Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Impreza WRX STI sedan: Opět Impreza, jak má být

Subaru Impreza WRX STI s karoserií sedan je opět na scéně. Představila se na autosalonu v New Yorku jako modelový rok 2011 určený pro trh v USA.
Zpět na článek
4. 4. 2010 08:21
4. 4. 2010 10:17
4. 4. 2010 17:38
4. 4. 2010 19:21
4. 4. 2010 12:05
4. 4. 2010 14:30
neregistrovaný "DCaine"
5. 4. 2010 15:48
5. 4. 2010 15:54
5. 4. 2010 17:59
5. 4. 2010 18:11
5. 4. 2010 21:02
5. 4. 2010 21:23
5. 4. 2010 21:55
5. 4. 2010 22:00
5. 4. 2010 22:21
5. 4. 2010 22:32
5. 4. 2010 23:25
6. 4. 2010 13:21
6. 4. 2010 16:49
6. 4. 2010 19:21
6. 4. 2010 20:18
6. 4. 2010 20:28
6. 4. 2010 21:12
6. 4. 2010 21:23
6. 4. 2010 12:13
6. 4. 2010 13:23
6. 4. 2010 13:30
5. 4. 2010 21:56
5. 4. 2010 22:03
5. 4. 2010 22:07
5. 4. 2010 22:39
5. 4. 2010 22:47
5. 4. 2010 22:53
6. 4. 2010 10:38
6. 4. 2010 11:14
6. 4. 2010 12:15
6. 4. 2010 12:47
6. 4. 2010 16:36
6. 4. 2010 19:19
7. 4. 2010 13:08
5. 4. 2010 20:27
6. 4. 2010 21:15
6. 4. 2010 22:56
7. 4. 2010 13:15
9. 4. 2010 11:03
Avatar - kaa
4. 4. 2010 08:21
sedan je sedan
Možná jsem konzervativní, ale sedan Impreze fakt sluší,i když ten prolis nad zadním kolem,ala mercedes, není vůbec podle mýho gusta.Jestli to je nová móda, tak si musím jen povzdechnout - ach jo. >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Slavek-TDM
4. 4. 2010 10:17
Super
Osklivy jako vzdy. Parada, opet auto jen pri lidi, co ho opravdu chteji. Gay factor = 0. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - bubucci
4. 4. 2010 12:05
gay factor
Impreza měla vždycky nulový gay factor. Nikdy to nebylo auto pro nagelované buzičky s disco tričkama, pro ty tady jsou jinší rádobysporty >:D Přitvrzení podvozku je jenom dobře, není to přece zádný dálniční koráb.
Welcome home, boy :yes:
Rozbalit vlákno
3
4. 4. 2010 19:19
Re: gay factor
Vítek je asi výjimka potvrzující pravidlo co? >:D

Jinak hatchback se mi líbí mnohem víc. Subaru to s ním trefilo, protože v sedanech vždy bylo hezčí EVO...
Avatar - Slavek-TDM
4. 4. 2010 19:26
Re: gay factor
Presne tak :-) Filip Renc je snad hetero >:D
4. 4. 2010 22:16
Re: gay factor
U těch celebrit nikdy nevíš. U Vítka tedy jo ;-)
neregistrovaný "DCaine"
4. 4. 2010 14:30
Výfuk
Ta čtveřice koncovek se mi moc nelíbí ;-\ S jednou velkou byla hezčí, alespoň pro mě ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
4. 4. 2010 16:42
Urcite budem z**covany,ale..
...ten hatch sa mi paci viac ako tento "sedan" ;-\
Rozbalit vlákno
1
5. 4. 2010 01:23
Re: Urcite budem z**covany,ale..
mně taky, a kdyby byl "třídvířko" tak je to ideál, v tomhle autě člověk stejně vzadu pravidelně nikoho nevozí, a mít vpředu dlouhý dveře je super, pro záda i břicho :-)
Avatar - janodespota
4. 4. 2010 17:38
celkom dobre
No, mam pocit ze sudruhovia z japonska chcu tak trochu odcinit svoj zlocin proti ludskosti a prichadzaju s omluvou - sedanom STI, popricom sa aj posnazili skryt jeho korejsky design. Za to maju u mna male plus, mam tusaka, ze impreza nasledujucej generacie bude znova ta stara dobra impreza. Mimochodom, stale sa mi viac lubi Lancer EVO X, ale tentokrat by som uz vazne uvazoval aj nad STI... :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 4. 2010 20:59
sedan sedanovič
tak a máme tu sedan - chtělo by se říci konečně, leč na mysl se vkrádá pár proti.... Za prvé - mišivbuši v sedanu jsou hezčí. Za druhé - pokud STI a jízdní požitky na hraně výkonu(kdo z nás to ale umí že.....), tak je kraťas lepší železo....
Tak proč vlastně sedan? No přece proto, protože to nadšeným fancům dá ten pocit, že domů vezou plnohodnotné rodinné auto - má to přece větší kufr mámo, takže to není nepraktický auto za mega, ale nááádhera pro celou rodinku...
Za mně tedy - jako STI je hatch lepší - sedan úlitba "praktičtějšímu" zákazníkovi.
Rozbalit vlákno
46
Avatar - T613
4. 4. 2010 21:41
Re: sedan sedanovič
"praktičtějšímu" zákazníkovi nebo tradicionalistickým zákazníkům, které má každý "ultimativní" výrobce?
4. 4. 2010 22:00
Re: sedan sedanovič
toť otázka do pranice ;-) V mém případě - bych si vybral sedan - působí to víc dojmem rodinného vozu. Ale já si STI nikdy nepořídím, protože bych se v něm nejspíš rozmlátil...
Je pravda, že "pravověrní" žhnou po sedanu, jako po klasice...,ale vývoj ničím nezastavíš a už dost lidí "propadlo" kraťasu. Je otázka, kdy je "tradicionalismus" jenom lpěním ve stylu - z nouze ctnost...
Avatar - T613
4. 4. 2010 22:22
Re: sedan sedanovič
tradicionalismus zde drží 911, Defender. Je to dobře nebo to je špatně? Kdo ví, je to prostě tak. Mi se líbí obě Imprezy. U hatche mi vadí hlavně zadní světla, která už působí notně zastarale. Ale je to úlitba "kšiltovkářům"
4. 4. 2010 22:34
Re: sedan sedanovič
no ona celá nová impreza vypadá trošku jako úlitba kšiltovkářům. Chápu zaměření značky na us trh - čemuž odpovídají tamní prodeje, které rostou a značka je tam vnímána i designově mnohem lépe, než na našem kontinentu.
4. 4. 2010 22:36
Re: sedan sedanovič
Ty zadní světla jí právě posouvaj k těm kšiltovkám. V NDR je firma, co to předělává a vypadá to slušně.
Avatar - T613
4. 4. 2010 23:12
Re: sedan sedanovič
myslíš tohle? [odkaz]
4. 4. 2010 23:21
Re: sedan sedanovič
AMíci a arabové jsou na STI magoři. Ne. to nemyslím
Avatar - T613
5. 4. 2010 12:16
Re: sedan sedanovič
škoda.. to je jediné co jsem našel. Zbytek byly jen rendery
Avatar - Ricardo
5. 4. 2010 01:00
Re: sedan sedanovič
Nic moc, čirý světla tomu prostě seknou, stejně jako třeba Astonu :-)
Avatar - T613
5. 4. 2010 12:15
Re: sedan sedanovič
že ty nosíš kšiltovku >:D ;-)
Avatar - white label
4. 4. 2010 22:04
Re: sedan sedanovič
Připomínka/poznámka se kterou souhlasím (viz 22:03)... ;-)
4. 4. 2010 22:07
Re: sedan sedanovič
Ten má jen sluneční hodiny.
Avatar - T613
4. 4. 2010 22:27
Re: sedan sedanovič
a i ty musím seřídit.. předbíhají se ;-\
4. 4. 2010 22:34
Re: sedan sedanovič
Nesmíš na ně svítit baterkou
Avatar - T613
4. 4. 2010 23:10
Re: sedan sedanovič
mám světlušky v igelitovém pytliku
Avatar - white label
4. 4. 2010 22:03
Re: sedan sedanovič
Tady bych si dovolil nesouhlasit. Praktičtější je naopak HB, který případných pár litrů, bohatě vynahradní přístupem do zavazadlového prostoru a jeho variabilitou a možnou "výškou" (bez "plata"). Sedan má sice o něco delší zadní převis, ale bude tuhší, než 5dv.! HB. Dívat se u verze WRX STI primárně na praktičnost mi ale připadá poněkud zvláštní, takže pokud by byla možnost 3dv. HB dal bych mu přednost, jinak bych raději (v případě této verze) vyjímečně volil tradičnější a "pevnější" sedan...
Navíc v tomto případě se zadní partie povedla o poznání lépe, než u podivně ("staře") provedené zadní partie HB (viz srovnání obou z profilu).
Avatar - T613
4. 4. 2010 22:26
Re: sedan sedanovič
staře to dle mého působí díky "rychlozběsilým" zadním světlům. Beru to jako marketingovou úlitbu "kšiltovkářům" jejich idolem (možná i erotickým) jen Vin Diesel. Kdyby se Pekelné micině chtělo (nebo jinému tvorovi s photošopem) a přebarvila to na rudo, tak to vypadá hned lépe a svěžeji.
Avatar - white label
5. 4. 2010 00:26
Re: sedan sedanovič
Díky těm světlům taky, ale mrkni na to srovnání HB-sedan z profilu. Záď HB připomíná (z profilu) auto jako Seat Leon předchozí! generace...
4. 4. 2010 22:06
Re: sedan sedanovič
Sedan, nebo HH, pořád je to hnusák největšího kalibru s jedněma z nejlepších jízdních vlastností na světě. Lepší auto pro zábavu jsem nezažil a rodina? Manželka se ho bála i když stálo v garáži, takže pro rodinu asi nebude.
4. 4. 2010 22:10
Re: sedan sedanovič
no jo no.... není to krasavice ze salůnu....ale hnusák největšího kalibru je trošku expresivní....
4. 4. 2010 22:13
Re: sedan sedanovič
Jak se to vezme, nesmíš se na to koukat, jako člověk, ale jako subarista >:D
4. 4. 2010 22:23
Re: sedan sedanovič
no - jak bych to, ehm, no asi tak nějak, ehm.... jak bych to jen....
zkrátka dřívější generece mi seděly lépe a byly hezčí. Tenhle dýzajnový posun nezkouslo asi víc lidí věrných značce. Dá se na to zvyknout, ale představa o další generaci, jak se tak bavíme, byla jiná. Z nové generační vlny je nejzkousnutější Forester, pak pomlka Legacy/otík - no a na chvostu impreza následovaná Tribecou.....Ale ve státech se to prodává, jak je vidět....
4. 4. 2010 22:34
Re: sedan sedanovič
Já měl model 03 a ten byl zdaleka nejhnusnější. Tohle je relativně krasavec. Jediný subaru, co se mi vzhledově líbí je ten Outback, co má ta manželka Sidovskýho, nebo Hejma. Forester se taky celkem "legalizoval" mezi auta. Tribeca ani po snad půlročním FL.
4. 4. 2010 22:49
Re: sedan sedanovič
No, já bych za to milion aji více určitě nedal. Jednak za ty prachy by to už mělo nějak vypadat a hlavně rodinné to opravdu není..tvrdý podvozek,hnusný a špatný interiér, v případě sedanu nepoužitelný kufr a ten příšerně tvrdý podvozek(to by ani nevadilo, kdyby jsme nebyli v čr, ale jak sami víte..škoda mluvit)
4. 4. 2010 23:01
Re: sedan sedanovič
STI je pro zábavu a ne pro rodinu. To ani omylem.
5. 4. 2010 08:29
Re: sedan sedanovič
Já bych za STI klidně ten milion dal. Narozdíl třeba od Brery,tomu říkám vyhozenej meloun ;-)
5. 4. 2010 10:33
Re: sedan sedanovič
U STI si stěžovat na tvrdej podvozek a spojovat to s rodinným využitím.... svět se opravdu zbláznil.
Avatar - white label
5. 4. 2010 14:18
Re: sedan sedanovič
Souhlas, viz včera 22:03, první půlka třetí věty... ;-)
4. 4. 2010 22:56
Re: sedan sedanovič
tys měl očička broučka?
4. 4. 2010 23:02
Re: sedan sedanovič
No, já tomu říkal napr.canej sršeň.
5. 4. 2010 14:02
Re: sedan sedanovič
Bacha na jazyk. Sedan je nepraktické(ted se nebavím jen o tomhle subaru,ale o všech sedanech). A sti je určitě výborný sporťák, jenže na našich cestách si to člověk neužije, protože to auto je tak tvrdé, že člověk raději spomalí, než aby si to rozbil. A co se týče brery, vyhozený milion to není. Narozdíl od sti je hezké, pohodlná, kvalitní..prostě sporťák jak má být..třeba má horší jízdní vlastnosti, ale pánové, pochybuju o tom, že tady někdo umíte ovládat auto natolik, že ten rozdíl poznáte ;-)
Avatar - T613
5. 4. 2010 14:44
Re: sedan sedanovič
porovnávat Breru s STI je tak trochu .. no je to stejné jako porovnávat Kachnu se zelím a řízek.
5. 4. 2010 15:15
Re: sedan sedanovič
Spíš kachnu se zelím (STI) a instatní polívku :-)
Avatar - T613
5. 4. 2010 22:00
Re: sedan sedanovič
Myslel jsem to tak, že je to neporovnatelné. Obé nasytí, ale každé jinak. Je to jiná filosofie, jiná koncepce, jiná chuť.
5. 4. 2010 15:19
Re: sedan sedanovič
Brera je od půlky auta směrem dozadu imho vyloženě ošklivá.

Koukám, že máš rozdílný pohled na sporťák, hlavně že je pohodlný, kvalitní (tento pojem Alfa už nezná) a že má špatný jízdní vlastnosti je vlastně jedno.

Rozdíl mezi Brerou (ať už s jakýmkoliv motorem) a STI pozná každej, kdo má nějakej ten stotisíc najetej ;-)
5. 4. 2010 15:41
Re: sedan sedanovič
Prosím Tě, raději mlč o kvalitě, páč tu subaru nemůže nabídnout už vůbec, když už jsme u tématu kvality...
5. 4. 2010 17:53
Re: sedan sedanovič
Hlavně, že kvalita a Alfa si vyloženě tykají... :-)
5. 4. 2010 16:05
Re: sedan sedanovič
Kolik si toho s STI na našich cestách najezdil ? Můžu ti říct, že STI výborně funguje právě na klasických českých rozbitých okreskách. A rozdíl mezi STI a Brerou je tak obrovský, že ho pozná i absolovent autoškoly. Ano, Brera je hezká (po konec předních dveří), ale taky "tlustá a tupá". Sportovní auto ? V měřítku STI ne. Pohodlné cestovní kupé ? Ano.
4. 4. 2010 22:52
Re: sedan sedanovič
a od kdy je sedan praktický??? Asi žiju na jiné planetě, ale sedan opravdu praktický není..možná má velký kufr, ale nakládací prostor je naprosto malý a nepoužitelný, takže v malém hatchu s polovičním kufrem odvezeš dvakrát více věcí jako v sedanu..(vlastní zkušenost)
4. 4. 2010 22:58
Re: sedan sedanovič
no možná mylně předpokládám, že si sti nepořizuješ na stěhování lednice a nakládáš tam obyčejný - běžný náklad- bagáž,pc apod....
Avatar - bubucci
5. 4. 2010 09:41
Re: sedan sedanovič
A já to říkám pořád, není nad STi v kombíku >:D
Avatar - white label
5. 4. 2010 14:21
Re: sedan sedanovič
Ale to poněkud absurdní téma "praktičnost STI", jsi tu v úvodu diskuse otevřel ty... ;-)
Avatar - bubucci
5. 4. 2010 14:40
Re: sedan sedanovič
Jasné, to je jak chtít po blonďaté modelce vyjmenovat periodickou soustavu prvků >:-[]
5. 4. 2010 14:57
Re: sedan sedanovič
STI - je derivát normálního auta - buď sedanu nebo hatchbacku. Taková ta česká praktičnost - kolik litrů dostanu do kufru a kolik toho přestěhuju na chatu v bednách od banánů - jestli se mi tam vejde i padesát kilo brambor od tetičky a plato vajec - to je taková vyloženě naše soutěž.... Podle těchto kritérií byl byla nejpraktičtější dacie v kombíku a basta. Škoda, že současná impreza není kombi - to bychom potom nemuseli řešit - i když ten kufr v minulé generaci nestál za mnoho. Pro někoho je praktičtější sedan, pro někoho hb. To by se na světě pak sedany vůbec nevyráběly, protože nejpraktičtější jsou přece hb.... Ber to tak, že pro někoho hb a pro někoho sedan....
Avatar - bubucci
5. 4. 2010 15:54
Re: sedan sedanovič
Voziči banánových bedýnek kupují zásadně Oct. Tour >:D Praktičnost sedanu posoudit nemůžu bo jsem měl 2 polohothatche a 3 kombíky. V kufru vozím kytarový aparát a to bych to sedanu nedal. Mě se např u GT libí kombi možná o něco víc než sedan, u posledních modelů se mi víc líbí hatch
5. 4. 2010 13:10
Opět Impréza jaká, má být...
Člověk si musí nasadit černé brýle, aby se z toho pohledu nepozvracel... :no: ale asi to jinak pojede jako namydlený blesk... :yes: PS: Od kdy čeští tuneři pracují zase pro Subaru?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - bubucci
5. 4. 2010 14:47
Re: Opět Impréza jaká, má být...
no aby ses z toho podledu náhodou i nepo*sral. Vzdled není hodnota měřitelná v absolutních číslech, takže tady nebude mít nikdo nikdy nás ,,pravdu´´
5. 4. 2010 15:48
vzhled
na posrání(pardon) určitě není, tj např. škoda octavia2 s tím svým korejským kukuč, no to je jedno řešit design, každému se líbí něco jiného, každý má jiný pohled na kvalitu(ačkoliv někteří zaslepenou) a od toho je tady přeci různé množství automobilek vyrábějící různé druhy karoserií a pánové stejných kvalit, krom snad nějaké dacie nebo aut nízké ceny, ale je nepočítejme, páč jsou spíše určeny pro práci. Já bych si třeba třeba koupil sporťáka, aby se mi líbil(např. brera) a ne, aby mi to vymlátilo ledviny na prvním kanále(sti)..ale to už je každého věc...Ale pak by nebylo o čem diskutovat že kluci? >:D
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2010 15:54
..
Jo a hlavně mě tu strašně moc baví pozorovat články od kluků, co si koupí volkswagna golfa nebo toura s 8v a myslí si, jaké nemají doma kvalitní vozidlo dosahující závratných rychlostí a akcelerace a ještě se tvrdě hádají o tom, že 8v je lepší jak 16v a že škoda nebo volkswagen jsou nejkvalitnější z nejkvalitnějších >:D >:D fakt mě baví ta naivita:-*
Rozbalit vlákno
32
5. 4. 2010 17:59
Re: ..
Hele, spousta zdejších "kluků" by ti mohla dělat tátu a jezdí v autech, který znáš leda tak z kalendáře pověšeném nad svoji postelí (btw. Breru mezi nimi ale nehledej). Takže trochu pokory nebo se vrať zase na facebook nebo jinou sociální síť, kde zas můžeš ohromovat svými znalostmi jak ti STI vytřese ledviny ;-)
Avatar - bubucci
5. 4. 2010 18:11
Re: ..
čím sportovnější tím tvrdší, to bych řekl že už dávno neplatí. To není jak HP podvozek na Feldě >:D STi tlumiče jsou výborné na každodenní ježdění, jámy to vyloženě požírá. Kámoš má nějaký custom rally podvozek(2500E) a to luxus oproti seriovému. Bych řekl, že jsi v tom asi nejel a nebo si zvyklý na přední viceprky(např.A4Q, Passat), které sice pěkně tlumí ale v zatáčkách se tomu moc věřit nedá.
5. 4. 2010 21:02
Re: ..
Hele ty "táto" jestli máš nějaké osobní problémy, tak si je běž sám řešit na sociální sítě a mluv k věci "inteligente". Já jsem řekl svůj názor(a potvrzený) a rozhodně Ti svůj názor nevnucuji. A promiň, ale Ty a ostatní se ode mě zde pokory nedočkají(nepočítám inteligentní lidi). A spousta kluků, kteří by mi mohli dělat tátu jak říkáš jezdí leda tak ve felině nebo maximálně ve slavné octavii..a tyto auta sportovní nejsou a kluci jezdící v nich nemají vůbec zkušenosti(neříkám, že já sám jsem schumi), páč kdyby je měli, včetně Tebe, tak zde nedávají tak pitomé komentáře:) Jsou mi k smíchu, jo a když už jsme u sociálních sítí, tak těm se taky celkem směju ;-) Doufám, že jsme si vše řekli, zatím frajére:-*
5. 4. 2010 21:23
Re: ..
Jak tak na tebe koukám, tak tady dobře zapadneš mezi místní fans Fiatu a Alfy, budete si "rozumět".

Jen jedna rada na závěr, až budeš hrát příště zase playstationa, tak si vezmi pohodlnější křeslo, ať ti impreza zas nevyklepe ledviny...
5. 4. 2010 21:55
Re: ..
Ano jsem příznivcem těchto značek. A neříkám třeba, že ta impreza není špatný sporták...určitě má vynikající jízdní vlastosti a má brilantní motor a chtěl bych se v ní svézt,ale nekoupil bych si ji:). A ty pinďoure jeden, dej si pozor na papulu. Mám najetých určitě víc jak Ty a plomiň, playstation nemám:-*
5. 4. 2010 22:00
Re: ..
co je zajímavý, jak se ten tvůj "kiss" smajlík nerendruje co? :-!
5. 4. 2010 22:21
Re: ..
Ses do toho nějak zapletl, před pár hodinama ses tady dušoval, že ti STI vytřepe ledviny (prý to máš potvrzený) a teď z tebe vyleze, že by ses v ní chtěl svézt. Pinďoura si nech pro svý kámoše ze školy nebo Alfa klubu. Naživo bys mi to do očí neřekl, ale chápu, že aspoň na internetu si můžeš hrát na velkýho kluka.

Co se týče najetých km, tak v tom máš pravdu. Na koloběžce toho moc nalítáno nemám, ale to se spíš poměřuj s někým na www.kolobezka.cz.
5. 4. 2010 22:32
Re: ..
No, já to mám v hlavě v pořádku, narozdíl od jiných. a řeknu Ti to klidně i do očí, stav se do Kroměříže drsoňu:) Impreza je tvrdá a nepohodlná a že vytřepe ledviny, jsem uvedl pouze hovorově, ale tak u Tebe se dalo čekat, že to nepochopíš. To se třeba spraví časem:) No zpátky k impreze:Rád bych se v ní svezl, aji když je tvrdá(je to pravověrný sporotvní vůz), tak to musí být úžasný zážitek. Tak sklidni hormonek a běž si vyléčit ego ve své škodověnce:) Zatím pa:)A musím říct, že mě opravdu bavíš drsoňu:)
Avatar - white label
5. 4. 2010 23:25
Re: ..
Píšeš: "...stav se do Kroměříže", jo...? >:D >:-[]
Avatar - white label
6. 4. 2010 16:49
Re: ..
Já jsem si jen myslel, že ten "ústav" už v Kroměříži dávno není...
:-O :*) >:D

P.S. Jo a napiš mu ještě datum, čas a přesnou adresu, ať tě "trefí" přímo doma... 8-s >:-[]
6. 4. 2010 19:21
Re: ..
No coment, myslím, že do toho nemáš co mluvit. Ale v blázincu mají ještě místa dost, celkem by si tam zapadl
Avatar - white label
6. 4. 2010 20:18
Re: ..
Takže "říkáš", že místa tam máte ještě dost, jo... ;-) >:-[]
6. 4. 2010 20:28
Re: ..
No dobrý, debatu s Tebou ukončuji, jidu se bavit s někým inteligentním, tohle je pod moji úroveň.
Avatar - white label
6. 4. 2010 21:12
Re: ..
Pod tvoji úroveň? Zase kecáš, jako s tou STI, dyť "níž" už to snad ani nejde... :-O :*) >:-[]
6. 4. 2010 12:13
Re: ..
Tolik odvahy bys ve skutečnosti nenašel, tu můžeš předvádět leda tady na netu ;-)

Škodověnku nemám, ale až se ty zmůžeš alespoň na Octavii II. RS, tak se můžem sejít a poměřit naše řidičské umění. Ale zatím piluj drifty na svoji koloběžce :-)
6. 4. 2010 13:23
Re: ..
No s octavii RS moc lidí srovna neoslníš:)(ale zase na druhou stranu neříkám, že je špatná, to ne)
6. 4. 2010 13:30
Re: ..
A opravdu se klidně stav:) Můžeme si to v klidu vyříkat a nehandrkovat se jak malí Jarnini na základní škole..už je to opravdu trapné a řekl bych, že i pod úroveň nás obou, co myslíš? Já si nic nenechám líbit, ty taky ne, takže bysme se tu mohli hádat do aleluja. A jak jsem už uvedl, je to pod mojí úroveň a věřím, že i pod tvojí, tak se měj provokatére:)
5. 4. 2010 22:03
Re: ..
Tož co už ;-) mě to určitě netrápí drsńáku :-!
5. 4. 2010 22:07
Re: ..
Hoši, vy jste hloupí, až to bolí >:D pardon, to už ani není k smíchu, to je k pláči >:D Řekl bych, že máte nějaké nevyléčené mindráky..mno tak každý máme něco že kluci? ;-)
Avatar - bubucci
5. 4. 2010 22:39
Re: ..
No já ti nevím, ségra má alfu 2.0 TS a říkala, že moje gtčko není tak tvrdé jak ta alfa, tak nevím. A nebojí se v něm vozit aj malého synka. A rozdíl je ještě, že já jezdím dobrovolně jednou ročně dobrovolně do servisu měnit naplně atd a ona je tam každou chvíli viz tvůj příspěvek o spolehlivosti.
5. 4. 2010 22:47
Re: ..
Tak záleží jakého ročníku(nechci urážet)...Celkový koncern fiat se začal snažit až nyní. A za špatnou pověst si může sám, ale teď už jsou to stejně kvalitní vozy jako všechny jiné. Dnes si už nikdo nedovolí vyrábět nekvalitní vozy, když už i korejské automobilky začínají být kvalitní. Ale vadí mi zdejší chlapci, kteří se Ti tady snaží vnutit svůj názor a ještě ke všemu vyhrožovat(trapné). A jaké gtčko, jestli se smím zeptat? Golfa?
5. 4. 2010 22:53
Re: ..
A určitě tu nikomu nenutím svůj názor a ani nikoho nechcu urážet, ale někteří to se svým egem tak trošku přehání a dělají ze sebe zkušené řidiče a odborníky, ačkoliv v životě neřídili auto silnější sta a podobně koní...
6. 4. 2010 10:38
Re: ..
nechybí ti trošku sebereflexe? ty opravdu nikomu nic netlačíš, s jedinou vyjímkou - jak je Impreza "tvrdá" což je od počátku blbost.

No a mě píšeš že jsem hloupý až to bolí? To bude asi to jak tu nechceš nikoho urážet co? :-!

Se mi zdá, že v hlavě máš sám spíš než Bréru pěknou bramboračku >:-[]
6. 4. 2010 11:14
Re: ..
No, nikoho urážet nechci, ale ty sis začal genie:) A určitě si nenechám sr*t na hlavu od hlupáka, jako jsi Ty:) Žij v míru drsońu >:-[] :-!
6. 4. 2010 12:15
Re: ..
zapomněl jsi na závěr zašišlat a poslat kiss smajlík :-)
6. 4. 2010 12:47
Re: ..
Hmmm >:D nic pinďové, končím debatu s vámi, je to pod moji úroveň. Raději držte huby, než ze sebe zase vyplodíte další nesmysli a neztrapníte. Pa kluci šulibrci:-* Jo ještě zašišlu: Pinďoulku(doufám, že jsi spokojen frajére:))
6. 4. 2010 19:19
Re: ..
To ani nevím, že impreza nosí označení gt. Kolik to má koní?
Avatar - anzo
7. 4. 2010 13:08
Re: ..
>:D >:-[] ako,, nedalo mi,,, ale si fakt dobry >:-[] pustas sa tu do debaty o STI, a nevies ani co bola GT... :yes: :yes: >:D
5. 4. 2010 20:13
tvrdé jako stalinská ocel...
to je takové to klišé...... ani soutěžní speciály nejsou tak "tvrdé", jak si lidé myslí.... Měl jsem možnost svézt se s Vojtou Štajfem v předchozí Impreze - záměrně nepíšu STI, protože STI proti ní byl beránek... Jo podvozek je dostatečně tvrdý na to, aby udržel maximální kontakt s vozovkou, ale to, co může normálnímu uživateli vadit je spíš tvrdost sedaček..... Jo a otevřeně přiznávám, že jestli jsem si do tý chvíle myslel, že jezdím rychle, tak jsem zjistil, že jsem šnek a rychlá jízda vypadá úplně jinak - po dvou kolech v Bělé jsem mu řekl, ať mně vyklopí, protože jsem cítil, že bych za chvíli krmil rybičky.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
5. 4. 2010 20:27
kdo umí...
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
13
5. 4. 2010 20:49
Re: kdo umí...
i mistr tesař se utne - v tom prvním - je to 2,22 - si pěkně zruší zadek - je to dobře sestříhané, takže dál to není vidět a měl poměrně štěstí, že to chytlo jen ten plast - ale jinak je to machr - a určitě má sponzora na pneumatiky >:D ;-) :yes:
Avatar - bubucci
5. 4. 2010 22:11
Re: kdo umí...
kapitán šnek si asi měnil prádýlko ;-)
P.S. Dneska jsme byli projet imprezu, která má cca 380 koní a málem jsem si měnil prádýlko aj já 8-s
5. 4. 2010 23:10
Re: kdo umí...
Já bych chtěl taky :-) Jako ne měnit prádylko, ale svézt se v ní :-)
6. 4. 2010 09:04
Re: kdo umí...
:yes:
jo málem jsem si vyfásnul nový pempry - proč to nepřiznat. Je to vždycky šok, když jsou posunovány hranice vnímání 8-s ....
380 koní? no tak to asi nemá jenom přepsaný mapy co? >:D
a kdypá bude novej polomotor? >:-[]
Avatar - bubucci
6. 4. 2010 16:38
Re: kdo umí...
ten už je :-) 2.5 kovaný blok, 20G turbo, Ecutek, STi 6-tikvalt a všechno co k tomu patří
6. 4. 2010 18:56
Re: kdo umí...
to je potom jiná píseň - to do toho dost nasypal - určitě i svody od začátku do konce, písty, podvozek, brzdy...těch 380ps má z brzdy? To musí dělat kilo někde okolo čtyřech vteřin.... Upřímně - takovýho auta bych se já bál.....
6. 4. 2010 20:52
Re: kdo umí...
Kolik koní má vlastně STI impreza standartně? 300? (i tak to musí být peklo, natož s 380)
Avatar - T613
6. 4. 2010 21:15
Re: kdo umí...
Tak na to, že víš, že Brera je sportovnější máš o STI celkem málo informací :-|
6. 4. 2010 22:54
Re: kdo umí...
Mám takový tušení, že s I.R. si tady ještě užijem. Ale jen dobře, po odchodu počíteče už tady začínala být docela nuda. Držím mu palce, aby to tady vydržel dýl >:D
6. 4. 2010 22:12
Re: kdo umí...
Hmm, ale já nikdy neřekl, že brera je sportovnější.... ;-\ Mě se prostě více líbí(její tvar je sportovnější) než STI a ačkoliv má horší jízdní vlastnosti, tak přesto věřím, že limity podvozku leží daleko za těmi mými...
Avatar - T613
6. 4. 2010 22:56
Re: kdo umí...
ahááá. víc kupé víc sport, tož to je jasné. Prosím příště neporovnávat hrušky s jabkama. A to mám fakt Alfu rád.
Avatar - anzo
7. 4. 2010 13:15
Re: kdo umí...
... o tej tvrdosti podvozku,,,,, uz keby si (ste) hral to PS2 a hru GranTurismo,,, uz odtial by si vedel ze taka tvrda neni,, a aj tam by si sa dozvedel vela vela INYCH veci co sa tyka aut... tiez CO je sportak a da sa dalej plnohodnotne upravovat,, a co je len imidz kaara.... ;-)
7. 4. 2010 13:43
Tady je nesmyslů...
Hoši, proč tu píšete všechny ty moudra, když jste v tom autě ani neseděli. Mám STI MY2006, najel jsem v něm 70.000km a od původně úplně novýho sériovýho auta až po současnejch 400k a 615Nm s rámem. Sériovej podvozek na STI není vůbec tvrdej, je poddajnej a jako málo co si poradí s dírama na českejch cestách. STI je rozhodně auto na denní ježdění, když s ním jezdíš jako s autem na denní ježdění. V takovym případě nežere ani moc gumy, destičky, benzín a ostatní spotřebák. Vůbec nevidim problém ho mít třeba jako jediný auto v rodině. Zvlášť verze 2008+, který maj přepínání na úspornou mapu a boost. 2006 má kufr přes 400L a nikdy jsem ho nezaplnil ani z poloviny.
Rozbalit vlákno
2
7. 4. 2010 13:45
Re: Tady je nesmyslů...
A ještě něco. Pár km jsem najezdil i v STI 2008+ a jeho podvozek je ještě měkčí než u 2006-2007.
Avatar - bubucci
7. 4. 2010 17:10
Re: Tady je nesmyslů...
No holt někomu to nevysvětlíš. Navíc dobrý podvozek většinou bývá stavitelný.
Avatar - anzo
9. 4. 2010 11:03
cakatel
..ja som cakatel na STI ako jedine rodinne auto!!! a vobec sa toho nebojim. neviem si predstavit sviznejsie, pevnejsie auto na vsetkych druhoch a kvalitach nasich, a mozno aj inych ciest..... ;-)
Rozbalit vlákno
0