Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Škoda Superb Combi - konvenční záď pro velké kombi

Termín oficiálního odhalení nové Škody Superb Combi se přiblížil natolik, že na české silnice už mohly vyrazit zkušební předsériové vzorky. První fotografie naznačují, že uspokojena tentokrát bude i klientela, která ctí klasický design.
Zpět na článek
19. 6. 2009 13:27
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 14:13
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 15:12
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 15:07
neregistrovaný "honza_ul"
19. 6. 2009 14:27
neregistrovaný "Kajfik"
19. 6. 2009 09:39
19. 6. 2009 09:49
19. 6. 2009 09:52
19. 6. 2009 14:33
neregistrovaný "Kajfik"
19. 6. 2009 12:13
19. 6. 2009 12:20
19. 6. 2009 12:55
19. 6. 2009 13:14
19. 6. 2009 14:34
neregistrovaný "Kajfik"
19. 6. 2009 15:14
19. 6. 2009 15:53
20. 6. 2009 14:56
19. 6. 2009 10:31
neregistrovaný "carlomb"
19. 6. 2009 11:11
19. 6. 2009 12:00
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 11:58
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 12:08
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 12:12
19. 6. 2009 13:52
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 12:14
19. 6. 2009 11:18
19. 6. 2009 11:26
19. 6. 2009 11:31
19. 6. 2009 12:33
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 11:15
19. 6. 2009 11:18
19. 6. 2009 14:27
19. 6. 2009 11:39
19. 6. 2009 14:55
neregistrovaný "Kajfik"
19. 6. 2009 11:44
neregistrovaný "dj.yugo"
19. 6. 2009 13:18
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 15:28
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 13:20
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 12:56
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 13:07
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 15:06
neregistrovaný "Kajfik"
19. 6. 2009 18:05
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 18:21
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 18:28
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 18:35
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 21:17
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:00
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 18:34
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 23:41
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 12:41
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 16:51
19. 6. 2009 17:04
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 17:06
19. 6. 2009 17:19
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 22:33
neregistrovaný "kloset"
19. 6. 2009 23:51
neregistrovaný "KeinCZ"
20. 6. 2009 14:02
20. 6. 2009 17:04
20. 6. 2009 17:05
20. 6. 2009 17:17
20. 6. 2009 17:26
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 17:26
21. 6. 2009 21:15
22. 6. 2009 08:04
22. 6. 2009 09:36
22. 6. 2009 22:20
neregistrovaný "nrV"
23. 6. 2009 00:14
23. 6. 2009 13:45
neregistrovaný "nrV"
23. 6. 2009 23:01
24. 6. 2009 00:00
24. 6. 2009 07:08
neregistrovaný "nrV"
24. 6. 2009 19:27
25. 6. 2009 08:54
neregistrovaný "nrV"
25. 6. 2009 09:13
25. 6. 2009 19:35
neregistrovaný "nrV"
25. 6. 2009 19:50
26. 6. 2009 08:10
neregistrovaný "nrV"
24. 6. 2009 07:25
24. 6. 2009 19:28
24. 6. 2009 07:39
neregistrovaný "nrV"
24. 6. 2009 08:22
23. 6. 2009 23:49
24. 6. 2009 06:55
neregistrovaný "nrV"
Avatar - Dinar
19. 6. 2009 09:34
oktávková záď
Buďme rádi za ty dary, konzervativní v tomto případě znamená lepší, jsem rád, že ta korejská zadní světla u kombi nebudou, navíc i profil vypadá dynamičtější než u sedanu, tohle kombi nebude vyvolávat komentáře typu, dobrý, všechno motory, zpracování, prostor, ale ten design, konečně superb bez kompromisů. U mě za jedna. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
25
19. 6. 2009 09:40
Re: oktávková záď
Taky si myslím, škodovka ty kombíky uměla a umí, jenom ten od Fabie II se moc nepoved, ale to není kombíkem, to je celá ta trochu zvláštní krabice.....přitom kombíček od jedničky byl snad nejhezčí malej kombík, co jsem v našich evropských končinách viděl.
19. 6. 2009 11:30
Re: oktávková záď
tak tak, Fabka 1 byla dokonalá a myslím, že vetšina z nás to ocenial až po příchodu druhé generace ;-)
Avatar - white label
19. 6. 2009 11:32
Re: oktávková záď
..myslím, že podobně se dá mluvit i o Octavii kombi...ty jsou ovšem povedené obě a ta druhá před face, asi vůbec nejvíc...
19. 6. 2009 12:25
Re: oktávková záď
souhlas, O1 v kombíku byla jedna z nej v nižší střední. Z jejich souputníků se mi ještě moc líbil Civic Aerodeck :yes: a třeba Marae Weekend :yes:
Avatar - Righ
19. 6. 2009 12:01
Re: oktávková záď
Tak s timhle si dovolim silne nesouhlasit, i kdyz tady mozna budu v mensine. Mne prijde druha fabka vyrazne hezci nez prvni - hlavne diky roomsterovske pridi pusobi veselejsim, svezejsim a celkove modernejsim dojmem, naopak prvni generace se mi se svyma "sklopenyma ocima" a nudnymi tvary zda az prilis nevyrazna, fadni a jakoby "uslapla". Nevnimejte pritom tuhle kritiku jako ozvenu skreku mistnich antiVW hochu, kteri podobnymi frazemi odsuzuji pausalne veskerou produkci koncernu, ja naopak VW a specialne Skodu hodnotim velmi vysoko. Zaroven netvrdim, ze je druha Fabia designersky skvost, zvlast zezadu na me purosbi diky tvaru svetel a patych dveri vzhledem k vysce az prilis uzka (to jsem objevil Ameriku, co :-) ), ale celkove jde rozhodne o krok vpred oproti.
19. 6. 2009 12:35
Re: oktávková záď
ale Righte, není se zač omlouvat. Je to tvůj názor a nevidím v tom žádný problém, že ho vyjádříš nahlas. A že budeš v menšině? :-! Rozumný člověk je schopen diskutovat a respektovat názory druhých

Já si na tu F2 furt nemůžu zvyknout. Kombík ještě jakš takž maskuje optickou výšku, ale F1 byla podle mně velice vyvážená a ve své třídě bylo to napojení kombi-zádě vyřešeno téměř dokonale :yes:
A ten předek, který vlastně pokračoval i u O2 se mi líbil pro svoji jednoduchost a takovou nenápadnou eleganci.

Jinak uvnitř je F2 velice povedená, myslím materiálově, spracováním, prostorově (no možná šířka kapánek zaostává). Přístrojovku sice nemusím, ale jinak težko něco vytknout :yes:
Avatar - Pierro
19. 6. 2009 12:40
Re: oktávková záď
souhlas. doslova a do písmene. :-|
19. 6. 2009 13:07
Re: oktávková záď
četls to vůbec? Já tam nepsal nic o Š120 >:-[]
Avatar - chlapecx
19. 6. 2009 12:49
Re: oktávková záď
jo tagle se to dá chápat, jako objektivní hodnocení:-)
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 13:27
Re: oktávková záď
ja sa priklanam ku kukovi, mne sa fabka 2 vobec nepaci.Stlacena a vytiahnuta do vysky a kombi sa mi nezda o nic lepsie ako kratka.Ja som z nej velmi sklamany.Jedine co sa pohlo dopredu je kvalita interieru. ;-)
19. 6. 2009 13:32
Re: oktávková záď
tu v Prahe má zvieracie záchranka F2 v kombíku - žlté, nejaké nálepky, maják, elektróny. A takto vyzerajú fakt dobre. Ale kde zohnať ten maják >:-[]
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 14:13
Re: oktávková záď
mam par znamych chalanov co robia obchodakov a mali sluzobne fabie1 kombi a teraz im ich vymenili za fabie 2 kombi a vsetci tvrdia, ze v zakrutach bola fabka1 kombi lepsia a tiez ze vedeli do starej napchat viac tovaru.
19. 6. 2009 15:07
Re: oktávková záď
tak v prvom bode by som možno súhlasil, predsa len pár centimetrov výšky može urobiť svoje, ale ani starú ani novú Fabku som tuším nešoféroval

ale že tam napchajú viac tovaru? to sa mi nechce veriť. minulý rok som pomáhal sťahovať kamarátku a ona má práve F2 v kombíku a ten kufor je fakt parádný - velký, dobre prístupný, hlboký. Zapriahli sme aj vozík (nejaký menší nábytok) a HTP-čko si máklo >:-[] ale zvládlo to s hrdosťou (a s tým svojím typickým syčaním >:-[] )
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 15:12
Re: oktávková záď
naozaj to nemam moznost porovnat, nemam s tym osobne skusenosti, ale do starej som pomahal svagrovi nakladat vela krat tovar a voslo tam teda toho dost.
19. 6. 2009 15:46
Re: oktávková záď
no keď som ho videl prvýkrát naživo, tak ten kufor vo F2 vyzeral na viac ako má papierovo litrov :yes:
19. 6. 2009 13:49
Re: oktávková záď
Náhodou, napsal jsi to velmi "citlivě".
Já osobně nejsem z designu FII nijak "odvázaný", ale ono hledat v této třídě "odvaz" je docela odvaha. Musím ale říct, že oceňuji nepříslušnost k prvoplánově se zalíbivšímu designu (a lá "ocucaný" bombon), který je teď "tak populární" v této třídě, ale u kterého jsem si téměř jist, že velmi rychle "zevšední". Spíše mě mrzí z mého pohledu až přílišná "strohost", resp. jednoduchost pracoviště řidiče.
neregistrovaný "honza_ul"
19. 6. 2009 15:07
Re: oktávková záď
To s tim "modernim" designem si vystihnul přesně :yes: Jinak já ted jezdim s FII Combi a musim uznat, že nebejt málo prostru na zadních sedadlech, byla by moje předchozí FI Combi naprosto ideální auto (pro mě;-)). Byla samozřejmě hezčí, což si (a čekám za to spršku kamení na mou hlavu) myslím i jejim interieru. A abych se taky vyjádřil k věci, tak Superb Combi vypadá zatim fakt dobře :yes:
Avatar - chlapecx
19. 6. 2009 12:48
Re: oktávková záď
no já bych to řekl jinak, kdyby nebyl vysokej a úzkej jak hatch, tak podle mě kombík se proti FI zase tolik nezměnil.... e mu hodně podobnej, jen vychází z designu dvojky, ale je podobnej kombi 1... jinak přesně tak, vynijkajícídesign fabie 1 ocení všichni až nyní když vidí tu krabici...
19. 6. 2009 13:10
Re: oktávková záď
ano, určitá podobnost (třeba ten půlkruhový přechod střechy do zadní části) je zřejmá, ale ta výška.... ;-)
19. 6. 2009 09:44
Re: oktávková záď
Řekl bych, že jde vidět celkem kulový a nic světoborného odhaleno nebylo. To že bude Superb Combi klasických škodováckých tvarů o tom netřeba, nějaký paskvil ala 207 nebo Ceed by asi těžko prolezl linkou, takže lze očekávat "jen" něco ve stylu přifouklé Octavie. Každopádně jsem přesvědčen, že tohle Combi bude trefa do černého, Škoda kombíky umí :yes:
19. 6. 2009 09:48
Re: oktávková záď
No je aspon vidiet, ze combik ma vzadu normalne svetla, a nie tie korejsko-lagunovske slize co ma superb sedan. Za toto skodovke tlieskam! Predok sice asi bude povodny (to caka na facelift), ale ten zadok vyzera dobre...
Avatar - Dinar
19. 6. 2009 09:49
Re: oktávková záď
Přesně tak, ale předek facelift nepotřebuje, ten je naopak na velkou pochvalu.
19. 6. 2009 09:53
Re: oktávková záď
ok, to je vec nazoru. Na mna posobia tie clenite predne svetla trochu rusivo (predchadzajuca octavia mala predok krasne dizajnovo cisty), ale pripustam ze niekomu inemu sa mozu pacit...
neregistrovaný "Kajfik"
19. 6. 2009 14:27
Re: oktávková záď
predchozi oktavka byla pekna, ale na me pusobila tak nejak bakelitove, chci rict krehce. Takovy narcis na kolech.. Nevyzarovala z ni robustnost.

To superb je nadherny pocin, ma drsny puvab i charisma... I z boku proti nemu nic nemam, s ohledem na to, ze se jedna o komfortni sedan a ne sportovni sportcoupe... ciste zadni pohled se mi uz pozdava mene...
Avatar - white label
19. 6. 2009 11:30
Re: oktávková záď
Světla jsou na první "fotce" vidět pouze z boku a podle té budou spíš dost podobná těm v supu sedan...
Na posledních dvou fotkách je zřejmě v kombíku pouze O2 po face...
Avatar - 12Eagle
19. 6. 2009 09:39
konečne
Aj keď Octavia kombi je pekné a praktické a veľké auto, Superb kombi bude to, čo chýbalo veľkým cestovateľom a naviac je to VELICE pekné kombi. To sa podarilo. A je európske. :-)
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2009 09:47
zdvojnásobení prodejů
S karosérií kombi získá SuperB zcela novou skupinu kupujících a až budeme někdy v budoucnu hodnotit prodeje jednotlivých karosářských verzí, kombi bude ve vedení. Je hodně lidí (včetně mne) kterým se skutečně nelíbí sedany a naopak velmi líbí kombíky a na Superb kombi čekají. :yes:
Rozbalit vlákno
1
19. 6. 2009 09:50
Re: zdvojnásobení prodejů
Dost mozne, ze kombik bude vyssie v predajnych cislach, ako sedano-liftback. Napokon, Superb mieri aj medzi fleet cars, a tam su kombiky obecne v oblube koli vacsiemu kufru a lepsiemu nakladaniu. Ja sice osobne na kombiky nie som, ale u superb-kombi cakam velku uspesnost...
19. 6. 2009 09:49
Chyba
Myslím, že ta extrémně zešikmená záď ála Audi je chyba... Podobnou nabídku prostoru už nabízí liftback, který je navíc i hezký. Kombi nabízí navíc jen možnost využít i prostor nad linií oken, čili je potřeba ho člověku, toužícím po kombi, nabídnout... A ta šikmá záď velmi limituje...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Dinar
19. 6. 2009 09:52
Re: Chyba
Přijde ti, že by měla A6ka avant malý kufr? Já jsem naopak rád, že u superbu nešli cestou volvoidních tvarů, při rozvoru a celk. rozměrech superbu by z toho byla taková podlouhlá krabice, podobně esteticky "zdařilá" jako např. vectra kombi.
neregistrovaný "Kajfik"
19. 6. 2009 14:33
Re: Chyba
Presne tak, z te jedne zverejnene fotky mohu prohlasit ze vypada fajn! Kdo chce stehovat krabice metr krat metr krat metr at si poridi Transita...
Avatar - www.skodaoctavia.cz
21. 6. 2009 16:30
Re: Chyba
Navíc auto nemá být nějaký stěhovák. Má to být reprezentativní combi. Pro chlapíka v sáčku. Který tam nebude dávat paletu cihel. >:D
19. 6. 2009 12:13
Re: Chyba
Přesně tak, tohle řešení popírá samou podstatu kombi a kočárek napodél tam už pak nedáš... Škoda nemí vyrábět kombi, protože mají vždy schod mezi nakládací hranou a spodkem kufru (Octavia, Fabia), aby mohli vydeklarovat ohromujících 580 l, ale využitelnost je naprosto mizerná...
Avatar - Special-line
19. 6. 2009 12:20
Re: Chyba
Ale mezipodlaha se dá samozřejmě doinstalovat.
19. 6. 2009 12:55
Re: Chyba
Možná vám uniká, že někomu se zkrátka a jednoduše líbí verze Combi více něž jiné varianty. Já třeba sedany moc nemusim, resp. nevidim na nich nic lepšího natož hezčího. ;-)
19. 6. 2009 13:14
Re: Chyba
á konečně nějaký správný kombista :yes: je nás tu čím dál míň ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
19. 6. 2009 14:34
Re: Chyba
Ja bych jeste ke kombi pripojil dve veci.. Silny motor a predevsim 4x4!!
19. 6. 2009 15:14
Re: Chyba
a pak vyrazíme školit drzé tunery v HH >:-[]
19. 6. 2009 15:53
Re: Chyba
Tak to je na každym, jestli chce 580 se schodem nebo o sto litrů míň s rovnou podlážkou. A myslim, že využitelnost se zdaleka nehodnotí jen nakládací hranou, taková Octavia má výbornou využitelnost bez diskuzí. Sešikmené zadní okno je možná malý ústupek designu, ale auto si kupujeme taky očima, nejen podle toho, co se vejde do kufru a taky si teda musí každej rozmyslet, jestli chce pěknýho kombíka nebo Berlingo...
Avatar - white label
20. 6. 2009 14:56
Re: Chyba
...naprostý souhlas... :-!
Avatar - www.skodaoctavia.cz
21. 6. 2009 16:23
Re: Chyba
Rovná podlaha jde do octavie dokoupit. Dvojitá podlaha se to jmenuje.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
21. 6. 2009 16:25
Re: Chyba
Až budu chtít rovnou záď koupím si tranzita
19. 6. 2009 10:19
Zadní světla...
...nebudou "ála FI Combi" ale úplně jiné. ;-) Ono se stačí pořádné podívat na to maskování a jde tam vidět, že nejen, že je kousek nastaven červenou reflexní fólií, ale i kousek pro změnu zakryt fólií v barvě karoserie... ten tvar bude odpovídat víceméně téhle jedné starší a dost povedené fotomontáži(snad jako jediná ze všech možných +- odpovídala realitě):

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - marek.g
19. 6. 2009 10:28
Re: Zadní světla...
to je fakt.je to tam takové nejasné a vypadá to,že nakonec budou ty světla daleko víc zakousnuté do blatníků
29. 6. 2009 07:22
Re: Zadní světla...
včera jsem ho viděl na u VYškova. Ty zadní světla budou skutečně víc zakousnuté do boku karoserie - mají to pěkně zakamuflované. Jinak musím potvrdit, že to skutečně řídí profíci.
neregistrovaný "carlomb"
19. 6. 2009 10:31
cože??
pokud se dobře dívám na ty fotky tak se nejedná o superb combi ale o běžnou octavii.....podívejte se na tu fotku zepředu-ve předu superb normál a za ním oktávka a z boku je to normální oktávka akorát s dodrbanejma světlama.....lehman má vždycky spy photos uplnš nanic,takže si myslím že takhle to určitě nebude.....je to jen další kachna od lehmana,jako vždycky....je jen smůtný že na to všihni čumíte jako ´´odborníci´´ plno keců a nikdo nic.....
Rozbalit vlákno
19
Avatar - hattori_hanzo
19. 6. 2009 11:00
Re: cože??
V tom případě se na ty fotky koukáš neskutečně špatně. 8-s
Avatar - marek.g
19. 6. 2009 11:11
Re: cože??
dobrý postřeh.na tom druhém snímku je to druhé auto opravdu vypadá jako octavka po liftu.alespoň podle světel.velikostně oproti Supovi vepředu je,ale stejně velké :-|
Avatar - white label
19. 6. 2009 11:26
Re: cože??
Samozřejmě, že kromě první "fotky" se jedná už pouze dvojici sup + O2 combi face... to si toho opravdu skoro nikdo nevšiml...?Předpokládám teda, že celá diskuse je vlastně jen o první "fotce"...
Avatar - Special-line
19. 6. 2009 11:32
Re: cože??
Není to O2 koukni se na kliky a na přední světla. Ty jsou nastaveny bílou fólií. Takhle pravý světlo nevypadá. Stejně tak ostřikovače jsou ze Superba. Tvar fólie je přirozeně volen tak aby O2 připomínal, aby si toho všimlo co nejmín lidí.
Avatar - white label
19. 6. 2009 11:39
Re: cože??
Kliky ano, ale podívej se na tvar zadního světla na první a poslední fotce...úplně jiné světlo...a na těch posledních dvou fotkách žádné přelepené zadní světla nevidím...
Avatar - Special-line
19. 6. 2009 11:46
Re: cože??
Tak první fotku mám tu s logem auto.cz, tak o tom jestli to je Superb nebudem pochybovat, no a na poslední jsou úplně jiné zadní dveře, jiný plech kolem bočního kufru okna, které je navíc vyhřívané, jiný střešní spoiler, přibyl prolis na pátých dveřích, tím pádem jsou světla úplně jiná, prolis na zadním blatníku je podstatně ostřejší, lem blatníku je opticky širší.
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 12:00
Re: cože??
ta prva fotka podla mna je retuse, zatial ofocialne zabery neexistuju
Avatar - Special-line
19. 6. 2009 12:04
Re: cože??
To určitě, já to bral jen pro orientaci.
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 11:58
Re: cože??
pozrite so tento clanok, cele sa mi to zda nejake divne.
[odkaz]
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 12:08
Re: cože??
white pozri na ten odkaz co som sem dal, to nebude O2, je to moc velke.
Avatar - Dinar
19. 6. 2009 12:12
Re: cože??
Podívej se znova, to druhé auto (kombík) není oktávka zcela určitě. Má jiný tvar zadního bočního okna, jiný zadní nárazník, jiná zadní světla (nenech se zmást červenou páskou) i jinak tvarované zadní víko. Je to superb kombi, jistě, ve stylu O2, a to je dobře. ;-)
Avatar - white label
19. 6. 2009 13:41
Re: cože??
Na té druhé fotce je to určitě tak jak píšeš... ale to zadní světlo je úplně jiné na první a poslední fotce...
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 13:52
Re: cože??
white prva fotka je pocitacove retuse.
Avatar - sansk8
19. 6. 2009 12:14
Re: cože??
Jo sice to tak vypada ale kouknu se pořádně, že ten spodek světel je nastavenej folíí. Dá se to poznat i podle těch výsuvnejch ostřikovačů.
Avatar - Johnny_P
19. 6. 2009 11:18
Re: cože??
To je stejný jako kdybys řekl že roomster je zepředu stejný jako fabia II ;-\
Prostě si jsou zezadu s octavií podobní, to bych neřešil :-!
19. 6. 2009 11:26
Re: cože??
Fotky nejsou od Lehmanna, nafotili je redaktoři serveru autosme.sk, na tomto serveru byla první várka fotek k vidění už v úterý či ve středu, druhá přišla den po té první a byla zveřejněna i na idnes.cz
19. 6. 2009 11:31
Re: cože??
jinak více fotek zde [odkaz]
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 12:33
Re: cože??
nevsimol som si tvoj odkaz, tak ja som ho tam dal tiez. ;-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
21. 6. 2009 16:29
Re: cože??
Asi máš šedej zákal a nebo koukáš na jiné fotky
Avatar - Mira328i
19. 6. 2009 10:47
No to je zase..
..hnus...ale ono je to jedno na tak ošklivým autě s kolama uprostřed a velkýma převisama...
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2009 11:15
KOMBI Á LA ŠKODA
No, vypadá to dobře, co dobře... výborně. Jenom je potřeba vědět, co v případě kombi znamená slovo "výborně". Jsou dvě špičkové školy - tradiční, takřka dřevní, jistě - VOLVO a pak ta zesportovněná, reprezentovaná především nejkrásnějším kombi planety - A6 AVANT. Co tedy dělá kombi kombíkem? No především střecha a zadní víko. Střecha nesmí upadat, odstrašující příklad znáš sám, nesmí být pohledově zboku zatěžkaná plechem a spolu se zadními bočními skly musí tvořit jeden harmonický celek.

Škoda dělá krásná kombi v kompaktní třídě, a jak na to koukám, krásné kombi bude dělat i ve třídě střední. Přesně jak nahoře píše Dinar, to, nad čím se u sedanu nejásá, to zmizí a nastoupí styl "kombioctávka" tedy dokonale vybalancovaný mix klasiky, sportovnosti a moderny. Dominantní, jistá a panovačná příď, vzadu zakončená zcela přirozeným (!) tvarem kombi karoserie. Padá to do voka, co?

P.S. Máme se na co těšit, BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mira328i
19. 6. 2009 11:18
Re: KOMBI Á LA ŠKODA
Ježiš to je zase pohádka... >:D
Avatar - Pierro
19. 6. 2009 11:27
Re: KOMBI Á LA ŠKODA
hele ty jeden bajkaři a pohádkysto, víš kde se fasujou mokrý hadry a jak se jmenuje ta "milá" paní co tě jedním z nich vezme po hubě???? >:-[]
Avatar - Pierro
19. 6. 2009 11:18
Sup s batohem
No tak po zhlédnutí těch několika málo fotek budu trochu střízlivější v závěrech a nebudu tu hodnotit něco, co nikdo z nás ani neviděl. Nicméně - opět a jako vždy je tu dost mudrlantů a odborníků, kteří již teď mají jasno, jak bude nové kombi Superb hnusné, jak nemožné budou převisy, jak neharmonicky bude působit dlouhá záď a podobně...
Takže udělejme si malou sondičku do historie přátelé. Není tomu tak dlouho co se pěly oslavné chorály na auta typu Forman či lehce později Felícia Combi. Tenkrát bylo tvým snem mít některé z těchto žihadel, kam se ti do kufru vešel krom basy píva i svázanej dottore a mrtvá tchýně... Doba šla dál a tvé konto (snad tedy) úspěšně rostlo a na světě se objevil nový etalon. Oktávia kombi. Konečně auto, se kterým jsi mohl vyškolit sousedovo jeté Mondeo z Německa... Čas letěl jako zběsilý, děti vyrostli, zeťák dnes valí tříhrnek v nové Fábii Kombi, synátor vozí biomlíko m Roomstru. Ty zatím laskavě poklepáváš na kapotu své Oktávky Kombi která vystřídala svou starší sestru téhož jména co parkovala po pět let ve tvé stodole. A rok se sešel s rokem, soused už má přeci jen olítanou A6 v 1,9 TDI a tvé Oktávce začíná již odzvánět. Druhá dcera je v požehnaném stavu, a svatební dárek je nasnadě. Co však zbude tobě?? S Johny Deerem přeci jen v husákově tichu (až pojedeš do práglu na čumendu) moc parády nenaděláš. A teď právě přichází tvůj čas, tvá šťastná doba.
Takže dej si svého každodenního prcka po ránu, vyměň si gerontopemprsku, nech doma tepláky i ty nový gumáky a baret od Jardy z hospody, ohol to svoje tejdenní strniště (v tvejch pětapadesáti už nebudeš zarostlej za bejčka ale leda tak za vola) oblíkni sváteční oblek co ti koupila Maruš ke kulatinám, vyčisti si kopyta (jo a bacha na slámu) a běž koupit lístek na bus do Boleslavi. Tam zaklepej u škodovky na saloně, slušně pozdrav a zeptej se jestli by tě neprovezli s novým Superbem. Jo tím v kombíku. Uvidíš, když si ráno nezapomeneš vyčistit zuby a nebudeš to přehánět s kořalkou, dočkáš se. Najdeš to na cos celý život čekal. Postivé, luxusní české auto, se kterým se nebudeš muset stydět ani na výprodejích v Drážďanech. Tak pamatuj, tohle je tvá cesta, tohle je tvůj prostor tohle je tvá škoda. Škoda jen, že zatím musíš s tím výletem do Bolky ještě chvíli počkat. Ale neboj, oni ti počkají... Trpělivost nosí svoje plody.. ;-)
Rozbalit vlákno
2
19. 6. 2009 14:27
Re: Sup s batohem
pěkné čtení ... škoda těch hrubek (někteří jsme na to citlivější a každá nás dost zabolí...) ... taky by mě zajímalo kde bereš v pátek v poledne čas na takový vypisování ... jinak SUP s batohem je moje volba budoucnosti (hned po Silveradu), takže palec nahoru :yes:
Avatar - Pierro
19. 6. 2009 14:39
Re: Sup s batohem
Někdo chodí v poledne na oběd a jiný píše... ;-) Na hrubky kašli a supa si projeď jakmile bude k dispozici. Já se na něj upřímně také těším... ;-)
19. 6. 2009 11:39
asi...
...bude z toho najkrajsia Skoda sucasnosti (kedze ten face octavii moc nepomohol)...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kajfik"
19. 6. 2009 14:55
Re: asi...
nova RS a Scout vypadaji dobre... U scoutu temer s jistotu muzu rict ze lip nez prdchudce.. To bylo chrastitko na velkych kolech. Novy Scout je masivnejsi... Chlapactejsi...
neregistrovaný "dj.yugo"
19. 6. 2009 11:44
a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
a jde to i bez prutu, že? konečně!!! doufám,že to bez prutu jen s ploutví dají konečně do seriovky!
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Mira328i
19. 6. 2009 11:47
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
Co chceš od škodovky střední třídy...
..jsou 15let pozadu...
Avatar - Dinar
19. 6. 2009 12:07
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
328i? To budeš taky patnáct let pozadu, co?!
Avatar - Pierro
19. 6. 2009 12:10
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
Řekl bych čtrnáct a nějakej ten měsíc. Nejdeš na oběd hombre?? ;-)
19. 6. 2009 12:10
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
>:D Tak to je tarasnící přímo na komoru... :yes:
Avatar - Mira328i
19. 6. 2009 13:07
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
a není? vzhledem ke konkurenci ve střední třídě?? >:D
Mercedes C,BMW 3,AUDI A4,Volvo V40,FORD Mondeo,Opel insignia...kdo je mezi nima jako zaostalej >:D >:D
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 13:18
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
to co je V40? :-O
Avatar - Mira328i
19. 6. 2009 13:44
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
chyba se vloudila..tady je jen sedan :-)
Avatar - white label
19. 6. 2009 14:05
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
To je na kombi (v garáži) přebouchaná S40... :yes: >:D
19. 6. 2009 15:16
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
>:D

to by se ještě dalo, ale skus na koleně zbouchnout C40 >:-[]
Avatar - Dinar
19. 6. 2009 13:22
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
Zbytečně to hrotíš, zůstanem-li v mainstreamu, tak mondeo má prutovku (dokonce vpředu) a insignia bez navigace taky.
Avatar - white label
19. 6. 2009 13:35
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
Právě jsem chtěl napsat, že Fordy mají taky pruty a ještě k tomu vpředu... (včetně Focusu RS...)
Já ty pruty taky sice nemusím, ale není to momentálně ještě nic vyjímečného ani ve "středním" mainstreamu...
V kompaktech je neměl už Golf V, ale od modelového roku 2007 se k nim nesmyslně VW (úspor.opatř.) vrátil, aby je později u rocca a Golfu VI zase vypustil...
19. 6. 2009 15:19
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
a když nemá ploutev ani prutovku, může to mít integrovanou anténu třeba někde v karoserii? teď jsme tak běhali kolem jedné S60tky a ne a ne najít anténu. A přitom rádio hrálo a ladilo :-!
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 15:28
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
anteny mavaju auta osadene aj v zadnom skle.
19. 6. 2009 15:40
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
som si myslel, že niekde bude zabudovaná. on ten dotyčný ale túžil po plutvičke alá S80/S40. Tak som mu poradil, aby si to dorobil v rámci tunningu >:-[]
Avatar - Katikakus
19. 6. 2009 15:42
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
Treba Avensis ma antenu v pravem zadnim okne ;-)
Avatar - Mira328i
19. 6. 2009 17:24
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
..ve skle to mam taky..to se dělalo už před 20lety
Avatar - white label
19. 6. 2009 16:28
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
Samotná "ploutev" nemá s příjmem rádia nic společného...
19. 6. 2009 13:10
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
Sice pozadu, ale zato s nejlepšim driftem. :yes: >:-[]
Avatar - Mira328i
19. 6. 2009 13:12
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
No s předkem to moc nejde,viď >:-[]
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 13:20
Re: a jde to i bez prutu, že? konečně!!!!
POZOR neplet si to s Feliciou. :-)
19. 6. 2009 12:18
Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Splývavá záď je neuvěřitelně nepraktická věc a popírá samou podstatu kombi a kočárek napodél, případně větší krabici tam už pak nedáš... Další nepochopitelnou věcí je, že všechny kombi od Škody mají vždy schod mezi nakládací hranou a spodkem kufru (Octavia, Fabia), aby mohli vydeklarovat ohromujících 580 l, ale využitelnost takovýho kufru je naprosto mizerná...
Rozbalit vlákno
57
Avatar - Special-line
19. 6. 2009 12:23
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Proč je tím mizerná? Nachápu. Pokud tam schod nebude, bude se jen líp nakládat. Na to se dá dokoupit mezipodlaha. Využitelnost se ale měří podle víc měřítek než jen schod.
19. 6. 2009 12:32
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
No z jednoduchýho prostýho důvodu např. manipulace s kočárkem... Pokud dokoupíš mezipodlahu, tak se ti sníží logicky výška a díky splývající zádi se tam už nevejde.
19. 6. 2009 16:01
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Nejde náhodou složit ten kočárek? >:D
19. 6. 2009 16:18
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
A tvůj nick R3d znamená asi Retard ne? >:D
Avatar - Dinar
19. 6. 2009 12:29
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Praktičnost kufru octavie kombi, mmch. jeden z jejích hlavních prodejních argumentů, může popírat jen naprostý ignorant nebo Marťan, raději bych, abys byl to druhé, bylo by to pochopitelnější.
19. 6. 2009 12:34
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Tak to kup manželce bude z toho "majstrštyku" určitě nadšená, až bude rvát kočárek přes tu hranu superkufru >:D >:D >:D
Avatar - Dinar
19. 6. 2009 12:45
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Podstatné je, že se tam ten kočárek v pohodě vejde, a k němu ještě další bagáž, což, zmiňuješ-li kočárky a tedy mladé rodiny, je velmi potřebné, a rozhodně to nelze říct o každém 4,5m dlouhém kombíku. Srovnávat oktávku s o 30cm delším mondeem je opět velmi marťanské. ;-)
19. 6. 2009 12:52
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Usuzuju z toho co vidím na Octavii (jak dělá Škoda kombíky dodnes), že Superb bude mít taky tak blbě řešenou nakládací hranu. Takže srovnávám Superb kombi a Mondeo kombi zatím z dostupnejch informací...
19. 6. 2009 17:33
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Kombik bez rovneho dna od hrany nakladaciho prostoru pres slozene zadni sedadla az ke prednim je tak trochu uchylny vystrelek, neni moc aut ktere jsou na tom tak zle jako Skodovka.

Nejde o to ze by Skodovka neumela. To je cista vec firemniho postoje k bezpecnostnim prvkum a posedlost kazdym litrem zavazadloveho prostoru.

Ta hrana je duvod k nekoupeni Skodovky nikdy vice jak jednou nechate manzelku s ditetem nebo horskym kolem samotnou. Zvlaste kdyz je zvykla z jinych aut ze ten kocar/kolo jen tak zajede a zase vyjede bez namahy a najednou ve Skodovce je to zoufala situace dostat to kolo/kocar ven. Tech 12 az 15 kilo ve velkem baleni to neni taska s nakupem. To da i mne samotnemu zabrat vydolovat to z Oktavky.
Avatar - skejpa
21. 6. 2009 12:03
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
srovnava preci superb. zastavas se tady zbytecnosti. vsichni vime, jak jde skodovka po litrech a jde, jak je vidno, prez mrtvoly, kdyz to takhle cpe i do superbu. jak pisou lide nademnou. neni to standard a pokud s tim vozem jezdi i neznejsi pohlavi, pak tu blbou hranu bude asi pekne zatracovat.
uprimne receno me to nejdriv ani nenapadlo. myslel sem, ze vsechny kombici maj tu hranu rovne ale jak je videt, skoda si jde vlastni cestou :-) simply clever ? clever sou tak leda lidi, co delaj reklamu pro skodovku na velkej kufr. jinak by tam taky mohlo viset simply never..
Avatar - white label
21. 6. 2009 16:46
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Tady se pleteš... "jeje" nic nesrovnával s novým supem v kombíku, ale ze současnou produkcí Škody - O2 kombi (příp.F2 kombi), přečti si tu větev až do základu... Většina kombíků s "rovnou" podlahou ji má vytvořenou tzv. druhým, dnem, neboli dvojitou podlahou (za příplatek i u Octávie), která ovšem tímto omezuje maximální hloubku zavazadlového prostoru... ;-)
Avatar - skejpa
21. 6. 2009 17:38
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
cituji jeje (o 3 prispevky vys nebo tak nejak): "Takže srovnávám Superb kombi a Mondeo kombi zatím z dostupnejch informací..."

ta vetsina neni vetsina. mondeo treba tu druhou podlahu nema a mazda 6 ji taky nema - maji rovnou podlahu a v pripade mazdy 6 se ti udela rovna i po sklopeni sedacek, na coz staci jedno zatahnuti aby se to samo sklopilo :-) . passat ten ma hranu, starej avensis ma takovou minihranu, C5ka to nema tady v testech vyfoceny, laguna ma rovnou.

podle me to s tou dvojitou podlahou neni tak horky. mimoto se mi zda celkem nepouzitelna. maximalne na nejaky naradi...
Avatar - white label
21. 6. 2009 18:24
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Ale musíš přece brát jen tu "větev" diskuse s názvem: "Škoda kombi neumí a....". Co napsal "jeje" potom, nebo v jiné "větvi" je přece něco úplně jiného, co už "Dinar" vůbec nemusel číst...

Ta dvojitá podlaha není dobrá jen na nějaké nářadí, nebo "skrýš" pro kufřík apod., výhoda je v tom, že když ji složíš nebo vyndáš, můžeš využít maximálně možnou hloubku kufru téměř až na "dřeň", kdežto u jediné "podlahy" se jedná o konstrukční kpompromis... buď snížíž hranu karoserie téměř až na úroveň dna karoserie v kufru, a to za cenu velmi "nezpevněné" zadní části karoserie, nebo přizpůsobíš jedinou pevnou podlahu o něco vyšší zadní hraně karoserie, za cenu určité ztráty "skutečné" hloubky kufru... ;-)
Avatar - skejpa
21. 6. 2009 20:50
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
a nebo udelaji kompromis obojiho, hrana tam neni a jizdni vlastnosti, respektive tuhost zustane. nekdo tohle umi, nezapominej :-) me tech 80 litru, co davaj navic, neohromí. radsi bych nemel tu hranu a mel pouzitelnejsi kufr...
Avatar - white label
22. 6. 2009 02:17
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Mě jen litry taky zdaleka nezajímají, pro mě je hodně důležítá výška-hloubka kufru: ode dna po horní vnitřní víko (plato) kufru, to je základ pro to co tam opravdu vleze (kočárek apod.) a to nejen u kombi, ale i třeba u hatchbacku...co je mi platné, že bych tam něco mohl dát pohodlněji, když to tam třeba na výšku stejně nakonec ani nevleze... ;-)
Avatar - skejpa
22. 6. 2009 06:59
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
ale notak. nestalo si mi ze by strejcek do M6 nevlezl nejakej kocarek nebo neco podobnyho. a neverim, ze se to nevejde do mondea. a kdyz mas rovnou hranu, ocenis to nejen pri velkych vecech ale porad. je to proste praktictejsi a to hlavne na denni vyuziti. na cirkularku si muzes pujcit prives...
Avatar - white label
22. 6. 2009 09:36
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Až začneš taky vozit kočárky, uvidíš sám..., kočárek ve velkém plýtkém kufru (se zvýšenou zákl. podlahou) ala, M6, Mondeo, A6 apod. musíš složit a rozložit na podvozek a boudu a ty uložit vedle sebe aby ses vešel po roletu kufru...velkou plochu kufru tím tak z velké části zaplníš...u hlubokého kufru, může to být klidně jen hatchback, jen složíš kočárek a dáš ho sice přes hranu, ale celý (bez rozkládání) pod zadní plato, případně roletu... ;-)
Avatar - skejpa
22. 6. 2009 17:42
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
koukam, ze by sme se hodne dlouho hadali tak to ukoncime jo ? :-) ty si kup hatchbacka, ja budu treba nekdy stastnej s rovnou podlahou :-)
Avatar - white label
22. 6. 2009 17:55
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Hlavně ať někdy nezkončíš "šťastnej" s nějakou "rovnou" (plochou) (svojí) "starou"...! :no: ;-\ >:D
Avatar - skejpa
23. 6. 2009 00:58
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
moje slecna plocha neni :-) ja sem hornak >:D ale to s tim nesouvisi ne ?
Avatar - white label
23. 6. 2009 23:28
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Všechno souvisí se vším...já su zas dolňák...
...a ty máš rád "podlahu" naHoře..., já zas Dole... >:D

P.S. ...a nepsal jse, jakou "babu" teď máš, ale jen ať s tou "rovnou" nakonec nezkončíš... :no: ;-) >:-[]
19. 6. 2009 12:35
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Btw. kdyby jsi chtěl vědět, jak má vypadat kufr v kombíku, tak nakoukni do Mondea ;-)
19. 6. 2009 12:42
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
A z vyšší střední je bez konkurence Mercedes E a Volvo V70...
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 12:56
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
este si ten kufor v Superbe ani nevidel a uz robis predcasne zavery. :no:
19. 6. 2009 13:00
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Jen tady mírním přehnanej optimismus na základě toho co vidím a na základě toho, co už Škoda dokázala v minulosti navrhnout...
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 13:07
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
je zname, ze Mondeo kombi ma najlepsi kufor co do rozmerov, aj dlzku aj sirku, ale vyskou zase zaostava, ale urcite je jeho kufor lepsie vyuzitelny ako u konkurencie.Ale ruku na srdce kolko krat ho v zivote bezna rodina napraska uplne do plna? Osobne nevidim ziadny problem napraskat do kufra octavie kocik a batozinu pre 4 aj 5 clennu rodinu a to ide o auto nizsej triedy ako mondeo, kde je uz spominany rozdiel na dlzku 30 cm oproti Mondeu.
neregistrovaný "Kajfik"
19. 6. 2009 15:06
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Ano skoda nemyslela na rodinu kde krehka maminka (jenz se zrejme neprovdala za gentlemana) 156cm vysoka, naklada supertezky a supervelky kocarek pro jejiho drobecka ktery ve dvou a pul letech vazi 43kilo a proto jeho kocarek pripomina ropny tanker...

ja nevim jestli je to tak velke nestesti jak popisujes. Myslim ze kocarek tam vleze a i Pat a mat by ho tam dokazali nalozit bez ujmy...
19. 6. 2009 17:43
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Nalozit kocarek to by jeste slo ale vylozit, to je problem. Zkus si to sam - ja mam 188cm a vytahnout kocarek (15 kilo) z Oktavky to je na zpoceni.
V normalnim kombiku kocarek jen tak zajedes a vyjedes jednou rukou protoze tam neni zadna hrana. V Oktavce to je treba zvednout pres hranu, stat uplne na doraz k narazniku (super v zimne kdyz je auto sezadu spinave) nebo zalezt jednou nohou do kufru at mas balanc - jinak to nevylozis. Takze kdo je zvykly vytahnout dite a s ditetem na rukach vytahnout kocarek at si nekupuje oktavku bez dvojiteho dna kufru ...
Avatar - white label
19. 6. 2009 18:00
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Neber si to osobně, ale nedramatizuješ to "trochu", já se něco kočárků navozil, jak v kombi (A6All), tak v hatchbacku (Golf), ale ten "horor" co popisuješ jsem ani v jednom případě nezažil...
19. 6. 2009 18:40
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Jasne ze trochu prehanim. Ja to vlastenecky prekousnu a preziju, ale hadej se pak s manzelkou ze novou oktavku nechce protoze ten starej Peugeot/Opel/Ford se ji ridil lip a nalozila si tam sama jak horske kolo tak kocarek ;)
Avatar - white label
19. 6. 2009 18:55
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Ty máš manželku co si chce raději nechat staré auto, než mít nové... :yes: ...to si opravdu šťastný muž..., tak nevím na co si potom ještě stěžuješ... :*) >:-[]
Avatar - skejpa
21. 6. 2009 12:08
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
to je spis spatny ne ? >:D co kdyz ty chces novy a manzelka nechce >:D ja takove pripady znam. duvodu je spousta. nechce aby to na lidi pusobilo jako, ze sou bohaty, nechtej si zvykat na nove auto, nove (vetsi) nechce protoze se s tim bude blbe parkovat... ja bych rekl, ze to neni nic vyjimecnyho kdyz manzelka nechce nove >:D (pokud uz to stare neni na odpis samozrejme :-) )
19. 6. 2009 18:02
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Konečně někdo, kdo ví o čem je řeč... ;-)
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 18:05
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
boze ja som si myslel, ze sme chlapi a nie babovky. :-)
Avatar - white label
19. 6. 2009 18:09
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Možná by to chtělo (do příplatkové výbavy) ještě hydraulickou plošinu... :yes: >:D
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 18:21
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
no to je uz luxus pre takych dedkov ako si Ty. >:D
Avatar - white label
19. 6. 2009 18:26
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Ale já s tím zatím problémy nemám, možná až jednou budu vozit kočárky už od vnoučat... :yes: ;-)
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 18:28
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
len nekric, ani sa nenazdas a bude to tu. ;-)
Avatar - white label
19. 6. 2009 18:31
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
...bys mohl vyprávět, co... >:D
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 18:35
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
az po tebe kolego. ;-)
19. 6. 2009 13:04
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Drtivá většina aut vždy měla a stále má nakládací hranu a najednou z toho děláš vědu? 8-s Někdy je to zkrátka technicky/cenově nebo vzhledově neřešitelné. Tvrdit, že kvůli schodu je kufr mizerný, to je opravdu vtip dne ;-)
19. 6. 2009 16:11
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Taky když mám možnost volby, tak z tý drtivý většiny aut si nevyberu žádný a koupím si to, kde nemusím podstupovat kompromisní řešení... To je jedno z mnoha kritérií, který dělá z průměrnýho auta ve svý kategorii auto nadprůměrný...
19. 6. 2009 18:25
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Třeba Logan MCV a Lada Priora Kombi bez nakládací hrany... viel spass >:D ;-)
Avatar - white label
19. 6. 2009 18:28
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
To jsou ovšem auta nejen bez nakládací hrany... :no: ;-)
Avatar - skejpa
21. 6. 2009 12:10
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
:yes: >:-[]
19. 6. 2009 21:14
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Třeba Mondeo bez nakládací hrany... >:D Asi tak...
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 21:17
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
no ale ze ma mondeo strasne blbo vyriesenu roletku v kufri a ze sa s nou hrozne blbo manipuluje, oproti super jednoduchemu ovladaniu v Octavke, to Ti nevadi. ;-)
19. 6. 2009 21:29
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
To třeba moje žena je hrozně nešťastná, kufr jak stodola, žádná nakládací hrana, pět kočárků tam dá vedle sebe a pak ta roletka, ach ta roletka... využitelnost kufru uplně mizerná. :-(
19. 6. 2009 23:30
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Jestli ta tvoje žena člověče není nešťastná z tebe... >:D >:D >:D
Avatar - skejpa
21. 6. 2009 12:11
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
jezis proc sem porad montujes mondeo. ses jak nemocnej. je spousta dalsich kombiku co tu hranu nemaj...
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:00
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
pretoze bud ho ma, alebo ho chce mat a paci sa mu a ine auta neregistruje. ;-)
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 18:34
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
teda mat taketo priority a len podla nich si vyberat auto nie je vobec rozumne.Ja pozeram na dolezitejsie vlastnosti auta, ktore robia z priemerneho auta auto nadpriemerne. :no:
19. 6. 2009 23:37
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Psal jsem tam, že je to jedno z mnoha kritérií... Zkus se nad tím textem ještě jednou zamyslet, než příště plácneš opět nějakej nicneříkající blábol...
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 23:41
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
blabol? Ved podla tvojho vyjadrenia, ak nebude nakladacia hrana ako si Ty predstavujes, tak nekupis take auto aj keby bolo najlepsie na svete.Takze to mas jednoznacne prioritu. ;-)
19. 6. 2009 18:02
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Ako žš škoda kombi neumí???? Môj Ty dodo...
Dostal som oktávku kombi presne v deň, keď sa narodil môj prvý syn.
Práveže čo manželka ocenila, bolo, že do Oktávky dala celý kočík, bezu toho by ho musela skladať.
Sa Ti vy..rie na hranu...
Chlapče, chlapče, najprv vyskúšaj a potom hodnoť...
19. 6. 2009 21:18
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
To je těžký ti něco vysvětlovat, když lepším autem než je Oktávka jsi ještě nejel... ;-) A těch je...
22. 6. 2009 19:02
Re: Škoda kombi neumí a tímto modelem to opět potvrzuje
Tolik psaní a stačilo jen napsat že nemáte Škodu rád:)
Schod nebudeš muset mít a prostor na výšku v tom případě taky nebude špatný.
Avatar - igor77
19. 6. 2009 12:23
velká Škoda - velké BRAVO !!
suprkombi co prevalcuje vse od insignie po avensis :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Katikakus
19. 6. 2009 15:44
Re: velká Škoda - velké BRAVO !!
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - white label
20. 6. 2009 15:01
Re: velká Škoda - velké BRAVO !!
"Superkombi" dnes koupíš pomalu na "každém rohu"..., ale "Superbkombi" je (bude) prostě jen jedno... :yes: ;-) >:-[]
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 12:41
este dalsie ine fotky
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2009 13:21
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
19. 6. 2009 13:24
Re: cekal snad nekdo nejakej zazrak?
Čekal snad někdo nějakou myšlenku? Asi ne, mentálněcoswortí impotence pokračuje.
19. 6. 2009 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 6. 2009 15:35
Re: cekal snad nekdo nejakej zazrak?
pánové, asi tam máte nějaký komunikační šum ;-)
Avatar - Dinar
22. 6. 2009 07:20
Re: cekal snad nekdo nejakej zazrak?
Přesně to jsem i udělal, komentoval jsem výplod pitomce.
19. 6. 2009 13:39
Prosím Škodu o to,
aby laskavě přestale své reklamní fotografie vydávat za Spy photos... přece si nemyslí, že jsou čtenáři idioti? Nebo jo? Jinak tahle záď je to povedenější, co bude na trhu(lepší je BMW pětkové řady). Rovnou ať superba kombi trochu přizvednou, hodí pár plastů a dají 4x4 a máme tu kandidáta na bezchybný(skoro) ideální rodinný vůz.... tak hodně štěstí škodovko.....
PS: kdo by si jen na začátku 90. let minulého století pomyslel, že ta škodovka takhle roztáhne křídla, že?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Special-line
19. 6. 2009 15:57
Re: Prosím Škodu o to,
Proč myslíš že to jsou jejich fotografie?
19. 6. 2009 18:19
Re: Prosím Škodu o to,
Samozřejmě se mohu mýlit, ale ta z provozu - ta nebude od škody - ty zádě ale - no asi takhle - nemusí to být přímo - designed in škoda, ale, pokud to tak peeečlivě tají, měl fotograf podivuhodnou náhodou štěstí na světlo, podmínky, auta stála zcela v klidu umytá na příhodném místě - nikdo okolo neběhel s plachtou - auta nemají ani náznak maskování - tomu se říká pro automobilové paparazzi - ku.va štěstí.... Automobilky zkrátka tenhle marketing skvěle zvládají - napínají, poodhalují, aby jim případný zákazník dopředu neufujazdil ke konkurenci a spekuloval, že se mu vyplatí chvilku ještě počkat.....
19. 6. 2009 18:29
Re: Prosím Škodu o to,
To jsem si poprvé také myslel, ale kdyby sis prohlédnul všechny fotky tak zjistíš, že to je foceno v pohybu na výjezdu z dálnice. Nutno však podotknout, že kvalita fotografií je na takovou bleskovou akci trošku podezřele vysoká ;-)
19. 6. 2009 20:45
Re: Prosím Škodu o to,
ty zádě bych řekl nejsou v pohybu - to by se mu nepovedlo tak hezky blejskout trávu a nepohyblivé kolo.....
Avatar - Ada je zase tady
21. 6. 2009 11:03
Re: Prosím Škodu o to,
Pokud je ta fotka prava a ze Superba konecne zmizi ty hnusne rendlikovske zadni skupinove svitilny, bude to urcite krok spravnym smerem. Ted uz jen to prizvednout, zamontovat 4 motion, a udelat face lift oskliveho fabiovskeho cumaku a idealni rodinny vuz bude na svete. Jen lituji toho, ze ta budka neni vztadu hranatejsi. Takhle to sice vypada elegantne, ale je to na skodu prakticnosti.Treba kocarek, nebo lednicka se v tom bude vozit spatne.
Avatar - white label
19. 6. 2009 16:51
AMuS
Tomuhle zdroji bych asi věřil víc...a kdo si koupí poslední německý AMuS může vidět i foto ze zadu včetně shodných zadních světel se sedanem...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 17:04
Re: AMuS
ale tieto fotk yuz tu boli davno ako predzvest noveho kombi SUPERB, ale podla mna to je jednoznacne retuse a nie realita.
Avatar - white label
19. 6. 2009 17:06
Re: AMuS
Je to možné, ale je to teď v posledním AMuS...
Je fakt, že ze zadu to vypadá dost hrozně...
Tohle odpovídá té první "fotce" tady...
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 17:19
Re: AMuS
ano ja som to vcera videl na AMUSe na webe, ale uz som tuto fotku videl par mesiacov dozadu.
19. 6. 2009 18:11
Přiznám se,
že se mi víc líbí tak, jak je ta retuše na té první fotce. Klasický kombík-jezevčík. Ta zešikmená záď mi moc nesedne. Ale nechme se překvapit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kloset"
19. 6. 2009 22:33
To je hnus velebnosti
To zase skodofka timto modelem ukazala... :no: Od fobie po superba jeden velky hnus... ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KeinCZ"
19. 6. 2009 23:51
Re: To je hnus velebnosti
Je to tak, nové škodovky jsou hnusné, bohužel, ale nutno nechat dvojkovému superbu, že je to první pohodlná škodovka. A než tady někdo začne křičet, že má jedničkového superba a má se tam jak v bavlnce - ať se sveze v něčem jiném ve stejné třídě.
Avatar - gld
20. 6. 2009 14:02
zhrnovačka
..už bola? :-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
20. 6. 2009 14:43
Re: zhrnovačka
Asi dnes čekáš marně..., řek bych, že už byla včera v 11:15... ;-)
Avatar - gld
20. 6. 2009 17:04
Re: zhrnovačka
to je iba nahrávka, ja chcem smeč >:D
20. 6. 2009 17:04
Re: zhrnovačka
Nebyla, ale můžeš to přehrnout ;-) >:D
20. 6. 2009 17:10
Re: zhrnovačka
Třeba levačkou, jak si zvyklej... >:D
Avatar - gld
20. 6. 2009 17:17
Re: zhrnovačka
ženu bolí hlava? to sem ale nepatrí navtech ;-)
20. 6. 2009 17:20
Re: zhrnovačka
Myslíš, že jí bolí hlava, když si chceš přehrnout? Pochybuju.
Avatar - white label
20. 6. 2009 17:19
Re: zhrnovačka
Znáš to... co ti zbývá, když už máš "od toho" na pravačce "tenisový loket"... :no: >:-[]
neregistrovaný "maxo"
20. 6. 2009 17:26
Re: zhrnovačka
My hovorime, ze mas z toho chlpate dlane. >:D
Avatar - white label
21. 6. 2009 02:24
Re: zhrnovačka
To u mě nehrozí, já se totiž pravidelně holím i dole... ;-) >:-[]
Avatar - skejpa
21. 6. 2009 12:56
co s tema svetlama delaj ?
kdyz pominu tu hranu v kufru, tak tedy musim rict, ze ty svetla sou dost divny. to z toho delaj octavku nebo golfa v kombiku ? proc tam nedaj nejaky majestatnejsi svetla jako ma sedan ? tohle je fakt tak octavkouidni, ze to uplne snizuje charakter vozu. to uz bych vazne radsi poridil tu octavii (kdyz uz by to teda musela bejt skodovka) a aspon bych usetril :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - www.skodaoctavia.cz
21. 6. 2009 16:20
Re: co s tema svetlama delaj ?
Zadní světla u sedana nejsou zrovna hezká. A spoustu lidem se nelíbí. Proto možná udělali usedlejší světla.
Avatar - Johnny_P
21. 6. 2009 16:48
Re: co s tema svetlama delaj ?
srovnej audi A4 avant a A6 avant, proč mají tak podobná světla?
Nevím proč to u superba někdo řeší ;-\
Avatar - skejpa
21. 6. 2009 17:28
Re: co s tema svetlama delaj ?
ted si tak rikam, ze taky nevim proc to resim :-)
Avatar - quicky
21. 6. 2009 17:26
foto
nerozumiem tym poslednym dvom fotkam, preco su uplne ine svetla na kazdej... a este ked si to porovnate s tym prvym zaberom, tak tam je este aj iny naraznik, ale ta prva fotka mi pripada, ze sa niekto len hral vo photoshope. Ked si vsimnete na tej fotke z predu,kde je najprv sedan a potom kombi tak to vyzera skor jak octavia!!! Kazdopadne som zvedavy co z toho spravia, ale myslim ze to bude nechutna krabica v porovnani s passatom alebo mondeom, o insignii sports tourer ani nehovorim. tak snad bude aspon prakticke...
Rozbalit vlákno
1
21. 6. 2009 21:15
Re: foto
První fotka je představa Lehmanna, jak by to auto mohlo vypadat a je úplně mimo realitu. Poslední fotka je zase upravená auto.cz, kdy zkusili odebrat maskování. A fotka zepředu, jak jedou obě dvě auta? Tam je jasné maskování, aby auto vypadalo jako Octavia. Přesto když se člově zadívá pozorněji (zrcátka, kapota, kliky u dveří), tak je to jasný Superb.
22. 6. 2009 08:04
foto
Skejpo, a na to, že Mondeo či Mazda 6 druhou podlahu nemá, jsi přišel jak? Zkoumals to osobně? Obě auta druhou podlahu samozřejmě mají. Ovšem v základu, nikoliv jako Octavia, za příplatek a pak tedy jaksi – viditelněji. A když v základu, mají přirozeně udělanou tak, že ji méně pozorní pozorovatelé rovnou považují za jakousi „rovnou“ základní podlahu. Jinak, alespoň u Mazdy 6 je pod ní, když ji odklopíš (…) v polystyrenu vylisovaná spousta takových sice šikovných, ale základnímu objemu kufru objem ubírajících přihrádek. Případné přihrádky u Mondea už si nepamatuju, ale dojem z druhé podlahy, když jsem v Autopalace Spořilov nedávno chodil od jednoho k druhému, jsem si odnesl taky. Obě auta se mi totiž líbí a poté, co mi u mojí OII pouliční zásobovači vrakovišť rozbili v touze po mých xenonech už popáté boční okénko u řidiče, jsem si šel v afektu vybírat nové auto – z těhle dvou. Tj. pro uliční čórku méně zajímavých, což platí pro M6 o to víc. Je to pár měsíců nazpět. Superb kombi, další potenciální aspirant na mé budoucí auto, pro mě byl v tu chvíli v nedohlednu. Navíc pokud by design jeho zádi, specielně světla, byla pokračovatelem sedanu, pak při vší úctě a po mých letitých zkušenostech z OII i spřesvědčením o jeho jistě nesporných kvalitách, děkuju, takový superb si já nekoupím.
Můžu ti říct, že první, nač jsem se u M6 prodavače šel zeptat bylo, jestli na přání dodávají také kufr bez dvojité podlahy. Ta jeho mělkost mě naprosto odrazovala! A odradila. I u Mondea to není z hloubkou kufru žádná sláva. Je to ale obr a dohání to jeho plochou. Alespoň subjektivně, metr jsem u sebe neměl. Nakonec jsem vychladnul a nákup zatím odložil. Čekám, až mi rozbijí okénko pošesté. Pak už se naseru.. OII mně ale přirostla hodně k srdci. Za 4 roky co jí mám jsem s ní nalítal přes 170 tis. km a právě kufr využívám hodně často. Můžu ti říct, že tu tady tolik omílanou hranu vůbec neřeším. Ruce i záda mám v pořádku, kočárek já ani moje žena dávno nevozíme. Ale ta hloubka kufru, ta je pro mě k nezaplacení. A jako je snad ona hrana pro někoho důvodem, možná víc pro zdejší „potřeby“ vymyšleným než skutečným, si nějaké auto nekoupit (proč ne, nikomu to neberu a nic nevnucuju), pro mě je zase existence zdvojené podlahy u M6 vážným důvodem k vážení, zda si ji koupit nebo ne.
A když jsme u těch kočárků, tady uváděných pomalu coby hlavní problém kufru OII, a spekulativně i u očekávaného superba. Připouštím, že můžou existovat jedinci, kteří ji, nejen v souvisloti s kočárky, intenzivně řeší a může je i otravovat. Sice podle sebe trochu soudím tebe, ale myslím, že pro statistickou většinu normálních zdravej chlapů, tj. bez významnějších tělesných problémů, to nebude významné kritérium koupit/nekoupit.

A co ty naše křehké maminky s kočárky? O kom je tady, opět statisticky, řeč? Vyloučím-li hned na začátku poměrně zanedbatelné procento relativně movitých mamimek samoživitelek, které by si mohly pořídit OII, zůstávají mi maminky - manželky movitých manželů, kteří jim pořídili OII jako druhé auto do rodiny. Parafrázuju-li i Jyrkova slova – prosímvás, kdo si tohle může dovolit? Co je pak tohle za typický vzorek (a argument), maminka nakládající snad denně kočárek do své vlastní OII? Ano, najdou se takové. A pokud jim to vadí, manžel jim jistě koupí jiné, bez hrany. Jinak – přijde mi že ještě docela nedávno jsem se kočárku navozil jako málokdo. Ve Š 130, BMW 520i, Opel Vectra. V předchozím Passatu kombi, ani v současné OII kombi bohužel (ano, bohužel..) už ne.
Pro mě, vzato sociálně a z hlediska využití jejího kufru, typického kupce a taky i vlastníka OII, kdysi byl a pořád je jeho objem a i hloubka kufru zásadním pozitivem, které si nemůžu vynachválit. A jen těžce bych se s ním loučil. Aniž bych byl nějaký koncernový ortodoxní fanatik, v tomhle OII vážně nemá konkurenci. Hrana nehrana..
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "nrV"
22. 6. 2009 22:20
Re: foto
A na zadních sedadlech někoho vozíš, nebo je máš pouze pro parádu? Ne jenom výška zadního prahu, ale i prostor na zadních sedadlech je to co mi na Oktávce vadí. V tomhle směru jsem nekompromisní a proto jsem šel jinam. A ještě taky bezpečnost, já jsem chtěl jenom 5 hvězdiček.
23. 6. 2009 00:14
Re: foto
Jsi snad ředitel, že máš svého šoféra a rozvaluješ se jen na zadních sedadlech, když ti tam v Oktávce vadí prostor? A vadí ti, že je ho tam málo, nebo naopak moc? Kdo se v tom má vyznat? OI ho tam opravdu moc neměla, ale s OII žádný problém nemám. Ze zadní sedačky neřídím a z míst za mnou si nikdo nikdy nestěžoval. A nevozím jen svoje děti (18/13), byť jezdím opravdu převážně sám, nebo ve dvou.
Nebo že by Ti sebrali papíry, vozí tě syn a manželka tě za trest dopředu nepustí? Či bys do třetice nemohl rozdejchat jízlivé poznámky svých dětí či nějakých jiných pasažérů, cos to koupil do rodiny za krám bez místa vzadu, budu-li předpokládat, že ti ho tam je málo a cítíš hlavně s chudáky spolujezdci? Užij si tedy těch svých 5 hvězdiček za volantem a i toho místa vzadu, necháš-li se tam od někoho povozit. Hlavně si ale nastuduj, co všechno auto nesmí nemít, aby jich mělo 5. A co za kravinu stačí k tomu, aby na ně nedosáhlo a spadlo na hvědičky 4. Možná tomu pak přestaneš přikládat tak zásadní význam. Mimochodem, v čem jezdíš, ať máme diskuzně vyrovnaný vztah? Ve Volvu?

PS. Víš, zvolil sis takový nick, že si jeden říká, má-li s tebou význam ztratit jednu vážně myšlenou větu. V jeho duchu by sis jistě našel něco jiného, co by ti vadilo na koncernovém autě,i kdybys v té Oktávce natáhnul nohy a sklouznul po sedáku na podlahu..
neregistrovaný "nrV"
23. 6. 2009 13:45
Re: foto
Začnu od zadu, můj nick nemá nic společného s tím, co jsem napsal, napsal bych to samý, i kdybych měl nick „nemám rád voly“ („White label“ ví). Ono je jednoduší se vymluvit na „blbej“ nick, než rozumně diskutovat nad jednoduše změřitelnými fakty.

Co se týká prostoru na zadních sedadlech, strávil jsem nejen tisíce km na sedadle řidiče, ale taky bohužel na zadních sedadlech takže vím, o čem mluvím. Octavia II na tom není tragicky, to byla Octavia I, ale taky to není kdoví co. Na délku to vypadá, že O II je v průměru třídy, ale mám dvě zásadní připomínky a to šířka zadních sedadel, ano já vím sedák ještě ujde, ale opěradlo je po stranách zúženo vystupujícími podběhy zadních kol, které díky krátkému rozvoru zasahují příliš do prostoru pro posádku, takže zde bych navrhoval překlasifikovat na pouze 4-místný interiér. Druhé, co mi vadí, je schod na podlaze před zadním sedákem, zdánlivě nepodstatné, ale když na zadních sedadlech máte strávit několikahodinovou cestu a máte boty velikosti 46, máte po pár hodinách docela problém. Já vím, že za to Škodovka nemůže, že to zdědila po VW Golfu, ale problém to je a zamlčovat to nelze.

Co se týká bezpečnosti, já samozřejmě vím, jaké hovadiny ovlivňují počet hvězdiček (např. signalizace nezapnutých pásů nebo samolepka s informací o nutnosti vypnout airbag) a ty jistě víš, že kvůli absenci těchto kravin O II nedostala pouze 4 hvězdičky. Já ale bezpečnost hodnotím podle úrovně zranění cestujících při případné nehodě.
[odkaz]
Tady je jasně vidět, že hlavní důvod neudělení 5 hvězdiček jsou kritická zranění dolních končetin. Taky určitě namítneš, že se v Encap zkoušejí auta v plné bezpečnostní výbavě a že ve skutečném životě „skutek utek“. Tady jsem se striktně držel plné bezpečnostní výbavy (6x airbag, ABS, ASR, EBD, BAS, ESP). Jasný, každej má jiné priority, mé byly bezpečnost (rozdíl +7 bodů v hodnocení Encap).

No a co se týká „kufru“, mám sice míň litrů, to je pravda, ale zato ho mám líp „udělanej“, šířka cca 1100 mm, výška pod plato cca 550 mm, výška prahu cca 550 mm od země (měřeno metrem na parkovišti) a ve stejné úrovni s podlahou (bez mezipodlahy).

Tak toto jsou mé priority, kdybych chtěl závodní podvozek, tak půjdu jinam, ale já jsem chtěl bezpečné rodinné pohodlné auto a tady O II dost silně pohořela.

Zkus o tom, co jsem napsal v klidu a bez urážek podiskutovat. Zatím pěkný den.
23. 6. 2009 23:01
Re: foto
Podívej, nejsem z těch, kteří když si koupí nějakou věc, neřeknou proti ní před druhým křivýho slova, i kdyby jim samotným bylo úplně jasný, že nestojí za nic a že prostě s touhle koupí šlápli vedle. Prostě to nepřiznají, někteří ji naopak vychvalují do nebe. Tím spíš, když za tu věc dali nemalej peníz. Když jsem si po očipovaném Passatu 81/94 kW (změřeno na brzdě) koupil OII 2,0 TDI, byl jsem tak rozčarovanej z průběhu krouťáku (do cca 1800 ot. Úplně chcíplý), z toho, jak uskakuje v zatáčce na nerovnostech zadek do strany a jak jí mizerně svítí dálkový světla, že jsem ji šel reklamovat do samotných Kosmonos v MB. Při zkušební jízdě před koupí prostě všechno neodhalíš. Navíc jsem tehdy jel se známého 1,9 TDI 77 kW a ta má daleko plynulejší průběh než 2,0 TDI. Ta tehdy však coby zkušební auto zrovna nebyla moc k mání. Může bejt jen lepší než těch 77 kW, říkal jsem si.
Po týdnu „zkoumání“ mi auto vrátili s tím, že je vše ok a v normě. Až na jednu věc – ten krouťák. Měl jsem ho předtím změřenej na dvou brzdách – na Jarově a u Srby. Peněz za ně mi líto nebylo. U Srby, kde na mě brzda skrze kvalitnější grafický výstup dělal lepší dojem (možná ale o to víc lhala..), změřili 123 kW a 390 Nm! (opravdu, a bez čipu, podotýkám, mám ty výjezdy naskenovaný). Na letité brzdě na Jarově pak změřili 113,5 kW a 332 Nm. Pořád dobrý. Max. hodnoty vem čert, ale obě brzdy naměřily při 1750 ot/min krouťák cca 240 Nm. Proti výrobcem deklarovaným 320 Nm!! Brzda v samotných Kosmonosech to jen potvrdila. Tohle už neokecali. A že když na tom prý budu trvat, můžeme se bavit o jiné motorizaci, dozvěděl jsem se „mimo mikrofon“. Jako že by mi asi dali auto s 2- litrem v benzínu, třeba. Jinak v ofic. vyjádření bylo, že je vše ok, jak jinak.. Nejdřív jsem se s nimi chtěl soudit, pak jsem se na to prostě vykašlal. Postupem času jsem si na ten motor zvyknul a dnes už tu chcíplost neřeším a naopak s ohledem na můj roční nájezd a dlouhodobou spotřebu 6,5 l při mém trvalém využívání celého rozsahu otáček na něj skoro nedám dopustit. A řečem o nekultivovanosti chodu PD-ček se jen směju. To jde mimo mě. To vše jen, aby sis nemyslel, že (moje) Oktávka je pro mě modla bez chyb.

A teď k našemu tématu.
Víš, každej jsme nějakej, každej dá na něco jinýho a jak jsi naznačil, každej jsme i jinak rostlej. Já neřeším hranu v kufru a upřednostňuju jeho hloubku a objem. Ty máš problém se svou velikostí bot na zadních sedadlech, když se vezeš hodiny na služebku, chceš mít rovnou podlahu v kufru a n9zko hranu. Já se vzadu nevozím a i kdybych vozil, problém tam mít stejně nebudu, protože nemám botu vel. 46. Ten zmiňovaný schod mi tam vážně nevadí a ty zúžené opěráky jsem ti dodnes normálně považoval (a považuju dál) za anatomickou vychytávku zachycující boční síly vzatáčkách. Kvůli tobě jsem si tam dnes po dlouhé době sednul a zkoumal to. Té bočnice jsem se dotknul až když jsem trochu naklonil tělo jako v zatáčce. Vozím tam mé kolegy z práce (ne méně než 180 cm..), jezdíme déle než dlouhé hodiny do Itálie, do Švýcarska a nikdy žádná připomínka či povzdech. Takže věř mi, tohle já zase nemám vůbec potřebu řešit. Stejně tak 5 či 4 místnost OII. Je to jen a jen věc osobních pohledů, gusta, vzrůstu atd.. Byť je leccos exaktně měřitelný a OII je, uznávám, délkou a rozvorem, z jejichž kombinace těží právě ten obří kufr, bez diskuze světově ojedinělá anomálie a koncernovej kočkopes. VW by tohle u svýho vlastního auta nikdy nedopustil, to je jasná věc. Mně to ale, poslyš, právě takhle vyhovuje. A nemyslím si, že tvůj kufr je líp udělanej. Myslím to upřimněji než Standa Gross! A nejsem sám, ač stádo nemusím. Kolikrát se ráno v půl sedmý cestou do práce na Jižní spojce docela bavím, když se tam vedle sebe sejdou 4 Oktávky. Ne jen OII, ale jenom kombíky! Klidně bych do týhle tuctovky šel i znovu. Jens Manske, či Pepa Kabaň, nebo vrátnej v Česaně, nevím kdo, ale na ten novej čumák tak dlouho klikali, až ho pro mě kapánek dojebali a nevim nevim, i kdybych zapomněl na ta okýnka, co mně se železnou pravidelností rozbíjejí. Protože je OII ta tuctovka a věci, specielně xenony do ní žádaný zboží..
No a ty hvězdičky. Jasně, jsou jistě bezpečnější auta. I v třídě OII. Možná za stejný peníze, nevím, tohle moc neprožívám. Čínskej sráč si kupovat nehodlám. A není to jen záležitost nálepek, samosebou. Neměl jsem v úmyslu to až takhle bagatelizovat. Plnohodnotných 5 hvězdiček zase ale není moje priorita. Tvoje a někoho jiného třeba jo, sám to přiznáváš. A budiž vám to přáno. Zase za ně pravděpodobně vysázíš víc na dřevo. Za možnost dopřát sil uxus uplatňování svých priorit se platí, to je známá věc. Ani ses nepochlubil za co jsi zaplatil svoje peníze Ty. Pokud to bylo víc než milion, máš pro své priority prostě jinou základnu než já. Tam se nederu. Ne, že bych ho nedal dohromady. Ne ale na auto.
Doufám, že jsem rozptýlil tvůj pocit, že píšu v nějakém neklidu. A laciné urážky druhých jsou mi založením cizí. To bys mi urazil, mi podsouvat nějaký urážky. Na to jsou tu jiní, zřejmě ještě školou povinní mistři..
Víc toho asi na naše společné téma nevymyslíme..
Avatar - white label
24. 6. 2009 00:00
Re: foto
Zajímavá reakce...
VW se ale "dopouští" něčeho (hlavně technicky a rozměrově) opravdu velmi podobného jako OII kombi..., je to přece Golf variant...
neregistrovaný "nrV"
24. 6. 2009 07:08
Re: foto
To je opravdu ještě horší "kočkopes" než O II, nechápu, jak mohli u VW udělat něco tak designově zrůdného, zvlášť když VW Passat patří k designově nejpovedenějším kombíkům své třídy. Vedle VW Golf Variant vypadá O II jako designový skvost, to bez urážky. Na O II mi z hlediska designu dost vadil tvar spodní poloviny předního nárazníku s mlhovkami, tato část je hodně nevyvážená, hodně tomu pomohl "sportovní" paket, ale ten byl bohužel za příplatek. Zadní část O II v kombíku zase designově vychází z MB tuším "E" minulé generace, zde si vzali za vzor velmi povedený kombík, takže až na ten rozvor a velké převisy to designově docela jde.
Avatar - white label
24. 6. 2009 19:27
Re: foto
Já taky nepsal, že Golf variant je designově povedený, já nemusím žádný z derivátů Golfu, nejlepší je stejně ten "originál" a (pro mě) ideálně v provedení "GTI"... :-!
neregistrovaný "nrV"
25. 6. 2009 08:54
Re: foto
I ty "kujóne provokatérskej", jasně, po technické stránce to je jistě dobrý auto, ale ten design mě naprosto neoslovuje, takovej nemastnej neslanej bezpohlavní ... ??? Takovej Focus RS nebo Megane RS, to je úplně jiný kafe (pro mne). Jinak, kdybych si chtěl splnit sen, tak je to jednoznačně Lotus Seven (Kaipan).
Avatar - white label
25. 6. 2009 09:13
Re: foto
No každého (naštěstí) GTI neosloví, ale hodnotit ho zrovna slovem "bezpohlavní" už podle mě trochu hraničí s alibismem, protože to má do opravdu konkrétní kritiky docela daleko...
Focus RS je pecka, ale to je úplně jiný, extrémnější a nekompromisnější přístup a poněkud odlišná filosofie k HH...
a není to navíc ani cenově přímý konkurent... :-!
neregistrovaný "nrV"
25. 6. 2009 19:35
Re: foto
No, tak jsem se nad tím trochu zamyslel, no a co mně na tom Golfu GTI přijde tak "bezpohlavní", no je to takovej celkovej dojem, hlavně 4. a 5. "generace" (pardon, facelift). Připadá mně takovej "opuchlej", antisportovní, nevím, tak to na mne působí. Poslední "generace" Golfu už se zase trochu začíná přibližovat prvním 3 "generacím", které (pro mě) měli šmrnc.
Avatar - white label
25. 6. 2009 19:50
Re: foto
Facelift? Facelift se "říká" právě té poslední "šesté" generaci...
A dvě generace GTI se opravdu nějak zvlášť nepovedly, to je už docela obecně známé..., ale jedná se o 4. a 3. gen., rozhodně ne o 5.g...., ta naopak (jako celek) patří s 2.g. k nejlépe hodnoceným...
Nebo to hodnotíš subjektivně jen podle vzhledu..., bez ohledu na "techniku"...a určitý charakter "znaků" retro stylu původního GTI...?
neregistrovaný "nrV"
26. 6. 2009 08:10
Re: foto
Máš pravdu, hodnotím to podle vzhledu a zde se mi 3. generace Golfa hned po 1. generaci líbí nejvíc, všechno co přišlo potom mi přijde jen jako nastavovaná kaše. Ano 5. generace Golfu GTI společně s 2. generací je po technické stránce hodnocena velmi dobře na rozdíl od hlavně 4. generace, která byla "propadák". Tím faceliftem, to byl tak trochu "rejpanec" do skutečnosti, jak píšu, že mi to připadá jak nastavovaná kaše. Co se týká srovnání s Focusem RS nebo Meganem RS, zde je GTI opravdu více normální auto, než "nekompromisní závoďák", taky je o dost levnější.
24. 6. 2009 07:25
Re: foto
Je to možný. Rozměry ani vnitřek Variantu vůbec nemám potřebu zkoumat. Tohle auto mi nic neříká, stejně jako jeho základ, ze kterého vzešlo. Přijde mi, jako by si někdo z vedení na schůzi náhle vzpomněl, že je honem potřeba dodělat v Golfu kombíka a tak povolali na nějaký čas z Česany Jense Manskeho. A on se jim za to tím jeho zadkem (auta..) takhle pomstil. Asi stejně, jako těm slovanským Čechům s Fabií II. Podle mého názoru, samozřejmě. Jistě se najdou takoví, kterým se FII líbí, když za ní vydají peníze. A není jich zrovna málo, když se tak dívám kolem sebe..
Avatar - white label
24. 6. 2009 19:28
Re: foto
odpověď viz. reakce na nrVW z 19:27
neregistrovaný "nrV"
24. 6. 2009 07:39
Re: foto
Nechci abych vypadal jako notorický kritizovač všeho škodováckýho (VW), jen reaguji, když mám pocit, že někdo nekriticky vynáší do nebes něco, co má z mého pohledu mnoho chyb. Na každém autě se najde mnoho nedostatků, chyb a kompromisů, u aut do miliónu to ani jinak nejde. A auta nad milion jsou úplně jiná liga. O II považuji za docela povedené spolehlivé auto pro toho kdo upřednostňuje velký kufr, tady nemá konkurenci. Ceníková cena mého auta byla přes 3/4 mil., to bylo na mě příliš, tak jsem si chvíli počkal a koupil ho mírně ojetý s výraznou slevou. Když jsem ho koupil bylo jediné široko daleko, žádná tuctovka, dnes po dvou letech bych napočítal "u nás na dědině" (cca 15 tis. obyvatel) asi tři nebo čtyři. Co se týká tvé informace o motoru 2.0 TDI, trochu mě to překvapilo, spíš jsem slyšel, že tímle trpěly benzínové motory od VW. Já mám 1,9 common rail 88 kW, dlouhodobá spotřeba 6,5 l a po počáteční nedůvěře jsem s ním naprosto spokojenej a oceňuji hlavně to, že i na 6-stku to při sešlápnutí plynu zrychluje.
24. 6. 2009 08:22
Re: foto
Ale jo, každému co jeho jest. Já jsem za moji OII před 4-mi roky dal takřka přesně 3/4 mil. Dnes, kdy jsem na tom už i líp, ale vážím, jestli jít zase do novýho auta. Ta ztráta jeho ceny je šílená. Navíc já mám po 4 letech 170 tis. km. Za to samý, rok starý auto s 20-ti kkm přitom dáš o 1/4 mil míň. A když nemáš vyloženě smůlu, máš prostě pořád ještě nový auto. Je jen třeba vědět, kam pro něj jít. Udělals tedy to, o čem já teď uvažuju. Navíc mám teď kam peníze dávat. Či spíš musím.. A auto pro mě není fetiš. Není mi 25..

S tím motorem 2,0 TDI to takhle obecně prostě je. Mám to změřený, komukoliv ten protokol můžu poslat. A není to specifikum mého motoru, že by ho zrovna montoval někdo v pondělí, nasranej že musel do práce. je to systém. Řešili jsme to kdysi v MotorCafé i s jinými majiteli. A našli se i takoví, kteří tu "svoji drahou věc" moc řešit (přiznávat, hanět) nechtěli. Není to ale na druhé straně taky žádná pohroma. Prostě tomu přizpůsobíš svůj styl jízdy. Já jsem měl tehdy problém s přechodem z toho očipovaného Passata na 2,0 TDI. Přijedu takhle čerstvě s plně naloženou OII do naší šumavské dědiny (cca 123 (ano, asi tak stodvacettři) obyvatel), odbočuju z hlavní "tam k nám nahoru" a ono ejhle, motor 103 kW a ona se mi nechce po odbočení do kopce sebrat dvojka. Abych pomalu podřadil 1-ku. Šok! Passat si tu přece chrochtal tak vesele snad z volnoběhu! Kde je těch 320 Nm při 1750/min? Nikde! 240 Nm! Podvodníci vlkohradský! Jdu na ně! Reklamovat auto! Atd.., to už znáš.
Jinak aby sis nemyslel. 2,0 TDI taky vesele zrychluje. Na cokoliv, i na tu 6-ku. Při předjíždění na dálnici podřazovat na 5-ku nemusím. Jen nesmíš začít zrychlovat ve 1400/min a čekat zázraky. Tomu se prostě musí přizpůsobit jízdní styl. Na ten motor jsem si relativně brzy zvyknul a dnes na něj vážně nedám dopustit. A jízdu s ním, i s OII si trvale užívám. Stejně jako někdo jiný s TDCi, DCi, JTD atd. Proč ne.
Avatar - white label
23. 6. 2009 23:49
Re: foto
Já ti už párkrát radil: Změň si ten nick..., takhle "protestuješ" hlavně sám proti sobě...
Člověk nemusí být zrovna Nostradamus, aby pochopil, že to ani jinak dopadnout nemůže...
Na negativní nick - logická, (částečně) negativní reakce...
Lidi ti takhle těžko úplně uvěří..., jak kritiku, tak i opak, týkající nějakým způsobem koncernu...:-!
neregistrovaný "nrV"
24. 6. 2009 06:55
Re: foto
Díky za radu, budu o tom uvažovat.
24. 6. 2009 17:39
Vlastní foto Superb II Combi
Dnes se mi podařilo cestou z práce po rychlostní silnici Brno – Vídeň zachytit mobilním telefonem dvojci vozů Škoda. Ve předu bylo vozidlo velikostí Superbu se světlomety z Octavie II. Když se vozidlo dostalo předemě, zjistil jsem, že by se mohlo jednat o Superb II Combi. Druhé auto byl klasický Suberb II, který pečlivě hlídal záď prvního vozu a nedopustil aby se za něj dostal někdo jiný. Bohužel ani mě se nepodařilo pořídit více záběrů. Foto zde: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
24. 6. 2009 22:57
Re: Vlastní foto Superb II Combi
Pokud to není nějaká totální kamufláž, jakože to snad ani nejde, aby pak bylo všechno jinak, a ve finále to dopadne takhle, tak v tom případě Superba II můžu.. Možná, že si návrháři před návratem k téhle klasice, která nemůže snad nikoho urazit, občas přečetli i nějaké ohlasy lidu na tu s nadšením právě nepřijímanou záď sedanu. Nebo že by za tím byl návrat Jense Manskeho někam zpátky do vlčí nory? Tohle se mně v každém případě líbí. Bál jsem se, že nechají ta světla zase prorůst přes spáru do pátých dveří způsobem ala sedan II..