Předsériová výroba nové generace třídy C byla již zahájena v brémském závodě DaimlerChrysler, ale výstavní premiéru očekáváme teprve na březnovém ženevském autosalonu.
napiš jim výhružný dopis ,že pokud to tak nechají tak si mercedes uz nekoupis :-) doporucuji poslat doporucene na vedení . Jsem si 100% jisty ze to vemou v potaz oddali premieru prepracuji ve nevyhovujici a hlavnimu disajnerovi daji napomenuti:-))))
Cílený příspěvek, věděl jsem, že se někdo na inkriminované x zeptá ;-) Nepochlubim se, ale nemám prostě Mercedes rád. Dělá se z něho něco co není a to mi vadí.
No tohle bych mu napsal taky... Vzal si mi to z ruk... Ale fakt je ten, že tenhle důvod je u mě dostatečný k tomu abych daný předmět neměl rád... Takže s argumentem souhlasím a beru ho... pozici ke koncernu nikoliv. ;-)
Ako sa pozeram na tie fotky kde ma kamuflas a kde je uplne bez tak mi nieco nesedi a celkovo mi ta fotka s odhalenym pride divna ako keby sa s tym niekto hral v photoshope no neviem asi osobny pocit ale tak fotka je nejaka divny ;-)
tak potom věz, že ta "fotka" červenýho céčka bez kamufláže je z photoshopu. Je to jneom pro představu dělanej obrázek jak auto bude vypadat hotový. A vyretušovat ty černý pásky z těchto spyphotos už není žádný problém, takže takhle prostě bude vypadat nová MBC
co to je světlo na fotce červeného auta v garáži zezadu ?? je tam vidět ještě jedno světlo skrze nějaké dveře ... :-O . jinak pokud bude vypadat tak jako točervené auto tak se mi celkem zamlouvá :-)
>:D >:D už nehul kámo... lebo si občas po čítaní príspevkov pripadám že sa celosvetová produkcia podobá na Fabiu, Oktácku alebo Roomstera , nezdá sa ti teb B stlpik ako z Favorita? >:-[] >:-[]
Nie je to špatné auto. Predok je dosť dobrý, ale zadná časť a celkové tvary sa mi viac páčia na súčasnej generácii. Táto nová má tvary akosi padajúce dozadu a stará stúpajúce dozadu a to sa mi viac vidí.
Vypadá to,že MB mění tradici,alespoň soudě dle fotek,protože MB třídy C dosud neměla znak v mřížce chladiče,ale na malé nožičce na kapotě.Takže buď nová éra,nebo Photoshop
Ve střední třídě jsou zastoupeni, jak zástupci z mainstreamu, tak z premie. Podíváš-li se na meainstream, registruješ prakticky u každého výrobce totožnou tendenci, udělat auto, co možná největší, a to jak rozměrově, tak pohledově (vzpomeň... Passat, jeho převisy, který dokonce vyrukoval s teorií, že atakuje rozměrově o řád vyšší BMW5) Naproti tomu reprezentanti premiového segmentu ve střední třídě si drží svou rozměrovou linii. Zejména při pohledu v konfrontaci například s Octavií (o řád nižší třída) člověka až zarazí, jak jsou ta auta vlastně "malá". Proč? Je to prosté... V mainstreamu většinou střední třídou končí modelová paleta (Mondeo, Passat...), naproti tomu premiovky pokračují dál i přes dvě třídy (A4, a pak A6, A8). Takže opatrně při výběru auta... Ten Passat totiž tak úplně odtažitě neargumentuje... jistě, neboť prostor v PASSATU není prostor v LEXUS IS... tohle bys měl vědět. Ač oba patří do stejné třídy jsou jejich vnitřky kupodivu dost velikostně rozdílné. Klasická, nepřerostlá a milá velikost střední třídy je reprezentovaná především premiovým segmentem - BMW3, AUDI A4, MERCEDES-BENZ C-klasse. Když se do těchto vozidel posadíš, rozhodně nejásáš nad prostorem uvnitř. Řekněme, že pohodlně odvezeou 4 pasažéry. Ovšem luxus sezení, pocit prostoru uvnitř vozu, ten získáváš až od vyšší střední, případně ve středním mainstreamu (Passat, Vectra). Proto mainstream kupují ti, co potřebují se střední třídou odvézt početnější rodinu a premiový segment ti, kteří většinou jezdí ve dvou, ovšem nižší střední (BMW1, A3) je prostě pro ně příliš těsná. Pro porovnání Passat combi měří na délku o 23cm více a na šířku o 10 cm více... než MB-C, což je vlastně jakoby velikostní rozdíl třídy... Přesto, věnujme náležitou pozornost MB-C... je to dokonalý reprezentant premiového segmentu ve střední třídě. Pokud nemáš šestičlennou rodinu a je ti přes 35... pak tohle auto je pro diamantového kovboje tou pravou volbou... Nepřerůstá ti impozantní velikostí (MB-E) přes hlavu, na druhé straně poskytuje dostatek prostoru, a je to už ( i na délku) důstojný Mercedes. Bude to opět velká trefa. Mimochodem umění designera se pozná na tom, jak vypadá jeho model na konci své dráhy... tak až kolem tebe pojede současné "Céčko" dobře se podívej... vypadá jako by ho udělali teprve včera. BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: To je opravdu první liga.
Pěkný komplexní rozbor (i když v některých ohledech trochu jednostranně zaměřený, ale my si už zvykli ;-) ) :yes: Ještě bych doplnil jeden postřeh - zatímco prémiové a subprémiové modely jsou bez vyjímky designově vyrovnané, velmi propracované a elegnatní. Mainstream je na tom trochu jinak. Passat (promiň mi to) má trochu primitivní design s velkými plochami. Vectra má jednoduché linie a zvlášť před faceliftem vypadala možná až příliš robustně, to je ostatně případ i dosluhující generace Mondea. P407 vypadá zase hodně přeplácaně. C5 vypadá v kontextu stylingu Citroenu dobře, Mazda6 je trochu nudná ale ve verzi MPS ji to mimořádně sekne. Accord se možná trochu za ty roky okoukal ale pořád statečně sekunduje designovému vítězi. V této třídě si myslím že po stránce vzhledu vede Laguna (a to otevřeně přiznávám jako nefanda Renaultu) - má střízlivé ale propracované tvary.
Se zaverem naprosto souhlasim. Ale co ty nesmysly, ze Passat a Lexus IS patri do stejne tridy ? Nebo arciblbost, ze luxus sezeni a pocit prostoru mas v Passatu a Vectre ? Oba posledne zminovani silne pokulhavaji i za C-Class nebo 3kovou radou takze ten Passat atak 5ky muze zustat tak ve snech. Jinak jak soucasne C-cko tak to na tech obrazcich je parada ;-)
Asi to pro tebe bude šok, ale jak Passat, tak Lex IS jsou reprezentantí střední třídy. Passat jako mainstreamový model, IS jako model premiový. Pokud s tím nesouhlasíš, proveď prosím zatřídění těchto aut, rád si to přečtu. Luxus sezení, nahoře akcentovaný zejména na prostor je opravdu přesně tak, jak píši. Musíš si to vyzkoušet - Passat, ale nejen on, má prostorem blíže k BMW5 než k BMW3. Je vidět, žes neseděl ani v BMW5 ani v Passatu, ale vidím, že nevíš ani jaký prostor je v BMW3...
Nevim jake je "zatrideni" tech aut, ale rozhodne tedy nevidim stejneho zakaznika pro obe jmenovana, coz mi prijde jako rozhodujici. S tim mistem samozrejme nevim - nikdy jsem ve vyse jmenovanych nesedel a doufam, ze se mi v roce 2007 podari prodat Favorita a usetrit na Felicii :-) Jinak zajimavy postreh o trosku nize - viz zadni sedacky z uhlu pohledu pasazera vzadu jsem schopen pripustit, ze by to mohlo byt tak jak pises - ovsem ridic/spolujezdec nikoliv.
Ja jsem jeden z potencionálních zákazníku. nejezdit často ve 4, tak MB-C vážně uvažuju. Cenově jsou to jakžtakž srovnatelné vozy a přeci jen VW nepůsobí na mé německé partnery jako MB ;-)
vnitřním prostoru (jeden z rozhodujících ukazatelů "luxusu sezení"), pak například Passat je široký 148 a MB-C 142... Těch 6 cm je setsakra rozdíl. Nové Cé bude nepochybně širší. Musíš ovšem prostě vědět, že to, o čem nahoře píši je zákonitost střední třídy, tedy když se porovnají reprezentanti mainstreamu s premiovým segmentem. Je to zajímavé, na první pohled se tomu ani nechce věřit, ale je to tak. Mimochodem, IS má zadní sedák jen 40cm... (Kia Picanto má zadní sedák 48 cm...) Opravdu ti doporučuji se na to zajít podívat... budeš nevěřícně kulit oči, co ti Lex předkládá jako sedadlo pro zadní pasažéry... ovšem jak píšu... premii si ve střední třídě kupuješ zejména pro dva... Ta šíře ve výši ramen je jedním z ukazatelů, samozřejmě hrají roli i ukazatele další, prostor od sedadla ke střeše atd... Takže - řidič i spolujezdec má ve středním mainstreamu (Passat, Vectra, Mondeo) více prostoru než-li ve střední premii. Běž se přesvědčit na vlastní zadek.
Nahoře mi to úvodní část příspěvku nevzalo, psal jsem tam, že ve střední třídě jsou jak zástupci low endu, mainstreamu i premie. Takž jsou tam jak Passat tak IS. Nejde o zákazníka, teď pitváme vnitřní prostor, takže píši-li o vnitřním prostoru, pak...
Luxus - hodně záleží na výbavě. Passat V6 superindividualextraluxusline asi bude mít lepší výbavu než základní 318i nebo A4 1.6 že? Jinak z interiéru Lexusu IS jsem byl velmi velmi zklamán. Na D3 určitě v tomto ohledu nestačí.
Jezdil jsem jak A4, BMW řady 3 (předchozí model), Octavií ale i Mondeem, Passatem, P406. První skupina se mi moc líbí díky vzhledu a ovladatelnosti, ale nikdy bych si ji nekoupil jelikož pro pasažéry na zadních sedadlech nabízí žalostně málo místa. Jezdím dálky po Evrope ve 4 lidech a věřte mi, že jsem si to vyzkoušel. A na rozdíl od některých rozumbradů jsem ve všech popisovaných autech na zadním sedadle strávil více než 1000 km v kuse.
Mě připadá, že si někdy přečteš poslední příspěvek a připojíš k němu větu, nad jejíž logikou všichni musí neveřícně kroutit hlavou. Přece nemůžeš překopírovat mou větu a dělat si z ní legraci? Co je tohle za přístup. Ta věta má smysl v kontextu příspěvku. Střední mainstream pohodlně odveze 4. Střední premie "řekněme", že pohodlně odveze 4 - chápeš ten významový rozdíl? P.S. nebo jako to zase já mám připojit infantilní dovětek typu - No, pohodlněji než v Astonu a méně, než v Rollsu?... Alessio... přemýšlej, když píšeš.
nahoře píšeš, že střední třída odveze pohodlně 4 lidi...sám jsem ve střední třídě najezdil hodně jako pasažér vzadu a musím ti říct, že do paříže to pohodlná cesta nebyla - možná mi nerozumíš, takže jinak: pohodlně je odveze na kratší nebo střední výlet, na delší už ne - od toho jsou větší auta...rozumíme si?
Tak úplně ne, protože střední třída (a právě o tom píšu) má rozpětí toho pohodlí - Mondeo, Passat - velký prostor (přesehuje skoro do vyšší střední), premiovky prostor menší... Samozřejmě, že když se posadíš do A8, že se tam budeš cítit lépe. Ale já měl dojem, žes nepochytil právě tu mou myšlénku o rozpětí pohodlí ve střední třídě...
tu jsem zachytil dobře ;-) . Je to vidět zejména v korejských vozech,superbu atd... prostě za méně peněz více auta. Pro dlouhány skvělá zpráva. Jako muž průměrného vrůstu mi tato auta nic neříkájí, do MX-5 jsem se krásně vešel, japonská auta mi sednou jako ulitá (stejně jako evropská, v amerických origoš sedačkách malinko plavu >:D ).
Nemohu si pomoct, ale pokud bych se někdy rozhodoval mezi A4,MB-C a BMW3xx, tak by to vyhrál meďour. Audina po faceliftu vypadá jak po zákroku nezkušeného tunéra, BMW asi dělali učedníci kteří kopírovali korejskou produkci ale nový MB nepostrádá noblesu a pouze detaily připomíná do jaké rodiny patří (například nádherné zadní kliky). Jak stávající, tak nastupující generace se mi moc líbí a myslím si, že MB opět předvedl klasiku - inovace ale bez ztráty své předchozí identity.