Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Porsche Macan

Menší SUV z dílny Porsche se má začít prodávat na podzim příštího roku.
Zpět na článek
30. 6. 2012 09:16
30. 6. 2012 10:07
30. 6. 2012 10:24
30. 6. 2012 10:34
30. 6. 2012 09:21
30. 6. 2012 09:56
30. 6. 2012 10:16
30. 6. 2012 10:16
30. 6. 2012 10:27
30. 6. 2012 10:30
30. 6. 2012 12:51
2. 7. 2012 09:49
30. 6. 2012 10:06
30. 6. 2012 11:17
3. 7. 2012 07:56
30. 6. 2012 17:40
1. 7. 2012 20:02
1. 7. 2012 23:56
2. 7. 2012 00:23
30. 6. 2012 14:37
2. 7. 2012 09:00
2. 7. 2012 12:20
3. 7. 2012 08:07
Avatar - 3_diamanty
30. 6. 2012 09:16
chlapci
na inych serveroch sa to uz len tak hemzi fotkami noveho CLS shooting brake a tu ako keby sa ani nechumelilo ;-)

nieco na omrknutie nech sa paci:

[odkaz]
[odkaz]

zacinam mat pocit ze Ecko kombi straca zmysel - ten shooting brake je neskutocna nadhera :yes: aj interier aj exterier ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - guze
30. 6. 2012 10:07
Re: chlapci
Nevim proc by melo E kombi ztracet smysl, kdyz má obrovskou přepravní kapacitu....toto je spíš stylovka a to moc nádherná :-)
Avatar - PeterLuk
30. 6. 2012 10:24
Re: chlapci
Tu sú ďalšie fotky :
[odkaz]
Mercedesy podobne ako Bavoráky nemusím, tento je však naozaj podarený... :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2012 10:39
Re: chlapci
MERCEDESy podobně jako BMW "mohu" + kombi mne NEberou, tohle je ale jistojistě NEJhezčí :yes: :yes: ;-)
Avatar - boost.
30. 6. 2012 10:34
Re: chlapci
Nějak se hochům psát články nechce, už to na netu visí od včerejšího odpoledne. >:D

To auto je prostě úžasný! MB se vyznamenal, povedlo se to na výbornou. Ten kufr je libovej :-! [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2012 10:36
Re: chlapci
Je snad CLS od škodovky? Od Volkswagenu? No tak! ;-)
PS: Změna adresy na aVWto.cz je v přípravě.. :-)
Avatar - Atlis
30. 6. 2012 09:21
Macan
...zaruceny predajny hit. Porsche sa meni z vyrobcu sportiakov na vyrobcu SUV :-)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - 3_diamanty
30. 6. 2012 09:56
Re: Macan
a nielen porsche sa zmeni ale aj lambo, maserati a bentley a casom pride urcite aj ferrari a rolls-royce a aston martin :yes:

je len otazkou casu kedy premotorovane sportove dvojmiestne sportiaky nadobro ustupia z pozicii ake maju na trhu....su to povedzme si popravde predsa len nezmyselne a neprakticke auta....len dvoje dveri, mala kabina, obmedzeny komfort,velka spotreba, hluk, nulovy kufor....ano je to frajerina taka carrera ale na bezne jazdenie v beznom zivote v podstate nepouzitelne auto..aj ten najmensi retarder v meste alebo neajka mala jama ti narobi problemy, obrubniky su tiez v meste dost vysoke a vyhlad pri cuvani je z takychto aut nulovy..parkovanie je jedna velka saskaren,,,,a jazdenie po meste napr 60tkou jedno velke trapenie pre tie auta....aj pre vodica....a nehovoriac o spotrebe v meste.....

inak co sa tyka SUV .....tie su uz aj pomaly imidozvejsie ako sportiaky....dnes s carrerou nezamachrujes.....zamachrujes s cayenne alebo range roverom evoq alebo sport......dvojdverove sportiaky su uz take dva tri roky uplne out....
30. 6. 2012 10:16
Re: Macan
Bože můj co je tohle za blábol. Jaký machrung ? Jaký sporťáky jsou out ?

911 je nejlepším a nejpraktičtějším autem, které ty vůbec neznáš.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2012 10:34
Re: Macan
NIC proti 911, ale s tou "praktičkností" bych to zas tak NE"přeháněla".. ;-)
..a i já znám lepší a praktičtější (a MOC se mi líbící) Ferrari FF :yes: :yes: :-)
Avatar - ericho33
30. 6. 2012 10:16
Re: Macan
Evidentne si nepochopil zmysel športových áut. Vodiči, o ktorých píšeš, sú typickí honiči ega. Zaujať, zaujať, zaujať. Nič viac. Kedysi to robili športiakmi, teraz to robia SUVéčkami. Športové auto býva väčšinou druhé, tretie auto v "rodine" a jazdí sa s ním nie pre jeho "praktičnosť", ale pre pôžitok z jazdy, ktorý nedokáže zabezpečiť žiadne iné auto. Zväčša čupí v garáži a čaká, kedy sa jeho majitel zohodne ho poriadne prevetrať a nie sa tlačiť niekde v mestskej zápche ;-)
30. 6. 2012 10:27
Re: Macan
Náhodou znám spoustu ... ehm ... 2 lidi, kteří jezdí porsche každý den. Jeden je boxter a druhý 4S. U boxteru to je jasné ,ale pán s 4S má doma další dvě auta. SUV tedy a když se ráno rozhoduješ .... vždycky a to i v zimě vyhraje 911. :-)
Avatar - PeterLuk
30. 6. 2012 10:30
Re: Macan
Neboj sa, je isté že prídu Ferrari, Aston alebo Jaguar SUV. Som však zvedavý ako sa bude situácia vyvíjať... Okolo roku 2000 prišiel trend veľkých SUV, ktoré však neboli do terénu. Prendedávnom potom prišiel trend kompaktných, malých SUV. Čo bude ďalej? Elektrické miniSUV?
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2012 12:51
Re: Macan
No tak to s tebou zásadně nesouhlasím. Nemůžeš na auta tohoto typu hledět tak prakticky. Ano, SUV jsou prostornější, komfortnější, možná úspornější, bezpečnější a (hlavně) jsou cool. Ale polož si otázku - pokud budeš (jako svobodný muž nebo jako někdo, kdo už jeden "autobus" má) hledat něco pro opravdu sportovní, rychlé a zábavné svezení, bude nějaká imidžová krabice to, co chceš?
2. 7. 2012 09:49
Re: Macan
Podla teba maju SUV vacsi zmysel ako sportiaky...lebo SUV maju len male motory a malu spotrebu...a to trapenie sa malou rychlostou po meste a sretardermi....a s carrerou nezamachrujes....

Teda vazne som tomu nechcel verit ale toto dokazuje, ze si uplne vygumovany. Horsiu hrbu sprostosti som na tomto serveri este necital, a ze som tu uz cital vselico...
Avatar - Ham.
30. 6. 2012 10:06
Re: Macan
Naopak, Porsche je dnes nejsilnější výrobce sporťáků,
- řada 911 dopilovaná na absolutní vrchol s nabídkou pohonů jakou v minulosti nikdy neměla
- řada 981 absolutní skvost, který odskočil konkurenci tak, že nemá nárok

To, že jsou obchodně úspěšní v SUV nebo rychlých sedanech jenom dává možnosti jak vyvíjet špičkové sporťáky a udržet si v nich prvenství.

Řada 911 dnes absolutně dominuje ve světě sportovních aut a ostatní výrobci neprodávají ani zlomky toho jak se prodává 911.
30. 6. 2012 11:17
Re: Macan
Přemotorované dvoumístné sporťáky vyklidí místo z trhu. To může napsat jenom někdo kdo má místo koulí hrozinky a místo péra prapor...
3. 7. 2012 07:56
Re: Macan
Místo koulí hrozinky... :yes: >:D >:D
Avatar - JDM
30. 6. 2012 17:40
Re: Macan
to máš pravdu myslím že 911 se minulej rok prodalo víc jak SUV porscháků . ze začátku sem SUV od porsche neuznával ale teďka si říkám proč ne kdybych byl fanda a měl na ně :-) tak bych do SUV od porsche šel bez rozhodování ten pohled jak mi v garáži stojí 911 a SUV od porsche musí bejt nádhernej :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2012 10:45
Re: Macan
"...s nabídkou pohonů jakou v minulosti nikdy neměla"???? :-|
Tomu já asi NE-ROZUMĚT! :-)
PS: Vy takhle Porsche chválit i PŘED tím, než VOLKSWAGENem ono se stát (a kOOOOncernoVWou techniku - jako zde - ono sdílet? ;-)
Avatar - Ham.
1. 7. 2012 20:02
Re: Macan
Ano, současná škála motorizací/převodovek u 911 je nejširší jaká kdy byla a prodeje 911 největší jaké kdyby byly. Takže když si někdo stěžuje, že Porsche opouští sportovní vozy tak je vedle jak ta jedle, naopak, stalo se největším výrobcem sportovních vozů.

A chválit nebo nechválit před a po VW? Ono žádné před o po VW není, protože kdo není prosťáček tak ví, že ve skutečnosti Porsche vlastnili a nadále vlastní potomci F. Porsche a ti vždy také rozhodovali a rozhodují co Porsche dělalo nebo bude dělat. To, že formálně je dnes součástí koncernu VW (kde rozhodují stejní majoritní vlastníci) a dříve stálo "vedle" je ve světle těchto skutečností jen kosmetická záležitost. Kdyby tito vlastníci rozhodly, že bude dělat parní válce tak bude dělat parní válce, když sporťáky tak sporťáky.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2012 23:31
Re: Macan
Ok - brala jsem pohon za "pohon" ;-)
..a zadní a 4kolka byly "už dloooouho" :-)
PS: A je fakt že počet verz (nebo spíš "variací"? ;-) ) se stále mírně rozšiřuje :-)
PPS: Viz "plné" zapojení do "sdílecí" strategie - JE rozdíl jestli "dříve" nebo dnes.. ;-)
..(kdo není prosťáček tak ví, že) zaměstnanci Porsche NEprotestovali proti spojení "jen tak pro nic za nic" - že se obávali ZMĚN která (pomalu) přicházejí.. :-)
...což mne VRACÍ k otázce: "Chválil jste značku Porsche takto aktivně i PŘED tím než ona VolksWAGENem ona se stát?
PPPS: Pěkně formulováno to o těch parních válcích - takže vás také překvapuje kolik lidí značku škoda (dodnes) považuje za (ryze) "českou"? ;-)
Avatar - Ham.
1. 7. 2012 23:56
Re: Macan
Ale vždyť Porsche je s VW provázané od samého začátku své historie a byly doby kdy Porsche na jedné straně vyvinul pro VW brouka a na druhé když založil firmu Porsche tak na kompletním podvozku/motoru/pohonu brouka stavěl vlastní auta (jak předválečný model 64 tak poválečná 356) a defacto evolucí této platformy vznikl i základ 911. Takže mluvit najednou o nějakém spojování s VW a ovlivňování je legrační. Majitelé/konstruktéři Porsche a VW jsou od prvopočátku jedna parta a vzhledem ke stejným vlastníkům je nemá smysl nějak separovat protože separovaní nikdy nebyli.
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 00:14
Re: Macan
Provázané byly rodinnými vztahy majitelů - NE technicky (mne "sdílení" moc NE"bere" - a důvodně se domnívám že během "generace" se bude týkat VŠECH vozů Porsche.. (a "nahoru" je to NE"poposune")
..(snad) s výjímkou 911 (kterého by se to NEmuselo týkat - když audi R8 je Lamborghini - nějaká "VWariace" na bázi 911 tak /naštěstí/ snad NEhrozí :-)
PS: "jedna parta" vozy Volkswagen a Porsche (od té doby co jsem se začala zajímat o autíčka) rozhodně NE-BYLY ;-)
Popravdě "jedna parta" NEbyli ani majitelé značek (možná "jedna rodina" - to by snad říci ŠLO :-)
Avatar - Ham.
2. 7. 2012 00:23
Re: Macan
Ale právě že i technicky, znova, brouk, 64, 356, 911 jeden konstruktér, jedna postupně s vyvíjející platforma.
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 00:35
Re: Macan
Omlouvám se za "pomalé" odpovědi - zrovna něco objednávám ;-)
No ano - PROTO jsem napsala "od doby co se zajímám o autíčka" - prostě KDYSI dáááávno tam byl společný "bod", který ale s žádným vozem co si pamatujeme (jezdí po silnicích) NEmá nic společného. No a teď ta "velká SUV" a časem asi "všechno". Tedy kro 911 (jak doufám) - jejíž základní "myšlenková" podstata samozřejmě z té doby pochází - jinak ale (naštěstí) moc společného za historii NEbylo (ostatně "donedávna" pojmy Volskwagen a Porsche představovaly technicky i cenově něco ZCELA odlišného, až "opačného"

[odkaz]

(to je "praPASSAT") u Porsche tou dobou přišlo TURBO :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2012 10:41
Re: Macan
Kdo by "odolal" na audi Q5 "bouchnout" logo Porsche a prodávat ho o .... dráž, že?
PS: Management VOLKSWAGENu určitě NEeee :-)
Avatar - hurkar
30. 6. 2012 14:37
:-D super :-D
Škoda Macan, ó pardón Porše Yeti :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2012 10:27
Re: :-D super :-D
No ono to bude spíš pOOOOrsche Q5 ;-)
30. 6. 2012 22:28
what the f*ck is that?
2.0 TFSI v Porsche???? To je nějaký špatný vtip. Když porsche tak minimálně 3litrové boxery. U nafťáků ať si dělají co chtějí, ale když benzín, tak musí být od Porsche.

Pokud by sem někdo chtěl psát že vyšší objem, vyšší spotřeba, tak ať si uvědomí že je rok 2012 a pro porsche určitě není problém postavit 8válec s vypínáním válců, při částečném zatížení.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2012 10:28
Re: what the f*ck is that?
Nojo, ale Porsche je dnes už holt "kOOOOncernoVWé" = zvykejme si.. :-|
..(časem) může být i "hůř" ;-)
1. 7. 2012 20:39
Re: what the f*ck is that?
Co je podle tebe v Cayenne Hybrid? Motor od Porsche?
1. 7. 2012 21:47
Re: what the f*ck is that?
3lítr, který i s elektromotory dává 380koní, takže ten motor asi nějaký charisma bude mít i když není od porsche.

Ale o to tady nejde. Co se týká dieselů a nějakých EKO(chachacha) výmyslů, tak ať si dělají co chtějí. Když si to nějaký chudák koupí(nejspíše kvůli spotřebě) a oni mu pak v servisu řeknou přes 100tis. za výměnu brzd, tak to bude určitě velká výhra.

Ale jde o to, že když si někdo koupí porsche, tak jeho srdce(motor) by mělo být něco více než 2.0TFSI, který je v autech jako je Golf, Prassat, Oktávka, ... . Prostě jde o to být jediněčný a oni do toho zamrd*j, tenhle běžný motor.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2012 23:38
Re: what the f*ck is that?
Co naplat - Porsche prostě už JE Volkswagen(u) :-|
PS: Na 911ce to asi/snad (ještě dlouho) NEbude poznat/mít vliv - na ostatních autech ANO (a když ne hned, tak holt "až" v příští(ch) generaci(ch) ;-\
PPS: I tak by menší bratr Porsche Panamera na platformě (příští) audi A6 NEmuselo být špatné auto... ;-)
2. 7. 2012 10:12
Re: what the f*ck is that?
Porsche dělá pro Panameru vlastní platformu, kterou bude používat příští Continental GT. A6 se zadokolkou asi nestane. Byla plánovaná pro A9, ale tenhle projekt zrušili.

Mimochodem, když jsme u hybridů, vyzkoušel jsem nové GS 450h. To je hybrid, jak má být. Skvělé auto, hodně mne potěšilo. A spotřeba naprosto neuvěřitelná. Sice mám v téhle třídě jiné favority, ale tohle auto nejde nemít rád. A co se týče řízení a podvozku, také neuvěřitelné. Neměl jsem bavora pro srovnání, ale pocitově bych řekl, že pětce dá na frak. Asi by nebylo od věci porovnat ho s M35h. Pokud se tedy k jeho testu redakce někdy rozhoupe. :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 11:34
Re: what the f*ck is that?
ad "mimochodem" :yes: :yes: :-)
NEměla jsem tedy ještě možnost s touto generací, ale SDÍLÍM vám názor (že jde o VELMI PODceňované auto/-ta - ono to platí i pro Infiniti
Příští (již ne jen "faceliftovaný") Continental GT by mohlo být slušné auto (když jsem tady napsala že první generace byla poněkud "tupá" na předek, málem mi "utrhli hlavu" ;-)
...že reakce na plyn byla pomalejší než v C5 V6 jsem snad už ani nedodala :-)
Takže "baby Panamera" bude "nesdílené" auto? No FAJN :yes:
PS: Myslíte že fanoušci audi "trvají" na PŘEDOkolce??
2. 7. 2012 12:09
Re: what the f*ck is that?
Největší posun je asi v jízdním projevu, to auto je opravdu hodně zajímavé. A spotřeba opravdu překvapila, je na úrovni třílitrového jednoturbového dieselu, který však nabídne tak o 70 kW méně výkonu. A čím víc jezdíš ve městě, tím víc tomu dieselu naložíš.

Současné CGT vůbec, ale vůbec není špatné auto. Jeho největším problémem v mých očích je hmotnost. Zajímavé je, že mezi W12T a V8T je rozdíl jen 25 kg. Pokud vezmeš US verzi, tak je dokonce W12T paradoxně o 245 kg lehčí. Nechápu proč.

Audi očividně ano, jinak by přiznali porážku. :-) Ta platforma je jejich, mohou si dělat, co chtějí. Už teď mají motory uložené podélně. Kdyby chtěli dělat zadokolky, nic jim v tom nebrání.
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 13:07
Re: what the f*ck is that?
Četla jsem (že takhle mělo jezdít "od začátku"), nicméně stále je to "jen facelift" (byť důkladný). Popravdě "správnou" volbou dnes asi bude V8 (která snad už má i lepší převodovku (?) než je ta původní).
Co se týče rozdílu v hmotnosti 245 kg, to je TOLIK že bych to spíš viděla na chybu v údajích ;-)
Nu mně by u (příští) A6 a baby Panamera přišlo docela "logické" (a u koncernu VW zvlášť) kdyby "sdíleli" - no uvidíme.. ;-)
..a kdyby to byla ZADOkolka, to by byl POŘÁDNÝ šok (ale menší než kdyby Porsche bylo PŘEDO :-)
PS: Doufám že to neVWyřeší tím že Porsche baby Panamera bude jen 4kolka 8-s ;-)
2. 7. 2012 13:17
Re: what the f*ck is that?
Ad údaje. Také mne to napadlo. Nicméně mají to tam už dlouho. Tak jsem se podíval do papírového katalogu V8 a tam hmotnost pro US verzi neudávají, zato explicitně udávají, že jde o hmotnost EU verze, což naznačuje, že US má jinou.

W12 má 6 stupňovou ZF, V8 8 stupňovou. V8 je rozhodně lákavá, nabízí téměř stejnou dynamiku a mnohem lepší ekonomiku.

Mezi velkými kupé bych se opravdu těšil na oživení 928. To by také mělo stát na platformě (budoucí) Panamery. Ono, k čemu brát platformu Audi, když je dlouhodobý plán, že Porsche bude mít svou. Když už ji musí vyvíjet, proč ji nepoužívat? Audi se své MLB nejspíš také jen tak nevzdá, byť by to zákazníci možná ocenili. Někteří.
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 13:55
Re: what the f*ck is that?
Ad údaje - dejte vědět až tomu příjdete na kloub.. ;-)
...i kdyby US verze měla (trochu) jinou hmotnost, oba víme že 245 kg (u stejného vozidla) je TAK moc, že to (na 99,9%?) musí být CHYBA (myslím v údajích :-)
Pardon, musím letět..
2. 7. 2012 14:02
Re: what the f*ck is that?
Tak nějak. Navíc u W12 je jen jediný údaj. Takže je to nějaký šotek.
2. 7. 2012 09:59
Re: what the f*ck is that?
Uvidí se, jaká nakonec bude nabídka, ale tak nějak na samostatný motor nevěřím. Už ty šestiválce vznikly zkrácením osmiválce. Leda by se rozhodli osmiválec rozpůlit. Vývoj nového motoru by se jim jen tak nezaplatil. Budeš mít v nabídce dva šestiválce od Porsche, takže ti nic nebrání vybrat si poctivé srdce. Jen mi nepřijde špičková motorizace 272 kW jako zase tak špičková. Tady jsem čekal víc.
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 11:36
Re: what the f*ck is that?
Je to (přece jen) Porsche - možná se nějaká silnější verze objeví "časem"...
..a nebo na větší výkon "sdílená mechanika" Q5 prostě "není stavěná" ;-)
2. 7. 2012 12:14
Re: what the f*ck is that?
Na stejné platformě stojí i RS modely a Bentley CGT, který má až 625 koní. Čekal jsem, že špičkový model bude mít kolem 400 koní. Cayenne Turbo má 500, 400 mi tedy znělo rozumně.
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 12:55
Re: what the f*ck is that?
Vy mluvíte o platformě, já o "celém" vozu...
..ale jinak souhlasím, že trochu více výkonu "by neškodilo" (nicméně něco silnějšího MŮŽE ještě "přijít" - být oznámeno později...(i do zahájení prodeje je ještě relativně daleko..
2. 7. 2012 13:06
Re: what the f*ck is that?
Vím, že realita může být ještě jiná. Tahle čísla mi přijdou hodně blízko hypotetické "Q5S", pokud člověk vezme motor z S4/ S5. Nedej bože "Q5 RS".

Jenže platforma je jediný limitující faktor. Tu budou mít stejnou. Zbytek si může Porsche změnit, pokud bude chtít.
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 13:43
Re: what the f*ck is that?
ˇŤukl" jste na "problematické" téma - audi NE"rado" když nějaká jejich "podznačka" nabízí "lepší" verzi než oni (R8 je v zásadě presentováno jako "lepší" verze...), je možné že pro Macan NE"povolí" nějakých těch 400 PS, kkteré by do vozu asi patřily/které tam (správnou) dedukcí "vycházejí" vám...
PS: Ať to bude/je tak či onak, zatím je ještě brzo dělat závěry - uvidíme..
(přiznám že VÍCE než Macan mne zajímá budoucí "baby Panamera" - a její případné "sdílení" s audi A6
2. 7. 2012 13:59
Re: what the f*ck is that?
Taková technická, Porsche není pod Audi. :-) Prezentovat si mohou R8, jak chtějí. Oproti předchozí 911 nabízela lepší kabinu a možná byla lepší na každodenní jezdění. Ale jako sporťák... otázka není, jestli R8 stačí na 911, otázka je, jestli Gallardo stačí na 911. Gallardo mám hodně rád, ale Turbo mu vždy dokázalo rozbít čumák. U novějších verzí pak Turbo S. Je to až k neuvěření, jak Gallardu dokáže na dálnici ujet.
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 15:40
Re: what the f*ck is that?
Taková technická, VŠICHNI jsou pod FERDINANDem ;-)
(a ten na audi nedá dopustit :-)
Mimochodem NEvíte proč (teď při těch velkých "rošádách") dostal ředitel Audi (vpodstatě) "hodinovou" výpověď?
Gallardo bylo zajímavé když bylo nové (byť ani tehdy konkurenty NE"rozdrtilo"), nicméně dnes je to asi nej"přesluhujícnější" (nejvíc přesluhující asi zní lépe, že? ;-) ) vůz své kategorie (a zrovna v téhle to znamená VELKÝ "propad"/"zaostání"
Takže mi to vlastně až NEpřijde "tak divné"
PS: A co se týče R8 jako lepší varianty na "každodenní ježdění", tak (stejně jako u CGT) se to "plně" povede až v druhé generaci (po faceliftu)
2. 7. 2012 16:34
Re: what the f*ck is that?
Gallardo bylo nejlepší v polovině své kariéry (první "generace"). U druhé pak vrchol představovala verze 550-2. Na začátku mělo až moc much. Gallardo, hlavně Spyder, mělo od začátku skvělý design. Hodně se mi líbilo. A 550-2 k tomu přidalo techniku, ke které prakticky nemám výhrady. Takže zamrzí jen postarší interiér a palubní systém. Což je mi naštěstí ukradené. >:D

Mimochodem, A7 3.0 TDI 180 kW dostala 8 stupňový automat. A6 má pořád S tronic. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 19:49
Re: what the f*ck is that?
ad "mimochodem" - nevím zda je to "taktika", nicméně fakt že ZF8 je poněkud "jinde" než konkurenční převodovky (zvláštní že Aisin svůj 8mi stupňový "náskok" vlastně vůbec "nezužitkoval") a mně osobně je sympatické jak se k ní postavili u BMW ("plné nasazení" od 1čky po Rolls Royce :yes: :-)
PS: Kde nám zůstala avizovaná 9ti stuňová, NEvíte? ;-)
PPS: Je zajímavé že (snad) VŠUDE bylo napsáno že Lamborghini zadokolka je :yes: :yes: přesto (snad) stále víc lidí "touží" po 4kolkách... NEchápu :-)
A když jsem u toho "nechápu" - jak si vysvětlujete (více než) "vlažné" texty (i) místních redaktorů o novém LEXUSu GS 450h?? (to se pak nemohu divit že ti co nemají "praxi" nad takovými vozy až "ohrnují nos"
2. 7. 2012 20:47
Re: what the f*ck is that?
Někde jsem slyšel, že Panamera S Hybrid používá 8 stupňový Aisin. Takže je dost dobře možné, že koncern VW používá jak ZF, tak Aisin. Mají tendenci to neuvádět. Pro ně je to tiptronic a tím to hasne. A v dnešních kvalitních automobilových magazínech se nikdo těmito detaily neobtěžuje (stejně jako třeba hmotností motoru, to je také taková zbytečnost), takže poslední možnost je zeptat se prodejce a modlit se, že má alespoň ponětí, co prodává. Popřípadě si promluvit s někým znalejším na jednom z autosalonů.

Ono se tu už něco o novém GS psalo? Kromě českých cen a nějakého předběžného nepřesného představování z minulého roku. Právě mi přišlo, že místní redakce zaspala představení, které bylo před pár týdny. Nebo si to světí na horší časy někde v šuplíku.
Avatar - Hammunasakra
3. 7. 2012 14:03
Re: what the f*ck is that?
ad GS - no právě že skoro VŮBEC nic (příp. drobné Z-K-L-A-M-Á-N-Í z top verze vozu, hybridu 450h ;-\
Poměr OSLAVNÝCH článků o nové generaci SEATu Toledo/novinky škody Rapid vs např. toto (dle mne) VELMI zajímavé auto je.... no co se divím, "AUTOmobilová UDÁLOST ROKU" vs. (tady nevím co napsat, aby to "odpovídalo" ;-)
ad Aisin - VELMI překvapivá informace - téma "zhoršující" se dostupnosti "opravdových" info o autech jsme již... :-|
3. 7. 2012 21:24
Re: what the f*ck is that?
Vem si, že jsme se doteď nedočkali Panamery GTS. A její představení bylo už před pěkně dlouhem. Asi je zapomněli pozvat. >:D

Navíc na českém trhu je GS dostupné i jako čtyřkolka s klasickým benzínovým motorem. Popřípadě jako zadokolka se slabším šestiválcem. Na západ od nás by snad měla být v nabídce jen 450h.
Avatar - Hammunasakra
4. 7. 2012 01:55
Re: what the f*ck is that?
Kdo by (tady) psal o Panameře, když tu máme nový Seat Toledo/škodu Rapid, že? :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 15:40
Re: what the f*ck is that?
Taková technická, VŠICHNI jsou pod FERDINANDem (a ten na audi nedá dopustit :-)
Mimochodem NEvíte proč (teď při těch velkých "rošádách") dostal ředitel Audi (vpodstatě) "hodinovou" výpověď?
Gallardo bylo zajímavé když bylo nové (byť ani tehdy konkurenty NE"rozdrtilo"), nicméně dnes je to asi nej"přesluhujícnější" (nejvíc přesluhující asi zní lépe, že? ;-) ) vůz své kategorie (a zrovna v téhle to znamená VELKÝ "propad"/"zaostání"
Takže mi to vlastně až NEpřijde "tak divné"
PS: A co se týče R8 jako lepší varianty na "každodenní ježdění", tak (stejně jako u CGT) se to "plně" povede až v druhé generaci (po faceliftu)
2. 7. 2012 22:32
Re: what the f*ck is that?
ale jo máš pravdu. Ty správní fanoušci vědí jaký motor si mají koupit a protože je v nabídce, tak si ho i mohou koupit ;-) .
Akorát už vidím ty frajery co to budou mít s tím dvoulitrem a všechny kolem sebe budou přesvědčovat, že to je stále plnohodnotné porsche, že jezdí za 6litrů(haha) a všem okolo ujedou, protože tam přeci mají ten znak 8-s
Avatar - Hammunasakra
3. 7. 2012 13:52
Re: what the f*ck is that?
:yes: :-)
Avatar - shamal
2. 7. 2012 09:00
Exkuzivita?
No prááávě! jak tady někdo o něco dřív napsal: že se 911 vyrábí nejvíc... Ono ve třídě luxusních sporťáků ale nejde o to naflákat toho co nejvíc. Ono jde taky o něco jako exkluzivitu, prostě o to, že to nemá každý - ani každý bohatý ne. Jak správně napsal kuchař Polreich a proto ho znovu cituju: I Rolex by mohl těch hodinek nabouchat mnohem víc, ale pak by je už nikdo nechtěl. A co se týče SUV? Nevím, když pominu jak jsou ta auta od Porsche strašně ošklivá - prostě naplácnout design 911 na SUV... a pak na sedan... (ještě že nevyrábějí ledničky...) třeba pod VW ho naroubují i na Transportera... Tak si myslím že pro naší generaci - řekněme 35 a starších je Porsche výrobcem sporťáků - jednoznačná definice a každý, když se řekne Porsche si vybaví 911. Ti mladší až se budou blížit věku, že yb na to mohli mít už budou značku vnímat úplně jinak. Čas ukáže jestli je to dobře nebo špatně.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2012 11:40
Re: Exkuzivita?
No ono je mnohými ono "nejvíc prodávané" bráno jako ZÁKLADní "parametr" ;-)
Ostatně i reakce (p. Vaverka) mi "vysvětlil" že jeho slova o "AUTOmobilová UDÁLOST ROKU" (o nové generaci seat toledo/škodě rapid) jsou zcela "na místě" - neb to bude PRODEJNí hit :-)
PS: Mně je tedy "27 plus" (už nějakou dobu ;-) ), ale Porsche JE výrobce sportovních vozů (Panameru bych mu asi "odpustila" - přece jen je to VÝBORNÉ auto - SUV spíše NEeee
2. 7. 2012 12:20
Re: Exkuzivita?
Vzhledem k tomu, že se design druhé generace Cayenne povedl mnohem víc než té první, tak s ním mám dnes minimum problémů. Doufám, že v druhé generaci Panamery se jim povede to samé a trochu ji doladí. Jak je to jinak skvělé auto, s tím zadkem se pořád trochu peru. Nevadí mi, protože jsou to dobrá auta a ve svých třídách opravdu nabízí kus té duše Porsche. Navíc Cayenne je mimo zpevněné komunikace opravdu schopné auto, hodně schopné. Takže mi ani jako SUV nevadí.
2. 7. 2012 22:37
co příjde příště
vzhledem k tomu jak se porsche roztahuje do různých tříd, tak už jenom čekám až začnou vyrábět užitkové vozy. Něco jako multivan, nebo něco s valníkem :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 7. 2012 08:07
Porsche
Tradice je tradice a tak entita Kylie opět píše o něčem, o čem nemá ponětí...tentokrát si vzala do pazour Porsche. Klasický diskusní blábol "audi je jen přebouchaná škodovka" posunula o level výš (nebo spíš níž) a upadla ne na zem, ale hluboko do diskusní kejdy, kde si vrní blahem. Porsche Macan má za jedna, ale velkou podobnost zadních partií s Cayenne bych ve finále neočekával. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
3. 7. 2012 13:49
Re: Porsche
Gratuluji k téměř MAXimálnímu NE-pochopení toho co jsem měla na mysli/o co mi šlo :yes: :yes: :-)
PS: Zřejmě patříte do kategorie jenž zmiňuje milanSUV 2.7. ve 22:32 = tak "si to pěkně uží(ve)jte" ;-)
MNE zařazení Porsche do "sdílecího programu" koncernu VW NEtěší
PS: ČEMUžeto dáváte "za jedna"? Vytvarování plechů? No budiž, s tím se snad souhlasit dá.. ;-)