Takže se jednou všichni zamkneme do uzavřených cirkulací a udusíme se, co? To je mi tedy logika. Když to kouří jak Avie před 20 lety, tak kam jsme se tedy posunuli?
Tak predevsim: na silnici nejvic coudi a smrdi mizerne vybehane diesely firmy rebdlik a syn. Specielne ty v modelu rebdlik rybnik, pripadne megere. Nebo v Aviich, jejichz motor je rovnez puvodne designem teto svetozname rumunsko francouzske automobilky znacky fuj nahore i dole.
Navic za volantem techto kreatur s kosoctvercem a designem pramice obvykle sedi kloboukoidni kreatury, kteri by mohli mit znacku kosoctverce klidne namalovanou rovnou na cele. Protoze inteligentni clovek si kreaturu nekoupi!
A mozna by se uz jen dalo dodat, ze smrdici a vybehane diesely rebdlik jsou na hranici sve zivotnosti prave tehdy, kdyz diesely renomovanych znacek zacinaji byt prave tak na konci zabehu.
Takze: Novy Passat bude samozrejme opet skvelym vozem, ktery se bude prodavat vynikajicim zpusobem, bude krasny, spolehlivy a vychytany do detailu. A narozdil od chude konkurence bude jiste nabizen i ve verzi 4motion se zvysenym podvozkem a jako typ Variant bude mit po sklopeni zadni sedadel rovnou loznou plochu. A pochopitelne zdaleka nejvice se ho proda s motory TDI.
A verim, ze nez se docka sveho faceliftu, bude mit jeho TDI opet vstrikovaci tlaky a kopmpresni pomery alespon na stejne urovni jako 1.9 TDI PD 96kW a bude mit proto opet brutalni zatah (a neprekonatelne nizkou skutecnou spotrebu) a nebude se proto chovat na silnici jak unyla, ale pritloustla panna s motorem CR misto zadnice.
Je fascinujuce, ze pri Vasej inteligencii* ste sa dokazali naucit pisat...Otazne je ci viete aj citat...
Takze: nema vyznam pisat vecne poznamky ohladne vydrze, spolahlivosti ci designu Renaultu a VW nakolko Vam to iste uz nepomoze.
*V pripade potreby pouzite Slovensko-Cesky slovnik.
Ádo! Tys překonal sám sebe, dal jsi ze sebe veškerou svou nenávist, co v sobě každý den shromažďuje a je z tebe opět ten hodný otec od rodiny a milující strejda, takže rodina zase může přijít k vám do léčebny na návštěvu aniž bys je pokousal :-):yes:
PS: Zrovna dneska předemnou Octavia TDI Tour, takže rozhodně ne staré auto, na Kolišti v Brně kouřila při rozjezdu z křižovatky tak, že na chvíli nad Brnem přestalo svítit slunce. Asi tam byl motor z toho tvém rebdlíku, či kdo je to ten tvůj životní nepřítel ;-)
Já teda Renaultem nejezdím, ale tvou "pravdu" rozdychávat není třeba. ;-) Pravda je ta, že jsi jeden z mála přeživších dinosaurů, kteří před 10 lety začli šílet z TDI, krouťáku a táhnutí vodspodu, dnes už se tímhle řídí jen pár vylízaných a jednodušších hospodských kecalů, pro které je Octavia f TDI, fialkama a na hlínách a f kombajnu dosud nesplněný sen, protože jezdí v Felicii 1,9D nebo v lepším případě Polu SDI. ;-)
Nedavno to byl milion, teď 1.8... rozhodni se ;-) 1.8 milionu km za volantem MHD nebo šaliny z tebe odborníka na auta neudělá, stejně jako 1,8 M km za volantem trabantu. ;-)
To je jako říci, že jsem vypil 100 000 láhví piva, proto jsem dobrý sládek ;-)
PS: A už vůbec nechápu, co to, že jsi třeba najezdil 1,8 M km má společného s mým příspěvkem. Já o voze a ty o koze. Nejsi náhodou nějaký politik? >:D
Nikdy drive jsemt to nejak nescital, jen jsem urcite vedel, ze to bude uz hodne pres milion. Kdyz jsem si to zacal psat na okraj novin, vyslo z toho neco okolo 1,8. S ohledem na to, ze ridicak mam od r.70, tak to ale asi zas tak prekvapive neni, jen cca 45 tisic rocne. Ne, za drzakem saliny, ani v MHD to nebylo ;-)
Takze: par desitek tisic km za volantem nejakeho francouzskeho krapu z nikoho ridice neudela. I kdyz chapu, ze prechod ze stareho favorita do nejakeho rebdlika Megere se muze zdat krokem k necemu lepsimu. Take jsem pred 20 lety mel takovy falesny pocit s R19, coz bylo jednoznacne nejhorsi auto meho zivota. Ve skutecnosti je to s kosoctvercem ale vzdy jen krok vzad. Od jednoducheho a relativne spolehliveho k nekvalitnimu krapu s mekkym perovanim. Nicmene pocity mladocha chapu. Pozdeji vsak, pokud tech 40 - 50 tisic km rocne, za kazdeho pocasi a hodne v zahranici najedes rok za rokem, pochopis, ze svet aut pro dospele muze ma zcela jine znacky, nez kosoctverec, ktery sveho ridice pasuje do role blba. :-!
pred 20 rokmi si mal r19, od vtedy sa aj rendlik pohol vpred, presne ako aj ostatne znacky. Ma to rovnaku vypovednu hodnotu ako napisat, ze pred 20 rokmi si mal skodylak 105 a bolo to najhorsie auto tvojho zivota, lebo doba pokrocila a kazde dalsie auto bolo /logicky/ lepsie
Tak vzhledem k tomu, že R19 jako nové auto zakoupené u nás a ne dovezené z Německa s 3x přetočeným tahometrem, dokázalo sloužit díky své konstrukční jednoduchosti velmi dobředlouhá léta, tak tady Áda jaksi šlape vedle.
Ale Áda je spíše takovým tím typickým příkladem člověka, který za volantem nadává na řidiče aut dle značky, jelikož si vytvořil svého celoživotního nepřítele. Pro někoho to je třeba bouřka, nějaký politik, celebrita, pro Ádu výrobce automobilů a všichni, co si jej koupí ;-)
Co ti k tomu Ádo mám napsat? Možná na konci jsi to shrnul tak po tvojemu, tak jak si o tobě mohou místní diskutéři udělat obrázek: "ktery sveho ridice pasuje do role blba" aneb krásný důkaz jak jednou větou ze sebe udělat blba.
ty dneska perlis...
krasny - vec vkusu
spolahlivy - to ukaze az cas, majitelia prvych 2.0 tdi pd v aktualnej generacii by vedeli vypravat
prepracovany do detailu - tradicne ano
Ada, zatial som nevidel jedno tdi, ktore by po 60-90k km nedymilo pri kazdom razantnejsiom stlaceni plynoveho pedalu ako stare ikarusy a avie.
Mimochodom väčšinou keď stretnem čmudiť nejaký diesel tak je to práve vaše slávne TDIčko. Všetko sú to dymovnice >:D A už vonkoncom nechápem ľudí, ktorí sa bijú do hrude koľko najazdili kilometrov a akí sú oni odborníci na autá. Nechaj si to radšej pre seba! Presadni si aspoň na sekundu zo Škodovečky do Renaultu a potom o ňom trep nezmysly. Milujem reči fanúšikov koncernu VW ktorý ho považujú za modlu, o Renaulte v ktorom nikdy ani len nesedeli...
Však to v autě mám, ale považovat vnitřní cirkulaci vzduchu v autě jako řešení exhalací mi přijde jako řešit prevenci zlomených noh amputací při porodu. 8-s
Áda pěšky nechodí, ten jen kupuje naftu do svého Outlanderu a ten má vysoký podvozek a tudíž netahá břicho po zemi a může zaparkovat přímo u patníku před Lídlem a tudíž na vzduchu venku se nemusí pohybovat vůbec, protože z Outlandera do Lídlu to proběhne se zadrženým dechem. ;-)
ten sice mam ale člověk musí občas taky dejchat a nemuset s sebou vozit kyslíkový láhve.
Mimo to, co ostatní účastníci provozu-chodci,cyklisti, motorkáři?ty si maj udělat co aby nechcípli v tom rakovinovým dýmu?
Tento názor je asi tak predpotopný ako autorádio na kazety. Dnešné, moderné diesle s vysokotlakovým priamym vstrekovaním common rail sa vyrovanajú benzínom, dokonca majú v mnohých veciach na vrch ;-) minimálne v spotrebe paliva :-)
aj tak viem ze s predu to bude vyzerat ako vsetky nove WV, a zo zadu ako polo {svetla}, takze neviem co tu saskuju, ziadne zaujimave linie sa necakaju :no:
Inac, pokial by sa nasiel "rypac", ako to mozem vediet. tak si toto uloz a az ho predstavia tak si to precitaj znova!!!!!!! >:-[]
Přesně tak!! ;-)
VW je čím dál větší nuda... Když přišla nová maska na sciroccu (alespoň myslím, že poprvé byla na něm), tak se mi líbila. Golfu taky sluší. Ve skutečnosti docela sluší většině těch modelů, ale člověk, aby si pak pletl polo s golfem/novým passatem/caddym/... možná i transporterem >:D
Je to trapný. Jsem pro unifikaci designu značky, ale všeho s mírou.
Opravdu nic nového se čekat nedá :-)
skor by som to videl na zadne svetla ala novy touran (resp facelift touran) co by nemuselo byt zle. Ale ta predna maska mohla ist skor na styl passatu coupe, ktory je uz asi jediny z VW ktory si drzi svopju nezamenitelnu tvar a aj dobre vyzera.
Ty "trotly" si nech pro intelektuálně sobě rovné...
Napsal si jasně světla z Pola, tak to tu teď nazachraňuj nějakým svým podstatně jiným "alebo"....
A zapiš si hlavně to, co si tu napsal původně...
>:D
ty si dobry!!! >:D >:D
neni ti tak 10?
to co som napisal je jasne -svetla ako polo, nezmamena tie same svetla, ked napisem ze bude vyzerat z predu ako golf, nemyslim zeby tam montovali svetla priamo z golfa.
Nevadi to ta este vasi naucia, ked nie tak zivot...
>:D
Jestli máš na všechno tak "skvělý" odhad jako na zadní světla faceliftovaného Passatu a věk lidí, tak to musíš mít těžké..., ale tím, že tě vůbec napadlo, že by si někdo mohl myslet, že Passat bude mít naprosto identická světla s Polem, jsi překonal všechna má "očekávání"... 8-s:*) >:D
Napsal jsem stejně jako ty, světla jako! POLO, nikoli světla totožná/shodná s Polem. Pokud by měl mít Passat světla jako POLO, měl by mít s nimi (aspoň přibližně) společný tvar a poměr výšky k šířce, ale pokud ti k tomu "jako" stačí hlavně to, že budou svítit červeně a blikat oranžově, pak máš (svým způsobem)pravdu... ;-)
Podle mě to bude podobná změna jako s posledním Golfem. Nový vnitřek, lepší motory, jiná příď a záď. Boky střecha a čelní sklo zůstanou stejné, zkrátka to bude rozsahlý facelift.
Interiér a zrcátka z Passatu CC.2.0 TDI CR 103 a 125 KW standartně Start-Stop systém.Ještě by mělo být elektricky sklopné tažné zařízení,jestli bude Side-assist si nejsem jistý.
je vidět, že to bude opět nádherná klasika. Je dobře, že existuje výrobce, který se nedá zviklat módními výstřelky. Objemy prodejů VW to nakonec jasně dokazují.
Vždycky jsem chápal mainstream střední třídy jako klasická pracovně rodinná auta, a podle toho taky vypadají. Jako nadstavba nějaká ta image solidnosti s možnostmi individualizace, a to je přesně to co passat v této třídě umí mezi konkurencí nejlíp, proto se taky nejlíp prodává. Docela by mě zajímalo, kteréže konkurenční auto této třídy je těmi emocemi nabito?
Beru to z osobního pohledu - mám rád francouzská auta (resp. některé modely). Proto bych Alfu určitě nesrovnával s Passatem.
Neříkám, že jsou ostatní auta téhle třídy o nějakých emocích. Beru Passata (a Superb) jako kvalitu, lety prověřené auto, které prostě koupíš a neprohloupíš.
Narážka na emoce byla myšlena ve smyslu nákupu aut jiných značek téže třídy - pro mě je rozumová volba Passat, emoční třeba Citrák C5 :-)
Mluvíme-li o střední, je celkem dobré oddělit mainstream od premie, ani ne kvůli kvalitám těch aut, ale pro jejich zaměření.
U premie je tato třída stavěna jako "malý manažerský sedan" u maistreamu jako "cesťácko rodinné auto". Samo, že to neplatí absolutně, ale rozměry těch aut a motorizace tomu napovídají. S tím (rozdílným zaměřením) úzce souvisí akcent na využití obestavěného prostoru, který ve velké míře ovlivňuje finální design.
Proto passaty, mondea, insignie vypadají mnohem více utilitárně (opuchleji, krabicověji) než premiová konkurence, která místo vzadu a kufr v této třídě moc neřeší. Tím se obloukem dostáváme zpět k otázce emocí, pro mě z těch mainstreamových "užitkáčů" žádné emoce nelezou, je možno mluvit o větší či menší míře elegance, kterou ta auta vládnou.
Naopak trojka, éčko, IS nebo A4 už by emoce nabídnout měli umět, k nim v tomto řadím i 159ku, která je také stavěna se záměrem malého manaž. sedanu než rodinného auta. Jiná věc je, zda se jí zadání povedlo naplnit.
Jinými slovy, u premie ve střední bych určitou designovou "rozmáchlost" směrem k vyzařování emocí vyžadoval, u passatu a jeho konkurence je podobné zaměření kontraproduktivní, kdo z mainstreamu zkusil udělat sedan/kombi střední třídy "trochu jinak" vždycky pohořel, viz. např. 407 oproti 406.
V tomto kontextu nevidím ani nic emoce vyvolávajícího na designu současné C5, je to design přesně v rámci nevtíravé elegance vhodné pro tuto třídu.
vidím pár obrázků auta v hadráku, a to ještě docela z dálky, a tady už se řeší tržní podíly. Článek je naprosto o ničem, o motoru 1,2 tsi, coby základu, se ví už přes rok, žádné jiné resp. nové informace tu nejsou. :-!
Přesně tak, na článku ani na fotkách není bohužel "nového" vůbec nic. Pokud chce redakce opravdu poskytovat zajímavé info tohoto druhu, ať si předplatí AMuS, AutoZeitung, Autobild... a "najme" překladatele z němčiny... ;-)
Jednoducho hlúpy úlet VW. Ten motor, 1,2TSI, sa bude len trápiť. A proklamovaná zázračná spotreba na papiery zostane le spotrebou na papiery. 1,2TSI je pre Passat totálny nezmysel. Resp. je to tá istá hlúposť koncernu VW ako Seat Exeo, staré Audi A4, ktoré už nemá čo ponúknuť, keďže trh je niekde úplne inde - Octavia 2 či Golf5/6Variant sú vnútorným priestorom väčšie autá, pritom kvalita vyhotovenia na špičkovej úrovni (podľa mňa). (Podľa mňa) motorové minimum pre nový PASSAT je 1,8TSI (možno najvýkonnejšie 1,4TSI) resp. 2,0TDI.
Tvé osobní motorové minimum nemá s minimem obecným, co dělat. Jinak, než napíšeš slovo "hloupost", popřemýšlej, jestli tvé argumenty sami nespadají do této kategorie. S 1,2tsi v passatu je to přesně tak, jak píše kyklop, je to pro "cenu od", stejně jako kterákoliv základní motorizace u konkurence. Tím, že tento motor nahradí klasickou 1,6ku, která tu coby otvírák fungovala x let (a u mnohé konkurence, mondeo, insignia) funguje pořád, je jen dobře, ten motor si s passatem poradí lépe než ta 1,6. Váha lehce nad 1400kg, zrychlení 0-100 tipuju tak za 11,5s to není žádné drama. Navíc, díky turbu, tj. lepšímu průběhu krouťáku, bude jízda mnohem příjemnější než s jednašestkou. Takový yeti není o moc lehčí a 1,2tsi mu stačí, pro klidné povahy dostačující, závodníci případně vočipujou.
zavodnici ocipuju na aspon 100kw a potom bude plne forum, kde budu pisat o odpisnaych motoroch, turbach a podobne >:-[] . Konkurencia ma podobne motorizacie s "cenou od", takze ziadna tragedia sa nekona
Až na ten čip, přecijen závodník se po takovém autě dívat nebude a "závodník" si koupí TDI s co největším počtem červených písmenek. Takže pro základní model a řidiče, co nepožadují max. výkonu je to velmi, velmi dobrý základ :yes: