Keď bude predbiehať druhé auto na diaľnici tak sa to bude môcť časovo prirovnať k vzájomnému objehaniu kamiónov >:D podľa mňa to nie je budúcnosť znižovať počet válcov :no:
pride s nimi aj nova 208micka od pezota aj nove clio od renaultu , trojvalce ponuka aj nova micra od nissanu akurat fiesta ich bude mat s turbom na rozdiel od pezota ;-)
vacsia sranda bude ked pride BMW 1 s trojvalcami :yes: >:D to mnohi neprekusnu uz sa tesim
Já bych to nepřekousnul ani u té Fiesty nebo Clia. U toho BMW je to jiná káva - vždyť už v 50. letech vyrábělo BMW auta Isetta s jednoválcovým motorem, takže tříválec je pořád ještě dobrý >:D
vrchol downsizingu: při ekojízdě poběží jen JEDEN válec, v případě akcelerace poběží DVA válce a PRVNÍ turbo, pokud senzory detekují při předjíždění probliknutí světel kamiónu v protisměru, zapojí se TŘETÍ válec a DRUHÉ turbo.
TŘETÍ turbo se zapne jen když řidič přepne volič na středové konzole z modu "Norma" do modu "Sportlich" :-!;-)
Netěším se na to,ale jednoválce jsou na cestě.Příjemný brumlavý zvuk,žádná výdrž,servisní náklady stoupající nad rámec pořízení nového vozu.Mají to kluci šikovně vymyšlené.Najedeme 120 000km a šup autem do rybníka.Módní trend je zakrátit,tříválcovatět a následně babetoidně chodit pěšky.Oni šetří SVÉ náklady a ty zákazníku,ty se třeba po..... ! Bude-li to možné,nikdy si nekoupím takovýto výrobek a ani do firmy mi nesmí tři a méně válců.