Fiat právě testuje nástupce legendární "pětistovky", nový Fiat 500 jsme mohli vidět jako koncept loni na ženevském autosalonu. Tehdy pod názvem Trepiúno.
VW Brouk II nevyvolal revoluci... ale prostě se "jen" prodává... Jakž takž. MINI muselo dopadnout dobře... pokud máš v sobě jeho úspěchy na Monte Carlu... a pokud ho má nyní pod křídlem BMW... výsledek se dostavit musel. MINI je dokonalá ikona. Vším... je to malá milá raketa. Ovšem pětistovka... to bude vejbuch tisíciletí... Už se to blíží... tak se pomalu na to připrav...
Já bych v tom zase takovej vejbuch neviděl je to nástupce seicenta sice ten design vypadá pěkně a bude to určitě větší trhák než seicento tak si myslim, že takovej vejbuch to nebude, protože kromě vzhledu a snadnýho parkování ve městě to nic zajímavýho nepřináší.
Jak koukám, tak se tu trochu naváží určití lidé do Mini či New Beetle. Pánové, ono na autě samotném zase tak nezáleží. Záleží na marketingu. Takové Mini ho má na jedničku, ale takový VW New Beetle by si zasloužil dostat přes držku!
Problém Beetlu není jen v marktetingu. Dnes je to auto už okoukané a ne každý chce dát tolik peněz do auta, které myslím ani jízdně (oproti Mini) nepřináší. Navíc původní VW Brouk bylo auto, které mělo řešit poválečnou motorizaci, mělo tedy k tomu adekvátně nastavenou cenu. New Beetle přišel jen jako imageovka za zbytečně velkou cenu. Ano Mini také není nejlevnější, ale přišlo v lepší dobu, navíc jeho design "jen" nově interpretuje původní auto, takže je v něm částečně zachován ten duch Mini. Kdežto VW nevyužilo původního vozu a vytvořilo vůz, dá se říct jen inspirovaný půodním Broukem. Takže těžko marketingem odkazovat, vyjma jména, na původní duch brouka, když to auto ho vlastně nemá. A navíc přišlo příliš brzy. Mělo přijít až nedávno, zhruba tak co Mini.
Mě se teda New Beetle dodnes hodně líbí. Cena, no v US to moc neřeší. Ale design je nadčasový :yes: To že na Mini jízdně nestačí (ovladatelností, bezprostředností reakcí, tvrdostí podvozku, absolutní nadvládou řidiče nad strojem... ) o tom žádná. Na Mini totiž nestačí vůbec nic... možná motokára, ale kdyby měla diferenciál >:-[]:yes:
Není tam spojitost detailů ale celkového tvaru. Přesně naopak jako u Mini - to auto doporučuju. Vlítni do Autecu nebo k Bychlovi ;-) a pořádně jim ho tam prožeň. Žádný ONE, pěkně COOPER, ať víš co je to požitek z jízdy ;-)
Nepochybuji o tom, že Mini je jízdě někde jinde. To je prostě čistokrevný sporťák. Tady už je to otázkou preferencí. Ale podat něco, co stojí na podvozku Golfa jako jízdní šmejd, tak to ani náhodou. Každý, kdo jel s NB ti potvrdí, že to auto má nesporný sportovní charakter, ale zároveň se s ním dá i běžně jezdit (je sice tvrdí, ale...). Kdo řekl okoukané? O tom si běž promluvit s lidma pokaždé, když to auto někde zastaví. Já osobně nevím, Brouka v něm prostě vidím. Je to brouk...
Já řekl okoukané. Ne snad tím, že by na každém rohu stál jeden, ale spíš, že jeho vzhled je za tu dobu co je, už dost známý a tak tedy marketing dnes už nemůže těžit z "hladu". Prostě to prokoučovali na začátku a 10 let vzhledově starý auto už dneska nikdo moc nechce no. A za tu cenu už vůbec..
Račte pane, při vašem vzdělání, prominouti, ale z čehopak soudíte na "vejbuch tisíciletí" ??????? Mne připadalo přímo jako svatokrádež gdyž Fau Vé (záměrně neřikám FujVé) uvedlo na trh Nového Chrobáka - gdyž automobilka nectí sama sebe, a z legendy udělá jen rádoby módní paskvil, no tak to tedy fuj a :no::no::no::no::no::no::no:
Brouk je tam, kde je mu fajn... u středoškolaček v USA... na druhou stranu, pokud se na něho podíváš střízlivejma očima, není mu co vytknout. Ostatně jako dárek ženě k třicetinám... sklidíš aplaus. ale jak píši nahoře, žádnej velkej prodejní úspěch... No, a 500 na tom bude řádově hůř... každému se nám bude líbit, ale nikdo si jí nekoupíme... to je můj dnešní odhad. Tak mě nekamenuj a vyčkejme... snad do roka...
Nekamenuji tebe anóbrž VW za to co provedli s legendou. Ta tradice se přece dala použít snad i jinak, pokud tedy už chtěli Brouka exhumovat. Takhle je to IMHO prostituce vlastní historie, a to dobře není. Doufejme že si Fiat z této chyby svého konkurenta vezme ponaučení a nezachová se ke své legendě stejně macešsky.
Bude to absolutní propadák nebo trhák prodejních statistik? Sám jsem zvědav. Panda dopadla dobře, GP ještě líp. Čeká nás na podzim Brava a pak tohle pětikilo. No, uvidíme. Každopádně každý nový Fiat je dnes prezentován stylem úspěch/neúspěch. To že auto se může prodávat jen tak samo, normálně jako ostatní, na to asi v této souvislosti nikdo nemyslí. PS: řídils někdy fiata?
Já si nemyslím, že by to byl propadák a la NB, ani úspěch ala Mini. Podle mě se to bude prodávat průměrně a každý kdo bude chtít miniauto o tom bude uvažovat. ;-)
Já myslim, že absolutní propadák to určitě nebude a když už nic tak v mateřský Itálii se určitě bude prodávat slušně. Někde jsem četl, že cena by měla být na naše kolem 250tis. Ještě jsem zvědavej jak bude vypadat interiér a jestli to řešený jako 4 sedadlový nebo jako 3+1. Měla by snad být i verze Abarth. Někde jsem četl, že by měla být i Panda Abarth někdy příštím rokem to bude taky zajímavej stroj :-) . A kde ses dočetl, že nástupce současnýho stila bude zase Bravo? To bych celkem uvítal protože jsem majitelem Brava ;-)
Tak já jsem se to dozvěděl včera od prodejce v Ostravě, údajně to bude brava a ukázali mi i jednu fotku (i když hatchbacku, takže možná bude i bravo/brava), jak by snad měla vypadat. Pokud si na GP představíte vepředu světla z Mazdy 6, možná trochu ala Mercedes CLS, tak nějak podobně... :-)
Bohužel to s tím GP není tak růžové, včera jsem vzal svoje auto na letní prohlídku k autorizovanému ostravskému dealerovi, dále jsem nechal měnit olej, filtry a brzdovku a mezitím se mě ujala velmi ochotná slečna, která se mnou projela docela dlouhou předváděčku. Co jsme se dali do řeči, tak mi prozradila, že zatímco panda se prodává velmi dobře, tak GP se v Ostravě prodalo zatím jen SEDM! :-( Docela mě to švtve, po včerejšku vím, že je to zatraceně dobré auto za slušné peníze, takže věřím, že i nová pětistovka bude povedená a jestli se nebude prodávat dobře, nebude to chyba jí samotné.
Tak s těmi urážkami prrr!!! Jde spíš o to, jak mi ta slečna říkala, že každý se projede, je nadšený designem, pochválí motor a zpracování a nakonec si zajde koupit fabii, "protože ji má soused". A to je asi problém v celé ČR. Lidi většinou nemají mozek a rozum, ale za to závidí a opičí se o sto šest. :-(
Tuž tu u nas na drsnem severovychodě se mluvi ta jak se mluvi, bo drsny region tuž aj drsny jazyk. Kdybys tu ku nam baj gdy zavital a co baj nepjekneho nědaj bože vymamlasil, tuž krom teho "cyp jak lampa" možeš uslyseť baj tež třa take: "Ty smyku odrana!" Bo tež: "Ty pytlu zvalana!" Tuž to emen tak na okraj aby řeč něstala. Tuž tak.
Klidně přeložím do jazyka českého spisovného co jasné není. No kamarádka z Olomouce by místní dialekt znáti mohla, byť hanácké dialekt je tas úplně jiné. Ale cituji "nerozumim ani cyp" tak to jsi použil toho "cypa" správě, až tě podezíram že po našemu umíš.
Ono to slovo "cyp" je takové řekněmež až magické neb jest používané na mnoho rozličných způsobů. Řekne-li někdo něco o čemž si myslíme že to není pravda pak použijeme tuto frázi: "Ale cypa stareho"
P.S.
Vyjádřím svůj názor ano? GTI už mě fakt začíná s...t. Začíná být hodně trapný. Ale když říkám hodně, tak myslím hooodně.
Kdyby si něco věděl o autech, tak by si nikdy takovou blbost nenapsal. už sem ti to psal minimálně 100x, tak sem musel po 101.
Jinak český trh není směrodatný, lidi jsou tady hloupější než kdekoliv jinde a o Ostravě to platí dvojnásobně. A to, že Ostravský dealer prodal jen 7 ks GP, je taky tak trošku jeho chyba...
Teď jen přemýšlím, jestli si ten stejný wolff co tady jindy píše... Absolutně nechápu tvůj přípsěvek. Ano ten můj je OT k MB CL, ale proč mi píšeš že tě se.re GTI??? Jakou blbost? A co si mi 100x psal? Nespletl sis náhodou tlačítko odpovědět u jinýho příspěvku a neuklik ses?
Se mi to taky nějak nezdá, že by to auto z odkazu byl krám >:D (a navíc za ty prachy???). Se tady asi herr Wolff tróchen uklik (neb mýliti se jset lidské) - tohle mělo určitě patřit pod "500 propadáků". A i já čekám že nám to GTI někaj vysvětlí, proč soudí tak ostře a tak brzy.
zkušenost se většinou zakládá na jisté ZKUŠENOSTI s autem. Seděl jsi v těch autech, která jsi odsoudil? Počkej....teď mi to dochází...tys Punto odsoudil podle zakamuflovaného spy-fota... >:D;-) >:-[]8-s >:D
Ne ne... jen si najdi, co jsem u fotek o něm pěl... Já si ho pak pěkně prolezl, když vyjelo... Koneckonců, kde myslíš, že měla pětistovka motor? A jak se startovala? P.S. Píšeme o prodejnosti auta... na to v něm nemusím sedět, abych odhadl, jestli se tu bude dobře prodávat, třeba Rolls-Royce.
Uklidni se Woffe, já nemohu za to, že Fiat neudělel deset let dobrý auto. To si vyřiď s šéfem Fiatu. De Silva jim kdysi zbouchal Coupe... a ještě dneska se za ním ohlídneš... no, jo, ale jinak co bys mi tak předhodil? Nic... skoro nic... Pandu, vím. GP je zpředu neskutečně ošklivé auto... to snad vidíš i ty. P.S. Jestli máš se mnou problém... představ si pří čtení mých příspěvků... třeba... že po mě rajtuje Fiat 500 >:D;-)... a když už jsme u něho - tvrdím, že to bude retro-propadák. Tak uvidíme.
GTI ty si fakt šulino... Nove Punto je velmi pekne(maska ala Maseratti),Fiat Bravo detto a 500ka je maly klenot. Aj Stilo 3dv bolo dezignovo pekne afto...Nemyslim ze Fiat ma problem z dezignom, skor zo zlou povestou ohladom spolahlivosti....coz je uplne iny problem.
mám dojem ,že pôjde o model s dvomi identitami.bude miniauto dostupné pre široké spektrum zákaazníkov a potom exkluzívny miniautomobil s drevom,kožou a všetkým čo k tomu patrý....
Bude to jedno z nejhezších miniaut a navíc bude vyvolávat emoce na staré časy.Pokud to u Fiatu nepřeženou s cenou, tak bude Fiat jeno z nejprodávanějších mini. :yes:
Ano ano ano, také mám ten podobný pocit. Kdo hymbajz jinej by byl schopen udělat sexy malý auto než Italové, jmenovitě Fiat. Jsem tedy také v očekávání a doufám, a držím Fiatu place, že to výjde. Tož tak.
Jo CL je krám, k tomu v tuningu. Tohle je o 500 radostech. Sorry, ja nekoukám na koho reaguju, prostě píšu an poslední odkaz reaguj... Každýmu to dojde...
Zbytek bylo na GTiho, nemám ho rád, jak dokáže od VW vychválit do nebes i ten nejvěší propadák, což NB jistě byl. No prodává se, i kdyby se prodaly 2ks, tak se dá říct, že se prodává...
Tenhle Fiátek, to bude bomba, sám se na něj těším, pokud bude fungovat nový silniční zákon. Idální auto. V případě potřeby... Sám jezdím téměř furt sám, po městě... Koupím tohle. Spotřeba 4 litry max, kufr dostatečný, přitom nejmodernější technika v hezoučkém a roztomilém kabátě. Ne ne, tohle bude trhák... Jak říkám, ne tady, ale ve světě... I v Německu se bude VW divit jak se tohle auto bude prodávat...
Á pan bude asi trochen drsnej (i nick by tomu napovídal). No budiž měj si svou pravdu, CL je krám = velký, drahý, rychlý, moc žeroucí, čili pro tuto zemi díky jejímu zákonu a někerejm taky lidem asi tak trochen možná nepoužitelnej. Ale je kásnej, překrásnej, prostě špica svýho oboru, a to stačí. Tož tak.
Tak nějak by se to dalo přeložit... Krom toho bych dodal krapet nespolehlivý atd. jako už v poslední době každý Mercedes... Ale jak říká klasik, proti gustu žádný dišputát... :-)
Asi jsi nikdy neseděl ve FIAT 500... to bylo tak malý auto, že když jsi s ním jel kolem Matějský pouti, lezly ti do něho děti a cpaly ti do kapsy pětikoruny... Bylo to krásné autíčko... Ideální ovšem bylo, pokud ho vlastnil tvůj soused... a tys ho zdravil po ránu ze svého Ferrari... Fiat 500 nemůže přece znamenat to, co MINI... Můj tip je, že to bude retro-propadák. Ostatně prodejní výsledky u těchto malých aut vidíš u Smartu, ne? Evropa není Japonsko, Wolffe. Nebo ty si myslíš, že začne nějakej baby-boom? Zrovna u Fiatu... kterej ti nabízí Pandu? Asi nevíš, že mladí lidé mají zpravidla děti... a když jsi starší dáma, tak tě buď vozej, nebo máš Golfa... Přeju Fiatu jenom dobré... ovšem jen mé přání nestačí... musel by začít vyrábět zase auta, která oslovi. Croma... dobrý, ale přijatelné tak od Renaultu. PUNTO - všechno a nic... Maserati chudejch... to je jeho novej cejch... špatnej cejch... pokud víš, co znamenala první generace Fiatu UNO. Pětidveřové Stilo (ani nevím, jak se jmenuje)... to považuješ za výkvět nižší střední? Jen třídveřové Stilo je povedené... ovšem citelně mu chybí dveře... Takže - Panda... jo, jediné auto od Fiatu, které stojí za to si ho koupit - PANDA. Víš snad o jiném? P.S. Co má společného silniční zákon s pětistovkou? To se spíš budou kupovat luxusní auta se slabší motorizací... nikoliv menší auta...
GTI, divím se, že jsi nenapsal, že auto pro páprdy je Corrola >:D . Jinak...opravdu se netěším, až se budou prodávat Audi A6 1.6 ecoline... ;-\ . PS:Punto je maserati chudejch, maserati je Aston-martin míň chudejch,Aston je bentley střední třídy,bentley je rolls-royce vyšších středních tříd a pracháči mají rollse a Veyrony...to je život ;-):-!
Nějak jsi mě nepochopil. Tvář GP má evokovat Maserati... Nevšiml jsem si, že by Aston chtěl vypadat jako Bentley... a o to jde... Proto to - Maserati chudejch... připadá mi, jako by přední masku GP tuzéroval nějakej tuner od Vltavy... co miluje právě Maserati...
jo...reagoval jsem na něco jiného...stejně, co jsem napsal, za tím si stojím (a že Punto vypadá skoro jako maserati? Koho myslíš, že to štve víc...maserati, nebo fiat? >:D )
:-) No... těžko řící, ale pro mne by to byla překážka v koupi. Myslím GP. GP prostě nemá svou tvář... (teda ale, když Mari přišel s Murenou... to jsem smeknul za dokonalý voko).
zato řada Ax má svojí tvář? řada Polo,lupo,golf,jetta,passat.... mají svojí tvář? ne, tohle je tvůj čistě subjektivní názor...pro mě by to překážka nebyla
Ano, FOX, POLO, GOLF... tedy hatchbacky, jednoznačně identifikuješ (nemyslím podle loga) jako příbuzné..., a to včetně Apoštola (právě dle přední masky), říká se tomu umění designu... A ta auta maj svou tvář... VW ji nalezl a závidí mu ji celá Evropa. Vždyť se podívej na ten kozí pysk od Citroenu... nebo tu tlamu od Peugeotu. A porovnej GP a Cromu... to jsou auta z jiných planet... (a podívej se na Subaru... jak se snaží být jednotný... včetně Stelly ;-) , ale vážně... Imp a Trib... prostě jednoznačně zepředu identifikuješ... tohle prostě Fiat dnes nezvládá. Mimochodem... velmi čekám na nové Stilo...
já teda z dálky nepoznám A3,4,6,8...(tak poznám, ale blbě). A to, že Phaeton má stejný designérský nápad jako lupo...to nevnímám moc pozitivně (ale máš pravdu - aspoň v tom je systém) ;-)
Ono to dnes už jinak nejde... podívej na MB, BMW... a AUDI... to je dokonalá unifikace tváře. A naopak - Croma a GP... je prostě vidět, že Fiat se hodně hledá... To AUDI.. maska... to je designové vitězství. MB i BMW jen evolučně upravují. AUDI totálně zlomil tvář a - povedlo se. A vidíš, že je to tvář VW... neboť VW v tom stylu pokračuje u svých modelů. Můžeš si doma namalovat, co bys nejmenované automobilce doporučil za tvář... sám dospěješ k závěru, že to, co vykoumali u AUDI... to byl designový zázrak... Ostatně co s předkem dokáže udelat třeba Lexus... to je nejvýmluvnější. Evidentně se tam tápe... takřka nezapamatovatelný kukuč... o klase (za ty prachy) se nedá ani hovořit. A mrkni na BMW7... pohled z očí do očí vydrží jen silnej jedinec... jo, umění designu.
Tož já to vidím tak že Audi to s tou identitou čumáků už trochen přehnalo (a totéž hrozí i VW). U Mercedesu to maj zas kapánek jinak, tam je ta přední partie vždy trochu jiná, ale přitom je na první pohled jasné o koho jde (a není to jen díky té třícípé hvězdě). BMW to dělá vpodstavě taky tak (ale tam já mám problém s Bangle designem - ty předky se mi vždycky z toho auta líbí nejvíc, dál už bohužel ...). Ostatně sám jsi (správně) napsal že u MB a BMW se jedná o evoluci. A tu obecenststvo přijímá (téměř) vždy tak nějak v klidu a pohodě. Provede-li ale někdo revoluci, pak musí počítat s větší polarizací názorů na obou pólech, jak + tak i - (viz třeba zde probírané Grande Punto). Ovšem pokud je automobilka abych tak řek v permanentní designové revoluci, tak to pak je asi někde něco špatně. Tož tak.
Tak já zase audí čumák za tak zázračný nepovažuju. Fakt to s tou unifikací přehnali, z dálky, nebo když je trochu šero nemáš téměř šanci poznat, jestli k tobě jede A4 nebo A3... Firemní identitu má podle mě geniální třeba BMW. Jednotlivý modely od sebe bezpečně poznáš a přitom už na první pohled je každému jasné, že jde o nějaké BMW. A nemusíme chodit ani moc daleko, i Škoda to má zmáklý dost dobře. Vidíš někde pohybující se obdélníkovej chromovej rám? Jede Škoda... Ale máš pravdu v tom, že FIAT teď dost tápe. Nebo možná jinak. Třeba to patří do jeho strategie, že nemá firemní vzhled. Pak má víc prostoru k dýchání a může každý auto napasovat na kategorii. fakt si totiž nemyslím, že je dobrý, když má téměř shodnou tlamu miniauto i střední třída, jak to dotáhli u Peugeota...
A proč vadí že Fiat vypadá jako Maserati a nevadí, že VW vypadá jako Audi, vždyť je to stejná filozofie...??? Fiat a Maserati patří spolu do koncernu a VW s Audi jsou taky jen dvě značky téhož koncernu, Punto nemá od Maserati rozhodně dál než Polo od A8.
No já bych zas tak skepticej co se tejče té pětistovky nebyl. Jakás takás poptávka po malých autech tady je. A co toto mé tvrzení dokazuje? Už jsem viděl několik "Kolíňanů" aneb jak já jim souhrně řikám "trio Hitchock". A bude-li pro tyhle tři (slovy 3) horrorová autíčka konkurecne v podobě F500 (a já tvrdím že má-li udělat někdo malý sexy auto tak snad jedině Ital/Fiat) tož potom je to dobře. Těžiště prodeje bude samosebou v jeho domovině, a to určitě jako druhé až X-té auto do rodiny. A dovedeš si GTI představit jak taková fešná mladá Italka s krásnejma dlouhejma nohama vystupuje z nějakýho takovýho třeba Kolíňana? Já tedy ne!!! No a co se prodá mimo Itálii, tak to se uvidí - tady bych byl s prognózama trochen opatrnější - jako first family car tedy určitě ne, ale jako druhé, na rozvoz dětí do školky a tak podobně, no proč ne? A co se tejče Grande Putnta: nejí jen bohatý sever Itálie (potažmo Evropy), je i jih. A ten na tom zas až tak dobře není (bohužel). A proč by se třeba tam dóle na jihu nemoh někdo cejtit v "babyMaserati" jako král?. Tož tak.
Pěkně jsi pojmenoval Kolínské trio :-):yes: Ty nohy vidím zcela zřetelně... ;-) U bejbyMaserati je problém s tím, že to je tvář z automobilky a ne nadšence, co si v garáži z GP udělal Maserati za dvě dopoledne...
Tož prauda, může s tím mít někdo problém že je ten čumáček ala Maserati. No a něgdo zas třeba ne. Tohle je kupříkladu vidět názorně na nás dvouch. No a na tom bych to nechal a dál juž bych se v tom nenimral, neb jest to věcí vkusu, a ten máme (logicky) každej něgde jinde. Ale nedá mi to abych si tróchen nerýp: New Beatle designem a hlavě cenou byl teda sedmimílovejmílovej krok mimo.
Done Pedro... zas tak úplně ne. Možná bychom nakonec mohli ocenit, že VW prostě nového Brouka "odtrh´" od souvislostí s minulostí a vyrobil jen na dané téma auto z oblouků... Já ti musím napsat, že opravdu Brouka jako vhodné auto pro ženu vnímám... Stojí dost... to MINI také.
Co se ceny nového Miníka tejče, tak to je jeho jediná tak trochu vada na kráse. Obecně mi vadí když se z legend pro velké množství lidí (abych nějak opsal to nehezké "masy") dělá TOPauto. A s těma ženskejma je to těžký, těm se někdy zavděči je problém. Ta moje by třeba New Beatle odzívala, ani Audi A2 by ji radost neudělalo, chce jen C3 ...
Mě se líbí, jak uvažuješ, že si starší dáma (tím myslím kolem 55) pořídí Guru. >:-[] >:-[]:yes: Ale že se jí bude líbit třeba Yaris, to tě ani nenapadne. Měl by si mít svůj motoristický pořad na ČT. Poplatky platíš, daně taky, tak bys měl dostat prostor i tam. >:D >:D
GTI, fakt mi přijde, že už si postižený... K tomu GP. Nic nevidím. Vidím nádherný auto, které ve své třídě nemá konkurenci a dlouho mít nebude (což je vidět i na prodejních výsledcích). Když se podíváš na předek, tak to Maserati ani Aston není. Je to prostě GP. Podobnost tam, je protože se GP tváří dravě. To je vzhledem k tomu jaké to je auto v pořádku. Furt lepší než Polo s naroubovaným gesichtem Passatu. GP je svoje. Polo je malý golf, golf je malá Jetta a Jetta je malý Passat, který je malý Phaeton. Tohle o GP nemůžeš říct... A potažmo, i kdyby, tak si myslíám, že krom ředitele marketingu VW a tebe to asi nikomu jinýmu nevadí... Nejméně snad majitelům Punta...
Hele a co takhle podobnost Cayanu s Tuaregem? To ti nevadí, že se VW podobá Porsche? Je to pitomost,a le záměrně sem to takhle přehnal, aby bylo vidět, jaké jsou tvoje názory zcestné... No bohudík, že je aspoň prezentuješ slušnou formou...
P.S.
Od Fiatu bych si v současné době v každé třídě vybral s výjimkou velkého SUV. Jediné, kde ti můžu dát objektivně za pravdu je 5D Stilo (to se opravdu vzhledově nepovedlo (bohužel Golf už takhle vypadá 25 let, ale zjevně ti to nevadí)... >:-[]
Jinak ještě jedna reakce...na větu Maserati je Aston... Maserati je Maserati a nějakej Aston mu nešahá ani po píp... Nikomu, ale neberu jeho modlu... Ale fakta jsou fakta...
Nahoře teď píšem o tom, zda je unifikace modelů (AUDI A4, A6, A8) dobrej krok či ne... a já ti píši - jestli patří GP a Croma do jedné automobilky... tak mi napiš do které... vždyť ta auta neodkazují nikde v ničem na svou příbuznost... což je dle mého velká chyba. G5 je dokonalá designerská práce. Stilo 5dv je zoufalost. Maserati je výborná exkluzivní značka. Aston stojí o patro výše. To není mé zbožné přání... Tak to je. Můžeš milovat italská auta... ale nadřazovat Maserati nad Aston Martin, je jako nadřazovat BMW Z4 nad 599GTB... S tímhle tady... v klubu znalců, prorazíš těžko.
Hej GTI mě se třeba naopak líbí, že fiat neroubuje na svý auta stejnej čumák a když se pořádně podíváš tak zjistíš, že GP s Cromou sice nemaj stejnej čumák,ale maj stejný designerský prvky. Navíc je tady ještě Sedici ten taky nemá stejnej ksicht, ale příbuznost s těmi modely nezapře a nástupce stila podle všech zatím dostupnejch obrázků bude hodně podobnej GP. Dříve se taky nědělala auta se stejným ksichtem jako je to teď u některých značek moderní. Jinak je mi jasný, že kdyby VW nědělal auta se stejným ksichtem jako Fiat tak bys ho vychválil do nebe a pěl bys tady jak je VW originální a, že se všichni ostatní maj co učit :-) Jinak GP je parádní auto, které nemá konkurenci pokud tvrdíš jinak tak mi napiš, které auto je v dnešní jednoznačně lepší než GP a Polo tady radši ani neuváděj to už je ohraný a nesrovnatelný.
No GTI, udivuješ mě, že o autech nic nevíš...
Cenová relace mezi Astonem a Maserati je zhruba stejná (Aston je u srovnatelných modelů o něco málo výš), přičemž Aston ještě nevytvořil konkurenta pro Quattroporte. A o autu jako MC 12 se jim může jen zdát... Tím neříkám, že je Aston špatné auto,ale pochybuji, že by měl v technologii na Maserati. Narozdíl od něj nemá z čeho čerpat (myslím technologii). Laserové svařování je jen berlička...
Jinak souhlasím s tím, designerské prvky mají všechny modely Fiat společné, jen ty je nevidíš, zjevně si u těch aut nikdy ani nestál, na tož s nimi jel... S tím společným gesichtem u VW má Abarth naprostou pravdu... Obhajoval by si i skejt s kolečkama, kdyby na tom yblo napsáno VW...
GV designerskej skvost a prodejní úspěch... no škoda, že si to ani ve Vlkohradě nemyslí... Jediné s čím s tebou mohu souhlasit je 5D Stilo. To byl nepodarek a šlápnutí vedle. U VW těch nepodarků a šlápnutí vedle bylo víc... Třeba Polo, G5, Jetta, Passat (alias jezevčík), Phaeton, Veyron...atd atd... Ve své podstatě se povedl za poslední roky korát ten Touareg... >:D a Octavie... O Seatu nemluvím...Nebýt o 40 % levnější než je VW se stejnou technikou, tak se neprodá asi ani jeden...
Pokud je ti design A3 až A8, TT a spol cizí a oslovuje tě Croma, Sedici... tak opravdu pracujem každej na jiné oční klinice... :-) P.S. Nemá význam tu diskutovat o nepodařených modelech VW... které jsou současnými trháky Evropy... :-) , ovšem zastavil bych se u Veyronu... prosím tě, co je na tomhle autě nepodařeného? Vždyť produkce je vyprodaná na dva roky...
Počkejme na nové Stilo... jak "nebude" mít unifikovaný předek s GP... GP je nový model, tak jej těžko porovnávat s Fabií... Ale - co se týká designu, je třeba Fabia třídu výš. Poznáš to za dva roky... kdy ti GP vypadne z oka. Fabia ne... 7 let výroby a je stále jako nová. Jen si představ, kdyby tu jezdilo tolik GP jako Fabií... zejtra bys nemoh´pro žaludeční nevolnost ven. Přes to všechno má GP podařený profil. Chápu, že mladej kluk je očarován... POLO je samozřejmě vyspělejší... má dokonalé křivky (linii bočních oken a záď bez konkurence). Takže kontrast - GP, to je sezónní lítačka, POLO je vyspělé, nadčasové, dokonale střižené auto.
Nechapem,ze vsetko posudzujes na zaklade designu.Ved kazda znacka sa snazi niecim prerazit a odlisit sa.GP sa snazi posobit na emocie,design auta je naozaj pekny.Podla mna nie je podstatne,ci sa auta v roznych triedach danej znacky podobaju cumakmi,alebo inymi stylistickymi prvkami.Ak sa aj nepodobaju,to nie je ziadna chyba.Design VW je usadlejsi,decentnejsi,nehra moc na emocie.Polo nemusi mat zly design,ale ako je napriklad nadcasovy ten zakladny trojvalec ? ;-)
Takze treba brat auto komplexne a GP v nicom nezaostava,akurat vynika lepsimi a uspornejsimi motormi ako VW.
Sorry GTI, ale tohle ja opravdu nazor postizeneho cloveka. Ac s tebou dlouhodobe nesouhlasim, tak rozdilny nazor dokazu respektovat. To co jsi napsal v predchozim prispevku je v.ginalita. Bez se prosimte projet v novem GP, podivej se na ceny a pak si to porvnej s POLOautem ci Fabii. Sam jsem ridil trivalcove POLO 1,2. Muj nazor je, ze ve srovnani s dnesni konkurenci nedosahuje ani prumeru. K designu bych rekl toliko, ze se dle me Poloauto a Fabie muze libit jen fanatickemu vyznavaci nabozenstvi VW :no:
Ne ne. Vydrž a počkej dva roky, pak o GP napíšem... jakej to je trhák. Polo je 4 roky ve výrobě... tak je jasné, že mu nové GP může ujet... Jinak podvozek, jízda s POLEM je stále na vrcholu doby. VeFabii též. Fabia se dělá sedmej rok... tak počkejme sedm let anapíšem opět o GP... Pochop... podívej se na minulé Punto... (to je časový konkuretn Fabie) a podívej sa na Fabii... jistě registruješ na čí straně je umění designu...
Tak co e tyce minule generace punta pred faceliftem buch ho dal rozhodne pred fabii i polo. Facelift se pravda moc designove nepovedl, nicmene kdybych mel volit mezi Fabii, Polem a predchozi generaci punta, v cene kolem 300 350 tis. CZK, tak bych sel jednoznacne do Punta 1,2 16v (teda jeste pred prichodem noveho GP). Dle me je konstrukcne resene jako male auto lepe. Fabie a Polo maji sice komfortnejsi a zaroven stejne jisty podovozek jako punto ale jsou taky o dobrych 150 kg tezsi, pritom maji stejne 4* jako Punto. To spolu s motory jez se tam v nizsich cenovych relacich montuji z nich dela line a ziznive male auta s mizernou a drahou vybavou. V cene kolem 400 - 450 tis CZK je to jina: Fabia 1,9 tdi neni uplne spatne auto. Je treba ale jeste zvazit, jestli se za ty penize oplati koupit... Ja osobne bych dnes za ty penize bral GP s 1,9 jtd. Pokud jde o me tak se dnes Fabia skutecne nevyplati koupit zadna v zadne vybave - vzdy je nejaky lepsi konkurent. Co se tyce nove 500: neexistuje jen cesky trh. 500 bude prodejni zazrak urcite ziskovejsi nez Panda, ikdyz se jich mozna proda min. Zakladni verze odkazujici na purismus stare 500 bude za hubicku a budou se s jeji pomoci delat objemy produkce a na druhe strane budou skutecne personifikovane upravy, luxusni a sportovni provedeni s vysokou marzi (podobne jako jsou na Pandach 4*4, nebo Lanciich) U 500 Fiat planuje dosud nevidanou miru customizace o tridu vyssi nez ma Lancia, dosavadni leader mezi seriovymi vozy teto tridy. Na vanoce ma prijit nabidka predprodeje limitovane edice "mito 500" s dodanim az na podzim pristiho roku. Vyrobce nema strach ze 500 ks uda... Dle me je nova 500 esnci retrodesignu a navic bude na rozdil od Mini nebo NewBeatle skutecne pokracovat jako lidove vozitko. Dle me ma uspech zaruceny. Teda na ceskem trhu to klidne propadak byt muze, ale v zahranici to bude trhak i diky tomu, ze mu nahrava stupidita tvurcu noveho Smartu, ktery ztrati jednu ze svych nejvetsich prednozti (delku do 2,5m) a zustane 2 mistny. Budu se opakovat, ale metry delky dnes vidim spise jako handicap nez jako prednost. Se soucasnym rustem zivotni urovne v CR a poctem aut je uz dnes problem s parkovanim a za 5-10 let se ve mestech nepohneme. Nevyresito ani nove parkoviste ani sirsi cesty - ty muzou jenom castecne pomoci. Stejne tak muze pomoci pokud presedneme z 4-5m limuzin do mestskych aut. Tam kde zaparkuji 2 Octavie se totiz vlezou 4 500...
8-s Hih to je znalec já už fakt nemůžu víš v čem je zásadní problém Fóbie? No v tom, že mi ještě do oka ani nepadla a proto z něj nemůže ani vypadnout :-)Design A3 až A8 já samozřejmě nepopírám to jsou auta trochu někde jinde a když je budu chtít srovnávat s něčím z Italské produkce tak do toho nebudu tahat Fiat, ale Alfu, pro kterou jsem nadšen, ale to je zase věc vkusu. Jinak s tim Polem jsem ti řekl abys to sem vůbec netahal to neni pro GP soupeř ani v jedný disciplíně(vzhled, motor, prostor, jízdní vlastnosti, cena) prostě všechno špatně :no:
Jo a zajímavý je, že Gp se designově blíží spíš k Fiatu Bravo což je auto z 95 roku. Jezdím v něm kyždý den už několik let a pořád mě neomrzelo v segřině fábii jsem jel párkrát jen z nouze a opravdu netoužím do toho auta zase sednout a ani ho vidět :no: I když jsem bohužel odsouzen k tomu ho vídat každý den :no::no:
No mám pocit, že tentokrát už to fakt přehnal... No mylsím, e postižený není, v mnoha příspěvcích ukázal, že inteligenci má, tudíš zastávám názor, že to dělá za peníze... >:-[]
Tak sem si diskuzi procetl celou a je moc pekny jak se tu lidi dohadujou o designu :-)....urcite to vec k diskuzi je, ale je nutno vzit na zretel, ze kazdy ma jine "oko" a tak se mu libi neco jineho. Nazor, ze Fabia po 7 letech v prodeji vypada stale jako nova a je fajn se na ni koukat rozhodne nesdilim a co se tyce jizdy s ni...mno radsi nekomentuju...moc nadsenej jsem z ni nebyl. Co se tyce GTIho......mam takovej pocit ze by obhajoval treba i lejno, kdyby na nem byla nalepka VW (at uz jako znacka, nebo koncern)...mno k 500......jsem na nej hodne zvedav a myslim ze by mohlo ve svem segmentu zaujmout misto "stiky"....proste dravecka, ktereho je nutno se bat :-) (z pohledu ostatnich automobilek)