Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Porsche Cayenne

Porsche Cayenne pomohlo automobilce z krize, ale v posledních měsících to s ním jde z kopce. Proto Porsche uvede faceliftovaný model na trh dříve, než plánovalo.
Zpět na článek
14. 10. 2006 16:33
neregistrovaný "Jasoň"
14. 10. 2006 17:09
neregistrovaný "Galant"
18. 10. 2006 08:42
neregistrovaný "ber"
14. 10. 2006 17:25
anonym
14. 10. 2006 17:55
neregistrovaný "jirik"
14. 10. 2006 18:04
neregistrovaný "Carlsson"
14. 10. 2006 18:40
14. 10. 2006 18:53
neregistrovaný "Ricardo"
14. 10. 2006 21:20
14. 10. 2006 18:55
anonym
14. 10. 2006 21:25
15. 10. 2006 17:08
anonym
15. 10. 2006 17:17
neregistrovaný "Ricardo"
18. 10. 2006 08:45
neregistrovaný "ber"
14. 10. 2006 19:17
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 21:26
15. 10. 2006 09:55
neregistrovaný "Galant"
21. 10. 2006 20:18
neregistrovaný "cayanne S"
14. 10. 2006 20:03
neregistrovaný "kkbo"
14. 10. 2006 20:23
anonym
14. 10. 2006 21:35
14. 10. 2006 21:54
anonym
14. 10. 2006 22:13
14. 10. 2006 22:44
anonym
14. 10. 2006 23:26
14. 10. 2006 23:39
anonym
14. 10. 2006 23:44
14. 10. 2006 23:50
anonym
14. 10. 2006 23:54
15. 10. 2006 00:05
anonym
15. 10. 2006 00:06
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 00:09
15. 10. 2006 00:38
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 00:43
anonym
15. 10. 2006 00:46
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 00:48
anonym
15. 10. 2006 00:52
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 00:57
anonym
15. 10. 2006 01:00
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 10:35
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 14:40
15. 10. 2006 18:27
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 10:06
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 10:43
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 10:52
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 11:02
neregistrovaný "Ricardo"
14. 10. 2006 20:49
neregistrovaný "kkbo"
14. 10. 2006 21:58
16. 10. 2006 08:29
21. 10. 2006 20:29
neregistrovaný "cayanne S"
14. 10. 2006 23:15
neregistrovaný "Drsoň"
14. 10. 2006 23:30
15. 10. 2006 17:18
anonym
15. 10. 2006 18:30
neregistrovaný "Galant"
21. 10. 2006 20:33
neregistrovaný "cayanne S"
21. 10. 2006 08:26
neregistrovaný "PCTS"
21. 10. 2006 08:04
neregistrovaný "PCTS"
27. 10. 2006 23:33
anonym
14. 10. 2006 19:38
14. 10. 2006 19:43
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 19:46
14. 10. 2006 19:49
neregistrovaný "Ricardo"
14. 10. 2006 19:52
14. 10. 2006 19:59
neregistrovaný "michalik"
14. 10. 2006 20:02
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 20:06
14. 10. 2006 20:08
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 20:15
14. 10. 2006 20:21
neregistrovaný "michalik"
14. 10. 2006 20:24
14. 10. 2006 20:26
neregistrovaný "michalik"
14. 10. 2006 20:30
14. 10. 2006 20:44
neregistrovaný "michalik"
14. 10. 2006 20:46
anonym
14. 10. 2006 20:02
14. 10. 2006 20:06
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 20:10
14. 10. 2006 20:20
neregistrovaný "Libor"
14. 10. 2006 20:22
14. 10. 2006 20:29
anonym
14. 10. 2006 20:30
14. 10. 2006 20:33
anonym
14. 10. 2006 21:01
neregistrovaný "SPARCO"
14. 10. 2006 23:55
neregistrovaný "OZZY"
15. 10. 2006 00:06
anonym
15. 10. 2006 00:07
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 00:22
anonym
15. 10. 2006 00:28
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 00:42
anonym
15. 10. 2006 00:47
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 00:50
anonym
15. 10. 2006 00:55
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 10:56
neregistrovaný "Tibby"
15. 10. 2006 13:26
anonym
15. 10. 2006 13:48
anonym
15. 10. 2006 14:25
anonym
15. 10. 2006 14:34
anonym
15. 10. 2006 14:50
anonym
15. 10. 2006 15:16
anonym
15. 10. 2006 15:29
anonym
15. 10. 2006 15:30
anonym
15. 10. 2006 17:45
anonym
15. 10. 2006 18:38
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 18:56
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:02
anonym
15. 10. 2006 19:02
anonym
15. 10. 2006 19:06
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:04
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 14:43
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 15:00
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 15:59
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 18:44
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 19:16
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:19
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 19:23
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:32
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 19:44
neregistrovaný "Ricardo"
16. 10. 2006 10:47
neregistrovaný "Tibby"
15. 10. 2006 00:49
anonym
15. 10. 2006 00:52
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 00:57
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 23:35
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 00:52
neregistrovaný "MK"
15. 10. 2006 18:10
neregistrovaný "IT"
15. 10. 2006 19:04
anonym
15. 10. 2006 19:10
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 19:12
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:46
15. 10. 2006 20:12
anonym
15. 10. 2006 20:19
16. 10. 2006 00:08
anonym
16. 10. 2006 09:53
16. 10. 2006 15:50
neregistrovaný "Alessio"
16. 10. 2006 09:53
16. 10. 2006 20:24
neregistrovaný "Galant"
16. 10. 2006 22:03
anonym
16. 10. 2006 22:29
15. 10. 2006 23:32
16. 10. 2006 10:01
neregistrovaný "Zase ja"
16. 10. 2006 10:34
neregistrovaný "Hero"
16. 10. 2006 21:46
neregistrovaný "peter"
17. 10. 2006 01:53
neregistrovaný "Clever man"
18. 10. 2006 20:21
neregistrovaný "IT"
21. 10. 2006 21:04
neregistrovaný "cayanne S"
21. 10. 2006 08:54
neregistrovaný "PCTS"
21. 10. 2006 20:59
anonym
21. 10. 2006 21:01
neregistrovaný "cayanne S"
26. 10. 2006 15:19
neregistrovaný "PCTS"
neregistrovaný "Jasoň"
14. 10. 2006 16:33
Škaredé káčatko zůstane škaredým
a nepomůže mu ani 100 plastických operací... ;-\
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 17:09
Re: Škaredé káčatko zůstane škaredým
Cayenne se mi nikdy nelíbilo a jsem jeden z těch co je nikdy neskousl a toto je ještě horší - směle může konkurovat Tribece ;-\
14. 10. 2006 17:24
Re: Škaredé káčatko zůstane škaredým
souhlas, asi nejlepsi charakteristika je "Tribeca ze Stuttgartu" >:D
anonym
14. 10. 2006 20:30
Re: Škaredé káčatko zůstane škaredým
to asi jo...protože mě se obojí líbí :-)
neregistrovaný "ber"
18. 10. 2006 08:42
Re: Škaredé káčatko zůstane škaredým
JO jo oboje je super. Porsche-Subaru naftová budoucnost boxerů
anonym
14. 10. 2006 17:25
Reakce
Ten zadek bude takhle lezet na zemi peknej hnus, stary je lepsi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jirik"
14. 10. 2006 17:55
aaaaaaaaaaaaaaa
to je humus....to se jim fakt nepovedlo....to neni krok vedle ale poradnej vylet vedle....ble :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Carlsson"
14. 10. 2006 18:04
Divný světla
Nikdy se mi nelíbil exteriér,interiér byl o dost lepší.
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2006 18:40
CAYENNE TĚ SEJME
Možná by nebylo od věci připomenout těm horním diskutérum, že pláčou hezky, ale u jiného... stojanu. To nahoře je SPY... kapiš... maskáč, župan... Až ti ho budou nabízet vem ho, třeba i zadarmo. Byl, je a bude to PORSCHE. PORSCHE CAYENNE. Už jen tohle slovní spojení ti dává tušit, že to bude v pořádku. No... jedno je jisté. Vždycky bude víc těch, co Cayenne mít nikdy nebudou. To je už takovej zákon přírody. Slangově se tomu říká přirozený výběr druhů. Ta liga vyjímečných, co na Cayenne jede... ti SPY fotky neřeší, ti berou Cayenne pěkně tvrdě a tam, kde to má rád. Ve slabinách. Je ostreh, tvrdej, hrubej, drzej, nezlomnej, hrdej, a... dokonalej. Narozdíl od tebe. Nic na světě v tomhle segmentu nejezdí na silnici lépe. BRAVO PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
51
neregistrovaný "Ricardo"
14. 10. 2006 18:53
Re: Cayenne je klasa
Tak, tak. Velmi zajímavé u Cayenne je jak se s různým designem kol mění vzhled auta. Není potřeba přidávat spoilery nebo měnit barvu - jen se vymění kola a z elegantního korábu se stane zběsilý stroj. Tohle zvládli u Porsche perfektně, ještě jsem neviděl jiné auto kde by fungovalo takové "kouzlo".
anonym
14. 10. 2006 18:55
Re: Cayenne je klasa
Přesně tak. Vždyť jenom třeba tolik populární Octavia 2. Její svítící zadní podkovy, to je úplný hnus.A jezdí stím tolik lidí.
14. 10. 2006 21:25
Re: Cayenne je klasa
Tvrdit o krásce Evropy v nižší střední, že má hnusná zadní světla... to je velmi estetický omezený pohled a rozhled. Jinak je milé, že řadíš Octavii II po bok Cayenne, tohle udělá v Boleslavi radost. P.S. Až kolem tebe Octavia pojede, pokloň se. Tak harmonický, dotažený, výrobek se jen tak ve světě mainstreamových aut nevidí.
anonym
15. 10. 2006 17:08
Re: Cayenne je klasa
Omyl. Srdce ani rozum by mi nedovolili srovnávat ta dvě auta.Jenom jsem zamířil k většinové motoristické populaci v naší zemi, aby se podívala napřed do své garáže.
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 17:17
Re: Cayenne je klasa
:yes:
neregistrovaný "ber"
18. 10. 2006 08:45
Re: Cayenne je klasa
Vidím to jinak, ty podkovy jsou naprosto úžasný, bohužel je to to jediný co se na ní povedlo. Hnus je celej zbytek auta
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 19:17
Re: Cayenne je klasa
můj komentář nebyl o tom jak jezdí (určitě nejlíp, tomu věřím), ale jak vypadá. Snad máš pravdu a bude to lepší, to auto na fotkách má korejský rukopis ;-\ Jinak něco k TÉ lize vyvolených - už jsem to tu jednou psal - je to zhruba 2 měsíce co jsem 2x potkal černé cayenne - jel 80km/h, říkal jsem si, je to borec, nic si nedokazuje rychlou jízdou. Ovšem po několika set metrech kdy jel pořád osmdesát na rovné přehledné silnici jsem ho předjel a dívám se - nebyl to borec, 50-ti letá kurpulentní dáma s očima přilepenýma na skle - to jsou ti z TÉ ligy vyvolených ;-)
P.S. doufám že si to jen půjčila od manžela když jí nejel P206, jinak jsem nadobro ztratil iluze, byla nebezpečná sobě i všem v okolí ;-\
14. 10. 2006 21:26
Re: Cayenne je klasa
Jedna baba Cayenne nedělá... ;-)
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 09:55
Re: Cayenne je klasa
to vím ;-) napsal bych to stejně i kdybych ji potkal v X5 nebo RX....ale prostě ber to jako realitu - tyto káry nesedlaj jen kovbojové ;-)
neregistrovaný "cayanne S"
21. 10. 2006 20:18
Re: Cayenne je klasa
tak taky proto jela tech 80Km/h a ne vic,ze....nejak nechapu co tim chtel basnik rici...
Nevidim nic spatneho na tom,ze stara,oskliva zena jede na rovne silnici s autem ktere jede 300Km/h jen 80km/h-zkratka neprekonava SVE hranice a jezdi bezpecne tak jak ji jeji schopnosti dovoli.Horsi by bylo kdyby s tim jela jak jek * co vytuneloval JZD po skode 120 si koupi tohle a vsem ukazuje ze to jede vic nez ta stodvacitka...
Tot muj nazor...hezky den vsem
neregistrovaný "kkbo"
14. 10. 2006 20:03
Re: Cayenne je klasa
Je az neuveritelne ako sa obcat dokazes zosmiesnit. U Subaru B3 vadilo, ze nevyzera dobre napriek tomu, ze dobre jazdi. U Cayenne to zrazu nevadi. Uz ocividnejsi dokaz tvojej (obcasnej) zaujatosti, jesitnosti a kratkozrakosti snad ani neexistuje.
anonym
14. 10. 2006 20:23
Re: Cayenne je klasa
tak jako u prodejů aut...že se u nás prodalo za měsíc 7 IS,to je zábavy, ale že to je stejně jako MB-C se "zapomene" dodat :-) . Holt každému jiným metrem...
14. 10. 2006 21:35
Re: Cayenne je klasa
Mercedes-Benz C je výběhový model. Prodeje proto nelze porovnávat s novinkou na trhu, kterou tedy IS bezpečně je. V premiové střední třídě je důstojným počtem měsíčních prodejů číslo kolem 30. Takže vzhledem k vybavení IS a jeho ceně (i když pod 1.2, tedy bez paketu, si ho koupí jen neználek) by prodeje měly vypaadat zásadně jinak. 7 je tragedie... viděl bych to tak někde kolem 35... aby se o tom dalo diskutovat. Mimochodem, vzpomeň cos dnes napsal, až vyjede nové MB-C a bude v prodeji cca rok... tehdy se spolu mrkneme na čísla prodejů. Už dnes ti říkám, že budou někde kolem 40 měsíčně.
anonym
14. 10. 2006 21:54
Re: Cayenne je klasa
u nás...jsme silně ovlivněni německým trhem,takže je to dobrý prodejní úspěch IS. PS: BMW 3 pod 1,2 mio si také koupí jen neználek? nebo MB-C? Jak jsi to jako myslel? Je to střední třída, auta lehce nad milion a jedou všechna výborně ;-)
14. 10. 2006 22:13
Re: Cayenne je klasa
Jo, jedou výborně, s tím není problém. Pamatuješ, jak jsi asi před rokem vyběhl změřit sedačky u Subaru? Míra byla 50... jako dolní hranice. Víš co se tu dočteš v testu? Zadní sedadlo u IS je 40 cm... Picanto má tuším 47 :-) Takže opatrně na střední třídu... v ní by měl premiový reprezentant pohodlně odvézt 4 dospělé. Myslím s nohama. Rozumnej člověk, kterej zároveň rozumí autům a chce si koupit ve střední třídě premiovej model si přece nemůže dnes koupit nic jiného, než BMW 3, či A4 (na MB-C čekáme). Z jakého důvodu bych si měl koupit IS? Napiš mi jeden. Pochopím, že si někdo koupí hybridního Lexe. To ano. Kdybych měl použít alegorii, tak je to asi tak, jako by ses tu zaklínal Subaru... a pak by z tebe vypadlo, že máš Stellu.... :-) ;-) To přirovnání kulhá, ale myslím, že chápeš... IS není pro mne střední premie se vším všudy... na tu máme v Evropě jiné koníky. Dokonalé koníky.
anonym
14. 10. 2006 22:44
Re: Cayenne je klasa
dobře,co třeba image? Pro mě je lexík takový docela milý hlavně kvůli designové lince (myslím L-finesse, či jak),zadnímu náhonu (když už ne 4x4) a výborným interiérem (čti:na prémiový segment nadstandard,dle mých preferencí). No, pak třeba výborný diesel (ano,chtělo by to i silnější) nebo vynikající odhlučnění interiéru.
14. 10. 2006 23:26
Re: Cayenne je klasa
Image zde v Evropě nemá. Ten tvoří. Bude to trvat dlouho... nemá čím ho budovat... jen technikou... to je problém. Odhlučnění... jo... evergreen. Nikdy bych nechtěl sterilní auto. Jen ať řve, když ho točím... Nafta dobrá, na ambice slabá. Rozumíš. Lex... to není především IS... IS je pro Lexe přesně to, co pro Jaga X-Type... nutná daň tomu, aby se zabydlel i v nižších segmentech. Jag skoro nezvládl, kde je X-type, vidíš sám... Lex nemá naštěstí (z tohoto pohledu)postavení zde mezi diamantovejma kovbojema, takže v tomhle problém není. Ale to, jak se nastupuje do nižšího segmentu tu nejlépe předvedl BMW s jedničkou. To je oheň, to je blesk.
anonym
14. 10. 2006 23:39
Re: Cayenne je klasa
no, po tom, co jsem se do blesku nemohl dozadu posadit,mě na něj chuť přešla. Ale zpět k lexíkovi...odhlučnění - GTI,řev motoru má být slyšet jen když chci JÁ. Jinak ne. Tohle jsou vozy prémiového segmentu. tady se hraje na čajový dýchánek, golfový turnaj a lanýže...tady motor nemá řvát, jen se občas projevit svým krásným barytonem,třeba jako Michel Dens ;-). Image v evropě némá,plošně určitě ne. Ale kvalitou to dohání,reklamou také. Image buduje tvrdě. Luxusní hybridy...i když si to většina lidí nekoupí, každý fanda aut to zaregistruje. myslím, že když to zvládla Audi, zvládne to lexík taky...hlavně jeho nabídka končí ve střední třídě, narozdíl od konkurence...v tom vidím jistý bod k dobru (etabluje se semknutou paletou prémiových vozů a dolů začne ofenzívu později (kdo ví)). Ve velké části společnosti má již pověst dobrých,ale zatím u nás ojedinělých aut...no, my jsme trochu "malé německo",co se týče % zastoupení vozů, hlavně koncernových(Škoda,pochopitelně). U nás nikdy nebude mít nějaké velké odbyty...ale je dobře že tu je. Konkurence nikdy neškodí. Ty bys šáhnul po BMW5. já radši po GS...ok,život je přeci tak pestrý ;-) :yes:
14. 10. 2006 23:44
Re: Cayenne je klasa
AUDI - podívej se na jeho sportovní minulost. Na tom se to pak buduje image. BMW5 nebo GS... ani vteřinu bych se nerozhodoval. Ty také ne. Protože bys koupi tu pětku :-)
anonym
14. 10. 2006 23:50
Re: Cayenne je klasa
nekoupil, věř mi. nelíbí se mi, ani venku,ani uvnitř. Proč bych ti lhal? Já ti věřím, že to co říkáš, myslíš vážně...zkus to dělat také,prosím
14. 10. 2006 23:54
Re: Cayenne je klasa
Já ti věřím, že se ti nelíbí...
anonym
15. 10. 2006 00:05
Re: Cayenne je klasa
:yes: . Holt, v otázkách limuzín se asi na pár věcech neshodneme...ve sporťákách ale myslím ano ;-)
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 00:06
Re: Cayenne je klasa
Ahoj, měl jsem teď na testováné BMW 530 d X Drive...a upřímně...čekal jsem to lepší... hlavní mínus je tedy hrubá jízda ve městě....nepovedený interiér...jinak dobrý...ale že tohle napíšu já, fanda BMW...?
15. 10. 2006 00:09
Re: Cayenne je klasa
Jak, hrubá? jako tvrdší odpružení?
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 00:38
Re: Cayenne je klasa
Jedeš pade po Brně a cítíš ne každou díru, ale i spáru...i podélnou...při rychlejší jízdě to není, pětka funguje... jsem z toho špatný, ale asi do ní nepůjdu...táta mně přerazí..:o)))))))))))))) ale asi vyhraje ML... ve městě je o světelný rok před BMW a na dálnici je sedmdesátiprocentní...
anonym
15. 10. 2006 00:43
Re: Cayenne je klasa
jaký máš limit?
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 00:46
Re: Cayenne je klasa
2 mil v ceníkovce vč. DPH...plus mínus
anonym
15. 10. 2006 00:48
Re: Cayenne je klasa
dobře, to se dá už něco pořídit...Cceš benzín,naftu nebo...hybrid? :-)
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 00:52
Re: Cayenne je klasa
Nafta... projel jsem Q7 (to byl omyl), X5, dobrá, ale trochu nervozní a je to starý model a na novou (nepochybuju že bude nejlepší) se mi nechce čekat...a paradoxně, ML bylo skoro ve všem aspoň o fous lepší... ze sedanů a kombi jsem zkusil jen BMW 5 a Audi A6...
anonym
15. 10. 2006 00:57
Re: Cayenne je klasa
v naftě bych šel do čehokoliv, kromě BMW tam moc rozdíly nejsou. japonci silnou naftu nemají. PS: zkus, jen na chvíli, zauvažovat o GS450h...necpu ti ho, jen by byl můj favorit v této třídě. No nic, dobrou...a napiš, jak to dopadlo
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 01:00
Re: Cayenne je klasa
Mám asi jasno...ML... v podstatě už ladím jenom barvu...
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 10:35
Re: Cayenne je klasa
postavím otázku naopak - z jakého důvodu bych si měl koupit A4 místo IS (záměrně se neptám na trojku, pro tu mám slabost) ? Co nabízí víc ? Jedinou věc kterou můžeš odpovědět je prestiž a image. Toť vše. Takže bud jsem nerozumnej, nebo nerozumím autům, ale IS mě prostě bere, možná je to tím že je prostě alternantiva, alternativa k běžné premiovce, má příchuť něčeho vyjímečného. Technicky je dokonalá, z interiéru jsem nadšený (berou mě "klasické" vnitřky, s mohutnou středovou konzolí), design exteriéru mě vždycky osloví když ji vidím. Z mého pohledu 51:49% pro IS vs BMW3. ten dílek navíc je interiér a "vyjímečnost". Jsem rád že nyní nemusím řešit toto dilema při nákupu, za nějakých deset let až to bude aktuální budou na světě další generace, tak pak uvidíme ;-)
15. 10. 2006 14:40
Re: Cayenne je klasa
Proč? Tedy důvodů je hodně. Prestiž... image, dlouhodobá kvalitní vizualita, vyzrálost... (minulá A4 je OK, chtěl bys minulé IS?) ale o to nejde. Parkoval jsem nedávno vedle IS, tak jsem ho ostře sjížděl... nechápu... má úchvatná místa i taková, která mi nelahodí... v tom je pro mne ten hlavní jeho problém. Pokud budeš mít za deset let prachy, koupíš si auto, které bude tolerovat především tvoje sociální vrstva, tvé okolí, auto, které bude mít kvalitní a dostupný servis... až na posledním místě bude to, jestli se ti líbí... :-) Uvidíš. :yes:
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 18:27
Re: Cayenne je klasa
no, nic víc než kvalitní vizualita, vyzrálost v tom není (image,pestiž jsem psal) ? to je celkem málo ne? jo, máš pravdu, minulé IS bych si asi nekoupil ;-) Ovšem napsat, že má úchvatná místa...to je pokrok ! :yes: a věřím tomu že za deset let udělá Lex takový pokrok že už bude na úrovni současné svaté trojky (i v důvodech, které uvádíš), pokud ne...tak si koupim něco jinýho ;-)
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 10:06
Re: Cayenne je klasa
"Mercedes je svět dokonalých aut pro chytré lidi", "Pak model C... evergreen. Nemůže propadnout." - tvoje věty. Přestože je C výběhový model, má stále své přednosti, jako je např.kvalita, designová vyváženost a hlavně IMAGE.Proto s ní musíš počítat. Hlavně ty by jsi je měl tady bránit, ne je odepisovat. To by jsi potom nemohl porovnávat žádné auto, protože každé od sebe dělí nějaký ten rok. Navíc, až na několik výkřiků zdejších fans, každý (včetně mě a Toma) vidí prodeje REÁLNĚ a několikrát jsme řekli že prodeje tu hodně dlouho (možná 10,20 let)nebudou na úrovni svaté trojky. Proto je to z našeho pohledu úspěch. Pokud by jsi počítal s prodejemi kolem 35, jsi paradoxně největším optimistou ty ;-), nikdo z nás by si o tom nedoufal ani snít. Co se týče nového céčka, pokud bude vypadat jak na spy fotkách, má velikou šanci na čísla které předvídáš :yes: bude drtit kokurenci stylem eska ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 10:43
Re: Cayenne je klasa
Ano, nové C to s přehledem zvládne :yes: Mercedes konečně našel styl který mu sedí a který je od něj očekáván. Jen menší upozornění: IS má/v nedávné době mělo nejen u nás velkou reklamní kampaň. W203 se prodává samo svými kvalitami a zprávy o W204 mu velmi škodí. PS: C-Klasse u nás letos IS poráží poměrem 111:7 - těch zářijových 7 je náhoda, u MB míň u Lexe víc než je běžné ;-)
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 10:52
Re: Cayenne je klasa
počkej, 111:7 asi ne, prodalo se jich 40. Faktem je že 7 céček je nejnižší prodaný počet za rok, 7 IS je maximum - o tom žádná, už jsem se k tomu vyjdřoval v jiné diskuzi. Znovu připomínám že jsem realista a proto jsem očekával prodeje v řádech 1,2,3ks, proto je to pro mě příjemné překvapení. navíc je to první rok prodeje, o tom jak se IS uchytlo uvidíme až příští rok až nebude novinka - prodeje bud poklesnou (IS se neujal), nebo zůstanou stejné (IS si našel svou klientelu), nebo porostou (lidé začínají IS, potažmo LEX vnímat jak prestižní značku). Uvidíme ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 11:02
Re: Cayenne je klasa
Jasně, 111:40 8-s díky za upozornění :yes:
neregistrovaný "kkbo"
14. 10. 2006 20:49
Re: OPRAVA
Subaru B9
14. 10. 2006 21:58
Re: OPRAVA
Ano, ano. Jsem zaujatý... straním PORSCHI... už řadu desetiletí. A dál stranit budu. Naštěstí tohle tu nemůže zesměšnit nikoho. Neboť - Je Porsche je Porsche je Porsche... Nejsem ovšem ješitný, neb jsem si Cayenne nekoupil. Nejsem ani krátkozraký... protože vím přesně, jak Tribeca vypadá. Doufám nechceš dávat tyhle dva vozy do jednoho pytle...
16. 10. 2006 08:29
Re: OPRAVA
Cayenne nie je Porsche. Je to Volkswagen v kabáte v štýle Porsche. Obidve autá (Touareg a Cayenne) sa vyrábajú spolu na jednej linke v Bratislavskom VW.
Cayenne môže byť kvalitné a dobré auto, to mu nikto neuprie. Ale je neskutočne škaredá, vyzerá ako nafúknutá žaba alebo spotvorená 911. To je Porsche, 911. Cayenne nie.
neregistrovaný "cayanne S"
21. 10. 2006 20:29
Re: OPRAVA
ze se vyrabi na stejne lince,byt v Bratislave,jeste prece neznamena,ze pod sukni montuji stejna "hejbatka" jako je tomu u Audi,VW a Skodovky...to pozor.Motory porsche,podvezek a kompenenty nemaji s tuaregem co do cineni...tak kde je motoricky porsche nebude "lidovy vuz" ani za 10 let...
neregistrovaný "Drsoň"
14. 10. 2006 23:15
Re: OPRAVA
Máš naprostou pravdu... je to liga "vyjímečných"... takoví ti, kteří 1. musí mít SUV, protože se to nosí, 2. musí mít Porsche, protože to je přece bomba... ideálně na to ještě dám nízkoprofilové pneu, abych byl ještě větší frajer... 8-s sorry... ale nikdy jsem do ligy "vyjímečných" nechtěl patřit...
14. 10. 2006 23:30
Re: OPRAVA
O tom, zda do ligy patříš, nemůže rozhodovat tvé přání, nýbrž stav tvého konta :-) P.S. je úpně jedno, jestli nízkej profil valíš na Fabii nebo na Cayenne... takoveto vrtochy jdou napříč třídami. O tom to přece není. Být diamantovej kovboj... tedy moci pást v garáži to, co chceš... to je cíl, Drsoni... profil gumy, to je marginálie.
anonym
15. 10. 2006 17:18
Re: OPRAVA
Ty bys nechtěl SUV, které jezdí 285 km/hod .Nejsilnější verze to umí. Nevěřím, že by bylo moc lidí, kteří by to nechtěli.
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 18:30
Re: OPRAVA
1) nechtěl bych SUV 2) nechtěl bych Porsche 3) nepotřebuji auto co jezdí 285 ;-)
neregistrovaný "cayanne S"
21. 10. 2006 20:33
Re: OPRAVA
tak si kup faabku a ses stestnej clovek....Ale kdyz jednou okusis porsche,spatne se jde zpet na jakoukoliv stranu.Jezdil sem v RR,ML320,X5 3.0d,Caynne vsechny verze...a to kde je porsche jak zpracovanim interieru tak motoricky a podvozkove na silnici...to se jinym nepovedlo ani zdaleko.Exterier je vec dalsi-kazdemu se libit nemusi..ja ji tez neholduji
neregistrovaný "PCTS"
21. 10. 2006 08:26
Re: OPRAVA
NECHCI NIC RIKAT ,ALE CO KDYZ NEKDO TREBA SUV POTREBUJE AT UZ Z JAKYCH KOLIV DUVODU A PORSCHE ZROVNA KVULI JIZDNIM VLASTNOSTEM A TY NIZKOPROFILOVE PNEU UZ TAK TROCHU PATRI K TE RYCHLOSTI ,KTEROU OCENIS JENOM U TAKOVYCH AUT JAKO JE PORSCHE.A LIGA VYJIMECNYCH JE TO JENOM V TOM,ZE MAJI RADI COMLETE PERFORMANCE.
neregistrovaný "PCTS"
21. 10. 2006 08:04
Re: OPRAVA
je videt ze vis o cem mluvis a k tvemu prispevku v podstate neni co dodat. A pro ty co nevi. tak to je asi stejne zbytecny.
anonym
27. 10. 2006 23:33
Re: OPRAVA
seš pěkně trapnej s tím tvým BRAVO ... (za ty 3 tečky vždycky doplníš automobilku o které se píš v článku), Tráááááápnééééé stejně jako ty
14. 10. 2006 19:38
Volba
Potřebuji manželce koupit auto, co bude stát před domem (mám garáž jen na dvě auta + moto a už je obsazeno), rád bych off road, s automatem (žena špatně řadí...), ale zase by to nemělo bejt moc velký (zkoušela LC a moc se neorientovala), hádejte, co vyhrálo (bez ohledu na peníze)
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 19:43
Re: Volba
tipuju na Spark ? ;-)
14. 10. 2006 19:46
Re: Volba
Ale, vždyť říkám off road.. Když se mne zeptala na další parametry (jako než sedne k internetu) tak jí povídám, že by to mělo mít podvozkovej rám - to až se do ní někdo trefí, aby to přežila a aby se měl o mě kdo starat.. Hádej dál
neregistrovaný "Ricardo"
14. 10. 2006 19:49
Re: Volba
Pajero Pinin? :-)
14. 10. 2006 19:52
Re: Volba
A protože nevylučuju, že s tím někdy pojedu, tak jí povídám, ať je to v kůži, automat, AC, s navigací a v naftě a byl jsem zvědavej, s čím přijde.. (jestlipak to uhodneš?)
neregistrovaný "michalik"
14. 10. 2006 19:59
Re: Volba
Ssangyong ? :-)
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 20:02
Re: Volba
Actyon :-)
14. 10. 2006 20:06
Re: Volba
Tak nevím ,jestli si to napsal ještě přede mnou, ale jestli jo, tak si pašák..
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 20:08
Re: Volba
napsal, ale bylo fakt ze srandy ;-) čekal jsem Cayenne, když to je pod tímto článkem ;-)
14. 10. 2006 20:15
Re: Volba
Na začátku byly ve hře všechny auta, ale ona neumí parkovat, tak potřebuje menší, jak jsem psal, zkoušela LC a to bych s tím byl furt v servisu..
neregistrovaný "michalik"
14. 10. 2006 20:21
Re: Volba
LC=LandCruiser...? :-|
14. 10. 2006 20:24
Re: Volba
No jasně, mně by se to líbilo, nevypadal bych jak homouš, až v tom pojedu, ale ona řidičsky naprosto selhala...
neregistrovaný "michalik"
14. 10. 2006 20:26
Re: Volba
no škoda... :-)
...A co Merc. ML ?
14. 10. 2006 20:30
Re: Volba
Jak jsem psal, bude to stát před barákem... V plný palbě přes 2mega, měl jsem to přes víkend a LC 120 je lepší. Schválně jsem prasil největší díry a ML je prostě jenom na silnici..
neregistrovaný "michalik"
14. 10. 2006 20:44
Re: Volba
:-) ...nevzdam sa >:-[] ...X3?viem ze je hnusny,ale... ;-)
anonym
14. 10. 2006 20:46
Re: Volba
Tribecu! Tribecu! :-)
14. 10. 2006 20:02
Re: Volba
No, když mi to řekla, krve by se ve mě nedořezal a šel jsem rejdit po netu.. A po dlouhém srovnávání jsem jí dal za pravdu. Chceš to - máš to mít. Actyon...
neregistrovaný "Galant"
14. 10. 2006 20:06
Re: Volba
to si děláš * ? >:D a tos ji dovolil ? ;-)
14. 10. 2006 20:10
Re: Volba
To auto je dost hnusný, ale jak jsem si ho prohlížel dál, začlo se mi zdát zajímavý. Střeva od Mercedesu (povídá mi mrcha, že mi dva stojí v garáži, tak že k tomu přihlížela), tak nevim...
neregistrovaný "Libor"
14. 10. 2006 20:20
Re: Volba
Pošli foto :-)
14. 10. 2006 20:22
Re: Volba
Tak nevím, jestl iženy, nebo auta.. [odkaz]
anonym
14. 10. 2006 20:29
Re: Volba
ženy, samozřejmně :-!
14. 10. 2006 20:30
Re: Volba
Já jí ještě nechci měnit >:-[]
anonym
14. 10. 2006 20:33
Re: Volba
nevadí, já ji taky nechci >:D . Ale obrázek by jsi poslat mohl :-)
neregistrovaný "SPARCO"
14. 10. 2006 21:01
zepředu to ještě jde ale ten zadek........
Zepředu se mi ještě celkem líbí ale zezadu......zezadu je takový nudný moc mi to k Porsche nepasuje....myslím si že jeho předchůdce byl hezčí.... ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
14. 10. 2006 23:55
Je jasné že...
Porsche zcela jasně přešlapuje na místě a z útlumu jej nevyvede ani nepovedená nová tvář modelu Cayenne.
Je více než zjevné, že krom ortodoxních porschemannistů už unavují stále se dokola opakující, nic neříkající úpravy tváře stařičkého modelu 911.
Žádná inovace, žádná progrese.
Naštěstí jsou tady jiní pašáci, co dokáží rozproudit krev v žilách a nenechat člověka klidným.
Jim patří velký dík. :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
15. 10. 2006 00:06
Re: Je jasné že...
Dacia :yes: >:D
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 00:07
porsche je porsche
GTI tebou se fakt bavim hele otevri oci a zamysli se :-D auto co vyrabej na slovensku vedle Q7 toho hnusnyho VW a ja nevim cim jeste to je Porsche jako blazen:-D a A4 m,ozna ma v ocich laika lepsi jmeno než IS nebo Legacy ..... ale pro mě je to jen koncernove auto s podvozkem stejnym jak nejaky seat nebo VW prostě * z německa... ano japonci nemaj tak kvalitni interier ale radei budu sedet (za volantem ne na zadnich sedacka) Japonce a sledovat lidi co pokyvnou hlavou než se zavdecim radovejm uživatelum a PS:
A jinak to porsche ze ve sve třide je perfektnio blbost ve sve tride je na * Land Rover dela ve sve tride to co ma tohle Porsche je jen nechutne tezkej kombik tudiž ani jizdni vlastnosti nebudou tak dobry jak dejme tomu v RS6 stoji to stejne ne? a je to stejne velky vevnitř ne? tak se zamysli nez neco vyplodis:-)))
Rozbalit vlákno
51
anonym
15. 10. 2006 00:22
Re: porsche je porsche
interiéry japonských aut jsou na tom velmi dobře, tedy co mohu soudit...korejci zatím dotahují, ale lexus,toyota,subaru i honda jsou plnně srovnatelné s evropskými konkurenty - a někomu vyhovují japonské interiéry více...mě se třeba nelíbí interiér nových bmw, líbí mercedesu,nelíbí u nových volv,líbí u saabů,nelíbí u seatu,líbí u mazdy...
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 00:28
Re: porsche je porsche
jojo to je pravda občas jezdim Legacy a nejen ze mi sedi po jizdnich vlastnostech ale i design (interier i exterier) se mi libi víc než u konkurence... ale popravdě dílenské zpracovani tedy spis volba plastu lehce pokulhava (tim netvrdim ze je spatna) ale audi je audi a to je duvod proc by jsem ho taky nechtel nemam rad nemeckou přesnost a kvalitu japonsky auta vypadaj aspon trochu lidsky a to se mi libí:-)) zni to blbě... ale jsem takovej
anonym
15. 10. 2006 00:42
Re: porsche je porsche
mě se zase líbí na legacy ta silueta (sedan). Materiály mě příjdou ok, není to prémiovka a na SUBPRÉMII (schválně, jestli GTI už spí) je to dobré. A hlavně: je mi sympatické, že subaru nedělají těžká auta. možná to je banalita, ale dneska je váha auta 1400 kg pro sedan střední třídy docela ok. Dobře sedí,nízké těžiště, v zimě,kluzku bez starostí. Taky mám rád A6, novou - pěkný interiér,prpracovaná,quattro... :yes:
15. 10. 2006 00:45
Re: porsche je porsche
:-) 8-s ;-) :-)
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 00:47
Re: porsche je porsche
jojo to mas pravdu mnozi Legacy berou za konzervativni ale vždy když ho vidim tak se ohlednu jedno jaky model... u Audi nebo VW (snad gti fakt spi :-))) ) si jen reknu jeee zase koncern proste je to radove auto a nicim me nedokaže potešit. A vaha jsem rad že si clovek co nani kouka prototože hmotnost je zakladem dobry jizdnich vlastnosti... Porsche Cayne je fakt dobrej sportak :-D a jeste lepsi OffRoad :-D ale to zasl lezeme k tematu:-))
anonym
15. 10. 2006 00:50
Re: porsche je porsche
no tfuj, bavit se k tématu :-). cayenne je myslím velmi povedené SUV - i když, trochu mastodontí. Když jsem se do něj na autosalonu posadil a zavřel dveře, jímala mě děs a hrůza - s tímhle parkovat u tesca... >:D
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 00:55
Re: porsche je porsche
to mas pravdu když jsem byl na praxi v porsche praha a sedel jsem v tom byl to zvlastni pociut ale je fakt ze v porsche na servisu tam bylo to cayne minimalne po dvou kouscich každy den:-( ale je fakt ze za ty penize by jsem si koupil radeji naslaplej kombik a jeste radeji jeste naslaplejsi sedan:-D
neregistrovaný "Tibby"
15. 10. 2006 10:56
Re: porsche je porsche
Nedávno jsem byl v pneuservixsu, který se nachází v podzemních prostorách na Praze 7, tzn. umělé osvětlení se spoustou temných míst, ze kterých koukali pochromované čumáky zaparkovaných vozů. Audi (je jedno které, všechny mají čumáky stejné), BMW3, Superby.. Velice zajímavý vizuální zážitek. Jako kdyby Te z přítmí pozorovala smečka dravců. Když tam chvilku stojíš, přižmouříš a necháš to trošku rozostřit, tak Ti naskočí husí kůže...zajímavý zážitek. Ale proč to píši: v jednom koutě stálo trošku více osvětlené Legacy sedan v bílé perleti. Jednoznačně - za daných podmínek nejlépe vizuálně působící vůz :yes:
15. 10. 2006 13:07
Re: porsche je porsche
:-) Hezké... dravci nocí, dravci dnů... jen ten jeden, benjamínek v bílé, ustrašený jak Frodo Pytlík, čeká na slunce...
anonym
15. 10. 2006 13:26
Re: porsche je porsche
>:D nelži si do kapsy ;-)
15. 10. 2006 13:41
Re: porsche je porsche
Představ si, že jsem byl v podzemních garážích a tam stály vedle sebe samé šedivé Legacy... ty lehce vyjokané kukuče... úplně jsem se toho lekl... až pak... nad jedním bílým svítila jediná žárovka. Byla to nádhera... ty lomy světel, ta tichost krásy. Jo, ten bílý byl trojkovej bavorák... Absolutně jedinečnej estetickej zážitek... po to šedém moru... >:D :yes:
anonym
15. 10. 2006 13:48
Re: porsche je porsche
zpochybnuješ krásu legacy? To nemůžeš vyhrát ;-)
15. 10. 2006 14:14
Re: porsche je porsche
Nezpochybňuji. Vím přesně, jaké má silné stránky a vím i o těch slabších. Vedle toho vím, kdo design aut posouvá. Zde bych zmínil samozřejmě Bangleho. Diskutovat o designu Mercedesu, to bychom se tu zesměšnili, to je ikona světa fakt sto let. Nezapomeň, že vizuálně je Subaru dokonalý mainstream, žádné vybočení, žádná originalita. Myslím pozitivní. Snad jen pro objektivitu je nutno zmínit bezrámové dveře. Ty jsou efektní... ovšem pouze u karoserie coupe. Z negativ bych vyzdvihl zejména zadní lampy u combi a u Outbacku přerostlé přední mlhovky, které svým průměrem snad přebíjejí i hlavní světla :-) Tedy celkově - hezké auto, neurážející auto, ve stylu z před dak deseti lety (viz předchozí Passat, to je dnešní kategorie Legacy, jenže VW už dělá dva roky nového). Osobně postrádám u Subaru výraznější tvář a celkovou profilaci směrem ke sportovním sedanům. Ta tvář teď (uznávám) přijede na Tribece... ovšem, Alessio... to je mé estetice vzdálené asi tak jako Mars... Problém Legacy je, že se nemůže nelíbit. Jakmile ovšem děláš trochu do tvarů a jednou se podíváš třeba na BMW... a to i na generace minulé... těžko můžeš zrak obracet směrem k druhé lize. Mimochodem poučka - to, jak bude vypadat (jak si bude stát) přicházející model jakéhokoliv auta velkého výrobce ti nejlépe napoví pohled do minulosti. Navříklad zmiňované Céčko... Mrkni na MB 190... tam je pravda o dokonalosti. Platí to samozřejmě i o BMW... čtyřicet let nazpátek. O Audi nebo Volvu nemluvě. Mrkni na Volvo Amazon... mrkni na stará AUDI, Lancia, Alfa... to je téma o designu aut. Tvůj hlavní (i když pochopitelný) problém je, že jsi zamilovaný do auta, které vlastní tvá rodina. Proto diskuze s tebou o vizuálních i technických slabinách je asi jako se mnou o Porschi 911. Já ovšem tu 911 nevlastním a mohu si tohle dovolit. Bránit zde vlastní auto proti celému světu je milé, ovšem hlavně úsměvné... pokud to tedy není Aston Martin. Takže z tohoto pohledu tyhle dialogy uzavřeme prosbou Markovi, jak je to se Subaru v Evropě, zda je to subpremiová značka či mainstream, jak tvrdím já, s poměrně originálním pohonem. Tedy je to to samé jako Citroen a jeho odpružení, také to z něho nedělá subpremii. Pokus se v sobě utlumit na diskuzi představy, že to nejlepší a nejhezčí auto, které existuje je to, které si koupila tvá rodina. Je to někdy obtížné, ale minimálně je to znak dospělosti.
anonym
15. 10. 2006 14:25
Re: porsche je porsche
tvoje názory známe. Díky. Ostatní se vyjádřili (nejen dneska) a dost lidí tu psalo o kvalitách designu legacy chválivé příspěvky. Tečka. Mám voko ;-)
15. 10. 2006 14:26
Re: porsche je porsche
Možná tak na holky... ;-)
anonym
15. 10. 2006 14:34
Re: porsche je porsche
na ty taky. na auta hlavně ;-)
15. 10. 2006 14:44
Re: porsche je porsche
Tohle ti budu věřit, až tvá rodina prodá Legacy, koupí Eskového meďáka... a ty budeš nadále opěvovat krásy Legacy :-) a jeho 4x4 :-) Znovu opakuji - chválíš zde Legacy jen proto, že si ho koupila tvá rodina. P.S. ještě, že nejezdíte v Loganu... >:D
anonym
15. 10. 2006 14:50
Re: porsche je porsche
no, vzhledem k tomu, že auto jsem vybíral já to je jaksi...dost pravděpodobné :-)
15. 10. 2006 15:11
Re: porsche je porsche
Tak to je hezké... to cením... rodina bude valit eskový meďáky a Alessio bude jančit na japonským mainstreamu >:D Tomu nevěříš ani ty. Ale nechci tě dál trápit. Jo, patří to k tvému věku... Čas objektivity... ten tě teprve čeká. Držím palec, aby ses nezaplet do vlastního copu. ;-) :-) :yes:
anonym
15. 10. 2006 15:16
Re: porsche je porsche
aha, takže auto levnější než S-classe se nikomu nemůže líbit...aha,jo...jasně >:D
15. 10. 2006 15:23
Re: porsche je porsche
O to Alessio přece vůbec nejde. Jde o to, že ty tu vychvaluješ auto rodiny... jestli to nechápeš... doporučuju hlubokej ponor dovnitř sebe. Umíš si představit, že mám Passat?... >:D >:-[]
anonym
15. 10. 2006 15:29
Re: porsche je porsche
umím...to je snad to jediné, co by tě ospravedlňovalo, ty tvoje chválozpěvy >:-[] . Ale jinak...asi bych nevybral auto, které by se mi nelíbilo,že ne...Už jsem ti psal, nad čím jsem váhal,kdysi dávno...zapoměl jsi?
anonym
15. 10. 2006 15:30
Re: porsche je porsche
za chválzpěvy mi chybí smajlík >:-[] . :-)
15. 10. 2006 15:34
Re: porsche je porsche
No, vidíš, a to je přesně to co já bych si tu nedovolil. Připadalo by mi to velmi... naivní. Ale jak jsem napsal shora... Zatím si ten dětský luxus nevědomí souvislostí můžeš dovolit. Ale - roky běží...
anonym
15. 10. 2006 17:45
Re: porsche je porsche
musíš to mít v osobním životě těžké...lidé neříkají věci, co by podle tebe říkat měli (až na Paula...kdepak je mu konec?)
15. 10. 2006 17:59
Re: porsche je porsche
Myslím, že ty to máš v osobním životě o řád těžší... když máš potřebu v diskuzi o autech opěvovat auto, kterým jezdí tvá rodina. To je šmíra kterou bych hrát nechtěl.
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 18:38
Re: porsche je porsche
Ty nám tady zase dneska předvádíš etudy mentorování :-O Každý (opravdu každý) tady může opěvovat cokoliv, třeba i šlapacího Trabanta 601. Je jedno jestli máš v garáži Maybacha nebo zaprášenou 911 vedle nočníku pod postelí. Alessio má to štěstí že jezdí autem, které se mu líbí. To ty evidentně nemůžeš pochocpit - že si někdo koupí auto svých snů. Navíc měl tu odvahu že tady otevřeně napsal co má přesně za auto. To bych si já kvůli tobě nelajznul.
15. 10. 2006 18:44
Re: porsche je porsche
To snad každý jezdí v autě, které se mu líbí. Cena nerozhoduje. Jen Alessio se však mylně domnívá, že diskuze je o tom, aby opěvoval auto z vlastní garáže. Nemáme už prostor, vrátím se k tomu někde pod logičtějším článkem. Třeba pod Subaru :-) Je to velké téma.
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 18:56
Re: porsche je porsche
Podle této logiky bys musel jezdit buď za A) nový Ford Mondeo 007 nebo B) Subaru Tribeca nebo snad C) Subaru Stella 0,66 Biturbo? Muže si snad opěvovat co se mu zachce ne? Je přesvědčený o kvalitách toho auta a podle toho tady píše. Pokud s ním nesouhlasíš (což se může stát ;-) ) tak napiš co ti na tom autě vadí. Zatím vždycky když tady padne slovo LEGACY tak se přižene GTI jako Lancelot a začne Alessia shazovat. Jsou to samý evergreeny - nemá passata, je moc mladej aby něčemu rozuměl, chodí ještě do školy... :no:
anonym
15. 10. 2006 19:02
Re: porsche je porsche
PRO REDAKCI: TOHLE SE NEDÁ ČÍST!!!! Pro Ricarda... :yes:
anonym
15. 10. 2006 19:02
Re: porsche je porsche
(je tam palec, ale asi zmizel...palec nahoru... ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:06
Re: porsche je porsche
GTI ode mě taky dostal pěknou sadu smajlíku nejrůznějšího druhu. PS: dneska to tady vypadá na válku s mloky
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:04
Re: porsche je porsche
Jestli tam měl být smajlík tak tam není... :-!
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 14:43
Re: porsche je porsche
Volvo Amazon je poměrně zdařilá zmenšenina Chrysleru Imperial 1955 ;-) :-)
15. 10. 2006 14:45
Re: porsche je porsche
Jo, a Logan je okopírovanej Aston. Skoro. :-) ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 15:00
Re: porsche je porsche
To to zase ne >:D [odkaz] vs [odkaz] Chrysler je to první jak je tam víc chromu kdyby to náhodou nešlo poznat >:D >:-[]
15. 10. 2006 15:18
Re: porsche je porsche
:-) :yes: Neznám historii karoserie... ale Amazon je evropská legenda.
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 15:59
Re: porsche je porsche
Každý nějak začínal - Bertoňák Škodárnou, Datsun 240Z a Volvo Amazonem ;-)
16. 10. 2006 15:28
Re: porsche je porsche
Tak pánové, dobré odpoledne. GTI, GTI... Víš, co jsem Ti sliboval? "Sáhneš mi na Legacy a nepřej si mě!" Já to ale neudělám. Měli bychom o tom sice mluvit jinde, ale když už jsi začal tady... Budu s Tebou dokonce souhlasit s názorem, že posunování Subaru do subprémie díky podvozku je stejná houpost jako totéž u Citroenu. Máš pravdu. Necítím, že bych ho vnímal jakkoli subprémiově. Vnímám ho výjimečně. A to jak ve smyslu "radosti z jízdy" (BMW odpustí, ale se Subary jsem tý radosti zažil víc než s 1, 3, 6 i MINI) tak i co do atributů jako je spolehlivost nebo faktem, že se moc nekrade. Dokonce s Tebou budu souhlasit - a to velmi nahlas - že BMW 3 je o notných pár skoků lepší, co se týká designu exteriéru. Vždycky, když jí vidím, říkám si "jaj, ta by se mi líbila!", ale pak se podívám na řidiče a v 80 procentech případů zase vychladnu a řeknu si, že jsem rád, že jí nemám. Z úplně stejnýho důvodu nemám GTI, přestože jsem se k ní v mládí vydal, ale moje cesta nakonec uhnula jiným směrem. Kšiltovka kšiltem dozadu mi prostě nesluší a zlatý řetězy na krku taky nenosím. Proč to říkám? Je to velká, velká škoda, jakej obraz tu některý značky mají. Myslím, že to, čemu říkáš liga vyvolených, je v našich končinách bohužel o dost jinej šálek čaje, než ve vyspělém sousedství. A proto jsem opravdu rád za to, že Subaru hodně designově dospělo od minulých modelů a že Legacy vypadá tak, že můžu směle tvrdit, že se mi hodně líbí - ne však nejvíc. Od toho jsou tu jiní. Ale Cayenne to rozhodně není ;-\
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 18:44
Re: porsche je porsche
píšu to tady, ale je to reakce na vaše rozpravy s Alessiem o tom jak vychvaluje Legacy (už se fakt nedá číst, je to moc úzký) :-) GTI, celkem chápu tvůj postoj, ovšem...ty jsi psal, že od devadesátýho jezdíš v tom v čem chceš. To je sen, možná realita pro všechny chlapy, ovšem taky to znamená že jsi si vybral to nej, co si můžeš dovolit. Vzhledem k tomu jak se tu prezentuješ, počítám že máš auto evropské produkce ;-) a taky myslím že to nebude žádná "exotika", takže tu byl o tom kousku určitě nějaký článek. A vzhledem k tomu že opěvuješ každý počin evropských automobilek, tak jsi dozajisté opěvoval i své auto :-) mýlím se ? P.S. já v tom nevidím nic špatného, přece když si člověk vybere to co považuje za nej (v cenové kategorii co si může dovolit), tak na to přece nebude nadávat ne ? Leda že by se spletl :-)
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:16
Re: porsche je porsche
Třeba má VAZ 210x >:D
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 19:19
Re: porsche je porsche
tam si nejsem jistej, jestli je to smontovaný ještě v evropě, nebo už v asii :-) a to je přece sakra rozdíl ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:23
Re: porsche je porsche
>:D Ale věř mi že i dnes žijí lidé (většinou věková kategorie pana GTI) co dodnes po Ladě touží
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 19:32
Re: porsche je porsche
človeče, a ono se dneska prodává pár kousků měsíčně...toto opravdu nechápu, Logana ještě jo, ale Ladu ;-\ šel jsem si do ní schválně sednout na autosalonu s nadějí že mě nějak překvapí...a překvapila. Nevím jestli znáš "systém" ovládání tepla u Š105-120 (takový ty táhla, který pokud se pokusíš je rozbrat v domění že je třeba spravíš a pak už je ani nedáš dohromady), něco takovýho má i Lada a na tom výstavním kousku to bylo vypadený z rámečku ven! Chápeš ? A nikoho to netankovalo.. Která automobilka si tohle dovolí ;-\
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:44
Re: porsche je porsche
105 neznám... naštěstí. Ale tam co dělám jistou dobu vínově červená 112 zavazela. To je vlastně jinak oplechovaná samara, což je zase jinak oplechovaná 2104 s vstřikováním od Bosche >:D
neregistrovaný "Tibby"
16. 10. 2006 10:47
Re: porsche je porsche
test..test..test
anonym
15. 10. 2006 00:49
Re: porsche je porsche
Jaký SEAT má podvozek z A4? Ty máš nějaké tajné zdroje?
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 00:52
Re: porsche je porsche
moment nech me se zamyslet octavka byla a4 superb je passat passat je predelana A4? ale seat nema nic v tomto segmentu takže žadny to se omlouvam ale každy kdo mysli tusi jak jsem to myslel.. kolik aut ma podvozek z IS nebo Legacy?
neregistrovaný "Exige"
15. 10. 2006 00:57
Re: porsche je porsche
oprava octavka je a3
neregistrovaný "Jakub803"
15. 10. 2006 23:35
Re: porsche je porsche
To tak nemůžeš brát....dnes majé nezávislé víceprvkové nápravy skoro všichni...a TT s 300 kobylama bude na "stejné" podlahové plošině jako OII... a pochybuju, že by jezdily stejně...
neregistrovaný "MK"
15. 10. 2006 00:52
Porsche
No, pri pohlade na fotky treba uznat, ze ten facelift vyzera ozaj lepsie, ako terajsi Cayenne, ale aj tak to posobi takym zvlastnym, neviem to ani vypovedat, akoby nevyvazenym dojmom. Nech sa pozru na Alfa Romeo Kamal, ako sa ma robit sportove SUV, ktore ozaj aj vyzera. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "IT"
15. 10. 2006 18:10
4 ks
Docela zajímavá a dlouhá diskuse na to,že se v období leden až září 2006 prodaly v ČR 4 ks. Zdá se,že něco na tom bude,že prodeje váznou :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 10. 2006 19:04
PRO REDAKCI
Pánové, dalo by se něco dělat s minimální šíří příspěvků? Díky moc!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Galant"
15. 10. 2006 19:10
Re: PRO REDAKCI
fakt se to nedá číst ;-\ připadám si jak v matrixu a přitom je to tak zajímavý téma :-)
neregistrovaný "Ricardo"
15. 10. 2006 19:12
Re: PRO REDAKCI
Ono by se dalo třeba začít nové vlákno ale tím by GTI považoval celou věc za ukončenou :-)
15. 10. 2006 19:46
ANTIANGLIČÁK
Cením diskuze. Cením střety názorových proudů, líté boje o ten správný názor. O to jde. Zde, na diskuzi, se mohou střetávat jen intelektuální projevy... Vždyť pěsti máme jen na to tlučení do klávesnic. Napsal jsem pěknou blbost... intelektuální projevy... no, musím tedy připustit i to, že se zde mohou střetávat i projevy, které mají k intelektu civilizovaného člověka daleko. Přesto, myslím, že až na pár intelektuálně velmi spořivých přispěvatelů, to tu má premiovou úroveň, abych tedy byl věcně aktuální. No jo, ale co pak s těmi pány kluky, kteří zatím nepobrali svět do dlaně, s těmi pány kluky, kteří za ikonu světového automobilového průmyslu považují přesně a jedině auto jejich tatínka v garáži. No... musíme být velkorysí... je to syndrom "antiangličák", tedy pozůstatek z jeslí a školky, kde, přiznejme si sami, ty nejlepší angličáky měli vždycky naši kamarádi. Tak prosím, tolerujme tyhle diskutéry jednoho slova, diskutéry jednoho směru, diskutéry jednoho auta. Ovšem pozor, nesmí nás vyosovat jejich názorové posuny, mnohdy až lopingy. Jsou odvislé od momentálního majetkového postavení, vzestupů, či pádů, živitelů rodin, z nichž tito diskutéři pochází. Může se totiž stát, že se od zapřísáhlého vyznavače Mondea ze dne na den dozvíme, že tím pravým je Logan... To jsou ty smutné případy. Obrácený posun, tedy z Logana do Mondea nás sice může navádět k zasílání gratulací na příslušný nick, ovšem zde bych doporučoval zdrženlivost, přinejmenším do doby zjištění, zda se nejedná o referentské vozidlo, protože v tomto případě by pro gratulace bylo zapotřebí znát alespoň dobu trvání funkce. My ostatní, co sem lezeme nikoliv pro oslavu svých garáží, my si tu svou parketu už najdem. P.S. Tento text, psaný horkým srdcem, věnuji garážovému králi diskuze - Alessiovi. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
10
anonym
15. 10. 2006 20:12
Re: ANTIANGLIČÁK
PS: jedno malé tajemství...auto, které je opravdu moje (vyděláno přes léto na brigádách) nechválím ;-) PPS: Pokud nechválíš auto ve své garáži,asi ho moc rád nemáš...já naše maličké subárečko zbožnuji a vychválím ho tady třeba tisíckrát...však ještě uvidíš PPPS: nejsem milovník jednoho auta,nepiš nesmysly,sám víš,že to není pravda. PPPPS: jdem na froda! :-)
15. 10. 2006 20:19
Re: ANTIANGLIČÁK
No, vždyť právě pro tebe jsem psal ten horní text... a vidím, že titul - garážový král - nenosíš nadarmo :-) :yes:
anonym
16. 10. 2006 00:08
Re: ANTIANGLIČÁK
Alespoň se nestydím říct, co stojí dole v garáži. protože to je poctivé a dobré auto. Ale ty asi něco skrýváš,že Sméa***...promiň...GTI :-)
16. 10. 2006 09:53
Re: ANTIANGLIČÁK
To není otázka studu, nýbrž rozhledu.
neregistrovaný "Alessio"
16. 10. 2006 15:50
Re: ANTIANGLIČÁK
stydíš se za svůj rozhled?
15. 10. 2006 23:30
Re: ANTIANGLIČÁK
>:D :-) :yes: ...realita na webu... :yes:
16. 10. 2006 09:53
Re: ANTIANGLIČÁK
;-) :yes:
neregistrovaný "Galant"
16. 10. 2006 20:24
Re: ANTIANGLIČÁK
no..divím se že se Alessio neurazil, je to celkem narážka ;-\ jde vidět že dospívá ;-) P.S. co by jsi tu napsal, pokud by měli doma 330i a Alessio by na něj nedal dopustit ? Doufám, že to stejné, že se článek neváže pouze k Subaru... ;-)
anonym
16. 10. 2006 22:03
Re: ANTIANGLIČÁK
Kdybych se měl pokaždé urážet, tak jsem uraženej pořád. A...kdo říká, že musím všechno číst? jak vidím červené GTI, jsem na pozoru :-)
16. 10. 2006 22:29
Re: ANTIANGLIČÁK
:-) :-) :yes: ;-)
15. 10. 2006 23:32
OT:TT
Audi zverejnilo kompletni ceny TT coupe...celkem prekvapiva lace... :yes: :yes: Omlouvam se za OT ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zase ja"
16. 10. 2006 10:01
nojo GTI je borec
Hele je fakt že lidi co znam a jednou si koupili subaru už nechtej nic jineho ja se řadim k nim skoda ze si Legacy nemuzu dovolit bezz vahani by sem ho bral... slysis bez vahani a to jezdim prasatem(VW)...... na tom neco bude a koukni na predni svetla prasata a na svetla Legacy a jeste neco sub je starsi :-))))))))) a to že desigeri sub zvolili konzervativni design podle me neslapli vedle za sub se otočím vždycky..... a k Exige to že maj stejny podvozek skutecne neznamena ze jezdi stejne (spatne) nektery jezdi huř ale je fakt ze je to docela blbej pocit koupit si porsche a vedet ze stejny podvozek ma i ten VW vedle :-D ale to je zas jedno jak trakar na desti:-))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hero"
16. 10. 2006 10:34
Jak se to muze jmenovat Porsche??
Takovou hruzu jsem uz dlouho nevidel, podoba se to Hyundai. Jedine Porsche je 911.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
16. 10. 2006 16:15
Re: Jak se to muze jmenovat Porsche??
A hrdinů jsou plné hřibotvy, viď? ;-)
neregistrovaný "peter"
16. 10. 2006 21:46
skarede zostane skaredym
ako nepodareny amatersky tuning (nebude zo psa slanina ...)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Clever man"
17. 10. 2006 01:53
Ale jak na takove auto vydelat _?
Poradi mi nekdo , jak na takove auto vydelat ? Ps: Mam 2 VS , jsem medialne znamy , ale na takove auto proste nemam, su svobodny a nepodnikam , Ze bude v tom hacek ?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "IT"
18. 10. 2006 20:21
Re: Ale jak na takove auto vydelat _?
Stačí mít 20 zaměstnanců,každému platit měsíčně o 2 tisíce míň+odvody a nemáš co řešit. Znám lidi, kteří mají 50 zam. a platí jim 7500 hrubých. Dvakrát Touareg + dvakrát BMW 5 kové řady. Pohoda. ;-) :yes: nebo :no: ?? , ani nevím....
neregistrovaný "cayanne S"
21. 10. 2006 21:04
Re: Ale jak na takove auto vydelat _?
Podle toho jake mas VS,nebo jak jsi moc odvazny a jak ti to mysli.Penize jsou vsude kolem...jen to nechce stat s rukama v kapsach.
neregistrovaný "PCTS"
21. 10. 2006 08:54
CAYENNE
TAK JAK VAS TAK TADY PANACKOVE " POSLOUCHAM" TAK JEDINY GTI VI CO RIKA PRO TY OSTATNI , KTERYM ASI KROME VZHLEDU NEJDE O NIC JINEHO BYCH DOPORUCIL NASLEDUJICI , PRACOVAT PRACOVAT A PRACOVAT , HODNE PRESCASU , POTOM JIT DO PORSCHE POPROSIT O TESTOVACI JIZDU V CAYENNE TURBO POPRIPADE TURBO S , JESTLI OVSEM TAKY MISTO TOHO ROZUMOVANI VYPADATE TROCHU SERIOZNE A POTOM SE MUZEME VRATIT DO DISKUZE A ZACAT PREMYSLET O TOM KAM TY VASE SUBARU ZALACIME :-) P.S. A NEBUDTE NASTVANI :yes:
Rozbalit vlákno
3
anonym
21. 10. 2006 20:59
Re: CAYENNE
tak snad nechces srovnavat cayanny turba s nejakym subaru,ze ne?To sem trochu nepochopil.Vuz jednak stoji asi trojnasobek a co se tyka motoru a vykonu tak je taktez staveny do jine tridy a jinou klientelu nez zminovane subaru.A aby ses svezl v turbu tak nemusis delat zadne prescasy...minuly tyden sem byl v porsche Praha na Smichove a jel i v 911 Turbo-prodejci jsou tam velmi privetivy-dostal jsem pomerne solidni literaturu ke vsem pozadovanym modelum takze solidni chovani k zakaznikum.Velmi pekny jizdni zazitek mimochodem.
Takze nevim na co by nekdo mel delat prescasy aby si mohl dovolit predvadeci jizdu v turbu??
Jinak souhlasim,ze hodne zde pritomnych toho spoustu napovida a je to vlastne furt dokola-o nicem.
Stale srovanavate bmw trojky a A4 a Ceckama a porad se dohadujete i v ostatnich konkurencnich rivalech,ale asi nikdo z vas nechape,ze jednomu se libi uhlazenejsi tvary MB jinemu konkavo-konvexni symfonie BMW a jinym ...ted nevim jak uvest Audi(pro me znacka za dany peniz dosti pribuzna a koncernem ovlivnena ovladacimi a dalsimi prvky ze Skodovky-takze nevim proc priplacet dvoj ci trojnasobek na jeji neoriginalitu a usedlost oproti Skode-design od A3 po A8 neodlisuje vlastne vubec nic...chladic a svetlomety ve predu i vzadu temer identicke u vsech trid.Vim samozrejme nekdo to rad takhle...ale byt designerem automobilky-jiste bych se vice nadrel u BMW nez u Audi kde neni co resit.
Hezky den vsem...
neregistrovaný "cayanne S"
21. 10. 2006 21:01
Re: CAYENNE
ten vyse uvedeny prispevek sem psal ja a omlouvam se za hrubky...(napr.privetivy(i))...cesky umim:-),jen kdyz pisu rychle tak to nejak nekontroluju.tak se pripadnym rypalum omlouvam..
neregistrovaný "PCTS"
26. 10. 2006 15:19
Re: CAYENNE
NE TO URCITE NE ALE JENOM VISE UVEDENI PANOVE TO UDELALI A TAK JSEM SE SNAZIL TO UVEST NA PRAVOU MIRU A JAK RIKAS JE TO NEMOZNE ( SROVNAVAT CAYENNE A SUBARU). PROTOZE AZ SE V CAYENNU SVEZES TAK TEPRVE POZNAS ZE JE TO PORSCHE A JENOM PORSCHE .