vypadá dost krabicoidně, ale zase když uvážím, že to je auto pro 7...tak ok, dobrý. Ale s novou Legacy by to chtělo trošku rafinovanější design (avšak bojím se, že koukáme de-facto na novou legacy).
Urcite cerna, mensi zlo. ten interier na me pusobi tak trochu cinsky, nic ve zlym. Ale kam se to hrabe na ty stary subaracky interiery, ktery aspon neurazily. Jinak bejt to krapet nizsi, tak bych si to klidne dokazal predstavit jako Forestera. Ten novej me vubec nebere. Libily se mi ty predchozi "krabice" :-)
Pôsobiť môže ako chce ale ak si sadneš do exigy a nájdeš jediný spoločný znak v kvalite spracovania alebo materiálov s priemerným čínskym automobilom tak mi napíš.
A ako má podľa Teba vyzerať vo všetkých smeroch priestranný 7-miestný kombík? ako inak ako krabica? Myslím, že s týmto prišlo len 308 SW tam je ale tretia rada skôr núdzová kdešto tu bude dosť miesta nad hlavou a čiastočne aj na nohy.
Vacsina z nich,ale boli ceski turisti!No holt 5-ka Golf medzi ludmi vela vody nenamuti,zato Fabka II urcite,za nou sa kazdy otoci,take cudo sa len tak nevidi.
Dá sa povedať,že ide o klasiku od Subaru,po Impreze,Foresterovi či Legacy prišiel nový model ,ktorý pokračuje v nastolenej dizajnovej škole.Nový štýl Subaru sa mi celkom páči,krabicoidne tvarý mam rád a tak mi Exiga vyhovuje.jedine čo subaru momentálne fláka sú interiery...
Kdyby neexistovalo STi, tak bych si myslel, že si dělá Subaru z lidí pr.del. Na ty jejich designový excesy alá dřevorubec musí mít člověk žaludek, nebo nějakou úchylku. Outback je snad jediná vyjímka, ale v tom zase vídám Pavlíka Vítků, takže jsem zase tam, kde jsem začal. V pr.eli.
Auto pro sedm? Je libo MPV od VW, nebo od Fordu? Snad MPV od Mazdy, nebo Toyoty? Mozna by pan dal prednost MPV z americke dilny? Jestlize ma pan cit pro umeni a chtel by francouzske ci italske MPV???
Nene, pan nechce MPV, pak bohuzel nemuzeme uplne slouzit, pan asi nebude na Dacii. Navic 4x4?? Pane, to uz zijete v risi snu....
DanielDesign, FALKOM, DYNA, LALO, JA, GEORGE, GOGO, GETZ, LOOK a nevím co ještě. Danieli, to bylo ještě z dob, kdy podle tebe byl GTI tupec a VW zbytečnost na kolech. Tak pomatené příspěvky ze stejný klávesnicě debilníího dítěte.
Střetnutí s Maariánkem, třebas i na kolech bych se opravdu nebránil. Ten má na rozdíl od tebe s autama zkušenosti.
Vseobecne plati,ze zimna guma je hlucnejsia ako letna,ale na zaklade vlastnej skusenosti Ti mozem potvrdit,ze som mal letne gumy(Avon ZV3-dal som sa nachytat reklamou,najhorsia pneumatika aku som v zivote jazdil!) hlucnejsie ako zimne(GoodYear Ultra Grip 5).
Podmienky asi taketo-horsky priesmyk v Alpach zavaleny lavinou na zaciatku leta!A nenapadlo ma,ze anglicka firma znama z aut.pretekov moze pustit do obehu takyto smejd!Takze odteraz uz len Bridgestone,Goodyear,Michelin.
tohle je moc hranaty, impreza je strasne barokni..nevim, kluci ze subu, neslo by udelat nejakej zlatej stred? spolecny tyhle auta maji jen to ze pusobi strasne mohutne a tezkopadne..jo kdyz na to namontujes giganticky kola a scooby, tak to jeste jde, ale ty levnejsi modely pusobi jako by se snad ani nerozjely bez atomovyho reaktoru pod kapotou..bohuzel tohle je trend i jinde (BMW) asi to nejak souvisi s bezpecnosti nb alespon s pocitem bezpecnosti ale pro me je to ustup od dynamickeho, sportovnio designu..
Já úplně vidím ty porady vedení Subaru s designérským oddělením jak jeden Japík říká druhému "Hele, pamatuj woe, že to auto v žádným případě nesmí být hezký, to bychom totiž ztratili základní designérskou filozofii". 8-s No dobře, Legacy je pěkné auto, ale takový exces byl určitě po zásluze potestán vyhazovem designéra. :-! Jak má vypadat pěkné japonské sedmimístné auto je docela dobře vidět tady [odkaz] . :yes:
Proč? Stream má rozhodně vyváženější proporce a dynamičtější profil. Osobně se mi víc líbí i příď, ale ta není u Exigy taky úplně špatná. na rozdíl od zbytku auta. ;-)
Dinare, s tebou je kříž. Co s tebou diskutuju, vyčítáš H absenci designérského jazyka. A když už si (alespoň na japonském trhu) začíná nějakou vytvářet (zatím to tak vypadá), tak se ti zase zdají být tím pádem všechna auta stejná. >:D;-) Týká se to teď modelů Jazz, Stream, CR-V, Inspire, Freed, Odyssey, StepWgn a okrajově i Elysion, takže to možná opravdu myslí se šestiúhelníkem, horizontální orientací světel, linkou na boku a "kupéprofilem" vážně. I když u nich jeden nikdy neví. :-)
Tak tos to jen špatně pochopil, co jsem napsal měla být pro Stream pochvala. Mě se na tom právě ta jednotná designová řeč líbí, tohle auto do rodiny accordu a CR-V prostě pasuje, že lidé ta auta lehce zamění, to je dáno podobnou (vysokou) stavbou karoserie MPV, Streamu, i SUV, CR-V. ;-)
Klaudie, vážně, zrovna tenhle pohled na Subaru, jako na něco extra značce škodí nejvíc. Potenciální zákazník natěšený masáží o výlučnosti podporovanou údaji a výkony WRXek a STIček je pak při výběru obyčejné imprezy nebo legacy zklamán tím, že je to normální auto, v mnoha směrech max. průměrné. Jsou to dobrá auta, za svou cenu, jen ta gloriola vymazlených verzí jim spíš škodí.
No, možná tě ještě doplním - Subaru teď pod taktovkou Toyoty sklouzává do mainstreamu víc a víc. Místo toho, aby si Toyota Subaru hýčkala a udělala z něj takový subLexus, s pečlivostí sobě vlastní si spíš hledí toho, aby zvedla prodeje a tím zisky. Vyměnit Ignis za Sirion, to je dílo. V minulé impreze byl aspoň náznak nějakého emotivního náboje, nová je pocitově někde kolem ceedu. Obludná Tribeca má do špičky mezi SUV dost daleko, takže zbývá Legacy, které je moc fajn venku a moc fajn jede, ale kabina je pravěk, o převodovce a posazu radši nemluvit. A celá výlučnost jediné značky v Evropě s modely výhradně 4x4 (v JPN neplatí a neplatilo nikdy) jde d kopru. Ovšem prodeje rostou.
Modely, ktoré spomínaš, sú čerešničkou na torte. Na torte, ktorá chutí inak ako tie ostatné na stole. V tomto sa asi celkom nezhodneme. Mal som šťastie riadiť pár desiatok km predchádzajúci model Imprezy v kombíku s "obyčajným" benzínom 1.5 litra - žiadny trhač asfaltu, napriek tomu ťažko zameniteľné auto - počínajúc dizajnom, zvukom motora, správaním sa na ceste, všetkým. Netvrdím, že sú to lepšie autá ako ostatné. Sú iba iné.
už je to tu zas - není to mainstream - nemá to obliny, je to tedy logicky hnusné. Subaru není ničím extra kastovním. To z něj dělají Ti, kteří ke svému životu zkrátka kasty potřebují. Je to - a světe div se - auto..... A je to věc - zboží, chcete-li. A jako takové si buď své kupce najde nebo ne. Zatím Subaru nezkrachovalo, takže to nebude asi tak horké a prodeje stoupají. Byť ne tak raketově jako evropským tvůrcům vkusu, ale pomalu. Nikdy samozřejmě nedosáhnou výšek, kterými se poměřuje úspěch ale.... ale budou tady. Možná právě pro své jízdní vlastnosti a proto, že se někomu do vkusu trefí. Jistě to bude někdo nenormální, protože ta auta jsou přece tak.........(doplňte samostatně, co komu libo). Ale jestli mi chce někdo vyprávět, že koupím nové SUV se srovnatelným pohonem všech kol(ano existují, netvrďme, že neexistují) v plné výbavě(ach so - MMI chybí)a s motorem o 230Hp za 830 litrů českých, tak ať spadne ze své maliny na znak - obdobná auta - jistě s vyzrálejším a mainstreamovějším designem jsou cenově někde dvakrát a více výše. CX7 nepočítejme bo s ní bych se do terénu neodvážil.... A můj názor na exigu - nechte mne v něm nejdříve svézt - pak Vám řeknu, ale jeho design se mi líbí - asi nebudu normální a v hlavním proudu ;-) Jen ta kola mi přijdou malá......
No řekl bych že Exiga není nic extra co se týče vzhledu ale jsem zvědav jak vymislely funkčnost a také variabilitu interiéru.to asi bude mluvit za své u těchto modelů co vím tak třeba mazda 5 moc prostoru na zadních sedácích nenabízí tak jsem zvedav na subaru. Ale určitě tam zůstane stoprocentní podvozek:?:D:D:D:D:D >:D