Veru, aj mne sa zda. Vari to nejako opticky odlahcia. A inak ten diesel bude mat objem 2,9 a nie 2,7 - bol predsa prednedavnom predstaveny v Cadillacu.
2,9 by tam měl být taky, ten by měl mít přes 200koní. Jinak tento 2,7 s těma 147kw mi nepříjde vůbec výkonově špatný, naopak. Takový Mercedes má s dieselu 280CDI (objem 2987cm3 140kw), Audi má z motoru 2,7TDI má 132kw, BMW 525d(objem 2993cm3) má 145kw
525-ka není optimalizovaná na maximální výkon, ale na plochý průběh točivého momentu. Je to motor pro cestovní limuzíny na dlouhé cesty. Rozhodně má své místo na trhu!
Vectra sa mi nepáči už z maskovaných fotie je vidno,že GM mal tentokrát moc,ale moooc velky vplyv na dizajn a tak nova vectra vyzera skôr ako priemerny americky sedan a ne ako lepši europsky...u mňa týmto stráca šance,lebo americke sedany mi nič nehovoria všetko je to take rovnaké,samozrejme Caddy a chrysler a jeho 300Cčko su krasne auta
Vectra sa mi nepáči už z maskovaných fotie je vidno,že GM mal tentokrát moc,ale moooc velky vplyv na dizajn a tak nova vectra vyzera skôr ako priemerny americky sedan a ne ako lepši europsky...u mňa týmto stráca šance,lebo americke sedany mi nič nehovoria všetko je to take rovnaké,samozrejme Caddy a chrysler a jeho 300Cčko su krasne auta
Doufám, že Opel do Traffic Assist zahrne jako to technologické překvapení pádnou ruku, která řidiči jedoucímu jako prase, vrazí ihned po automatickém zastavení vozu pěknejch pár po čuni. Ostatní výrobci by pochopitelně mohli okamžitě Opel následovat.