Dobrý den vážený subaru ,prosím jen to ,aby při případné výrobě byl zachován koncept z větší části.I když na dizajnu u vás zaleží snad nejméně tak pokaždé ukážete !krásné! auto a ve výsledku už to taková krása není. Proč :-(
Lepsie by som to Esenbe nevystihol. :yes: . Tak ako mam tuto znacku rad, tak sa obcas na jej auta nemozem divat - zvlast na novu imprezu. Mne sa niekedy zda, ze to tam u Subaru snad robi niekto naschval, ze prekrasny koncept tak niekto sprzdi!! Priklad [odkaz] , pricom koncept bol [odkaz]
Ano o tom to je ,kdyby oni to neuměli tak neřeknu půl slova ! Ale když oni to umí ,tak proč to nedělají. Ta konceptová impreza vypadá úchvatně a přitom by stačilo zachovat tu agresivní příď !
Na to je jednoducha odpoved: musi si prece neco nechat v zaloze pro STI. Srovnejte predek soucasne Imprezy 1.5R a STI. Treba bude STI vypadat takhle a to neni tak hrozny: [odkaz]
Subaru dizajny nejsou hrozný nikdy ,ale nejsou ani super krásný. Jako třeba nové legacy s GT dopňkama v černé a pěknýma kolama vypadá úchvatně a lidé se za ním hodně otáčí ,ale z promo fotek to auto vypadá nic moc.
"Pohon všech čtyř kol je stále zajišťován mechanicky skrze převodovku CVT." Tomuto moc nerozumim. Zvlast kdyz jsem si skoro jistej, ze ve spojeni s CVT prevodovkou se montuje MPT spojka a nikoliv mechanicky diferencial...
ahoj, tím mají zřejmě na mysli, že drtivá většina hybridů dnes nemá mechanické spojení skrzevá jakoukoliv spojku, ale tzv. 4x4 je realizováno tak, že přední kola jednou přes motor a zadní přes elektromotory - není spojení mezi přední a zadní nápravou - a přesto se tomu říká 4x4.... Tahle koncepce zachovávající "mechanické" spojení mi přijde velmi, ale velmi sympatická.....