Konec vlády jednoho modelu? Vypadá to, že se k tomu vše ve střední třídě chystá. Toyota bude chtít v manažerské třídě říci své s novým Avensisem. Jeho první snímky se podařilo vyfotografovat tento týden.
bla, bla, bla....vsak to poznate od GTI-ho, nebudem tu onanovat nad novym modelom ako on....z fotiek este nemozem nic posudit, takze sa zdrzim trapnych komentarov (ako niektori "prokoncernovo orientovani jedinci") ....jednoznacne sa vsak na novy AVENSIS tesim :yes::yes:
BRAVOO TOYOTA! :yes::yes::yes:
Trápny si aj tak. Nechápem prečo sa hneď od začiatku obúvaš do GTI-ho, keď on ešte nenapísal ani slovo. Keď nevieš napísať nič poriadne, radšej nepíš.
Z fotiek zatiaľ nevyčítame nič. Aj navodená vysoká línia okien môže byť zámer. Súčasný Avensis je hodne usadlý, žiadnu športovosť ani nič podobné nevyžaruje, skôr nenápadnú, ale dôstojnú eleganciu. Nový model to možno zmení, ale musíme si ešte počkať. :-)
Proč? protože je to buď PR zaměstnanec VW nebo totální ma..r. Naprosto souhlasím s seki1. (Eště bysme si mohly vyslechnout masáž o evropském naiconalismu - tj. nekupovat nic jinýho než karbice od VW)
Začánám mít takový nejapný pocit, že se manažerská třída nebo chceteli střední třída a trh s těmito auty otřese v základech a nezůstane jen u otřesů, jestli bude Avensis následovat Mazdu 6 atp. mohla by si celá VW group a především Škodovka sednout na zadek...
Pro některé méně shovívavé diiskutéry předem uvádím, že VW jezdím třetím rokem a neměnil bych.
ale vzdyt konkurence je zdrava, navic podobne nazory tvym vychazeji z toho, ze ti nejlepsi spi a ti spatni je nutne musi prevalcovat, ale tak to neni, protoze ti nejlepsi zase vymysleji "nove veci", takze...problem je, ze se zmensuje prostor, co se da jeste vymyslet, ale ono to zase nejak vytribi...a o VW bych se zrovna tedy nebal, myslim, ze budes a budu jezdit zase v jedinecnych autech (treba novy Superb bude ten kdo to "roztoci";)
Tak já jezdím s auty teprve 32 let,trochu o nich něco málo snad nad běžný standard i vím,takže posuzovat auto podle kamufláže a ne naživo v def.podobě(žádný obrázek, ale sednout a projet) je trochu mimo mísu,ale hl.mi uniká, proč by něco mělo před něčím sedat na zadek.Leda malé děti sedají na zadeček,když hapají... >:D
Tie fotky vyzeraju celkom zaujimavo kiez by sa kombi podobalo na nejaky japonsky model a sedan vyzera celkom sportovo, som zvedavy, teraz toho nie je vela vidiet este ;-)
Tak z dostupných fotek bych ani nepoznal, že to má být Toyota. Ale silueta sedanu vypadá zajímavě, kombi se mi zdá být nad zadním kolem mohutnější, v trendu doby.
Kde by Japonci predstihli Passat... To ani keby sa rozkrojili. Ako to môže byť koniec po takmer 40 rokoch? Dizajn nikdy, nikdy neurobia tak extrémne príťažlivý a zároveň nenápadný ako Passat. Plasty v Passate vyzerájú ako v luxusnej triede. Tie v Toyote radšej nespomínať. Už 8 ročné Polo ich má kvalitnjšie ako Yaris, Auris ich má zúfalé. Golf vyzerá oproti ním ako Rolls-Royce. Aké ich bude mať Avensis?
No a nakoniec podvozok. Tam bude Avensis iste zvalcovaný Mondeom a Passatom. A nakoniec vysoká zostatková hodnota Passata.
No nejsem fanda Toyoty ani VW, ale design Passatu ve verzi sedan mi připomíná styl nového Superbu, z boku rádoby BMW, zbytek nic neříkající tvary. Kombi má zas příliš funkční krabicovité tvary. Passat je zvenku příliš usedlý, po třech letech výroby působí nemoderně. Uvnitř jsou určitě kvalitní plasty a výborné dílenské zpracování, ale design přístrojové desky a výplní dveří mi vůbec nesedí, to menší Octávka II má dost hezčí interiér. No a ještě musím zmínit velký zájem zlodějů o VW i Škodu. 8-s Toyota má taky své mouchy, ale určitě jí nevidíš stát na každém rohu a zloději se jí skoro nevšímají. :-):yes: No a plasty na přístrojce určitě nejsou tím hlavním důvodem ke koupi vozu. ;-)
Či už je taký, alebo onaký, áno Superb má tvar strechy ako Passat.
A čo sa týka plastov. Ty v priestore, kde tráviš najviac času s auto, a to ešte aj za milion ti nezáleží na kvalite toho čo v interiéry najviav vyniká? :-O
Taky ty vyhrady moc nechapu, palubka v Avensisu (aktualniho i pred faceliftem) je normalne mekcena s TPU "kuzi", stejnou jako pouziva VW, zbytek textil nebo kuze. Posedlost plastovym drevem jsem ale v Avensisu nezaznamenal, to je fakt ;) Btw. VW pacient se pozna podle toho, ze v interieru ochmatava palubku, jestli je mekcena, ale ze je v Avensisu uz pet let k mani kolenni airbag je jedno, na ten se sahnout neda. Ale jinak VW respect ;)
Podelost? No dovoľ. VW určite posadnútý nie som. To vy ste posadnutý Anti-VW. Cheš povedať, že Passat podvozkom nie je na špici? Tak to musíš mať trochu viac vedomostí.
ako mozes napisat do jednej vety passat a zaroven slovne spojenie "extremne pritazlivy" ? >:D to slovo 'nenapadny' uz bolo na mieste :-)
.
"Plasty v Passate vyzerájú ako v luxusnej triede"
.
neviem na co ficis, ale odloz mi z toho :-) plasty v passate su castym zdrojom kritiky...kedy si sedel naposledy v tej Tebou spominanej luxusnej triede? v 85tom? >:D alebo si sa vtedy este len chystal na svet? :-)
.
s tou zostatkovou hodnotou passata suhlasim...
Neviem, ktoré iné auto má lepši plasty. :-O
A príťažilivý je. Len si priznaj, že sa za ním otočís. Ale zároveň je aj veľmi nenápadný. Vôbec nevyskakuje z davu, ale predsa sa najviacľudí otočí za ním.
napr. ford mondeo, nova mazda 6ka (sedel som v nej v gyori...u nas [a asi ani v CR] este nie su), dalej lexus IS, bavorak 3ka, nova A4ka (z tej uz par kusov doviezli...velmi podarene auto;) :-) a to som ostal v strednej triede a do luxusnej, ktoru si spominal som ani nesiel! :-)
.
passat je jedno z najnudnejsich aut v segmente. ked ho vidim, mam chut si zivnut. nudnejsia je snad uz len toyota avensis (dufam, ze to novy avensis zmeni)
.
passata mozes onalepkovat roznymi privlastkami typu klasicky, nenapadny alebo konzervativny...ale "extremne" pritazlivy? pre mna osobne pritazlivy rozhodne nie je...a moj pohlad absolutne nepritahuje. neotacam sa za nim.
.
...teda vlastne priznavam sa. otacam! [ak ma v tesnom zavese niektore z aut, ktore sa mi pacia] :-)
ps: XF (alebo Daniel...si to ty ze?)...vstup si do svedomia a predtym, ako napises podobne kecy ako tam hore, si pravdivo odpovedz na otazku: skutocne som sedel vo vsetkych autach daneho aj vyssieho segmentu vratane noviniek, ze sa odvazim napisat vetu: "Neviem, ktoré iné auto má lepši plasty."?
.
dlha veta...ja viem...citaj si ju pomaly a ak si na nu po tretom precitani odpovies NIE, tak si podobne kecy nabuduce odpusti. usetris mi tym stovky pismeniek. vopred dik ;)
nielenze tu nadavas ludom, ktorych ani nepoznas, ale ani NEVIES CITAT! :-) tak este raz...specialne pre Teba sa budem citovat: "nova mazda 6ka (SEDEL som v nej v gyori..."
.
ty si v nej sedel tiez, ze si si dovolil take vyhlasenie tam hore? :-)
.
Ronault tu nado mnou ma pravdu...hranica medzi mainstreamom a premiovymi znackami pomaly pada...pre ilustraciu Ti to tu ukazem na dvoch novinkach: nova mazda 6ka zacina na cene 789 900 Sk a nova A4ka na cene 887 400 Sk...cize ten rozdiel cini uz len necelych stotisic korun!...cenove a kvalitativne rozdiely sa teda stracaju [zvysne cenniky si uz vyhladaj na nete]
.
tie auta mozes dnes uz teda kludne porovnavat. ale ak nechces prist o iluzie o to Vasom apostolovi [co za hlupe pomenovanie pre auto?], tak ho radsej neporovnavaj. a ked ho nevies porovnat s ostatnymi objektivne, tak ho tiez neporovnavaj...
.
PS: to ty si plasty v passate prirovnal k tym v luxusnej triede :-) potom mi uz porovnanie s premiovymi znackami pride uplne v pohode :-) ale mazdu a forda medzi ne snad neradis ;)
.
PPS: ja si o Tebe nemyslim, ze si dement. aj ked schopnost spravit v kazdom riadku 2 chibi je obdivuhodna ;)
Koukám na to a nějak se mi dere na mysl myšlenka, že japonci opět udělali nový auto. Nemyslím si, že bude nějak významně navazovat na předchozí generaci. A to je dle mého docela typická japonská bezradnost. Jeden design, vyčerpaný, vrhnou se na další, opět dopadne stejně. Měli by vytvořit nějakou tvář, nějaký svůj styl, takhle je to pořád jen další z řady.
Kdyby ses dobre podival, tak tam tu navaznost najdes. Linie strechy, vysoke boky, masivni predni maska, tvar prednich svetlometu, tvar dveri (i kdyz je to vsechno pod maskovanim, tak naznaky jednotlivych tvaru vypozorovat jde). Kdyz si vezmes Carinu E a Avensis I, tam byla ta navaznost zcela jasna, pak prisel Avensis II, to byl rez opravdu docela radikalni, ale myslim, ze Avensisu velmi prospel. Jezdil jsem jak s Carinou E, tak obema generacemi Avensisu, Carina byla skvele auto, jednoduche, prostorne, pohodlne, u Avensise I jsem moc nepochopil zmenu nazvu, protoze ten kvalitativni posun oproti Carine E moc velky nebyl, design skoro stejny, interier skoro horsi nez v Carine (jezdil jsem pouze zakladni 1,6, vyssi verze mohly mit interier kvalitnejsi). Dodnes mam radsi Carinu E, pak ale prisel Avensis II, ktery prinesl uplne novy standard (alespon u Toyoty, s jinymi znackami nebudu porovnavat, protoze nemam dostatek informaci a osobnich zkusenosti). Tvary Avensise II jsou mozna konzervativni, ja bych ale spis rekl vysoce elegantni, a osobne v nich vidim i kapicku sportovna (hlavne u verze liftback). Podvozek mozna nepatri na spici tridy, plasty uvnitr mozna nejsou nejkvalitnejsi, ale pres to je to velmi dobre auto. A ostatně Toyota podle mého názoru ani nechce mit nejlepsi podvozky ci nejkvalitnejsi plasty, Toyota totiz dela dokonale prumerna auta (Tohle prosim nevztahujte na Lexus, tam je situace jina). V zadne kategorii vyrazne nevycnivaji, ale zaroven v zadne kategorii nepatri k nejhorsim. A presne to je kouzlo Toyoty.
Btw ukaz mi navaznost napr. mezi jednotlivymi generacemi Passatu nebo Mondeo.
Jeste jsi zapomnel dodat, ze Toyota se snazi delat nejkvalitnejsi auta na planete. Holt vrazi vic penez do spolehlivych reseni, nez do modnich vystrelku.
Za sebe rikam, ze do tech modnich vystrelku by meli pustit neco jeste vic. V kvalite samozrejme polevovat nelze. :-)
Pročetl jsem si diskusi a musím podotknout, že zase opět se tady rvou dva tábory - odpůrci japonců a zejména Toyoty a zastánci japonců nebo chcete-li Toyoty. Ale k věci, myslím o nalezení tváře se Toyota pokouší již delší dobu. Tápání, snaha vytvořit globální design, který se bude líbit jak v Japonsku, tak v Evropě a dokonce i USA.. Tato snaha se zdá se májela účinkem a Toyota snad konečně pochopila, že tudy cesta do evropy nevede. Výsledkem je disignové centrum ve Francii a její produkty, jako Yaris, Auris. Nevím, zda také Corolla (sedan). Zdá se mi, že právě Corolla sedan, který částečně odkazuje na Camry bude sloužit za designový základ a dá vzniknout nové tváři. Nakolik se to podaří je otázka. Fotografie zamaskovaného auta dávají tušit, že to snad bude zajímavé, ale základní tvar je jedna věc a dotažení detailů věc úplně jiná. Zdá se, ža právě to druhé - detaily jsou věcí,která se japoncům generelně nedaří. Světla, masky, blatníky, nebo nárazníky velmi často působí rušivě a kaz celek. Ale dost filozofování, snad se jim podaří tentokrát dotahnou auto do detailů a na trhu se objeví další plnohodnotný hráč. Konkurence je velmi ostrá Mondeo, nová Vectra (Insign), Citroen C5, Mazda 6, Honda Acord atd. Umění kvalitně vyrábět si Toyota osvojila, ale to ještě samo o sobě není zárukou úspěchu. sám jsem velmi zvědav na Diesel Hybrid i na tu čtyřkolku ...
To uz je fakt ubohost resit vzhled u auta, jehoz posledni dve generace patri mezi spicku jak kvalitou, tak minimem poruch. A jeste vetsi ubohost je opetovne motani aut z ruznych trid ....
To sem nepobral, co je tak ubohyho na tom, resit vzhled JAKYHOKOLI auta? ...at uz je nebo neni kvalitni. Nestyd se a klidne se rozepis. (Pokud ti uz docvaklo, jakou blbost jsi v te vete napsal, nech to klidne bez odpovedi.)
pokud chci koupit auto ve stredni tride - avensis, passat, superb apod, tak vzhled bude posledni parametr, ktery me bude zajimat, ja totiz mam auta na jezdeni, ne na krasu. Pokud jsi slecinka, chapu tve rozruseni. A pokud ti to "nedocvaklo", tak res vzhled u auta, ktere je v cernych teplacich a ani nepoznas, co je to za znacku - nebo ti to prijde normalni? Me ne.
Tak to si jeden z mála. Praktická trieda u nás je veľkosť Fabie a Octavie, nie stredná trieda. na vzhľade väčšine zákazníkov (možno s výnimkou firiem, ale ktovie) určite záleží. ;-)
Passat jazdim sluzobne 3r., Avensis rovnaky cas sukromne. Passat je kram, je hlucnejsi, menej pohodlny na dlhsie trasy, v zakrutach mu lieta zadok, plasty v interieri su ovela horsie, ale ano, ma modernejsiu pristrojovku a led diody v zadnych lampach... potes panbuh za ty dary. Vsetky Passaty ktore mame sa pokazili, Avensis ani jeden... Jo urobil som asi 2000km aj na Mondeu predchadzajucej generacie, ma fakt super podvozok, na predokolku, ale vzdy ked som sa rozhliadol po interieri, hned som vedel kam putuju pouzite kelimky od jogurtov... No a co ze Avensis vyzera nudne a nenapadne :-) aspon mi ho neukradnu. ;)
Ale jooo, nemecke auta su najlepsie na svete. Mame mimochodom aj 3x Audi A6 - po 50tis km vydrata farba okolo ovladaca hlasitosti pri MMI, odrata farba na ovladacoch stahovania okien, odrata farba na ventilacii... Popyci kvalita. Na mojom Avensise sa po 95tis. km akurat tak matne zacina lesknut koza na volante...
Jo jo, kupujte si nemecke auta, su najlepsie. Uplne bohovske >:D
Ked si tak pozeram to maskovane auto a tuto foto [odkaz]
celkom sa podobaju (detaily karoserie)... v tom pripade sa novy Avensis ponasa na Cadillacy, no nie? ;-)
Pokud to má být manažerské auto, tak to raději ani nevyrábějte. Mám pocit, že tu žije 90% manažerů. Nikdo nechce dělat. Na jednoho, který dělá, připadá min. 5 manažerů. Není kde zaparkovat, jezdí jak dobytek, nejde kvůli nim ani přejít vozovka. Teď zpět k autům. Co je lepší VW nebo Toyota ? Každé má své pro a proti. Toyota bude asi spolehlivější. A teď se poperte.
když si to tady čtu musim se smát >:D tahle diskuze by se měla jmenovat: Plasty v Passatu přijde mi taky směšný jak vůbec mužete pořád porovnávat koncern VW s tak velkou celosvětově uznávanou značkou jako je Toyota. Uznávám že v Evropě bude mít ješte hodně práce se prosadit, protože lidé tady jsou zvyklí na něco trochu jinýho, na co asi? Správně.. na němce, to je divný co? Ale když se podíváte na zbytek světa? TOYOTA vládně.. Nemám nic proti VW dělají jistě dobré auta, ale jen pro zlomek lidí ve srovnání s Toyotou. Co si myslíte, kdyby se udělal třeba takový testík v Číně, Americe nebo v Rusku, kde by se lidí zeptali: Co je lepší Toyota nebo VW? Kdo zná odpověď??? ;-):-) >:D