Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru: STi paket pro Legacy

Subaru připravilo speciální STi paket pro model Legacy určený zatím pouze japonským zákazníkům.
Zpět na článek
11. 8. 2006 10:32
neregistrovaný "Je škoda, že v Česku lze s přído"
11. 8. 2006 10:32
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 10:37
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2006 10:51
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:23
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 10:49
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 10:41
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 10:47
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 8. 2006 10:50
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:00
neregistrovaný "Mac"
11. 8. 2006 10:45
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 8. 2006 10:50
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 10:53
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 10:59
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:02
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:05
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:08
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:22
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:25
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:29
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:33
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:46
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 12:00
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:31
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:37
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:42
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:47
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:53
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:55
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 12:07
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 12:11
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 13:54
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:14
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:17
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:24
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:26
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:37
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:40
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:56
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:58
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:58
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 15:11
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:27
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 15:44
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:55
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 16:35
neregistrovaný "mari"
12. 8. 2006 09:47
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 18:19
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 18:34
neregistrovaný "mari"
13. 8. 2006 19:50
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 11:36
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:40
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 12:20
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 12:25
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 12:42
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 12:59
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 13:05
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 13:05
neregistrovaný "GIN"
11. 8. 2006 13:08
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 13:09
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 13:11
neregistrovaný "GIN"
11. 8. 2006 13:20
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 13:04
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 13:07
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 13:14
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 13:29
neregistrovaný "Lovap"
11. 8. 2006 14:08
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:11
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:23
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:40
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 14:41
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 15:00
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 15:22
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:23
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:44
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 15:56
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 16:09
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 16:40
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 21:14
neregistrovaný "Lovap"
11. 8. 2006 15:24
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 15:45
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:57
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 16:37
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 18:14
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 18:22
neregistrovaný "mari"
13. 8. 2006 19:53
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2006 11:04
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:09
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:11
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:28
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:31
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:33
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:40
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:44
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:12
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:23
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:28
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:38
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:59
neregistrovaný "EL"
11. 8. 2006 12:00
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 12:03
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:10
neregistrovaný "kkbo"
11. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "sn4pb4r"
11. 8. 2006 12:42
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:09
neregistrovaný "kkbo"
11. 8. 2006 14:15
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:02
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:05
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:08
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:10
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:17
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:20
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:23
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 11:27
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 12:10
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 12:26
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "Skyline"
11. 8. 2006 13:10
neregistrovaný "darkus"
11. 8. 2006 13:44
neregistrovaný "Skyline"
11. 8. 2006 14:10
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:32
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 14:26
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:26
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:30
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:33
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:36
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:36
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:38
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:39
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:43
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:52
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 14:56
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:59
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 15:28
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 15:39
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 12:02
neregistrovaný "empi"
11. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 8. 2006 12:45
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 12:56
neregistrovaný "empi"
11. 8. 2006 13:17
neregistrovaný "donald"
11. 8. 2006 13:59
neregistrovaný "empi"
11. 8. 2006 13:28
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 14:02
neregistrovaný "empi"
11. 8. 2006 14:06
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:20
neregistrovaný "empi"
11. 8. 2006 14:24
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 13:52
neregistrovaný "Kirby"
11. 8. 2006 14:48
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 16:41
neregistrovaný "Kirby"
11. 8. 2006 13:52
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 13:59
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 14:05
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:20
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2006 14:23
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:30
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 14:45
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 14:49
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:21
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 22:16
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2006 22:18
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 08:10
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2006 16:00
neregistrovaný "jirka"
neregistrovaný "Je škoda, že v Česku lze s přído"
11. 8. 2006 10:32
Je škoda, že v Česku lze s přídomkem STi koupit jedině Impre
Je škoda, že v Česku lze s přídomkem STi koupit jedině Imprezu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "VDC"
14. 8. 2006 01:41
Re: Je škoda, že v Česku lze s přídomkem STi koupit jedině I
Forester STI se sem nedovazi? :-O :-(
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 10:32
bez titulku
Balím kufry...vyrážím do země vycházejícího slunce!!!! (nebo si ho nechám přivést z USA,bo tam ho mají taky...sice myslím s motorem z WRX, ale ta verze STI bam bude co nevidět). tak. A teď vás chlapi chraň ruka páně na to říct čvrt křivýho slova! >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2006 10:37
Re: bez titulku
Ja vedel, ze hned poletis na Japonskou ambasadu zadat o obcanstvi >:-[] Trocha rejzovyho papiru nalepenyho na aute a co to s tebou udela;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 10:51
Re: bez titulku
už jsem chtěl běžet do USA ... [odkaz]
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 11:23
Re: bez titulku
Vypada to jako Pasik... :-! >:-[] >:D
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 10:49
Re: bez titulku
dóbro došli... >:-[]
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 11:24
Re: bez titulku
Vidis, az budes v Tokiu nosit rousku budes vypadat jako Michael Jackson >:D
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 10:41
bez titulku
Tak tenhle krasavec je opravdovej mazec. Legacy je švihák lázeňskej ;-) V tomhle tuzingu (zdarec Alessio >:-[] ) bych si ho dal říct. Jen škoda, že varianta Turbo se v Evropě neprodává...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 8. 2006 10:47
Re: bez titulku
"tuzingu" ???? Chlape, používej sprácný výraz. Je to totiž antonymum ke slovu tuning, ok?
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 10:50
Re: bez titulku
johny neber mě tak vážně... >:D Tohle je vážně krásnej auťák. Jen jeden dotaz na odborníka - je už tahle Legacyna po liftu???
neregistrovaný "Mac"
11. 8. 2006 11:00
Re: bez titulku
Jistě ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 8. 2006 10:45
Ty vole, to je síla.
Nádhera. Co k tomu dodat? :yes:
Rozbalit vlákno
105
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 10:50
Re: Ty vole, to je síla.
nic, jenom to že je potřeba se poohlídnout jinde. PS: Třeba Vectra OPC ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 10:53
Re: Ty vole, to je síla.
>:D tak to jsi se přikáknul v kině,ne? víš, co znamená to AWD? ten motor boxer s nízkým těžištěm? jak je to auto těžké? mari, OPC je výborné auto, ale tohle je jiná liga ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 10:59
Re: Ty vole, to je síla.
Sakra Alessio... a kde má těžiště jakékoliv podobné auto...V úrovni hlavy řidiče? Ty rozdíly budou tak řádu nějakého centimetru... Jo, AWD je pohon všech kol, jednoduchý a vychytaný. Ovšem na silnici (teda třeba mezi Brnem a Prahou) to jaksi žádnou výhodu nepřináší... Nebo jezdíš jenom na "Markétě"?
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:02
Re: Ty vole, to je síla.
Mari, že ty seš oplista??? ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:05
Re: Ty vole, to je síla.
>:D ;-)
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:08
Re: Ty vole, to je síla.
Mari pojďme pokecat o OPC! jak bys hodnotil jednotlivé modely??
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:22
Re: Ty vole, to je síla.
:yes: dobrý nápad... Začal bych Zafirou. Myslím že to auto položilo stavební kámen pro takové jako S-Max... Její rychlost určitě nikdo nečeká. Musí to být nářez dýchat na záda třílitrům v takovém sedmimístném pekáči :yes: . Astra to je prostě nářez. Tak brutální auto prostě v daném segmentu nenajdeš. Z toho auta byli v šoku i německém AutoBildu: z 80-120 na šestku (opakuju na šestku!!) za 8,6... Pocit z akcelerace po náběhu turba prý posílá do kytek i 147GTA, 130i, R32, ST a Mégane Sport... Není potřeba nic víc dodávat :yes: Je ale příliš nekompromisní. Vectra se mi z OPC asi líbí nejvíc. Přemotorovaný sedan s předním náhonem. Motor společný se Saabem Aero... To mě fakt chytá u srdce :yes: Těším se na Corsu OPC. To bude nářez
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:25
Re: Ty vole, to je síla.
víš, za kolik má 80-120 lokomotivní lexus? (no,jo...já vím...nikoho to nezajímá,co? ;-\ >:D )
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:29
Re: Ty vole, to je síla.
Alessio tak nám teda něco o tý tvý lexý lokomotivě napiš! >:D
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:33
Re: Ty vole, to je síla.
ale ne...pořád se chystám na testovací jízdu...pak napíšu (se připravte, to bude óda! ;-) )
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:46
Re: Ty vole, to je síla.
kde jí chceš zkoušet?? U Freye nebo u Duby??
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:56
Re: Ty vole, to je síla.
nebudu tady nikomu dělat reklamu, promiň ;-)
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 12:00
Re: Ty vole, to je síla.
Jen si nejsem jist jestli maj hybrida...
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:31
Re: Ty vole, to je síla.
tak schválně za kolik. PS: nezapomeň že u té astry tam můžeš použít ještě nejen 6ku :-) ale i 5,4,3... ;-) Pochybuju že by to ten Lexus ustál, když bys tam dal za tři... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:37
Re: Ty vole, to je síla.
tak schválně...za kolik myslíš? ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:42
Re: Ty vole, to je síla.
odhadem 5 vteřin
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:47
Re: Ty vole, to je síla.
jo? to je dost rychlé, nemyslíš? Za kolik to má OPC?
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:53
Re: Ty vole, to je síla.
Nahoře píšu: 8,6 na 6ku... Takže na trojku, Alessio...Chápeš, že... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:55
Re: Ty vole, to je síla.
nechápu. Máš k dispozici čísla?
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 12:07
Re: Ty vole, to je síla.
Sakra, já ji snad půjdu někde ukrást, abych Tě dostal do kolen... PS: vyzkoušej si to ve svém autě: jak se budou ty hodnoty od sebe lišit na 3,4,5,6... Tipuju že kolem 5s to ta Astra bude zvládat na 4ku...
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 12:11
Re: Ty vole, to je síla.
M6 to má na 4ku za 4,7...takže trochu uber ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 12:22
Re: Ty vole, to je síla.
Záleží na zpřevodování. To stím M6 to nic neznamená. Astra OPC má velmi krátké (lehké)převody. To znamená že 4ka u M6 může být srovnatelná třeba s 5kou u OPC. Jenže M6 má obrovský výkon, tak se to projeví na čase. PS: Nevím do kolika jede u M dvojka, ale u M535i (1986)jela dvojka do 120. Bavorák měl vždy těžší převody. Takže M to na 4 dělá za 4,7, to znamená že za tři by to mohlo být kolem třech sec. Možná pod.
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 13:54
Re: Ty vole, to je síla.
to si tady můžeme stokrát něco vyprávět...faktem je, že na trojku by to asi bylo nejrychlejší...ale rozhodně ne za tř vteřiny, to je hodně mimo ;-) . Když nemáme čísla... ;-\ (PS: ty jsi 80-120 u OPC na 3 nenašel?)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:14
Re: Ty vole, to je síla.
nenašel. Takové hodnoty se udávají snad jen v testech v Automobil revue, ale tam to bývá v rozsahu 50-90, a 90-130 na všechny použitelné stupně. Jak je to u toho M6 samozřejmě nevím, to OPC na tu troječku bude nářez. Tipoval bych to tak k 5s. Samozřejmě to jsou dohady no. Možná by redakce mohla taková měření provádět. Halóó :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:17
Re: Ty vole, to je síla.
jak říkají ukrajinci...právda ;-) :yes: PS: ta lokomotiva to má z 80 na 120 za....ještě tě napnu. Viděl jsi video? V autosalónu? ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:24
Re: Ty vole, to je síla.
neviděl, tak kolik sakra :-! >:D
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:26
Re: Ty vole, to je síla.
tak dozvíš se to v recenzi (GS450h) ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:37
Re: Ty vole, to je síla.
hele, já to skoro trefil >:D :-) :yes: . PS: dobrý no ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:40
Re: Ty vole, to je síla.
jo...4,7...hukot. král dálnice. Točák jak lokomotiva. Mám dálniční lásku :-) :-!
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:56
Re: Ty vole, to je síla.
Alessio :-) :-) víš za kolik to udělá Mercedes S600 (800Nm@1800ot)? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:58
Re: Ty vole, to je síla.
to je hodně jiná liga...vsadím se, že nestojí jako GS >:D
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:58
Re: Ty vole, to je síla.
a nežere kombi 8l
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:11
Re: Ty vole, to je síla.
:-) :-) to je jedno.Alessio :-) sedíš pohodlně? :-) tak je to tady: 2,7s (slovy: dvě celé sedm)...Holt klasika ještě nedosloužila :-) :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 15:27
Re: Ty vole, to je síla.
no vida :yes: . To je s automatem nebo manuál? 2,7..pěkný příděl. o dvě sekundy horší...něco mi říká, že mi to až tak nevadí, že GS je o tom tiše plout městem/krajinou/dálnicí a občas ukázat spratkovi v M3 že GS se nevyblikává ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:44
Re: Ty vole, to je síla.
S600 je jenom automat. To je slušný "kick down" ne? :-) jojo, limuzíny to dovedou natřít i lecjakým sporťákům. Někde jsem četl že Saab 9-5 Aero je pružném zrychlení(nevím ale na jaký stupeň, asi pětku) lepší než Ferrari Testarossa. To myslím mluví samo za sebe :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 15:55
Re: Ty vole, to je síla.
to je :-) . limuzíny jsou supr, hybridy jsou supr. uvidíme, jak dopadne hybrid v subaru, do té doby...GS rules! ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 16:35
Re: Ty vole, to je síla.
hybrid nééé >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 09:47
Re: Ty vole, to je síla.
copak, automobilový fanda by radši naftičku? ;-\
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 18:19
Re: Ty vole, to je síla.
Natrit ??? Ty dalnicni teoretiku :-) NATRIT = deklasovat rozdilem tridy. Tady to je pouze schopnost drzet krok - teda pouze k nejblizsi zatacce >:D
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 18:34
Re: Ty vole, to je síla.
natřít-to je pojem Jardo, co? Já myslím že jsi nepochopil :-) ostatně pokolikáté už... >:D ;-) . Jestli jsi dobře četl, tak já nepíšu že by Aero bylo rychlejší než Ferrari jako celek. Jsou situace při kterých se ukázalo že Aero je schopen být rychlejší než Testa... Je to situace při měření pružného zrychlení na horní rychlostní stupeň bez řazení. Při troše dobré vůle to jde pochopit :-) :-) :-) . Takže si srovnej kolik má to Ferrari válců, jaký má výkon, krouťák atd... Teď vedle toho postav relativně konvenční sedan ve vyšší střední... Takže natřít znamená- vystrčit zdvižený prostředníček plakátové modle v pružnosti motoru... O žádné jiné disciplíně řeč nebyla ;-)
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 19:50
Re: Ty vole, to je síla.
Tady nejde o chapani. Pokud je neco pojaty jako nesmysl, pak to neni treba chapat. A tohle neni jen nesmysl. To je uplna peachovina. Kolik Ferrari asi takhle jezdi ??? Takze takovy situace, jaky popisujes, dokaze pripravit jen nejaky automobilovy impous, protoze zkouset napr zrychleni u Ferrari na 6 st. ze 60 na 100 km/hod .... no nevim jakou ma takovy udaj vypovidaci hodnotu. btw. Ten zdvizeny prostrednicek v tomhle duelu z okynka Aera nikdy neuvidis >:D
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:36
Re: Ty vole, to je síla.
Vidíš mari a já ti včera pohanil právě vectru, když jsem jí označil za nudné auto. ;-\
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:40
Re: Ty vole, to je síla.
Odpouštím Ti... Až doteď jsi žil v bludu... ;-)
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 12:20
Re: Ty vole, to je síla.
Já myslím, že Vectře prospěl ten lift jako sůl. Ta předfaceliftová verze byla dosti ohavná, nová je docela fajn a verze OPC by se dala označit i za docela pěknou. ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 12:25
Re: Ty vole, to je síla.
vidím to podobně. Teď má Vectra výrazný předek. Sluší jí to :yes:
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 12:42
Re: Ty vole, to je síla.
Mari jseš pražák?? tady v práglu se vectry bohužel moc neviděj. Je to tak trochu nedoceněný auto. Stejně jako třeba Signum.
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 12:51
Re: Ty vole, to je síla.
nejsem. Ani se nedivím že nejsou moc vidět Předfaceliftová verze byla nevýrazná, a teď když už vypadá trochu k světu tak už je koncepčně starší. Ale souhlas s tím, že je to nedoceněné auto. Signum vnímám trochu jinak: jako omyl. Má sice dost místa, ale jaksi nemá statut luxusního auta. Měla pokračovat Omega... To byl pojem... PS: víš že do Omegy byl nachystán i 5,7 ohv? Z Corvety :-)
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 12:59
Re: Ty vole, to je síla.
Já signum vnímám jako raritu ve třídě - je to v podstatě vectra hatchback. A celá signum je vlastně středotřídý hatchback. O té osmiválcové omeze jsem kdysi něco slyšel. V prototypech to snad i jezdilo. Musel bejt slušnej mazec. A schválně oplisto, jestlipak víš, že existovala Lotus Omega??
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 13:05
Re: Ty vole, to je síla.
Jasně :-) :yes: Omega první generace. Řadový šestiválec 3,6. 2x turbo. 265kW... M5 se mohlo jít zahrabat :-) :yes:
neregistrovaný "GIN"
11. 8. 2006 13:05
Re: Ty vole, to je síla.
Hoši nevíte nekdo zda se delala Vectra 99 s 3,0 litrem a pohonem zadnich kol. To donesl jeden znamy a pry to kdosi prodava. Se mi vubec nezda
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 13:08
Re: Ty vole, to je síla.
To může být jedině Omega. Vectra to být nemohla.
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 13:09
Re: Ty vole, to je síla.
Gine, nevěř tomu. V roce 1999 byla pro Vectru nejvyšší motorizací šestiválcová dvaapůlka, s předním náhonem. ;-)
neregistrovaný "GIN"
11. 8. 2006 13:11
Re: Ty vole, to je síla.
presne tohle tvrdim, A jeden clovek co se trochu v autech vyzna( ale spis tak kutilsky) ze to neni problem. To by prece museli komplet predelat podvozek a a naladit. Vzit neco z Omegy prece neni jen tak a vubec by se to nevyplatilo
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 13:20
Re: Ty vole, to je síla.
ten motor by se teoreticky do Vectra vešel.Byla to modulární řada šestiválců, lišících se objemem. Jenže by kvůli pohonu na zadek museli probourat podlahu po celé délce auta. Taky by tam museli dát zadní nápravu z Omegy. Taky jinou převodku, takže by probourali středovou konzolu. A Když už by v tom byli, mohli by postavit rovnou Omegu :-)
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 13:04
Re: Ty vole, to je síla.
Taky existoval Caddy, který vypadal jako lehce upravená Omega :-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 13:07
Re: Ty vole, to je síla.
Cadillac Catera. Byla to v podstatě třílitrová Omega v automatu a upravené výbavě. Měla zadní světla jako souvislý pás. :yes:
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 13:14
Re: Ty vole, to je síla.
jdu se najíst. Po O se ještě stavím na pokec a ty oply rozeberem ;-)
neregistrovaný "Lovap"
11. 8. 2006 13:29
Re: Ty vole, to je síla.
Môj názor je, že predfaceliftovaná bola pekná, taká decentná. Tento facelift jej priniesol na tvár dosť divný škleb :no:
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:08
Re: Ty vole, to je síla.
já to vidím přesně naopak. Ale máš pravdu v tom že ta nynější Vectra má výraz podobný tomuhle: >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:11
Re: Ty vole, to je síla.
jakoby ti z oka vypadla >:D
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:23
Re: Ty vole, to je síla.
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 14:40
Re: Ty vole, to je síla.
No mari, trefils s tím výrazem... >:-[] jsem z5. Helejte jen taková kontrolní, kdepak se už nějakou zapomněl náš nejchytřejší z nejchytřejších?? nejel náhodou do Wolfsburgu pro nějakou prémii?? Anebo se stydí za to co si navymýšlel??
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:41
Re: Ty vole, to je síla.
to první je pravděpodobnější.... >:D >:D >:D ;-)
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 15:00
Re: Ty vole, to je síla.
Mari no pojďme si teda zavzpomínat na zlatá osmdesátá léta, na slavnou éru oplů. Vzpomeň na Asconu, oba Kadety, Rekorda, Mantu, Monzu, první Vectru a Senatora! Které z nich bylo tvému srdíčku nejblíž?? Mě brala Manta a Senator! ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:22
Re: Ty vole, to je síla.
jj,Senator, to bylo dělo :yes: Já totálně žeru Monzu... Dokonalé velké kupé. Nedávno jsem ji viděl v televizi. To bylo auto, jakému nebylo rovno...Ten třílitr. To se prostě nedá popsat. Obrovská plyšová sedadla. Mě se líbil poslední model Recordu, ten už byl téměř podobný první Omeze. Manta mě moc nebere, ale driftovat uměla líp jak Capri (prý).Senator 2 (tuším 87 a výš) to bylo zvezeníčko: třílitr, 14ventilů, digitální palubka... a dvěstěpade kolem vyděšených bavoráků... To byla Loď... Vectra A, to byla revoluce...Pamatuju jak jsem ji poprvé viděl, to bylo na prášky... Tady byla vrcholem Samara... Šel bych do Monzy a Senatora ;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:23
Re: Ty vole, to je síla.
oprava 24 ventilů, sakra ;-)
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 15:44
Re: Ty vole, to je síla.
Jo mari pamatuju na to jako dnes. V 88, kdy vylezla Vectra mi bylo 14. Byl jsem z ní taky vedle. Totální reolúšn, mezi autama. Jinak Senator a Monza v třílitru, to byly děla. Až na tu prestiž si nezadaly s konkurencí od BMW a Mercedesu, příp. Audi. Zrovna tak s tebou souhlasím s Rekordem. Ano ta poslední liftovaná verze před Omegou byla krásná. Jo kde ty časy jsou. Tenkrát Oply v mainstreemu jednoznačně diktovaly (kam se sral VW) dnes hrajou druhý housle :-(
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:56
Re: Ty vole, to je síla.
jj, tenkráte měl VW utrápenýho Passata a Santanu (panebože...). Opel to byl pojem. I technicky to byla auta na úrovni. Omega měla Multi-link nápravy v době kdy většina konkurence jezdila na nápravách z "hadimršky".Pamatuju na srovnávací test AMS (někdy z roku 90)Omegy s BMW 5, MB W124, P 605... Omega byla ve všech režimech nejtišší a měla nejlepší pružení... Ve své třídě to bylo "hodně plechu za málo peněz". Opel moc ztratil ze svých pozic. Vlak už je pryč...
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 16:09
Re: Ty vole, to je síla.
Bohužel se to ***o hlavně designově. Poslední opravdu hezké a líbivé oply byla druhé generace Aster a Vekter. Samozřejmě také dvojková Omega, ne však poslední lift. Ten se mi nelíbil. Pak přišla Vectra III což byl pro mě šok. Totální hnus. Opel však velice záhy zjistil že tudy cesta nepovede a prodeje (spíš neprodeje) tomu jen nasvědčovaly. Nevím jestli došlo k výměně designera, ale Astra a další modely vypadaly podstatně lépe. Meriva byla jakýsi mezistupeň. Pozici Vectry se snaží zachránit lift, bohužel je však pozdě. Takhle to auto mělo vypadat od počátku. Takže i když se Opel v mnohém zlepšil, svou popularitu dob minulých těžko dožene. Ale jednoznačně držím palce. Byl bych strašně rád, kdyby se jednou zas dotáhl na VW a Forda. ;-)
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 16:40
Re: Ty vole, to je síla.
to by byl boj :-) . Já věřím že nástupce nynější Vectry zabere šponu... Jinak souhlas: Vectra III byla totální stylová impotence. Astra je ale kus... :yes:
neregistrovaný "Lovap"
11. 8. 2006 21:14
Re: Ty vole, to je síla.
No, ja to vidím takto: Vectra I - nič moc, Vectra II - fajn (o dosť lepšia ako Passat, aspoň dizajnom), Vectra III - OK ale po facelifte nič moc. Keď som sa dočítal o pripravovanom facelifte bolo naznačené, že by to malo mať svetlá podobné novej Astre - povedal som si fajn. Ale čo s chúdatkom Vectrou spravili to sa neodpúšťa - to auto sa škľabí! - a to tak, že moc. Keby tam dali svetlá z Astry (alebo aspoň bez nadbytku chrómu) vypadalo by to oveľa lepšie. Astra I - ujde, Astra II - moc fajn, Astra III - nič moc, ale pozor! - okrem kombi. Podľa mňa nová Astra pôsobí trocha "rádobyšportovo", v kombíku sa to však natiahlo a pôsobí to veľmi vyrovnane, pre mňa je to jednoznačne najkrajšia Astra.
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 15:24
Re: Ty vole, to je síla.
jednoznacne Monza, v bile barve s cernymi Alu koly... ;-) Pardon za vpadnuti do debaty...
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 15:45
Re: Ty vole, to je síla.
jo! Dobrý vkus ;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 15:57
Re: Ty vole, to je síla.
A nejvice vzpominam na dvoudverove kupe stredni tridy Ascona, stejne mista jako v sedanu, stejne velky kufr a pritom ladna elegance Ascony k tomu...To uz dnes v zasade neni, sand pouze BMW 3 coupe...Ale Vectra uz takova nikdy nebude... :-(
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 16:37
Re: Ty vole, to je síla.
se vším souhlasím :yes: Asi máš na mysli Asconu z konce 70tých let. Tu co se ji kapku svažovala záď-je to tak? ;-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 18:14
Re: Ty vole, to je síla.
Mari neco nechapu. Jak te muze chytit za srdce premotorovany sedan s prednim nahonem ??? Zkusils nekdy zadokolku ??? Pokud te chyta premotorovanej predek za srdce, potom s nejakejma 300 kobylkama na zadku nebudes mit daleko od infarktu >:D
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 18:22
Re: Ty vole, to je síla.
Klid Jardo, velmi dobře znám nadupadé sedany se zadním náhonem. Ujel jsem s nima mnoho a mnoho. Chválím OPC za jiný přístup... Za neuvěřitelnou akceleraci auta s předním náhonem... Tady nejde o žádný technický klenot. OPC je jenom obrovská snaha jednoho výrobce vyždímat maximum možného z běžného spotřebního zboží... To víš že bych si raději vzal Vantage místo OPC... OPC jde až za hranu únosnosti ve své třídě, v tom je její kouzlo ;-)
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 19:53
Re: Ty vole, to je síla.
OK. Uz jsem se bal ze tu budes vyzdvihovat predohrab nad zadokolku >:D
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2006 11:56
Re: Ty vole, to je síla.
Ne, je modrej az za usima, ale boji se to tu priznat, blazen >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:04
Re: Ty vole, to je síla.
mezi brnem a prahou si nebudeme hrát na zábavná auta...mezi brnem a prahou vládne zástup chrochtáků a sem tam, jednou za uherskej rok, tam projede hybridní lokomotiva. to jsou vládci dálnice. Můj styl a zábava z jízdy ale není zaměřen na dálnici ;-) PS: bude to v řádech centimetrů (tipnul bych tak 5...dá se to vyhledat, jak vysoko to má OPC?)...výrazná výhoda pro subaru
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:09
Re: Ty vole, to je síla.
No pro to OPC to nevyhledáš, to je jasný. Výrobci se obvykle takovýma žabomyšíma údajema nezabývají. No tak dobře, projel bys zatáčku o něco rychleji no. Ovšem Vectru OPC bych tedy nepodceňoval... Každá zatáčka jednou zkončí :-) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:11
Re: Ty vole, to je síla.
mari, přečti si moji první reakci...OPC je výborné auto! ;-) jaké má jízdní výkony? jakou má váhu? dík
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:28
Re: Ty vole, to je síla.
Vectra samozřejmě nebyla navrhována jako sportovně laděná. OPC je "jenom" její setsakra rychlá verze... To znamená že vyvážení sportovního vozu jí chybí. To ale její zákazníci ani nečekají. Na okruhu by se chovala podobně jako kterýkoliv běžný sedan.
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:31
Re: Ty vole, to je síla.
jen mi řekni jízdní výkony (0-100 stačí) a váhu...nic víc,nic míň. Možná ji podvědomně "podceňuji" a to bych nerad
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:33
Re: Ty vole, to je síla.
[odkaz]
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:40
Re: Ty vole, to je síla.
to nejsou špatné výsledky, přesto si myslím, že legacy STI bude rychlejší ve všech režimech. jen váhu jsem tam nenašel.
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:44
Re: Ty vole, to je síla.
uvidíme až budou hodnoty k tomu Legacy ;-)
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:12
Re: Ty vole, to je síla.
O Vektře jsem slyšel že zrovna ve smečce OPC nevyniká....??
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:23
Re: Ty vole, to je síla.
není tak neurvalá jak Astra. Ale její rychlost je překvapením...
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:28
Re: Ty vole, to je síla.
Mari a povodil jsi jí už?? A Astru??
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 11:38
Re: Ty vole, to je síla.
Nebudu nic malovat... Bohužel... PS: Astru GTC 2.0T 147kw jo. A to je tedy síla... OPC má dalších 30kw navrch... Vectra má přes 200kW na předních kolech...
neregistrovaný "EL"
11. 8. 2006 11:59
Re: Ty vole, to je síla.
Kdesi (že by TopGear?) říkali, že ta Astra OPC má až moc silný motor, že by to chtělo čtyřkolku, protože na dvě přední kola je to prostě moc velký výkon. Ale tahám to až někde z koutku mozku, takže si to možná pletu. Mám ten pocit, že to zmiňovali v souvislosti s Ford Focus ST, který má sice slabší motor, ale celkově se jim líbil víc.
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 12:00
Re: Ty vole, to je síla.
to říkali i o R32
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 12:03
Re: Ty vole, to je síla.
to je možný. ST je vyváženější. OPC je extrém. >:-[]
neregistrovaný "kkbo"
11. 8. 2006 11:10
Re: Ty vole, to je síla.
Tak ale porovnavat Legacy STi s Vectrov OPC je skutocne usmevne.
neregistrovaný "sn4pb4r"
11. 8. 2006 12:22
Re: Ty vole, to je síla.
suhlas... ;-\
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 12:42
Re: Ty vole, to je síla.
jde o jízdní výkony, ne o to jestli to nezapadne v kačírku...
neregistrovaný "kkbo"
11. 8. 2006 14:09
Re: Ty vole, to je síla.
Na jazdne vykony tu mas Imprezu WRX & STi.
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:15
Re: Ty vole, to je síla.
aha...
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:02
Re: Ty vole, to je síla.
Alessio, jak je to s tim liftem u Legacy???
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:05
Re: Ty vole, to je síla.
co chceš vědět?
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:08
Re: Ty vole, to je síla.
jak je to v tomhle případě?? Je to turbíčko už poliftová verze???
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:10
Re: Ty vole, to je síla.
jistěže ;-) . Podívej na zadní svítílny, na volant,na dynamičtější přední světla. Ano, vypadá to na facelift ;-)
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 11:17
Re: Ty vole, to je síla.
Jsou to drobnosti, a já zas tak kovanej v Subaru nejsem. Ale spíš si myslím, že přední světla ukazujou na lift.
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:20
Re: Ty vole, to je síla.
jj,je to na 99,9% lift ;-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 11:23
Zatapetovaný paket
Tak tohle ne. Když chci STi, tak Imprezu, ale Legacy STi :no: Degradace krásné limuzíny. Na Legacy se mi právě líbí jeho elegance a přitom pod kabátkem skrývá velký potenciál. Výjimečná manažerská limuzína pro lidi, kteří vědí a dokáží spráskat kdejakého pošuka, co se pokusí jen o křivý pohled. Proč si ale dávat na hlavu kšiltovku s pěti hvězdičkama, když jsem v obleku? Ne, ne, ne! Tyhle plasty neberu :no: Ten předek je úplně příšernej, o zadním spojleru by se dalo uvažovat. Kola taky děsná (pro tento typ auta). Verdikt: :no:
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:27
Re: Zatapetovaný paket
je to tvůj názor a já to ho neberu. legacy STI je logické zakončení řady. Ale, když se ti nelíbí, přece tě za to nebudu nějak trestat, nebo tak něco (počkej, ty plantážníku, však já si na tebe počkám! >:-[] )
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 11:56
Re: Zatapetovaný paket
V obavě o svůj život ti rozpočtovým výborem neprojde další požadavek na dodávku špendlíků >:-[] ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 11:57
Re: Zatapetovaný paket
ty nevíš, že nástěnkář si ulejvá špenlíky do tajného šuplíku s tajemnou popiskou "voodoo" >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 12:10
Re: Zatapetovaný paket
A ty zase nevíš, že místopředseda má přezdívku "velkej magnet", takže ten tvůj šuplík je už teď minulostí >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 12:14
Re: Zatapetovaný paket
ale kam ty napínáčky schoval? nikde po kapsách je neměl...jen šel tak nějak divně...jakoby kulhal... >:-[] >:D
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 12:26
Re: Zatapetovaný paket
V tom pripade je lepsi se ukryt, dnes k objedu bude zabijackova polevka a krupeta! >:D
neregistrovaný "Skyline"
11. 8. 2006 12:22
Re: Zatapetovaný paket
Musim souhlasit a zaroven nepotesit Alessia, ten predek ma nadlimitni mnozstvi kralikarny, ktera se k charakteru auta nehodi. Legacy se mi hodne libi, ale z tohoto paketu bych bral jen to STI na sedackach a otackomeru, exterier ani omylem. Ale je potreba si uvedomit, ze je to pro Japonce, viz ta obluda od Zagata. Subaru vi, proc to sem nevozi. Ovsem kdyby Legacy dostalo ten dvoulitr 205 kW, ten by sem dovezt mohli. Plasty at ale nechaji doma.
neregistrovaný "darkus"
11. 8. 2006 13:10
Re: Zatapetovaný paket
Tohle nechapu, kdyz BMW nahodi na sva auta M-paket, tak se vsichni muzou utlouct, aby jejich "zaklad" vypadal jako M, kdyz to same udela Subaru, ktere k tomu ma potencial pod kapotou, tak je to oblekani ksiltovky k saku. Legacy STi neni zadna novinka, existovalo ve vsech minulych generacich (akorat u druhe generace si nejsem jisty). Nechapu proc by to mela byt degradace krasne limuziny, kdyz tomu modifikovanemu aut vubec nic nechybi, spis naopak.
neregistrovaný "Skyline"
11. 8. 2006 13:44
Re: Zatapetovaný paket
Me z tech "vsichni" vynech, M-paket na 320i me rozesmeje stejne spolehlive, jako rychle pruhy na Favoritu. A k Legacy: potencial ma, ale to jeste neznamena, ze musi vypadat takhle. Ja bych mel mnohem radsi tohle auto s vzhledem standardu, ktery se prodava tady. Ver tomu, ze kdyby se me to libilo, nebudu to kritizovat (proc taky).
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:10
Re: Zatapetovaný paket
mě se to moc líbí, je to dynamické a ta mřížka nejní nic nového, to bylo jako extras už před dvěma lety ;-) . A to oplastování...holt, aerodynamika je sviňa a vzduch pod autem tvoří vztlak
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 14:32
Re: Zatapetovaný paket
Mozna ze par lidi nechape potrebu odlisit sve 1,6i od sousedova a potrebu zajistit kolum potrebny styk s vozovkou za vsech okolnosti...nevadi... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:26
Re: Zatapetovaný paket
Napsal jsi to za mě... :yes:
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:26
Re: Zatapetovaný paket
zz, dostal jsi mail?
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:30
Re: Zatapetovaný paket
Od tebe? Ne...
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:33
Re: Zatapetovaný paket
ne? myslím včera nebo předevčírem...
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:36
Re: Zatapetovaný paket
Pošli znovu
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:36
Re: Zatapetovaný paket
stalo se
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:38
Re: Zatapetovaný paket
Aha... já to rovnou hodil do spam koše >:D Už to čtu... :yes: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:39
Re: Zatapetovaný paket
blbe >:D
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:43
Re: Zatapetovaný paket
>:D Chodí mi tam děsně moc spamu, tak všechno, co není auto.cz mažu no ;-) Furt nějaký nabídky na lístky apod. hovadiny >:-[] ;-)
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 14:52
Re: Zatapetovaný paket
Budes se divit, s tim spamem jsme na tom stejne >:-[] >:D
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:56
Re: Zatapetovaný paket
mě pořád chodí takový ty zaručený pilule na zvětšení "nástroje" a na dlouhotrvající stav vzrušení... že si spletli adresy a posílají to mě místo vám? >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 14:59
Re: Zatapetovaný paket
Co všechno ti ten Tibby nevykecal.... 8-s ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 15:28
Re: Zatapetovaný paket
>:-[] divil by ses...PS: prý nemáš vůbec růžová tanga ale oranžová... >:D
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 15:39
Re: Zatapetovaný paket
Jistě, oranžová Focusu ST ;-)
neregistrovaný "empi"
11. 8. 2006 12:02
Hruza
Verim, ze technika bude urcite na dobre urovni, ale ten zevnejsek je hrozny, pritom standardni Legacy osklive neni. Tohle auto mi pripomina maleho orecha, ktery se v bezpeci za plotem muze ustetak ... to opravdovy hlidaci pes to nijak neda znat, maximalne koutkem tlamy zavrci, ale hned ma kazdy jasno, kde jsou hranice. Proste sportovni auto stredni tridy nepotrebuje vypadat, jako ze ho tunil kolotocar s Frantou Laminatem dohromady. Staci prece par decentnich zasahu a auto bude vypadat presne jako ten opravdovy hlidaci pes.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 8. 2006 12:35
mari - Alessio
Vy si kluci ale vyhrajete, fakt >:D ;-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 12:45
Hruza?
Tak jste tu temer vsichni nahazeli STi do Tuzingoveho pytle a mozna jste fotky pouze preletli...panove tohle neni Legacy s pridomkem R, tohle je STI, nebo-li vetsi bratr Imprezy. Je vetsi dospelejsi, proto pouze protahl predni spoiler k silnici a dal nadychnout motoru, vzadu pribyla decentni pritlacna plocha. Tot vse, delate z nej tuzingoveho krale a pritom tenhle chlapik neni nic min nez STi! Jak by melo vypadat podle Vas? Jako Passat se sportovnim paketem? To by byla ostuda! Navic se muzete pouze oliznout, tento model je urcen Juna, Hirohiho, Takeuchiho a ne pro Lojzu s Frantou, tomu byl i prizpusoben vyraz celeho vozu... ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "empi"
11. 8. 2006 12:56
Re: Hruza?
U Imprezy se jista teatralnost da zduvodnit odkazem na WRC, ale Legacy takovou spojitost nema - je to auto stredni tridy, ne rally special. Jestli sportovnim paketem Passatu myslis to, co bylo predstaveno pro R36, tak to nebrat - to je stejny pripad. Ale proc by Legacy nemohlo mit jemne zvyrazneni ve stylu M-kovych BMW, S-kovych Audin, R-kovych Volv, ST-ckovych Fordu, ... A Juna s Hirohitem sem netahej, pokud se totiz neco opravdu povede, tak se to libi po celem svete bez rozdilu narodnosti.
neregistrovaný "donald"
11. 8. 2006 13:17
Re: Hruza?
Decentní úpravy typu M divize,nebo R volva to nemá právě proto,že je to subaru.Evropa je obecně v designu dosti usedlá,resp. konzervativní,ale na to subaru kašle a jde naprosto svou cestou a budto se líbí a nebo ne.Nic mezi neni.A hlavně oni ani nechtějí přesvědčovat evropany o tom,aby si právě legacy STi koupili.Prostě si ho nechají doma.Ano to auto vypadá trochu přeplácaně oproti normál legacy,ale nevypadá podobně např. Astra OPC proti normál astře.A jen tak náhodou nemá auto s 280HP nárok na to dát na první pohled najevo,že je prostě něco zvláštního ?
to empi: U imprezy teatrálnost? Já si právě myslim,že impreza je pro své schopnosti jedno z aut,které si může dovolit vypadat jak vypadá a vůbec to nepůsobí teatrálně.
neregistrovaný "empi"
11. 8. 2006 13:59
Re: Hruza?
Astra OPC mi taky prijde preplacana, to Zafira, Meriva nebo Vectra je na tom z tohoto pohledu mnohem lepe. Ano, 280k auto na to narok ma, ale na me pusobi mnohem lepe, kdyz to tak okate najevo nedava. A o Impreze prave pisu, ze diky odkazu na WRC si to dovolit muze.
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 13:28
Re: Hruza?
nevidim ni stopy po teatralnosti, Volvo rada R nema vazbu na motorsport (alespon ne takovou, co by stala za zminku) a treba Audi nezni ve sportovnich kruzich s ohledem na soucasnost ani zdaleka jako Subaru. Precti si znovu clanek...pro japonsky trh a znovu vysvetli co je natolik teatralniho na Legacy STi...
neregistrovaný "empi"
11. 8. 2006 14:02
Re: Hruza?
Ty nevidis, ja vidim - kolik lidi, tolik chuti ;-). Asi nejvic mi vadi ztvarneni predni casti vozu, hlavne te radlice - za tu by se nemuseli stydet ani chlapci z toho MTV tuningoveho poradu.
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:06
Re: Hruza?
jaká radlice??? tak nevím, jestli to myslíš vážně nebo jen mermomocí hledáš nějaké vady ;-\
neregistrovaný "empi"
11. 8. 2006 14:20
Re: Hruza?
Ano, myslim to vazne a vady mermomoci nehledam, jen me to na prvni pohled trklo ... mozna, ze by stacilo uplne spodni dil spojleru sundat a auto by dostalo uplne jiny nadech. U aut totiz vetsinou plati, ze mene je vice.
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:24
Re: Hruza?
no, já to tak nějak chápu, ale to auto potřebuje aerodynamiku a ten spoiler tam prostě být musí...a myslím si, že vypadá dobře
neregistrovaný "Kirby"
11. 8. 2006 13:52
bez titulku
Teda původně jsem se nechtěl do týhle diskuze pouštět, protože OPEL je pro mě synonymem toho nejhoršího co jezdí a nedokážu o něm uvažovat ani trošku objektivně. Z toho důvodu jsem tuhle debatu ignoroval, protože by moje příspěvky vypadaly jako od GTI když je řeč o čemkoliv jiném než VW:-)), ale nakonec mi to nedá. Dost mě pobavila poznámka MARIho o voze Vectra OPC. Použít výraz přemotorovaný vůz mi nepříjde jako pochvala.Pokud je auto "přemotorované" i s takovým výkonem (zas taková strojovna na koně to není:-), tak to znamená, že je očividně špatně postavené....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:48
Re: bez titulku
ale tady se přece nebavíme o dragsterech... Podle některých má Vectra OPC tolik výkonu, že mu podvozek v některých situacích nestačí. Nazval jsem to přemotorované. Mě se tento přístup velice líbí. Tedy postavit auto, v němž je výkon nad vším ostatním. PS: Kirby... Můžeš jet v autě které má 250kw ale jeho výkon se ti může zdát mdlý. To je případ např nedávno minulé Audi S6... Prostě je tak plynulý a nenásilný že se ti zdá že to ani nijak výrazně neakceleruje. A jsou auta ve kterých každou kilowatu sakra cítíš. Ideální příklad jsou motory Saabu. Nevelká čísla, ohromující odezva. Vectra má šestiválec 2.8 s turbem. Výkon přes 200kw. Myslíš že to na svou kategorii není strojovna? :-) :-) Sedláš snad Diablo? >:D
neregistrovaný "Kirby"
11. 8. 2006 16:41
Re: bez titulku
Bohužel nesedlám:-) Myslel jsem to tak, že 270 koní není zas až tak strašný nářez. Mimo jiné máme ve firmě A4 DTM 2.0 TFSI, kterou jsme ještě velmi decentně poupravili. V současnosti má naměřených poctivých 290 koní a rozhodně nemám pocit, že by byla přemotorovaná, spíš naopak. Ale opakuji, nechci být jako někteří tady a nebudu na to auto házet špínu aniž bych v něm jel....jenom proto, že nemám rád Opel.
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 13:52
Pro REDAKCI
Prosím, naučte se již psát STI místo STi ;-)

Pro ostatní...podívejte se na obrázky...STI Je k sežrání...v každém subaru (i když kombíky obecně nemusím) ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 13:59
Re: Pro REDAKCI
Ja jsem dodnes zil v presvedceni, ze je STi! :-|
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:05
Re: Pro REDAKCI
ale néééé. od nového MY je STI (od doby, kdy impreza dostala 2,5T). zní sice rozumně, že když je to dvoulitr, tak tam dali zase STi, ale pohled na homepage hovoří jasně [odkaz]
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2006 14:20
Re: Pro REDAKCI
A co to psat stI, nebo to rovnou prejmenovat na GTI? >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:23
Re: Pro REDAKCI
to bych tam letěl a pazoury jim zpřelámal >:D
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2006 14:30
Re: Pro REDAKCI
>:D
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 14:45
Re: Pro REDAKCI
Alessio, kámo, kde ty na ty odkazy chodíš.... :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 14:49
Re: Pro REDAKCI
když si jdu pro čínu >:D
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 14:21
PRO REDAKCI, TENTOKRÁT DOOPRAVDY !
Vážená redakce, máte možnost měřit při testech aut jejich pružné zrychlení např z 80-120 na všechny použitelné stupně? Myslím, že by to mohla být pro čtenáře hodnotná informace. Bylo by možné taková měření v budoucnu provádět?. Předem děkuji za odpověď. :-) ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2006 22:16
OT: Suzuki "Project Splash"
Novy concept Suzuki pripravovany na parizsky autosalon bude pravdepodbne niest designove prvky nastupcu modelu Wagon R+ : [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 22:18
Re: OT: Suzuki "Project Splash"
klasický japonský design, není liž pravda? (a schválně...který italský návrhář ho nakreslil? >:D )
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2006 08:10
Re: OT: Suzuki "Project Splash"
...ono je dost mozne, ze to ma povod v Taliansku :-) (myslim design). Teraz, ked na to auto pozeram, zda sa mi, ze ono to ani tak nie je nastupcom Wagon R+ ako skor maleho Suzuki Alto. ;-)
neregistrovaný "jirka"
30. 8. 2006 16:00
felicia
ahoj lidi muze se mi pls nekdo ozvat a poradit s čirou optikou na feldu?dik predem
Rozbalit vlákno
0