Diskuse

Sportovní Ford Focus ST nejspíš dorazí jen s manuálem. Kdy to bude?

23.4.2018

Čtvrtá generace Fordu Focus už se světu zcela odhalila, ostřejší deriváty však budou následovat později. Už nyní se o nich ale dozvídáme první informace.

 

  • 01 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 23.04.  11:58

    Focus ST v naftě

    Nafta bude 140 KW.Info zde:

    www.autobild.de/artikel/ford-focus-st-… />
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 23.04.  13:16

      « Re: Focus ST v naftě

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto tesnav

      tesnav 23.04.  20:27

      « Re: Focus ST v naftě

      Otázkou je, jestli to bude ST. Protože pokud má být nafta 140kW a benzín předpokládám okolo někde 206kW, tak podle mne tam pak už bude tak velký výkonový rozdíl, že označovat pak i naftu písmeny ST zavání totální degradací tohoto označení. Nemám nic proti designovému stupni a označení ST-Line, protože to je to, co odpovídá takto výkonné naftě, ale Sport Technology prostě ani náhodou.
  • 01 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.04.  12:12

    Zdroj?

    Kto je zdrojom týchto informácií? Pretože mne sa javia ako neveľmi hodnoverné. Nechce sa mi veriť, že by v dnešnej dobe automobilka nahradila menší motor väčším pri zachovaní výkonu (notabene Ford, ktorý aj do Fiesty ST dal trojvalec). Pri dvojlitri nejak nevidím dôvod na zväčšovanie objemu, 250 koní minulého ST je relatívne konzervatívna hodnota umožňujúca zvýšenie výkonu bez obavy o životnosť (ostatne Civic má z dvojlitra 320 koní a Mercedes až 380, takže nejakých 280k by bol stále relatívne bezpečný výkon). A aj samotný fakt, že by mal zostať výkon na rovnakej úrovni, tomu moc v dobe pretekov HH neverím.
    Takže ja moc neverím tomu, že budúci FST bude mať 2,3EB s 250k, môj odhad naopak je 2,0EB s +/- 280k.
    P.S. Tomiho vizualizácia je vcelku vydarená, takto vyzerajúce ST by som si vedel predstaviť v garáži.
    • 00 Reagovat !

      foto milic

      milic 23.04.  13:15

      « Re: Zdroj?

      Je otázka, jak se u Fordu projeví motorová genocida, ke které dochází napříč značkami kvůli Euro 6c. Bude vůbec 2.0 EB pokračovat? Z toho, co píše redaktor by plynulo, že u benzínů nechají 1.0 R3, 1.5 R3 a 2,3 R4. Moc pravděpodobně to ale nevypadá. Spíš pomotali info o ST a RS.
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 23.04.  13:17

        « Re: Re: Zdroj?

        Hlavně 2.3 by se mohla dostat do Mondea, Tomu chybí ostrá varianta, v USA takový Fusion je.
        • 00 Reagovat !

          foto milic

          milic 23.04.  13:27

          « Re: Re: Re: Zdroj?

          Nemusí to být zrovna ostrá varianta, ale vetší benzín Mondeu určitě chybí. 1,5 EB je ok jako základ, ale něco silnějšího chybí (alespoň an našem trhu). Na logu ST bych ani netrval.
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 23.04.  13:32

            « Re: Re: Re: Re: Zdroj?

            Je tady i dvoulitr 176Kw, ale klidně i podladěná verze 2.3 s dejme tomu 300k +/- by mohla být fajn a navázat na ST 200 a ST 220 ... třeba ST300 :-)

            v USA je 2.7 V6 Ecoboost s 325k.. ale to už je asi na Evropu moc velký motor >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto milic

              milic 23.04.  14:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj?

              Já nevím ... kdyby tyhle víceválce doplnili o možnost spalování CNG, možná by v Evropě něco prodali. Ale to jen spekuluji, netuším jak trh s vozidly na alternativní paliva frčí.
    • 00 Reagovat !

      foto tesnav

      tesnav 23.04.  15:12

      « Re: Zdroj?

      Zde máš zdroj:

      [odkaz]

      Jinde se zase dočteš, že má být naopak použit současný čtyřválec 1.5EB naladěný okolo 260 PS.

      [odkaz]
      • 11 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 23.04.  15:20

        « Re: Re: Zdroj?

        Tie úplne protichodné informácie len potvrdzujú môj názor, že hodnovernosť tohto článku je nulová.
    • 00 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 23.04.  20:32

      « Re: Zdroj?

      Info o 2.3EB pre ST sa objavila už dávnejšie a vyšla od ľudí z Fordu. Výkon by mal byť pod hranicou 300k a mal by ostať zachovaný aj pohon predných kolies. Niečo bolo aj o možnosti 4x4 za doplatok, vždy s manuálom.
    • 00 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 24.04.  00:53

      « Re: Zdroj?

      ty robis tak jednoduche zavery az ma s tym sokujes... asi mas malo vedomosti, ale nominujes sa za guru...

      2.0 ecoboost je este motor z mazdy, kt ford udrziaval do dnes, ocividne ho new emisne normy zaklincuju ostatne to s jeho vykonmi a vysokou spotrebou nebolo slavne ani dnes... ford tak siahne po tom co ma po ruke tj techniku schopnu par rokov plnit nove normy a na to ma 1.5 EB 3cyl + 2.3 EB pri danej instalacii je pre neho lacnejsie vyrabat 2.3 EB s vykonom 250k cca ako prerabat 1.5 EB na 250k+ s real zivotnostou, co by vyslo draho, hlavne ked sa 2.3 vlezie pod kapotu...

      takze na 2.0 EB s 280k zabudni je to uplny ulet a 1.5EB s 250k tiez... ano 2.3 nic ine na vyber nebude
      • 00 Reagovat !

        foto tesnav

        tesnav 24.04.  07:38

        « Re: Re: Zdroj?

        Tak pokud vím, 2.3EB je evolucí 2.0EB (zvětšení zdvihu). Takže předpokládám, pokud není problém upravit na novou normu větší motor, tak to nebude problém ani pro menší. V době, kdy jsou automobilky nuceny hlídat každý gram emisí nevidím logiku v tom, dávat do nového STčka těžce podladěný "velký" a tím pádem zbytečně žravý motor.

        A upřímně nevím, co myslíš neslavnými výkony a spotřebou. Když současné končící STčko přišlo v roce 2011 na trh s 250 PS, tak tehdy končící Golf VI GTi měl 210 PS, R-ko 270 PS. I nastupující G7 GTI měl stále jen 210/220 PS. A i když šly časem koupit výkonnější auta (Cupra, OPC, R.S., R, Type R ...), tak těm Ford neměl potřebu konkurovat STčkem, když dlouhodobě plánoval RS, které výkonově odskočilo všem těmto mainstreamovým HH.

        A spotřeba? Jako běžný přeplňovaný dvoulitr této výkonové kategorie.
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 24.04.  07:47

          « Re: Re: Re: Zdroj?

          No kdo vi jak to dopadne, ale Lamal ma podle všeho pravdu minimalně s tim 2.0EB, ktery zřejmě ford diky emisim zařizne. A pravě proto se zatim spekuluje o variantě 1.5EB a v poslednich dnech spiš o 2.3EB. O 2.0EB je jaksi ticho po pěšině.
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 24.04.  10:21

          « Re: Re: Re: Zdroj?

          2.3 je dokladne prepracovana jednotka, balik efektivity /trenie+teplotny management a pod/ je celkom solidny... nehovoriac o uplne prepracovanom pleneni, hlave atd..

          no tak si spomen ako sa 2.0 ecoboost preslavil v mondeu... ja nevravim, ze to je spatny motor alebo ze by 250k verzia tie kone nemala, ale neda sa oznacit ani za vydareny, stary koncept jednoducho nicili nastupujuce emisne normy... v ST bol v naj forme, ale spotreba je aj v nom na pomery novsich jednotiek vysoka... 2.0TSI je novy motor a je to poznat

          aj 2,3 EB je celkom zrut, no budis v aute ako F RS to zas az tak nikto neriesi, no Rko je uspornejsie a to celkom vyznamne
      • 01 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 24.04.  09:08

        « Re: Re: Zdroj?

        Prečo tak osobne, zostaň pri vecnej debate, inak Ťa budem musieť zaradiť medzi diskusnú spodinu, čo by som nerád, nakoľko doteraz si sa ukazoval (až na pravidelné japanofilné ódy) ako pomerne seriózny diskutér.
        Pokiaľ viem, Ecoboosty (ako prvé tuším 1,6EB a 2,0EB) boli od podlahy nové motory, kde sa Ford hrdí množstvom patentov. Nevidím žiaden súvis medzi týmito priamovstrekovými turbobenzínmi a motormi Mazdy (ktorá dodnes nemá priamovstrekový turbomotor). Možno nejaká časť motora naozaj má pôvod kdesi dávno v minulosti, v časoch Duratecov, kedy skutočne Ford a Mazda zdieľali motory a prežila dodnes, ale opakujem, Ecoboost ako motor s priamym vstrekovaním a preplňovaním je niečo diametrálne odlišné od nepriamovstrekovej atmosféry. Takže takéto simplexné vyhlásenia typu "ecoboost je motor z Mazdy" diskusne zhadzujú akurát autora tohto výkriku.
        A ani Tvoj emisný argument nemá logiku, ak by emisné normy nezvládal 2,0Ecoboost, o to menej ich bude zvládať 2,3Ecoboost, ktorý je zväčšeným dvojlitrom (rovnaké vŕtanie, dlhší zdvih; podľa Tvojej logiky je potom aj 2,3EB "motorom z Mazdy").
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 24.04.  10:30

          « Re: Re: Re: Zdroj?

          Osobny preto, lebo mi to uz trochu prislo adekvatne, v zmysle zahrnut nejake to vystupovanie a snahy o recenzie, cakal by som viac od teba ked uz mas taketo ambicie... samo - no hate ;-)

          sme pri tom zas, 2.0EB je kompletne prevzaty motor od mazdy, mazda ho nahradila skyactivom a 2,0 z mazdy 6 GH si zobral Ford, dal mu priamy vstrek a turbo... ale je to komplet motor z mazdy, skus nabuduce aspon wikipediu pls... to je to o com hovorim a pri tom si s kludnym svedomim napises :

          ´´ale opakujem, Ecoboost ako motor s priamym vstrekovaním a preplňovaním je niečo diametrálne odlišné od nepriamovstrekovej atmosféry. Takže takéto simplexné vyhlásenia typu "ecoboost je motor z Mazdy" diskusne zhadzujú akurát autora tohto výkriku.´´

          wake up pls, tvarit sa sofistikovane nestačí

          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 24.04.  11:00

            « Re: Re: Re: Re: Zdroj?

            Tak ja zase rozporujem takéto simplexné výroky že "2,0EB je kompletne prevzatý motor od Mazdy...Ford mu dal priamy vstrek a turbo". To sú pre mňa krčmové vyhlásenia z kategórie "Audi je prebúchaný Volkswagen".
            Opakujem, ak motor prestaviaš z atmosférického na preplňovaný, je to oveľa komplexnejší zásah, ako len "pridáme turbo a hotovo". O to viac priamy vstrek, to predsa nie je len komplet iný vstrekovací systém, ale aj odlišné piesty, nasávacie a výfukové potrubie, iné chladenie, o software a motormenežmente nehovoriac. Napr. Ecoboosty majú aj variabilné časovanie ventilov, čo 2,0 Duratec určite nemal, teda aj iné ventilové rozvody, vačkové hriadele a pod. V podstate zostane len tá hrubá mechanika ako je blok motora či kľukový hriadeľ. Takže ak aj Ford použil nejaký základ z predchádzajúcich motorov, tak to množstvo zmien bude také, že sa opodstatnene môže hovoriť o novom motore.
            Btw. svoju myšlienku, že 2,0EB skončí kvôli emisiám a nahradí ho 2,3EB si nijako nevyargumentoval (naopak vo svetle Tvojich tvrdení, že 2,0EB je starý motor z Mazdy a fakte, že 2,3EB je prevŕtaný dvojliter, to nemá vôbec logiku).
            • 00 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 24.04.  11:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj?

              Nuz, ale ono to nie je niejak komplexnejsie ponate, ten motor je fakt len prifuknuty s priamym vstrekom + Ti VCT ... tym padom este zodpoveda dobe svojho vzniku co sa tyka efektivity... riadiaca jednotka, chladenie su len externe periferie, nevravim ze nie dolezite, no pokial je rec o motore tak je to hlavne mechanika, to je to co sa prevezme a zdiela napriec koncernami

              A ty si prosim ta ako vyargumentoval ten tvoj 2.0 EB vo focuse s 280 ps ? >:D Moje trvdenie ma daleko vacsiu pravdepodobnost a potvrdili ti to aj vieceri, nie som sam co sa domnieva... Ford ma momentalne 2 nove jednotky, ktore su pripravene na dalsie emisne obdobia a vojdu sa do focusu.. schopne serioveho vykonu 200 ps+... buhuzial 1.5 3cyl uz nema moc potencial nad 200k a dalsich 50k je nezmysel, takze co zostava ?
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 24.04.  11:30

            « Re: Re: Re: Re: Zdroj?

            Ty se tak snazis byt zase za pitomce, az ti v tom musim pomoct:

            This engine is derived from the 2.0 L Mazda L engine block used by Ford in the North American Focus MK3, but equipped with unique heads, fuel injection system, and Ford's Ti-VCT. It should not be confused with the Mazda 2.3 DISI Turbo, which also features direct injection along with turbocharging, but shares little else aside from the same engine block.

            Z wiki, klidne to nekdy zkus.
            • 00 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 24.04.  11:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj?

              Ak je to adresovane mne, comu si nepochopil ?
              • 00 Reagovat !

                foto mariachi

                mariachi 24.04.  15:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj?

                Jestli bloku rikas cely motor, tak chapu, v tvem pripade je to OK.
                • 00 Reagovat !

                  foto lamal

                  lamal 24.04.  15:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj?

                  ´´Mazda L engine block used by Ford´´ tymto blokom sa mysli vlastne cely spodok motora, hlava valcov je prepracovana fordom, kvoli vstrekovaniu a Ti-VCT casovaniu a turbu...

                  Tak vidis, Iudex ma napomenul, ze jednam s emociami a ty to hned na pitomcov dotiahnes >:D

                  Berme to hlavne v kontexte v akom som tu Mazdu vytiahol, je to stary motor a myslim, ze preto uz nema zmysel ho dalej inovovat na nove emisne normy, ked na to posluzila prestavba na 2,3 EB... ktory je nie len v mustangu ale aj vo focuse a bude aj v mondeu, tak fakt myslis ze ford bude prerabat este aj o 3dc mensi 2,0 EB ? hlavne ked setri kazdy valec aj na 1,5EB ? to nejak nejde do kopy tato taktika
                  • 00 Reagovat !

                    foto mariachi

                    mariachi 25.04.  13:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj?

                    Ja jsem jen (nerad) sestoupil na tebou nastavenou uroven.

                    Ano, blok je z Mazdy, hlavy + vstrikovani, casovani a motormanagement je novy od Fordu. Na bloku az tak emisni limity nevisi, ty dela prave to vstrikovani a rizeni a toky vsech moznych tekutin v hlave... Tedy NENI to CELY motor z Mazdy, o to mi slo.

                    Co se tyka uprav 2.0 vs 2.3 to neresim, osobne si myslim, ze 2.3 se moc dlouho neudrzi a prijde misto ni nejaka 1.8-2.0 na dalsich 10+ let, ale to je jen moje nicim nepodlozena teorie.
  • 10 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 23.04.  13:41

    ST je OK

    Oproti běžným verzím, kde z benzínových motorizací lze vybírat jen z tříválců!! je ST naopak velmi dobré, možná lepší i než etalon GTI. Jestli v tom bude 2,0 nebo 2,3 je mi šumák, hlavně že je to alespoň R4. Spolehlivost by snad měla být už v pohodě (vylepšené těsnění pod hlavou). Manuál do takového auta patří, takže absence DCT by mi nevadila. I ten interiér vypadá víc než dobře a v rámci možností prostorně, STčku musím dát :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 23.04.  15:30

      « Re: ST je OK

      Ono súčasné ST nebol rozhodne zlý hotheč, jeho najväčším nedostatkom bola tá civilná zložka, t.j. samotný základ a jeho obmedzenia (zle využitý vnútorný priestor a málo miesta, robustná palubka s nevalným dizajnom i spracovaním). Čo do jazdy to bolo super, výborný podvozok, výkonný motor, parádny zvuk, celkovo ostré naladenie, autu nechýbal charakter, vadila mi len absencia samosvoru, kde predok niekedy nestíhal tomu potentnému motoru.
      Nový Focus zdá sa odstránil takmer všetky nedostatky predošlého, plus je tu avizovaný návrat ku koreňom čo sa jazdných vlastností týka, takže ak by aj zachovali bez zmeny aktuálny motor, stačí pridať samosvor a mohol by to byť parádny hotheč. 2,3ke sa ani ja nebránim (hoci tomu neverím), 1,5ka by naopak bol pr.ser.
      • 12 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 23.04.  15:46

        « Re: Re: ST je OK

        Pořad nechapu proč dokola opakuješ ty stejne dezinformace. Palubka s nevalnym designem ? Určitě nesouhlas. Nevalne zpracovani ? Na to si přišel jak ? A navrat k jakym kořenum ? Posledni ST bylo svou zabavnosti dosti přirovnavano pravě k prvni generaci tedy nejbliž z těch ST ktere po prvni generaci přišly. Takže jedine s čim se da souhlasit je mohutna palubka a s tim souvisejici podpruměrny ne však žalostny prostor.
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 23.04.  16:21

          « Re: Re: Re: ST je OK

          To je môj názor na základe skúsenosti a za ním si stojím. Že Tebe to auto vyhovuje a uvedené nedostatky nevadia, je normálne (asi by si na ňom nejazdil, keby Ti to vadilo tak, ako mne) a preto Tvoj názor nevydávam za dezinformácie. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 23.04.  16:27

            « Re: Re: Re: Re: ST je OK

            Dobře vzhled je subjektivni zaležitost. Každopadně zrovna zpracovani a vubec celkova poctivost je interierově na velmi dobre urovni a to si troufnu tvrdit v ramci cele třidy. A co se tyče ST tak ti co měli možnost jezdit všechny generace včetně FL tak nazorově pravě tvrdi to co uvadim. Novy focus ma sice předpoklady, vylepšeny viceprvek o nějaky pomocny ram snad snižena hmotnost i když v ceniku data hovoři u běžnych modelu dokonce o narustu hmotnosti, ale dejme tomu, jenže až realita ukaže jak na tom bude.
      • 00 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 23.04.  15:59

        « Re: Re: ST je OK

        I když je na současné nové generaci vidět americký vliv, přesto se jeví jako fajn auto (nízká hmotnost). Oproti Mondeu super auto ve své třídě.

        Kdybych vybíral z hothatchů, byl by FoFo hodně vážný kandidát. Nabídne víc emocí než GTI, lehčí než i30N, Giulietta jen s dvouspojkou, leda ten Megane RS by byl konkurent. Ale přiznávám, že jde o Renault a motor jen 1.8 jsou mínusy, FourControl nevím - může to být plus i mínus.
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 23.04.  16:43

          « Re: Re: Re: ST je OK

          Ještě je tu třeba Cupra...
          • 00 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 23.04.  19:09

            « Re: Re: Re: Re: ST je OK

            Ta je jistě zajímavá. Hlavně u nové zapracovali konečně i na interiéru. Jen, co jsem zkusil kousek, tak mizerný manuál.
  • 00 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 23.04.  16:36

    2,3 l

    Snad je aspoň část o motoru pravdivá... a ta časová díra mezi koncem jedné a začátkem nové generace, to je už pro ford bohužel typické. Na vše mají čas...
  • 00 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 23.04.  17:32

    Na kolik tu 2.3 asi naladej?

    Na kolik tu 2.3 asi naladi?

    Tak, jak je v soucasnem Mustnagu, to vypada a funguje OK, nikdo si nestezoval.

    Ovsem ta verze v soucasnem Focusu RS, to uz vi dnes kazdy maly dite, ze to s tim vykonem prepiskli a ten motor dost rychle odchazi do vecnych lovist ... :-)

    A jako ze nebude automat, to je uplnej trapas.
    Osobne si predstavuju jak k tomu asi doslo:
    1. udelame to STcko z trivalce 1.5, on tech 250 koni snese
    2. hmm tak se ukazuje, ze on to asi ten trivalec moc nesnese
    3. tak tam teda vrazime tu 2.3
    4. a jejda ten automat z Mustangu se nam do Focuse nevejde...

    :-)
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 23.04.  19:12

      « Re: Na kolik tu 2.3 asi naladej?

      Ta 2,3 právě, že snese docela dost tvrdé zacházení. Jen u jedné řady bylo špatné těsnění, právě z toho zmiňovaného Mustanga pro ekofašistické trhy. Nafouknutá bublina. Ford do hothatchů zkrátka automat nedává, ostatně není ani v Ostrém mustangu - Shelby GT350, a ani v Bullitu.
    • 10 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 23.04.  19:21

      « Re: Na kolik tu 2.3 asi naladej?

      Ten 2.3T motor nebude v ST ani náhodou. Snad v FRSIV.....jestli bude....? Problém s motorem v FRSIII byl kvůli "přehozenému" těsnění pod hlavou. Jinak je motor OK. Automat s 2.3T? Na co automat?
      Edit. Tož su trochu pomalejší........ ;-) To už je věkem.... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto holden2

        holden2 25.04.  08:18

        « Re: Re: Na kolik tu 2.3 asi naladej?

        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 25.04.  08:37

          « Re: Re: Re: Na kolik tu 2.3 asi naladej?

          Motor z RS kvůli spolehlivosti, hahá, konečně nějaký zajímavý příspěvek >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tragédie v Turecku: Češi bourali cestou na výlet, otec (†41) zemřel

Tragédie v Turecku: Češi bourali cestou na výlet,…

Tragicky skončila pohádková dovolená v Turecku pro skupinu českých turistů. Ti havarovali cestou na výlet. Jeden…

Vondráčková o vztahu Plekance se Šafářovou: Byla jsem slepá!

Vondráčková o vztahu Plekance se Šafářovou: Byla jsem slepá!

Konec manželství Lucie Vondráčkové (38) a Tomáše Plekance (35) nabírá na obrátkách. Hokejista dnes přiznal, že…

 

iSport.cz

Peltovi zablokovali dvě nemovitosti. Vůbec o ničem nevím, tvrdí

Peltovi zablokovali dvě nemovitosti. Vůbec o ničem…

Jeho Jablonec o víkendu překvapivě sestřelil Slavii, na podzim si dokonce zahraje prestižní Evropskou ligu.…

Posila Sparty Mebrahtu: objevil ho Jarolím, Uhrin odmítá zvěsti o povaze

Posila Sparty Mebrahtu: objevil ho Jarolím, Uhrin…

Jeho přesun do Sparty všechny překvapil. Od druhého týmu FORTUNA:LIGY byl příchod Golgola Mebrahtua na Letnou…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: Estébáka ne! Babiš na pietní akci k srpnu 1968 nepatří

Karel Steigerwald: Estébáka ne! Babiš na pietní akci…

Setkání politiků s lidem u rozhlasu byla pietní akce, ne politická. Lidi to na vědomí nevzali. Babiše a…

Máte rádi fotbal a cestujete do Barcelony? Nenechte si ujít návštěvu muzea slavného klubu

Máte rádi fotbal a cestujete do Barcelony? Nenechte…

Rok 1899 je zapsán v historii Barcelony výrazným písmem. Tehdy vznikl slavný FC Barcelona, který je dodneška…