Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Subaru: STi paket pro Legacy

171 komentářů

Je škoda, že v Česku lze s přídomkem STi koupit jedině Imprezu.
Forester STI se sem nedovazi? 😲 😒
Balím kufry...vyrážím do země vycházejícího slunce!!!! (nebo si ho nechám přivést z USA,bo tam ho mají taky...sice myslím s motorem z WRX, ale ta verze STI bam bude co nevidět). tak. A teď vás chlapi chraň ruka páně na to říct čvrt křivýho slova! >😒] 😉
Ja vedel, ze hned poletis na Japonskou ambasadu zadat o obcanstvi >😒] Trocha rejzovyho papiru nalepenyho na aute a co to s tebou udela😉
už jsem chtěl běžet do USA ... [odkaz]
Vypada to jako Pasik... :-! >😒] >😁
dóbro došli... >😒]
Vidis, az budes v Tokiu nosit rousku budes vypadat jako Michael Jackson >😁
Tak tenhle krasavec je opravdovej mazec. Legacy je švihák lázeňskej 😉 V tomhle tuzingu (zdarec Alessio >😒] ) bych si ho dal říct. Jen škoda, že varianta Turbo se v Evropě neprodává...
"tuzingu" ???? Chlape, používej sprácný výraz. Je to totiž antonymum ke slovu tuning, ok?
johny neber mě tak vážně... >😁 Tohle je vážně krásnej auťák. Jen jeden dotaz na odborníka - je už tahle Legacyna po liftu???
Jistě 😉
Nádhera. Co k tomu dodat? :yes:
nic, jenom to že je potřeba se poohlídnout jinde. PS: Třeba Vectra OPC 😉 :yes:
>😁 tak to jsi se přikáknul v kině,ne? víš, co znamená to AWD? ten motor boxer s nízkým těžištěm? jak je to auto těžké? mari, OPC je výborné auto, ale tohle je jiná liga 😉
Sakra Alessio... a kde má těžiště jakékoliv podobné auto...V úrovni hlavy řidiče? Ty rozdíly budou tak řádu nějakého centimetru... Jo, AWD je pohon všech kol, jednoduchý a vychytaný. Ovšem na silnici (teda třeba mezi Brnem a Prahou) to jaksi žádnou výhodu nepřináší... Nebo jezdíš jenom na "Markétě"?
Mari, že ty seš oplista??? 😉
>😁 😉
Mari pojďme pokecat o OPC! jak bys hodnotil jednotlivé modely??
:yes: dobrý nápad... Začal bych Zafirou. Myslím že to auto položilo stavební kámen pro takové jako S-Max... Její rychlost určitě nikdo nečeká. Musí to být nářez dýchat na záda třílitrům v takovém sedmimístném pekáči :yes: . Astra to je prostě nářez. Tak brutální auto prostě v daném segmentu nenajdeš. Z toho auta byli v šoku i německém AutoBildu: z 80-120 na šestku (opakuju na šestku!!) za 8,6... Pocit z akcelerace po náběhu turba prý posílá do kytek i 147GTA, 130i, R32, ST a Mégane Sport... Není potřeba nic víc dodávat :yes: Je ale příliš nekompromisní. Vectra se mi z OPC asi líbí nejvíc. Přemotorovaný sedan s předním náhonem. Motor společný se Saabem Aero... To mě fakt chytá u srdce :yes: Těším se na Corsu OPC. To bude nářez
víš, za kolik má 80-120 lokomotivní lexus? (no,jo...já vím...nikoho to nezajímá,co? ;-\ >😁 )
Alessio tak nám teda něco o tý tvý lexý lokomotivě napiš! >😁
ale ne...pořád se chystám na testovací jízdu...pak napíšu (se připravte, to bude óda! 😉 )
kde jí chceš zkoušet?? U Freye nebo u Duby??
nebudu tady nikomu dělat reklamu, promiň 😉
Jen si nejsem jist jestli maj hybrida...
tak schválně za kolik. PS: nezapomeň že u té astry tam můžeš použít ještě nejen 6ku 😄 ale i 5,4,3... 😉 Pochybuju že by to ten Lexus ustál, když bys tam dal za tři... 😉
tak schválně...za kolik myslíš? 😉
odhadem 5 vteřin
jo? to je dost rychlé, nemyslíš? Za kolik to má OPC?
Nahoře píšu: 8,6 na 6ku... Takže na trojku, Alessio...Chápeš, že... 😉
nechápu. Máš k dispozici čísla?
Sakra, já ji snad půjdu někde ukrást, abych Tě dostal do kolen... PS: vyzkoušej si to ve svém autě: jak se budou ty hodnoty od sebe lišit na 3,4,5,6... Tipuju že kolem 5s to ta Astra bude zvládat na 4ku...
M6 to má na 4ku za 4,7...takže trochu uber 😉
Záleží na zpřevodování. To stím M6 to nic neznamená. Astra OPC má velmi krátké (lehké)převody. To znamená že 4ka u M6 může být srovnatelná třeba s 5kou u OPC. Jenže M6 má obrovský výkon, tak se to projeví na čase. PS: Nevím do kolika jede u M dvojka, ale u M535i (1986)jela dvojka do 120. Bavorák měl vždy těžší převody. Takže M to na 4 dělá za 4,7, to znamená že za tři by to mohlo být kolem třech sec. Možná pod.
to si tady můžeme stokrát něco vyprávět...faktem je, že na trojku by to asi bylo nejrychlejší...ale rozhodně ne za tř vteřiny, to je hodně mimo 😉 . Když nemáme čísla... ;-\ (PS: ty jsi 80-120 u OPC na 3 nenašel?)
nenašel. Takové hodnoty se udávají snad jen v testech v Automobil revue, ale tam to bývá v rozsahu 50-90, a 90-130 na všechny použitelné stupně. Jak je to u toho M6 samozřejmě nevím, to OPC na tu troječku bude nářez. Tipoval bych to tak k 5s. Samozřejmě to jsou dohady no. Možná by redakce mohla taková měření provádět. Halóó 😄
jak říkají ukrajinci...právda 😉 :yes: PS: ta lokomotiva to má z 80 na 120 za....ještě tě napnu. Viděl jsi video? V autosalónu? 😉
neviděl, tak kolik sakra :-! >😁
tak dozvíš se to v recenzi (GS450h) 😉
hele, já to skoro trefil >😁 😄 :yes: . PS: dobrý no 😉
jo...4,7...hukot. král dálnice. Točák jak lokomotiva. Mám dálniční lásku 😄 :-!
Alessio 😄 😄 víš za kolik to udělá Mercedes S600 (800Nm@1800ot)? 😉
to je hodně jiná liga...vsadím se, že nestojí jako GS >😁
a nežere kombi 8l
😄 😄 to je jedno.Alessio 😄 sedíš pohodlně? 😄 tak je to tady: 2,7s (slovy: dvě celé sedm)...Holt klasika ještě nedosloužila 😄 😄 :yes:
no vida :yes: . To je s automatem nebo manuál? 2,7..pěkný příděl. o dvě sekundy horší...něco mi říká, že mi to až tak nevadí, že GS je o tom tiše plout městem/krajinou/dálnicí a občas ukázat spratkovi v M3 že GS se nevyblikává 😉
S600 je jenom automat. To je slušný "kick down" ne? 😄 jojo, limuzíny to dovedou natřít i lecjakým sporťákům. Někde jsem četl že Saab 9-5 Aero je pružném zrychlení(nevím ale na jaký stupeň, asi pětku) lepší než Ferrari Testarossa. To myslím mluví samo za sebe 😄 :yes:
Vidíš mari a já ti včera pohanil právě vectru, když jsem jí označil za nudné auto. ;-\
Odpouštím Ti... Až doteď jsi žil v bludu... 😉
Já myslím, že Vectře prospěl ten lift jako sůl. Ta předfaceliftová verze byla dosti ohavná, nová je docela fajn a verze OPC by se dala označit i za docela pěknou. 😉
vidím to podobně. Teď má Vectra výrazný předek. Sluší jí to :yes:
Mari jseš pražák?? tady v práglu se vectry bohužel moc neviděj. Je to tak trochu nedoceněný auto. Stejně jako třeba Signum.
nejsem. Ani se nedivím že nejsou moc vidět Předfaceliftová verze byla nevýrazná, a teď když už vypadá trochu k světu tak už je koncepčně starší. Ale souhlas s tím, že je to nedoceněné auto. Signum vnímám trochu jinak: jako omyl. Má sice dost místa, ale jaksi nemá statut luxusního auta. Měla pokračovat Omega... To byl pojem... PS: víš že do Omegy byl nachystán i 5,7 ohv? Z Corvety 😄
Já signum vnímám jako raritu ve třídě - je to v podstatě vectra hatchback. A celá signum je vlastně středotřídý hatchback. O té osmiválcové omeze jsem kdysi něco slyšel. V prototypech to snad i jezdilo. Musel bejt slušnej mazec. A schválně oplisto, jestlipak víš, že existovala Lotus Omega??
Jasně 😄 :yes: Omega první generace. Řadový šestiválec 3,6. 2x turbo. 265kW... M5 se mohlo jít zahrabat 😄 :yes:
Hoši nevíte nekdo zda se delala Vectra 99 s 3,0 litrem a pohonem zadnich kol. To donesl jeden znamy a pry to kdosi prodava. Se mi vubec nezda
To může být jedině Omega. Vectra to být nemohla.
Gine, nevěř tomu. V roce 1999 byla pro Vectru nejvyšší motorizací šestiválcová dvaapůlka, s předním náhonem. 😉
presne tohle tvrdim, A jeden clovek co se trochu v autech vyzna( ale spis tak kutilsky) ze to neni problem. To by prece museli komplet predelat podvozek a a naladit. Vzit neco z Omegy prece neni jen tak a vubec by se to nevyplatilo
ten motor by se teoreticky do Vectra vešel.Byla to modulární řada šestiválců, lišících se objemem. Jenže by kvůli pohonu na zadek museli probourat podlahu po celé délce auta. Taky by tam museli dát zadní nápravu z Omegy. Taky jinou převodku, takže by probourali středovou konzolu. A Když už by v tom byli, mohli by postavit rovnou Omegu 😄
Taky existoval Caddy, který vypadal jako lehce upravená Omega 😄
Cadillac Catera. Byla to v podstatě třílitrová Omega v automatu a upravené výbavě. Měla zadní světla jako souvislý pás. :yes:
jdu se najíst. Po O se ještě stavím na pokec a ty oply rozeberem 😉
Môj názor je, že predfaceliftovaná bola pekná, taká decentná. Tento facelift jej priniesol na tvár dosť divný škleb :no:
já to vidím přesně naopak. Ale máš pravdu v tom že ta nynější Vectra má výraz podobný tomuhle: >😒]
jakoby ti z oka vypadla >😁
>😁 >😒] :yes:
No mari, trefils s tím výrazem... >😒] jsem z5. Helejte jen taková kontrolní, kdepak se už nějakou zapomněl náš nejchytřejší z nejchytřejších?? nejel náhodou do Wolfsburgu pro nějakou prémii?? Anebo se stydí za to co si navymýšlel??
to první je pravděpodobnější.... >😁 >😁 >😁 😉
Mari no pojďme si teda zavzpomínat na zlatá osmdesátá léta, na slavnou éru oplů. Vzpomeň na Asconu, oba Kadety, Rekorda, Mantu, Monzu, první Vectru a Senatora! Které z nich bylo tvému srdíčku nejblíž?? Mě brala Manta a Senator! 😉
jj,Senator, to bylo dělo :yes: Já totálně žeru Monzu... Dokonalé velké kupé. Nedávno jsem ji viděl v televizi. To bylo auto, jakému nebylo rovno...Ten třílitr. To se prostě nedá popsat. Obrovská plyšová sedadla. Mě se líbil poslední model Recordu, ten už byl téměř podobný první Omeze. Manta mě moc nebere, ale driftovat uměla líp jak Capri (prý).Senator 2 (tuším 87 a výš) to bylo zvezeníčko: třílitr, 14ventilů, digitální palubka... a dvěstěpade kolem vyděšených bavoráků... To byla Loď... Vectra A, to byla revoluce...Pamatuju jak jsem ji poprvé viděl, to bylo na prášky... Tady byla vrcholem Samara... Šel bych do Monzy a Senatora 😉 :yes:
oprava 24 ventilů, sakra 😉
Jo mari pamatuju na to jako dnes. V 88, kdy vylezla Vectra mi bylo 14. Byl jsem z ní taky vedle. Totální reolúšn, mezi autama. Jinak Senator a Monza v třílitru, to byly děla. Až na tu prestiž si nezadaly s konkurencí od BMW a Mercedesu, příp. Audi. Zrovna tak s tebou souhlasím s Rekordem. Ano ta poslední liftovaná verze před Omegou byla krásná. Jo kde ty časy jsou. Tenkrát Oply v mainstreemu jednoznačně diktovaly (kam se sral VW) dnes hrajou druhý housle 😒
jj, tenkráte měl VW utrápenýho Passata a Santanu (panebože...). Opel to byl pojem. I technicky to byla auta na úrovni. Omega měla Multi-link nápravy v době kdy většina konkurence jezdila na nápravách z "hadimršky".Pamatuju na srovnávací test AMS (někdy z roku 90)Omegy s BMW 5, MB W124, P 605... Omega byla ve všech režimech nejtišší a měla nejlepší pružení... Ve své třídě to bylo "hodně plechu za málo peněz". Opel moc ztratil ze svých pozic. Vlak už je pryč...
Bohužel se to ***o hlavně designově. Poslední opravdu hezké a líbivé oply byla druhé generace Aster a Vekter. Samozřejmě také dvojková Omega, ne však poslední lift. Ten se mi nelíbil. Pak přišla Vectra III což byl pro mě šok. Totální hnus. Opel však velice záhy zjistil že tudy cesta nepovede a prodeje (spíš neprodeje) tomu jen nasvědčovaly. Nevím jestli došlo k výměně designera, ale Astra a další modely vypadaly podstatně lépe. Meriva byla jakýsi mezistupeň. Pozici Vectry se snaží zachránit lift, bohužel je však pozdě. Takhle to auto mělo vypadat od počátku. Takže i když se Opel v mnohém zlepšil, svou popularitu dob minulých těžko dožene. Ale jednoznačně držím palce. Byl bych strašně rád, kdyby se jednou zas dotáhl na VW a Forda. 😉
to by byl boj 😄 . Já věřím že nástupce nynější Vectry zabere šponu... Jinak souhlas: Vectra III byla totální stylová impotence. Astra je ale kus... :yes:
No, ja to vidím takto: Vectra I - nič moc, Vectra II - fajn (o dosť lepšia ako Passat, aspoň dizajnom), Vectra III - OK ale po facelifte nič moc. Keď som sa dočítal o pripravovanom facelifte bolo naznačené, že by to malo mať svetlá podobné novej Astre - povedal som si fajn. Ale čo s chúdatkom Vectrou spravili to sa neodpúšťa - to auto sa škľabí! - a to tak, že moc. Keby tam dali svetlá z Astry (alebo aspoň bez nadbytku chrómu) vypadalo by to oveľa lepšie. Astra I - ujde, Astra II - moc fajn, Astra III - nič moc, ale pozor! - okrem kombi. Podľa mňa nová Astra pôsobí trocha "rádobyšportovo", v kombíku sa to však natiahlo a pôsobí to veľmi vyrovnane, pre mňa je to jednoznačne najkrajšia Astra.
jednoznacne Monza, v bile barve s cernymi Alu koly... 😉 Pardon za vpadnuti do debaty...
jo! Dobrý vkus 😉 :yes:
A nejvice vzpominam na dvoudverove kupe stredni tridy Ascona, stejne mista jako v sedanu, stejne velky kufr a pritom ladna elegance Ascony k tomu...To uz dnes v zasade neni, sand pouze BMW 3 coupe...Ale Vectra uz takova nikdy nebude... 😒
se vším souhlasím :yes: Asi máš na mysli Asconu z konce 70tých let. Tu co se ji kapku svažovala záď-je to tak? 😉
Mari neco nechapu. Jak te muze chytit za srdce premotorovany sedan s prednim nahonem ??? Zkusils nekdy zadokolku ??? Pokud te chyta premotorovanej predek za srdce, potom s nejakejma 300 kobylkama na zadku nebudes mit daleko od infarktu >😁
Klid Jardo, velmi dobře znám nadupadé sedany se zadním náhonem. Ujel jsem s nima mnoho a mnoho. Chválím OPC za jiný přístup... Za neuvěřitelnou akceleraci auta s předním náhonem... Tady nejde o žádný technický klenot. OPC je jenom obrovská snaha jednoho výrobce vyždímat maximum možného z běžného spotřebního zboží... To víš že bych si raději vzal Vantage místo OPC... OPC jde až za hranu únosnosti ve své třídě, v tom je její kouzlo 😉
OK. Uz jsem se bal ze tu budes vyzdvihovat predohrab nad zadokolku >😁
Ne, je modrej az za usima, ale boji se to tu priznat, blazen >😒]
mezi brnem a prahou si nebudeme hrát na zábavná auta...mezi brnem a prahou vládne zástup chrochtáků a sem tam, jednou za uherskej rok, tam projede hybridní lokomotiva. to jsou vládci dálnice. Můj styl a zábava z jízdy ale není zaměřen na dálnici 😉 PS: bude to v řádech centimetrů (tipnul bych tak 5...dá se to vyhledat, jak vysoko to má OPC?)...výrazná výhoda pro subaru
No pro to OPC to nevyhledáš, to je jasný. Výrobci se obvykle takovýma žabomyšíma údajema nezabývají. No tak dobře, projel bys zatáčku o něco rychleji no. Ovšem Vectru OPC bych tedy nepodceňoval... Každá zatáčka jednou zkončí 😄 😉
mari, přečti si moji první reakci...OPC je výborné auto! 😉 jaké má jízdní výkony? jakou má váhu? dík
Vectra samozřejmě nebyla navrhována jako sportovně laděná. OPC je "jenom" její setsakra rychlá verze... To znamená že vyvážení sportovního vozu jí chybí. To ale její zákazníci ani nečekají. Na okruhu by se chovala podobně jako kterýkoliv běžný sedan.
jen mi řekni jízdní výkony (0-100 stačí) a váhu...nic víc,nic míň. Možná ji podvědomně "podceňuji" a to bych nerad
[odkaz]
to nejsou špatné výsledky, přesto si myslím, že legacy STI bude rychlejší ve všech režimech. jen váhu jsem tam nenašel.
uvidíme až budou hodnoty k tomu Legacy 😉
O Vektře jsem slyšel že zrovna ve smečce OPC nevyniká....??
není tak neurvalá jak Astra. Ale její rychlost je překvapením...
Mari a povodil jsi jí už?? A Astru??
Nebudu nic malovat... Bohužel... PS: Astru GTC 2.0T 147kw jo. A to je tedy síla... OPC má dalších 30kw navrch... Vectra má přes 200kW na předních kolech...
Kdesi (že by TopGear?) říkali, že ta Astra OPC má až moc silný motor, že by to chtělo čtyřkolku, protože na dvě přední kola je to prostě moc velký výkon. Ale tahám to až někde z koutku mozku, takže si to možná pletu. Mám ten pocit, že to zmiňovali v souvislosti s Ford Focus ST, který má sice slabší motor, ale celkově se jim líbil víc.
to říkali i o R32
to je možný. ST je vyváženější. OPC je extrém. >😒]
Tak ale porovnavat Legacy STi s Vectrov OPC je skutocne usmevne.
suhlas... ;-\
jde o jízdní výkony, ne o to jestli to nezapadne v kačírku...
Na jazdne vykony tu mas Imprezu WRX & STi.
aha...
Alessio, jak je to s tim liftem u Legacy???
co chceš vědět?
jak je to v tomhle případě?? Je to turbíčko už poliftová verze???
jistěže 😉 . Podívej na zadní svítílny, na volant,na dynamičtější přední světla. Ano, vypadá to na facelift 😉
Jsou to drobnosti, a já zas tak kovanej v Subaru nejsem. Ale spíš si myslím, že přední světla ukazujou na lift.
jj,je to na 99,9% lift 😉
Tak tohle ne. Když chci STi, tak Imprezu, ale Legacy STi :no: Degradace krásné limuzíny. Na Legacy se mi právě líbí jeho elegance a přitom pod kabátkem skrývá velký potenciál. Výjimečná manažerská limuzína pro lidi, kteří vědí a dokáží spráskat kdejakého pošuka, co se pokusí jen o křivý pohled. Proč si ale dávat na hlavu kšiltovku s pěti hvězdičkama, když jsem v obleku? Ne, ne, ne! Tyhle plasty neberu :no: Ten předek je úplně příšernej, o zadním spojleru by se dalo uvažovat. Kola taky děsná (pro tento typ auta). Verdikt: :no:
je to tvůj názor a já to ho neberu. legacy STI je logické zakončení řady. Ale, když se ti nelíbí, přece tě za to nebudu nějak trestat, nebo tak něco (počkej, ty plantážníku, však já si na tebe počkám! >😒] )
V obavě o svůj život ti rozpočtovým výborem neprojde další požadavek na dodávku špendlíků >😒] 😉
ty nevíš, že nástěnkář si ulejvá špenlíky do tajného šuplíku s tajemnou popiskou "voodoo" >😒]
A ty zase nevíš, že místopředseda má přezdívku "velkej magnet", takže ten tvůj šuplík je už teď minulostí >😒]
ale kam ty napínáčky schoval? nikde po kapsách je neměl...jen šel tak nějak divně...jakoby kulhal... >😒] >😁
V tom pripade je lepsi se ukryt, dnes k objedu bude zabijackova polevka a krupeta! >😁
Musim souhlasit a zaroven nepotesit Alessia, ten predek ma nadlimitni mnozstvi kralikarny, ktera se k charakteru auta nehodi. Legacy se mi hodne libi, ale z tohoto paketu bych bral jen to STI na sedackach a otackomeru, exterier ani omylem. Ale je potreba si uvedomit, ze je to pro Japonce, viz ta obluda od Zagata. Subaru vi, proc to sem nevozi. Ovsem kdyby Legacy dostalo ten dvoulitr 205 kW, ten by sem dovezt mohli. Plasty at ale nechaji doma.
Tohle nechapu, kdyz BMW nahodi na sva auta M-paket, tak se vsichni muzou utlouct, aby jejich "zaklad" vypadal jako M, kdyz to same udela Subaru, ktere k tomu ma potencial pod kapotou, tak je to oblekani ksiltovky k saku. Legacy STi neni zadna novinka, existovalo ve vsech minulych generacich (akorat u druhe generace si nejsem jisty). Nechapu proc by to mela byt degradace krasne limuziny, kdyz tomu modifikovanemu aut vubec nic nechybi, spis naopak.
Me z tech "vsichni" vynech, M-paket na 320i me rozesmeje stejne spolehlive, jako rychle pruhy na Favoritu. A k Legacy: potencial ma, ale to jeste neznamena, ze musi vypadat takhle. Ja bych mel mnohem radsi tohle auto s vzhledem standardu, ktery se prodava tady. Ver tomu, ze kdyby se me to libilo, nebudu to kritizovat (proc taky).
mě se to moc líbí, je to dynamické a ta mřížka nejní nic nového, to bylo jako extras už před dvěma lety 😉 . A to oplastování...holt, aerodynamika je sviňa a vzduch pod autem tvoří vztlak
Mozna ze par lidi nechape potrebu odlisit sve 1,6i od sousedova a potrebu zajistit kolum potrebny styk s vozovkou za vsech okolnosti...nevadi... 😉
Napsal jsi to za mě... :yes:
zz, dostal jsi mail?
Od tebe? Ne...
ne? myslím včera nebo předevčírem...
Pošli znovu
stalo se
Aha... já to rovnou hodil do spam koše >😁 Už to čtu... :yes: 😉
blbe >😁
>😁 Chodí mi tam děsně moc spamu, tak všechno, co není auto.cz mažu no 😉 Furt nějaký nabídky na lístky apod. hovadiny >😒] 😉
Budes se divit, s tim spamem jsme na tom stejne >😒] >😁
mě pořád chodí takový ty zaručený pilule na zvětšení "nástroje" a na dlouhotrvající stav vzrušení... že si spletli adresy a posílají to mě místo vám? >😒]
Co všechno ti ten Tibby nevykecal.... 8-s 😉
>😒] divil by ses...PS: prý nemáš vůbec růžová tanga ale oranžová... >😁
Jistě, oranžová Focusu ST 😉
Verim, ze technika bude urcite na dobre urovni, ale ten zevnejsek je hrozny, pritom standardni Legacy osklive neni. Tohle auto mi pripomina maleho orecha, ktery se v bezpeci za plotem muze ustetak ... to opravdovy hlidaci pes to nijak neda znat, maximalne koutkem tlamy zavrci, ale hned ma kazdy jasno, kde jsou hranice. Proste sportovni auto stredni tridy nepotrebuje vypadat, jako ze ho tunil kolotocar s Frantou Laminatem dohromady. Staci prece par decentnich zasahu a auto bude vypadat presne jako ten opravdovy hlidaci pes.
Vy si kluci ale vyhrajete, fakt >😁 😉 😄
Tak jste tu temer vsichni nahazeli STi do Tuzingoveho pytle a mozna jste fotky pouze preletli...panove tohle neni Legacy s pridomkem R, tohle je STI, nebo-li vetsi bratr Imprezy. Je vetsi dospelejsi, proto pouze protahl predni spoiler k silnici a dal nadychnout motoru, vzadu pribyla decentni pritlacna plocha. Tot vse, delate z nej tuzingoveho krale a pritom tenhle chlapik neni nic min nez STi! Jak by melo vypadat podle Vas? Jako Passat se sportovnim paketem? To by byla ostuda! Navic se muzete pouze oliznout, tento model je urcen Juna, Hirohiho, Takeuchiho a ne pro Lojzu s Frantou, tomu byl i prizpusoben vyraz celeho vozu... 😉
U Imprezy se jista teatralnost da zduvodnit odkazem na WRC, ale Legacy takovou spojitost nema - je to auto stredni tridy, ne rally special. Jestli sportovnim paketem Passatu myslis to, co bylo predstaveno pro R36, tak to nebrat - to je stejny pripad. Ale proc by Legacy nemohlo mit jemne zvyrazneni ve stylu M-kovych BMW, S-kovych Audin, R-kovych Volv, ST-ckovych Fordu, ... A Juna s Hirohitem sem netahej, pokud se totiz neco opravdu povede, tak se to libi po celem svete bez rozdilu narodnosti.
Decentní úpravy typu M divize,nebo R volva to nemá právě proto,že je to subaru.Evropa je obecně v designu dosti usedlá,resp. konzervativní,ale na to subaru kašle a jde naprosto svou cestou a budto se líbí a nebo ne.Nic mezi neni.A hlavně oni ani nechtějí přesvědčovat evropany o tom,aby si právě legacy STi koupili.Prostě si ho nechají doma.Ano to auto vypadá trochu přeplácaně oproti normál legacy,ale nevypadá podobně např. Astra OPC proti normál astře.A jen tak náhodou nemá auto s 280HP nárok na to dát na první pohled najevo,že je prostě něco zvláštního ?
to empi: U imprezy teatrálnost? Já si právě myslim,že impreza je pro své schopnosti jedno z aut,které si může dovolit vypadat jak vypadá a vůbec to nepůsobí teatrálně.
Astra OPC mi taky prijde preplacana, to Zafira, Meriva nebo Vectra je na tom z tohoto pohledu mnohem lepe. Ano, 280k auto na to narok ma, ale na me pusobi mnohem lepe, kdyz to tak okate najevo nedava. A o Impreze prave pisu, ze diky odkazu na WRC si to dovolit muze.
nevidim ni stopy po teatralnosti, Volvo rada R nema vazbu na motorsport (alespon ne takovou, co by stala za zminku) a treba Audi nezni ve sportovnich kruzich s ohledem na soucasnost ani zdaleka jako Subaru. Precti si znovu clanek...pro japonsky trh a znovu vysvetli co je natolik teatralniho na Legacy STi...
Ty nevidis, ja vidim - kolik lidi, tolik chuti 😉. Asi nejvic mi vadi ztvarneni predni casti vozu, hlavne te radlice - za tu by se nemuseli stydet ani chlapci z toho MTV tuningoveho poradu.
jaká radlice??? tak nevím, jestli to myslíš vážně nebo jen mermomocí hledáš nějaké vady ;-\
Ano, myslim to vazne a vady mermomoci nehledam, jen me to na prvni pohled trklo ... mozna, ze by stacilo uplne spodni dil spojleru sundat a auto by dostalo uplne jiny nadech. U aut totiz vetsinou plati, ze mene je vice.
no, já to tak nějak chápu, ale to auto potřebuje aerodynamiku a ten spoiler tam prostě být musí...a myslím si, že vypadá dobře
Teda původně jsem se nechtěl do týhle diskuze pouštět, protože OPEL je pro mě synonymem toho nejhoršího co jezdí a nedokážu o něm uvažovat ani trošku objektivně. Z toho důvodu jsem tuhle debatu ignoroval, protože by moje příspěvky vypadaly jako od GTI když je řeč o čemkoliv jiném než VW😃, ale nakonec mi to nedá. Dost mě pobavila poznámka MARIho o voze Vectra OPC. Použít výraz přemotorovaný vůz mi nepříjde jako pochvala.Pokud je auto "přemotorované" i s takovým výkonem (zas taková strojovna na koně to není😄, tak to znamená, že je očividně špatně postavené....
ale tady se přece nebavíme o dragsterech... Podle některých má Vectra OPC tolik výkonu, že mu podvozek v některých situacích nestačí. Nazval jsem to přemotorované. Mě se tento přístup velice líbí. Tedy postavit auto, v němž je výkon nad vším ostatním. PS: Kirby... Můžeš jet v autě které má 250kw ale jeho výkon se ti může zdát mdlý. To je případ např nedávno minulé Audi S6... Prostě je tak plynulý a nenásilný že se ti zdá že to ani nijak výrazně neakceleruje. A jsou auta ve kterých každou kilowatu sakra cítíš. Ideální příklad jsou motory Saabu. Nevelká čísla, ohromující odezva. Vectra má šestiválec 2.8 s turbem. Výkon přes 200kw. Myslíš že to na svou kategorii není strojovna? 😄 😄 Sedláš snad Diablo? >😁
Bohužel nesedlám😄 Myslel jsem to tak, že 270 koní není zas až tak strašný nářez. Mimo jiné máme ve firmě A4 DTM 2.0 TFSI, kterou jsme ještě velmi decentně poupravili. V současnosti má naměřených poctivých 290 koní a rozhodně nemám pocit, že by byla přemotorovaná, spíš naopak. Ale opakuji, nechci být jako někteří tady a nebudu na to auto házet špínu aniž bych v něm jel....jenom proto, že nemám rád Opel.
Prosím, naučte se již psát STI místo STi 😉

Pro ostatní...podívejte se na obrázky...STI Je k sežrání...v každém subaru (i když kombíky obecně nemusím) 😉
Ja jsem dodnes zil v presvedceni, ze je STi! 😐
ale néééé. od nového MY je STI (od doby, kdy impreza dostala 2,5T). zní sice rozumně, že když je to dvoulitr, tak tam dali zase STi, ale pohled na homepage hovoří jasně [odkaz]
A co to psat stI, nebo to rovnou prejmenovat na GTI? >😒] >😒]
to bych tam letěl a pazoury jim zpřelámal >😁
>😁
Alessio, kámo, kde ty na ty odkazy chodíš.... 😄
když si jdu pro čínu >😁
Vážená redakce, máte možnost měřit při testech aut jejich pružné zrychlení např z 80-120 na všechny použitelné stupně? Myslím, že by to mohla být pro čtenáře hodnotná informace. Bylo by možné taková měření v budoucnu provádět?. Předem děkuji za odpověď. 😄 😉 :yes:
Novy concept Suzuki pripravovany na parizsky autosalon bude pravdepodbne niest designove prvky nastupcu modelu Wagon R+ : [odkaz]
klasický japonský design, není liž pravda? (a schválně...který italský návrhář ho nakreslil? >😁 )
...ono je dost mozne, ze to ma povod v Taliansku 😄 (myslim design). Teraz, ked na to auto pozeram, zda sa mi, ze ono to ani tak nie je nastupcom Wagon R+ ako skor maleho Suzuki Alto. 😉
ahoj lidi muze se mi pls nekdo ozvat a poradit s čirou optikou na feldu?dik predem