Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nový Volkswagen Golf Variant

Přestože v nabídce Volkswagenu je již delší dobu prostornější Golf Plus, zájem dealerů a zákazníků nakonec přiměl automobilku k výrobě klasického kombi Variant. První fáze zavádění výroby by měla odstartovat v polovině příštího roku.
Zpět na článek
8. 12. 2006 11:35
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 11:36
neregistrovaný "jeje"
8. 12. 2006 12:53
neregistrovaný "jeje"
9. 12. 2006 14:48
neregistrovaný "sys"
8. 12. 2006 11:37
neregistrovaný "ster"
8. 12. 2006 11:40
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 12:01
8. 12. 2006 14:08
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 11:48
neregistrovaný "Novis"
8. 12. 2006 11:54
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 12:01
neregistrovaný "Novis"
8. 12. 2006 12:25
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 12:26
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 14:03
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 12:40
neregistrovaný "astony"
8. 12. 2006 22:39
neregistrovaný "Petr"
8. 12. 2006 23:22
neregistrovaný "amigo"
8. 12. 2006 11:50
neregistrovaný "blue.sun"
8. 12. 2006 11:54
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 11:56
neregistrovaný "OPC"
8. 12. 2006 12:01
neregistrovaný "Ctibor ze Ctiboric"
8. 12. 2006 13:13
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 12:02
8. 12. 2006 12:12
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 12:18
8. 12. 2006 12:28
anonym
8. 12. 2006 12:37
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 12:43
anonym
8. 12. 2006 12:39
8. 12. 2006 12:44
anonym
8. 12. 2006 12:48
8. 12. 2006 13:10
anonym
8. 12. 2006 14:06
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 14:09
8. 12. 2006 15:16
anonym
8. 12. 2006 17:14
neregistrovaný "misoo"
9. 12. 2006 10:44
neregistrovaný "coulin"
8. 12. 2006 13:01
neregistrovaný "Ciello"
8. 12. 2006 12:10
neregistrovaný "stg"
8. 12. 2006 12:17
8. 12. 2006 12:19
neregistrovaný "Jogi"
8. 12. 2006 12:30
8. 12. 2006 12:31
neregistrovaný "Golfix"
8. 12. 2006 12:39
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:00
neregistrovaný "Well"
8. 12. 2006 13:13
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 12:55
8. 12. 2006 12:59
neregistrovaný "huni"
15. 12. 2006 09:51
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:05
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:37
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:21
neregistrovaný "někdo"
8. 12. 2006 13:27
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:36
neregistrovaný "huni"
15. 12. 2006 10:03
anonym
8. 12. 2006 13:35
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:54
neregistrovaný "huni"
15. 12. 2006 10:02
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 14:12
neregistrovaný "chegue"
8. 12. 2006 14:13
neregistrovaný "Jan Ackermann"
9. 12. 2006 11:58
neregistrovaný "Coulin"
15. 12. 2006 10:09
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:51
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 14:24
neregistrovaný "někdo"
8. 12. 2006 16:00
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 18:28
neregistrovaný "někdo"
8. 12. 2006 17:02
8. 12. 2006 13:40
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 13:45
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:50
neregistrovaný "astony"
8. 12. 2006 13:52
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 14:39
neregistrovaný "astony"
8. 12. 2006 14:05
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 18:13
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 12:47
neregistrovaný "Gonzaless"
8. 12. 2006 12:51
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 12:57
8. 12. 2006 13:01
neregistrovaný "huni"
10. 12. 2006 13:23
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 15:59
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2006 17:58
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2006 17:59
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2006 16:01
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2006 16:14
8. 12. 2006 16:23
8. 12. 2006 16:29
8. 12. 2006 21:59
anonym
8. 12. 2006 22:20
9. 12. 2006 00:10
neregistrovaný "Tom"
9. 12. 2006 00:11
neregistrovaný "Tom"
9. 12. 2006 16:41
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 12. 2006 13:28
8. 12. 2006 17:57
neregistrovaný "Martin"
8. 12. 2006 18:15
anonym
8. 12. 2006 18:43
neregistrovaný "ZZ"
9. 12. 2006 00:14
neregistrovaný "Tom"
10. 12. 2006 13:20
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 14:10
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2006 14:44
neregistrovaný "Doug"
8. 12. 2006 18:20
neregistrovaný "sepo"
8. 12. 2006 20:25
neregistrovaný "Borek"
8. 12. 2006 22:19
8. 12. 2006 23:22
neregistrovaný "OZZY"
10. 12. 2006 20:47
anonym
15. 12. 2006 10:20
neregistrovaný "huni"
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 11:35
nemam strach o varianta
je to zaujimave, obidve fotky vyzeraju ze je to to iste, pritom to modre sa mi paci daleko viac. no, uvidime nazivo ! kazdopadne to bude kvalitne vyvazene, takze ziadny strach. vw varianty vie, dokazom je novy passat, ktory sa mi daleko viac paci vo verzii variant. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jeje"
8. 12. 2006 11:36
Překvapení se nekoná...
Klasický konzervatismus bez čehokoliv nového... Vypadá to, jako by se koncern bál jít do odvážnějších řešení :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 12:03
Re: Překvapení se nekoná...
Jak se odvážně řeší kombík? Tedy, jen aby řeč nestála, zkus přihodit odkaz na nějaký obrázek odvážného konkurenta. ;-)
neregistrovaný "jeje"
8. 12. 2006 12:53
Re: Překvapení se nekoná...
Alfa 156, Volvo V50 a koneckonců i O2 kombi má celkem zajímavou zadnici... :-)
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 13:33
Re: Překvapení se nekoná...
:-O asi si nerozumíme, co je na kombících Alfa 156 nebo V50 odvážného? V50 je krabičkoidní jako každý kombík Volva, zadní lampy ve stylu svých větších sourozenců. Je to pěkné úhledné auto ve Volvo stylu, ale slovo odvaha bych k jeho designu rozhodně nepoužil. A odvaha 156 kombi by snad mohla spočívat v tom, že se Alfa odvážila tohle auto označit jako kombi. Tomu bych pak rozuměl. Ale neříkám, že to není pěkné auto. ;-)
neregistrovaný "sys"
9. 12. 2006 14:48
Re: Překvapení se nekoná...
co se tyce AR nejak v jejim nazvu nikde neni kombi ;-) "sportovni vagon" tomu sedi a na kombi si to ani nejak nehraje :)
neregistrovaný "ster"
8. 12. 2006 11:37
GTI
GTI ideš ! to bude zase lyrický epos !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 11:40
hmm
Moc často nepřispívám pod diskuze, které mě nezajímají... Ale tady musím... Proč probůh budou dělat verzi kombi na výběhovém modelu???? Že by opět soudruzi z NDR udělali chybu? Nehledě na to, že tohle vypadá spíš jak prodloužený hatch... Aneb Golf na tisíc způsobů, snad i něco prodáme...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 12:01
Re: hmm
Vím ,že čteš jen o Fiatu, kdyby sis přečetl Markovu "Budoucnost značky Volkswagen" věděl bys, že kombi na bázi pětky se bude prodávat souběžně s hatchbackem GVI. Je to jejich záměr, GVI dynamický design, kombi konzervativní. Jestli je to strategie dobrá nebo špatná, je věc jiná.
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 14:08
Re: hmm
četl sem to,ale už je to dřív... Jistě sis všiml, že tady neházím dogmata jako někdo... Strategie je to nejspíš... podle hesla...z nouze ctnost. Souhlas?
neregistrovaný "Novis"
8. 12. 2006 11:48
Bratro či sestrovražda?!
Bratrovražda je v normálním světě ohavný zločin, který je trestný, ale VW si v těchto "zločinach" přímo libuje. Kromě klasika Golfa, nám nabízí Golfa +, Tourana, Tourana v šortkách (Cross nebo Country nči tak nějak), následně také Tiguana a teď kombi. Při uvedení Golfa + bylo argumentem, že zákazníci chtějí tohle a né klasické kombi a teď hle EURÉKA zákazníci chtějí klasické kombi. Nějak se v tom ztrácím, ale nejsem si jist, kolik zákazníků odláká variant od konkurence, ale myslím, že dost jich odláká od výše uvedených verzí Golfu, takže finální efekt se může snadno minout účinkem.
Kromě toho z výtvarného hlediska se jedná a standardní počin VW, čímž nechci nic a nikoho hanit. Prostě další derivát a jestli to takhle půjde dál, tak nám řeknou, že zákazníci chtějí Golf XXl a XXL Cross atd. No prostě finále a´la SEAT. Ale snad se mýlím a nebude to tak hrozné. Mimochodem celkem by mne zajímalo, kolik lidí by dalo přednost Variantu proti Octavia II Combi. Já tedy určitě ne... :-!
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 11:54
Re: Bratro či sestrovražda?!
pre mna nech maju aj Golfa SMXXL, nevidim nic zle na tom, ked sa rozsiruje ponuka verzii... aspon je z coho vyberat a nejazdi tu tolko rovnakych aut, ne ? :yes:
neregistrovaný "Novis"
8. 12. 2006 12:01
Re: Bratro či sestrovražda?!
Ale jistě, já proti tomu nic nemám, jenom se snažím to vyhodnotit z ekonomického hlediska. Méně je někdy více. pro nás kupující by bylo ideální, aby každé auto bylo originál, ale to bohužel nejde. Jenom se bojím (vlastně nebojím, je mi to celkem fuk), jestli to uvedení varianta přinese nějaký efekt, kromě zmíněného "přibyl další trovhu jiný Golf". :-!
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 12:25
Re: Bratro či sestrovražda?!
tiez mi je to jedno, ale ako kupujuci ocenujem vacsi vyber a tym aj lepsie napasovanie auta na moje potreby... pre originalitu, alebo radsej poviem miernu individualizaciu tu mame tuning, potom uz zalezi na majitelovi ci si auto vylepsi, alebo z neho spravi cirkus humberto... ;-)
8. 12. 2006 12:17
Re: Bratro či sestrovražda?!
Hluboká úvaha :yes: Golf + jsem také moc nepochopil, ovšem combi z hatchbacku... to není úplně od věci, navíc je to tradice napříč všemi výrobci... snad 147 a Civic jede na krátké zádi. Velmi cením tvé hodnocení Octavie combi... ano, je to krásný vůz. Jenže musíš prostě vědět, že ve všem je ten Golf o fous (o fous) lepší. Takže roli zde hraje jen ten "fous" a pak náklonnost k designu. Jedu-li dnes a uvídím-li G4 combi, musím smeknout. Prostě to VW střihl výborně. Combi z G5 bude nepochybně taktéž hezké. No, uvidíme, až budou s Oct stát někde na parkovišti vedle sebe... Každopádně dnes je Octavia II combi jasnou jedničkou ve svém segmentu. Nemá na ní nikdo. V tomhle Škoda opravdu stvořila královnu.
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 12:26
Re: Bratro či sestrovražda?!
s tou octaviou combi suhlasim, nic neni viac kombi ako octavia kombi ! :yes:
8. 12. 2006 13:19
Re: Bratro či sestrovražda?!
Když kombi, pak Volvo. :-) Mně příde, že Octavia II combi jde svým dizajnem směrem k severskému Volvu. Snad to dělá tvar a plocha zadních bočních oken, síla posledních sloupků. Každopádně se mi tento kombi styl líbí. Zatímco nově uveřejněné obrázky GV combi jdou jiným směrem. Poslední boční okénko je malé (předposlední sloupek je svislý a prodlužuje prosklení zadních dveří, také tlustý poslední sloupek a v neposlední řadě spodní hrana okna, která se zvedá) a opticky auto zmenšuje. Když jsou to skoukl, vzpomněl jsem si na linii spodní hrany Focusu kombi. A pokud jde o GTIho fousy, tak na ty je nejlepší strojek nebo břitva. ;-) Pak je to dokonalé.
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 14:03
Re: Bratro či sestrovražda?!
ano, volva su paradne, tiez aj kombik od A6, oba su krajsie a tiez by som ich chcel radsej ako octavku. ale osobne si kombika predstavujem tak trochu ako pracanta, preto sa mi octavka zda viac kombik... :-)
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 12:27
Re: Bratro či sestrovražda?!
Hm, tím fousem ve prospěch golfu si nejsem vůbec jistý, tedy pokud nemyslíš jen větší výběr motorů, co se týká kombíků, mám to přesně naopak, když vidím OI kombi a GIV kombi napadá mě jediné, že škodovka toho svého kombíka zvládla mistrovsky, nestárne, GIV kombi se zdá vedle ní jako o generaci starší auto.
8. 12. 2006 12:33
Re: Bratro či sestrovražda?!
Myslím tím jak větší výběr, tak i funkčnost. prostě... je to (logicky) odladěnější auto. Akcentuji ovšem, že jde jen o "fous"... Combi z G4 vnímám nikoliv hezčí než z Oct I, nýbrž bez tohoto srovnání, jako krásné a praktické (tím myslím kolmou zadní stěnu) kombi. OI byla (a stále je) velká trefa, souhlas.
Avatar - MeSiL
8. 12. 2006 19:34
Re: Bratro či sestrovražda?!
Taky nevím, jaký fous je na Golfu? Je ve všech směrech menší a dražší...To je jen na tom, jestli někdo chce VW nebo Škodu! Já bych volik Škoda-Auto OII.! :yes: to je perfekt ve všech směrech a když tomu přidáš 4x4 v elegantu :-! :yes: :yes: :yes: ps: Golf 4 stárne o dost rychleji než-li OI.! G 4 se mi nikdy nezdál jako trefa v designu... ale věc názoru! ;-)
neregistrovaný "astony"
8. 12. 2006 12:40
Re: Bratro či sestrovražda?!
přesně tak, Golf IV vyriant opravdu zestárnul setsakrarychle. A ten fous bych myslim taky moc do hry netahal.
neregistrovaný "Petr"
8. 12. 2006 22:39
Re: Bratro či sestrovražda?!
Octavka je proste kombik s nejvetsim kufrem a kvuli tomu si asi vetsina lidi kombika kupuje. Takze je asi nejlepsi kombik, i kdyz ja osobne jsem dal prednost novymu focusu.
neregistrovaný "amigo"
8. 12. 2006 23:22
Re: Bratro či sestrovražda?!
OII si vetsina lidi u nas kupuje, protoze je to skodovka. Me se celkem libi, ale zadny zazrak to neni. Nektere partie moc pekne (zadek kombi), dohromady stred. Velky kufr si taky bere svoje v jinych parametrech.. Cena vyssi diky poptavce a objemum, ktere skoda muze vyrobit. Takze celkove zadny super zazrak, ale dobre auto to urcite je. Ja jsem nedavno taky koupil focus, kterej mi pripada minimalne stejne dobry, ale s ruznymi slevami od kamaradu byl o par desitek kapriku levnejsi a s lepsi vybavou a nekterymi parametry. A hlavne si nepripadam, jak soucast stadecka, kdyz se podivam, co jezdi po silnici...
9. 12. 2006 11:21
Re: Bratro či sestrovražda?!
Gratuluji k výbornému výběru auta :-) :yes:
8. 12. 2006 15:20
Re: Bratro či sestrovražda?!
a se jim divíš že ho chtěj ? dyť do plusu se nic nevejde .. kufr má úplně naprd
neregistrovaný "blue.sun"
8. 12. 2006 11:50
.
První VW, který se mi i celkem líbí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 11:54
no
no je to v celku oničem pořát to samé dokolečka nechápu proč dělají tolik verzi Golfa, Golf Plus a teďka variant. Aspoň kdyby ho trošku inovovali ale je to jen trochu delší Golf Plus takže si myslím že jeden z verzí Plus nebo Variant se bude špatně prodávat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OPC"
8. 12. 2006 11:56
Golf
Mno sam sebe se ptam co jsem cekal, technicistni klasika od VW- tolik k designu. Ale co opravdu nechapu proc ho nasazuji az ted kdyz za chvili prijde Golf VI ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ctibor ze Ctiboric"
8. 12. 2006 12:01
Golf PLUS Variant
Panove, nevim jestli jste si to vsimli, ale tohle neni kombik z klasickeho Golfu, ale z Golfu PLUS ! Co by byla pecka !
Rozbalit vlákno
2
8. 12. 2006 12:19
Re: Golf PLUS Variant
Predstav si kombicko z Golfu Plus - bolo by to takmer dvojca Touranu, cize by nemalo zmysel vyrabat to.
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 13:13
Re: Golf PLUS Variant
Opravdu, ten modrý je Golf Plus, který projel skrz nějakou dýzu (že by snaha o "značkovou" Alteu XXL), ale že by zrovna tohle byla nějaká pecka? A proč tomu vůbec říkají Golf? Po vzoru Renultu by bylo dobré to nafouklé vajíčko názvem odstřihnout od originálu. Podle mě Golf je hatchback, který nikoho neurazí a má svůj styl. Jetta je sedan a měla by být trochu "lepší" než Golf. A vajíčko je prostě vajíčko, to nemá s Golfem nic společného. Ten bílý by mohl být Variant. To jsem ale konzervativní staromilec!
8. 12. 2006 12:02
"Spy photos"
Vzhladom na to ze v novom Golfe Variante som uz sedel mozem s urcitostou vyhlasit ze zadok - nielen svetla ale aj sklon zadneho okna budu uplne ine. :-!
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 12:12
Re: "Spy photos"
To je dobrá zpráva :-)
anonym
8. 12. 2006 12:28
Re: "Spy photos"
uplne iné? Víc na stojáka nebo ležáka?
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 12:37
Re: "Spy photos"
vic na pejska... >:-[]
anonym
8. 12. 2006 12:43
Re: "Spy photos"
>:D >:-[] :yes:
8. 12. 2006 12:39
Re: "Spy photos"
"na stojáka nebo ležáka?" Som na spravnej stranke ? Debatujeme o autach ? >:D >:D V skratke : zadne svetla zasahuju do boku - nieco na sposob MB C a sklon zadneho okna - je zosikmene takze ma "sportovejsi" vzhlad - podobne ako Impreza. Spredu je to Golf V alebo Jetta. Celkovy dojem :yes: Nevyhodou bude podla mna vyroba v Mexiku - pomerne dlhe dodacie lehoty.
anonym
8. 12. 2006 12:44
Re: "Spy photos"
jo, nenapsal jsem to nejlíp - ale všichni chápem, ne? >:D PS: takže podobně jako Impreza? Hmmmm :-) ;-) :yes:
8. 12. 2006 12:48
Re: "Spy photos"
Cakal som podobnu reakciu od subaristu ;-) :-) Este pre info - prve vozidla sa budu vyrabat cca koniec aprila zaciatok maja. Dovtedy budu urcite aj oficialne info a foto a potom sa tu pobijeme. >:D
anonym
8. 12. 2006 13:10
Re: "Spy photos"
no jo, prostě další kopie imprezy >:D >:D . Sice nevidím na té velké rodině VW nic zajímavého,zákazníka si to však jistě najde (možná i dva) :-)
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 14:06
Re: "Spy photos"
si si isty ze to bude podla imprezy ? mne sa zda, ze to okopcili presne z veyrona ! ;-) >:-[]
8. 12. 2006 14:09
Re: "Spy photos"
A velmi velmi podarena kopia ktora sa bude predavat ovela ovela lepsie ako original. ;-) >:-[]
anonym
8. 12. 2006 15:16
Re: "Spy photos"
což není až takový problém...počkáme si, zda v tom budou srovnatelné motory >:-[]
neregistrovaný "misoo"
8. 12. 2006 17:14
Re: "Spy photos"
uz vieme preco chcu nove veyrony odlachcit... povodna technika a motory prechadzaju na guru variant ! >:-[]
neregistrovaný "coulin"
9. 12. 2006 10:44
Re: "Spy photos"
cože poblijeme... fakt.. >:D >:-[] mmoment jdu si pro sáček... >:D
neregistrovaný "Ciello"
8. 12. 2006 13:01
Re: "Spy photos"
:yes: aby jsi zase neměl něco extra... >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "stg"
8. 12. 2006 12:10
Golf PLUS Variant
Seat ponúkol Alteu XXL, takže to u VW trochu prekabátili a máme ďalší variant Variant
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2006 12:17
Ehm...
Z dvoch obrázkov netreba robiť unáhlené závery. V sérii Golf rozhodne sympatický kombík chýba, kombi už dnes zďaleka nie je len pracovnejšia verzia rodinného auta. Volkswageňácky systém "zo starého nové" ale nechápem, podobne na starom základe vyrábali "nové" cabrio Golf, ale tento spôsob sa mi nejak nesedí. Alebo že by si boli až takí istí dokonalosťou dobiehajúceho modelu? čo by som rozhodne-podľa obrázku-zmenil, tak sú to zadné svetlá....veľká hranatí placka vnútri s kruhovým motívom, to nie, vyzerá to podivne. A tento tvar sa už nenosí. Podobne usporiadané svetlá mal a má aj Fiat Stilo Multiwagon a už tam vyzerali dosť archaicky...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jogi"
8. 12. 2006 12:19
Vw a ford a ostatni
Mam otazku pre vsetkych,co nadavaju na VW len preto, ze je uspesny. Ze focus ma hatchback,sedan,combi a C-max vam nevadi? Ale ked golf ma ,jettu,plus a variant to uz je kopa derivatov vsak ? Neviem co sa vam na tom zda divne, ved predsa zakaznikov je vela roznych typov a automobilky sa snazia vyhoviet co najvacsiemu poctu. Tak preto robia kombi aj sedan a hatchback. Chapete ? A urcite by urobili aj golf kabrio, keby nebol Eos ...
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2006 12:30
Please Wait
Jak píše nademnou Klaudius, není co hodnotit. První fotka se mi moc líbí, ale je to nereálná fotomontáž. Hezké, ale na kombi příliš krátké. Na druhé fotce jde zase vidět kulový, ale z toho mála jde očekávat zmenšený Passat, stejně jako u Jetty.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Golfix"
8. 12. 2006 12:31
Degeneration Golf
Jesttli je tohle cesta nového vedení u VW k prosperitě, tak nevím. Měli by si nejdřív ujednotit marketingové záměry a ne sázet na trh modely adhoc a vždy se to nějak prodá. Co je stál pěkný, dobrý, ale prodejně nedotažený Phaeton! Kde je stará sláva Golfu a který je vlastně pokračovatel tradice. Golf nebo Plus či po americku Džeda nebo snad Touran. Kvalitní auta umí udělat leckdo, ale dát jim do vínku něco jako charakter už je dnes težké. Vím, že i konkurence chystá tuny modelů napříč obvyklými třídami vozů, ale kde jsou soudobé etalony ke Golf 1, Passat, Scirrocco, Corrado, Transporter atp.
VW (jako značka ne koncern) je musí nejspíš hledat u konkurence
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2006 12:34
Kvalira a krasa
VW vyrabi opravdu kvalitni auta nektere dokonce vypadaji k svetu (Jetta). Myslim ale, ze by se VW mel zamyslet nad svou uniformovanosti. Vsechny modely s vyjimkou velikosti vypadaji skoro stejne. Prodeje VW taky nijak nerostou, ba naopak. Snizujici kvalitou to nebude, kvalita se nijak (krome Pola) nesnizuje. Tak proc se prodeje tak kvalitniho auta jako VW snizuji?? Myslim, ze to bude tim, ze jsou lide unaveni nudnym designem znacky. Na trh prichazeji skvosty jako Roomster, Civic, na ktere VW nereaguje.
Rozbalit vlákno
51
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 12:39
Re: Kvalira a krasa
přesně teď jsi to vystihnul úplně trefně, všechny jejich modely vypadají stejně
neregistrovaný "Well"
8. 12. 2006 13:00
Re: Kvalira a krasa
Z vlastní zkušenosti můžu říst, že kvalita u VW za posledních pár let šla hodně dolů. Máme ve firmě téměř jen auta od VW a ty nejnovější kousky navštěvují servis až nechutně často a většinou tam nedojedou ani po svých. Jako příklad můžu uvést rok starého Passata 2,0TDI, kterého dvakrát vezla odtahovka. Nejdřív upadl chladič nafty (nebo jak se tomu nadává) a pak odešlo čerpadlo. Není to jediný případ, takže žádná náhoda :no:
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:13
Re: Kvalira a krasa
si myslím ty tam jsou doby kdy každý jezdil v broukovi a golfovi1 přišla větší konkurence a strácí dech
8. 12. 2006 12:55
Re: Kvalira a krasa
Nevim jestli je to dobré nebo špatné, ale máš pravdu. Na druhou stranu musím namítat, že toto není problém jen VW ale poslední dobou prakticky všech automobilek. Z dálky poznáte chrakteristické znaky značky, ale co je to za model zjistíte až když projede pod nosem. Holt unifikace a nafukování se teď nosí :-) :-(
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 12:59
Re: Kvalira a krasa
jo no asi je to špatně ale mělo by se to změnit si myslím protože ja strašně obdivuju BMW a tam to je něco podobného je to určitě škoda
9. 12. 2006 11:30
Re: Kvalira a krasa
No tak vidíš, já si naopak myslím, že u BMW to s tou příslušností ke značce zmákli dost dobře. Každý model je svůj (třeba trojku si s pětkou splete málokdo), ale přitom je na kilometr jasný, že okolo projede bavorák. U Audi zašli až moc daleko - zkus při čistě předním pohledu rozeznat A3 od A6 a povede se ti to můžná jen díky těm diodovým denním světlům u A6... VW už tu hranici podle mě taky překročil, i když není ještě tak daleko, jako Audi. No a kde to opravdu přepískli, to je Aston Martin. Ačkoliv jsou auta mým hodně velkým koníčkem, tak opravdu nejsem schopný rozeznat jednotlivý modely od sebe, dokud si na zádi nepřečtu, co to je ;-\
neregistrovaný "huni"
15. 12. 2006 09:51
Re: Kvalira a krasa
jj máš naprostou pravdu, ja jsem u BMW nemyslel součastnou modelovou řadu, ta se jim hodně povedla, ale spíš ty modelové řady předtím. Ale asi je to součastný trend nebo co, vlastně když si vezmeš tak skoro každá automobilka má své modely, založeny na vzájemné podobnosti, např. Škoda (Roomster a nová Fabka), Seat, již zmoňované Audi, Mercedes jak by smet a tak mohu podračovat pořát dál
8. 12. 2006 13:00
Re: Kvalira a krasa
Marianku... víš, co je to VW, mainstream a Německo? VW auta vypadaj přesně tak, jak VW chce aby vypadala. Nudu v nich spatřují jen (kolik je ti let?) velmi mladí lídé (což je pochopitelné), jimž náruč otevírají jiní (Ferrari, apod). Chceš-li pochopit VW... musíš vzít posledních cca 30 let. A to je VW... tedy - solidní, vyzrálý, stabilní, nadčasový, tahoun, jednička (chápeš?) Evropy. O tvarech Golfu nepíši, napsal jsem toho dost. Passat je dokonalou trefou. Passat, marianku nemá být odpovědí na Alfu Romeo... Passat je manažerské vozidlo střední třídy v mainstreamu, tedy přiměřeně elegantní, přiměřeně luxusní, přiměřeně krásné... mainstream, marianku. A teď to nejdůležitěšjší - to, jak má vypadat luxusní, premiový model podle VW (koncernu) spatříš na A8, na A6, to , jak má vypadat obdobný model v mainstreamu, to vidíš na tom Passatu. Nebo bys snad očekával, že A6 by měla spíš vypadat jako Passat a Passat jako A6? Vedle toho... VW velmi v posledních dvou letech tlačí na pilu, co se týká designu. Pokud jsi registorval Iroc, Tigiho apod vidíš, jak VW posouvá design směrem k většímu rozletu, ovšem - zvolna, jistě, je to VW.
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:05
Re: Kvalira a krasa
no ty jsi hodně hotový z VW jo a takových studijí jako má VW mají ostatní automobilky taky tuny
8. 12. 2006 13:33
Re: Kvalira a krasa
Jakých studií? Tigi vyjede za nedlouho a Iroc bude ve stylu Irocu... a o to jde.
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:37
Re: Kvalira a krasa
ne když už sase mluvíš o tom Tigim tak je to jen menší Touareg a nepřesvědčí mě o tom ani ty oranžové gumy :no:
8. 12. 2006 13:52
Re: Kvalira a krasa
Přesvědčí tě čas.
neregistrovaný "někdo"
8. 12. 2006 13:21
Re: Kvalira a krasa
VW a mladí, či staří..??? v kolika letech se to dělí..?? Já jen abych věděl jsetli jsem ještě mladej, nebo starej. Design VW konzervativní, usedlý a až na pár detailů (zádní světla) nevýrazný ztrácející se v šedi. když koupíš nyní Glf V a postavíš vedle Hondy Civic, budeš se stydět asi jako když zaparkuješ Jawu 350 vedle BMW F 650. A dále úvaha o věku.. mladí a Ferrari.. to je komedie snad větší než bláznivá střela, hele mluvme se o našich potažmo evropských silnicích a ne o Dubaji >:D Ale já nechci chápat zpětně 30 roků a pídít se proč je něco takové kvůli předchozím 30-ti rokům. Já chci něco co nespí 30 roků na slávě, ale něco co slávu samo buduje v dnešní době.. k čemu jsou mi odkazy, když žiju nyní a ne před 30-ti rokama..??? Porovnávej dnešní svět a dnešní věci.. dnešní auta a se správným metrem, né jen VW můj bůžek a ostatní plevel. Ale co zkusit místo toho hodnocení připomínající totalitní zpravodajství na 1. programu někdy před 20 a více lety nahradit něčím víc otevřeným. Každé auto má něco co je skvělé a něco co není až zase trefou do černého. a wo tom to je >:D
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:27
Re: Kvalira a krasa
jj stím Ferrari máš úplnou pravdu jezdí v něm samí zazobanci kolem 50 ale když chceš porovnávat dnešní auta tak to je jediný správný přístup k věci proč se zaobírat tam někde minulostí jako je např golf1 a jeho sláva když v něm jezdil můj děda a patří na vrakoviště dějin
8. 12. 2006 13:32
Re: Kvalira a krasa
Nebuď povrchní... to je jako bys šel na Hamleta a nevěděl bys, že máš mít kravatu... Mimochodem, proč se domníváš, že G1 patří na vrakoviště dějin. Stále se vyrábí...
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:36
Re: Kvalira a krasa
jj fakt a kdo si ho koupí?
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 14:15
Re: Kvalira a krasa
Jihoafričan
anonym
15. 12. 2006 10:03
Re: Kvalira a krasa
tak to jo tam si vybuduje VW dobrou pověst, už se těším jak potkám Xi Xaa v Golfu1 >:D
8. 12. 2006 13:30
Re: Kvalira a krasa
No, pěkně jsi to zmotal... jediné, cos pochopil, byla tá ironie o Ferrari :-) Abys mohl kvalifikovaně hodnotit (nejen auta) musíš znát tah v čase, musíš mít přesahy. Jestliže vnímáš Civica jako designově vyzrálejší auto, než je třeba Golf... pak máme spolu další dva tři roky o čem debetovat :-) ;-) P.S. A něco ti napíšu - jestli máš dost v hlavě, pak jednou přistoupíš k té Jawě a řekneš si - krásná... ostatně motorizovala Indii.
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:35
Re: Kvalira a krasa
to je jasné že Civic je lepší než Golf dyť se na to podívej golf je pořát stejný a nepiš že o to tady jde protože je to už nudné ale inovace jako již u toho zminěného Civicu je patrná a je to velký krok kupředu
8. 12. 2006 13:51
Re: Kvalira a krasa
Proč myslíš, že je to krok kupředu? jako že má odvážný design... to přece ještě není důkazem kam ten krok směřuje. Krok kupředu byl Espace, Golf1, starý Mini, ale nový Civic?
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:54
Re: Kvalira a krasa
no to je samozdřejmě věc názorů >:-[]
8. 12. 2006 17:02
Re: Kvalira a krasa
Tak úplně nevím, co je tom k smíchu ;-\ ovšem vím, co vnesl do Evropy Espace, co Mini a co Golf 1.
neregistrovaný "huni"
15. 12. 2006 10:02
Re: Kvalira a krasa
a proč si mysliš že se Civic tak dobře prodává?
neregistrovaný "chegue"
8. 12. 2006 14:12
Re: Kvalira a krasa
Zmena je zivot! nekde sem zaslechl;-)...na druhou stranu chapu postoje VW. Proc radikalne menit neco co funguje.
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 14:13
Re: Kvalira a krasa
a myslíš tím inovaci podvozku, aby byl větší kufr? Nebo inovaci user-friendly designu, kdy přístrojovku dáš vyčistit leda tchýni nebo úhlavnímu nepříteli, protože z těch milionů záhybů by ses ......? (netvrdím že se mi to nelíbí, líbí se mi to)
8. 12. 2006 15:09
Re: Kvalira a krasa
Já si myslím, že Civic vedle Golfa 5 je přesným příkladem. Ale něčeho úplně jinýho. Golf je klasik. Je to auto - přesně jak píše GTI - s odkazem. A nejde o to, že žiju teď. Jde přeci o to, že jsem žil i tehdy. A vnímám tu kontinuitu. Vnímám dodnes, jak jsem jako školák baštil GOLF I. Vnímám, jak jsem kdysi sám vlastnil GOLF II. GOLF II facelift byl pro mě dlouhou dobu dokonce výš, než GOLF III. Ale dobře vím, proč byl GOLF II autem roku. GOLF IV byla ve svý době bomba. A GOLF V? V první okamžik jsem znejistěl. Ale každým dalším dnem ho beru víc a víc. Obzvlášť ve verzi GTI je to prostě nádhernej vyváženej hot hatch. A CIVIC. Vždycky se mi líbil. Ale vždycky se mi líbil jinak než GOLF. A inovace u poslední verze je natolik silná, že mám pocit, že je přestřelená. CIVIC se mi líbí v detailech. Líbí se mi ohromně. Ale jako celek před GOLFEM V propadá. Myslím dlouhodobě. Ne okamžitě.
8. 12. 2006 17:00
Re: Kvalira a krasa
Dobře napsáno :yes:
neregistrovaný "Coulin"
9. 12. 2006 11:58
Re: Kvalira a krasa
...Někde jinde bylo napsáno: Golf založil třídu hatchbacků a jeho pokračovatel II.tojen doložil. jezdil všude po Evropě. prodával se i vUSA s kufrem jako jetta... Golf III. byl vrchol Golfu... S příchodem IV.začalo období rapidního poklesu zajmu a bohužel i kvality... GOLF IV byl jen mlácení prázdné slámy,výstřel do tmy...POZOR GTI to není z mé hlavy.Příchod V. spíš pokles podpořil,svým trochu korejským designem přídě a násilným roubem zádě spíš příznivce VW a i ortodoxní Golfisty odpudil... VW prohrává zastaralou technikou a současnou hledání tváře nových modelů" je to bohužel tak a pak ti nic nezbývá než se opírat o historii a jak Ty říkáš kořeny-ty VW nikdo nebere,ale je rok 2006 ne 1986... hezký víkend
neregistrovaný "huni"
15. 12. 2006 10:09
Re: Kvalira a krasa
no dobře ale ti co nepamatujou dobu dky vyjel Golf1, těm je celkem jedno jak to bylo v minulosti a zajímá je součastnost, a když si budou kupovat auto tak si nebudou zjišťovat jak vypadal a jaký měl ohlas prapředchůdce součastného modelu ale dívají se na současnost, do budoucna a myslím že pro nás co nepamatují Golfa1 bude Golf5 v budoucnosti jen tuctové auto, ale Civic si myslí ještě za pár let bude vypadat velice dobře
15. 12. 2006 10:20
Re: Kvalira a krasa
To jsou všechno hypotézy a já nejsem prognostik, ale troufám si přesto odhadnout, že sláva novýho Civicu rychle vyprchá a vyčpí. A to znovu podotýkám, že se mi líbí. Ale už teď začínám cítit, že mě přestává bavit. Nechme se překvapit. ;-)
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 13:51
Re: Kvalira a krasa
já bych tipoval, že Ty máš rád auta jenom proto, že jsi dostal služební, ale jinak je srovnáváš asi jako kuchňské roboty - funkční, nízká spotřeba proudu, nerozbije se, když ho upustí manželka na zem - prostě po americku. Ale hlavně ať to vypadá pokud možno jako z vesmíru, aby takové neměl nikdo široko daleko - po česku. Ale i Amíci maj rádi tradice, proč by jinak byla Corvetta pořád s OHV? Já vím, jsem příliš konzervativní a nepochopil jsem globalizaci.
neregistrovaný "někdo"
8. 12. 2006 14:24
Re: Kvalira a krasa
ano srovnávám, funkčnost vzhled, spotřebu a výdrž... wo tom to je, co Ty chceš srovnávat u auta.. tradici.. z té se žít nedá >:D něco někdy začlo ale nikdo z nás u toho nebyl... my jsme teď v tuhle dobu, tak proč se mám ohlížet několik desetiletí zpátky a podle toho vybírat auto..???? To je jako bys šel pro boty do ameriky, protože tamní indiání mají bohatou tradici ve výrobě mokasínek z dob kdy tam ještě nejezdila ani parní lokomotiva >:D A nci ve zlém, ale nemyslím, že by Civic patřil mezi auta, které nikdo nebude mít široko daleko, naopak svou cenou, výbavou, nabídkou a vzhledem .... vídám jich víc na Českých silnicích a vidím i kolik lidí se za nima s obdivem ohlédne.
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 16:00
Re: Kvalira a krasa
ano, i mně se Civic HB líbí, moc se mi líbí, ale Golf se mi líbí taky. Protože vidím, že je stejně moderní (nikoliv módní) jako excentrický úlet Civic, má lepší podvozek a navíc má ten svůj charakter, protože ten tvar prostě už léta znám. Civic má dobré benzínové motory a je pokaždé úplně jiný, teď se zrovna povedl vzhled. Výdrž při nákupu neposoudím, takže nezbývá než hodnotit vzhled a funkčnost. A jsme u jádra problému - je to osobní záležitost každého, Ty máš rád věci výrazně vybočující z řady (to není kritika) a ostatní haníš (to kritika je) pro nedostatek nápadu. Tak navrhni tvar, který tě uživí dalších 30 let - a wo tom to je. (promiň za vypůjčený výraz)
neregistrovaný "někdo"
8. 12. 2006 18:28
Re: Kvalira a krasa
v pohodě, já jsem doufám, ale žádné auto momentálně nehaněl to je doména GTI, udělat z koncernu VW božskou modlu a ze všeho ostatního jen křoví >:D Sám VW vlastním a jsem vcelku spokojený, ale objektivně v dnešní době bych preferoval jiný koncern. protože se mi nelíbí vývoj vzhledu VW - příliš se drží zpátky, aneb jak říká GTI drží se legendárních tvarů...a vyšší ceny za dnes již né nadstandardní kvalitu, ale běžnou kvalitu. Vzhled je indivuduální, co se líbí jednomu nemusí se líbit druhému....wo tom to je, takže když pominu vzhled, je tu pocit uvnitř vozu a požitek s jízdy v něm... tam musím uznta že Civic má náskok.. ale i to může být subjektivní. Tak když už pro nic jiného, pak pro tu úsporu penez za stejnou kvalitu a stejnou nabídku (píši stejnou, nevyzdvihuji přednosti Civicu, ani přednosti VW Golf prostě je dám do stejné lajny, nemyslým, že by jeden výrazně převyšoval druhého v čemkoliv)bych volil nyní Hondu.
8. 12. 2006 17:02
Re: Kvalira a krasa
a je to určitě obdiv? ;-) Nemyslim to zle, ale lidé se otáčí, protože to je exot mezi ostatními, vybočuje z řady, je jiný, svým způsobem vyjímečný ;-)
8. 12. 2006 14:01
Re: Kvalira a krasa
Ja nikomu neberu uspech VW za poslednich 30 let.(chapes?) Ja porovnavam auta na dnesnich silnicich.(rozimis?) Copak na VW vidis nadcasoveho?(rozumis tomu slovu?) Nenapsal jsi nic o poklesu trzeb VW. Cim to podle tebe je? Passat je manazerske auto stredni tridy. Ve firme jich je nekolik a nekteri manazeri ve firme je hojne pouzivaji. Pro me neni dostatecne elegantni, dostatecne luxusni, dostatecne krasne. O A8 bych mohl premyslet. A6 je moc jako Passat.
8. 12. 2006 16:21
Re: Kvalira a krasa
Marianku... Passat není dostatečně luxusní právě proto, že nemá určení "vlajkové lodi"... je to s tebou stále dokola - Passat je střední proud, kapiš? Vizáž Passatu je záměr... nikoliv neschopnost ho udělat luxusnějším, než je. Ale napsal... VW přikládá do kotle právě proto, že omlazuje design... pod tlakem trhu... pochop... to je přirozený vývoj, ovšem i tak (a buď rád) to bude stále ten nadčasový styl, styl VW. Pro tebe nudný šedý, pro toho, kdo sleduje vývoj aut desetiletí, je to design dělaný s velkým nadhledem, dotažený do každého detailu.
8. 12. 2006 16:44
Re: Kvalira a krasa
V tom jses teda vedle. Nadcasovy design je takovy, ktery vypada moderne i po letech vyroby. V tomto pripade jde o pravy opak. To auto vypada zastarale hned po vyjeti z tovarny. Nevim kolik ti je let, ale nektere tve nazory jsou jako bys byl teenager.
8. 12. 2006 16:51
Re: Kvalira a krasa
:-) Jak můžeš napsat, že to auto je zastaralé? Marianku... porovnej si třeba G2 s Escortem, G3 s Bravem či G4 s Meganem I.. a ten kdo ti vyjde jako vítěz, ten umí nadčasová auta... ;-)
8. 12. 2006 18:41
Re: Kvalira a krasa
Debatujeme o tom, jak to auto vypada. (design, rozumis?) At chces nebo ne Golf nahore na obrazku vypada v porovnani se Civicem zastarale. Golf 3 v porovnani s Bravem vypadal zastarale. (na prvni pohled neni moc velky rozdil mezi G3 a G5). Koncepty VW vypadaji jako konecne produkty jinych automobilek.
8. 12. 2006 22:27
Re: Kvalira a krasa
Hele, nemá to cenu, jestliže chceš obhajovat Bravo... k tomu já opravdu nemám argumenty. Tohle prostě buďto víš, nebo němáš šanci... vlastně máš... jezdit tim Bravem :-) Marianku, jsou lidé, kteří milují Bullittův případ a jsou lidé, kteří jej nemilují... snad mi rozumíš. Tyhle dva světy se mohou jen míjet...
9. 12. 2006 11:43
Re: Kvalira a krasa
No když jsi u toho Escorta - poslední verze před Focusem jako kombi na pěkných alu-kolech - až jsem se sám divil, jak to auto stále vypadá dobře! TO je nadčasový design. Na druhou stranu kombi od G4 vedle něj vypadá jak o generaci starší...
9. 12. 2006 11:35
Re: Kvalira a krasa
Nedávno jsem někde četl, že v evropském měřítku je prvním Focus, Golf předběhla snad i Astra (tím si teď nejsem jistý). A Passatu šlape silně na paty trojka od BMW, i když tam si to třídní prvenstní Passat ještě těsně obhájil... Ale jo, celkově je VW jako značka v Evropě nejprodávanější, to je pravda, která se každýmu nemusí líbit (kdo by si nepřál na prvním místě BMW? ;-)), ale okecat se zatím nedá... ;-)
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 13:40
Re: Kvalira a krasa
já bych to s tím designem neviděl tak tragicky, pánové. Často pod vlivem novinářů a jejich výplodů jsem o tom přemýšlel a možná teď si zpětně uvědomuju o co jde. Je to TVÁŘ - také se vám líbí všechny BMW ročníků 1970 - 2000? Když se na ty auta podíváš zepředu (srovnávej různé typy stejného generačního stáří), např. E30, E32, E34 také vypadají všechny skoro stejně. Rozdíl je v celkových proporcích a v detailech, motiv je však totožný (!). Troufne si tady někdo tvrdit, že je to chyba a že modelová řada BMW nemá charakter? Nebo Renaulty (Megane1 vs. Laguna1, R21 vs. R25, veškeré peugeoty 309-405-605, 207,307,407. Co mě osobně vadí, je čumák "kupé" Brera totožný se sedanem, ale já si jí stejně nekoupím, tak je mi to vlastně jedno. A vůbec, komu 407 sedan z profilu připomíná Testarossu? Nebo jsem se úplně zbláznil?
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:45
Re: Kvalira a krasa
no určitě máš pravdu každá modelová řada má svůj charakter a své význačné rysy. A so se týče BMW jsou to podle mě ty nejlepší auta, když samozdřejmě nepočítáš takové jako Ferrari, Lambo atd. ale s tím Golfem už ot přehánějí
neregistrovaný "astony"
8. 12. 2006 13:50
Re: Kvalira a krasa
no no no, přece bys nechtěl srovnávat BMW s Lambem... ;-\
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:52
Re: Kvalira a krasa
no to právě že ne jen jsem říkal že BMW jsou podle mě nejlepší a ale na druhé straně nejdou srovnávat s takévými auty jako jsou Ferrari a Lamba
neregistrovaný "astony"
8. 12. 2006 14:39
Re: Kvalira a krasa
Já bych to klidně srovnal, jenom sem tím myslel že BMW je neskutečně dál než Lambo a proto mě udivilo žes ho uvedl.
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 14:05
Re: Kvalira a krasa
můj názor je, že Golf a Jetta mají jako jediné VW svoji originální tvář (a to je jeich největší deviza), všechny ostatní VW jsou prostě VW s novýma rádobyjestřábíma očima (to není chyba) a je lidech jestli takovou tvář VW akceptují. Jen se ke Golfu nesmí plést to ošklivé vajíčko Plus, to prostě není Golf.
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 18:13
Re: Kvalira a krasa
tak to si jenom myslíš dyť vypadají úplně stejně, sorry jetta je sedan ale tím rozdíly končí je to prostě bída
neregistrovaný "Gonzaless"
8. 12. 2006 12:47
?
Na fotkách jsou 2 různá auta, moc se mi totiž nepozdává ten kratičký zadní převis u modrého. Spíše to stříbrné bude odpovídat realitě, protože i z tohohle pohledu je zřejmé, že to skutečně je kombi...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 12:51
Re: ?
to je úplně jedno, nic to nezmění na tom že to není žádná sláva a je to jenom další o kousek prodloužený golf Plus
8. 12. 2006 12:57
Re: ?
Kdo by to kdy čekal, že Kombi bude prodloužené >:D (kdyžtak jen Golf, nikoliv G+)
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 13:01
Re: ?
nemyslíš že je to jedno ale nic to nemění na tom že je to model navíc a časem se ukáže jestli variant nebo + je tu zbytečně
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 13:41
DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ EVR
Kdybych byl bílej chlupatej bejk, samozvaný patriot schovávající se za vlastnectví, Čech jako poleno a taky Evropan, kterej chce budovat čistou bílou Evropu, potom bych měl problém, velkém problém.. chtěl bych aby byla Evropa pro Evropany, aby Evropané jezdili evropskými auty a ne těma plečkama odněkud z východu.. jenže, co teď.. byl bych zmaten a rozčarován, prosil bych "Boha", aby mi poradil.. nebyl bych si jist - uvažuji o koupi kombíku v nižší střední - rád bych si koupil Toyotu Corollu combi (auto, které Japonsko nevidělo ani na obrázku, většina dílů vyrobena v Evropě, finální montáž provedena v Evropě), jen že nemohu, jsem bílej chlupatej Evropan, který ví, co chce a ví co musí dělat, aby budoval Evropu.. proto bych Tooytu zavrhl, šel ke konkurenci.. jako bílému chlupatému bejkovi budujícmu čistou bílou Evropu je mi jasné, že když budovat Evropu, pak nakupovat jedině u VW - u těch, kteří již před 60 lety jasně předvedli, jak se taková bílá čistá Evropa má budovat.. vše je mi jasné, kromě jedné věci - mohu si já bílý chlupatý vlastenecký Evropan koupit ten novej Golf Variant? Auto, který Evropu neuvidí ani na obrázku (většina dílu vyrobená v Americe, auto zbouchané v Americe.. ba co navíc, celou dobu to montují Ti mexický "barevní indiáni").. proto bych se ptal "Boha", mohu koupit toto auto? Budu budovat bílou čistou Evropu? "Bože", poraď mi..
Rozbalit vlákno
39
8. 12. 2006 13:57
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
>:D upřímně jsem se zasmál :yes: (obsah nechci hodnotit,nemám na to čas)
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 15:26
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Díkys :yes: Asi to bude znít blbě.. ale když jsem to psal, tak jsem se sám svému příspěvku řehtal jako sviňa >:D >:-[] ;-)
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 14:09
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
I zarputilé fandovství k nějaké značce se dá akceptovat, byť někdy tvé příspěvky plné čísel lásky k Toyotě působí poněkud komicky. Ale tohle cos napsal Tome, být v tom náznak ironie, i tak by to bylo silné kafe, ale vážně míněno... :-O Tenhle příspěvek je tvoje velká duševní prohra. :no:
8. 12. 2006 14:19
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Neviděl bych to tak černě... eh teda bíle... no to je jedno... prostě bych z toho nedělal takovou vědu :-) Mě to před víkendem pobavilo a to je pro mě důležité ;-)
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 14:33
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Mě ne, tady to má být o autech, tohle věčné "řešení" vztahu k výrobku, tradici apod. je nanic, protože podstata stejně zůstává nepochopena a "boj" vždycky sklouzne až na dno a jede jen na vlně ubohosti, jeden tupan píše o Hitlerech druhý o indiánech a bílé Evropě. To co nám chtěl svým příspěvkem sdělit, a pointu to má, to souhlas, může udělat i jinak než takto primitivně, jeho styl bohužel napovídá vidění světa toho chlupatýho bejka, jen naruby. ;-\
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 15:04
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Tenhle příspěvek (a dal jsem si na stylizaci záležet) je přesně tím druhem příspěvku, který vyžaduje umění "čtení mezi řádky", jinými slovy odděluje zrno od plev - nese dvě různá sdělení pro dvě poměrně odlišné skupiny, jde o to, ke které se ten který uživatel sám nevědomky přičlení..
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 16:28
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Ano Tome, klidně šermuj štítem ironie, ha, ha hlupáček Dinar nepochopil, hm, ale možná tě opravdu přeceňuju a za tvůj "ironický šleh" může prostě jen fakt, žes prostý hoch. Jinak, to cos napsal má dva aspekty. První, pokud potřebuješ k vyjádření svých postojů k automobilovému světu věty "VW - u těch, kteří již před 60 lety jasně předvedli, jak se taková bílá čistá Evropa má budovat.. " je úplně jedno, jestli jsou napsány v textu, který má být ironií nebo vážně míněný. Tohle je mimo relace, chápeš? Svět aut a největší hrůza v historii lidstva v jedné větě. Tím druhým aspektem, je samotný záměr, mezi řádky tam máš opravdu sdělení... něco ve smyslu, "až si pánové utřete slzy smíchu, tak se možná zamyslíte, že to co tu karikuju, je vlastně pravda." Jestli se v tomhle pletu, víš nejlíp sám, tím co jsem napsal o tvém duševní prohře, jsem ti svůj názor na to řekl.
anonym
8. 12. 2006 18:26
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Dinare, viděl jsi někdy českou sodu? To je humor dokonale vybalancovaný na hraně, častokrát přetáhnutý černým závojem. Tom to napsal ještě hooodně korektně.
neregistrovaný "Tom"
9. 12. 2006 00:04
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Být Tebou, tak do toho raději dál nepitvám.. velká duševní prohra zcela jistě proběhla, na Tvé straně - v klidu bez emocí se podívej na reakce ostatních.. nepochopili jste to jen dva, vlastně pouze Ty, protože ten "druhej" nemá možnost ani potenciál reagovat jinak. Dnes se Ti to prostě nepovedlo, to se holt někdy stane, nikdo není dokonalý. Většinou píšu vážně, někdy ale ze srandy, občas i ironicky - reakce ostatních uživatelů mě utvrzují v tom, že je poměrně zřetelně poznat, kdy, co a jak myslím.. to, že mě nazýváš prostým hochem neberu jako pokus o urážku, spíš to pokládám za důsledek toho, že zde zatím "příliš dlouho" nepůsobíš a že jsi se ještě zcela nerozhlédl a nepoznal místní "nepsaná pravidla"
9. 12. 2006 05:46
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Kamo, trochu sa uvolni a neber kazde slovo vazne, lebo sa nevyhnes neprijemnym omylom. Toto bola prijemna kvapka humoru a ironie, ktora na rozdiel od mnohych blabolov co sa tuna pisu cloveku pozdvihne naladu. Niekedy je lepsie pozerat na veci s vacsim nadhladom a nebyt tak upnuty.
neregistrovaný "Milý stydlín"
10. 12. 2006 13:23
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Brácho, ty dva světy nelze oddělit. Proto najdeš dnes v německých knihkupectvích víc knih k dějinám židů a holokaustu než k celým ostatním německým dějinám dohromady...
8. 12. 2006 16:19
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Už jsem se naučil nic nebrat vážně, vše zde brát s nadhledem. Je to takový místní folklór se navzájem urážet. Kdyby to takhle vypadalo pořád, aspoň bysme se nasmáli. (Neříkám, že to tak je vždy) Horší se mi zdají neregistrovaní jedinci se známými nicky, kteří akorát zabírají místo v diskuzi, sahají k vulgarismům a nemístným osobním urážkám. /OT
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 14:59
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Myslím, že tentokrát je chyba na straně přijímače.. říká se: "dvakrát měř, jednou řež".. možná by se mělo také říkat: "dvakrát čti, jednou odpovídej" ;-) Navíc je to celé psáno v podmiňovacím způsobu, ironie z toho doslova odkapává.. víc opravdu nesvedu ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2006 15:59
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Ty jsi takovej magor, ale takovej magor, že to až není pěkné :no: :no: :no: Když nechápeš ironii, a píšeš to tu rovnou, jinak ti říkat nemohu. Četl sis, co napsal? Ubožáku, raději na takové věci nereaguj...vole :no:
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 16:33
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Až se vykoktáš, tak si utři sliny a znova si přečti, co Tom napsal. Ale i tak nečekám, že bys byl vůbec schopen uvažovat v kategoriích, které by ti dovolili pochopit to, co Tomovi vytýkám. A svoje magory si nech, husy jsme spolu nepásli.
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2006 17:58
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Uklidni se děcko ok? Ty sliny si taky nech. Jak jsem řekl...nerozumíš tomu, nečti to...magore :no:
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2006 17:59
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
A podívej se laskavě na ostatní názory...jsme všichni rasisti co podle tebe? Ach jo... :no: :no: :no:
neregistrovaný "ster"
8. 12. 2006 14:11
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
No jo skinheadi težkí to maj.
neregistrovaný "Petr"
8. 12. 2006 15:02
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
:yes: To má myšlenku! :yes: Lehce drsné, ale ta pointa spolu s neadresným adresováním tohoto příspěvku je vynikající!!
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 15:09
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Díky! :yes: Na neadresném adresování jsem si dal záležet >:-[] ;-)
8. 12. 2006 15:42
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
>:D Paráda
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2006 16:01
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Chytré, výztižné, pravdivé, vtipné, lehce pobuřující, smysluplné...
neregistrovaný "mates"
8. 12. 2006 16:07
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Kdybys byl takovejhle bejk, tak mas ty znamy bejci trable ;-) Jinak zajimava uvaha >:-[] :yes:
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 23:36
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
>:D ;-)
8. 12. 2006 16:14
Re: TO SNAD NE
Tome, velmi odpudívé a velmi nedomyšlené. Čísla umíš psát poměrně hezky, slova, věty, stylizace, to je ti žel v tomto příspěvku cizí. A co je nejhorší - věcné zasměření, fabulace, ta tupost a spodní proudy (viz "čistá bílá Evropa"...), to je otřesné. "bílý chlupatý bejk, maxičtí "barevní" indiáni"... prosím tě, máš představu o přiměřenosti textu? Jsem zhrozen... I kdybys to myslel ironicky, nejspíš se stavíš do role nějakého primitivního neofašisty... takto se to přece nedá publikovat... Není to rozhodně k smíchu, není to ani k pláči, je to jen na rákosku. Takže dnes musím (snad to chápeš) - :no: P.S. Být tebou, požádal bych o výmaz toho příspěvku. To myslím vážně.
8. 12. 2006 16:23
Re: TO SNAD NE
už se perou? :-)
anonym
8. 12. 2006 21:59
Re: TO SNAD NE
ty jsi vůl jak anděl
8. 12. 2006 22:20
Re: TO SNAD NE
:no: :no: :no: :no: :no: :no: Nebuď tu sprostý, stydlíne.
neregistrovaný "Tom"
9. 12. 2006 00:10
Re: TO SNAD NE
Víc nedokážeš? Co taky čekat od potrefené husy, že? :no: Neofašišta je tomhle serveru pouze jeden, ale to nejsem!
neregistrovaný "Tom"
9. 12. 2006 00:11
Re: TO SNAD NE
Oprava, kouše se mi komp: neofašista je na tomhle serveru pouze jeden, ale já to nejsem!
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 12. 2006 16:41
Re: TO SNAD NE
Nevšímej si ho...chudáka :no:
9. 12. 2006 05:48
Re: TO SNAD NE
Nie, tento prispevok je sympaticky. Sympaticke nie su mnohe Tvoje prispevky. Bohuzial.
9. 12. 2006 13:28
Re: TO SNAD NE
Tobě, Klaudie, a tobě podobným jsou nesympaticé. Rozumný člověk umí při psaní rozeznat nadsázku od tuposti. Rozumný člověk zná míru. Může se stát, že tu autor přestřelí, ovšem tohle od Toma není přestřelení, to je důkaz neschopnosti napsat, byť obdobný příspěvek, se stejným vyzněním, avšak za použití slov, která budou přijatelná právě pro rozumné lidi. Stylizace (užívání slangů apod.) to je samozřejmě koření diskuze. Je jen na schopnostech autora, z jaké perspektivy a z perspektivy koho, napíše příspěvek... Tom si zvolil velmi obtížný úkol. Tahle tématika vyžaduje velkou vyzrálost, té se Tomovi ovšem nedostalo vrchovatě. P.S. Na diskuzi může, Klaudie, pro méně vzdělané posloužit i takový "lakmusový papírek" - jak to chválí Johny Rico, tak to hodně smrdí :-) P.S. A, napsat, že Tomův příspěvek je - sympatický >:-[] tak s tím opravdu nepočítal ani Tom při svém psaní >:D 8-s >:-[] :no:
neregistrovaný "Martin"
8. 12. 2006 17:57
Re: TO SNAD NE
Dík, zase mi něco zvedlo náladu :yes: :-) >:D
anonym
8. 12. 2006 18:15
Re: TO SNAD NE
připoměls mi Českou sodu...tam ale byli ještě o třídu "hustší" ("Tixi, trhej..." , "chce to koncentrákovanou sílu...") , takže výtky dvou pánů výše jsou opravdu mimo. Alles gute! :yes:
neregistrovaný "ZZ"
8. 12. 2006 18:43
Re: TO SNAD NE
>:D >:D >:D >:D >:D BRAVO TOM >:D :yes: Hooodně jsem se zasmál... a ještě víc, když jsem se o tobě dočetl, že jsi neo-fašista >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "Tom"
9. 12. 2006 00:14
Re: TO SNAD NE
>:D :yes: Koukám, že si strejda plete pojmy s průjmy a má v tom slušnej zmatek.. celou dobu mi tvrdí, že jsem copatej japanofil.. dneska je ze mě neofašista ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
10. 12. 2006 13:20
Re: DILEMA CHLUPATÝHO BEJKA, KTERÝ CHCE BUDOVAT PEVNOST BÍLÁ
Gratuluji, velmi povedené, husy se našly a zakejhaly >:D >:D
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2006 14:10
Total nuda, jako Golf plus. Ach jo...
S tím nic nezmůžou. Nadále to zůstane předražený výrobek, s podivným designem, který tu jeho oprávněnou smůlu v prodejích neprolomí...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Doug"
8. 12. 2006 14:44
Re: Total nuda, jako Golf plus. Ach jo...
Uff, to je vobludka.. Clovek se na to muze divat jen zepredu, nebo zezadu, jako celek to je fakt osklivy. Snad to jeste trochu upravi.
neregistrovaný "sepo"
8. 12. 2006 18:20
DESIGN
... slovo DESIGN myslim vo vw nepoznaju .... len slovo SCALE ... co je nieco ako pomerne ci nepomerne zvecsovanie ci nafukovanie ci natahovanie toho isteho objektu do ineho neritka v jednotlivych rovinach a vznikaju take divotvorne kreacie
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Borek"
8. 12. 2006 20:25
Hnus
Tak hlavně přední část je,no jemně řečeno hnus. 8-s Bude to další ze šedých myší VW,za kterou se asi těžko někdo otočí. :-( Absolutně nezajímavá bedna. :no:
Rozbalit vlákno
1
8. 12. 2006 22:19
Re: Hnus
Jaká přední část? To nahoře namá s VW nic společného... to je malůvka Lehmannboys. Je to, jako bys dnes večer namaloval Golfa a uveřejnil ho na svém blogu. kapiš?
neregistrovaný "OZZY"
8. 12. 2006 23:22
STOP
Pomoc,stop.Další hrůza,stop.zachraň se kdo můžeš,stop.Kopie kopie,stop.Svinstvo se valí,stop.Jdu zvracet,stop.
Zastavit výrobu,stop,stop,stop. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 12. 2006 20:47
změna
mám již 3 vůz od VW ale změna je život nemají nic zajimavého nic neni pěkný co by chytilo za srdce proto si kupuji Subaru Legasy
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "huni"
15. 12. 2006 10:20
Re: změna
no přesně je to bída