Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nový Opel Vectra

První fotografie pořízené v Německu a na severu Evropy nám alespoň trochu poodhalují budoucnost velkého Opelu.
Zpět na článek
25. 4. 2006 08:56
neregistrovaný "OPC"
25. 4. 2006 09:12
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 09:28
neregistrovaný "MadPete"
25. 4. 2006 09:35
neregistrovaný "misoo"
25. 4. 2006 09:53
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 23:53
neregistrovaný "misoo"
25. 4. 2006 10:05
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 23:56
neregistrovaný "misoo"
25. 4. 2006 09:41
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 10:25
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 10:45
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 11:03
neregistrovaný "MadPete"
25. 4. 2006 11:25
neregistrovaný "KOSS"
25. 4. 2006 11:36
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 21:47
neregistrovaný "IT"
25. 4. 2006 10:20
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 10:35
neregistrovaný "dan"
25. 4. 2006 10:40
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 10:47
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 10:46
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 14:52
neregistrovaný "Charger"
25. 4. 2006 15:08
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 18:52
26. 4. 2006 15:59
neregistrovaný "Tom"
25. 4. 2006 10:37
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 10:51
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 10:59
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 10:58
neregistrovaný "MadPete"
25. 4. 2006 11:45
neregistrovaný "Lib"
25. 4. 2006 11:49
neregistrovaný "MadPete"
25. 4. 2006 12:48
neregistrovaný "Marko"
25. 4. 2006 13:29
neregistrovaný "OPC"
25. 4. 2006 19:03
neregistrovaný "Marko"
25. 4. 2006 15:18
neregistrovaný "at&t"
25. 4. 2006 19:06
neregistrovaný "Marko"
25. 4. 2006 19:51
neregistrovaný "RRAAFF"
3. 5. 2006 15:41
neregistrovaný "Fantomas"
25. 4. 2006 19:10
neregistrovaný "Marko"
25. 4. 2006 13:38
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 14:02
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 15:49
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 16:00
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 17:06
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 17:33
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 17:54
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 19:36
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 19:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2006 16:04
neregistrovaný "Fantomas"
26. 4. 2006 12:48
neregistrovaný "at&t"
26. 4. 2006 13:41
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2006 16:06
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 15:31
neregistrovaný "OPC"
25. 4. 2006 15:57
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 18:00
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 18:02
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 18:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2006 19:40
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 19:42
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 20:03
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 15:45
neregistrovaný "petr"
25. 4. 2006 17:57
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 19:15
neregistrovaný "peto"
25. 4. 2006 19:40
25. 4. 2006 19:47
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 19:52
25. 4. 2006 20:39
neregistrovaný "peto"
25. 4. 2006 21:00
26. 4. 2006 08:18
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 21:36
neregistrovaný "ZZ"
26. 4. 2006 11:19
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 23:52
neregistrovaný "misoo"
26. 4. 2006 09:44
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 4. 2006 12:13
neregistrovaný "ZZ"
26. 4. 2006 12:33
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2006 21:27
neregistrovaný "Honysek"
28. 4. 2006 07:57
neregistrovaný "dogg"
neregistrovaný "OPC"
25. 4. 2006 08:56
Nová Vectra
Tak jsem zvedavej nechame se prekvapit, uz se tesim >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 09:12
Zvětšování
Proč se každý automobil v nové generaci snaží být větší než jeho předchůdce? Rostou malé vozy, střední, i velké... Copak vám jako uživatelům je ve vašem současném autě těsno? Potřebujete více prostoru u levého loktu, nebo o 30l větší kufr? Za 20 let tu bude jezdit MultiGrandePunto, které si nezadá s Lincolnem Town Car?
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "MadPete"
25. 4. 2006 09:28
Re: Zvětšování
Podle mně 3 hlavní důvody- 1. marketing- nová generace je větší, prostornější bla bla..; 2. bezpečnost- větší deformační zóny, v poslední době navíc nároky na ochranu chodců; 3. "domino efekt"-tlak z nižších tříd, kde se roste možná nejrychleji, takže je potřeba dostatečně přifouknout HB nižší střední, tím povyroste od něj odvozený sedan a začne se moc dotahovat na střední atd. atd. Ale myslím, že první bod je nejdůležitější :-)
neregistrovaný "misoo"
25. 4. 2006 09:35
Re: Zvětšování
tak tak, len doplnim, ze ked sa aj ti najmensi zvacsia natolko, ze byvala najmensia trieda vlastne zanikne, tak sa vytvori uplne novy model v malej triede... a takto sa to bude tocit donekonecna. zhrniem to v priklade vw : kto chcel v 70 rokoch malicke auto kupil si golfa, v 90 rokoch si kupil polo a teraz si kupi fox...
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 09:53
Re: Zvětšování
Jo, jo... to máš sakra pravdu, chlape :yes: ;-)
neregistrovaný "misoo"
25. 4. 2006 23:53
Re: Zvětšování
:-) dik
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 10:05
Re: Zvětšování
Misoo, to je pohled... ovšem zpětnej... kdybys vybiral v sedmdesátejch létech Golfa, či třeba Fiat 127... tvůj pohled na to auto by byl nikoliv o tom, že kupuješ maličké auto... naopak, tys tehdy pocitově kupoval "obrovské" auto, co mělo revoluční karoserii, s níž přišel Renault 16...
neregistrovaný "misoo"
25. 4. 2006 23:56
Re: Zvětšování
no priznam sa ze nemam paru ake auta vtedy aktualne frcali, lebo som sa zucastnil iba poslednych malo rokov a aj to som mal zly vyhlad z kocara, ale islo mi len o obrazne porovnanie... detaily tej doby nechavam skusenejsim ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 09:41
Re: Zvětšování
Je několik věcí, který nejsou nikdy dost velký.... ;-) Co se týče aut... tak nezapomínejme, že životní úroveň stoupá a můžeš si prostě dovolit si koupit velkou káru. Koneckonců, než doženeme Ameriku, máme ještě rezervy... I když i tam jsou (bohužel) ty nejlepší roky už za nima... Jinak samozřejmě je dobré nemuset mít za jízdy jazyk položenej na pravém koleni... kdo má najeto, a měří přes 185, tak jistě bude souhlasit s tím, že důstojná velikost auta je - střední třída. Jako šoférovi ti dovolí zaujmout ideální pozici a za tebou se pasažéři netísní. Všechno pod střední třídou je kompromis. A právě ten růst aut dělá už dnes z nižší střední jakž takž důstojné auto pro 4 lidi také.
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 10:25
Re: Zvětšování
:yes: :yes: Pametam si Sunny a Almeru...posadis dopredu cloveka stredneho vzrastu a vzadu si uz ludia musia zaborit kolena do sedadiel. Isty cas som komandoval mazda3...niekedy za volantom, niekedy za vodicom. Toho miesta tam je strasne vela, teda, v porovnani s tym co bolo 5-10 rokov dozadu. Aj ked, ideal to este nie je, ani pre vodica. Stale chybaju cm pri kolenach, v ramenach... Jasne, da sa spravit 'velke male' auto..ale to potom sedis ako v dodavke :no:
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 10:45
Re: Zvětšování
Jo, přesně. Zrovna tak Octavia I... měla málo místa pro koloena na zadních. Časem trochu vadlabali zadní část předního opěradla, ale i tak, to bylo trochu podhodnocené. Koukal jsem do Octavie II a tam už je to lepší.
neregistrovaný "MadPete"
25. 4. 2006 11:03
Re: Zvětšování
Další průvodní jev zvyšování životní úrovně je, že připadá více aut na méně lidí, zkrátka, že v těch prostorných autech stejně jezdí většinu 1 nebo 2 (čímž též doháníme USA). Mimochodem zkoušel jsem v saloonu novou RAV, jen tak pro zajímavost. Překvapilo, mně že proti Yarisu pro řidiče subjektivně žádný velký nárůst, kromě levé nohy, která má víc prostoru díky vzdálenějšímu podběhu.
Když si vzpomenu na otcovu Vectru A, do které jsem se tak tak vešel je opravdu vidět, jakou cestu od té doby vozy ušly.
neregistrovaný "KOSS"
25. 4. 2006 11:25
Re: Zvětšování
Nemuzu s tebou souhlasit:
- pokud se zvysuje ziv. uroven nepotrebujes k tomu aby se nutne zvetsovala auta. proste si koupis lepsi, vetsi model od te znacky.
- slovo AMERIKA bych momentalne moc nekricel. Vyhledem k tomu ze USA spotrebuji celych 40 procent vyrabeneho benzinu a tim hybaji celym trhem, neb sami si jej nedokazi dostatek vyrobit, a tim i v evrope zdrazuji benzos, bys take mohl dojit nekde na ulici k urazu ;-) Ne delam si srandu
- Co se tyka velikosti ridice s tebou naprosto souhlasim. Sice momentalne jezdim feldou a merim 184 cm, ale dalsi auto bude rozhodne vetsi. Asi nizsi stredni/ stredni. Ackoli se felda osvedcila i pro cestovani 5 lidi s rakvi na strese na hory a alpy, uz bych ji nikdy vice ani nic podobneho maleho nechtel.
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 11:36
Re: Zvětšování
Lenze na vacsi model stale nemas. Ty si si sam neprilepsil, prilepsilo sa kazdemu skrz spolocnost. TJ stale zarabas priemerne, ale za ten priemer si mozes dovolit dat na auto napr o 100tis viac. To nie je dost na o triedu vacsie auto, ale je to dost na to, aby si si mohol 'dovolit' auto o trochu lepsie...vacsie, s klimou a 6 airbagmy atd atd. A stale nemas potrebu a asi ani peniaze na to, aby si presiel o triedu vyssie...teda, mozes, ale kupis si auto v zaklade..s puklicami a s otvaranim na kluc. A auta sa z velkej casti zvacsuju a su tazsie kvoli bezpecnosti, vybave atd.
neregistrovaný "IT"
25. 4. 2006 21:47
Re: Zvětšování
Protože roste populace,odborníci to mají zmapované,jak lidstvo povyrostlo, lidi chtějí v autech vozit víc haraburdí a také ta pas. bezpečnost. Přeceňované slůvko marketing je spíš okrajová věc.
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 10:20
OPEL VECTRA
Velká legenda... Pamatujete, když vyjela Vectra I... to byl opravdu blesk z nebe. Dokonalé tvary... Na počátku devadesátých let vytvořila Vectra důstojnej protipól Mazdě 6, jako "podnikatelská" kára. jak šel čas došla Vectra tam, kde je dnes... Pamatujete na tu designovou parádičku se zpětnejma zrcátkama? No, pak přišla tahle poslední... a řada milovníků zamiřila jinam. Je to škoda. Jak tak koukám na práci Lehman boys... tak ta malůvka je velmi potentní. Jenže... Apoštola už nemůže žádný konkurent dotáhnout. To je opravdu evropská jednička ve střední třídě se vším včšudy. Ještě je tu Mondeoparta... čeká na příjezd touženého krále. No, tak můj tip v prodejích je - Apoštol - král třídy, Mondeo - důstojná dvojka, Laguna - francouzská kráska, Vectra - pro hochy středního věku, 407 - taktéž pro střední věk, Accord - japonská podařenost. Pak C5 a Avensis jako dva modely pro důchodce a Primera - škoda jí, má v sobě velkou potenci... už dlouho.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "dan"
25. 4. 2006 10:35
Re: OPEL VECTRA
A co Mazda 6?
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 10:40
Re: OPEL VECTRA
tu ignoruje >:D lebo vie ;-) ps...ten testik MPS...pekne videa. Preliezol som ju v showroome, a tie laufy, to je trochu zbytocne setrenie...aj ked, nie je to jedina automobilka co to takto riesi. A vsetko ostatne, to je parada. Vypukla kapota, 18-ky disky, koza presivana bielymi nitami, vyborna prevodovka a motor...to auto fakt nema chybu.
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 10:47
Re: OPEL VECTRA
>:D Ne ne, to bylo ode mě nedopatření. Jinak jo, bude to lítačka.
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 10:46
Re: OPEL VECTRA
:-( SSSSakra, omlouvám se :yes: jasně - Mazda 6 - šmrncovní kráska se sportovním duchem :yes:
neregistrovaný "Charger"
25. 4. 2006 14:52
Re: OPEL VECTRA
a bez světel..pokud nemáš verzi 2,3, nebo turbo...tam sou xenony- jinak je to bez světel.
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 15:08
Re: OPEL VECTRA
tiez som pocul dost zle veci o halogenoch...vraj su fakt zle.
25. 4. 2006 18:52
Re: OPEL VECTRA
...aha... :yes:
neregistrovaný "Tom"
26. 4. 2006 15:59
Re: OPEL VECTRA
No proto ;-)
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 10:37
Re: OPEL VECTRA
Tie spetne zrkadla...to bola chutovka :yes: :yes: Co sa tyka primery, ta je velmi, velmi dobre auto ale odisla od svojich povodnych charakteristik. BOla tu na to uz diskusia...kym ta pred tym, a obzvlast GT, bola 'japonsky baworak' ta nova je...vlastne, taky francuz >:D Uz to nie je sportovec ani nahodou, je to pohodlne auto, s vela vychytavkami...mimochodom, aktivny tempomat mala uz od zaciatku predaja...Ja by som tie skupinky ale trochu prehadzal...Kazatel je kral tridy...jo, jasne, ale svojej vlastnej ;-) Porovnavat ho s Accordom alebo M6 nie je moc presne, kedze obaja japoncikovia su sportovo zalozeni a porovnavat jazdne vlastnosti je blbost...m6 rychlejsie zoberie zakrutu, passat ta zase pekne setri v kazdej situacii. A tak je to medzi nimi so vsetkym. Mondeo, a Vectra...auta ktore su casto fleetove vozy, tak ako passatik. Francuzi...mno, aspon dotvaraju kolorit ciest...nic proti..ale ani nic pre. Avensis...dostojny konkurent. Mimochodom, tie dochodcovske auta...presne vymenovane ;-) Moj nazor na to vsetko ale je, ze ten kto si kupi passata sa podla mna nikdy nepozeral po m6. A naopak. Ale nie kvoli cene, alebo vybave, alebo motorom...A viedli ho hlavne vlastne preferencie a obraz auta ktore mal v hlave, ze taky 'typ' chce
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2006 10:51
Re: OPEL VECTRA
:yes: Moc pěkně jsi to napsal ;-) :yes: Poslední věta je velmi podařená :yes:
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 10:59
Re: OPEL VECTRA
:-! >:D :-! :yes: :yes:
neregistrovaný "MadPete"
25. 4. 2006 10:58
Re: OPEL VECTRA
Co dodat :yes:
neregistrovaný "Lib"
25. 4. 2006 11:45
Re: OPEL VECTRA
Beckova vectra je proste nejhezci z Vecter, bohuzel je to rezavejici kus zeleza (ty B pred faceliftem, pak uz konecne v 99tym objevili pozink), takze az mi doslouzi, uz si vectru neporidim - cecko pred faceliftem jeste ujde, ale je to katastrofa na elektroniku, takze smula. A stejne neni tak pekna jak Bcko :-)
neregistrovaný "MadPete"
25. 4. 2006 11:49
Re: OPEL VECTRA
S designem naprosý souhlas. Původní Céčko nic moc a tenhle hurá-facelift ve stylu Astry mi přijde jako pěst na oko. Je zajímavé, že Saturnu se z toho podařilo udělat mnohem líbivějšího auto.
neregistrovaný "Marko"
25. 4. 2006 12:48
OPEL do r. 2010
Kedze je faktom, ze o Opel-och sa tu moc nenapise a nenadiskutuje, skusim to aspon trochu rozprudit prihodenim prehladu vsetkych pripravovanych modelov do roku 2010. Pojdeme teda po jednotlivych modelovych radoch. AGILA: nastupca je pred dokoncenim a znovu to bude auto vyvinute spolocne so Suzuki. A to aj napriek tomu, ze GM sa zbavilo podielov v jap. automobilke. S istotou ide povedat to, ze auto bude o malo vacsie ako Fiat Panda, a bude mat vyrazne sportovy design. /// CORSA: uz za par dni sa dockame nastupcu na rovnakej platforme ako ma Gd. Punto. Nova Corsa ale bude mat iba kratky zivot. V rokoch 2010 /11 ju nahradi uplne nova generacia, za ktorej technicky vyvoj - spolocne s buducim Daewoo/Chevy/Holden Aveo – zodpoveda vychodoazijske vyvojove stredisko GM. Dovtedy (2008) ale na baze novej Corsy vznikne maly sportovy ROADSTER: [odkaz] , ktory by mal o rok neskor dostat aj coupe verziu v style Shooting Brake. /// TIGRA TWIN TOP: nastupca sucasneho auta sa objaví najskor v roku 2011, a aj to iba za podmienky, ze segment malych cabrioletov zacne po masivnom prepade predajov rast. /// MERIVA: nastupca maleho MPV bude na trhu od roku 2010 //// ASTRA: nova generacia je planovana na rok 2009 a predbezne sa pocita s rovnakymi karosarskymi formatmi ako doteraz /// ZAFIRA: relativne nove auto, nastupca pride az po roku 2011 /// ANTARA: kompaktne SUV, ktore definitvne ponesie meno svojho concepcneho predobrazu sa v seriovej podobe ukaze na prizskom autosalone na jesen t.r. V ponuke bude na rozdiel od conceptu 5dv. verzia //// VECTRA: nastupca sucasneho auta – premiera planovana na buduci rok do Frankfurtu, ako uz uvadza redakcny clanok – dostane vsetky tri zakladne karosarske verzie, ale uz bez verzie Signum. Iny obrazok novej Vectry tu: [odkaz] ///
INSIGNIA: velky crossover, ktory bude koncepciou karoserie mixom medzi sucasnym Signum-om, a rovnomennym conceptom (2003 Insignia) si zoberie designové prvky prave z frankfurtskeho conceptu z r.2003. Velkostou by mal zaroven nahradzat povodny konzervativny model Omega. Technicky bude vychadzat z australskej platformi Zeta-Lite //// GT: velky roadster by v buducnosti mohol dostat aj verziu Coupe.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "OPC"
25. 4. 2006 13:29
Re: OPEL do r. 2010
Vyčerpávající :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
25. 4. 2006 19:03
Re: OPEL do r. 2010
;-) :yes:
neregistrovaný "at&t"
25. 4. 2006 15:18
Re: OPEL do r. 2010
...vse za predpokladu, ze chcipajici GM se, pote co vycouvala z aliance s fiatem, privedla to k mrtvemu bodu s rusakama a zbavila se podilu v Subaru, Suzuki, Isuzu a GMAC (coz byla mimochodem nejziskovejsi cast jejich podnikani !!!) nezbavi i opelu... treba ho koupi cinani :-)
mel jsem vectru B (malo mista, problematicka elektronika, zrala olej) i predfaceliftovou C (celkem bez problemu ale interier na urovni favorita) a jiz nikdy vice...
neregistrovaný "Marko"
25. 4. 2006 19:06
Re: OPEL do r. 2010
Ano...to vsetko za predpokladu, ze GM prezije. Ale ja myslim, ze prezije...pred casom som tu mal "kratku" analyzu toho, preco si myslim, ze to tak bude.. ;-) Inak...Opel som nikdy nemal, takze to neviem posudit. (Ale Astra sa mi cisto vizulane paci....takze na nu by som sa nahovorit nechal....keby som hladal nove auto nizsej strednej triedy).
neregistrovaný "RRAAFF"
25. 4. 2006 19:51
Re: OPEL do r. 2010
Na konkurenčním servu byla zpráva,že GM vykázal oproti minulému roku zdaleka menší ztráty,takže se zvedá,sice pomalu,ale :yes:
[odkaz]
neregistrovaný "Fantomas"
3. 5. 2006 15:41
Re: OPEL do r. 2010
Kdysi jsem mel Favorita a ted mam Vectru 3.2 GTS (alu design,ne drevo) . Srovnavat interier muze bud zabednenec,slepec nebo clovek,ktery jen keca nesmysly,protoze to videl jen nekde na obrazku ....
25. 4. 2006 18:57
Re: OPEL do r. 2010
:yes: :yes: Bravo. I tvá Vectra potvrzuje, že nová Vectra by mohla zahrát trochu více na city... dost se mi to pozdává :yes:
neregistrovaný "Marko"
25. 4. 2006 19:10
Re: OPEL do r. 2010
:yes: ...ano,vyzera silne ...ale buduci rok bude velky "festival" strednej triedy: Opel Vectra, Renault Laguna, Citroen C5, MB C-Klasse, koncom roka mozno Audi A4, Volvo S60/V70, Ford Mondeo...
25. 4. 2006 19:33
Re: OPEL do r. 2010
:-) To se tu upíšeme :-)
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 13:38
RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
byl dostatečně dlouho nasazen, takže teď to bude hukot na všech frontách :-) . Antara, nová Vectra atd... Bylo by chybou nepočítat s Opelem. Ostrý hranatý design a naprosto dokonalá nabídka motorů: viz nynější Vectra :yes: K tomu ucelená řada OPC. Opel Ti dává ještě čas na ekologické zlikvidování samohybu, který vlastníš... Připrav si peněženku, nebo závěť- každopádně už je to blízko :-) Kolínská katedrála zahraje umíráček, a blesk z čistého nebe zapálí wlčí brloh i s chlupama ;-) Opel bude králem ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 14:02
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
mam z toho vsetkeho taky divny pocit...taky...ze ludia si povedia...ze, sakra, stale je to len opel...neviem neviem, takze bud :no: za zmarenu revoluciu alebo :yes: :yes: za revoluciu pred nami zatial dobre skrytu. Fandim. Ale velmi pochybujem.
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 15:49
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
copak značka Opel znamená něco špatného? Z Tvého příspěvku cítím cosi takového... Neboj: Opel stále znamená víc než Škoda (nic proti ní).
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 16:00
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
vies...je to ten isty pohlad ktory si vyjadril proti skode...tj napr. VW stale znamena vic nez Opel..nic proti Oplu. Chapes. Ci znamena Opel nieco zleho..budme realisti, Opel by porovnaval s VW alebo Ford alebo Japoncami len velky optimista. Nic proti Oplu, ale ja mam z neho taky pocit, ze vzdy hral z dakeho dovodu druhu ligu. A aj sa tak sprava... skusa veci ktore by firmy ktore su sebavedome nerobili: zufaly facelift vectry, vykrik do tmy so signumom, nazvat ten roadster menom GT. Povedal by som..ze Opel je VELMI nevyrovnana znacka, snazi sa zavrtat sa do trhu ked by si radsej mala dat odstup a dobre si premysliet kde a ako vtrhnut. Velmi jej drzim, ale jedine auto na ktore mam pozitivne reakcie je astra, hlavne coupe, a zafira. Vsetko ostatne mi pripada nedotiahnute...
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 17:06
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
já to tak nevidím, což znamená že se neshodneme. Ale Tvůj názor respektuju. OK
neregistrovaný "milo"
25. 4. 2006 17:33
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
ja ale tvoj nazor nerespektujem!>:D ale nie, samozrejme srandujem. Ale, fakt mas pocit ze Opel ma minimalne tak isto dobry image ako napr. VW, Ford, Honda etc? Myslim, nie v tvojich ociach, ale celkovo skrz populaciu. Ja som sa stretol len s malo ludmi ktori by pokladali Ople za "dobre" auta. Ludia spomenu kazivost, kvalitu designu atd. Zato pri WV ludom vadi povedzme rozsirenost alebo klientela alebo striedmost az nudnost designu (ale nie jeho esteticka kvalita), ale nie auto same. Myslim ze v minulosti, tj pred tou sucasnou 'hranatou' epochou Oplu sa tak trochu zviezli na vlne dovery v nemecke auta bez toho aby sa tam sami tvrdo zakorenili. Potom prisli nove modely a bohuzial zla kvalita, ktora vlastne ani predtym nebola na vrchole automobiloveho priemyslu. Cize...v mojich ociach to boli v 90. rokoch auta z nemecka ktore ale nezapadali do moderneho nemeckeho autopriemyslu designom alebo technologiami a trochu pokulhavali aj kvalitou a s novou vlnou Oplov sice dobehli moderny auto priemysel ale zase spravili chyby v kvalite...
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 17:54
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
problémy s kvalitou má i VW nebo Mercedes. Opel má jednu nevýhodu: Jeho majitelé totiž většinou nepatří k "hardcore" fanouškům vlastní značky, kteří jako pouliční kazatelé přesvědčují okolí že jejich cesta je ta jediná správná... Nevidím jeden jediný objektivní důvod, proč by Astra nebo Vectra byla horší než nejbližší konkurence. Znal jsem člověka, který se do krve hádal, že VW je lepší než Opel. Pak jsem ho viděl stát na semaforech ve Škodě 120 :-) Je to prostě tak: nejvíc řečí mají ti bez osobních zkušeností. Co se image týká, Opel nejednou zhřešil na kvalitu v zájmu snižování nákladů, takže se objevily série " modré pondělí"... Stejné problémy měl i Ford v šíleně šmejdové várce TDCI 02/03, o VW ani nemluvě.... Jde jenom o to, zda se při výběru auta necháváš ovlivnit popelnicovými odborníky přes tlachy, nebo nejsi ta submisívní figurka vláčená "veřejným míněním" v hospodě U Kalicha... Opel těchto dní je dobrá volba, to mi věř ;-) A bude to ještě lepší... :yes:
25. 4. 2006 19:05
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
Mari :-) také jsem stával na semaforech ve stodvacítce :-) a už tehdy jsem věděl, že VW JE lepší než Opel. Ale o to vůbec nejde. Já bych se trochu přiklonil k Milovi v pocitech z Opelu... přijde mi, že příliš jednoduše vyklidili pole. Chybí charakter té značky... Nedávno, je to asi půl roku jsem tu napsal - všímáte si, že vůbec nepíšeme o Opelu? Rozumíš... ticho... Přitom Corsa z počátku devadesátých let... no to byla báseň... Ani aktuální není špatná, ale prostě Opel, jakoby nebyl. Vyzkoušel jsem Vectru (GTS)?... nijak mě to uvnitř nenadchnulo. Přitom mu fandím... vždyť Opel 1900GT... to je mé mládí :yes: Nahoře ta malůvka Vectry vypadá tak, jak by se mi to líbilo... potentní auto. Jinak Vectra OPC je nejlevnějších 250 koní na trhu v tomto segmentu. Ale kdo ji koupí? Tak Opelu společně držme palce.
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 19:36
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
s poslední větou souhlasím :yes: ostatně nic jiného nezbývá. Jenže člověk čte ty jedy a najednou má pocit, že Opel dostává poslední pomazání :-! Opel je alternativa k VW, Fordu, japoncům i francouzům. Prodává se solidně (sice není první, ale je tam nahoře stále), a to dokonce i u nás. Jinak, GTI ;-) , že se v diskuzích k Opelu málo píše? Ano, je to tak, ale rozložení diskutujících na Auto.cz nezobrazuje (naštěstí) realitu na silnicích. Jinak by totiž na prvním až stém místě prodejů byl VW, a dalších sto by pak okupovala Imprezza... Život a silnice jsou ale barevnější ;-). Co se týká toho že VW je lepší než Opel: Opel jako značka urazila větší cestu než VW. Ten se totiž svezl především na technice Audi. Opel tady musel kopat sám za sebe (teprve v posledních pár letech využívá kooperací s GM/Fiat)a přesto nikdy nezůstal opravdu stranou. VW většinou nic neriskuje, protože vstupuje do již ověřených segmentů. Pro mne bude mít Opel větší šmrnc než VW:yes:. Nebojím se o jeho budoucnost. A ani o prodeje... ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2006 19:42
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
Tady je vidět, jaký humbuk umí GTI vytvořit. >:D Vždyť se tu VW zastává skoro sám, což je v přímém rozporu s rozložením sil na silnicích. V internetových garážích vedou právě ta Impreza a BMW 3. :-) Všichni sou totiž dost zkušený závodníci. >:D
25. 4. 2006 19:46
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
>:D :yes:
25. 4. 2006 19:46
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
:-) Jasně. To "nepsaní" jsem vztahoval k tomu, že dlouho nebyly články o Opelu. Hele - přelom minulého desetiletí - Kadett, vajíčko... to bylo v revoluční době dělo děl :-) Calibru miluju dodnes... o Mantě netřeba psát... No, měli by prásknout do koní. :yes:
neregistrovaný "Fantomas"
3. 5. 2006 16:04
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
Mluvis mi z duse ! Kazdy druhy radoby autofanousek basni o Passatu a o Opelu mluvi s despektem. VW,Ford apod. maji proste lepe vybudovanou image nez Opel . Lide se nechavaji masirovat a Opel odsuzuji aniz by s nim meli jakoukoliv zkusenost. Jake je pak pro me zadostiucineni,kdyz po mem aute lide zvedave pokukuji a otaceji se,i kdyz se nejedna o zadnou "novinku" (Vectra 3.2 GTS,r.v.2004) a jak meni sve nazory i ti skalni odpurci,kdyz je svezu . Opla si zkratka clovek musi osahat,aby ho mel rad ;-)
neregistrovaný "at&t"
26. 4. 2006 12:48
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
Jak uz jsem psal vys, v opla jsem ztratil duveru na zaklade vlastni zkusenosti. Kvalitativni problemy mohly byt zpusobeny i smulou na konkretni kus, to se stane u kazdy znacky. Meli jsme ale ve firme vic opelu, hlavne corsy a astry - co bylo treba nechutny je to, ze opel sam zacal casem auta "vykradat" - prisli jsme na to uplne nahodou - jeden referent mel bouracku, auto na odpis, koupilo se novy, uplne stejne model za stejnou cenu a najednou jsme zacli zjistovat, ze tam chybi tady suplik, tady lampicka, tamhle zrcatko ve clone (ne ze by zrovna tohle bylo neco extra dulezityho) atd. Mechanik u dealera nam potvrdil, ze nekde vynechali i ruzne izolace, krytky atd. Cena auta ovsem zustala stejna.... Aspon podle sveho okoli soudim, ze zapadoevropske masove znacky jsou imidzove hodnoceny fiat-opel-ford-vw (od nejhorsiho k nejlepsimu). Francouzi jsou trochu specificti: Citroen ma svoji specialni klientelu, Renault je asi nekde mezi Fiatem a Opelem a Peugeot na urovni Opelu, mozna mezi nim a Fordem. Ovsem vec tezko meritelna a spis velmi pocitova a subjektivni...
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2006 13:41
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
:yes: :yes:
neregistrovaný "mari"
26. 4. 2006 16:06
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
co na to říct... existují desítky, ba stovky takových případů napříč všemi značkami. Měl jsi smůlu- toť vše. Znám člověka, který má BMW 535D rv.05 a Tvoje problémy jsou proti těm jeho jenom úsměvná příhoda pro dlouhé zimní večery... Já jsem také na základě vlastních zkušeností ztratil důvěru v některé značky. Každého holt ta smůla přepadne přepadne jinde. ;-\
neregistrovaný "OPC"
25. 4. 2006 15:31
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
>:-[]
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 15:57
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
>:-[]
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 18:00
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
OPEL? Neříká se mu západoněmeckej Wartburg? :-) (nic ve zlém, hoši) >:-[]
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 18:02
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
:-) možná tam u vás v Dolní Hrachové... :-) ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2006 18:25
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
>:D
25. 4. 2006 19:07
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
>:D
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 19:40
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
Kdepá, já jsem z Horní Hrachové. Pořád si to pleteš ;-)
25. 4. 2006 19:09
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
>:D Tohle se povedlo >:D :yes: ... teda literárně ;-) obsahově... i ty víš, že VW je zcela klidný a připravuje mlátičku v podobě G VI. GURU VI. ;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 19:42
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
;-) sám dobře víš, že tady se nehraje o ekvivalent k prodejnosti rohlíku, ale o kvalitní existenci... :-) Opel je mezi VW a Fordem zcela srovnatelná alternativa. Vždycky tomu tak bylo, je a bude :-)
25. 4. 2006 19:48
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
Já Opel nekritizuji, abys mě dobře chápal... mě naopak mrzí, že poledních pár let nepřikládal do kotle... jo, Astru začínám pozvolna oceňovat...
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 20:03
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
:-) láska na druhý pohled: ta vydrží nejdéle ;-)
25. 4. 2006 20:09
Re: RÜSSELHEIMSKÝ PÁS CUDNOSTI
Jo, Jo... to máš určitě z praxe ;-) :yes:
neregistrovaný "petr"
25. 4. 2006 15:45
opel vectra
Velice dobré auto , už se na něj těším, velmi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
25. 4. 2006 17:57
Re: opel vectra
:-)
neregistrovaný "peto"
25. 4. 2006 19:15
hej GTI !
co hovoris na ford fiesta ST? :no: :yes:

uvazujem o kupe, tak please rychlo daj vediet co si myslis.
Rozbalit vlákno
12
25. 4. 2006 19:40
Re: hej GTI !
:-) 150 ostrejch koní. Vynikající podvozek, vynikající sedadla (trochu vyšší posaz), ideální motor na váhu auta, dokonalá lítačka. Velmi dobrá volba :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 19:47
Re: hej GTI !
:-O ;-\ :no: Jak se někdo může ptát na doporučení cizí osoby na internetu? 8-s :no: Máš snad svojí hlavu, ne? Nebo jí máš jen aby ti nepršelo do krku?
25. 4. 2006 19:52
Re: hej GTI !
Asi jsi si nevšiml... my (mimo tebe, asi) si tu vyměňujeme zkušenosti. Mimochodem, jak víš, že Peto je pro mne cizí osoba a já pro něho? ;-\ Přemýšlej trochu ZZajíčku :-) A doplň vzdělání...
neregistrovaný "peto"
25. 4. 2006 20:39
Re: hej GTI !
GTI-ho prispevky citam uz dlhsiu dobu a celkom sa s nimi dokazem stotoznit :yes: dik za odpoved.
25. 4. 2006 21:00
Re: hej GTI !
:yes: Já ti děkuju :yes:
neregistrovaný "milo"
26. 4. 2006 08:18
Re: hej GTI !
ja dakujem Vam vsetkym >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2006 21:36
Re: hej GTI !
No, tak teď ses podsekl ještě víc, než tou předcházející žádostí o radu >:D Nemáš zač ;-) PS: Upřímnou soustrast >:-[]
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2006 11:19
Re: hej GTI !
Přát k nákupu Fiesty upřímnou soustrast... to je opravdu mistrovství slov 8-s >:D 8-s
neregistrovaný "misoo"
25. 4. 2006 23:52
Re: hej GTI !
tiez by som si v tomto nedal poradit (co som onoho casu asi aj mal 8-s), ale aj tak by som si tymto sposobom nedal radit... skor by som to bral len ako nazor. kazdopadne fiesta rs je moja tajna laska, taka tajna ze ani svojej milenke o nej nepoviem !! ;-) >:D viem ze sa ma nikto nepyta, ale ak by nahodou hej, tak fiestu st by som uprimne a z celeho srdca odporucil !!! je to auto z ktoreho je vidno len vytrestene oci !! ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 4. 2006 09:44
Re: hej GTI !
Fiesta ST - :yes: :yes: :yes: Tady najdeš pár videí - myslím, že by Tě mohli přesvědčit... ;-) [odkaz] Ještě přidávám odkaz na anglické stránky majitelů Fiesty ST - v dobře tříděných fórech tam najdeš spoustu informací o všem s tímhle čertíkem spojeným... :-) [odkaz] V současné době řeším stejnou otázku (koupi Fiesty ST), tak doufám, že se brzy budeme mít možnost potkat na silnicích... :yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
26. 4. 2006 12:13
Re: hej GTI !
Ještě se zeptej našeho taťky na názor >:D ;-) To je něco jako posvěcení ;-) Jinak ta Fiesta. Príma šmrncovní prcek. Podle mě dobrá volba :yes:
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2006 12:33
Re: hej GTI !
Potvrzuješ mou chválu ST. Díky. Mám z tebe poměrně dobrej pocit. Že bys začínal chápat? ;-)
neregistrovaný "Honysek"
26. 4. 2006 21:27
Opelu by byla škoda...
Doufám, že se Opel vrátí zpátky na výsluní, kde byl někdy do poloviny devadesátých let. Ve všech třídách měl velice zdatné modely, pomohl v Evropě zavést některé nové třídy (Meriva, Zafira). Začal (nebo byl přinejmenším jeden z prvních), kdo u nás začal s "cenovou válkou". Tenkrát se cena Corsy blížila ceně Felicie. Přitom to bylo velice pohledné a šmrncovní autíčko. Ale zdá se mi, že nedokázali jasně říct zákazníkům: tenhle model je už starý a nahrazujeme ho tímto. Od jisté doby mi připadá, že např. Vectra nebo i Corsa se tváří jako stále stejná auta (míněno jako stále stejná generace).... Jaký na to máte názor?
Rozbalit vlákno
2
26. 4. 2006 22:01
Re: Opelu by byla škoda...
Přesně jako ty :yes:
neregistrovaný "dogg"
28. 4. 2006 07:57
Re: Opelu by byla škoda...
musim uznat ze vsetky vase prispevky su na urovni a mali by si ich precitat kravataci od opla mam pocit ze o OPLOCH viete viac nez oni. Opel snad caka uspech - nova Astra je fakt dobra a v tom duchu by mali byt konstruovane aj dalsie novinky - corsa, antara, vectra ...