Patřím k velmi spokojeným vlastníkům Outbacka 3.0 R. Už víc jak 2 roky nevím co je závada , pokud nepočítám prasklou žárovku 2x a prasklé čelní sklo (kvalitní povrch českých vozovek ) . Jinak pravidelné výměny náplní , destičky , filtry a tlumiče . A toho nešetřím ani 1 den taky už má 194000 km na display . V současné době už čekám na faceliftovaný model , takže 200000 km nejspíš prolomím. Takže statistika z hlediska SUBARU není zavádějící. SUBARU very good :yes: .
Známá věc... jsou řidiči, co tutlaj poruchy... znáš to sám, ne. V hospodě po třetí plzni, bys ani za nic nepřipustil, že tvá kára neumí ani píchnout... rozumíš... tutlačka... to známe :-) P.S. Bravo Subaru... je znát, že si ta auta kupují (v Německu... aby jako na diskuzi bylo jasno) milovníci, srdcaři. Mám sice o zaměření srdcařů asi o 911 stupňů jinej názor... ale kdo chce bejt permanentně zamilovanej... asi si to i sám odůvodní. Jako já... BRAVO 911 :yes:
>:D Jo, tutlači poruch. Zajímavá skupin. Znám jednoho, co má relativně nový Mondeo. Teď měl auto asi týden v servisu (výměna pomalu celýho motoru a buhví čeho ještě) a on ti řekne, že byl na garančce >:D Tak jestli u Fordu mění na garančce motor, tak to by jim i u F1 mohli závidět :-) Jinak proti Fordu nic nemám. Na blbej kus se narazí dycky a když se k tomu přičte přístup majitele vola, tak je vymalováno. Proč ale nepřizná, že je to auto plíva.. to fakt nevím ;-)
Jasne vse pro zakaznika! U Fordu ti v garancce vymeni i manzelku:-) Ale vazne, neprizna to proto, ze by v jedne vete musel rict, ze padnul na blbej kus a zaroven, ze je taky kus vola. A to si malokdo prizna;-)
Toto je dosť zavádzajúce. Ak automobilka vyrobý napr. 10000 ks a druhá 1000000 ks áut, tak asi tá druhá má väčšiu pravdepodobnosť poruchy. A preto stále je na prvých priečkach Porsche.
Připomíná mi to tvrzení, že 100 je víc než 100 - ale to je OT: aktuální politika.. ;-) Jinak co se poruchovosti týká, nemyslím, že by tento "dotazovací" test měl nějak přesné výsledky. Málokdo se chová ke "svému miláčkovi" stejně, jako ke své služební Oktávce :-)
Jistě, jde o statistiku... dej mi čísla, zfalšuji si je sám :-) Myslím, že důležité je zejména nahlížet na to v těch správních proporcích. Není to tak, že by první nevěděl co je servis a padesátej zas co je silnice... je to tak, že ten první je v servisu za tři roky dvakrát a padesátej třikrát...
Od znalce Vašeho formátu, bych teda čekal spíš uznání, než pokus o vágní zglajšaltování. :-O Být v servisu dvakrát nebo třikrát za stejnou dobu, to je rozdíl 1/3. V těhle kvalitě, je 1/3 setsakramentsky velký rozdíl. :yes:
no...to já jsem taky říkal hochům, co jsme spolu jeli na prachovské skály... "hele, kluci,proč si nekoupíte pořádný syntetický lana? Tyhle levný šmejdy vás má památku v podobě (díkybohu jen!) zlomené nohy a ruky.
Jasné, keby bol tvoj VW na poslednom mieste v každej štatistike (akože na tvoje šťastie nie je >:D ), aj tak by si si ho obhajoval a samozrejme aj kúpil. Tomu sa hovorí verný fanda značky :yes: . Otázka stojí však tak, že či by si sa nestal tým zatľkačom porúch pri treťom Prazdroji (Budvar mám od čias mojej ZVS v Prahe radšej :-):yes: ) :-(
Nechci ti nějak vnucovat myšlenku, že tvůj názor je podobného ražení jako freemanův, ale...dvakrát za dva roky vs. třikrát....že tys čet jiný článek? GTI, dovol,abych tě jemně,přátelsky poopravil. Koukni se na procento poruch u Subaru...a na další automobilky. Vidíš tam opravdu třetinový rozdíl? Fakt?
Vidím, že je to tu dnes na kalkulačku. Přesto tvrdím, kašli na statistiku - ten první jede do servisu za tři roky dvakrát a ten desátej za dva roky třikrát... což tedy tě samozřejmě přece nemůže rozhodit... nebo ty by sis snad koupil auto podle tohoto kritéria? Akcent je spíš třeba dát tomu, že jsme se dozvěděli, že v Německu jsou i tací, kteří jezdí Subaru... pro mne opravdu nepochopitlné ;-) , leč, jak vidíš... možné ;-)
Jasné, že domáce značky vedú ako asi v každej krajine, kde sa vyrábajú autá vlastnej proveniencie. Slováci vnímajú ako domácu značku 3koda, hoci sa tam nevyrába. Avšak to súvisí s históriou.
Co je pro tebe nepochopitelne ??? Ze v nemecku nekdo jezdi se Subaru, nebo ze jsme se to dozvedeli ??? Pokud to druhe, tak to asi neovlivnime, ale pokud to druhe - staci si s nim sjet a pokud ti v krvi koluje aspon trochu benzinu, tak pochopis - to mi ver :-) Jo a pokud budes mit moznost volby, vezmi Impezzu pokud mozno WRX STI - pak pochopis :-)
Musim souhlasit s GTI, rozhodne nebudu auto vybirat podle podobnych statistik. Me uz to opravdu unavuje kdyz porad nekde ctu o nejaky spolehlivosti nebo od nejakych radobyodborniku dycky slychavam ktera auta jsou poruchova a ktera ne !! Ja porad tvrdim ze dneska uz je to uplne jedno, jde o to na jaky kus narazis. Myslim ze rozdili uz nejsou tak velike. Kdyz rikam ze znam lidi co maji BMW porad v srvisu a lidi co spokojene jezdi treba s Hyundai tak kazdej ohrnuje nos. Jasne da se udelat statistika, a urcite jsou nepovedene modely u kterych je poruchovost vetsi. Ale v ramci jednoho auta ktere si vyzvednu v autosalonu jde o jeden jediny kus ze statistiky.... !! A uplne nejhorsi je kdyz mi nekdo zacne vypravet jak kamarad ma (treba) Ford Focus porad rozbity a ze proto sou ty Fordy strasne smejdy....tomu se muzu jenom smat, bohuzel takhle ale plno lidi (tech nezapalenych do automobilismu jako vy) dneska jeste uvazuje.
Jistě. Koneckonců porucha u auta, to není jako úchylka u člověka... něco se na autě objeví, zajedeš do servisu a za hodinu jedeš dál. Mě poruchovost aut nechává zcela klidným. Samozřejmě, že auto z nižších cenových hladin asi nebude vykazovat takovou poruchovost jako Rolls... ale, upřímně... viděl někdo z vás Logana či Picanta odstaveného pro nepojízdnost v pangejtu? Já ne. Já bych spíše akcentoval to, zda auto "něco" vydrží... Tedy zajímá mě, zda po dvaceti tisících nebudu muset měnit čepy na přední nápravě... Nebo po kolika kolimetrech musím měnit brzdové kotouče... A současně tvrdím, že auto by mělo vydržet bez nestandardní investice nejméně 100 tisíc km. Za tu dobu vyměnit akorát gumy, a možná brzdové destičky, semtam žárovku... a jinak nic. Samozřejmě, nelze mít představu, že těch sto tisíc najedeš za deset let. Chce to honit to... řekněme tak mezi 30-60 tisíci ročne. A po třech až pěti létech to chce navštívit svého prodejce a koupit nové...
S temi 100.000 km bez nadstandardniho zasahu souhlasim. Stejne tak tak se priklanim k te vydrzi, takze by mne docela zajimalo srovnani "spolehlivosti resp vydrze" stejnych typu automobilu napr v sousednim Nemecku a u nas, kde silnice stoji za vime co... Jinak si myslim, ze vetsina lidi v CR si zel nemuze dovolit porizovat co 3-5 let novy vuz.
jasně, to je ono...koupíš si jedno auto a buď je špatné nebo dobré. jenže když si to stejné auto koupí celý váš panelák, tak prostě bude víc poruchových aut postávat před barákem než před vedlejším panelákem, kde si všichni koupili na to, že oni asi ví, proč si koupit je jen pověstná třešinka)