Novou BMW M3 jste viděli už několikrát, mnohdy v méně či více maskované podobě. Poslední fotky, na kterých je nová M3ka zachycena při testování na americkém jihozápadě, ukazují opět o něco víc.
můra všech copařů... Tady nezabíraj ani evoimprezní modlitby ani rektální lexismy. Těžko, těžko na emtrojce najít šedivej vlas... je to... dokonale dokonalé... sen každýho srdcaře, touha každýho chlapa, kterej ví, co je dravec v duši. Já se lek´... zařízly se mi tanga... takovej tvrdej pohled se jen tak u auta nevidí. Sedneš do toho... a krásně tě poveze ráno do kanclu... navečer pak hodíš body za hlavu a rozdáš si to se Zeměkoulí... o svý srdce. Vyhraješ... M3 vždy vyhraje :yes: P.S. Když jsem minulou generaci jel... byla vždy o trochu rychlejší, než jsem potřeboval... dokonalej pocit. Mělo to akorát jeden háček... nebyla moje. BRAVO BMW :yes:
GTI, ty dobre vies, ze toto sa s EVOm porovnavat neda. To je uplne ina kategoria. BMW nikdy nebude natolko odvazne, aby postavilo auto ako je EVO, a Mitsu nikdy nepostavi auto je M3.
tomuhle tleskají jak copaři tak árijci tak indiáni tak páprdové ve volvech tak frajírci v 120L Supertuning tak uklízečky tak manažeři tak magoři tak bohatí tak chudí tak chytří tak hloupí tak Alessio tak GTI tak ZZ tak mari tak Lones.... ;-):yes:
Zuppa! Tak predni naraznik je paradni a pritom nenapadny, tak to ma byt :yes:. Na zadku se rysuje spoiler, no spis takova odtrhova hrana a tyhle kola by mohli klidne nechat v nabidce >:D . Sice to uz neni ta stara dobra M3 jak jsme ji znali ze soucasne verze, tahle je o neco buclatejsi, jako by ji pichla vosa, vosa se znakem RS4. Ale porad si zachovava klasicke proporce. Tohle je ukazkovy exemplar sportovniho kupatka. Uz ted se strasne tesim na test. Kolik bude tocit ten rozrezany desetivalec? Jak dopadne duel 6M vs. SMG? A co sedan? V predminule verzi to byla volba pro fajnsmekry, nenapadna 4D limuzina, ktera roztrhala na cucky vsechny frajirky, co ji stali v ceste. Navic dnes je to cenena raritka. No, jak to tak vidim, dneska se asi moc nevyspim, v hlave mi bude pobulavat tahle M3 :yes::yes::yes:
pod žebra, ale nemůžu si pomoct... Jistě, tohle jsou jen špinážní snímky a výsledek bude dost možná jinde, ale už to málo, co vím, mi stačí na to, abych tušil, že je něco špatně... Kruci, to jste zapomněli, co BMW dělalo BMW? To už neslyšíte ten drásavej, mechanickej ryk řadovýho šestihrnku..? Proto byla každá zatáčka branou do snu, proto jsme stávali podél závodních tratí a čekali na průlet... Osmiválec pod kapotou naznačuje jen jediný... Nová M3 bude zase o X set kilo těžší o další porci elektroniky, kterou jsme dřív prostě nepotřebovali. Bude to stejný jako v M5 a M6. Komplikovaný. Zbytečný... Dřív byl ten zvuk od srdce... Dneska ho ladíš každý ráno elektronickým ekvalizérem... A to bolí.
právě že opak bude pravdou. Současný 6-ti válec je z litiny a nový osmiválec bude hliníkový, takže se hmotnosti minimálně srovnají. Spíše bude V8 o něco málo lehčí než R6. Opravdu se není čeho bát
Jestli cekas neco ultimativniho a maleho, rad bych Te upozornil, ze dnes pronikly informace o chystanem modelu BMW Z2 Coupe. Male, hbite a na soucasne pomery BMW i okamzite libive. [odkaz] v tom bude za motor asi nikdo nedokaze rici, ale primovstrikovy trilitr v M verzi by nemusel byt marny, nebo sazka na lehkost v podobe ladeneho skveleho dvoulitroveho ctyrvalce, co rikas, stacilo by 180HP a 1200kg. Zazitek z jizdy by byl zarucen!
Přesně takovouhle M3 měl bratr souseda od nás z baráku. Emigroval do D. Když ho jezdil tajně navštěvovat, tak ji vždy parkoval o pár ulic dál. Třeba na Hradčanském náměstí. Já ji chodil vždy obdivovat :yes: Tehdá to byl můj auto-sen. Nemohl jsem pochopit, proč taky takovou nemáme. Vlastně... zadokolku jsme měli :-) Jo, tu zadokolku, na které jsem se naučil řídit ;-)
Jo, ale jen z poloviny ;-) Z tý menší poloviny >:D To mi připomnělo vtip: Na policejní škole vysvětluje policajt-instruktor: "Pořád vám říkám, že není větší a menší půlka! A pořád to ta větší půlka z vás nechápe!" >:-[]