Rád bych na tomto místě poznamenal, že jsem se vyspal docela dobře, a prapůvod mý kritiky tudíž nelze hledat v ranní rozmrzelosti. Ačkoli k rozmrzelosti by jistě byl dobrej důvod, uvážím-li zjištění, že Peugeot se zařadil po bok těch ovcí, co prostě v nabídce musí mít SUV, i kdyby tátu věšeli... Nevím, taky vám připadá snaha automobilek sbastlit SUVéčko, ačkoli to nijak nevyplývá z jejich tradic, trochu jako křeč? Přijde mi to jako kdyby Jeep začal dělat supersporty jen proto, že to teď sakra letí a je to otázka image... Jasně, extrém. Ale berte to jako ilustrační případ. Jednoduše řečeno, Peugeot má zas o pár osobních bodů dolů. No a design? Nevím, jestli má vůbec smysl se vyjadřovat... Pokud je tohle finální podoba (a pak pánbůh s námi a zlé pryč), Peugeot ztratil osobitost a vlastní tvář. A je s ním ámen. A Q7 se svým vetřelčím ksichtem má dalšího konkurenta. Takže u mě 2/10. A to jsem mírnej.
To, ze mat suv v ponuke je podla mna uplne v pohode. Je to trend ktoremu sa neda vyhnut, a hlavne, stavat SUV a hardcore offroady je rozdiel. SUV nema az tak daleko od sedanov a v terene ho fakt moc neuvidite. Co sa tyka tradic, tak to by sme museli vyrobu SUV schvalit len velmi malemu poctu automobiliek. Vlastne, jedine co SUV maju spolocne s offroadami je vyssia stavba. PS: peugeot, ako vlastne aj citron, maju so sebou podla mna spojeny akysi komfort, pohodu, taky mensi kriznik ciest (okrem tych mensich modelov samozrejme). TO je podla mna idealna tradicia na vyrobu SUV.
ALe s tym designom mas pravdu. Dnesny design Peugeotov sa mi takmer vobec nepaci, ale zaroven by som viac uvital auto ktore im do sucastneho designu viac zapada. Skratka auto vyvinute s M., na ich zaklade, ale s vlastnym designom.
Jak pise Milo, zadny z vetsich producentu si nechce nechat ujit moznou cast ze stale vetsiho kolace trhu SUV, to bych i pochopil, tady vsak trpi i forma stvoritele zajimavych tvaru, tedy Peugeotu, snaha naroubovat lvi tlamu na hranaty koncept Mitsu vypada alespon na spy pics dost tristne, do doby predstaveni vozu v cele ehm...krase, se tedy pripojuji k hodnoceni 2/10. Nebot to zatim vidim jako nevyuzitou sanci! :-|
Tak nejak. Navic bych rekl, ze malicko kulhaji za vyvojem. Kdyz uz v Evrope delat SUV, tak kompaktni, v delce okolo 4,3m. Kdyz se clovek podiva na tabulky prodeju, tak drtiva vetsina prodanych aut je v teto tride - Tuscon, RAV4. Takove velke kravy uz jsou za zenitem. I kdyz pry Q7 ma tisice objednavek, tak kdo vi.
Kompaktní SUV - to jsou takové ty zbytečné leštěnky, které na silnici jezdí mizerně, a do terénu si s nima nikdo netroufne? >:D RAV4, CR-V a Tucson (či jak se to jmenuje) jsou opravdu "hodnotné" vozy. A úplně "fantastický" je BMW X3. ;-\
Jak říkal jeden známý, "to svět se pos*al".
Ovsem pravda je, ze v tabulkach prodeju SUV jsou u nich cisla, ktera jsou nasobkem podobnych modelu co ted ukazal P. Ja bych mel obavu, ze prvni naftova krize srazi prodeje takovych mastodontu k nule. Mimochodem ani ukazany vuz asi nebude zadnym terennim dravcem.
Nemám rád SUV celkově, a k ničemu mi připadají i větší i menší modely, ovšem právě ty malé považuji za největší absurdnost.
Netěší mě jakýkoliv model v nabídce Peugeotu. :no:
presne tak...
ale ved SUV dnes leti a dobre sa predava tak si v peugeote zrejme povedali preco nezarobit? a aky jednes trend ktory v ponuke este nemaju? no predsa SUV....
ale ak toto pustia do vyroby tak to by uz mohli rovno 907icku
I tak díky. :yes: Docela pěkné. Osobně mám ale ještě vyšší očekávání. :-) Tady některé linky moc nepasujou dohromady. Žeby od toho jak použili kapotu z nového Expeditionu bez větší změny? Co na to UPHCT (otřesná zkratka >:D )?
no jestli to dopadne takhle tak mě asi klepne a přestupuju k fanatickým odpůrcům amerik :-) ... ten hrb je tam jasnej , doufám moc že to bude lepčejší ...
Neni hrich jit s konkurenci. Proto Peugeotu v tomto segmentu fandim. Jen aby to nebyla "rychlokvaska", pekny kabatek, ale fura problemu.
Problem Peugeotu ve vyssich tridach neni ani tak poruchovost, ale spis otazka prestige. Fura zakazniku z "vyssi vrstvy" by si tohoto frantika koupilo, pokud by mel 8 valcovy motor a stal minimalne 2 000 000 Kc.
Je to trosku paradox, ale v dnesni dobe prestava nizka cena byt tahakem a naopak budi spise neduveru a ztratu jiz zminovane prestige.
Klasickou ukazkou je P607, nadherny pohodlny korab, ktery ted po faceliftu dostal nejen novou paletu motoru, ale hlavne novou podvozkovou platformu z P407, ale bohuzel je to malo. Pokud by jeste mel 8-valcovy motor a stal v maxilni vybave okolo 2 000 000 Kc, tak verim, ze by prodejnost tohoto auta rapidne vzrostla, protoze by vzrostla prestige.
Hmm, myslim ze to nie je len cenou. Je to cele ponimanie znacky zakaznikmi. Je to urcite aj motorizaciou. S tym sa celkovo neviem vyrovnat, ze automobilky nedavaju do svojich aut motory podobne konkurencii s ktorou sa chcu porovnavat (BMW, MB, Audi vs japonci.)
Neboj, taky klapne spolecny projekt s Fordem a bude pokoj;-) A jak rika velky manitou - uz zadny Rover! (ne jako ty krasny auta, ale ten strasny krach;-) )
Ten Lotus je skor crossover, nez SUV, ale aj tak...neviem, neviem: [odkaz] /// Nissan ukaze koncept buduceho X-Trailu s nazvom Terranaut: [odkaz] /// [odkaz] /// No a dnes tu mame aj oficialne fotky noveho Oplu GT (podla ockavania je to prezleceny Sky): [odkaz]
uaaau :-):-) zaujimave.....to by mohli kludne pribalit ku sagris-u...2in1...v rovnakej farbe....totalne to nadväzuje na dizajn sagris-a....svetla....kapotaz....dokonca aj disky.....ale inak velmi pekne
Ten Lotus opravdu vypada spis na crossover, osobne bych to videl jako obnoveni rady Elite. Dle meho nazoru se budou snazit zadni dvere zamaskovat, tak jak je to dneska moderni a bude to vypadat jako kombi-kupe, coz ostatne puvodni Elite byl. Ostatne bocni linka toho konceptu na skice na Elite jasne odkazuje. Je tam i par dalsich prvku, jako treba vysoky naraznik a svetla v nem, oteviraci vlastne jen okno atd... Takze ja bych se zadne silenosti nebal, jsem zvedav na koncept, skicy vetsinou dost prehaneji (megakola, zadna kapota, skoro zadna okna, i ten naraznik je silene vysoky...).
Asi teď budu opakovat již mnohokrát řečené, ale co se dá dělat - i když SUV nemám rád, tak chápu, že i Peugeot si chce ukrojit kus koláče...Ale co mně vadí čím dál víc je zejména fakt, že se automobilky snaží z jednoho designu vymáčknout naprosto veškerou šťávu a naroubovat to na každý možný i nemožný druh karoserie...Prostě jak kuchařka - vezměte Peugeot 407, nechte nakynout karoserii a máte nový vůz! :no:
se odehrálo v šedesátejch létech... a nejen v hudbě. S tím už prostě nic nenaděláš... Trochu mimo čas ses prostě narodil. Žiješ, brácho, v drzé době... teplej hošan ti leze se svojí biblí do postele, dvě lesby se regulérně sjížděj v podloubí na Kampě... dát přednost dámě ve dveřích se takřka nenosí... a znát pár veršů, co když je proneseš, tak zjihne tvý okolí, umí jen pár "pomatenců". Tak co chceš, když masturbuješ v kině u padesátý verze King-Konga, do divadla nejdeš, proože je ti malý sako, cos měl na sobě, když tě naposledy vyhodili od maturity... čučíš na Vyvolený jak vejr na závěj... a svý holce nedokážeš vystřelit ani rudou růži ve střelnici... Tak pochop... krásu abys pohledal... P.S. jsem zatím čtyřtisicsedmkrát smutný... snad to dotáhnou tak, jako horní kapotu a světla... půl auta si teda nekoupím nikdy.
a dodatek taky za 1..! :yes: bohužel je to jak píše GTI a ty tomu dáváš korunu a co je nejhorší, tak snad jen málokdo dokáže ocenit... třeba ty podržený dveře... ;-) Jinak 4007... mrzí mě na něm snad jen velkej převis nad zadní a krabicoidní zadek s divným bočním.... ;-\
Pouze za to P.S. dávám :yes:. Ač polykám francouzskou produkci přibližovadel jako halušky, tohle cizopasné sroubování nesourodých prvků působí jako pěst na oko.
90% pravda... Jen teď nevím, jestli je to na palec nahoru nebo dolů... Každopádně tenhle Peugeot byl zklamáním už, když jsem ho viděl na obrázcích od Marka. Tyhle Spy tu tragédii jen podtrhují a sériová produkce mě už těžko překvapí. Bohužel se s Peugeotem začínáme silně "názorově" rozcházet ;-\ škoda no...
no ja nevim, pocitacem upravovat spy photos je normalni, hleda se tim vysledni podoba, ale tohle je dosti slaboducha forma..
takovej new Pazout 308 na [odkaz] vypada o chlup lepe ;-)
Když rozbalovali na letišti obálku, byli pořádně napnutí. To se projevovalo tak, že Berry jí rozlepoval asi dvě minuty a krtek mezitím nervózně běhal kolem něj a recitoval Lorelei od Heinricha Heineho. Pak Berry vydechl: „Jedu domů. Dostali jsme tajný úkol v Československu!“ „Jak jako domů?“ „Jsem původem Čechoslovák, šéfe.“ Objasnil situaci mohutný černoch a na důkaz ukázal krtkovi medailon se svatým Václavem, který mu visel na krku. Krtek nedůvěřivě zamrkal „O tom bych musel něco vědět, jsem ze Sudet a ty zloděje půdy a majetku poznám po čichu přes dva kopce. Jestli ty jsi z Česka, tak sním vlastní klobouk.“ „Z žádnýho Česka, to je asi nějaká země v Asii. Já jsem z Československa. Jako Čechy a Slovensko, chápeš? Moje prababička je odtamtud. Moc krásná a bohatá země, jezdí se tam vlevo. Kdyby nebyla tenkrát ta neúroda švestek, tak tam žijeme dodnes.“ Za chvíli už oba seděli v letadle a studovali svůj úkol. Na Ruzyni se krtek rozčiloval „Že my vždycky vyfasujeme tu nejhorší práci, to je diskriminace, budu si stěžovat hodně vysoko, ale na černocha a krtka si holt každej dovoluje.“ „Já jsem Čechoslovák a ten úkol mi nevadí.“ Oponuje Berry. /// Večer se oba plíží na místo akce. Z dálky se ozývá hukot a skřípění brzd. Schováni částečně za terénní nerovností obhlíží oba přístrojem pro noční vidění situaci. A stydne jim krev v žilách. Explodující kamiony, zběsile kličkující maličká auta, pobíhající splašená zvířata dokreslují dílo zkázy. „Tak říkal si vlevo jo, ty jeden Čechoslováku? Sice bordel tu mají pěknej, ale připadá mi, že jezdí vpravo.“ Rýpne si krtek. „Ba ne.“ blaženě se usmívá Berry „koukej, támhle jeden jede správně po československu.“ Následuje další exploze. „Už ne.“ Směje se krtek a vyklepává z odbarveného kožichu drobné zbytky kamionu a hořící peří. „Asi vezl drůbež. Tak jdem na věc, šéfe.“ „Asi jsi nepochopil, že rozkazy dávám já. A já říkám, že se jde spát a brzo ráno, až bude menší provoz, začneme.“ A jak řekl, tak udělali. Ráno vybalili padělané uniformy Policie ČR. Postavili zátaras a začali organizovat systém. Zavedli speciální dvouproudý provoz. Krtek si zabral pro sebe levý pruh v každém směru a dovolil jezdit tam jen autům koncernu VW. Kdo měl TDI, směl mít dokonce puštěný rádio. Berry byl radikálnější a v pravém pruhu dovoloval jezdit jen pick-upům, které vezli pouze balenou vodu. Bez bublinek. Bilance prvního dne navečer byla působivá. V levém pruhu klesla nehodovost na 10% předchozího dne. Berry byl hvězdou. V pravém pruhu nedošlo ani k jediné nehodě! Nikoho totiž nepustil přes závoru. Další den pokračovali v nově zavedeném pořádku. Berrymu zkusil prorazit závoru nějaký blázen. Měl černé audi s modrým majáčkem a jel zběsilým tempem. Dokonce před ním a za ním jely dvě motorky, taky s majáčkama. Ostřílení hoši se však nenechají překvapit. Berry vytáhnul ruční granát, zubama ho odjistil a přesným hodem přímo na kabinu Audi zlikvidoval. „Tady jenom pick-upy s pitnou vodou!“ zařval do megafonu a dál vyčkával, zda někdo vyhoví podmínkám. Zato krtek už skoro nestíhal kočírovat provoz. Koncernových vozů jezdilo mnoho a navíc řidiči TDI, tedy asi osmdesáti procent, přes nahlas puštěné rádio neslyšeli jeho instrukce z megafonu. Přesto krtek a Berry opouštěli Evropu s pocitem dobře vykonané práce. Berry o to spokojenější, že si po práci ještě stihnul projít památky a vyfotit se s vojákem hradní stráže a s Medou Mládkovou.
Ty *Lonesi, kámo, kde ty na tyhle svoje story chodíš?? >:D >:D To zas byla bomba!! >:D Nechceš založit fanklub krtka a berryho?? jestli jo, tak se okamžitě hlásim ;-)
Marně hladám dodatek redakce jako u nového Cayenna ,,přední fotografie jsou upravené"...ale ono nic... :-O Tak tohle jestli vyjede beze změn? ;-\ :no: ze všech stran je to hnus.... :no::-(
No mne to pripada ako keby sa snazil bezzuby pes dostat k zradlu medzi stado levov.Dizajn je nedokonceny interier takisto.Voj verdikt .on dokaze pomutit vody mozno akurat tak v indickom oceane nez sa zapliect medzi tvrdy europsky boj.je to skoda casu a penazi pre neho.papa
Peugeoty som celkom mohol, ale toto mi nič nehovorí, nenadchol som sa pre to....Captiva od Chevy je krajšia a to je čo povedať, keď "kórejský" dizajn predbehne európsky.... 8-s
Pcha, uz je vidim ty Cowboys, jak tady s tou kravou jedou celou Prahou napric, kolty proklate nizko........sem tam nejakaa ta duchodkyne v ceste, ale svetla vyska tehle kravy je k nezaplaceni a specialni omyvace oken jako extra vybava........ale mam na to, mam na to !!! Cely svet me vidi, nikdo me neprehlidne !!!
Jsem dobrej, jsem super (eeeeeh, alespon to tak pisou v tech trendovnich magazinech)