Přestože v nabídce Volkswagenu je již delší dobu prostornější Golf Plus, zájem dealerů a zákazníků nakonec přiměl automobilku k výrobě klasického kombi Variant. První fáze zavádění výroby by měla odstartovat v polovině příštího roku.
je to zaujimave, obidve fotky vyzeraju ze je to to iste, pritom to modre sa mi paci daleko viac. no, uvidime nazivo ! kazdopadne to bude kvalitne vyvazene, takze ziadny strach. vw varianty vie, dokazom je novy passat, ktory sa mi daleko viac paci vo verzii variant. :yes:
:-O asi si nerozumíme, co je na kombících Alfa 156 nebo V50 odvážného? V50 je krabičkoidní jako každý kombík Volva, zadní lampy ve stylu svých větších sourozenců. Je to pěkné úhledné auto ve Volvo stylu, ale slovo odvaha bych k jeho designu rozhodně nepoužil. A odvaha 156 kombi by snad mohla spočívat v tom, že se Alfa odvážila tohle auto označit jako kombi. Tomu bych pak rozuměl. Ale neříkám, že to není pěkné auto. ;-)
Moc často nepřispívám pod diskuze, které mě nezajímají... Ale tady musím... Proč probůh budou dělat verzi kombi na výběhovém modelu???? Že by opět soudruzi z NDR udělali chybu? Nehledě na to, že tohle vypadá spíš jak prodloužený hatch... Aneb Golf na tisíc způsobů, snad i něco prodáme...
Vím ,že čteš jen o Fiatu, kdyby sis přečetl Markovu "Budoucnost značky Volkswagen" věděl bys, že kombi na bázi pětky se bude prodávat souběžně s hatchbackem GVI. Je to jejich záměr, GVI dynamický design, kombi konzervativní. Jestli je to strategie dobrá nebo špatná, je věc jiná.
četl sem to,ale už je to dřív... Jistě sis všiml, že tady neházím dogmata jako někdo... Strategie je to nejspíš... podle hesla...z nouze ctnost. Souhlas?
Bratrovražda je v normálním světě ohavný zločin, který je trestný, ale VW si v těchto "zločinach" přímo libuje. Kromě klasika Golfa, nám nabízí Golfa +, Tourana, Tourana v šortkách (Cross nebo Country nči tak nějak), následně také Tiguana a teď kombi. Při uvedení Golfa + bylo argumentem, že zákazníci chtějí tohle a né klasické kombi a teď hle EURÉKA zákazníci chtějí klasické kombi. Nějak se v tom ztrácím, ale nejsem si jist, kolik zákazníků odláká variant od konkurence, ale myslím, že dost jich odláká od výše uvedených verzí Golfu, takže finální efekt se může snadno minout účinkem.
Kromě toho z výtvarného hlediska se jedná a standardní počin VW, čímž nechci nic a nikoho hanit. Prostě další derivát a jestli to takhle půjde dál, tak nám řeknou, že zákazníci chtějí Golf XXl a XXL Cross atd. No prostě finále a´la SEAT. Ale snad se mýlím a nebude to tak hrozné. Mimochodem celkem by mne zajímalo, kolik lidí by dalo přednost Variantu proti Octavia II Combi. Já tedy určitě ne... :-!
pre mna nech maju aj Golfa SMXXL, nevidim nic zle na tom, ked sa rozsiruje ponuka verzii... aspon je z coho vyberat a nejazdi tu tolko rovnakych aut, ne ? :yes:
Ale jistě, já proti tomu nic nemám, jenom se snažím to vyhodnotit z ekonomického hlediska. Méně je někdy více. pro nás kupující by bylo ideální, aby každé auto bylo originál, ale to bohužel nejde. Jenom se bojím (vlastně nebojím, je mi to celkem fuk), jestli to uvedení varianta přinese nějaký efekt, kromě zmíněného "přibyl další trovhu jiný Golf". :-!
tiez mi je to jedno, ale ako kupujuci ocenujem vacsi vyber a tym aj lepsie napasovanie auta na moje potreby... pre originalitu, alebo radsej poviem miernu individualizaciu tu mame tuning, potom uz zalezi na majitelovi ci si auto vylepsi, alebo z neho spravi cirkus humberto... ;-)
Hluboká úvaha :yes: Golf + jsem také moc nepochopil, ovšem combi z hatchbacku... to není úplně od věci, navíc je to tradice napříč všemi výrobci... snad 147 a Civic jede na krátké zádi. Velmi cením tvé hodnocení Octavie combi... ano, je to krásný vůz. Jenže musíš prostě vědět, že ve všem je ten Golf o fous (o fous) lepší. Takže roli zde hraje jen ten "fous" a pak náklonnost k designu. Jedu-li dnes a uvídím-li G4 combi, musím smeknout. Prostě to VW střihl výborně. Combi z G5 bude nepochybně taktéž hezké. No, uvidíme, až budou s Oct stát někde na parkovišti vedle sebe... Každopádně dnes je Octavia II combi jasnou jedničkou ve svém segmentu. Nemá na ní nikdo. V tomhle Škoda opravdu stvořila královnu.
Když kombi, pak Volvo. :-) Mně příde, že Octavia II combi jde svým dizajnem směrem k severskému Volvu. Snad to dělá tvar a plocha zadních bočních oken, síla posledních sloupků. Každopádně se mi tento kombi styl líbí. Zatímco nově uveřejněné obrázky GV combi jdou jiným směrem. Poslední boční okénko je malé (předposlední sloupek je svislý a prodlužuje prosklení zadních dveří, také tlustý poslední sloupek a v neposlední řadě spodní hrana okna, která se zvedá) a opticky auto zmenšuje. Když jsou to skoukl, vzpomněl jsem si na linii spodní hrany Focusu kombi. A pokud jde o GTIho fousy, tak na ty je nejlepší strojek nebo břitva. ;-) Pak je to dokonalé.
ano, volva su paradne, tiez aj kombik od A6, oba su krajsie a tiez by som ich chcel radsej ako octavku. ale osobne si kombika predstavujem tak trochu ako pracanta, preto sa mi octavka zda viac kombik... :-)
Hm, tím fousem ve prospěch golfu si nejsem vůbec jistý, tedy pokud nemyslíš jen větší výběr motorů, co se týká kombíků, mám to přesně naopak, když vidím OI kombi a GIV kombi napadá mě jediné, že škodovka toho svého kombíka zvládla mistrovsky, nestárne, GIV kombi se zdá vedle ní jako o generaci starší auto.
Myslím tím jak větší výběr, tak i funkčnost. prostě... je to (logicky) odladěnější auto. Akcentuji ovšem, že jde jen o "fous"... Combi z G4 vnímám nikoliv hezčí než z Oct I, nýbrž bez tohoto srovnání, jako krásné a praktické (tím myslím kolmou zadní stěnu) kombi. OI byla (a stále je) velká trefa, souhlas.
Taky nevím, jaký fous je na Golfu? Je ve všech směrech menší a dražší...To je jen na tom, jestli někdo chce VW nebo Škodu! Já bych volik Škoda-Auto OII.! :yes: to je perfekt ve všech směrech a když tomu přidáš 4x4 v elegantu :-!:yes::yes::yes: ps: Golf 4 stárne o dost rychleji než-li OI.! G 4 se mi nikdy nezdál jako trefa v designu... ale věc názoru! ;-)
Octavka je proste kombik s nejvetsim kufrem a kvuli tomu si asi vetsina lidi kombika kupuje. Takze je asi nejlepsi kombik, i kdyz ja osobne jsem dal prednost novymu focusu.
OII si vetsina lidi u nas kupuje, protoze je to skodovka. Me se celkem libi, ale zadny zazrak to neni. Nektere partie moc pekne (zadek kombi), dohromady stred. Velky kufr si taky bere svoje v jinych parametrech.. Cena vyssi diky poptavce a objemum, ktere skoda muze vyrobit. Takze celkove zadny super zazrak, ale dobre auto to urcite je. Ja jsem nedavno taky koupil focus, kterej mi pripada minimalne stejne dobry, ale s ruznymi slevami od kamaradu byl o par desitek kapriku levnejsi a s lepsi vybavou a nekterymi parametry. A hlavne si nepripadam, jak soucast stadecka, kdyz se podivam, co jezdi po silnici...
no je to v celku oničem pořát to samé dokolečka nechápu proč dělají tolik verzi Golfa, Golf Plus a teďka variant. Aspoň kdyby ho trošku inovovali ale je to jen trochu delší Golf Plus takže si myslím že jeden z verzí Plus nebo Variant se bude špatně prodávat.
Mno sam sebe se ptam co jsem cekal, technicistni klasika od VW- tolik k designu. Ale co opravdu nechapu proc ho nasazuji az ted kdyz za chvili prijde Golf VI ;-\
Opravdu, ten modrý je Golf Plus, který projel skrz nějakou dýzu (že by snaha o "značkovou" Alteu XXL), ale že by zrovna tohle byla nějaká pecka? A proč tomu vůbec říkají Golf? Po vzoru Renultu by bylo dobré to nafouklé vajíčko názvem odstřihnout od originálu. Podle mě Golf je hatchback, který nikoho neurazí a má svůj styl. Jetta je sedan a měla by být trochu "lepší" než Golf. A vajíčko je prostě vajíčko, to nemá s Golfem nic společného. Ten bílý by mohl být Variant. To jsem ale konzervativní staromilec!
Vzhladom na to ze v novom Golfe Variante som uz sedel mozem s urcitostou vyhlasit ze zadok - nielen svetla ale aj sklon zadneho okna budu uplne ine. :-!
"na stojáka nebo ležáka?" Som na spravnej stranke ? Debatujeme o autach ? >:D >:D V skratke : zadne svetla zasahuju do boku - nieco na sposob MB C a sklon zadneho okna - je zosikmene takze ma "sportovejsi" vzhlad - podobne ako Impreza. Spredu je to Golf V alebo Jetta. Celkovy dojem :yes: Nevyhodou bude podla mna vyroba v Mexiku - pomerne dlhe dodacie lehoty.
Cakal som podobnu reakciu od subaristu ;-):-) Este pre info - prve vozidla sa budu vyrabat cca koniec aprila zaciatok maja. Dovtedy budu urcite aj oficialne info a foto a potom sa tu pobijeme. >:D
Z dvoch obrázkov netreba robiť unáhlené závery. V sérii Golf rozhodne sympatický kombík chýba, kombi už dnes zďaleka nie je len pracovnejšia verzia rodinného auta. Volkswageňácky systém "zo starého nové" ale nechápem, podobne na starom základe vyrábali "nové" cabrio Golf, ale tento spôsob sa mi nejak nesedí. Alebo že by si boli až takí istí dokonalosťou dobiehajúceho modelu? čo by som rozhodne-podľa obrázku-zmenil, tak sú to zadné svetlá....veľká hranatí placka vnútri s kruhovým motívom, to nie, vyzerá to podivne. A tento tvar sa už nenosí. Podobne usporiadané svetlá mal a má aj Fiat Stilo Multiwagon a už tam vyzerali dosť archaicky...
Mam otazku pre vsetkych,co nadavaju na VW len preto, ze je uspesny. Ze focus ma hatchback,sedan,combi a C-max vam nevadi? Ale ked golf ma ,jettu,plus a variant to uz je kopa derivatov vsak ? Neviem co sa vam na tom zda divne, ved predsa zakaznikov je vela roznych typov a automobilky sa snazia vyhoviet co najvacsiemu poctu. Tak preto robia kombi aj sedan a hatchback. Chapete ? A urcite by urobili aj golf kabrio, keby nebol Eos ...
Jak píše nademnou Klaudius, není co hodnotit. První fotka se mi moc líbí, ale je to nereálná fotomontáž. Hezké, ale na kombi příliš krátké. Na druhé fotce jde zase vidět kulový, ale z toho mála jde očekávat zmenšený Passat, stejně jako u Jetty.
Jesttli je tohle cesta nového vedení u VW k prosperitě, tak nevím. Měli by si nejdřív ujednotit marketingové záměry a ne sázet na trh modely adhoc a vždy se to nějak prodá. Co je stál pěkný, dobrý, ale prodejně nedotažený Phaeton! Kde je stará sláva Golfu a který je vlastně pokračovatel tradice. Golf nebo Plus či po americku Džeda nebo snad Touran. Kvalitní auta umí udělat leckdo, ale dát jim do vínku něco jako charakter už je dnes težké. Vím, že i konkurence chystá tuny modelů napříč obvyklými třídami vozů, ale kde jsou soudobé etalony ke Golf 1, Passat, Scirrocco, Corrado, Transporter atp.
VW (jako značka ne koncern) je musí nejspíš hledat u konkurence
VW vyrabi opravdu kvalitni auta nektere dokonce vypadaji k svetu (Jetta). Myslim ale, ze by se VW mel zamyslet nad svou uniformovanosti. Vsechny modely s vyjimkou velikosti vypadaji skoro stejne. Prodeje VW taky nijak nerostou, ba naopak. Snizujici kvalitou to nebude, kvalita se nijak (krome Pola) nesnizuje. Tak proc se prodeje tak kvalitniho auta jako VW snizuji?? Myslim, ze to bude tim, ze jsou lide unaveni nudnym designem znacky. Na trh prichazeji skvosty jako Roomster, Civic, na ktere VW nereaguje.
Z vlastní zkušenosti můžu říst, že kvalita u VW za posledních pár let šla hodně dolů. Máme ve firmě téměř jen auta od VW a ty nejnovější kousky navštěvují servis až nechutně často a většinou tam nedojedou ani po svých. Jako příklad můžu uvést rok starého Passata 2,0TDI, kterého dvakrát vezla odtahovka. Nejdřív upadl chladič nafty (nebo jak se tomu nadává) a pak odešlo čerpadlo. Není to jediný případ, takže žádná náhoda :no:
Nevim jestli je to dobré nebo špatné, ale máš pravdu. Na druhou stranu musím namítat, že toto není problém jen VW ale poslední dobou prakticky všech automobilek. Z dálky poznáte chrakteristické znaky značky, ale co je to za model zjistíte až když projede pod nosem. Holt unifikace a nafukování se teď nosí :-):-(
No tak vidíš, já si naopak myslím, že u BMW to s tou příslušností ke značce zmákli dost dobře. Každý model je svůj (třeba trojku si s pětkou splete málokdo), ale přitom je na kilometr jasný, že okolo projede bavorák. U Audi zašli až moc daleko - zkus při čistě předním pohledu rozeznat A3 od A6 a povede se ti to můžná jen díky těm diodovým denním světlům u A6... VW už tu hranici podle mě taky překročil, i když není ještě tak daleko, jako Audi. No a kde to opravdu přepískli, to je Aston Martin. Ačkoliv jsou auta mým hodně velkým koníčkem, tak opravdu nejsem schopný rozeznat jednotlivý modely od sebe, dokud si na zádi nepřečtu, co to je ;-\
jj máš naprostou pravdu, ja jsem u BMW nemyslel součastnou modelovou řadu, ta se jim hodně povedla, ale spíš ty modelové řady předtím. Ale asi je to součastný trend nebo co, vlastně když si vezmeš tak skoro každá automobilka má své modely, založeny na vzájemné podobnosti, např. Škoda (Roomster a nová Fabka), Seat, již zmoňované Audi, Mercedes jak by smet a tak mohu podračovat pořát dál
Marianku... víš, co je to VW, mainstream a Německo? VW auta vypadaj přesně tak, jak VW chce aby vypadala. Nudu v nich spatřují jen (kolik je ti let?) velmi mladí lídé (což je pochopitelné), jimž náruč otevírají jiní (Ferrari, apod). Chceš-li pochopit VW... musíš vzít posledních cca 30 let. A to je VW... tedy - solidní, vyzrálý, stabilní, nadčasový, tahoun, jednička (chápeš?) Evropy. O tvarech Golfu nepíši, napsal jsem toho dost. Passat je dokonalou trefou. Passat, marianku nemá být odpovědí na Alfu Romeo... Passat je manažerské vozidlo střední třídy v mainstreamu, tedy přiměřeně elegantní, přiměřeně luxusní, přiměřeně krásné... mainstream, marianku. A teď to nejdůležitěšjší - to, jak má vypadat luxusní, premiový model podle VW (koncernu) spatříš na A8, na A6, to , jak má vypadat obdobný model v mainstreamu, to vidíš na tom Passatu. Nebo bys snad očekával, že A6 by měla spíš vypadat jako Passat a Passat jako A6? Vedle toho... VW velmi v posledních dvou letech tlačí na pilu, co se týká designu. Pokud jsi registorval Iroc, Tigiho apod vidíš, jak VW posouvá design směrem k většímu rozletu, ovšem - zvolna, jistě, je to VW.
VW a mladí, či staří..??? v kolika letech se to dělí..?? Já jen abych věděl jsetli jsem ještě mladej, nebo starej. Design VW konzervativní, usedlý a až na pár detailů (zádní světla) nevýrazný ztrácející se v šedi. když koupíš nyní Glf V a postavíš vedle Hondy Civic, budeš se stydět asi jako když zaparkuješ Jawu 350 vedle BMW F 650. A dále úvaha o věku.. mladí a Ferrari.. to je komedie snad větší než bláznivá střela, hele mluvme se o našich potažmo evropských silnicích a ne o Dubaji >:D Ale já nechci chápat zpětně 30 roků a pídít se proč je něco takové kvůli předchozím 30-ti rokům. Já chci něco co nespí 30 roků na slávě, ale něco co slávu samo buduje v dnešní době.. k čemu jsou mi odkazy, když žiju nyní a ne před 30-ti rokama..??? Porovnávej dnešní svět a dnešní věci.. dnešní auta a se správným metrem, né jen VW můj bůžek a ostatní plevel. Ale co zkusit místo toho hodnocení připomínající totalitní zpravodajství na 1. programu někdy před 20 a více lety nahradit něčím víc otevřeným. Každé auto má něco co je skvělé a něco co není až zase trefou do černého. a wo tom to je >:D
jj stím Ferrari máš úplnou pravdu jezdí v něm samí zazobanci kolem 50 ale když chceš porovnávat dnešní auta tak to je jediný správný přístup k věci proč se zaobírat tam někde minulostí jako je např golf1 a jeho sláva když v něm jezdil můj děda a patří na vrakoviště dějin
Nebuď povrchní... to je jako bys šel na Hamleta a nevěděl bys, že máš mít kravatu... Mimochodem, proč se domníváš, že G1 patří na vrakoviště dějin. Stále se vyrábí...
No, pěkně jsi to zmotal... jediné, cos pochopil, byla tá ironie o Ferrari :-) Abys mohl kvalifikovaně hodnotit (nejen auta) musíš znát tah v čase, musíš mít přesahy. Jestliže vnímáš Civica jako designově vyzrálejší auto, než je třeba Golf... pak máme spolu další dva tři roky o čem debetovat :-);-) P.S. A něco ti napíšu - jestli máš dost v hlavě, pak jednou přistoupíš k té Jawě a řekneš si - krásná... ostatně motorizovala Indii.
to je jasné že Civic je lepší než Golf dyť se na to podívej golf je pořát stejný a nepiš že o to tady jde protože je to už nudné ale inovace jako již u toho zminěného Civicu je patrná a je to velký krok kupředu
Proč myslíš, že je to krok kupředu? jako že má odvážný design... to přece ještě není důkazem kam ten krok směřuje. Krok kupředu byl Espace, Golf1, starý Mini, ale nový Civic?
a myslíš tím inovaci podvozku, aby byl větší kufr? Nebo inovaci user-friendly designu, kdy přístrojovku dáš vyčistit leda tchýni nebo úhlavnímu nepříteli, protože z těch milionů záhybů by ses ......? (netvrdím že se mi to nelíbí, líbí se mi to)
Já si myslím, že Civic vedle Golfa 5 je přesným příkladem. Ale něčeho úplně jinýho. Golf je klasik. Je to auto - přesně jak píše GTI - s odkazem. A nejde o to, že žiju teď. Jde přeci o to, že jsem žil i tehdy. A vnímám tu kontinuitu. Vnímám dodnes, jak jsem jako školák baštil GOLF I. Vnímám, jak jsem kdysi sám vlastnil GOLF II. GOLF II facelift byl pro mě dlouhou dobu dokonce výš, než GOLF III. Ale dobře vím, proč byl GOLF II autem roku. GOLF IV byla ve svý době bomba. A GOLF V? V první okamžik jsem znejistěl. Ale každým dalším dnem ho beru víc a víc. Obzvlášť ve verzi GTI je to prostě nádhernej vyváženej hot hatch. A CIVIC. Vždycky se mi líbil. Ale vždycky se mi líbil jinak než GOLF. A inovace u poslední verze je natolik silná, že mám pocit, že je přestřelená. CIVIC se mi líbí v detailech. Líbí se mi ohromně. Ale jako celek před GOLFEM V propadá. Myslím dlouhodobě. Ne okamžitě.
...Někde jinde bylo napsáno: Golf založil třídu hatchbacků a jeho pokračovatel II.tojen doložil. jezdil všude po Evropě. prodával se i vUSA s kufrem jako jetta... Golf III. byl vrchol Golfu... S příchodem IV.začalo období rapidního poklesu zajmu a bohužel i kvality... GOLF IV byl jen mlácení prázdné slámy,výstřel do tmy...POZOR GTI to není z mé hlavy.Příchod V. spíš pokles podpořil,svým trochu korejským designem přídě a násilným roubem zádě spíš příznivce VW a i ortodoxní Golfisty odpudil... VW prohrává zastaralou technikou a současnou hledání tváře nových modelů" je to bohužel tak a pak ti nic nezbývá než se opírat o historii a jak Ty říkáš kořeny-ty VW nikdo nebere,ale je rok 2006 ne 1986... hezký víkend
no dobře ale ti co nepamatujou dobu dky vyjel Golf1, těm je celkem jedno jak to bylo v minulosti a zajímá je součastnost, a když si budou kupovat auto tak si nebudou zjišťovat jak vypadal a jaký měl ohlas prapředchůdce součastného modelu ale dívají se na současnost, do budoucna a myslím že pro nás co nepamatují Golfa1 bude Golf5 v budoucnosti jen tuctové auto, ale Civic si myslí ještě za pár let bude vypadat velice dobře
To jsou všechno hypotézy a já nejsem prognostik, ale troufám si přesto odhadnout, že sláva novýho Civicu rychle vyprchá a vyčpí. A to znovu podotýkám, že se mi líbí. Ale už teď začínám cítit, že mě přestává bavit. Nechme se překvapit. ;-)
já bych tipoval, že Ty máš rád auta jenom proto, že jsi dostal služební, ale jinak je srovnáváš asi jako kuchňské roboty - funkční, nízká spotřeba proudu, nerozbije se, když ho upustí manželka na zem - prostě po americku. Ale hlavně ať to vypadá pokud možno jako z vesmíru, aby takové neměl nikdo široko daleko - po česku. Ale i Amíci maj rádi tradice, proč by jinak byla Corvetta pořád s OHV? Já vím, jsem příliš konzervativní a nepochopil jsem globalizaci.
ano srovnávám, funkčnost vzhled, spotřebu a výdrž... wo tom to je, co Ty chceš srovnávat u auta.. tradici.. z té se žít nedá >:D něco někdy začlo ale nikdo z nás u toho nebyl... my jsme teď v tuhle dobu, tak proč se mám ohlížet několik desetiletí zpátky a podle toho vybírat auto..???? To je jako bys šel pro boty do ameriky, protože tamní indiání mají bohatou tradici ve výrobě mokasínek z dob kdy tam ještě nejezdila ani parní lokomotiva >:D A nci ve zlém, ale nemyslím, že by Civic patřil mezi auta, které nikdo nebude mít široko daleko, naopak svou cenou, výbavou, nabídkou a vzhledem .... vídám jich víc na Českých silnicích a vidím i kolik lidí se za nima s obdivem ohlédne.
ano, i mně se Civic HB líbí, moc se mi líbí, ale Golf se mi líbí taky. Protože vidím, že je stejně moderní (nikoliv módní) jako excentrický úlet Civic, má lepší podvozek a navíc má ten svůj charakter, protože ten tvar prostě už léta znám. Civic má dobré benzínové motory a je pokaždé úplně jiný, teď se zrovna povedl vzhled. Výdrž při nákupu neposoudím, takže nezbývá než hodnotit vzhled a funkčnost. A jsme u jádra problému - je to osobní záležitost každého, Ty máš rád věci výrazně vybočující z řady (to není kritika) a ostatní haníš (to kritika je) pro nedostatek nápadu. Tak navrhni tvar, který tě uživí dalších 30 let - a wo tom to je. (promiň za vypůjčený výraz)
v pohodě, já jsem doufám, ale žádné auto momentálně nehaněl to je doména GTI, udělat z koncernu VW božskou modlu a ze všeho ostatního jen křoví >:D Sám VW vlastním a jsem vcelku spokojený, ale objektivně v dnešní době bych preferoval jiný koncern. protože se mi nelíbí vývoj vzhledu VW - příliš se drží zpátky, aneb jak říká GTI drží se legendárních tvarů...a vyšší ceny za dnes již né nadstandardní kvalitu, ale běžnou kvalitu. Vzhled je indivuduální, co se líbí jednomu nemusí se líbit druhému....wo tom to je, takže když pominu vzhled, je tu pocit uvnitř vozu a požitek s jízdy v něm... tam musím uznta že Civic má náskok.. ale i to může být subjektivní. Tak když už pro nic jiného, pak pro tu úsporu penez za stejnou kvalitu a stejnou nabídku (píši stejnou, nevyzdvihuji přednosti Civicu, ani přednosti VW Golf prostě je dám do stejné lajny, nemyslým, že by jeden výrazně převyšoval druhého v čemkoliv)bych volil nyní Hondu.
Ja nikomu neberu uspech VW za poslednich 30 let.(chapes?) Ja porovnavam auta na dnesnich silnicich.(rozimis?) Copak na VW vidis nadcasoveho?(rozumis tomu slovu?) Nenapsal jsi nic o poklesu trzeb VW. Cim to podle tebe je? Passat je manazerske auto stredni tridy. Ve firme jich je nekolik a nekteri manazeri ve firme je hojne pouzivaji. Pro me neni dostatecne elegantni, dostatecne luxusni, dostatecne krasne. O A8 bych mohl premyslet. A6 je moc jako Passat.
Marianku... Passat není dostatečně luxusní právě proto, že nemá určení "vlajkové lodi"... je to s tebou stále dokola - Passat je střední proud, kapiš? Vizáž Passatu je záměr... nikoliv neschopnost ho udělat luxusnějším, než je. Ale napsal... VW přikládá do kotle právě proto, že omlazuje design... pod tlakem trhu... pochop... to je přirozený vývoj, ovšem i tak (a buď rád) to bude stále ten nadčasový styl, styl VW. Pro tebe nudný šedý, pro toho, kdo sleduje vývoj aut desetiletí, je to design dělaný s velkým nadhledem, dotažený do každého detailu.
V tom jses teda vedle. Nadcasovy design je takovy, ktery vypada moderne i po letech vyroby. V tomto pripade jde o pravy opak. To auto vypada zastarale hned po vyjeti z tovarny. Nevim kolik ti je let, ale nektere tve nazory jsou jako bys byl teenager.
:-) Jak můžeš napsat, že to auto je zastaralé? Marianku... porovnej si třeba G2 s Escortem, G3 s Bravem či G4 s Meganem I.. a ten kdo ti vyjde jako vítěz, ten umí nadčasová auta... ;-)
Debatujeme o tom, jak to auto vypada. (design, rozumis?) At chces nebo ne Golf nahore na obrazku vypada v porovnani se Civicem zastarale. Golf 3 v porovnani s Bravem vypadal zastarale. (na prvni pohled neni moc velky rozdil mezi G3 a G5). Koncepty VW vypadaji jako konecne produkty jinych automobilek.
Hele, nemá to cenu, jestliže chceš obhajovat Bravo... k tomu já opravdu nemám argumenty. Tohle prostě buďto víš, nebo němáš šanci... vlastně máš... jezdit tim Bravem :-) Marianku, jsou lidé, kteří milují Bullittův případ a jsou lidé, kteří jej nemilují... snad mi rozumíš. Tyhle dva světy se mohou jen míjet...
No když jsi u toho Escorta - poslední verze před Focusem jako kombi na pěkných alu-kolech - až jsem se sám divil, jak to auto stále vypadá dobře! TO je nadčasový design. Na druhou stranu kombi od G4 vedle něj vypadá jak o generaci starší...
Nedávno jsem někde četl, že v evropském měřítku je prvním Focus, Golf předběhla snad i Astra (tím si teď nejsem jistý). A Passatu šlape silně na paty trojka od BMW, i když tam si to třídní prvenstní Passat ještě těsně obhájil... Ale jo, celkově je VW jako značka v Evropě nejprodávanější, to je pravda, která se každýmu nemusí líbit (kdo by si nepřál na prvním místě BMW? ;-)), ale okecat se zatím nedá... ;-)
já bych to s tím designem neviděl tak tragicky, pánové. Často pod vlivem novinářů a jejich výplodů jsem o tom přemýšlel a možná teď si zpětně uvědomuju o co jde. Je to TVÁŘ - také se vám líbí všechny BMW ročníků 1970 - 2000? Když se na ty auta podíváš zepředu (srovnávej různé typy stejného generačního stáří), např. E30, E32, E34 také vypadají všechny skoro stejně. Rozdíl je v celkových proporcích a v detailech, motiv je však totožný (!). Troufne si tady někdo tvrdit, že je to chyba a že modelová řada BMW nemá charakter? Nebo Renaulty (Megane1 vs. Laguna1, R21 vs. R25, veškeré peugeoty 309-405-605, 207,307,407. Co mě osobně vadí, je čumák "kupé" Brera totožný se sedanem, ale já si jí stejně nekoupím, tak je mi to vlastně jedno. A vůbec, komu 407 sedan z profilu připomíná Testarossu? Nebo jsem se úplně zbláznil?
no určitě máš pravdu každá modelová řada má svůj charakter a své význačné rysy. A so se týče BMW jsou to podle mě ty nejlepší auta, když samozdřejmě nepočítáš takové jako Ferrari, Lambo atd. ale s tím Golfem už ot přehánějí
můj názor je, že Golf a Jetta mají jako jediné VW svoji originální tvář (a to je jeich největší deviza), všechny ostatní VW jsou prostě VW s novýma rádobyjestřábíma očima (to není chyba) a je lidech jestli takovou tvář VW akceptují. Jen se ke Golfu nesmí plést to ošklivé vajíčko Plus, to prostě není Golf.
Na fotkách jsou 2 různá auta, moc se mi totiž nepozdává ten kratičký zadní převis u modrého. Spíše to stříbrné bude odpovídat realitě, protože i z tohohle pohledu je zřejmé, že to skutečně je kombi...
DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ EVR
Kdybych byl bílej chlupatej bejk, samozvaný patriot schovávající se za vlastnectví, Čech jako poleno a taky Evropan, kterej chce budovat čistou bílou Evropu, potom bych měl problém, velkém problém.. chtěl bych aby byla Evropa pro Evropany, aby Evropané jezdili evropskými auty a ne těma plečkama odněkud z východu.. jenže, co teď.. byl bych zmaten a rozčarován, prosil bych "Boha", aby mi poradil.. nebyl bych si jist - uvažuji o koupi kombíku v nižší střední - rád bych si koupil Toyotu Corollu combi (auto, které Japonsko nevidělo ani na obrázku, většina dílů vyrobena v Evropě, finální montáž provedena v Evropě), jen že nemohu, jsem bílej chlupatej Evropan, který ví, co chce a ví co musí dělat, aby budoval Evropu.. proto bych Tooytu zavrhl, šel ke konkurenci.. jako bílému chlupatému bejkovi budujícmu čistou bílou Evropu je mi jasné, že když budovat Evropu, pak nakupovat jedině u VW - u těch, kteří již před 60 lety jasně předvedli, jak se taková bílá čistá Evropa má budovat.. vše je mi jasné, kromě jedné věci - mohu si já bílý chlupatý vlastenecký Evropan koupit ten novej Golf Variant? Auto, který Evropu neuvidí ani na obrázku (většina dílu vyrobená v Americe, auto zbouchané v Americe.. ba co navíc, celou dobu to montují Ti mexický "barevní indiáni").. proto bych se ptal "Boha", mohu koupit toto auto? Budu budovat bílou čistou Evropu? "Bože", poraď mi..
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
I zarputilé fandovství k nějaké značce se dá akceptovat, byť někdy tvé příspěvky plné čísel lásky k Toyotě působí poněkud komicky. Ale tohle cos napsal Tome, být v tom náznak ironie, i tak by to bylo silné kafe, ale vážně míněno... :-O Tenhle příspěvek je tvoje velká duševní prohra. :no:
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Neviděl bych to tak černě... eh teda bíle... no to je jedno... prostě bych z toho nedělal takovou vědu :-) Mě to před víkendem pobavilo a to je pro mě důležité ;-)
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Mě ne, tady to má být o autech, tohle věčné "řešení" vztahu k výrobku, tradici apod. je nanic, protože podstata stejně zůstává nepochopena a "boj" vždycky sklouzne až na dno a jede jen na vlně ubohosti, jeden tupan píše o Hitlerech druhý o indiánech a bílé Evropě. To co nám chtěl svým příspěvkem sdělit, a pointu to má, to souhlas, může udělat i jinak než takto primitivně, jeho styl bohužel napovídá vidění světa toho chlupatýho bejka, jen naruby. ;-\
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Tenhle příspěvek (a dal jsem si na stylizaci záležet) je přesně tím druhem příspěvku, který vyžaduje umění "čtení mezi řádky", jinými slovy odděluje zrno od plev - nese dvě různá sdělení pro dvě poměrně odlišné skupiny, jde o to, ke které se ten který uživatel sám nevědomky přičlení..
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Ano Tome, klidně šermuj štítem ironie, ha, ha hlupáček Dinar nepochopil, hm, ale možná tě opravdu přeceňuju a za tvůj "ironický šleh" může prostě jen fakt, žes prostý hoch. Jinak, to cos napsal má dva aspekty. První, pokud potřebuješ k vyjádření svých postojů k automobilovému světu věty "VW - u těch, kteří již před 60 lety jasně předvedli, jak se taková bílá čistá Evropa má budovat.. " je úplně jedno, jestli jsou napsány v textu, který má být ironií nebo vážně míněný. Tohle je mimo relace, chápeš? Svět aut a největší hrůza v historii lidstva v jedné větě. Tím druhým aspektem, je samotný záměr, mezi řádky tam máš opravdu sdělení... něco ve smyslu, "až si pánové utřete slzy smíchu, tak se možná zamyslíte, že to co tu karikuju, je vlastně pravda." Jestli se v tomhle pletu, víš nejlíp sám, tím co jsem napsal o tvém duševní prohře, jsem ti svůj názor na to řekl.
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Dinare, viděl jsi někdy českou sodu? To je humor dokonale vybalancovaný na hraně, častokrát přetáhnutý černým závojem. Tom to napsal ještě hooodně korektně.
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Být Tebou, tak do toho raději dál nepitvám.. velká duševní prohra zcela jistě proběhla, na Tvé straně - v klidu bez emocí se podívej na reakce ostatních.. nepochopili jste to jen dva, vlastně pouze Ty, protože ten "druhej" nemá možnost ani potenciál reagovat jinak. Dnes se Ti to prostě nepovedlo, to se holt někdy stane, nikdo není dokonalý. Většinou píšu vážně, někdy ale ze srandy, občas i ironicky - reakce ostatních uživatelů mě utvrzují v tom, že je poměrně zřetelně poznat, kdy, co a jak myslím.. to, že mě nazýváš prostým hochem neberu jako pokus o urážku, spíš to pokládám za důsledek toho, že zde zatím "příliš dlouho" nepůsobíš a že jsi se ještě zcela nerozhlédl a nepoznal místní "nepsaná pravidla"
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Kamo, trochu sa uvolni a neber kazde slovo vazne, lebo sa nevyhnes neprijemnym omylom. Toto bola prijemna kvapka humoru a ironie, ktora na rozdiel od mnohych blabolov co sa tuna pisu cloveku pozdvihne naladu. Niekedy je lepsie pozerat na veci s vacsim nadhladom a nebyt tak upnuty.
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Brácho, ty dva světy nelze oddělit. Proto najdeš dnes v německých knihkupectvích víc knih k dějinám židů a holokaustu než k celým ostatním německým dějinám dohromady...
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Už jsem se naučil nic nebrat vážně, vše zde brát s nadhledem. Je to takový místní folklór se navzájem urážet. Kdyby to takhle vypadalo pořád, aspoň bysme se nasmáli. (Neříkám, že to tak je vždy) Horší se mi zdají neregistrovaní jedinci se známými nicky, kteří akorát zabírají místo v diskuzi, sahají k vulgarismům a nemístným osobním urážkám. /OT
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Myslím, že tentokrát je chyba na straně přijímače.. říká se: "dvakrát měř, jednou řež".. možná by se mělo také říkat: "dvakrát čti, jednou odpovídej" ;-) Navíc je to celé psáno v podmiňovacím způsobu, ironie z toho doslova odkapává.. víc opravdu nesvedu ;-)
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Ty jsi takovej magor, ale takovej magor, že to až není pěkné :no::no::no: Když nechápeš ironii, a píšeš to tu rovnou, jinak ti říkat nemohu. Četl sis, co napsal? Ubožáku, raději na takové věci nereaguj...vole :no:
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Až se vykoktáš, tak si utři sliny a znova si přečti, co Tom napsal. Ale i tak nečekám, že bys byl vůbec schopen uvažovat v kategoriích, které by ti dovolili pochopit to, co Tomovi vytýkám. A svoje magory si nech, husy jsme spolu nepásli.
Tome, velmi odpudívé a velmi nedomyšlené. Čísla umíš psát poměrně hezky, slova, věty, stylizace, to je ti žel v tomto příspěvku cizí. A co je nejhorší - věcné zasměření, fabulace, ta tupost a spodní proudy (viz "čistá bílá Evropa"...), to je otřesné. "bílý chlupatý bejk, maxičtí "barevní" indiáni"... prosím tě, máš představu o přiměřenosti textu? Jsem zhrozen... I kdybys to myslel ironicky, nejspíš se stavíš do role nějakého primitivního neofašisty... takto se to přece nedá publikovat... Není to rozhodně k smíchu, není to ani k pláči, je to jen na rákosku. Takže dnes musím (snad to chápeš) - :no: P.S. Být tebou, požádal bych o výmaz toho příspěvku. To myslím vážně.
Tobě, Klaudie, a tobě podobným jsou nesympaticé. Rozumný člověk umí při psaní rozeznat nadsázku od tuposti. Rozumný člověk zná míru. Může se stát, že tu autor přestřelí, ovšem tohle od Toma není přestřelení, to je důkaz neschopnosti napsat, byť obdobný příspěvek, se stejným vyzněním, avšak za použití slov, která budou přijatelná právě pro rozumné lidi. Stylizace (užívání slangů apod.) to je samozřejmě koření diskuze. Je jen na schopnostech autora, z jaké perspektivy a z perspektivy koho, napíše příspěvek... Tom si zvolil velmi obtížný úkol. Tahle tématika vyžaduje velkou vyzrálost, té se Tomovi ovšem nedostalo vrchovatě. P.S. Na diskuzi může, Klaudie, pro méně vzdělané posloužit i takový "lakmusový papírek" - jak to chválí Johny Rico, tak to hodně smrdí :-) P.S. A, napsat, že Tomův příspěvek je - sympatický >:-[] tak s tím opravdu nepočítal ani Tom při svém psaní >:D8-s >:-[]:no:
připoměls mi Českou sodu...tam ale byli ještě o třídu "hustší" ("Tixi, trhej..." , "chce to koncentrákovanou sílu...") , takže výtky dvou pánů výše jsou opravdu mimo. Alles gute! :yes:
>:D:yes: Koukám, že si strejda plete pojmy s průjmy a má v tom slušnej zmatek.. celou dobu mi tvrdí, že jsem copatej japanofil.. dneska je ze mě neofašista ;-)
... slovo DESIGN myslim vo vw nepoznaju .... len slovo SCALE ... co je nieco ako pomerne ci nepomerne zvecsovanie ci nafukovanie ci natahovanie toho isteho objektu do ineho neritka v jednotlivych rovinach a vznikaju take divotvorne kreacie
Tak hlavně přední část je,no jemně řečeno hnus. 8-s Bude to další ze šedých myší VW,za kterou se asi těžko někdo otočí. :-( Absolutně nezajímavá bedna. :no:
Jaká přední část? To nahoře namá s VW nic společného... to je malůvka Lehmannboys. Je to, jako bys dnes večer namaloval Golfa a uveřejnil ho na svém blogu. kapiš?
Pomoc,stop.Další hrůza,stop.zachraň se kdo můžeš,stop.Kopie kopie,stop.Svinstvo se valí,stop.Jdu zvracet,stop.
Zastavit výrobu,stop,stop,stop. :no::no::no: