Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Impreza na českém trhu, základ pod půlmilion, WRX pod 900 tisíc

Subaru zveřejnilo ceny nové Imprezy na českém trhu. Základní model 1.5R Active přijde na 498.800,-Kč. Výbava je bohatá.
Zpět na článek
4. 10. 2007 10:15
4. 10. 2007 11:38
neregistrovaný "milanič"
4. 10. 2007 11:47
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:52
neregistrovaný "milanič"
4. 10. 2007 11:57
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 12:27
4. 10. 2007 12:58
neregistrovaný "blue.cafe"
4. 10. 2007 13:23
neregistrovaný "dochtor"
4. 10. 2007 13:49
4. 10. 2007 14:02
neregistrovaný "dochtor"
4. 10. 2007 14:12
4. 10. 2007 13:47
4. 10. 2007 15:01
neregistrovaný "blue.cafe"
5. 10. 2007 08:45
4. 10. 2007 13:31
neregistrovaný "milanič"
4. 10. 2007 19:42
neregistrovaný "q"
4. 10. 2007 10:18
4. 10. 2007 10:21
neregistrovaný "pepa4"
4. 10. 2007 10:30
neregistrovaný "Pman"
4. 10. 2007 10:36
neregistrovaný "Weihnachten"
4. 10. 2007 10:45
neregistrovaný "TommII"
4. 10. 2007 11:14
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 12:33
neregistrovaný "TommII"
4. 10. 2007 12:39
anonym
4. 10. 2007 22:32
8. 10. 2007 12:49
neregistrovaný "opll"
4. 10. 2007 11:08
neregistrovaný "duchoň"
4. 10. 2007 22:07
neregistrovaný "NorgE"
5. 10. 2007 09:12
neregistrovaný "milanič"
11. 10. 2007 13:28
neregistrovaný "mig52"
4. 10. 2007 10:52
neregistrovaný "ten komu vzali nick wolff"
4. 10. 2007 11:13
4. 10. 2007 11:39
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 13:10
4. 10. 2007 15:40
neregistrovaný "bez nicku wolff"
4. 10. 2007 19:30
neregistrovaný "Cynik"
4. 10. 2007 10:59
4. 10. 2007 11:03
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 12:32
neregistrovaný "TommII"
4. 10. 2007 13:44
neregistrovaný "LS"
4. 10. 2007 14:28
neregistrovaný "TommII"
4. 10. 2007 15:13
neregistrovaný "LS"
8. 10. 2007 12:59
neregistrovaný "opopl"
8. 10. 2007 12:54
neregistrovaný "popol"
4. 10. 2007 12:36
neregistrovaný "FX"
4. 10. 2007 12:42
anonym
4. 10. 2007 13:08
neregistrovaný "FX"
4. 10. 2007 14:15
neregistrovaný "Lol"
4. 10. 2007 14:27
neregistrovaný "FX"
4. 10. 2007 21:17
neregistrovaný "Kubajsu"
4. 10. 2007 12:44
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 14:41
neregistrovaný "Novick"
4. 10. 2007 11:11
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:35
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:41
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:48
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:39
neregistrovaný "Sotepo"
4. 10. 2007 12:55
neregistrovaný "bingo."
4. 10. 2007 15:58
neregistrovaný "pjpj"
4. 10. 2007 11:48
anonym
4. 10. 2007 12:27
neregistrovaný "spokojený"
4. 10. 2007 12:31
anonym
4. 10. 2007 12:36
neregistrovaný "wrx 2003"
4. 10. 2007 13:45
neregistrovaný "ozy"
4. 10. 2007 12:53
anonym
4. 10. 2007 13:11
4. 10. 2007 13:13
4. 10. 2007 13:21
4. 10. 2007 13:35
4. 10. 2007 19:51
neregistrovaný "mik001"
4. 10. 2007 15:56
neregistrovaný "PREMDA"
4. 10. 2007 13:54
neregistrovaný "A2"
4. 10. 2007 14:31
neregistrovaný "FX"
4. 10. 2007 17:30
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 22:20
anonym
4. 10. 2007 22:21
anonym
4. 10. 2007 13:57
neregistrovaný "Abre"
4. 10. 2007 16:03
neregistrovaný "pjpj"
4. 10. 2007 17:56
neregistrovaný "Abre"
5. 10. 2007 09:14
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 17:26
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 18:09
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 14:34
neregistrovaný "moflo"
4. 10. 2007 15:01
neregistrovaný "n1zmo"
5. 10. 2007 11:43
neregistrovaný "lol"
5. 10. 2007 17:54
anonym
4. 10. 2007 15:01
neregistrovaný "sdsdsd"
4. 10. 2007 16:06
4. 10. 2007 18:12
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 17:42
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 17:49
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 18:20
anonym
4. 10. 2007 21:52
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 18:24
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 22:11
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 18:44
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 21:04
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 21:14
neregistrovaný "jumpingjoker"
5. 10. 2007 01:32
neregistrovaný "Skypy"
4. 10. 2007 22:03
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 22:18
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 22:25
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 21:58
neregistrovaný "jumpingjoker"
5. 10. 2007 03:08
neregistrovaný "derick"
4. 10. 2007 22:08
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 22:35
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 22:49
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 22:57
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 23:05
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 22:34
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 23:06
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 23:14
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 22:22
neregistrovaný "dochtor"
4. 10. 2007 22:50
neregistrovaný "dochtor"
4. 10. 2007 21:06
anonym
4. 10. 2007 22:29
anonym
4. 10. 2007 23:31
neregistrovaný "mozgog@post.c"
5. 10. 2007 11:16
neregistrovaný "FastDriver"
5. 10. 2007 11:36
neregistrovaný "Pucmeloun"
5. 10. 2007 11:37
neregistrovaný "Pucmeloun"
5. 10. 2007 19:57
neregistrovaný "jumpingjoker"
8. 10. 2007 12:46
neregistrovaný "MilanKriz"
4. 10. 2007 10:15
Hmmm.....
K dobrým cenám, dobrej technike a dobrým vlastnostiam už chýba len dobrý "imprezovský" dizajn... ;-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "milanič"
4. 10. 2007 11:38
Re: Hmmm.....
Z bočního profilu vypadá vyváženě,ale kola dělaj hodně,čumák na dálku mi tam nějak nevychází,zblízka to je lepší,ale pořád mi to není ono,vzadu mě dost vadí ty "přeplácaný" lampy,zbytečně zdůrazňující tuning,interiér ergonomicky (dle fotek) v pořádku,nevím,jak materiály,ale přece jen odstínem mě vrací do dřevních dob koreje,kvalitu nemůžu posoudit,až uvidím,motoricky a podvozkově strach nemám,cena vzhledem k výbavě asi víceméně odpovídající,ale holt tomu dizajnově chybí "fleur", až příliš mě to evokuje novou korejskou vlnu,takže koupě Imprezy je čistě srdeční záležitost,pro fandy značky,pokud ještě nějaký zůstanou,pro obyčejný autospotřebitele to je zbytečná investice,"do Lídlu" se dá dojet něčím jiným.........
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:47
Re: Hmmm.....
novy nick, stara retorika! Vsak GTI?
neregistrovaný "milanič"
4. 10. 2007 11:52
Re: Hmmm.....
Chyba jako Brno! >:D >:D
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:57
Re: Hmmm.....
OK ;-)
4. 10. 2007 12:27
Re: Hmmm.....
Proste to už nemá tú správnu "iskru". Predok aj zadok je vyslovene nudný, konkávne plochy na bokoch mi pripomínajú línie BMW. Ako celok príliš nudná šeď...
neregistrovaný "blue.cafe"
4. 10. 2007 12:58
Re: Hmmm.....
Jakoby Impreza byla někdy designově zábavná... ;-)
neregistrovaný "dochtor"
4. 10. 2007 13:23
Re: Hmmm.....
:yes: Impreza bez zlatych diskov a obrovskych hmloviek vyzerala ako tuctovy japonec
4. 10. 2007 13:49
Re: Hmmm.....
Koľkokrát si videl na ceste Imprezu bez zlatych diskov a hmloviek?
neregistrovaný "dochtor"
4. 10. 2007 14:02
Re: Hmmm.....
...ze by prave vdaka tomu nebol "Predok aj zadok vyslovene nudný"?
4. 10. 2007 14:12
Re: Hmmm.....
Nie, kvoli chýbajúcim hmlovkám nie... ;-)
4. 10. 2007 13:47
Re: Hmmm.....
Každopádne bola iná, svojská, nápadná a výrazná. Proste Imreza v každom smere. Nový model už jeden "imprezácky" aspekt nerešpektuje. :no:
neregistrovaný "blue.cafe"
4. 10. 2007 15:01
Re: Hmmm.....
Naopak, byla tuctová, nenápadná, nevýrazná. Impreza si nepořizuje kvůli designu, ale kvůli technice :yes: Tak to bylo, je a snad i bude. Akorát se u Subaru rozhodli vetřít mezi dav a to je, myslím, škoda. Hazardují s ikonou "IMPREZA".
5. 10. 2007 08:45
Re: Hmmm.....
Prvé auto, ktorého sa na ceste dalo zľaknúť bola práve Impreza.
neregistrovaný "milanič"
4. 10. 2007 13:31
Re: Hmmm.....
Nijak sem nevyšťoural předpoklad prodejů na rok,pouze to,že se k nám doveze letos 26 WRX,jo a ještě mě dostává ta N1,to se totiž fakt Sub už nebezpečně přibližuje čelem k masám,už se těším na první Imprezu N1 :-(
neregistrovaný "q"
4. 10. 2007 19:42
Re: Hmmm.....
na prrvní pohled jsem myslel že je to mazda 3-kam se poděla brutalita a osobitost ?
Avatar - sparrow1
4. 10. 2007 10:18
Kufr
Já vím že je to blbý ptát se u Imprezy na kufr ale jak je velkej ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pepa4"
4. 10. 2007 10:21
Re: Kufr
301 l až 1216 l
neregistrovaný "Pman"
4. 10. 2007 10:30
design
Tož jestli takhle hodlá subaru pokračovat, tak to potěš koště. Z aut se stylem a šmrncem k téhle nové impreze, která vypadá jako stará Kia či něco podobného :-(
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Weihnachten"
4. 10. 2007 10:36
Re: design
je to skaredy auto, ale na druhou stranu urcite lepsi a vybavenejsi nez treba octavia
neregistrovaný "TommII"
4. 10. 2007 10:45
Re: design
Co je platná dobrá cena, dobrá kvalita a 4x4, když to vypadá jak Hyundai i30. takže zlatá Octavia....
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:14
Re: design
:no: :no: :no:
neregistrovaný "TommII"
4. 10. 2007 12:33
Re: design
taky názor...
anonym
4. 10. 2007 12:39
Re: design
;-) :yes: >:D
Avatar - sparrow1
4. 10. 2007 22:32
Re: design
já mám radši Evo to je pořád brutální :yes:
neregistrovaný "opll"
8. 10. 2007 12:49
Re: design
srovnavat jabka a hrušky!v subaru neovezeš rodinu,s oktávkou zase jde huř závodit.
neregistrovaný "duchoň"
4. 10. 2007 11:08
Re: design
To se snad u Subaru zbláznili! Impreza byla vždycky šperk, ale tohle fakt nejde skousnout. :-(
neregistrovaný "NorgE"
4. 10. 2007 22:07
Re: design
Tak šperk fakt nevím. Design se mi nelíbil skoro u žádné a přesto bych si ji koupil. Tahle se mi mimochodem líbí a líbí se mi i ta i30 například. Nelíbí se mi naopak třeba nudný design Audi, o Passatu vůbec nemluvě. Mercedes skvěle interpretuje své konzervativní kořeny a BMW kdysi šokující pětkovou řadou předběhlo svou dobu, jak už je dnes z vývoje designu zřejmé. Ale je to tak podstatné? Pro mě osobně nemají valný smysl diskuze s těmi, kteří si auto pořizují hlavně kvůli designu. Pro mě je design někde hodně dole na žebříčku, i když znám i auta, která jsou tak hnusná, že bych si je nekoupil (Audi Q7 například). Jiným se ale líbí a nic proti tomu. Lepší je diskutovat o něčem trochu méně subjektivním, než je vkus, ne?
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 09:12
Re: design
Pane,dobře si protiřečíte,design Vás v podstatě nezajímá,ale jinak ho hodnotíte,jakoby se nechumelilo,tak to chce trochu popřemýšlet,než něco napíšu. Design je určitě částečně subjektivní vjem,ale tvoří ho lidé,i když se spoustou pomůcek,takže dobře ví,co dělají a cílem není udělat vizuálně nezajímavý auto se super motorem,super podvozkem,super interiérem a hvězdnou kvalitou,kdo si to pak koupí a hlavně,kdo to ocení? Vždyť to,co Vás první praští do očí,je přeci vzhled,ne? S přemotorovaným kvalitním "Zetorem" asi moc slávy na dravým autopoli asi neuděláte.
neregistrovaný "mig52"
11. 10. 2007 13:28
Re: design
Chtěl bych vidět tvoji starou.
neregistrovaný "ten komu vzali nick wolff"
4. 10. 2007 10:52
hmm
No zhodnotím to tak. Cena vůbec dobrá není. Snad jen vzhledem k pohonu 4x4. V tom nemá Subaru konkurenci to je jasné. Všechno osttaní na mě připadá jako křeš a hrůza. škoda, že Subaru neumí opravdu k dobré technice přidat i kvalitu a vzhled. Vzhled je hrozný. Ano I30 je jakoby vzor. Auto se nemůže nikomu líbit. Interiér otřes. Otřes.. MAteriály vypadají už z fotky jako u aut z doby před 8 lety. Zpracovaní dílenské i fotky je vidět mizérie. Koukněte na druhou (nebo kolikátou fotku) ani nelícuje horní díl přístrojové desky.. Mimoto ani tohle řešení nechápu... Nelíbí se mi to.. Tak snad jen ten pohon všech kol. 8-s
Rozbalit vlákno
5
4. 10. 2007 11:13
Re: hmm
zaujal mne Váš "nick" - rád bych, aby se vyjasnila situace kolem účtů - Váš nick "wolff" nikdo nevzal - neustále je funkční a čeká na potvrzení jeho převedení z bývalého MotorCafé mezi tzv. "globální účty".
20.4.2007 v 19:52 Vám byl zaslán Aktivační email s názvem "Aktivacni email registrace na AUTO.CZ (prechod z MotorCafe)" na adresu, kterou máte uvedenu u svého účtu [odkaz] .
V tomto emailu máte veškeré potřebné instrukce pro další postup.
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:39
Re: hmm
ahoj Zezulko ;-)
neregistrovaný "bez nicku wolff"
4. 10. 2007 15:40
Re: hmm
No nevím já měl pocit, že sem se registroval, ale teď mi to nejde, neb wolff nemá 6 písmen... Takže mi to prostě nejde.. Zkusím pohledat ten email, ale mám pocit, že sem to dělal...
neregistrovaný "Cynik"
4. 10. 2007 19:30
Re: hmm
Tip: Mrkni, jestli to nemáš ve spamu, občas se stává, že to filtr vyhodnotí jako nevyžádaný mail.
Avatar - Well-being
4. 10. 2007 10:59
Podoba
No, zepředu vypadá Impreza jako Hyundai i30. Není to však na škodu, i30 je pěkné auto ;-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:03
Re: Podoba
:yes: suhlas. i30 sa vydaril a ma aj skvele jazdne vlastnosti.
neregistrovaný "TommII"
4. 10. 2007 12:32
Re: Podoba
No jestli je má stejné jako Ceed, tak potěš koště... Ale nejel jsem s ním, tak doufám, že je o světelné roky lepší než Ceed, aby mohl být jen o trochu horší než evropská konkurence.
neregistrovaný "LS"
4. 10. 2007 13:44
Re: Podoba
Nevím proč chceš těšit koště. Ceed má srovnatelný jízdní vlastnosti s běžnou konkurencí nižší střední. Ale jak píšeš - ..... Ale nejel jsem s ním, tak doufám ... to to vysvětluje >:D
neregistrovaný "TommII"
4. 10. 2007 14:28
Re: Podoba
Aby jsme si rozuměli, nejel jsem s i30. Se Ceedem mám bohaté zkušenosti a jeho jízdní vlastnosti jsou srovnatelné s běžnou konkurencí nižší střední třídy z doby tak před patnácti lety. Ale co víc čekat, prostě nic moc auto za malé peníze...
neregistrovaný "LS"
4. 10. 2007 15:13
Re: Podoba
Ale jdi ty. Před 15 lety ??? Děláš si legraci ? Jasný, že na špičku typu BMW1 či Focusu se nechytá, ale s "běžnou" nižší střední (Octavia. Golf) drží bez problémů krok. Kvalitou i jízdníma vlastnostma. Ale dost možná, že nedokážeš zkousat pravdu :-!
neregistrovaný "opopl"
8. 10. 2007 12:59
Re: Podoba
octavia 1 ho převyšuje rozdílem třídy ve všem kromě místa na zad. sedadlech!O oct. 2 golfu atd.si ani zdát nemuže nechat!Za málo peněz hodně málo muziky!
neregistrovaný "popol"
8. 10. 2007 12:54
Re: Podoba
jízdní vlastnosti sídu jsou katastrofální-jel jsem s tim!!Na urovni aut 2-3 generace dozadu!!!!
neregistrovaný "FX"
4. 10. 2007 12:36
Re: Podoba
Skvělé? No tak to potom pro každého má toto slovo jiný význam. Pro mě má skvělé jízdní vlasntosti BMW 3. i30 je má globálně podprůměrné.
anonym
4. 10. 2007 12:42
Re: Podoba
bavime sa o "nizsej strednej" a skupine HB (hečbek) v cenovej hladine do 500k...tak sem neplet sedany zo strednej .......jasne, ze BMW ma skvele jazdne vlastnosti a nielen to...i Mercedes, Lexus, Porsche, Ferrari ....
neregistrovaný "FX"
4. 10. 2007 13:08
Re: Podoba
Tak tedy BMW 1, i30 je ale stále podprůměr.
neregistrovaný "Lol"
4. 10. 2007 14:15
Re: Podoba
A to BMW 1 tiez stoji pod 500tis. ze?
neregistrovaný "FX"
4. 10. 2007 14:27
Re: Podoba
Cenu tady přece nehodnotíme. Ale jízdní vlastnosti. ;-)
neregistrovaný "Kubajsu"
4. 10. 2007 21:17
Re: Podoba
Ale musíš přece hodnotit souměřitelný věci... Když si koupíš třeba o polovinu levnější počítač, tak taky asi nebudeš prskat, že máš menší paměť a pomalejší procesor... Tak to prostě je...
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 12:44
Re: Podoba
zabudol som sa prihlasit ...takze sorry za anonyma
neregistrovaný "Novick"
4. 10. 2007 14:41
Re: Podoba
Obávám se, že i30 vypadá líp. Kia síd je proti tomuto už přímo designérský skvost. No ale to je věc individuálního názoru.
anonym
4. 10. 2007 11:09
Možná vypadá šíleně, ale co je dneska normální?
Když jsem poptal Fabii 1,6/77 kW dovybavenou na úroveň Imprezy 1,5 v základu, tak si řekli o 446 000,- Kč. Jenže Fabie nemá 4 x 4 a redukce.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:11
Re: Možná vypadá šíleně, ale co je dneska normální?
snad nechces zrovnavat Fobiu s Imprezou ?? 8-s 8-s 8-s
anonym
4. 10. 2007 11:21
Re: Možná vypadá šíleně, ale co je dneska normální?
A proč ne? Přes laické pojmy, tedy velikost kufru, výkon motoru, počet dveří a sedadel, výbavu, velký rozdíl není. :-)
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:35
Re: Možná vypadá šíleně, ale co je dneska normální?
si urazil automobilovy priemysel !!!!!!!! :-O
...mas stastie, ze to nemyslis vazne >:D
Avatar - VDC
4. 10. 2007 11:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:41
Re: Možná vypadá šíleně, ale co je dneska normální?
to zas nie! Aj Fabia ma svoje miesto a svoju skupinu zakaznikov.....no je pravda, ze Skodovka zacala splhat do vysok, na ktore nema!
Avatar - VDC
4. 10. 2007 11:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "zezulka"
4. 10. 2007 11:48
Re: Možná vypadá šíleně, ale co je dneska normální?
...to su tie vysky, ktore som spominal ;-) ona uz je na urovni nizsej strednej (cenovo). :no:
neregistrovaný "Sotepo"
4. 10. 2007 11:39
108k a z 0 na 100 za 14 sekúnd???
Je ten údaj správny?
Ak hej, to je tam čo za divné sprevodovanie?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "bingo."
4. 10. 2007 12:55
Re: 108k a z 0 na 100 za 14 sekúnd???
Je tam permanentni 4x4, tak to proste tenhle moturek neutahne. A k tomu bude asi i fantasticka spotreba :-)
neregistrovaný "pjpj"
4. 10. 2007 15:58
Re: 108k a z 0 na 100 za 14 sekúnd???
no jo, ale s redukci by t mohlo bejt rychlejsi ...
4. 10. 2007 11:42
ty ceny jsou akorát
za tak kvalitní techniku. Design je otázkou zvyku a všeobecné "nálady" - počkejme na první facelift, o kterém se nyní mluví. Jinak cena za WRX je fantastická a živě Impreza dost dobře - hlavně vnitřek se poved - i rozměrově. Pro rýpaly, kteří budou operovat s nízkou max. rychlostí u WRXa bych doporučil spíše ledovou lázeň a studium údaje o zrychlení, protože rychle po rovince umí jet každý koště, který vypráší první stromy v první zatáčce. Srovnám-li motorizaci a výbavu WRX s ostatními "ostrými" verzemi na trhu - bomba..... A běžná sériovka... No jasně - Fábie je modla.... jenže to Vás na sněhu či mokru nepodrží....a závody ve velikosti kufru, to je spíš takový český národní sport....
Rozbalit vlákno
6
anonym
4. 10. 2007 11:48
Re: ty ceny jsou akorát
presne si to vistihl
Avatar - VDC
4. 10. 2007 11:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "spokojený"
4. 10. 2007 12:27
Re: ty ceny jsou akorát
Žádnou chybu nevydím.
anonym
4. 10. 2007 12:31
Re: ty ceny jsou akorát
any ja nyc nevydym >:D >:D >:D
neregistrovaný "wrx 2003"
4. 10. 2007 12:36
Re: ty ceny jsou akorát
maximalku som aj tak nepochopil
seriova wrx 2.0 225 hp da podla gps 240
bojim sa tych otacok pri dialnicnom tempe pretoze wrx nie je ziadna sti, to je univerzalne sportove auto
neregistrovaný "ozy"
4. 10. 2007 13:45
Re: ty ceny jsou akorát
No asi - jestli je ta max. pravda, tak to bude skutečně o zátahu a cestovka bude tak okolo 140-150 v přijatelných otáčkách.
4. 10. 2007 11:47
Tady je ukázka
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
4. 10. 2007 12:47
Nejškaredší zůstává nejškaredším
Minulá Impreza bez nasávače a křídla je vyloženě odporná a ty kulaté světla byl nepřekonatelný hnus. Přesto si jí velmi vážím.
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 10. 2007 12:53
Hnus
Tak tohle je hnus velebnosti!!! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no: Viva la BMW
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2007 13:11
Výbava
Základní výbava už je pomalu luxusní, ale dát do základu vyhřívaná sedadla a AŽ do verze Comfort vyhřívaná zpětná zrcátka nebo dokonce krytky v barvě vozu, to je teda pěkná subarovina 8-s ;-)
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2007 13:13
IMPREZNÍ TAH
Pozor, pozor, nějaké blouznivce snad tu napadá porovnávat Imprezu s korejsou poevropštenou produkcí. Tady zdvihám prst... Také nejsem nadšen z vizáže Imprezy... ovšem, vedle toho ctím rivala. A jestli na něco Impreza cílí, pak je to na špici hatchbackovského evropského světa v nižší střední. A v této souvislosti si musíme napsat, že s odkazem zejména na kvalitu jízdy se Impreza rázem řadí k premiantům segmentu. Subaru vypouští mezi evropské kompakty reprezentanta ověnčeného vavříny. Subaru nevystrčil přece letos růžky z lowendového houští jako někdo jiný... Ostatně právě Impreza bude svádět boje na špici segmentu. Jak cee´d, tak i30 svádí boje také, ovšem na opačném konci, tedy především s Bravem. To, jestli se těmto autům podaří udržet vlnu, či dokonce tu vlnu zvětšovat, o tom rozhodně dalších 10 let. U Imprezy o tohle nemusíme mít obavu, to je auto, premiant. Tak až tahle Impreza kolem tvého sedmizáručního cee´du poletí jak střela z beretty, salutuj, kolem tebe totiž letí jiný svět.
Rozbalit vlákno
14
4. 10. 2007 13:21
Re: IMPREZNÍ TAH
Ale dobrý neznámená být ošklivý ne? :-) Jak mohl autobůh dovolit z pěkné Tribeky udělat facelift paskvil a z původní neotřelé Imprezy tohle... ;-\
4. 10. 2007 13:35
Re: IMPREZNÍ TAH
Subaru evidentně roky tápe ve své vizuální identitě. Člověku je to až líto, tak technicky dotažená auta a oni jim nezaplatí náležitého designéra. Vím, udělat krásnej auťák umí pár lidí na světě... ale to u mě Subaru neomlouvá. I když... ve všech testech, co jsem odčetl píší, že naživo vypadá Impreza mnohem přívětivěji. Úplně se setkání s Imrezou bojím... :-) :yes: P.S. Lifting Tribeky... člověk fakt kroutí palicí.
4. 10. 2007 13:53
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
Stará známa vec- iný dojem z auta na fotkách a v reáli. Nie že by Impreza nevyzerala dobre. Akémukoľvek inému autu by tento kabát svedčal. Vkusný, nie príliš výrazný a vyzývavý, ale istá dávka konzervatizmu je pre dnešný automobilový svet typická.
Ale Imreza je pojem. Dizaj novinky sa menu, ktoré rokmi tento model získal, tak trochu spreneveruje.
neregistrovaný "mik001"
4. 10. 2007 19:51
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
mne sa tiez na fotkach nepacila,ale ked som ju videl IAA frankfurt nebola zase taka hrozna ako tu vsetci pisu,a odsudzuju..podla mna to je dobre auto,nie najkrajsie na svete,ale da sa...
a snad tam daju aj diesel-boxer..tak nie je o com,
nebol by som hned tak kriticky
Avatar - Dinar
4. 10. 2007 14:57
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
Přesně, a pokud jde o zapůsobení naživo, už jsem měl možnost a bohužel není to lepší, nejvíc mi k hodnocení designu sedí slovo nijaký, ránu z milosti mu pak dávají detaily typu zadních světel nebo patvar přední masky. Uvnitř je to o něco lepší, taková jednoduchost povýšená na formu. Na druhou stranu, je to jak píšeš, Impreza by svou technikou měla, jako u předchozích generací, moct směle konkurovat absolutní špičce segmentu vč. premie. Jel jsem 2,0 motor, a to auto bylo podvozkově skvělé, tedy skvělé pro řidiče, který si rád užívá dokonale agilní a přitom duši nevytřásající podvozek. Ostatní už tak skvělé nebylo, řízení je příliš lehké, motor jen průměrný, opravdu umí jen ve vyšších otáčkách a k tomu mu moc nepomáhá pouze pětistupňová převodovka, k točivému boxeru by šestikvalt pasoval jak hrnec na p.del. Myslím, že skvělý podvozek Imprezu sám "neutáhne" a bude to opět popelka, jejíž prodeje budou z převážné většiny taženy WRXkem resp. STI. A co se týká faceliftu Tribeky, ta palice se kroutí kolem dokola... Subaru, tvé jméno je Tápání.
4. 10. 2007 15:10
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
Ano. Přesně té "nijakosti" o níž píšeš se u živé Imprezy obávám...
neregistrovaný "PREMDA"
4. 10. 2007 15:56
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
Zase si povidas sam se sebou?
neregistrovaný "A2"
4. 10. 2007 13:54
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
Máš pravdu, ale Ceed s i30 budou nejvíce konkurovat spíše Golfu, Focusu a Astře, a to hlavně cenou a výbavou, Bravo je frajírku úplně někde jinde, to je auto pro fajnšmekry, kteří se rozhodují srdcem a je u nich na prvním místě design a emoce.
neregistrovaný "FX"
4. 10. 2007 14:31
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
Ale jelikož je cenově Bravo na takřka stejné rovině, zákazníky má předem stanoveno. Ve světě stále platí u drtivé většiny lidí, že cena je až na prvním místě. :-!
PS: Uvažuj realisticky a tak, jak uvažuje masa lidí, pak pochopíš sílu a možnosti marketingu a prodeje. Ty bys zkrachoval velmi brzy.
Avatar - Dinar
4. 10. 2007 15:00
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
No, můžeš si jen přát, aby se neopakoval klasický fiatí příběh, že ti tvý kupci, "kteří se rozhodují srdcem", se vyrojí až v úplném závěru životního cyklu daného modelu, kdy se auto prodává prakticky za polovinu původní ceny. :-!
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 17:30
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
Uvidíme na živo. osobně bych tedy radši sedan, jiný vzhled...ale doufejme že duše zůstala. To totiž nejde od stolu říct. Uvidíme, počkáme si na...svezení ;-) . PS: impreza se vzhledově posunula od nasraného asociála k autu pro všechny věkové kategorie. Správné "cool" auto (nemám to slovo rád ale sem se hodí) má seniory, hledající automobil pro jízdy na chatu odpuzovat. :-) Nic proti seniorům. :-!
4. 10. 2007 18:35
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
:-) :yes:
anonym
4. 10. 2007 22:20
Re: POLOIMPREZNÍ TAH
;-) :yes:
neregistrovaný "Abre"
4. 10. 2007 13:57
Subaru se propada
Nejde jen o vzhled, ten je samozrejme otres, ale to by se dalo odpustit. Problem je, ze znacka momentalne nema dostatecne efektivni motor. Coz nemusi byt nutne diesel, ale ty jejich benziny uz dneska proste nestaci. Porad jen petistupnova prevodovka, obzvlast pro objemy od 2 litru vejs, to uz je taky davno pryc. To jediny co jeste zbyva z kdysi pokrokovy znacky, je uz jen AWD a to je sakra malo. Slovy klasika: "za ty prachy je to ojeb, tady neni potreba nic vysvetlovat". Jediny co ma jeste porad smysl, je WRX sti, jinak nevim.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
4. 10. 2007 15:16
Re: Subaru se propada
Škoda, že jsem si tvůj příspěvek nepřečetl dřív, mohl jsem si ušetřit psaní. ;-) :yes:
neregistrovaný "pjpj"
4. 10. 2007 16:03
Re: Subaru se propada
jo, ale to AWD je opravdový AWD. jezdil si s tím někdy?
neregistrovaný "Abre"
4. 10. 2007 17:56
Re: Subaru se propada
Jel, bohuzel sice neridil a bylo to na suchu, takze nic subarozniho. Sam sem pred asi 5 lety subaru shanel, a AWD je porad muj sen, ale motorem a prevodovkou je dneska impreza za konkureci o dost pozadu. Za tu cenu bych to opravdu nekoupil - mluvim o verzich 1.5 a 2.0, ne o WRX, to jen Alessio bud nedocetl a nebo nepochopil (ok, priste tedy polopaticky - WRX a WRX sti). Ale i WRX chybi 6ka, at mi jeho majitele netvrdi, ze by nechteli jet po dalnici 140 v ekonomickych otackach. Jasne, ten motor ma ve vejskach uzasnej zvuk a na okresce 6ku nezaradis, ale i u nas v Kocourkove se snad jednou dobuduje obvykla hustota dalnic a pokud jezdis dal jak 15km denne do prace, tak ti ta 6ka bude chybet.
neregistrovaný "Alessio."
5. 10. 2007 09:14
Re: Subaru se propada
Psal jsi že smysl má jen STi, tak promiň, že jsem se vytasil s tím, že WRX také není k zahození. Co se šestky týká tak máš určitě pravdu, na dálnici by se opravdu hodila...ale není to nic hrozného, starší WRX točí při 160 nějakých 4000 otáček, takže když pojedeš v rámci limitů tak to zase tak hrozné nebude.
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 17:26
Re: Subaru se propada
...ojeb...WRX za 900 tisíc, to jsou tři pořádné výplaty ( ;-) )...slovy klasika "si asi upad,ne?"
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 18:09
Re: Subaru se propada
Nenadávejte Subarácké spotřebě!!! Má trvalý pohon všech kol a to samo o sobě zvedá spotřebu cca a 1 litr, když se tato hodnota odečte, dostanete se na hodnoty spotřeby, které jsou více než příjemné. Holt za božské poježdění, bezpečnost a jistotu nakopábí zadku bavorákům v zimě se ten litr navíc vyplatí zaplatit. Kdyby jiní měly AWD, tak by taky jezdily dráž.
neregistrovaný "moflo"
4. 10. 2007 14:34
tohle
Toto je zaciatok konca...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "n1zmo"
4. 10. 2007 15:01
nonsens
fakt po***i dizajn toto je subaru? ked som si vsimol fotku na titulnej stranke som si myslel ze sa jedna o novu mazdu 323. ked som si precital ze ide o subaru skoro som padol na zadok
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lol"
5. 10. 2007 11:43
Re: nonsens
spíše o starou 323, ne? >:-[]
anonym
5. 10. 2007 17:54
Re: nonsens
:*) bolo to myslene tak ze som si myslel ze sa jedna o vynovenu staru 323
neregistrovaný "sdsdsd"
4. 10. 2007 15:01
sd
stranka o vsem homervsbender.com/?… na tutu
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2007 16:06
GENIALNI TAH
I pres vsechny plusy Imprezy predchozich mutaci, nemela mnoho konkurentu. S novym vzhledem vyziva uplnou spicku v teto tride. Mezi nimi ma ale nekolik trumfu, kterym jasne vede AWD + podvozek. Interier je uz tradicne vyborne zpracovany a dokonce i velice dobre vypada. Motory jsou zname, vyborne a uplne postacujici. Jsem dost zvedavy, o kolikrat se zvysi prodeje po uvedeni diesloveho motoru. 5 stupnova prevodovka se k Impreze hodi nejlepe. Kdo se se SUBARU kdy svezl, vi proc neni potreba sestky. Tato podoba Imprezy je genialnim tahem SUBARU. BRAVO.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 18:12
Re: GENIALNI TAH
Mluvíš mi úplně z duše... mimo jiné 6ka by ty auta snad i zhoršila
Avatar - donPedro
4. 10. 2007 17:25
Změna je život
A Subaru prostě tu změnu s Imprezou risklo, tož přejme ať jim to vyjde. K předchozím generacím onoho vozidla jsem choval patřičnou úctu, neb kdo jinej děla v nižší střední boxery a AWD, že. Možná mne jistá (nemalá) část zde diskutujících bude považovati přinejmenším za pošetilce, ale je to prostě tak: mně se ta nová Impreza líbí. A plané mi připadají ony výkřiky o modifikacích jiných, korejských, vozů. Motorizace jest IHMO dostačující, aneb 1,5 + 2,0 + 2,5 = co si přáti více? (A nafta bude...když už ji teda mocímermo někdo chce). Jít s obsahem nahoru a dolů asi není důvodu, 100 koníků v základu na slušný svezení stačí, a kdo chce více tak má možnost patřičným obnosem přitlačit na (výkonovou) pilu. A onen 6tý kvalt? To se musejí prostě dálniční kovbojové poohlédnouti jinde. Toto auto je IMHO spíše pro kovboje okreskové a tam si se dá s pětikvaltem opět IMHO vystačiti. Já tedy říkám BRAVO :yes: :yes: :yes: Tož tak. P.S. Kde je Alessio??? Jeho názor zde by (a určitě nejen) mne zajímal.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 17:42
Re: Změna je život
Voláš mě, pane? Jako džin z láhve vyskakuji a říkám: "1,5R se svýma malýma kolama se mi nelíbí, v modré barvě a s vělkými koly už je to o pořádný kus dál. Ale já jsem takovej sedanovej, takže mě se jako hatchback asi nikdy na 100% líbit nebude. Zrovna dneska jsem před Mariottem viděl krásné STi, pochopitelně modré a se zlatými koly. Rok výroby zhruba 2002, podle mého nejkrásnější podoba, jakou kdy Impreza měla (no, ještě poslední roky před kruhovými světly není špatný, ale dnes už to je hodně oldschool). Zastavil jsem se a vzpomínal. Vzpomínal, jak mi bušilo srdce, když jsem měl tu možnost podobného dravce řídit, a jak se mi ještě hodinu po tom klepala kolena. To auto mě dokonale dostalo a i když si jej z objektivních důvodů asi nepořídím (není nejlevnější, jsem poměrně klidný jezdec), tak jsem se na chvilku zasnil. V mém snu byla impreza modrá, se zlatými koly, sedan, vzhledem provokovala a kdesi v přihrádce se válela jedna hrušková čokoláda Lindt. TO je Impreza. Tato generace je impreza nová, jiná. Možná to odemě bude znít hloupě, ale musím si k ní najít cestu...a možná bude dost dlouhá. :-(
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 17:49
Re: Změna je život
ted si to po sobě čtu a dá se to shrnout: "I have a dream that one day on the country roads of Czech the sons of former Subaru drivers will be able to sit down together in blue impreza sedan with golden wheels and ride their way of life." Jo, něco podobného řekl už nějaký King.... >:D
anonym
4. 10. 2007 18:20
Re: Změna je život
Tož dík za tvůj názor. S tou podobou sedanoidní staré dobré Imprezy se tedy shodujeme. K té nové, i přes počáteční rozpaky, já jsem si asi už cestu našel (zatím viděno toliko na fotkách). A jsem hodně zvědavej až bude u nás v šourůmu. To si vyšetřím čas, ze všech světových stran ji obhlédnu, i svůj hřbet ohnu (pamětliv Ivánkových strastí) a stoličku si pučím. Vlezu i dovnitř, sedala a to všecko ostatní okusím, i plastík v nestřeženém okamžiku oblíznu. A pak dám zde vědět (resp. to blognu).
Avatar - donPedro
4. 10. 2007 18:22
Re: Změna je život
Žádný NN - já to byl, jen mne SYSTÉM mezitím sestřelil
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 21:52
Re: Změna je život
..ale veršovat ti jde :-) PS: určitě blogni
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 18:24
Re: Změna je život
Jak již píši výše, i s těmito zmíněnými mázory plně souhlasím... Řvoucí výkonuchtivý jedinci (všichni ti co kritizují 1,5) by si měli uvědomit, že s TÍMTO autem už se nebude jezdit jen rally, ale že bude vozit děti do školy a jezdit na nákupy, řízeno bude i ženami (které mají takové manžely, že pro ně chtějí to nejlepší a nejbezpečnější co jde v segmentu najít). Nechci srovnávat s jinými značkami (Subaru nelze s nikým srovnávat), ale udělat takovéto auto např. Škoda Simply Never tak tam narve motor ještě mnohem slabší. Předpokládám, že prodeje stejně bude táhnout 2,0 a tam je ten výkon už parádní, o 2,5 nemluvě.
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 22:11
Re: Změna je život
nechci imprezu, ve které vozí důchodkyně nákup. Ale jinak s tebou souhlasím. ;-)
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 18:44
O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Začnu úsměvně: není lepší pocit, než jet v zimě na hory za hustého sněžení a v 10 cm sněhu po dálnici, kde v kopci hrabou všechny kamiony, BMW a Mercedesy :-). A v čem že?, no přece v Subaru.... a teď k praktickým reáliím: Subaru-AWD (dále jen SAWD) a redukce jsou v zimě k nezaplacení, vyjede to úplně vše, kam se s tím člověk odváží a kde se to nepřevrátí dozadu, ještě lepší je ale sjíždění na sněhu z kopce, protože tam, kde ostatní jedou neřízeně jako na sáňkách a ABS jim zuřivě bezmocně cvaká, tak tam se zařazenou 1čkou/2kou a redukcí Subaru v klidu bez problému a ztráty trakce sjede bržďením motorem.... Kritizují se kufry Subaru, ale jejich nepřílišná velikost pramení nejen z umístění zadního diferenciálu, ale hlavně kvůli tomu, že všechna Subaru mají PLNOHODNOTNÉ REZERVY, což už dnes hodně mizí, neli dokonce zmizelo. Když píchnete, nemusíte tedy po výměně jet 50kou, jako s Runflaty nebo s kočárkovými neplnohodnotkami...... "Žravost" motorů je taky fámou, protože je nutné započítat právě AWD.....trvalý SAWD se nikdy nezasekne jako elektronikou řízený přížazovaný náhon.... SAWD se využije i při normální jízdě, kde nedochází ke ztrátě trakce, prostě se do zatáčky už od začátku šlápne na plyn a Subaru to projede s nepopsatelným zážitkem, protože se síla motoru "pošle dozadu" jako by to byla zadokolka. Zrychlení do zatáčky "přiřazovačku" nechá úplně chladnou (pokud kola neproklouznou)..... všechna tato tvrzení a názory mám z praxe a jiní Subaristi vám je s chutí potvrdí, jestli se vám něco nelíbí, diskuse pokračuje.. ;-)
Rozbalit vlákno
46
4. 10. 2007 19:14
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
jednou sme jeli s kolegou na hory, ne po dalnici, ale po okrskach. Spousta snehu. A on, na starem Polu taky objizdel nakladni auta a ostatni zadokolky ala MB a BMW. Mno, zimni gumy a absence nekolika sto koni na zadni naprave taky udela svoje >:D >:D
4. 10. 2007 20:48
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Při cestách na hory ti z hlediska trakce poskytne stejnou službu i Octavia 4x4 na Haldexu s tím, že cestou ve škodovce ušetříš ještě benzín, tedy oproti porovnatelnému motoru Subaru. Kvalita pohonu 4x4 Subaru začíná nabírat na vrchu až v situacích do nichž se nemáš šanci dostat. Nebo jenom jednou, protože Subaru nesubaru bys vylétl ze silníce jak vajíčko na pánev. Tedy pokud nejsi soutěžní jezdec.

Když jede člověk na hory, jede s každou (ano, s každou) čtyřkolkou v běžném provozu stejně - tedy takřka neomezen zasněženou vozovkou jede zcela s přehledem. Jen o trochu pomaleji než na mokré vozovce. A se stejným přehledem se z hor zase všichni 4x4 vrací. Ovšem šotolina, rallye, tam má Subaru oproti třeba té Octavii vrch... Jazdíš ralye? :-)

A ještě něco... Subaru, to není jen jediný permanent, známý z ralye mutace Imprezy, která ovšem stojí 25 miliónů korun... Že ne?

Jinak je z tebe znát, žes zamilovaný do svého Subaru. To by ti ovšem nemělo clonit obecný pohled na auta... Koneckonců nezapomeň, že Subaru je v evropském pojetí členění aut běžný mainstreamový produkt, který je v některých nmodelech vybavován poměrně kvalitním pohonem všech kol. To je vše. Samozřejmě, že jiná liga je například BMW s jeho pohonem všech kol. To je liga o půl miliónu dražší. A věř, že ten půlmilión je v tom autě znát. I na těch horách... P.S. Vy, subaristi, jste jak malé děti... rozjásaní, že se vám povede v prosinci na zasněžené trávě jeden dokonalý drift... úsměvné.
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 21:04
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Jenže u BMW to všechno vymyslí elektronika, která ale maximálně do dvou let selže, protože je z Německa . O "výborné" kvalitě německých vozidel by mohlo mnoho lidí vyprávět . (mimochodem známému u 7kového Bavoráku za 2,5 mil. upadla po měsíci náprava) Jenže u Subaru většinu práce odvede mechanika, takže neskončí na tom, že auto nepojede dál kvůli tomu, že se jeden z 1000ce zbytečných elektronických mikroprocesorků podělal....btw, tam kde končí SUV typu Antara, X5, Tucson a spol., tam se začíná Subaru ptát: "to jedeme po sněhu?".......o vyspělosti automobilů by mohli povídat třeba Švýcaři, strávil jsem tam 1 týden v létě a 1 týden v zimě a řeknu ti, je zvláštní, že jsem napočítal asi tak 20 BMW a Mercedesů, jenže Subaru a 4x4 Mitsubisi tam jezdí asi 50% vozového parku. Většina Hvězd a Diamantů je i přes 10 let stará. Otázkou zůstává proč si prakticky nejbohatší evropský národ nekupuje Němce, ale Japonce??? >:D
4. 10. 2007 21:53
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
To je všude stejné. Bohatý Švýcar jezdí Mercedes, chudší Švýcar třeba toho japonce. V tomhle nehledej inspiraci.
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 21:14
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Ty drifty jsem sice nedělal, protože si němám potřebu něco dokazovat, ale jestli je jiní Subaristi dělají, tak je to proto, že se jich nebojí. Jenže majitelé těch "božských" BMW (a jim podobných) je nědělají. A proč? Protože se bojí, že by se jejich neduživé chudince něco stalo!!!. To Subaristi neřeší, ti vědí, že vrcholná japonská kvalita vždy vydrží. >:-[]
4. 10. 2007 21:55
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Jasně, ty prémiové bavorské šunky a dokonalosti z Japonska za pár šlupek >:D
4. 10. 2007 22:04
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Souhlasím - BMW,Mercedes,Ferrari a Lamborghini jsou auta pro tatínky,co neumí jezdit, ale rádi jsou vidět.
neregistrovaný "Skypy"
5. 10. 2007 01:32
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
to je názor! máš pravdu.. a to jsem řídil všchny krom Lamborginy.. ale tatinek nastesti nejsem.. japonec je perfektni vozidlo co slouzi k preprave a kdyz se snim blbne vydrzi.. ty ostatni jsou nafintene kocary ale kvalita.. hruza..
jen tak vite kolik stoji sevis Ferrari po 10tis km? :-) diskuse pokracuje ale ja uz neprispivam..
anonym
4. 10. 2007 21:25
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Nechci vám brát iluze o Haldexu. Sílu pohonu AWD nepoznáte jen v zimě, ale vždy za deště a mnohdy i za sucha. Je to výrazný prvek aktivní bezpečnosti. Haldex a podobné systémy se ve srovnání s ním jeví spíš jako systémy nebezpečnosti. Máloco překvapí řidiče tolik, jako když se nedotáčivost připojením zadní nápravy stane náhle přetáčivostí :-). Subaru není vyjímečné jen pohonem AWD ale i špičkovou spolehlivostí, jakou mu může celý koncern jenom tiše závidět. A mimochodem, rozměrově je Impreze 2R z koncernu nejbližší Golf 2FSI 4Motion. Je ale bez redukce a ještě o 86 tisíc dražší než Impreza. Co se týká zhruba stejně výkonného dieselu, tak tam si stojí Golf plus mínus, za 700 000 Kč. Což je proti Impreze nárůst ceny o 100 000 Kč, tedy nějakých 3 200 litrů paliva. Rozdíl ve spotřebě je necelé 3 litry na 100 km. Tudíž ten diesel začne spořit na palivu až po ujetí nějakých sto až 120 000 km. A to pouze za předpokladu, že ostatní provozní a servisní náklady nebudou vyšší, než u toho Suba. Což je vzhledem ke známým problém PD motorů a koncernové elektroniky obecně, nejspíš jen teorie. A nakonec. Zatímco na první pohled, je zřejmé, že porovnávat tohoto Golfa s BMW je pošetilost, která nestojí ani za zmínku, tak v případě Imprezy si tu trochu demagogie ujít nenecháte, že? :-)
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 22:03
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Nesouhlasím s tím, že Haldex ve své poslední generaci by byl špatný systém. je to velmi dobrý pomocník, pochopitelně je ale limitován samotným konstrukčním řešením, kde se "rozhoduje" elektronika a to může být v terénu problém, protože ona je primárně nastavena na silnici, kde funguje velmi dobře. Permanenty jako Wuattro nebo AWD od Subaru jsou pochpitelně o kus vpředu, je to kus poctivé strojařiny.
4. 10. 2007 22:10
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Nemůžeš mi brát iluze, žádné nemám. Celý život jezdím. Jak vás, subaristy, čas od času zde čtu, vypadá to tak, že by snad měli přes zimu povolit jezdit jen těm, co maj Subaru :-) Klid. Já nahoře nekladu na světlo porovnávání subaru x BMW neb to je absurdní... BMW je zenit, Subaru je mainstremová produkce za levný peníz, naopak, subaristé těžce nesou, že je svět ne a ne brát vážně, vždyť oni přece jsou ti praví sněžní muži... v Imprezách za půl miliónu... a před Špindlem si přece zoufají všichni ti dvoumiliónoví xdrivové a 4matikové v neskutečných prémiových šunkách :-)

Jinak, je dobře vědět, že kdejaký okresní přeborník okruhových závodů by s běžnou předokolkou od škodovky vyklep toho zaníceného 4x4 subaristu i na ledu... jen je potřeba si to umět přiznat a nehrát si na vlastníka grippena.

Mimochodem, nikdy, nikdy jsem zatím neviděl na silnici, že by někdo v běžném provzu zvládl smyk. Naopak jsem několikrát zažil to, že buďto já, či spolujezdec zvoláme - hele hele, ten "pude" ... a také ano, šel... :-) Subaru nesubaru, škodovka neškodovka.

Všechny tyhle písně o zázračné jízdě do zimního špindlu v subaru jsou jen písně vlastních falší a omezených možností. Ano, ano, dobře zmiňuješ toho Golfa 4x4... neb v obdobné motorizaci mu na sněhu z Prahy do špindlu neujede subarista ani kdyby si překous´volant. Obráceně to platí také, ovšem s tím rozdílem, že ti v Golfech 4x4 z toho nedělají vědu... prostě jedou bezpečně vpřed...

Osobně považuji nadšené subaristy za velmi omezené lidi. Neb, dělat do aut a veřejně se přiznávat k tomu, že mám Subaru za 500 (myslím Imprezu) a že je to nejlepší auto světa... to vyžaduje velkou dávku zaslepenosti a naivity...
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 22:18
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
nebuď na kolegu tak krutý a uznej, že permanent (lhostejno od koho) či i ten haldex je velmi dobrý prvek aktivní bezpečnosti. Samozřejmě, že permanent typu quattro nebo awd od subaru je z hlediska bezpečnosti o kousek dál. Běžému řidiči(takových je nás většina) v běžných podmínkách (nemyslím nějaké velké závody na ledu) i ten Haldex bohatě stačí - resp velmi dobře umí pomoci.
4. 10. 2007 22:21
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Jo, tos napsal dobře :yes:
neregistrovaný "Alessio."
4. 10. 2007 22:25
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Díky. Já myslím, že by si to měl kolega uvědomit, než tatínkovým outbackem zbourá nějakou lampu...uvědomit si, že druh pohonu, resp. výhoda sawd oproti řeba tomu haldexu, ho rozhodně nezachrání před smykem. Ani náhodou. Inteligentní řidič, jak sám výče píšeš, pojede s Quattrem,SAWD i Haldexem stejně rychle.
4. 10. 2007 22:48
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
:yes: :yes: :yes:
4. 10. 2007 21:29
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Bohuzel, GTI, nemas pravdu. Haldexem nikdy plnohodnotny 4x4 nenahradis. Zkus si v tom hlubsim snehu se Scoutem zastavit. Uz se nerozjedes. Zkus pseudo 4x4 ala Haldex namocit. Uviznes. V kazdem mekcim povrchu je plnohodnotny 4x4 lepsi nez Haldex. Ten je dobry tak do mesta na lepsi rozjezdy bez podkluzu, popr. za lehce kluzkych okolnosti. Do stredne tezsiho terenu Haldex nemuzu doporucit. Kvalitu 4x4 v SUBARU uzijes jiz na mokre vozovce. Do extremu se nedostanes, protoze to auto vydrzi vic nez ty jako ridic. Zkratka se neodvazis. Mam sve zkusenosti s prejizdenim Krkonos v zime. V kopci na Pomezni boudy jsem jel ja s FORESTEREM a prekvapive mistni s vozy S100, 105/120. Audi, M-B, BMW byli bezmocni.
neregistrovaný "jumpingjoker"
4. 10. 2007 21:58
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Pravda, pravda. Jedenkrát jsme se s Outbackem rozjížděli z místa v ledovatém kopci, kde nám to, když to auto stálo pomalu ujíždělo dozadu. Redukce, 1čka, bez prokluzu rozjezd jedna báseň. Ten samý kopec vyjížděl borec s Nivou, samozřejmě vyjel, ale musel si najet z rovinky, ani by ho nenapadlo rozjíždět se z klidu a při stání v kopci. Jediné vozidlo, které to vyjelo také byl traktor s řetězy, a to si netroufnul vytáhnou na laně osobák, protože by to s přítěží asi nedal... Jinak taťka Outbackem vyjel v zimě po cestě pro rolby na Hnědý vrch v Peci. Skončili jen kousek pod vrcholem, protože už cesta končila a chtěli to vzít po sjezdovce, jenže asi pulmetrova hutná závěj jim cestu ukončila.
4. 10. 2007 22:18
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
>:-[] Tak je to konečně tady. Jasně... Outback.. to je vlastně takovej zakuklenej vojenskej vyprošťovák, vrtulník a ponorka dohromady. Záleží jen na počasí, co si vybereš >:D Jak píši nahoře - Vlastníci subaru, respektive děti vlastníků subaru... to je kapitola sama pro sebe >:D :yes:

P.S. budem to muset napsat do BMW, do Mercedesu a do AUDI. Ať se na to vykašlou a vyrábí licenčně Outbaky >:-[]
neregistrovaný "derick"
5. 10. 2007 03:08
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
GTI ty sa daj uz konecne liecit! Tie tvoje chore, zakomplexovane a nenavistne vylevy su trosku mimo normalnych ludi! :no:
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 22:08
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Nesmysl, pokud nebude Scout ležet na břichu, vždy se ze sněhu vyhrabe a ještě vytáhne ostatní. Vyzkoušeno a vidím, že si to příště nahraju na kameru, jinak bude furt někdo žvatlat, že je haldex k ničemu. :-!
Ad. Audi, jistě, Audi je určitě se svým torsenem bezmocné. >:D
Dneska zase házíš perly.
4. 10. 2007 22:18
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Chyba lavky, nevytahne. Jak mas snehu pres matice, tak nevyjedes. Na to neni Haldex staveny. Kde jsi videl, ze nekdo psal, ze je Haldex k nicemu? Neni, jen nedokaze plne nahradil plnohodnotny system 4x4. Ty zase budes jednim tim zaslepenym, ktery si pri cteni primysli az moc.
Avatar - Falco
4. 10. 2007 22:33
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
[odkaz]
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 22:35
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Tos mu neměl ukazovat, teď z toho neusne. >:D
4. 10. 2007 22:43
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Nic nedokazal. Tam je tak malo snehu, ze to nezakryje ani gumy. Jde jen o propagaci pro ty jednodussi.
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 22:49
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Jo jistě. Znovu opakuji, když bude mít golf stejně vysoký podvozek jako subaru, tak se vyhrabe taky bez problému i s haldexem.
Pro ty, co nepoznají, že tento golf má nízký sportovní podvozek. :-!
4. 10. 2007 22:55
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Jeste jednou ti to zopakuji. Nevyhrabe. Haldex to neutahne. Sam na aute mam Haldex a znam jeho limity.
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 22:57
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
A jaké je to auto?
4. 10. 2007 23:00
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Uz jsem to tady psal mnohokrat. Pouzivam S80.
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 23:05
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Tak to je potom docela jiná, když si myslíš, že se Haldex bude chovat stejně v Golfu (který je podstatně lehčí, nebo ve Scoutu). Mimochodem Haldex v S80 není nic, co by se dalo považovat za opravdu výstavní počin, je dosti kritizovaný, stejně jako v XC70, kde stojí za starou belu.
4. 10. 2007 22:37
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
okolo 5cm snehu, na to 4x4 ani nepotrebujes. Podobneho bys dosahl s mensim ridicskym umenim na zimnich pneu i s nahonem na predni kola. Samozrejme s motorem vpredu a nahonem na zadni napravu by ses uz nehnul.
4. 10. 2007 22:44
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 22:34
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Když je sněhu přes matice, znamená to, že auto leží na břichu. A pokud se tak stane, je namydlenej i Forester. pokud kola prokluzují, haldex pořád posílá nějaký ten výkon na protáčející se kola. Z logiky věci vyplývá, že pokud ma i ten haldex oporu a kde zapřít kolo, tak výkon přenese.
Ano chápu jaký je plnohodnotný systém 4x4, ale pochybuju o tvé znalosti, protože jsi zde vytáhl Audi a to má trvalý torsen. :-!
4. 10. 2007 22:40
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Stale si primyslis. Nepsal jsem o Quattro.
anonym
4. 10. 2007 22:53
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Ano, neuvědomil jsem si, že diskutuji s tebou, ty si totiž drtivou většinu věcí vykládáš po svém. Od prodejů aut, přes definici kupců, kteří auta nakupují, až po napsání Audi (pro mě je audi synonymem pro Quattro, stejně jako BMW/MB pro zadokolku). Ano, budu tě brát s rezervou...velkou rezervou. :-!
4. 10. 2007 23:04
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
To, ze je pro tebe neco synonymem, nemusi byt synonymem pro ostatni. Vymyslis si, primyslis si veci ktere v radkach nevidis. Samozrejme, ze v kopci uvizli i jini, napsal jsem jen ty nejviditelnejsi.
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 23:06
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Každý vidí především to, co vidět chce. Já zase vidím poměrně velkou kopu orezlých japonců na cestách.
4. 10. 2007 23:10
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Ja se tady zdrzuju se zkusenostmi s nekym, kdo jen slepe nema rad japonske vozy. To si muzes jit potrast ruku s GTI a ostatnimi nemcofily. I ja jsem fandou evropskych automobilek, ale uznavam i jine kvalitni a osobite vyrobky.
neregistrovaný "Deception"
4. 10. 2007 23:14
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Dobře, jdu si potřást rukou a jdu spát. Dobrou noc.
4. 10. 2007 23:17
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Dobrou noc.
anonym
4. 10. 2007 23:14
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
...protoze mnoho jinych oreznout nestihne.
4. 10. 2007 22:14
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Jiste, že když má auto motor vpředu a zadní náhon moc toho na sněhu nezmůže. Tohle přece nemůžet dávat do konfrontace s Foresterem. Z toho sněhu se haldex vyhrabe úplně stejně, jako Forester.
4. 10. 2007 22:21
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Uplne stejne ne. Kdyz je snehu pres matice, Haldex te nevytahne. Na to neni staveny. Jinak s obtizema a s prokluzem spojky.
neregistrovaný "dochtor"
4. 10. 2007 22:22
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
GTI, to o tej zamilovanosti a zaclonenom pohlade, a prave od Teba - to ma dostalo, naozaj som sa pobavil. :yes: >:-[]
4. 10. 2007 22:40
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
Já nemám VW... a když o VW píši, pak vždy jen objektivní pravdu.
neregistrovaný "dochtor"
4. 10. 2007 22:50
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
...tak potom si Ta s niekym pletiem ;-)
4. 10. 2007 23:04
Re: O Subaru, aneb co jste možná nevěděli
:-)
anonym
4. 10. 2007 21:06
Subaru??
Co se týká aut na rallye, moc opravdových ikon nebylo: Lancia Delta, Toyota Celica, Subaru Impreza, Mitsubishi Lancer. Tyhle auta razily svou vlastní cestu. Prvně zmizela Lancia, potom Celica, protože Toytota začala propagovat Corolu, zůstal Lancer a Impreza. Ztímco novej Lancer jakž takž se snaží rozvíjet svůj nezaměnitelný kufrový design, Impreza se ho úplně vzdala a nic opticky stejného z minulosti na ní nezůstalo. Bok jako BMW1, předek směs kdovíčeho bez výrazu, zadek o ničem. Celkově velký zklamání.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mozgog@post.c"
4. 10. 2007 23:31
Reál
Pěknej auťák, kvalitní interiér, výbava, dobrá cena, předek velmi povedený, zadek bude chtít vidět v reálu, na některých fotkách vypadá hůř, někde zajímavě, sedan do Evropy nejde, protože Japonci se poučili a už vědí, že Evropani jsou hlavně praktici, kteří si kupují v 90% hatchbacky (aby si jednou za 10 let mohli odvést novou televizi domu vlastním autem a nemuseli připlatit tři stovky za odvoz) + bonus odpočet DPH!!! To auto se mi líbí, je takový nenápadně zvláštní (a sedan se mi líbí ještě více), ale já čekám na nového FORESTERA a věřím, že nezklame.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FastDriver"
5. 10. 2007 11:16
Hyundai i50 vs nová Impreza
zkuste porovnat jejich vzhled ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloun"
5. 10. 2007 11:36
Ikona Subaru
Hned na zacatek rikam, ze jsem spokojeny ridic Subaru Outback 2.5i. Ta spokojenost prameni hlavne z toho, ze za necele 3 roky se nepodelala ani zarovka. Stejne tak ale rikam ze zkusenosti se sluzebnim Volvem 2.5T AWD, ze jsem jeste nezazil situaci, kde by Haldex nestacil. Chce to mit jen na pameti, ze tam 4x4 neni porad a ze se muze trochu zmenit chovani auta, zvlaste na stridavem povrchu (snih, asfalt na lehce zasnezene nebo spatne propluzene silnici). Pak zalezi jen na tom kdo je jaky pozitkar. Pokud se vam libi rezat zatacky a uzivat si lepsiho podvozku Subaru,nebo casto tahate prives, neni co resit. Pokud je pro vas dulezitejsi pohodli a cestovni komfort, tak treba Volvo je o rad lepsi volba.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pucmeloun"
5. 10. 2007 11:37
Re: Ikona Subaru
zapomel jsem pro uplnost dodat, ze zkusenosti jsou ze Skandinavie a za rok toho najezdim na snehu mozna vic nez bezny ridic v ceske kotline za desetileti
neregistrovaný "jumpingjoker"
5. 10. 2007 19:57
Pár postřehů ze showroomu
Po včerejším článku jsem byl tak naťešený se na Imprezu kouknout, že jsem se na ni hned dnes zašel podívat.... 1) skutečně je hezčí než na fotkách, hlavně boční linie a zadek jsou velice vydařené, předek stále nechápu a nemůžu skousnout, pořád vidím tu nádhernou okřídlenou masku předchozí generace - to byla nádhera a ušlechtilost. 2) supr materiály, sice tvrdý plast, ale reprezentativně vyhlížející a příjemný. 3) přístrojová deska parádně přehledná, příjemná 4) místo řidiče velice příjemné, spousta místa nad hlavou, a to je to auto dost nízké 5) spousta místa vevnitř, celkem pohodlně jsem si sedl "sám za sebe" (183 cm) 6) seděl jsem v úplně té nejzákladnější verzi, má parádní textílie na sedačkách 7) obrovská zrcátka, v nich bude vidět úplně vše 8) konfigurace interiéru a "pracoviště" dost podobná Outbacku 9) kufr neuvěřitelně nízký (plocha kufru je asi "1 metr" nad zemí), jinak je ale kufr plošně veliký, dobře přístupný a schovává plnohodnotnou rezervu 10) plechové disky s poklicemi sice nevypadají zas až tak špatně, ale je potřeba obout Impreze pořádná kola 11) nostalgicky jsem pokukoval po dveřích ostatních Subaru, protože na Impreze bohužel přebývají rámy oken. 12) malý volant se silným věncem, sice umělohmotný, ale po jeho omakání má člověk pocit, že to přeci jen je rally-car.........sečtěno podtrženo: uvídím, jestli tomu designu přijdu na kobylku, ale hlavně ten předek je prostě zoufalej.....i ta základní Impreza má brutálně široké blatníky, a ačkoli to z fotek nevypadá, má i dost provokativní "look"...celé to dílko už jen čeká na Obrovskou díru na kapotě, zlatá kola, královskou modř a 300koníků. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MilanKriz"
8. 10. 2007 12:46
4 kolkové dobrodružství :-)
Snad jen k flame diskuzi :-)
4x4 je samozřejmě super a Subaru AWD určitě umí. Na druhou stranu - bez urážky - je úsměvné číst neskutečné příběhy řady lidí, kteří Subaru (údajně) mají a co všechno zažili - ono je to dnes už taková latina :-)
Ve firmě máme jednoho dnes už cca 2 roky starého Forestera 2,5 XT low. Je to výborné auto s naprosto úžasným motorem, jehož zrychlení vyrazí dech a jízdní vlastnosti předčí očekávání - v prima cenové hladině. Co se týká terénu (či sněhu) - platí okřídlené: "se Subaru se dojede a následně zapadne mnohem dál než s mnoha vozy jiných značek" :-). Platí to v každém případě. Přece jen si je potřeba uvědomit že ani Subaru není lehký pásový transporter a jakmile leží vůz na břichu, nebo jede v hustém sněhu s podkladem ledové plotny, je konec tak jako tak :-)
Souhlasit musím s GTIm, že řada "běžných" 4kolek v reálném provozu, tzn. tam kde většina z nás auta používá je naprosto dostatečná. Před lety jsem měl Passata s torsenem (2,8V6) a bylo to také výborné auto, které překvapivě dojelo tam kam ani člověk nedoufal. Poté jsem vystřídal hodně aut s předním / zadním náhonem - v extrému to samozřejmě není ono.. na druhou stranu - teď mám již 4 rokem auto s xdrivem (předtím 530xi a teď 330xi)-mám za sebou dvě zimy kolem Mnichova a Lucernu ve Švýcarsku a musím říct, že jsem nezažil situaci ve které by Xdrive nezafungoval uspokojivě - jen samozřejmě musí mít člověk rozum a nepoužívat auto jako rolbu :-)
Rozbalit vlákno
0