti na mieste chcú dať blokovú pokutu, či odobrať vodičák? Mali by ťa najskôr pekne upozorniť, že no-no-no, toto sa nerobí? A načo si, do pekla, chodil do autoškoly, keď jazdíš ako prasa!

                Keď porušíš predpisy na ceste, tak sa má rovnako právo hockto ozvať, pretože ohrozuješ druhých, aj keď ty si myslíš, že jazdíš lepšie než Schumacher a bezpečnejšie než ktokoľvek na tejto planéte. TY porušuješ predpisy, nie tí ľudia, čo na to upozorňujú. Hoc je to aj súkromná firma.

                Majú certifikovaný radar, teda je FAKT, že si prekročil rýchlosť. Prečo by to nemalo byť dôkazom pre súd? Že sa to dá sfalšovať? VŠETKO sa dá sfalšovať. Nech dokážu, že je to podvrh a potom nech zavrú všetkých, čo majú s tou firmou čokoľvek spoločné.

                Ale automaticky zmietnuť zo stola záznam z radaru LEN preto, že ten radar nedržal v ruke žiadny priblblý chlpatý, ale zamestanec súkromnej firmy, je prosto BLBOSŤ NA ENTÚ.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "okristan" [86.49.84.XXX] 08.08.2007  23:20

                  « Re: Re: Re: podpis

                  Tak mě tak napadá, nemáš ty taky jeden radar? Mimochodem, o mě tu nemluvíme, aby bylo jasno, já jezdím v obci zásadně 50. Od značky ke značce. Takže to tvoje "TY" si nech od cesty. Tady jde o princip... Už to tu bylo na pořadu x-krát. Měli by nás všechny načipovat a sledovat, sledovat a sledovat. A měl bys klid. A kamery na rameno... všem!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "magnum p.i." [147.231.73.XXX] 07.08.2007  13:06

    bordel v kompetencích

    tak fajn firma ať si za svoje nakoupí zařízení.Pak když vyběhá povolenky a sežene smlouvu tak to zamáznem. A teď se firmo ukaž co umíš. Zůstanou jen dluhy,nepoužitelné vybavení a zaměstnance taky vyhodíme. Počkat jak se to jen mohlo stát?jaktože jsme měli povolení?smlouvu?.....a je jedno jstli měříme nebo šijeme nebo pečeme. jen aby nítra nezakázali soukromé pekárny >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "andy" [83.208.158.XXX] 07.08.2007  14:04

      « Re: bordel v kompetencích

      ty si pletes podnikani se zlodejnou .kdyz chces podnikat otevri si pekarnu at vis co to je prace ane ze mi vemes vyplatu ze jsem jel na konci dediny 70
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "briza" [208.22.104.XXX] 07.08.2007  14:20

        « Re: Re: bordel v kompetencích

        A kdyz ti tu vyplatu vezme policajt budes na tom lepe? V tomhle to neni.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [83.208.158.XXX] 07.08.2007  14:06

      « Re: bordel v kompetencích

      ty si pletes podnikani se zlodejnou .kdyz chces podnikat otevri si pekarnu at vis co to je prace ane ze mi vemes vyplatu ze jsem jel na konci dediny 70
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "briza" [208.22.104.XXX] 07.08.2007  14:25

      « bordel v kompetencích

      Ta zaverecna uvaha je sice pekny nesmysl (tu firmu nikdo nezakazuje), ale byt tou firmou podivam se do smlouvy jestli tam neni nejake penale v pripade predcasneho vypovezeni ze strany zakaznika (... abychom to penale mohli zatahnout z dani). ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "andy" [83.208.158.XXX] 07.08.2007  14:02

    bordel v kompetencich

    ty si pletes podnikani se zlodejnou .kdyz chces podnikat otevri si pekarnu at vis co to je prace ane ze mi vemes vyplatu ze jsem jel na konci dediny 70
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "andy" [83.208.158.XXX] 07.08.2007  14:24

    bordel v kompetencich

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ipc" [91.127.207.XXX] 07.08.2007  14:33

    Prečo nie?

    Akosi som nezaregistroval žiadny príspevok obhajujúci radary :'-( To ste fakt spokojní s tým, čo sa deje na našich (a vašich) cestách ? 8-s Preberte sa ! Akákoľvek iniciatíva na zvýšenie bezpečnosti je lepšia ako nič. Btw, ak jazdíte slušne podľa predpisov, tak máte nejaké kamery na ... :-! s Jedine, že by vás cvakla s milenkou v lone počas jazdy >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "M3" [88.102.224.XXX] 07.08.2007  16:01

      « Re: Prečo nie?

      Ono je rozdíl mezi "jezdit bezpečně" a "jezdit podle předpisů". Vždycky je potřeba do toho vnést cit a rozum. Někdy je bezpečné jet o 20 po limit, někdy 50 nad limit, ale ty frustrovaný chudáci co stojej za radarem měří právě tam, kde jsou předpisové rychlosti zcela nesmyslné, protože tam mají zaručen největší zisk, jsou totiž odměňováni v % z vybraných částek. Když budou měřit na přechodu ve dvě odpoledně, je vše v pořádku, pokud budou měřit pod kopcem na konci dědiny tam, kde je cedule 500m za posledním barákem, je to hyenismus. Howk.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [212.27.216.XXX] 07.08.2007  16:24

        « Re: Re: Prečo nie?

        A jak to souvisi se soukromou sluzbou? Ta sluzba tak cini na objednavku obce a obec si muze urcit, kde ma merit. Navic muze smlouvu postavit tak, ze bude platit za odpracovane dny, nikoliv za mnozstvi vybranych pokut. Z tohoto pohledu je to mnohem lepsi nez statni policie, protoze je mesto muze ukolovat a zadat si presne to co potrebuji. Zejmena pro mensi mesta je to skvele reseni, protoze si nemusi porizovat MP a vybavovat ji drahou technikou. At to probiram z kterekoliv stranky, vyjde mi soukroma sluzba pro mesto i pro ridice jako lepsi varianta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "baschwek" [89.103.74.XXX] 07.08.2007  16:43

    kdepak česko...

    ...tady to vždycky jde nějak ošulit ojebat obchcat.. kdepak právo a pořádek, s tím za náma nikdo nechoďte, přísnost jedině na ty druhý.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.2007  18:35

    soukromá firma-vlastní pravidla

    Jde také o to, že si ta soukromá firma může dělat s fotkama co chce-například se vsadím, že všichni zaměstnanci oné firmy jedinou pokutu neplatili, i když oním měřeným místem jeli rychle. A jejich příbuzní též atd.
    • 00 Reagovat !

      foto major

      major 07.08.2007  18:57

      « Re: soukromá firma-vlastní pravidla

      A ak by tam stáli policajti, tak by tam beztrestne prekračovali rýchlosť zasa ich známi...

      Teraz budú beztrestne prekračovať rýchlosť všetci, vybavené. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.2007  01:14

    Tady v tom policejním státě....

    ....se není čemu divit, že spravedlnost je to co určí oni, jak se jim to bude kdykoli hodit...to je normální SABOTÁŽ!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Steamu klesají online hráči. Viníkem je nejspíše obrovský úspěch multiplayerové hry Fortnite

Steamu klesají online hráči. Viníkem je nejspíše…

Pokud jde o počet hráčů, kteří přes konkrétní platformu hrají nějakou multiplayerovou hru online, Steam je stále…

„Otloukánek“ Štika čeká dítě s mladší milenkou: Reakce dcer jsou drsné!

„Otloukánek“ Štika čeká dítě s mladší milenkou:…

Monika Štiková (46) se v reality show Štiky představila jako žena, která nejde pro ostrá slova daleko. Když tak…

 

iSport.cz

LIGOVÝ INSIDER: Matoušek? Hráč, který tady 20 let nebyl, tvrdí Jiránek

LIGOVÝ INSIDER: Matoušek? Hráč, který tady 20 let…

Vydal se na zápas Příbrami s Duklou, aby viděl svého někdejšího příbramského spoluhráče Jana Matouška v ligové…

Pastrňák v Praze. Je v řetězech, honí i tenisák: Na Stanley Cup máme tři roky!

Pastrňák v Praze. Je v řetězech, honí i tenisák: Na…

David Pastrňák je v Praze. Po památkách necourá, na tělo navěsil řetězy a mučí se v posilovně v Horních…

 

Reflex.cz

Zakladatel H-Systemu Smetka: Firma nebyla podvod, zničil ji až konkurz, na kterém vydělali jiní

Zakladatel H-Systemu Smetka: Firma nebyla podvod,…

Dlouholetá a zamotaná kauza okolo firmy H-System před nedávnem znovu ožila po rozhodnutí Nejvyššího soudu, který…

Vojtěch Filip je lhář. Jeho nehoráznosti o sovětské okupaci v roce 1968 jsou velezrádné

Vojtěch Filip je lhář. Jeho nehoráznosti o sovětské…

Naprosté lži a neskutečné nehoráznosti. Jinak se nedají nazvat vyjádření předsedy komunistické strany Vojtěcha…