Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Hyundai ix30 – Korejec pro rodinu

Hyundai zatím nabízí jediné MPV, model ix20. Pracuje se ale i na větším modelu ix30.
Zpět na článek
16. 2. 2012 14:49
16. 2. 2012 19:47
17. 2. 2012 10:20
16. 2. 2012 22:38
17. 2. 2012 09:08
16. 2. 2012 17:15
16. 2. 2012 17:46
16. 2. 2012 18:27
17. 2. 2012 10:30
17. 2. 2012 13:35
17. 2. 2012 09:05
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2012 14:49
tesime sa
uz nech je tu :yes:

poradie znaciek v rusku: januar 2012

1.Lada 29.034
2.Kia 11.009
3.Renault 10.909
4.Nissan 10.780
5.Hyundai 10.208
6.Chevrolet 9.727
7.VW 8.298
8.Toyota 7.956
9.Ford 6.541
10.Daewoo 4.807
11.Skoda 4.752
12.Opel 4.405
13.GAZ 3.954
14.Mitsubishi 3.001
15.UAZ 2.910
16.Peugeot 2.780
17.Citroën 1.865
18.Suzuki 1.643
19.BMW 1.548
20.Mazda 1.535
21.Mercedes 1.502
22.SsangYong 1.486
23.Audi 1.440
24.ZAZ 1.060
25.Lifan 1.050
26.Fiat 1.008
27.Great Wall 843
28.VW Vans 801
29.Chery 762
30.Subaru 730
31.Infiniti 687
32.Lexus 621
33.Land Rover 593
34.Geely 590
35.Honda 506
36.Volvo 463
37.Bogdan 374
38.IZH 226
39.Porsche 146
40.Haima 137
41.Cadillac 130
42.Jeep 123
43.MINI 105
44.Mercedes Vans 103
45.TAGAZ 76
46.Jaguar 65
47.BYD 52
48.SEAT 35
49.Isuzu 14
50.Dodge 4
51.Vortex 2
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Guttalax
16. 2. 2012 19:47
Re: tesime sa
;-) Tady to až tak optimisticky nevypadá [odkaz] Ale tak jak v Itálií KIA nevlezla do první padesátky,tak její model RIO uchvátil taloše a prodral se v Gennaio na 27 místo.Rusáky asi taky nadchl .To vypadá na Ryjománií >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2012 20:13
Re: tesime sa
vyzera ze rio sa uz zacina presadzovat, predpokladam ze aj novy ceed sa uz vyraznejsie presadi, ved stare rio tiez nebolo v eu ziadnym bestsellerom a nove fachci uz paradne, uvidime

silnu poziciu v rusku ma aj hyundai nissan renault a chevrolet, samozrejme neohrozena ostava lada.

na slovensku je rio stvrte za januar v triede malych auta za fabiou polom a cliom
17. 2. 2012 10:20
Re: tesime sa
Já nevím, ale 4. místo a něco přes 5000 prodaných kousků za měsíc mi nepřipadá jako tak špatný výsledek (když první dvě jsou místní Lady a třetí Hyundai Solaris - zřejmě místní název pro nový Accent - ze stejného koncernu).
16. 2. 2012 22:38
Re: tesime sa
Som prekvapeny nizkym poctom Fiat....ten sa akosi uz nepredava vobec...snad az na Taliansko
17. 2. 2012 09:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 2. 2012 17:15
Vopatrník
Podoba téhle vývojářské verze se nějak extra od roku 2010 nezměnila, Jestli bude Hyundai ještě nějakou dobu otálet, zestárne mu prototyp pod rukama v důchodce. Podle "leaknutého" kalendária modelů Hyundaie a Kie je (po několikáté odsunutý) termín představení modelu 2.Q 2012, tak uvidíme. Myslím, že kromě našponovaných kapacit jde o to, že HKAG v segmentu MPV hodně opatrně našlapuje. Jejich předešlé generace - Rondo/Carens i větší Sedona/Carnival/Entourage - dost tvrdě propadly hned někdy na začátku krize a trh celkově asi není příliš na MPV naladěný. Mnohem chytlavější pro zákazníky jsou dnes crossovery všeho druhu. Kdyby byl po MPV hlad, HKAG by si určitě už dřív našla způsob, jak ho dostat do výroby.

Jinak možná zpětně stojí za povšimnutí, že koncept HED-5 i-mode patří mezi první kreace z Bürkleho éry u Hyundaie, bok po boku třeba s Arnejsem jako předskokanem první generace i30. Takže z dnešního pohledu jde opravdu o archiválii. Přidávám ještě odkaz na pár dalších fotek z testů z loňska, na kterých jsou docela dobře vidět některé linie, ovšem to zalomení na zadních dveřích mi nepřestává vrtat v hlavě: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2012 17:46
Příjemné
Tak pohledově délka vozu a mohutná záď působí velice dobře... uvidíme... každopádně tento typ rodinného vozu se Hyundai jedině vyplatí! :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2012 18:27
ix30
Třeba se jim podaří udělat slušné auto. Je fakt, že v této třídě to budou mít těžké, je tu spousta zavedených hráču, kteří své kvality již předvedli. Navíc odsouvání termínu uvedení vozu tomu příliš nepomáhá. ix20 to má přece jenom jednodušší, kde má ve tříde mnohem menší konkurenci.
Rozbalit vlákno
3
17. 2. 2012 10:30
Re: ix30
Fakt je, že HKAG s Vengou/ix20 se pokusili odlišit jaksi v duchu VW pojetí MPV jako zvětšeného hatchbacku a z pohledu na trh ČR se zdá, že se trefili, ale neznám světová čísla. Jinak i v malém segmentu je jasná konkurence Opelu a teď nově i Fordu, když necháme stranou Roomster. C-třída je určitě ještě náročnější a myslím, že cenový aspekt ("láce") nebude to hlavní, když vezmeme především lowendovou cenotvorbu Renaultu u Scénicu plus příchod Lounge. Čili kromě realistického nastavení ceny půjde hlavně zase o pro zákazníky chutné odlišení od konkurence v koncepci a vychytávkách, nebo o nějaký skvělý benefit. Jistě je i otazník nad výrobními kapacitami - když se to bude muset dělat v Ulsanu, prodraží se to dopravou atd. Přitom jsou malá-střední MPV záležitost hlavně evropská - a v Evropě HKAG opravdu volné kapacity nemá, muselo by investovat do jejich dostavby.
17. 2. 2012 12:33
Re: ix30
Ano,budou muset nastavit dobrou cenu a třeba nějaký ten bonus. Je fakt, že mají v rukávu pořád 5 letou záruku, což je pořád odlišuje. Právě, kapacity nejsou, tudíž se asi bude na auta čekat. Diesly HK má, ale benzíny tam taky musejí nějaký dát. Základ 1.6 dobrý, potom ještě ale musejí jít dál, snad přijde to turbo 1.6. U nás se s ix20 trefili, taky nevím, jak je na tom celkově. Meriva má dost nedostatků, ale jízdě je na špici. Co ford to uvidíme, zbytek je spíše do počtu, taky nepočítám Roomstera.
17. 2. 2012 13:35
Re: ix30
O ceně samozřejmě teď uvažujeme hypoteticky. Vycházím z předpokladu, že Hyundai by asi neměl chtít pouštět se do cenové války o nejlacinější MPV s Renaultem a už vůbec ne Dacií. Renault řeší výrazný propad prodejů (díval jsem se na leden v Evropě) a Dacia je spodní patro low-endu. Zkušenosti třeba Citroenu navíc ukazují, že ani cenový striptýz nemusí pomoct. A protože Hyundai/Kia se všemožně snaží posunout vnímání své značky z low-endu do středu mainstreamu, je pro ně tlačení ceny někam ke kotníkům dost vošajslich, dávali by tím najevo, že si s tou svou proklamovanou stoupající kvalitou a hodnotou zas tak moc nevěří. Dlouhá záruka je fajn, ale lidi si už zvykli a konkurence se kysele přidává taky, tady už by to pomalu chtělo zase nějaký nový nápad ve službách. Na auta by se čekat nemělo, to je problém, lidi to nemají rádi a hodnotí to jako špatnou službu - souhlasím s článkem, že je to opravdu jedna z vážných překážek a H/K by ji měli odstranit předem. -- Pokud jde o samo auto, souhlasím, víc motorů určitě ano, však taky na downsizovaných oturbených pracují, pokud vím - a čas potvrdí, jestli ta oklika přes zavedení GDI byla správná volba. Myslím ale, že kromě toho by ix30 taky měla přijít se svou specialitou, extrovkou, kterou budou lidem nutit do hlavy. Udělat prostě jenom další MPV s trochu jinou kastlí by asi nikoho nenadchlo.
Avatar - strýček BOB
16. 2. 2012 19:10
Hezký automobil...
Musím opravdu smeknout, v těch hadrech je to jeden z nejhezčích vozíků hjandéé, co jsem dosud viděl. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Guttalax
16. 2. 2012 19:50
Re: Hezký automobil...
;-) Částečně s tebou souhlasím.Ony to jsou nevyzpytatelné vozy. Jak píšeš korejské vozíky >:D >:D >:D
17. 2. 2012 09:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0