V kategorii minivozů zopakoval březnové prvenství Chevrolet Spark. Dubnový náskok před konkurenty mu umožnil atakovat první příčku také v celkovém pořadí v žebříčku od ledna do dubna 2009.
>:-[] jo jinak byl si v pátek na nějaké akci?jsem na Lenince viděl nějaké jeepy a v Darkovičkách určitě taky něco bylo.A v té Hrabyni už si byl?Já se tam chystám o mém příštím výjezdu z matičky bo si mě navnadil :-)
byl jsem na ty Jeepy kouknout. Jsou prostě nádherné! Ale z jednoho by GTIho trefil šlak. Měl označení Rudé armády >:-[]
Jinak mě štve, že už není žádná akce v Darkovičkách při příležitosti mobilizace ;-\
taky jsem na ně v rychlosti mrknul,škoda neměl jsem víc času :-( darkovičky jsem si projel v so na kole před tím jsem projel celou bažantnici Šilheřovice pokoukal ty pobořené bunkry je jich tam hafo.nikdy mě to nepřestane fascinovat jak geniálně to bylo postavené :yes:
a ruku v ruce s tím se vtírá ta otázka - co by bylo, kdyby....
Ty pevnosti patří ke špičce, ale je třeba nezapomenout, že nebyly plně vyzbrojeny a celý systém měl být hotov někdy v roce 46.....Ale jinak - kam se hrabe Maginot....
I "kupci" Foxu, dnes spíše (zatím marně) čekají na nové Polo...
Mrkni na čísla "žhavě" nového Káčka versus Fiesta...
...poměr prodeje, který jsem tu několikrát docela přesně "předpovídal"... :-!
Opět tleskám... Takové výsledky jsou hezké... Propadák století...
P.S. Tenhle týden taky jdeme pro jednu... :yes: neskutečný mazel auto... Doporučuji všem vyzkoušet... (aspoň)
GTImu niektore veci nevysvetlis keby to nebol Fiat ale VW tak by tu nepisal o prepadaku ale kedze je to FIAT tak to vzdy musi byt prepadak - ma to v hlave nevytlcies mu to je to chronicke.
Bravo GTI tvoj FOX sa opat predviedol >:-[] slape mu to to nemohu rict
Matiz ani Spark za opravdu skutečné auto prostě "neberu"...
Kdo si něco takového koupí, ten nešetří, ale spíš vyhazuje peníze... Druhý i10 je naopak důkaz, že i korejci dnes umí
v této třídě nabídnout za relativně málo peněz dost "muziky".
Čísla Sparku jen dokazují, že jsou u nás kupci (v této třídě) spíš "tupci" (bez urážky) a pokud je jejich jediným kritériem pořizovací cena, měli by si také alespoň orientačně zjistit za kolik se tohle "vozítko" prodává jako ojeté...
otázkou je kdo si tohle vodítko kupuje. Já v něm vidím hlavně důchodce. Takže bych řekl, že toto vozítko zdědí vnuk až děda neprojde zdravotní prohlídkou.
No právě, chudák vnuk, jezdit se s tím "nedá" a později prodat už vůbec ne...
Tak podle prodeje Sparku nám těch důchodců v dubnu zase pár přibylo... ;-)
a stodvaciášků ubylo ;-)
(mám to z doslechu, ale údajně se dá ve Sparku, resp.Matizu i souložit. Mám to od dívčiny 180cm vysoké. Představit si to tedy nedokážu)
Hale jezdit se s tim dá a poměrně vphohodě...I když ke Sparku mam kladný hodnocení, tak je to už děděk starej a příští nebo za dva měsíce je i10 jasnej;)
Po precteni testu V50 a hlavne jeho spodni casti s cenovkou mi nezbyva nez kroutit hlavou... Aby Volvo bylo drazsi nez BMW, Audi, nebo M-B, navic s motorem 1,6D je s prominutim zhovadilost. I kdyz odpoctu obligatnich 10% slevy, kterou dosstane i ten kdo si o ni neumi rict je to strasna castka!
Proboha, co se to stalo Twingu? Že by nějak zásadně zdražilo?
Spark bych zase tak neodsuzoval... je to prostě lowend, se vším co k tomu patří... možná superlowend ;-)? Na ježdění po městě a jednou do měsíce na chalupu to stačí. Prodejní cena ojetého vozu není argument pro někoho, kdo si pořizuje auto jednou za deset let...
Fox drží svůj standard, pojem "pochopený omyl" se mi líbí... ovšem pozor Avantime, aby nebyl použit proti tobě :-).
Zdá se ti rozdíl cen Spark versus i10 tak "propastný"?
V "kvalitě" obou aut, ale rozhodně je...
Ani si nemyslím, že zrovna Spark je auto kupované "typicky" na 10 let...navíc jedna věc je záměr a jiná realita...
Mě osobně se propastný nezdá, ale na druhou stranu, u auta za 150.000 je každých 10 na pováženou. Souhlasím, i10 je i za mírně vyšší cenu lepší nabídka a poměrem hodnota / cena Sparka válcuje.
Tahle tabulka je dokonalým hořkým soustem pro všechny, kteří jsou nuceni jezdit auta na pomezí RC modelů... Premianti (Fox, Twingo, F500, ka, Agila) komplet na vocase... Ano, zde platí samozřejmě obrácené pořadí. Nebo ty snad střádáš do kasičky na prvního v tabulce?
Ovšem jsi-li ve vatě a chceš-li vůz kategorie mini, pak jistě skončíš v náručí VW. No, jen si poměř vnitřní rozměry třeba, soustřeď se na velikost zadních sedáků, posaď se do auta, seřiď (!) volant a projeď to. Pak napiš... Jasně, vím, Fox je Fox... auto, které svým rozvorem přerůstá zdejší tabulkové premianty o rozměr tvého mužství...
No, že číslem měsíce je 0 (nula) to je snad jasné každému. Fox, mistr třídní elegance totiž nastavuje tímhle číselm zrcadlo kontům zdejších kupců. Ale popravdě, beru na vědomí, že tu zdejší diskuzní komunita dává v převážné většině přednost vozidlu jménem... Spark. Neboť...každému, co ve třídě jeho jest.
Tohle je snad úplně první věta, cos tu kdy napsal, která se vizuálně podobá větám, co tu píšeme my všichni. Za to velká pochvala. Rád zareaguji - tohle není kategorie malé vozy (subkompakt), nýbrž kategorie MINI. Navíc se tu nyní věnuji mainstreamu nikoliv šlechtěným mutacím. MINI (od BMW) stojí na pomezí třídy mini a subkompakt jako solitér, na to pozor. Míťu si snad umíš zařadit sám. DS3... no, je příznačné, že zdejší komunita "V.S.O.P." (velmi slabý odvar Prousta) píše zásadně o budoucnosti, neb přítomnost je její černou můrou.
Že by platilo obrácené pořadí, to asi úplně pravda není. Spíš se potvrzuje, že počty prodaných kusů neodráží kvalitu auta (a to prosím ani v kompaktech nebo ve střední).
Nejlepší kritérium je tedy opět: kvalita / cena, jen v této třídě je význam ceny větší. Na chvostu jsou tak auta dobrá a drahá, případně nepříliš dobrá a drahá ;-).
Dnes vyšel v AutoTipu výsledek testu Foxe na 100.000 km. Mezi testovanými 58 vozy je Fox na krásném pátém místě...ale bohužel pátý OD KONCE, tj. na místě 54 se známkou 5 (1 = nejlepší, 6 = nejhorší).
Závady: zámek kapoty, vysílač centrálu, výměna přístrojového štítu, znova vysílač centrálu, termostat, chybou servisu zbytečná výměna hlavy válců a nějaké ty drobné lapálie typu dočasného výpadku servořízení nebo bludných blikajících kontrolek.
Mezi posledními (tj. nejhoršími) deseti vozy v tabulce dlouhodobých testů AutoBildu se tak objevil již čtvrtý (!) Volkswagen (plus jedno Audi, Jaguar, Peugeot, Citroën a dva Renaulty).
Z přímých konkurentů Foxe byla dále testována už jen Panda na 13. místě se známkou 2-.
Fox se tak ocitá mezi nejhoršími podobně jako v již vzpomenutém nedávném srovnávacím testu britského Autocaru, kde skončil poslední ze sedmi testovaných.
Čili lze směle prohlásit: FOX - lowend za cenu mainstreamu!
Ten dlouhodobý test jsem tu už před časem zmiňoval. Četl jsem ho v originále AutoBildu. Fox, jakožto technicky jednoduchý vůz, by měl být také patřičně spolehlivý. To však nění. A není ani úspěšný...
... ale co, svou "spolehlivostí" krásně doplňuje tři další soukmenovce z německé "echtkvalitky"... :no:
Když se podíváme na, AutoBildem právě testovaná, vozidla, uvidíme slušné výsledky Loganu. Ten totiž svou technickou jednoduchost prokazuje skvělou spolehlivostí. O to více zaskočí výsledek "mistra elegance" (velmi hloupé označení modelu Fox :no: )...
Ty proste nevieš o autách nič.m Radšej si tam študuj ten svoj produktový dizajn a daj autám pokoj. Jeden prepadák na 100 000 a hneď je modelová rada obecne nespoľahlivá. A ešte mi niekto napíše, že ty už poznáš život a vieš kdekoho prekuknúť. >:D:no:
Kámo, jelikož jsi ze základní školy, jsi z místních ten poslední, který by mohl dávat rady.
Pokud vím, tak na chvostu jsou celkem čtyři modely VW - Passat Variant, Fox, Polo a Touran. Podívej se například na Touran - ten mívá problémy obecně. A z vyjmenovaných rozhodně není jediný...
Já vím, že vůz, testovaný AutoBildem, mohl být politováníhodnou výjimkou, ale když se tam sejdou čtyři vozy stejné značky, to už stojí za zamyšlení...
Nize uvadim nejhure hodnocene vozy - znamka 4 a horsi. Koncern VW to vzal steci a kraluje chvostu tabulky s celkem sedmi vozy, kdy Polo a Touran jsou suverenne nejhorsimi testovanymi vozy. BRAVWO :no:
35. VW Golf V 1.4 4+
36. Opel Astra (H) 1.9 CDTI/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDM 20V 4+
38. Opel Astra (G) 1.6/Mercedes-Benz ML 270 CDI (W 163) 4
40. Ford Fusion 1.6/C-Max 2.0 TDCi 4
42. Skoda Fabia 1.4 16V 4
43. Skoda Octavia I Combi 1.9 TDI 4
44. Fiat Punto 1.2/Jaguar S-Type 3.0/Renault Mégane1.6/Laguna 1.9 dCi 4-
48. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 5
49. VW Fox 1.2 5
50. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP 5-
51. Peugeot 307 HDi 110 FAP 6
52. VW Polo 1.2 Comfort 6
53. VW Touran 2.0 TDI Trendline 6
Už som sa ťa na to pýtal, ale nikdy som nepochopil tvoju odpoveď. V čom vidíš Foxa tak úžasneho, ak sú tu dve mnohom lepší a modernejšie autá-Agila a Splash? Ja uznávam, že Fox je dobré auto v tej svojej koncepcii, tu v Európe ako dospelý meststký automobil, čo sa o autách ako C1 a tak síce dá povedať, ale ak je Fox dospelý, tak oni nemôžu. Proste, je to také plnohodnotné auto, ktoré je preorientované do mesta. Lenže, aj tak ho nemožno vychvalovať do nebies, pretože sú tu proste lepšie autá.
Agila/Splash jsou jasné trumfy z pohledu moderních koncepcí v této třídě. Fox je ovšem klasika. Nikdo na něho v tabulce nemá. Myslím z pohledu mít malé/velké auto, od prestižního výrobce. Fox je regulerní nejlepší "stylovka". Agila/splash jsou nejlepší auta třídy.
Jasná definice "stylovky" podle "507": "víceméně univerzální auto, které se hodí do města, samozřejmě, na dlouhé cesty ne,..."
...opravdu hodnotný a smysluplný příspěvek, konečně jsem se tu po dlouhé době zase dověděl něco, co jsem ani netušil... 8-s
Já som napísal: Pokiaľ myslíš, lebo na Foxe nevidím nič štýlového ako na 500/MINI. Ale viem, že a to ti nenadávam, že ty si hlupy človek a tak sa nečudujem, že si myslíš, že já som presvedčený o tom, že štýlový tovar: univerzálny, praktický. Niekomu bolo nadelené viac, inému menej, white labelkovy menej.
Takže ty na Foxu nic stylového sám nevidíš, ale přesto nakonec souhlasíš s GTIm, že Fox je stylovka...
Takže jsem se s tím palcem vlastně vůbec nemýlil...
P.S. Pokud si zrovna ty "myslíš", že jsem hloupý, pak je vše
v naprostém pořádku... :-!
Zase blbost na n-tou, musim souhlasit s Navtechem a jeho nazorem na tvem blogu pod foxem, a to ze kdo si neni svym autem jisty, musi vsem dokazat a okecat, proc si zvolil takto. Ja bych to ovsem nepouzil na korejce, ale jen a jen na tebe, kdybys veril, ze vw je takovy supermainstream, nikomu bys to tu necpal, nebyl by duvod.
Takze zauvazuj, kdo tu tve kecy o vw jeste zere a jestli by nebylo vhodne toho nechat, dokud si te nekdo jeste i vazi
Špatně pojímáš diskuze. Zvykni si na to, že tak jako tu můžeš psát své názory (máš-li jaké) ty, může je tu psát každý a tedy i já. v podstatě je to přirozené, ne? Tak se nečil. Uvidíš, že za čas mi dáš za poraVWdu.
No ale ty vubec nereagujes na to, co jsem psal, je mi jedno, co pises, ja se bavil o tom, proc to pises, zkus nekdy napsat reakci na reakci a ne jen na to, co se ti zrovna honi hlavou
O tom honění... asi tě to příliš vysiluje, soustřeďuj se občas i na zdejší texty - uvidíš, za čas mi dáš za pravdu. Zatím holt se sháněj kloudný lepidlo, aby ti nepadaly plakáty.
Tak to ma podrz! F500 je uz u teba zrazu premiant? Kedy tvoj nazor presiel takym ocistnym procesom? Lebo ja si pamatam, ako si nam tu vykladal, ze F500 bude "vejbuch tisicileti"... :-)
Mimochodom, v tabulke nie je ani nahodou na vocase. Patri k stredu, spolu s Aygo a Twingo, s predajmi na urovni ~50 od zaciatku roku. Ja viem ze by si chcel aby Fox bol aspon tak isto uspesny, ale to nastastie nie je. A dufam ze tie 2 kusy si kupili daki zberatelia surrealistickeho umenia, a ze ich na cestach radsej neuvidime (ten treti si zrejme kupila povinne skodovka do svojej VW-zbierky)...
Fuha, 2 roky od uvedenia na trh, a este stale je to "prvotna vlna zaujmu"? Tak to by asi kazdy vyrobca automobilov bral vsetkymi desiatimi! No ak tie predaje pojdu dalej aj takymto tempom, tak potom o tri roky tu oslavime mega-uspech Fiatu...
prečo tu všetci riešite posledného z tabuľky? Mŕtvu líšku z wolfsburgu už nechajte na pokoji..skôr by sa zišlo rozpitvať prečo sa toľko predáva ten "hrozný vozík pre dôchodcov" spark :-O
FOX.
Fox rozhodne nie je žiadnym outsiderom. Ak by tu platili kecy tých, čo za najlepšie auto na svete považujú to, s ktorým sa najlepšie driftuje v pljestejšne, tak potom by Matiz nemohol byť ani uplnou náhodou prvý. Bože bože bože. LIGA ŠPIČIEK: AGILA, SPLASH, FOX, PANDA, i10 a najpredávanejší je tu Fox... Je to jasné. Dôvod predajov Foxa musíme jednoznačne hľadať v českom trhu. A dôkaz? Pozrite sa na celoeurópske predaje! Fox patrí medzi tých najlepších. Já osobne na Foxe oceňujem jeho dopslosť, ktorý nemá medzi konkurentmi obdoby. Proste, akoby ste zobrali hatchabak segmentu C, a proste ho len prispôsobili do mesta. Máte pred sebou Foxa. To sa napríklad o Pande nedá povedať ani náhodou. Fox je proste dospelé auto pre mesto. Ale-poslúži takmer na každé cesty a cítiť to aj z dizajnu. Žiadny pokus o úzke MPV. Ale robustné auto. Vlastne, BRAVWO FOX. :yes:;-)
Přece se nebudeš ptát na tak jednoduchou věc někoho, komu nebylo "naděleno"...ty kterému bylo "naděleno" štědře...nebo si myslel spíš "naděláno"... ;-)
Ze ty si tu tabulku necital pozorne? 579 za 4/09, a 2377 od zaciatku roka, to je o riadok nizsie! To nie su cisla Fox-u, to je sucet predanych aut za cely segment! :-)
Fox je konzervativní vůz s univerzálním designem, kdežto Panda je rozpustilá a roztomilá. Tak to vidím já. Fox má v Tvých očích jistě navrh v tom, že má proporce, na svůj segment poměrně dospělé a klidné. To by jiní mohli považovat (v porovnání s roztomilými konkurenty) za menší mínus. Právě ona roztomilost a jakási rozpustilost vzezření je jedním ze symbolů designu této třídy.
Podívej se na 500, Splash/ Agilu, Twingo, nebo zmíněnou Pandu.
Fox nejprodavanejsi? Nejprodavanejsi neni ani na domacim nemeckem trhu. V prvnim kvartalu se prodalo v teto tride:
1. Fiat Panda - 16 466
2. Toyota Aygo - 8 812
3. Smart ForTwo - 8 502
4. Hyundai i10 - 7 823
5. Fiat 500 - 7 083
6. VW Fox - 6 154
Takze zitra ucitelce ve skole rekni, at s tebou promrskava matematiku pro 1. stupen.
Jinak doporucuju dlouhodobe testy Autobildu. Nize uvadim nejhure hodnocene vozy - znamka 4 a horsi. Koncern VW to vzal steci a kraluje chvostu tabulky s celkem sedmi vozy, kdy Polo a Touran jsou suverenne nejhorsimi testovanymi vozy. BRAVWO :no:
35. VW Golf V 1.4 4+
36. Opel Astra (H) 1.9 CDTI/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDM 20V 4+
38. Opel Astra (G) 1.6/Mercedes-Benz ML 270 CDI (W 163) 4
40. Ford Fusion 1.6/C-Max 2.0 TDCi 4
42. Skoda Fabia 1.4 16V 4
43. Skoda Octavia I Combi 1.9 TDI 4
44. Fiat Punto 1.2/Jaguar S-Type 3.0/Renault Mégane1.6/Laguna 1.9 dCi 4-
48. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 5
49. VW Fox 1.2 5
50. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP 5-
51. Peugeot 307 HDi 110 FAP 6
52. VW Polo 1.2 Comfort 6
53. VW Touran 2.0 TDI Trendline 6
Kde patri Fox mezi nejlepsi? Rad bych videl tabulky a ne pouze nesmyslne placani, Fox neni na spicce segmentu ani v D, natoz pak kdekoliv jinde.
VW jednoduse do prichodu nastupce povedeneho Lupa nema konkurencni nabidku v tride mini. Fox neni ani stylovkou, ani bestselerem, je pouze raritou.
Fox je zajiste vyborny na jihoamericke cesty, do Evropy by se s o 4kEUR levnejsi cenovkou hodil snad na ukrajinsky, bulharsky, nebo rumunsky trh.
Aha, Fox je isto výborný na Brazíklske cesty, ale tu je to produkyt pre rumunský trh. >:D8-s:no: Sa pozri, čo ponúka C1, 107 a Aygo a potom tu drístaj tieto neopodstatnené nezmysli.
Kde mas tabulky ty poctari :-) , a ano Fox je vozitko pro nenarocne trhy, bohuzel v Evrope se zcela odpovidajici cenovkou... On vlastne nestoji ani za tech par radku tady :-)
JIste, Aygo je moderni vuz s kompaktnimi rozmery splnujici specifika mestskeho vozitka a za tech par radku urcite stoji ;-) . A vynech svuj detsky slovnik...Trepale!
Aha, a to už ako Fox nesplňuje. Je väčší, má omnoho hodnotnejšiu palubku, bezpečnejší, má ozajstné sedadlá a je drahší. Tak v čom je Fox horší od C1???
La pardon magicka koule, ale ty, jestli se nemylim, sis jeste zadne auto nikdy nekupoval... takze:
Fox je o tolik vetsi, ze spise zapada k Polu, je ve srovnatelne vybave o 20% drazsi. Ma jen troje dvere...a na hodnotnejsi (ja na ni nikdy nesahal), ale ukrutne zastaralou palubku hazim bobek. Do mesta se hodi mlady svezi minimalisticky design, ne humpolacke vozidlo brazilskeho drevorubce z pralesa.
Fox je outsider. V Evropě. Statistiky to dokládají jasně. Jak si stojí ve své latinskoamerické domovině, bohužel netuším.... Tam se asi prodává lépe :-)
Tak nějaké lišky přece jen vídám... ono je to taková šedá myš, pokud po něm člověk vyloženě nekouká, nevšimne si ho.
Jak říkám, pokud by byl Fox za cenu Sparku, pak by bylo vše v pořádku: jednoduché konzervativní malé auto, s jediným základním motorem, prostě solidní nabídka pro městský provoz. Bohužel je Fox za cenu Pola nebo Fabie, v tom je zakopaná... liška.
Zle si ma pochopil. Ak si si tak istý, že Fox je taká rarita, že tomu, kto ho odfotí, dáš cenu, prečo je to nejaký bazárový, použitý olej, akoby išlo o niečo, čo stretnem hneď za rohom...
Tak ještě jednou, i kdyby byl Fox jenom jeden na světě nebo jich bylo miliony, tak pro takové joudy by bylo škoda dávat nějaké opravdu hodnotné ceny. Ty bys měl být rád i za ten jetý olej, aspoň by to bylo nejintimnější setkání s automobilem, jaké jsi kdy zažil. >:-[]