Diskuse

Stárnoucí Peugeot 508 se konečně dočká nástupce. Uvidíme ho už v Ženevě!

12.2.2018

Nová generace Peugeotu střední třídy bude dostupná jako sedan a kombi. První karosářskou verzi uvidíme už v Ženevě, na kombík si počkáme do Paříže.

 

  • 40 Reagovat !

    foto M1chal

    M1chal 12.02.  11:14

    508

    Zadek je povedenej ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.02.  11:17

      « Re: 508

      Rozhodne. Akurát z môjho pohľadu je škoda, že ten splývavý zadok nevyužili na karosériu liftback, piate dvere by zvýšili praktickosť a využiteľnosť autá.
      • 00 Reagovat !

        foto comper

        comper 12.02.  11:29

        « Re: Re: 508

        Vzhladom na orientaciu na cinu a potencialne us potrebuju sedan, tam by liftback velmi nepochodil.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 12.02.  18:58

        « Re: Re: 508

        Liftback má přece sesterský Opel Insignia, takž je logické, že velký Peugeot se bude držet klasické čtyřdveřové karoserie. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto comper

    comper 12.02.  11:15

    508

    Francuzske sedany sa mi vzdy pacili, dufam ze to Peugeot opat nezabije diskriminaciou benzinu. A ak sa chcu skutocne vratit na US trh patrilo by sa pridat aspon nejaky ten dvojliter.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.02.  11:23

      « 508

      No podľa článku to vyzerá, že nie. Zjavne ak nedali objemnejší motor do športovo ladeného hotheču, tak pre rodinný sedan to spravia o to menej. Tiež ak spravia 1,6ku vo výkonoch 132 a 165 kW, silne pochybujem, že bude miesto pre ešte výkonnejší/objemnejší motor.
      Škoda, že sa nepoučili od Renaultu, že 1,6ku ako vrchol v strednej triede (rozmerovo sa blížiacej vyššej strednej) zákazníci neakceptujú. To bude konkurenčná nevýhoda oproti Mondeu/Passatu/Superbu/Insignii, ktoré všetky dvojliter majú (a viacerí v rozličných výkonových verziách).
      Na druhej strane pre rodinné potreby postačí aj tá 1,6ka, s výkonom 180 koní by mi úplne postačovala.
      • 00 Reagovat !

        foto comper

        comper 12.02.  11:31

        « Re: 508

        Jasne, tych 225 koni nebude malo, ale predsa len vlajkova lod, a este pre americanov a ich there is no replacement for displacement, bude 1,6ka ako z vysmievanej hondy civic podla mna trochu malo.
      • 10 Reagovat !

        foto Shr3k

        Shr3k 12.02.  11:52

        « Re: 508

        Když žádný nemají, tak prostě nemají, co by tam dali. PSA se nemůže opřít o vývoj partnera, který vyrábí auta pro celý svět (jako Renault - Nissan) a na vývoj nových motorů asi nemají peníze - jsou rádi, že nějak zpytlíkovali před lety s BMW tu 1.6, která je zachraňuje. Však Opel pod taktovkou PSA taky odstavuje 2.0 SIDI Turbo z Insignie (i GSI) a dá tam místo něj 1.6 SIDI Turbo.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 12.02.  14:08

          « Re: Re: 508

          hm, čakal by som teda ako náhradu za dvojliter nejaký benzínový hybrid. V takejto kombinácii by to mohlo zafungovať.
      • 00 Reagovat !

        foto XTad

        XTad 12.02.  12:54

        « Re: 508

        Tak prostor by byl, coz o to...
      • 11 Reagovat !

        foto Mino-1

        Mino 1 12.02.  15:56

        « Re: 508

        1.6 ako top motor je v tejto kategorii smutna vec. Ako doslova tragediu by som vsak videl zakladnu trojvalcovu 1.2-ku. To si uz asi robia srandu...
        • 20 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 12.02.  17:11

          « Re: Re: 508

          čo už potom také Mondeo s 1,0 R3 čo? >:D
          • 11 Reagovat !

            foto Mino-1

            Mino 1 12.02.  17:20

            « Re: Re: Re: 508

            Tak to je potom este vacsia traga. V tejto kategorii by som ako zaklad bral nejaku turbenu 1.4-ku. Top motor by mal byt dvojliter. Kurna vsak pred nie tak davnou dobou sa tu ako top motory este nosili sestvalce.
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 12.02.  20:12

              « Re: Re: Re: Re: 508

              To je sice pravda ale rozne priciny sposobili to ze zrejme je dopyt v urcitych castiach europy aj po takychto verziach.
  • 44 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 12.02.  11:22

    Krasavec, po letech se Peugeot pochlapil

    Tak čím to Peugeot zabije. Tipuju icocpit. Ale třeba tam dají namísto volantu řídítka.
    • 21 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.02.  11:25

      « Re: Krasavec, po letech se Peugeot pochlapil

      A čo tak joystick? >:D
      Uvidíme, čo originálne (= ergonomicky nap.d) Peugeot prinesie v interiéri, každopádne zvonku to zatiaľ vyzerá viac, ako sľubne. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 12.02.  11:32

    2.0

    Dvoulitr žádný?
    • 20 Reagovat !

      foto Shr3k

      Shr3k 12.02.  11:41

      « Re: 2.0

      PSA nemá žádný dvoulitr už mnoho let, teda mimo dieselu... EW10/EW12 skončily s nástupem Euro 5 a byly nahrazeny nepovedeným BMW/PSA EP6. Je to jejich taktika, jak papírově plnit nízké emise flotily.
      • 00 Reagovat !

        foto hittman

        hittman 12.02.  11:42

        « Re: Re: 2.0

        A tedy 2.0 HDI nebude?
        • 00 Reagovat !

          foto Shr3k

          Shr3k 12.02.  11:44

          « Re: Re: Re: 2.0

          Počítám, že ho tam také dají, po upgrade na EURO 6d...
      • 00 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 12.02.  11:46

        « Re: Re: 2.0

        Zna nekdo metodiku, podle niz se ty emise na automobilku pocitaji?
        • 00 Reagovat !

          foto Shr3k

          Shr3k 12.02.  11:56

          « Re: Re: Re: 2.0

          Jednoduše, normované spotřeby jednotlivých homologačních variant různých modelů krát počet prodaných kusů.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.02.  11:59

          « Re: Re: Re: 2.0

          Zhruba... spočítají se prodeje / registrace, z toho se udělá průměr normovaných emisí, zjistí se rozdíl proti limitu, ten se vynásobí počtem aut a z toho se platí pokuta, tj. za každé auto a gram.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 12.02.  23:20

          « Re: Re: Re: 2.0

          Základ byl napsán a je skutečně velmi jednoduchý. Je to průměr emisí CO2 (jak jsou v TP/ registru) z aut nově registrovaných v daném roce.

          Není to však tak, že všichni mají stejný limit/ cíl. Těžší auta můžou mít vyšší spotřebu než lehčí auta (zvažovány byly pochopitelně i jiné metriky). Norma předepisuje vztah mezi hmotností a emisemi CO2. Celá flotila má splnit daný cíl. Konkrétní cíle pro automobilky se pak určují podle průměrné hmotnosti jejich flotily. Když máš tedy výrobce, který dělá víceméně malá (lehká) auta, jako Fiat, tak má limit nižší. Zatímco např. D3 má limity vyšší, protože dělají velká, těžká auta. Jsou tu pak úlevy pro malé automobilky.

          Pak jsou tu super kredity. Auta s opravdu nízkými emisemi (mělo by to být < 50 g/km) jsou v podstatě započítána vícekrát. Jde tedy o vážený průměr, kdy mají vyšší váhu než běžná auta. Je tam nějaký strop a je to pouze přechodné. Dnes super kredity už neplatí (skončily v roce 2016), budou platit zase od 2020 pro další cíl. Pokud vím, zdaleka nejvíc na nich získalo Mitsubishi, díky Outlanderu PHEV. U většiny automobilek to bylo téměř zanedbatelné (< 1 g/km; vedle Mitsu asi jen Volvo a Nissan vůbec překročily tuhle hranici, bráno v roce 2015).

          A nakonec můžou udělit kredit myslím až 7 g/km za inovace snižující emise CO2, aby podpořili kroky, které nutně nemusí být adekvátně reflektovány v homologačním měření.
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 12.02.  11:58

        « Re: Re: 2.0

        S WLTP jim asi tahle sranda taky trošku skončí... Přeci jen, ty vyhnané maloobjemovky v realitě nejsou taková sláva.
  • 11 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 12.02.  12:16

    Šedá myš střední třídy

    V aktuální generaci je docela pohledný, ve vyšší výbavě vlastně i docela atraktivní a "reprezentativní", ale to auto ničím nevyniká ... a nebo ano ? Málokde se o něm píše a když už, tak v porovnání z konkurencí ztrácí v ledasčem, hlavně v jízdních vlastnostech, ale je to tak špatné auto ? Ojetiny jsou za hodně zajímavé ceny a jelikož aktuálně řeším už po velké porci km větší investici do auta, tak přemýšlím o výměně, kdy mne právě 508 v širším záběru zaujala.

    Další generace se mi z fotek líbí, ale jak to vypadalo nadějně s novou 308 a realita zasadila krutou ránu v podobě icockpitu, či nevyváženosti, hlavně na menších kolech v karoserii kombi, tak i nabídka motorů je pro mne docela nezajímavá.
    • 00 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 12.02.  12:21

      « Re: Šedá myš střední třídy

      a co Insignie?
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 12.02.  12:31

        « Re: Re: Šedá myš střední třídy

        Tu jsem samozřejmě prohlížel jako přednostně. Nechci tady dávat offtopic, ale řeším, jestli vrazit větší částku do Mondea a ještě jezdit, protože to auto ještě po opravě něco najede a pak až vyměnit, nebo ho prodat se ztrátou a koupit něco takového, možná i o třídu menší, bohužel však s omezeným rozpočtem, protože mám aktuálně jiné výdaje, které jsou důležitější, než auto >:D
        • 21 Reagovat !

          foto milic

          milic 12.02.  12:46

          « Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

          Co jiného může být pro petrolheada důležitějšího než výdaje za auto? >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 12.02.  12:50

            « Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

            Střecha nad hlavou >:D To je docela drahá sranda >:D
          • 00 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 12.02.  22:49

            « Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

            Myslíš dieselheada
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 13.02.  08:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

              >:D
    • 10 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 12.02.  12:54

      « Re: Šedá myš střední třídy

      mal som ho v GT a nemôžem si sťažovať. Auto slúžilo ako malo,spotreba fajn a nakoniec aj ten automat je OK.
      na 19 kolesách vcelku pohodlné auto.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 12.02.  13:02

        « Re: Re: Šedá myš střední třídy

        Mě zajíma spíše 103 či 120kw verze HDi, kolik si na něm najel, co takové ty francouzské mouchy ? Elektrika ? Pazvuky všude možně, či řízení ? Je přesné ? Nebo plavné ? Jezdil jsem 406 a 407, přičemž 406 ve své době ano, 407 bych ale nechtěl.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 12.02.  14:11

          « Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

          Sused má kombi tuším 120 kW HDi zatiaľ dva či tri roky a veľmi si pochvaľuje aj napriek jeho rozmerom cca 2 m a cca 120 kg >:D Ak ho v dohľadnej dobe stretnem, môžem sa ti popýtať či sa vyskytli nejaké problémy, ale doteraz nikdy nič nespomenul.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 12.02.  14:16

            « Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

            To je skoro nové auto, ale díky :-) Upřímě, když už zase francouze, tak se mi nějak začal za podobné peníze líbit Megane GT, buď DCI, nebo GT220 >:D
            • 00 Reagovat !

              foto maXX-CZ

              maXX_CZ 12.02.  16:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

              Jenze porovnavat 508 a GT220 to je docela mimo.
              Ted jsem jednu 508 oblizel v bazaru. 2.0 HDI 120kW a me se to opravud moc libi. I cena byla dost prizniva. Takove pohodlne rodinne auto.
              Oproti tomu GT220 je tvrdsi, hlasitejsi(hlucnejsi), o hodne sportovnejsi, pooodstatne uzranejsi. Auta maji spolecne asi tak to, ze jsou z Francie a jsou obe kombi :-)
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 12.02.  19:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

                no čuduj sa svete tiež som mal v širšom výbere GT220 ,P508 a mnoho iných a odlišných áut. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto maXX-CZ

                  maXX_CZ 12.02.  21:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

                  ja sice mnoho ne, ale tyhle dve zrovna taky :-)
                  508 diskvalifikovala absence slusneho benzinu, ale pekne auto to podle me je :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 13.02.  08:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

                Není to mimo, je tam ten rozpor - omezený rozpočet a vzít za ty peníze střední třídu, starší, slabší, nebo naopak co nejnovější a nejsilnější auto o třídu níže. Je to benzín, to mne na tom trochu díky spotřebě odrazuje, trochu víc, koukal jsem i na GT DCi 120kw. Obecně mám hodně alternativ a sám nevím, co zvolit. Jako logickou výměnou bych volil další a novější Mondeo s nižším nájezdem, ale zase koupit stejné auto, protože na další generaci zrovna nejsou prostředky >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto maXX-CZ

                  maXX_CZ 13.02.  13:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

                  Mondeo ve fullce jsem jel i ridil nedavno. 180ps powershift 4x4. Auto relativne velke, interier naprosto podprumerny (auto s cenikovkou dost pres milion!), relativne srovnatelny s mym GT220. Jizdne naprosto nezajimave, takovy dalnicni expres, jedine (pro me tedy ne) zajimave kriterium pro nekoho muze byt spotreba, ktera pri dalnicnim presunu vcetne nemecka vysla na nejakych 7,4. To bych mel tak za 11 :-)
                  Tohle auto NEDOKAZE vykouzlit usmev od ucha k uchu, nikde a nikdy, je to mastodont. 508 bude detto.
                  U GT220 mi na to staci delsi rovinka pri vyjezdu z kruhace. Samozrejme nevyhod (opet, jak pro koho) ma spoustu, vetsinu tech zasadnich jsem uz zminoval.
                  JENZE... a to je hlavni. Za jake penize? :-)

                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 13.02.  14:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

                    Mluvíš o Mondeu MK V, což je pro mne ideální náhrada za MKIV, které mám, jel jsem v manuálu bez 4x4 a auto super svezení, tiché, komfortní, cestování na úrovni, interiér se mi také líbí, kvalitnější obložení dveří, než u Superbu, měkčené plasty.... a rámeček kolem navigace mi žíly netrhá >:D . V mainstreamu pro mne volba č. 1. Jediné auto z mainstreamu, které mne v interiéru přišlo ještě o kousek zajímavější, je Talisman v Initiale verzi. Já bych bral klidně i 110Kw verzi, také jsem jel a naprosto dostatečné auto ve všech situacích i když silnější = lepší >:D Mondeo nemá být sportovní kombik, ale právě ten expres >:D Ono takové je i to předchozí i když si mylně všichni myslí, že je to supersport, ale rozhodně je to jisté auto v zatáčkách, to zas ano, ale já necítil rozdíl ani s MK V. Mínus vidím v tom, že MK IV je přeci jen trochu prostornější v interiéru, včetně kufru.

                    Mimo GT220 ještě koukám na GT DCi 165, nebo Fofo se stejným motorem, ideálněšjí by byl Fofo ST TDCi, ale ten je už zas jinde cenou.

                    Peníze jsou ten největší problém, jak jsem psal, jsem teď bez nich >:D Takže 200-250 strop.
                    • 00 Reagovat !

                      foto maXX-CZ

                      maXX_CZ 13.02.  15:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

                      No, tak to je sakra malo snad na cokoliv z toho co pises, ne? Mozna tak ten megane DCi. Ale osobne bych si v nafte radsi koupil to mondeo (nebo tak neco) nez ty mensi GT/ST modely. Duvod je prosty. Nevyuzijes ten podvozek, ktery bude zbytecne "sportovni" na bezne jezdeni a kdyz dojde "na krev", tak to bude k nicemu, protoze tam kone nejsou a je to tezky na predek jak krava.
                      Mondeo V bylo proklamovano jako super tiche a to se bohuzel absolutne nekonalo, stredova konzola je humus, infotaiment je dejme tomu "ok", nic vic. Zvenku se mi libi velmi (hlavne predek), ale to je tak vse. Sedacky... opet "ok" nic vic. Masaz zajimava.
                      Na nemecke dalnici nas zpraskala ORS takovym zpusobem, ze jsem se skoro az stydel ;-)
                      A v zatackach? Vzdyt to ma snad 1700 Kg. Proste na pohodlne (usporne) cestovani asi dobry, vic bych za tim moc nehledal :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 13.02.  15:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

                        Za tyhle peníze se dá sehnat Megane i Fokus - 2013, kolem 100 tisc km s těmito motorizacemi. Co jsem koukal na parametry, tak Dci od Meganu i přes vysoký výkon má docela špatné parametry, takže spíš Fokus. Bohužel, jak jsem psal výše, měl jsem jinou investici a nejsem v tak vysoké příjmové skupině, abych si mohl dovolit dát více >:D Asi vyměním spojku za tu brutální cenu, co to stojí a chvíli pošetřím.

                        Bývalé Mondeo má 1600 kg a všichni ho chválí v zatáčkách, ty to porovnáváš s HH, nebo s kombi, ale sportovním, musíš to auto porovnávat se střední třídou a třeba já mám oproti MK V projetého jen Passata B8 a to jen s DCC a ten jak tlumí na komfort, tak to Mondeo dává se standardem. V minulých generací se na podvozek Mondea nechytal ani Passat, Superb bych zařadil mezi to skoro nejhorší (úzký a dlouhý - mám největší srovnání, protože ho mám jako služební), popřípadě francouzi, kteří nebyli tak jistí v zatáčkách, snad s výjímkou Laguny 4GC, kterou jsem nikdy nejel, takže neumím soudit.
                        • 00 Reagovat !

                          foto maXX-CZ

                          maXX_CZ 13.02.  16:37

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

                          Ja vybiral ve finale defacto mezi temtito dvema, akorat ze vyhradne benzin, pac nafta patri vime kam >:D
                          Focus je fajn, ale za cenu predvadeciho Meganu se dal sehnat tak tri roky stary dovoz z Nemecka bez zaruky, nebylo o cem (a zatim teda opravdu nelituji) :-!
        • 10 Reagovat !

          foto argejev

          argejev 12.02.  15:27

          « Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

          mam SW 2.0 HDI.
          som treti majitel s tym, ze prvy majitel je bratov najlepsi kamarat od ktoreho to auto bracho kupil a nasledne ostalo u mna
          po 260 000km musim akurat riesit trhajuci lavy motorcek stieraca. da sa s tym fungovat, ale je to otravne. inak ziadna zavada len spotrebny tovar.
          Spotreba 5.8 na sto (vzdy premiove palivo) posledny cca 100 000 km. Dnes som presiel STK aj EK bez zavahania po 8mich rokoch a toto auto nestartujem pokial neprejdem aspon 20km...na to mame ecoboosta.
          Co mi vadia su slabe svetla, auto je tazka krava, takze sa hodi len na dialnice, dlho sa ohrieva motor (ma indikaciu teploty oleja aj vody). Je absolutne nevhodne do mesta a podla mna aj pre zeny - manzelke sa nepaci tvrdost auta a tiez rozmery.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 12.02.  15:46

            « Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

            Díky za info ;)
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 12.02.  15:59

          « Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

          mal som (mám) 150kW verziu a fakt v plnej vrátane nezávislého kúrenia, HUD a masáže vodiča (ak sa to dá tak nazvať)
          pri 45t km sa menila nejaká RJ stieračov,110tis km predné kotúče + tyčky stabilizátorov+ložiská v náboji a na iné si nejako moc nespomínam.Momentálne cca 240tis km a aj FAP zatial OK. Musím ale povedať že som mal 4r/200.000km komplet servis zadarmo aj spotrebný material !!
          Ako píše kolega dolu je to viac dialničný povoz a to mu svedčí najlepšie,tvrdé mi ale neprišlo za mňa OK.
          • 00 Reagovat !

            foto argejev

            argejev 12.02.  16:02

            « Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

            Ahoj...to RJ stieracov mi znie povedome :-) zjavne diagnoza 508.
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 12.02.  19:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

              ....aj ložiská v predných kolesách sa občas porúčajú, inak podvozok OK ako mi spomínal servisman.GT má ale iné nápravy ako štandartná 508.
              Neviem aké si mal svetlá,ale u mňa boli natáčacie bixenony s automatickým prepínaním dial/stret a parádne svetlá na jedničku.
              • 00 Reagovat !

                foto argejev

                argejev 12.02.  21:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šedá myš střední třídy

                ja mam zaklad...a su to take lampasiky :). no a k tomu podvozku - mam 17ky a trasie to. to auto nie je zle, drzi, nesmyka, neodskakuje, ale ja popravde nepotrebujem 2-tonovu formulu, ale radsej nieco maksie. Som si isty ze GT je odladene na iny level. Mame aj focusa a to je vyrazne lepsie jazdne vo vsetkych smeroch - ale hlavne prekonava 508-cku v pohodli.
                je ale jasne, ze vsetky jazdy nad 50 km su lepsie v 508 nehovoriac o vykone toho HDI...to je lokomotiva aj ked tvrda a neobratna. je to lepsie auto.
  • 10 Reagovat !

    foto del42sa

    del42sa 12.02.  12:44

    motory

    myslím, že 1,2THP je hodně silný motor na skoro 5 metrů dlouhý sedan, měli by tam vrazit 0,8 dvouválec jako Fiat do 500 >:D
  • 14 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 12.02.  13:15

    Jestli to zas bude mít

    místo volantu kolečko v klíně, je to marná snaha.
    • 13 Reagovat !

      foto maXX-CZ

      maXX_CZ 12.02.  16:33

      « Re: Jestli to zas bude mít

      Tak. Ten icockpit je proste cockotina, kor ve vyssich segmentech, ktere jsou tradicne co se tyce tech zakladnich parametru a rozlozeni konzervativnejsi...
  • 13 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 12.02.  19:06

    i-cocpitem to bezpečně zabíjí...

    Tak pokud nad tím šíleným i-cocpitem v menších Peugeotech ještě někdo je ochoten přihmouřit oko, tak ve střední třídě je jeho zavedení naprostá marketingová sebevražka. A benzinové motorizace tvořené tříválcem 1,2 l a vrcholící šestnáctistovkou (!), to je učiněná katastrofa. To už tedy mnohem raději Renault Talisman s novou jedna-osmičkou a pořádným pracovištěm řidiče! :-O
    P.S. Ta ubohá benzinová motorizace je ještě absurdnější v kombinaci s extrémně nízkou, sportovně pojatou karoserií. I ta může být kamenem úrazu, protože sedany D segmentu si často kupují chlápci vyššího středního věku, dejme tomu 55+ a ti už většinou dávají přednost pohodlnému nastupování... S nedostatkem vnitřního prostoru už Peugeot jednou narazil v případě mimořádně nepovedené 407, ale evidentně se nepoučil...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Vynálezce z ponorky dostal za masakr novinářky doživotí. Soud: „Mimořádně nechutný čin“

Vynálezce z ponorky dostal za masakr novinářky…

Dánský vynálezce Peter Madsen si za vraždu novinářky Kim Wallové ve středu vyslechl doživotní trest. Případ…

Zeman s kalašnikovem, Babišovo impérium i nadávky novinářům: Svoboda tisku v Česku upadá

Zeman s kalašnikovem, Babišovo impérium i nadávky…

Svoboda tisku se loni zhoršila v celém světě, nenávistné klima vůči novinářům pak panuje především v Evropě a…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a výsledky zápasů

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a…

Na olympiádě to nakonec těsně nevyšlo, další cíl české hokejové reprezentace je tak jasný: medaile z MS v hokeji…

První trénink na Spartě? Děti mi ani jednou nepřihrály, vzpomíná Pulkrab

První trénink na Spartě? Děti mi ani jednou…

Mluví se teď o něm nejen kvůli vstřeleným gólům. V neděli se liberecký útočník Matěj Pulkrab nechal hloupě…

 

Reflex.cz

Jak Praha zaspala dobu: Stav kolem Libeňského mostu je pravdivým odrazem naší společnosti

Jak Praha zaspala dobu: Stav kolem Libeňského mostu…

Na bourání mostu a nahrazení mostem novým by nebylo nic tak zvláštního a v historii Prahy se to událo již…

Výstava, která vzbudila údiv: Lidé v Sovětském svazu poprvé uviděli západní zboží

Výstava, která vzbudila údiv: Lidé v Sovětském svazu…

Psal se rok 1959 a studená válka mezi Západem a Východem nabírala na obrátkách. V Sovětském svazu je do té doby…