Čerstvě vystřídaná generace Fabií znamená také nové začátky pro sesterská Pola a Ibizy. SEAT úspěch velkosériově vyráběného malého auta potřebuje jako sůl...
můžu porovnávat mezoi Cordobou (biza s kufrem) a Fabii a šel bych do Fabie. V Seatu mě dost nakrkli vnitřní plasty, všechno je takové "tenké" málo robustní, jak u fáčka ... já vim že to asi jen pocit, ale mam raději masivnější tapecírung na dveřích i palubku, prostě uvnitř se ve Fabii cejtim lépe než v autech jako ibiza nebo 206tka ...
Může si tady rozumovat kde-kdo,ale když to vidím ve třídě pinďů--zlatá Fábia.
Na svém názoru si stojím,jezdím 35 let,každé auto má své,leč španěl,rumun,rus-vše rovno-.ovno..... :-)
Za to, že si naprostá většina spoluobčanů pořídí sociální verzi fabie a používá motor 1.2HTP (který je primárně určen do města a krátké jízdy) k dálníčním přesunům na tisícikilometrové vzdálenosti škodovka (ani nikdo jiný z koncernu) nemůže...
"co viem, tak lludom se nova Fabia nepaci".. Nesmíš se ptát jen "nadržených bejčků" který neuznávají nic než sporťáky. Lidem se nova Fabia nelibí je zajímavá hypotéza, která asi nevychází ze serioznících průzkumů trhu, že? Já myslím, že Fabia je úplně normální moderní MALÉ auto pro široké vrstvy. Už prosím přestaňte řešit, že je úzka a vysoká a HTP.
Mimochodem, když kolem mne projíždí tramvaj a od zrcátka je dva centimetry, říkám si, že ve městě se počítá každý milimetr.
Co se týká nové Ibizi, stará se mi moc líbí a doufal jsem, že se Seat chytne za nos a ten nový "sportovní" design na ni nasazovat nebude, když zas tak moc nefunguje.. Nezbývá než doufat, že opravdu dopadne, jako malý Leon, kterýmu myslím sluší a ne jako malé Toledo, které je k smíchu.
ja velmy sportaky nemusim...ale fabia II je pekny hnus hlavne zozadu vyska a sirka my je u....ale ten zadok hruza- my to pripomina auta z roku 2000....a predokje len kvoli tomu oekny ze je kopia roomsteru- ktory sa my paci ovela viac nez ta FOBIE 8-s
Dopravní mačkanice na Karláku, žádný ostrůvek. Naštěstí jsem tam jezdím jen vyjímečně. To nic nemění na faktu, že u aut do města se počítá každý milimetr :-)
Vážený,jen tak pro pořádek,ve Španělsku vyrábí auta více značek (Seat,Volkswagen,Renault,Ford atd.) celkem asi 4,5mil.ks. Takže si opravte váš názor,protože ani to že jezdíte 35 let neznamená, že nežijete celou dobu v bludu. Nebo jste neseděl v ničem jiném než ve Škodovce? Uznávám,že tato značka kvalitativně hodně vyrostla. Schválně dojděte vyzkoušet vámi zatracovaného seata a uvidíte.
Leon je krásný, ale Ibiza bude úzká jako Fabia a tím pádem od pohledu vratká. V porovnácím testu vyšla Fabia HTP jako nejhlučnější a zároveň s největší spotřebou. Polo se stejným motorem naopak bylo nejmíň hlučné (SM 18/2007). i20 Fabku překoná asi už ve všem a navíc Getz je dlouhodobě spolehlivější. Nechápu, že výrobce velmi zdařilé Octávky výrábí takovou zrůdu.
Z toho,že bude nová Ibiza úzká bych strach neměl. Podle fotek vypadá robusně a řádně rokročená. Současná generace má na šířku be 2mm 1,7metru. Pochybuju,že to budou měnit.Jinak více fotek nového prototypu je na autoblog.it. Doporučuji na to mrknout.
HTP v nové Fabii je je vice slyset nezli ve stare. A lisi se to kus od kusu, cim je zajetejsi, tim je mene slyset. Narozdil od ctyrvalcu, ktere jsou tissi do 3.500, HTP je tissi zase nad 3.500....ale nejvic se jezdi okolo 2500-3500 ot., takze smolik:) Polo je skutecne nejtissi a nejhlucnejsi je IBIZA, hodne taky od podvozku.
Opět napodobování zrcátek na stopkách v tomto segmentu(Leon má trochu jinak tvarované), taktéž trojúhelníková okénka vpředu, nic nového pod sluncem. Ať žijou vzory GP a 207.
Prý se bude podobat Leonu?? Proč rovnou nenapíšete že to bude další prostorová varianta Altey, ostatně jako všechno co v poslední době Seat uvádí na trh. Nechaj si od Italů spíchnout slušivej kabát, šup s ním na všechny platformy a hle, máme tu celou modelovou řadu, jedna altea vedle druhý. To se teda moc nevytáhli
Trefil ses, jsem student co na Ibizu nemá. Není to nic za co bych se styděl. Máš pravdu že samotný FV rozhodně není nijak zvlášť kreativní, ale srovnávat SEAT s Francouzi(!) Kdybys napsal Peugeot, tak přivřu obě oči, zacpu si uši, nos a pusu a přejdu to bez reakce, ale srovnávat SEATovu produkci všemožnejch Alteí s Francouzi? Je to vůbec možný? Viděls někdy Renault? Citroen? Vidíš vlastně vůbec? Nebo snad špatně čtu?
Nechtěl jsem tě urazit, podívej, pracuju jako prodejce SEAT, Škoda, v naší firmě prodáváme i Renaulty takže vím o čem mluvím.. Není to v mém případě vyzdvihování SEAtů, jelikož jsem 5 let dělal u BMW.. Vím tudíž co je nejlepší.. Jde o to, projet se v novém Cliu a pak se "starou" Ibizou, ten rozdíl tam prostě je.. další věc je to, co nikdo, kdo SEAT kritizuje neví - že třeba finální odladění podvozků pro R8, RS4, RS6 atd. dělá právě SEAT... A le co se týče designu - SEAT moc dobře ví - co udělal špatně.. Během 8 let má vyjet 6 nových modelů - Combi, "Tiguan" a auto na bázi A4... SEAT skutečně ví kam jde... A kritizovaný design je pouze záležitostí nás Čechů...
Přiznám se , že jsem měl před 14 lety nové Toledo 1,9TD a byl jsem vcelku spokojenej,ale zajímalo by mě jak se dneska SEAT vůbec u nás prodává.Na silnicích jich vidím opravdu poskrovnu.Má někdo přehled.Děkuji
Ale jo, občas je možno zahlédnout leona. Jeden zrovna parkuje pod okny. Ten předek a bok prostě nejde přehlédnout, navíc je ve žluté barvě. A kdo jiný se odváží do žluté ? Nelze přehlédnout.
Když už máš zapnutý internet, tak si napiš do vyhledavače "sdružení dovozců automobilů" a můžeš studovat statistiky pro ČR několik let zpátky :-). Jinak - SEAT je za 1-8/07 15. (ze zhruba 70 automobilek), čili vede v prodejích nad Mercedes-Benzem, ten je 16. >:D Což jasně říká, že umístění na žebřících prodejů (ke všemu v ČR) neříká o kvalitě značky vůbec nic.
je hezký koukat na současnýho leona. Že vychází z altei,dobrá,ale proč i to toledo?a ted asi i ibiza?není toho moc (viz peugeot)? co pak? alhambra jako alteha XXXXXXXXXXXXL? většina současných automobilek dělá své vozy jako vejce vejci-ano-zřejmě ušetří na některých dílech,která se tak stávají použitelné na více platformách,ale myslí občas i na zákazníky?a na to že by se chtěli více odlišovat? Za pár let to možná bude tak že přijdeme do autosalonu a už si nebudeme vybírat auto,ale jen velikost karoseriee....bože.. :no:
akoze newiem co by si ocakaval ved ked rozmyslame normalne tak treba trochu setrit materialy a keby si chcel auto ktore ma kazde iny predo tak by to auot pekne predrazilo nemyslis tak usetria na vymyslani noveho predku trebars a mozu ten predok bvyrabat na rovnakej linke s inym autom ... cize secko sa rovna nizsia cena :yes:
akoze newiem co by si ocakaval ved ked rozmyslame normalne tak treba trochu setrit materialy a keby si chcel auto ktore ma kazde iny predo tak by to auot pekne predrazilo nemyslis tak usetria na vymyslani noveho predku trebars a mozu ten predok bvyrabat na rovnakej linke s inym autom ... cize secko sa rovna nizsia cena :yes:
...Kiu ceed.A rozhodne to nedela ta kamufalz stejne tak,ze rozhodne se ceedem u seatu neispirovali.Pokud bude podobna cena,tak :no: Pokud bude cena jako u loganu,ovsem s tvary(aspon neco)od leonu a kvalitou od vw :yes: Uvidime,a ja doufam....
Idealne keby ti ho dali zadarmo, alebo ty si povies cenu za aku ti ho predaju? * >:-[] Ja by som bral nejake BMW, ale hosi maju smolu pretoze nemaju ceny ako Logan >:-[] >:-[]
... boční prolis svažující se směrem dolů k zádi, tak to je tedy u auta, co má působit sportovně, neštěstí. Takové auto působí spíš jako kočár. Ach jo další seat na jedno brdo ...