Novinky
aj tak viem ze s predu to bude vyzerat ako vsetky nove WV, a zo zadu ako polo {svetla}, takze neviem co tu saskuju, ziadne zaujimave linie sa necakaju :no:
Inac, pokial by sa nasiel "rypac", ako to mozem vediet. tak si toto uloz a az ho predstavia tak si to precitaj znova!!!!!!! >😒]
Inac, pokial by sa nasiel "rypac", ako to mozem vediet. tak si toto uloz a az ho predstavia tak si to precitaj znova!!!!!!! >😒]
Přesně tak!! 😉
VW je čím dál větší nuda... Když přišla nová maska na sciroccu (alespoň myslím, že poprvé byla na něm), tak se mi líbila. Golfu taky sluší. Ve skutečnosti docela sluší většině těch modelů, ale člověk, aby si pak pletl polo s golfem/novým passatem/caddym/... možná i transporterem >😁
Je to trapný. Jsem pro unifikaci designu značky, ale všeho s mírou.
Opravdu nic nového se čekat nedá 😄
VW je čím dál větší nuda... Když přišla nová maska na sciroccu (alespoň myslím, že poprvé byla na něm), tak se mi líbila. Golfu taky sluší. Ve skutečnosti docela sluší většině těch modelů, ale člověk, aby si pak pletl polo s golfem/novým passatem/caddym/... možná i transporterem >😁
Je to trapný. Jsem pro unifikaci designu značky, ale všeho s mírou.
Opravdu nic nového se čekat nedá 😄
To si ulož hlavně ty, protože s těma zadníma světlama z Pola jsi docela "mimo"... 😉
skor by som to videl na zadne svetla ala novy touran (resp facelift touran) co by nemuselo byt zle. Ale ta predna maska mohla ist skor na styl passatu coupe, ktory je uz asi jediny z VW ktory si drzi svopju nezamenitelnu tvar a aj dobre vyzera.
jo, budou z golfu/touran/sharan/touareg/...
uz si ta pisem ako prveho trotla....
nehovorim ze to bude presna kopia....ale tento styl
[odkaz]
alebo
[odkaz]
je to v podstate to same. len na pole zdola -to svietiace L-ko, a na "turanovi" zhora, a passat bude mat nieco v tom zmyslu
HOWK :-!
nehovorim ze to bude presna kopia....ale tento styl
[odkaz]
alebo
[odkaz]
je to v podstate to same. len na pole zdola -to svietiace L-ko, a na "turanovi" zhora, a passat bude mat nieco v tom zmyslu
HOWK :-!
Ty "trotly" si nech pro intelektuálně sobě rovné...
Napsal si jasně světla z Pola, tak to tu teď nazachraňuj nějakým svým podstatně jiným "alebo"....
A zapiš si hlavně to, co si tu napsal původně...
Napsal si jasně světla z Pola, tak to tu teď nazachraňuj nějakým svým podstatně jiným "alebo"....
A zapiš si hlavně to, co si tu napsal původně...
>😁
ty si dobry!!! >😁 >😁
neni ti tak 10?
to co som napisal je jasne -svetla ako polo, nezmamena tie same svetla, ked napisem ze bude vyzerat z predu ako golf, nemyslim zeby tam montovali svetla priamo z golfa.
Nevadi to ta este vasi naucia, ked nie tak zivot...
>😁
ty si dobry!!! >😁 >😁
neni ti tak 10?
to co som napisal je jasne -svetla ako polo, nezmamena tie same svetla, ked napisem ze bude vyzerat z predu ako golf, nemyslim zeby tam montovali svetla priamo z golfa.
Nevadi to ta este vasi naucia, ked nie tak zivot...
>😁
Jestli máš na všechno tak "skvělý" odhad jako na zadní světla faceliftovaného Passatu a věk lidí, tak to musíš mít těžké..., ale tím, že tě vůbec napadlo, že by si někdo mohl myslet, že Passat bude mít naprosto identická světla s Polem, jsi překonal všechna má "očekávání"...
8-s :😉 >😁
Napsal jsem stejně jako ty, světla jako! POLO, nikoli světla totožná/shodná s Polem. Pokud by měl mít Passat světla jako POLO, měl by mít s nimi (aspoň přibližně) společný tvar a poměr výšky k šířce, ale pokud ti k tomu "jako" stačí hlavně to, že budou svítit červeně a blikat oranžově, pak máš (svým způsobem)pravdu... 😉
8-s :😉 >😁
Napsal jsem stejně jako ty, světla jako! POLO, nikoli světla totožná/shodná s Polem. Pokud by měl mít Passat světla jako POLO, měl by mít s nimi (aspoň přibližně) společný tvar a poměr výšky k šířce, ale pokud ti k tomu "jako" stačí hlavně to, že budou svítit červeně a blikat oranžově, pak máš (svým způsobem)pravdu... 😉
Chlape, nepiš tu ty útočný příspěvky, jinak zase někdo přiletí a udělá z tebe socku v teplákách 😄
Jak útočné, naopak obranné! 😉
...a ten už nepřiletí, mrkni se na konec diskuse pod SPY novou A6, jak dopadl, náš komik... >😒]
...a ten už nepřiletí, mrkni se na konec diskuse pod SPY novou A6, jak dopadl, náš komik... >😒]
Po zhlednutí snímků je už zcela jasné, že konkurence až s Passatem vyjedou, bude zlevňovat o dalších 20 %. >😁
Podle mě to bude podobná změna jako s posledním Golfem. Nový vnitřek, lepší motory, jiná příď a záď. Boky střecha a čelní sklo zůstanou stejné, zkrátka to bude rozsahlý facelift.
je vidět, že to bude opět nádherná klasika. Je dobře, že existuje výrobce, který se nedá zviklat módními výstřelky. Objemy prodejů VW to nakonec jasně dokazují.
Bude to zase poměrně kvalitní auto (facelift), ale je to prostě bez emocí. Tohle auto bych proto nekoupil ani manželce 😒
Šak o tom to je. Existuje skupina lidí, kterou přesně tohle zajímá. Stačí se podivat na prodejní čísla.
Vždycky jsem chápal mainstream střední třídy jako klasická pracovně rodinná auta, a podle toho taky vypadají. Jako nadstavba nějaká ta image solidnosti s možnostmi individualizace, a to je přesně to co passat v této třídě umí mezi konkurencí nejlíp, proto se taky nejlíp prodává. Docela by mě zajímalo, kteréže konkurenční auto této třídy je těmi emocemi nabito?
Tak dlouho už tu chodíš a ještě to nevíš? Přece WRX STi, EVO X, a Fšechny AlFy... >😒]
Doufal bych, že Brabčák není tento jednoduchý typ, i když ta jeho věta tomu docela napovídá. Alfu samo čekám, na zbytek jsem zvědav. 😉
Beru to z osobního pohledu - mám rád francouzská auta (resp. některé modely). Proto bych Alfu určitě nesrovnával s Passatem.
Neříkám, že jsou ostatní auta téhle třídy o nějakých emocích. Beru Passata (a Superb) jako kvalitu, lety prověřené auto, které prostě koupíš a neprohloupíš.
Narážka na emoce byla myšlena ve smyslu nákupu aut jiných značek téže třídy - pro mě je rozumová volba Passat, emoční třeba Citrák C5 😄
Neříkám, že jsou ostatní auta téhle třídy o nějakých emocích. Beru Passata (a Superb) jako kvalitu, lety prověřené auto, které prostě koupíš a neprohloupíš.
Narážka na emoce byla myšlena ve smyslu nákupu aut jiných značek téže třídy - pro mě je rozumová volba Passat, emoční třeba Citrák C5 😄
Emoční C5? V jakém "směru" emoční, snad ne "sportovně"?
Mluvíme-li o střední, je celkem dobré oddělit mainstream od premie, ani ne kvůli kvalitám těch aut, ale pro jejich zaměření.
U premie je tato třída stavěna jako "malý manažerský sedan" u maistreamu jako "cesťácko rodinné auto". Samo, že to neplatí absolutně, ale rozměry těch aut a motorizace tomu napovídají. S tím (rozdílným zaměřením) úzce souvisí akcent na využití obestavěného prostoru, který ve velké míře ovlivňuje finální design.
Proto passaty, mondea, insignie vypadají mnohem více utilitárně (opuchleji, krabicověji) než premiová konkurence, která místo vzadu a kufr v této třídě moc neřeší. Tím se obloukem dostáváme zpět k otázce emocí, pro mě z těch mainstreamových "užitkáčů" žádné emoce nelezou, je možno mluvit o větší či menší míře elegance, kterou ta auta vládnou.
Naopak trojka, éčko, IS nebo A4 už by emoce nabídnout měli umět, k nim v tomto řadím i 159ku, která je také stavěna se záměrem malého manaž. sedanu než rodinného auta. Jiná věc je, zda se jí zadání povedlo naplnit.
Jinými slovy, u premie ve střední bych určitou designovou "rozmáchlost" směrem k vyzařování emocí vyžadoval, u passatu a jeho konkurence je podobné zaměření kontraproduktivní, kdo z mainstreamu zkusil udělat sedan/kombi střední třídy "trochu jinak" vždycky pohořel, viz. např. 407 oproti 406.
V tomto kontextu nevidím ani nic emoce vyvolávajícího na designu současné C5, je to design přesně v rámci nevtíravé elegance vhodné pro tuto třídu.
U premie je tato třída stavěna jako "malý manažerský sedan" u maistreamu jako "cesťácko rodinné auto". Samo, že to neplatí absolutně, ale rozměry těch aut a motorizace tomu napovídají. S tím (rozdílným zaměřením) úzce souvisí akcent na využití obestavěného prostoru, který ve velké míře ovlivňuje finální design.
Proto passaty, mondea, insignie vypadají mnohem více utilitárně (opuchleji, krabicověji) než premiová konkurence, která místo vzadu a kufr v této třídě moc neřeší. Tím se obloukem dostáváme zpět k otázce emocí, pro mě z těch mainstreamových "užitkáčů" žádné emoce nelezou, je možno mluvit o větší či menší míře elegance, kterou ta auta vládnou.
Naopak trojka, éčko, IS nebo A4 už by emoce nabídnout měli umět, k nim v tomto řadím i 159ku, která je také stavěna se záměrem malého manaž. sedanu než rodinného auta. Jiná věc je, zda se jí zadání povedlo naplnit.
Jinými slovy, u premie ve střední bych určitou designovou "rozmáchlost" směrem k vyzařování emocí vyžadoval, u passatu a jeho konkurence je podobné zaměření kontraproduktivní, kdo z mainstreamu zkusil udělat sedan/kombi střední třídy "trochu jinak" vždycky pohořel, viz. např. 407 oproti 406.
V tomto kontextu nevidím ani nic emoce vyvolávajícího na designu současné C5, je to design přesně v rámci nevtíravé elegance vhodné pro tuto třídu.
vidím pár obrázků auta v hadráku, a to ještě docela z dálky, a tady už se řeší tržní podíly. Článek je naprosto o ničem, o motoru 1,2 tsi, coby základu, se ví už přes rok, žádné jiné resp. nové informace tu nejsou. :-!
Přesně tak, na článku ani na fotkách není bohužel "nového" vůbec nic. Pokud chce redakce opravdu poskytovat zajímavé info tohoto druhu, ať si předplatí AMuS, AutoZeitung, Autobild... a "najme" překladatele z němčiny... 😉
Jednoducho hlúpy úlet VW. Ten motor, 1,2TSI, sa bude len trápiť. A proklamovaná zázračná spotreba na papiery zostane le spotrebou na papiery. 1,2TSI je pre Passat totálny nezmysel. Resp. je to tá istá hlúposť koncernu VW ako Seat Exeo, staré Audi A4, ktoré už nemá čo ponúknuť, keďže trh je niekde úplne inde - Octavia 2 či Golf5/6Variant sú vnútorným priestorom väčšie autá, pritom kvalita vyhotovenia na špičkovej úrovni (podľa mňa). (Podľa mňa) motorové minimum pre nový PASSAT je 1,8TSI (možno najvýkonnejšie 1,4TSI) resp. 2,0TDI.
Tvé osobní motorové minimum nemá s minimem obecným, co dělat. Jinak, než napíšeš slovo "hloupost", popřemýšlej, jestli tvé argumenty sami nespadají do této kategorie. S 1,2tsi v passatu je to přesně tak, jak píše kyklop, je to pro "cenu od", stejně jako kterákoliv základní motorizace u konkurence. Tím, že tento motor nahradí klasickou 1,6ku, která tu coby otvírák fungovala x let (a u mnohé konkurence, mondeo, insignia) funguje pořád, je jen dobře, ten motor si s passatem poradí lépe než ta 1,6. Váha lehce nad 1400kg, zrychlení 0-100 tipuju tak za 11,5s to není žádné drama. Navíc, díky turbu, tj. lepšímu průběhu krouťáku, bude jízda mnohem příjemnější než s jednašestkou. Takový yeti není o moc lehčí a 1,2tsi mu stačí, pro klidné povahy dostačující, závodníci případně vočipujou.
zavodnici ocipuju na aspon 100kw a potom bude plne forum, kde budu pisat o odpisnaych motoroch, turbach a podobne >😒] . Konkurencia ma podobne motorizacie s "cenou od", takze ziadna tragedia sa nekona
Až na ten čip, přecijen závodník se po takovém autě dívat nebude a "závodník" si koupí TDI s co největším počtem červených písmenek. Takže pro základní model a řidiče, co nepožadují max. výkonu je to velmi, velmi dobrý základ :yes:
>😒]
Navic za volantem techto kreatur s kosoctvercem a designem pramice obvykle sedi kloboukoidni kreatury, kteri by mohli mit znacku kosoctverce klidne namalovanou rovnou na cele. Protoze inteligentni clovek si kreaturu nekoupi!
A mozna by se uz jen dalo dodat, ze smrdici a vybehane diesely rebdlik jsou na hranici sve zivotnosti prave tehdy, kdyz diesely renomovanych znacek zacinaji byt prave tak na konci zabehu.
Takze: Novy Passat bude samozrejme opet skvelym vozem, ktery se bude prodavat vynikajicim zpusobem, bude krasny, spolehlivy a vychytany do detailu. A narozdil od chude konkurence bude jiste nabizen i ve verzi 4motion se zvysenym podvozkem a jako typ Variant bude mit po sklopeni zadni sedadel rovnou loznou plochu. A pochopitelne zdaleka nejvice se ho proda s motory TDI.
A verim, ze nez se docka sveho faceliftu, bude mit jeho TDI opet vstrikovaci tlaky a kopmpresni pomery alespon na stejne urovni jako 1.9 TDI PD 96kW a bude mit proto opet brutalni zatah (a neprekonatelne nizkou skutecnou spotrebu) a nebude se proto chovat na silnici jak unyla, ale pritloustla panna s motorem CR misto zadnice.
Takze: nema vyznam pisat vecne poznamky ohladne vydrze, spolahlivosti ci designu Renaultu a VW nakolko Vam to iste uz nepomoze.
*V pripade potreby pouzite Slovensko-Cesky slovnik.
PS: Zrovna dneska předemnou Octavia TDI Tour, takže rozhodně ne staré auto, na Kolišti v Brně kouřila při rozjezdu z křižovatky tak, že na chvíli nad Brnem přestalo svítit slunce. Asi tam byl motor z toho tvém rebdlíku, či kdo je to ten tvůj životní nepřítel 😉
Kolik jsi v zivote najezdil km, chlapce? Ja neco pres 1,8 milionu km. A vim sve :-!
To je jako říci, že jsem vypil 100 000 láhví piva, proto jsem dobrý sládek 😉
PS: A už vůbec nechápu, co to, že jsi třeba najezdil 1,8 M km má společného s mým příspěvkem. Já o voze a ty o koze. Nejsi náhodou nějaký politik? >😁
Takze: par desitek tisic km za volantem nejakeho francouzskeho krapu z nikoho ridice neudela. I kdyz chapu, ze prechod ze stareho favorita do nejakeho rebdlika Megere se muze zdat krokem k necemu lepsimu. Take jsem pred 20 lety mel takovy falesny pocit s R19, coz bylo jednoznacne nejhorsi auto meho zivota. Ve skutecnosti je to s kosoctvercem ale vzdy jen krok vzad. Od jednoducheho a relativne spolehliveho k nekvalitnimu krapu s mekkym perovanim. Nicmene pocity mladocha chapu. Pozdeji vsak, pokud tech 40 - 50 tisic km rocne, za kazdeho pocasi a hodne v zahranici najedes rok za rokem, pochopis, ze svet aut pro dospele muze ma zcela jine znacky, nez kosoctverec, ktery sveho ridice pasuje do role blba. :-!
Ale Áda je spíše takovým tím typickým příkladem člověka, který za volantem nadává na řidiče aut dle značky, jelikož si vytvořil svého celoživotního nepřítele. Pro někoho to je třeba bouřka, nějaký politik, celebrita, pro Ádu výrobce automobilů a všichni, co si jej koupí 😉
krasny - vec vkusu
spolahlivy - to ukaze az cas, majitelia prvych 2.0 tdi pd v aktualnej generacii by vedeli vypravat
prepracovany do detailu - tradicne ano
Ada, zatial som nevidel jedno tdi, ktore by po 60-90k km nedymilo pri kazdom razantnejsiom stlaceni plynoveho pedalu ako stare ikarusy a avie.
PS: Mimochodem, musím ti popsat do SZ včerejší cestu... 8-s >😒]
Mimo to, co ostatní účastníci provozu-chodci,cyklisti, motorkáři?ty si maj udělat co aby nechcípli v tom rakovinovým dýmu?