Když si vzpomenu na interiery koncernu VW okolo roku 2001 byl to děs. I Audi které má dnes asi nejlepší interiéry dělalo stejně příšerné interiéry jak zbytek koncernu. To tohle je proti tomu paráda. Kvalitu materiálů nemůžu posoudit, ale když vemu třeba současné mondeo před faceliftem, tak to byly plasty jak z másla a člověk aby se jich bál dotknout, aby je nepoškrábal. Takže ani u renomovaných značek to není s kvalitou vždy růžové.
Jasně, je to primárně pracovní nástroj pro hrubé zacházení. Pokud bude cena odpovídající, je to ok.
P.S. Málokdo, kdo má přidělený služební vůz, je s ním zcela spokojen. Pracovní, služební vůz - je tu pro firmu, když se jde kupovat auto pro rodinu, sledujícm se poněkud jiná kriteria.
nesouhlasim...Passat B5 či Golf IV měli na svoji dobu perfektní interiéry...stačí se podívat na tehdejší soudobou konkurenci od opelu, fordu nebo francouzů...tak v mainstreamu vyloženě vynikali...spíš bych řekl že ten rozdíl se stírá až teď...obzvlášť v chudších výbavách má konkurence dle mého o něco "bohatší" interiér...koncernový interiér v holobitu je dost často velmi ponurý...i když dobře zpracovaný...seděl jsem v octávce prima 1.6TDi...a docela mě nemile překvapilo co člověk za svých 430 tisíc dostane za "parádu"
Akoze neviem co si mysliet, ale asi tu vladne dost velke amaterstvo a neznalost. Prepacte ale bez debaty nebudem porovnavat Golf 4 s Astrou G. Interier golfu je po kazdej tranke uplne inde ako astra, kvalita, dizajn a spracovanie opel radovo prekonava.
Bez debaty interiery VW okolo roku 2000 a skor nemaju absolutne konkurenciu vo svojich triedach, golf, passat, polo - vsetko referencia a dokonalost voci tomu co ponukala konkurencia.
Nema vyznam o tomto diskuitovat.
a nejen to...Golf IV se nedá porovnat s Astrou v jakémkoli směru...a to že nejsem VW příznivec spíš naopak...ale objektivita mi neschází...Golf IV byl ve své době reference ke které se nikdo tehdá nedokázal přiblížit(snad kromě fordu focus I)...to kolik si za něj VW účtoval je věc jiná...
to o si napisal v druhej vete nemas cim podlozit ani obhajit. Netvrdim, ze golf nie je referenciou, ale v danej dobe nikto nikde nenapisal, ze sa s astra s nim neda porovnat v akomkolvek smere, tak ako to tvrdis ty ;-)
nejdem zrovnavat celu produkciu, zrovnavam iba astru g a golfa IV, treba pozriet dobove testy, tam to bude cierne na bielom. Nikde sa nedocitame, ze by bol golf radovo lepsim autom. Mimochodom dobove testy, vratane bodoveho hodnotenia su aj tomto servery.
PS: mimochodom, v testoch na auto.cz najdes hodnotenie interieru astry aj golfa ocenene 10bodmi z 10-tich moznych
Tak ti poviem, nebol som fanusik VW koncernu ale po tom ako som mal moznost dokladne sa zoznamit s VW ale aj skodou som zmenil nazor. Ked som videl golf 4 v 98 bol som sokovany, krasne kvalitne vypinace, spravene s citom, jemne tvary, ziadny hrube hrcky ako opel. Krasne calunenie dveri, krasne vypinace potiahnute teflonom cio co to je. Nadherne chromovane kovove klucky, Podsvietenie pristrojov, sa pozri na radia napr. gamma a na radiou v oply G. To v oply vyzera ako z nejakeho otraktora, hnusne velke tlacidla, nevskusne.
Vsak dole caluenie dveri, na golfe uvidis krasne plech zaizolovany gumou ktory perfektne izoluje vnutro dveri, sa pozri na opel - odporny igelit. Spracovanie golfa 4 nema absolutne konkurenciu vo svojej triede. Kto napise ze ople ma pekny intrerier bud nema vkus, nevidel golf 4 alebo je absolutne neznaly a nama zmysel pre perfekcionizmus.
Bez tento prispevok trocha s nadhladom, ale je to ozaj tak.
opel : radio a tlacidla ako z 80 rokov ako aj cely dizajn:
"Kto napise ze ople ma pekny intrerier bud nema vkus, nevidel golf 4 alebo je absolutne neznaly a nama zmysel pre perfekcionizmus." - tato veta je blabol, dizajn je vec subjektivna, paci, nepaci, ak sa tebe nepaci nemam s tym problem. Mimochodom ked sa bavim,e cisto o dizajne, tak na fotkach, ktore si hodil je jeden za 8, druhy za 10 bez 2. Ani jeden z tych interierov mna dizajnom neoslovuje
podla všetkeho sa jedna o silny facelift stavajucej generacie ...nakolko interier je až na par detailou rovnaky ,či razvor osi kolies zhodnych 3060mm...tak by bolo na mieste to spomenut aj v članku ...zmena vzhladu jednoznačne pomohla,palubka sa mne osobne pači ,aj ked vieme aka kvalita to bude...za tie peniaze za ktore to bude ponukane si to však zasluži trošku lepšie spracovanie ked sučasna generacia stoji dost
já se ssangyongem jezdil a jen na neuznaných reklamacích a na náhradních autech to za dva roky vyšlo cca na 100 000,-Kč. pokud bych musel platit i záruční opravy jsem na 350 000,- Kč
a servisní prohlídku pod 10 000,-nedáš
ono i zadarmo muže být drahé
pokud se nezlepší prodejní síť a hlavně servis ssangyong nedoporučuju. zastoupení pro čechy a i pro evropu měla na starosti banda idiotů (stav před třemi roky) a na náhradní díl se čekalo 20 dní. ochota vyjít zákatníkům vstříc naprosto nulová.
ssangyong není z těchto důvodů použitelný ani jako pracovní nástroj a musel se z evropy (minimálně z německa a z čech stáhnout).