Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Dacia Logan 4x4 příjde s druhou generací

Renault by rád vypouštěl milion derivátů své Dacie Logan ročně už za dva roky. K tomu mu dopomáhej...druhá generace Loganu. Tentokrát i jako lehké SUV s pohonem všech kol.
Zpět na článek
13. 2. 2008 11:30
neregistrovaný "spokojený"
13. 2. 2008 21:04
neregistrovaný "LARI"
13. 2. 2008 11:54
anonym
13. 2. 2008 17:28
neregistrovaný "log-in"
13. 2. 2008 18:03
neregistrovaný "kokeš"
13. 2. 2008 18:10
neregistrovaný "Vel Satis"
13. 2. 2008 18:21
neregistrovaný "blazinec"
14. 2. 2008 14:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2008 19:34
anonym
13. 2. 2008 19:52
neregistrovaný "Ubaj"
14. 2. 2008 21:06
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:58
14. 2. 2008 18:40
neregistrovaný "BeranK"
15. 2. 2008 12:55
neregistrovaný "Honzax"
15. 2. 2008 21:16
14. 2. 2008 21:58
13. 2. 2008 19:32
anonym
13. 2. 2008 20:59
neregistrovaný "gross"
14. 2. 2008 20:57
anonym
15. 2. 2008 12:57
neregistrovaný "Honzax"
15. 2. 2008 18:43
neregistrovaný "uk."
16. 2. 2008 08:27
anonym
14. 3. 2008 11:57
neregistrovaný "Franta1"
13. 2. 2008 22:16
neregistrovaný "SR"
14. 2. 2008 18:29
14. 2. 2008 20:54
anonym
15. 2. 2008 23:42
neregistrovaný "bimza"
14. 2. 2008 21:02
neregistrovaný "uk."
16. 2. 2008 11:16
anonym
13. 2. 2008 20:04
neregistrovaný "Afroman"
13. 2. 2008 21:30
anonym
15. 2. 2008 21:25
14. 2. 2008 21:08
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:09
neregistrovaný "uk."
15. 2. 2008 13:00
neregistrovaný "Honzax"
13. 2. 2008 21:22
neregistrovaný "kubo"
14. 2. 2008 06:32
neregistrovaný "Arnošt75"
14. 2. 2008 10:42
14. 2. 2008 21:04
neregistrovaný "uk."
27. 2. 2008 14:33
neregistrovaný "Viki04"
14. 2. 2008 08:14
14. 2. 2008 09:07
neregistrovaný "Michal Polan"
14. 2. 2008 10:19
neregistrovaný "andy.gee6962"
23. 2. 2008 22:10
anonym
14. 2. 2008 10:36
neregistrovaný "JiVi_"
14. 2. 2008 18:31
14. 2. 2008 21:17
neregistrovaný "uk."
16. 2. 2008 11:48
anonym
23. 2. 2008 22:14
anonym
14. 2. 2008 09:46
neregistrovaný "někdo"
14. 2. 2008 09:48
neregistrovaný "někdo"
14. 2. 2008 09:51
neregistrovaný "někdo"
14. 2. 2008 21:22
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:19
neregistrovaný "uk."
15. 2. 2008 14:27
neregistrovaný "blazinec1"
14. 2. 2008 11:04
neregistrovaný "loopic"
14. 2. 2008 11:32
neregistrovaný "někdo"
14. 2. 2008 14:57
neregistrovaný "zvejkal"
14. 2. 2008 21:29
neregistrovaný "uk."
15. 2. 2008 08:10
neregistrovaný "neprihlaseny Bárt"
15. 2. 2008 18:53
neregistrovaný "uk."
27. 2. 2008 14:46
neregistrovaný "Viki04"
15. 2. 2008 18:57
neregistrovaný "uk."
27. 2. 2008 15:00
neregistrovaný "Viki04"
15. 2. 2008 05:48
neregistrovaný "Arnošt75"
14. 2. 2008 12:48
14. 2. 2008 13:09
14. 2. 2008 13:16
14. 2. 2008 13:19
14. 2. 2008 18:59
neregistrovaný "BeranK"
15. 2. 2008 09:15
15. 2. 2008 21:27
15. 2. 2008 20:29
neregistrovaný "Alessio."
15. 2. 2008 09:17
15. 2. 2008 02:58
neregistrovaný "DS"
15. 2. 2008 13:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 2. 2008 22:16
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 2. 2008 22:59
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 2. 2008 11:39
neregistrovaný "slim182"
16. 2. 2008 19:04
neregistrovaný ":-)..."
16. 2. 2008 21:44
neregistrovaný "spokojený"
13. 2. 2008 11:30
Bolševici z Číny mají problém
A místní distributor Brylance asi také. Bude-li takto vypadat nová dačka a udrží-li si stejnou cenovou politiku, tak čínský bolševik nemá na trhu levných vozů šanci.
Rozbalit vlákno
9
13. 2. 2008 12:12
Re: Bolševici z Číny mají problém
Tak to ťažko. Čína je cenovo ešte o dve triedy dolu. Inak neškodilo by trochu si o tej Číne niečo prečítať - myslel si asi značku Brilliance, nie? ;-)
anonym
13. 2. 2008 14:37
Re: Bolševici z Číny mají problém
Bolševici z Číny. óóó :-O
neregistrovaný "LARI"
13. 2. 2008 21:04
Re: Bolševici z Číny mají problém
Ty trubko,nebýt těch ,,bolševiků" z Číny,tak je celý svět v prd.eli ;-)
anonym
13. 2. 2008 22:53
Re: Bolševici z Číny mají problém
a na to jsi jak přišel?
anonym
14. 2. 2008 14:05
Re: Bolševici z Číny mají problém
protože všecna levna i drahá elektronika se varábí v Číně.
Avatar - Special-line
14. 2. 2008 14:34
Re: Bolševici z Číny mají problém
Když to dokážou složit v Číně tak to dokážou všude na světě.
14. 2. 2008 17:16
Re: Bolševici z Číny mají problém
áno,ale nie za takú cenu...
anonym
16. 2. 2008 08:23
Re: Bolševici z Číny mají problém
Az na to, ze velka cast z tej lacnej elektroniky nie je z kontinentalnej Ciny, ale z Taiwanu, ty trubka...
Avatar - Falco
15. 2. 2008 21:03
Re: Bolševici z Číny mají problém
Blbost je věčná
anonym
13. 2. 2008 11:54
dacia
Podoba sa na RENAULT CLIO GRANDTOUR, dufam ze bude rovnako velky batozinovy priestor ako 1. generacia..... ale inak pekna
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "log-in"
13. 2. 2008 17:28
logáneček
Je fajn tento vývoj,za tři roky si počkám na Logánka MCV 4x4.To bude ....
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "kokeš"
13. 2. 2008 18:03
Re: logáneček
:-( To si pomůžeš s takovou ***u ....
neregistrovaný "Vel Satis"
13. 2. 2008 18:10
Re: logáneček
Mě by Kokeši zajímalo, v jaké mrdce si vozíš zadek ty?
Jinak Logan 4x4 bude, aspoň co já jsem měl možnost vidět, vypadat hodně jinak.
Všem spadne brada. :yes:
neregistrovaný "blazinec"
13. 2. 2008 18:21
Re: logáneček
hele hod treba nejakej odkaz na tu 4kolku.....pls
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2008 14:07
Re: logáneček
:yes:
anonym
13. 2. 2008 19:34
Re: logáneček
zase Sracka pro socialky
neregistrovaný "Ubaj"
13. 2. 2008 19:52
Re: logáneček
Ušetři nás prosím tvých intelektuálních výjevů. Logana mám a jako socka si zatím nepřipadám...
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:06
Re: logáneček
Ty jsi tak mozna nepripadas,ale Vsichni te za ni povazuji kdyz te v te Popelnici potkaji!
14. 2. 2008 21:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - SpiderJ
14. 2. 2008 10:39
Re: logáneček
Dovolil bych si nesouhlasit milý anonyme. Ono totiž, to "socka" je jen úhel pohledu....

Pro někoho znamená vlastnit drahé auto výraz společenského postavení.. Jsou ale naštěstí i lidé, kteří to nemají zpotřebí. Mám známého, který jezdí v Oktávce i když by mohl v klidu sedlat prakticky cokoliv (tím myslím doopravdy cokoliv). Prostě je to pro něj dostačující pohodlné auto. Nemá potřebu si nic dokazovat i když jeho pracovní kolegové jezdí auty s desetinásobnou hodnotou. Jiný známý zase vlastní ono auto s desetinásobnou hodnotou a prakticky nemůže zaparkovat v centru, aniž by se párkrát do měsíce nevrátil k poškozenému vozu..

Nesud´ podle zevnějšku... Je to povrchní a svádí to ostatní k tomu, aby si o Tobě udělali obrázek ubohosti...
neregistrovaný "BeranK"
14. 2. 2008 18:40
Re: logáneček
tisíckrát opakované, ale stále třeba... :yes:
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 09:04
Re: logáneček
...a čím víc lidí to bude opakovat, tím mín to bude potřeba ;-)
neregistrovaný "Honzax"
15. 2. 2008 12:55
Re: logáneček
Je to bl.bec, nevšímej si ho, typický zakomplexovaný volič ODS, poznám je na sto honů - všichni jsou pro ně socky, bolševici, rudá chátra, atd. O bordelu, co dělá jejich milovaná strana, se vyjadřovat nebudu, to je na jinou diskuzi.
Avatar - Falco
15. 2. 2008 21:16
Re: logáneček
Hlavně se vyjádři k bordelu, který tady zůstal po komunistech...
14. 2. 2008 21:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
13. 2. 2008 19:32
k smichu
logan je auto urcene pro Socky..Parodie na auto...A jeste parodie na ctyrkolku... >:D
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "gross"
13. 2. 2008 20:59
Re: k smichu
Napiš v čem jezdíš ty, většina intelektuálů tvého formátu jezdí Favoritem a léčí si mindráky stupidními hláškami na které není nkdo zvědavý.
anonym
14. 2. 2008 20:57
Re: k smichu
Proc se zlobis za pravdu?
Mimochodem nemam sice zadnou super karu,ale momentalne jezdim ve Focusu rok v.07...
Za pravdu se clovek zlobi,Vid?
neregistrovaný "Honzax"
15. 2. 2008 12:57
Re: k smichu
A kvůli tomu jsi jako lepší člověk, bl.bečku malej???
neregistrovaný "uk."
15. 2. 2008 18:43
Re: k smichu
Pravda nekdy boli,Vid?
anonym
16. 2. 2008 08:27
Re: k smichu
Ak si, chudacik, v UK a jazdis na Focuse, tak si socka...
Ale inak dusevne si socka tak ci tak. >:D
neregistrovaný "Franta1"
14. 3. 2008 11:57
Re: k smichu
a v jakém ho máš měřítku? 1 : 120 nebo 1 : 80 ? >:-[]
neregistrovaný "SR"
13. 2. 2008 22:16
Re: k smichu
a pre tebe ja urcenaaa kolobezka kedze si uz dosiahol uctihodny vek 11 rokov a pomalicky mozes zacat jazdit
nabuduce ked sa budes nudit tak sa hraj s babikami a nepis trapne vylevy na tuto stranku :no: :no: :no:
Avatar - Ronault.
14. 2. 2008 18:29
Re: k smichu
To co jsi napsal je zase parodie na na diskuzní příspěvek ;-) ¨Logan je možná určen pro sociálně slabší, ale v čem jezdí psychicky slabší jako Ty? 8-s
anonym
14. 2. 2008 20:54
Re: k smichu
Proc se zlobis za pravdu?
Mimochodem nemam sice zadnou super karu,ale momentalne jezdim ve Focusu rok v.07...
Za pravdu se clovek zlobi,Vid?
neregistrovaný "bimza"
15. 2. 2008 23:42
Re: k smichu
focuse si kupujou v Německu chudí přístavní dělníci.

wartburg 353W
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:02
Re: k smichu
za pravdu se clovek zlobi,Vid?
Namam sice zadnou super karu ,ale momentalne jenom Focus rok vyr.07 ovsem se za neho nemusim stydet...
anonym
16. 2. 2008 11:16
Re: k smichu
A preco by sa niekto mal hanbit za Logana? Len zato, ze je lacny? Dizajnovo predsa neurazi. Nerozumiem tvojmu zmyslaniu. Hned uvadzam, ze Logana nevlastnim.

Mimochodom, s Focusom by som sa velmi nevytahoval, ked uz sa teda mame bavit o hodnotach. Ford dava na svoje auta take akcie, ze si ho budu moct kupit aj v Mozambiku. Jeho hodnota velmi klesa. Zrejme je to priama umera k jeho kvalite.
neregistrovaný "Afroman"
13. 2. 2008 20:04
Číslo busu
Koukám že je to tu debata samejch lepších.... Já proti Loganu nic nemám za ty peníze to plní svůj úkol a to velice dobře. A pro ty co se zúčastní této diskuse prosím (aby se vědělo kdo je socka) ať nakonec napíšou typ svého vozu... :yes: :yes:

Mercedes-Benz C W203 >:D
Rozbalit vlákno
6
anonym
13. 2. 2008 21:30
Re: Číslo busu
hm tak ty si zabil klincek po hlave...

lebo podla auta mozes teda sudit cloveka...zato ze ty mas mercedes benz C...

niekto moze mat aj favorita a nebyt "socka" , nemusi si proste na takych veeciach zakladat.

ja mam passat r.v. 1998 , myslis ze som socka?
Avatar - SpiderJ
14. 2. 2008 10:41
Re: Číslo busu
A podle čeho můžeš soudit člověka? ;-) Jde to vůbec? :-O Myslím, že ne...

Honda Civic Sport 2003
Avatar - Falco
15. 2. 2008 21:25
Re: Číslo busu
můžeš… podle jeho samotného
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:08
Re: Číslo busu
ma pravdu..SES!
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:09
Re: Číslo busu
mas pravdu..SES!
neregistrovaný "Honzax"
15. 2. 2008 13:00
Re: Číslo busu
To některým blbounům těžko vysvětlíš, že kvalita člověka se nepozná podle značky a ročníku auta. Byli vychováni v ,,nové době" s primárními hodnotami typu ,,prachy, blahobyt, užívat si" atd. To se pak těžko vysvětluje, co je to morálka atd.
neregistrovaný "kubo"
13. 2. 2008 21:22
Pekne
Podla mna to auto aspon na obrazku vypada dost dobre...Zo zaciatku sa mi pacil aj stary Logan (ano je to tak) a ak byt akto mal vyzerat novy, a pokracovali by dalej v zacatej cenovej politike tak kebyze hladam auto tak urcite by som rozmyslal aj nad Loganom..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Arnošt75"
14. 2. 2008 06:32
Pozink???
Spoustu lidí z mého okolí ještě odrazuje od nákupu Dacie absence pozinkované kastle. Pokud se jednou objeví i tato "vymoženost" a nepohne nějak drasticky s cenou nahoru tak se pak budeme divit, kolik jich při cestování potkáme.

Jinak pro pobavení diskutérů výše - JSEM SOCKA :-( . Máme doma 2 roky Fabia-combi 47kW r.v. 2006.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:04
Re: Pozink???
Jo,jo....ses Socka!
neregistrovaný "Viki04"
27. 2. 2008 14:33
Re: Pozink???
Dacia už od r. 2008 nakupuje pozink. Čo asi z neho robia? A čierny plech už neberu...
14. 2. 2008 08:14
dacia
kolki z vas sa v dacii logan aj viezli? ja ano, v interieri to ma dost miesta, velky kufor, motor, ktory splna najnovsie emisne predpisy, vyssi podvozok pre nase rozbite cesty, budem radsej ked si budu ludia kupovat nove auta ako dovazat pozliepane vraky s dozitymi katalyzatormi, na Slovensku minuly rok sa predalo viac ojazdenych aut ako novych, mam pocit, ze sa tu staneme velkym vrakoviskom,
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Michal Polan"
14. 2. 2008 09:07
Re: dacia
Stále je většina lidí, kteří jsou rádi, že mají na ten poslepovaný vrak.
neregistrovaný "andy.gee6962"
14. 2. 2008 10:19
Re: dacia
no vies .. ked si ma niekto zvazit ci si kupi daciu za myslim cca 250 000 Sk alebo si ma kupit nejake poriadne dvoj az trojrocne auto co ja viem almeru, astru alebo nieco take z nemecka tak by som silne pouvazoval co si kupim .. aj ked ja osobne nemam nic proti dacii nebyt tych plechov :-(
anonym
23. 2. 2008 22:10
Re: dacia
o kvalitě opelu silně pochybuji
neregistrovaný "JiVi_"
14. 2. 2008 10:36
Re: dacia
sorry, ale dokud to auto nebude vypadat opticky k svetu, proste nebude prijato.Tj ta nejhlavnejsi vec, ktera dela auto autem. A vizas jedouciho Logana je fakt k placi ;-\
Avatar - Ronault.
14. 2. 2008 18:31
Re: dacia
Vizáš Logana ještě není tak katastrofická. Design byl tvořený tak, aby byl co nejlevněji a nejbytelněji v rámci nákladů vyrobitelný. Myslím, že poslání to splnilo. ;-)
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:17
Re: dacia
Co to placas?
V loganu sem jel,spis sem musel jet protoze sem auta prodaval a valezl sem tak pomackanej a vytrepanej,ze nemam komentar!
Hruza des...A jestlize nekdo chvali tento ,,vuz" tak neridil nikdy slusny auto...Projdete ceniky jinych automobilek a zjistite,ze se da koupit za stejne penize nesrovnatelne lepsi vuz...Clovek kteremu jsem toho logana prodaval tak mi po predvadeci jizde rekl,ze si prece jen necha raci starsi corsu...
anonym
16. 2. 2008 11:48
Re: dacia
sa nečudujem, že už autá nepredávaš. Keď si takto získaval zákazníkov. Buď máš 18 s čerstvým vodičákom a bola to tvoja prvá práca, ale sisi to čo si napísal, len jednoducho vymyslel.
anonym
23. 2. 2008 22:14
Re: dacia
To se jistě dá koupit,ale buď se do něj vejde posádka nebo jenom řidič a nákup.Argumenty od člověka,který si po sobě ani nepřečte co napsal a vypustí několik chyb jsou opravdu pádné :no:
neregistrovaný "někdo"
14. 2. 2008 09:46
nová dacia
www.autorevue.cz/…ky/Nova-Dacia-Lo… a zaměřte se na poslední obrázek - i sociál může mít slušné auto ( já osobně preferuju koupit vůz kolem 300 000,- (a klidně bych mohl kupovat auto x krát dražší, ale jsou to vyhozené peníze, netrávím v auto 25 hodin denně abych musel mít něco top, v autě jedu na dovolenou a stačí mi ke spokojenosti, tichý motor, prostor pro zavazadla, Airbagy a klimatizace) a rozhodně bych o takovémhle Loganu uvažoval
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "někdo"
14. 2. 2008 09:48
Re: nová dacia
nedovolilo mi to tam dát celý odkaz.. a tak na autorevue si to najděte. 8-s
neregistrovaný "někdo"
14. 2. 2008 09:51
Re: nová dacia
ještě pro rejpadla : mám VW Passat 1.8 turbo a Hyunadi coupe 2.0 (jedno soukromé, jedno služební)
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:22
Re: nová dacia
No to se mas teda cim chlubit !
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:19
Re: nová dacia
Tak jestli chces slusny auto kolem 300 tak si kup focusa 1,6 (330tis.).Nic lepsiho Neexistuje!
neregistrovaný "blazinec1"
15. 2. 2008 14:27
Re: nová dacia
slusna reznouci socka....ale jinag good 8-s
Avatar - SpiderJ
14. 2. 2008 10:55
Logan Socek a Úplných Vagabundů
Logan je vůz, který své ceně odpovídá komfortem, bezpečností, designem, úrovní zpracování, materiály...

Chceš víc? Pořid´ si to a užívej vydělaných peněz! Od toho jsou dražší vozy. Kvůli tomu jsi fanoušek motorismu. Ale pak je výrazem největší ubohosti a zastydnutí na školních letech jakkoli se posmívat člověku v horším voze... Výrazy jako socka nechápu. Jaký má tohle slovo vůbec význam?!

Mělo by být největším zadostiučiněním moct využít síly vozu k tomu, abych udělal místo dýchavičnému vozu, náležitě si u toho užil akcelerace a ne k tomu, abych se mu nalepil na zadek a sledoval, jak fungují bixenony... Je smutné, že tak báječná oblast zájmu, jako jsou auta je tolik spojená s penězi a závistí...

Ohleduplnost a fair-play tu stále chybí nejen na silnicích ;-\
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "loopic"
14. 2. 2008 11:04
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
:yes:
neregistrovaný "někdo"
14. 2. 2008 11:32
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
dávám :yes: tohle je rozumný komentář, který naprosto přesně vystihuje hlavní aspekty dění na našich silnicích.
Avatar - SpiderJ
14. 2. 2008 11:53
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
Ono to zase tak hrozné není...poslední roky pozoruji, že se situace o něco lepší... Někteří dokonce i přemýšlejí (občas) Jen je třeba vydržet, nenechat se provokovat a dávat příklad.. Což je někdy těžké.. ;-\

Mrzí mě, že takové postoje jsou i mezi fandy motorismu..

My bychom měli být těmi, kteří autům a věcem na silnici rozumí a jdou příkladem... ;-)
neregistrovaný "zvejkal"
14. 2. 2008 14:57
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
:-) :yes:
neregistrovaný "uk."
14. 2. 2008 21:29
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
Co to meles za nesmysli? Jakej komfort,vybava apod.?
Jednou sem v tom strepu jel a vylezl sem vytrepanej a pomackanej jako sardinka.Treba takova drobnost,ze nejdou vubec sklopit sedadla vzadu a takhle bych mohl pokracovat dal..
Jizdni vlasnosti jsou opravdu Mizerny.Jedina vyhoda je,ze podvozek zehli slusne diry,ale to je asi vsechno!Jinak tahle parodie na auto nemuze opravdu nic nabidnout..A kdo rika,ze ano tak je Trouba!
neregistrovaný "neprihlaseny Bárt"
15. 2. 2008 08:10
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
Hele nejsem sice fanda Loganu, ale mel bys vedet, ze sklopny zadni sedacky nema ve standardu ani BMW 3, C-Klasse a mnohe jine sedany. Jojo, i u "poradnych" aut se za to musi platit. Neboli nejdriv si o autech obecne neco nacti a az pak zacni odsuzovat...
neregistrovaný "uk."
15. 2. 2008 18:53
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
Jak muzes srovnavat BmW,Mercedes apd. z loganem?Ty myslis,ze kdyz si koupim takove auto tak,ze nekdy sklopim zadni sedacky?
Ale u vozu typu logan by to snad melo bejt Samozrejmy,no ne? Nebo myslis,ze by to snad zvedlo cenu vozu kdyby se zadni sedacky daly zklapet?
anonym
15. 2. 2008 22:21
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
Tobě někdo něco udělal, že jsi tak útočný? Uklidni se, nikdo ti nechce ubližovat ;-)
neregistrovaný "Viki04"
27. 2. 2008 14:46
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
Nebav se s "uk" (Ligetem), je hrozne ukecanej.
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 09:07
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
Přečti si ještě jednou větu kde je "odpovídá své ceně" a zkus se nad tím zamyslet... ;-) (když to nepůjde, tak vytáhni mluvnici a zkus přečíst aspon prvních pět stránek ;-)
neregistrovaný "uk."
15. 2. 2008 18:57
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
bavime se tady o hloupem sklopeni zadnich sedacek ktery povazuju hlavne u levnejch aut sa Samozrejmost!Nebo ty ne?
Avatar - Hory
16. 2. 2008 00:48
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
Souhlas, Logan je fakt nechutná parodie na auto! V tom snad můžou jezdit jen Slováci a Rumuni, nikdo jinej to auto přece nemůže brát vážně... To si ty * ve Francii snad pořád myslej, že sme 100 let za opicema a nevíme, jak má vypadat pořádný auto? Je to prostě hnus a pánové z Renaultu se můžou jít v tom případě bodnout! Nazdar!
neregistrovaný "Viki04"
27. 2. 2008 15:00
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
Ty pošuk český, vyrábame viacej áut, ako vy. Od marca už aj vaše posraté Octavie. Prečo nevyrábate Tuarég? Aha, zabudol som, vyrába sa v Blave a nezabúdaj, že ste taktiež subdodávateľ rumunskej Dacie ako aj my.
neregistrovaný "Arnošt75"
15. 2. 2008 05:48
Re: Logan Socek a Úplných Vagabundů
:yes:
Avatar - Hory
14. 2. 2008 12:48
Humus
Hnusnej kříženec suzuki sx4 a nissana Qashqai a to v dost nepovedeným vydání!

Svět se zbláznil, jestli se tenhle hnus bude vyrábět... To už snad čínský auta! :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - SpiderJ
14. 2. 2008 13:09
Re: Humus
nestraš s Čínou.. ;-) i když byla to právě čínská produkce, která mě přiměla hledat v Loganu jisté kvality >:-[]
Avatar - Hory
14. 2. 2008 13:16
Re: Humus
Hmm, tak to je zajímavá myšlenka... Jestli ty vždycky nevidíš sklenici poloplnou...? Já jí vidím poloprázdnou >:D
Avatar - SpiderJ
14. 2. 2008 13:19
Re: Humus
Záleží na úhlu pohledu..

V porovnání s Čínskou produkcí je Logan sklenka Beaujolais niveau přetékající hojností..

V porovnání s rozměrově stejnými konkurenty z Evropy se jedná spíš o zbytek včerejší zvětralé desítky... >:-[]

Ale co, proti gustu... ;-)
neregistrovaný "BeranK"
14. 2. 2008 18:59
Re: Humus
Už tady dneska s Čínou někdo strašil. Jenže je to asi tak, že buď budou Číňani vyrábět auta, na která se bude brát stejný metr jako na auta euro-japo-kor-americká (ekologie, bezpečnost, ale třeba i recyklovatelnost dílů) a pak jejich cena nebude zase tak odlišná. Náklady na výrobu auta jsou tvořeny náklady na vývoj (všude stejně drahý a kopírování se lze dostatečnou vůlí a legislativou bránit), výrobní zařízení, logistika, provozní náklady, distribuce, reklama, servis - vlastní náklady na pracovní sílu tvoří 1,5-3% ceny auta při prodeji distributorovi. Na tom se zas tolik ušetřit nedá. Líbil se mi rozhovor s zástupcem KII v ČR. Řekl, že dneska jsou auta prakticky všechna stejně drahá (srovnatlené typy - pochopitelně) a KIA nasadila nejnižší možnou rentabilní cenu, aby se dostala na trh. Dalším momentem je pak i úroveň vybavení, nebo i to, co je standardem pro tu či onu značku. Citroen C4 ve stejné výbavě jako Golf je dražší než Golf (překvapilo mě to a dost), rozdíl je v tom, že Golf se na rozdíl od Citroenu 4 nedělá a hlavně neprodává bez klimatit)zace, elektriky, rádia a řady drobností, takže nejlevnější provedení Golfu je samozřejmě mnohem dražší než nejlevnější provedení Citroenu C4 bez této pro Golf "základní" výbavy. A to je to, co Logana dělá laciným, ale co by (při stehném metru) znemožnilo Číňanům udělat levnějšího čínského Logana. Čínské kopie totiž jsou pouze napodobeninami a ne identickými kopiemi.

No, to jsëm se rozepsal trochu jiným směrem, ale jinak díky za tvé dnešní příspěvky, nejsem tady jediný, koho potěšily... :yes:
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 09:15
Re: Humus
Já se právě bojím toho, že čínská auta budou šetřit hlavně na materiálech a úrovni výroby..
Ušetřit se tímhle stylem dá třeba tak, že např. na stroji nastavíš vyšší tolerance rozměrů vyráběných dílů a ten pak může chrlit rychleji, tzn. spotřebuje méně energie, kratší dobu platíš lidi, kteří ho hlídají atd. atd...

Důsledky jsou jasný, v kombinaci s levným materiálem...BRRR, až z toho běhá mráz po zádech..v tomhle autě bych teda sedět nechtěl..
Proto se možná částečně zastávám Logana. Jasně, v porovnání s rozměrově stejnou konkurencí je to šunka.. Ale pořád není nebezpečná..

Díky za pozitivní kritiku :-)
Avatar - Falco
15. 2. 2008 21:27
Re: Humus
Dobrý názor :yes:
neregistrovaný "Alessio."
15. 2. 2008 20:29
Re: Humus
Nedávno jsem o Beaujolais niveau slyšel, že to vlastně jsou nekvalitní patoky, které prodává geniální marketing (zaslechl jsem slova jako "burčák" a "šaratice"). Takže možná tak daleko s tím Loganem nebudeš...co je ale potom produkce od žluté řeky, to si nedovolím zveřejňovat :-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Logan
Mám jako pracovní Logan MCV a zatím ok.Neříkám,že to je supr kára,ale jako pracovní auto funguje na 1.Ať mi nějakej chxtrolín poradí jiný auto,ne dodávka,ne starý,s velkým kufrem do 230 000 Kč.Takže ty kecy píšou jen s prominutím bezmozci.Než koupit nějakou ojetou vyskákanou ***,tak mám za ty love nový auto se zárukou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 09:17
Re: Logan
Tak tak...To je přesně to, co Logan prodává.. Cena vs. užitek ;-)
neregistrovaný "DS"
15. 2. 2008 02:58
mladí, krásní a bohatí :)
Koukám, že jsou tady zase samí mladí, krásní a bohatí >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 09:58
Re: mladí, krásní a bohatí :)
to už tak u anonymních diskuzí bývá >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 2. 2008 13:00
SUV za babku
Tohoto Logana se musím zastát.Bude to SUV,které splní sen lidem,kteří by rádi vyjeli i mimo silnice,ale vůz jim to nedovoluje.A pokud bude vypadat takhle(nebo alespoň podobně),stane se to,co tu napsal Vel Satis:všem spadne brada
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 2. 2008 22:16
Re: SUV za babku
No brada jim jiste nespadne, protoze rendlik a dacia. :-!

Nicmene nemam nic proti Dacii - ono je to tak, ze takove auto narozdil od rendliku alespon nic nepredstira - ani to ze je hezke, ani to, ze je kvalitni, ani to, ze je spolehlive. Proste poradny kus auta za kratke prachy pro obycejne lidi :yes:

Kdyby francouzske spolecnost nechybel ve vhodny okamzik nejaky ten Ceaucescu, mohli byt dnes uzx davno velka Romania, neboli zeme vsech Romu. A nemuseli by alespon trapne predstirat, ze umeji vyrobit auta podobne tem nemeckym, svedskym a japonskym. Protoze by to bylo vsem jasne. :-!
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 2. 2008 22:59
Re: SUV za babku
No přesný odkaz neznám, ale zkus si zadat v Googlu logan 4x4 a tam najdeš dost pravděpodobnou podobu.
Nejsem fanatik do Loganu, ale kdo čekal takový úspěch?
Troufnu si tvrdit, že nikdo z přítomných. Předpokládám, že velmi podobný úspěch bude mít i čtyřkolka.
Navíc. Logan II není Sandero. Logan II má jinou podobu.
Jen předesílám. Pakliže půjde do výroby co jsem viděl, Octaviáni zkolabují.
Ghoson ví, co dělá.
:yes:
neregistrovaný "slim182"
16. 2. 2008 11:39
Není trochu od veci?
Není ten vzhľad trošku vlastne moc odlišný od starého Loganu?Podľa ňa tento Logan nebude mať taký úspech ako starý Logan. Ľudia si už zvikli na starého Logana a nemyslím že s radosťou privítajú tento štýl. :-( skalamli ma, aj vás?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ":-)..."
16. 2. 2008 19:04
:-)...
Logan je dobré moderní auto. MCV je super a dál se uvidí. Vždy platí raději nové než ojeté !!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hory
16. 2. 2008 21:44
Re: :-)...
V čem je logan "moderní auto"? To mě zajímá... Ale souhlasím, radší novej sráč logan, než vojetej sráč cokoliv..