Diskuse

Subaru XV má český ceník. Už v základu přijíždí se slušnou výbavou

19.1.2018

Japonská automobilka do toho v posledních týdnech šlape. Vedle nové Imprezy je horkou novinkou na tuzemském trhu i crossover XV, jenž nyní dostal oficiální české cenovky.

 

  • 30 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 19.01.  16:41

    XV

    Ceny zajímavý, mě to přijde konkurenceschopný. Když si dovolím rouhačské srovnání s Karoqem 1,5TSI 4x4 DSG, tak ten určitě v podobné výbavě nebude za míň.
    Interiér vypadá dobře, řekl bych bez výtky, nebýt [odkaz] to je detail z minulýho století. Ale budiž, detail. Za mě tedy XV coby např. auto pro manželku rozhodně ano :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 19.01.  16:54

      « Re: XV

      Nie som nejaky zaryty fanda turbomotorov, ale rovnako ako Impreze chyba tomuto autu to najpodstatnejsie - vykonnejsi motor. A pritom Subaru ma verzie tychto atmosfer aj s turbom a podvozok ukazuje ze by v pohode stihal aj tym oturbencom.
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 19.01.  17:03

        « Re: Re: XV

        Určitě, vidím to podobně, ale tady mi těch vrcholných 115kw nepřijde tak nepatřičně málo, jako u Imprezy.
        Ale jinak 2,0i bych za 1,5TSI velmi pravděpodobně rád vyměnil, o 2,0TSI ani nemluvě.
    • 11 Reagovat !

      foto white-label

      white label 19.01.  19:44

      « Re: XV

      Na té fotce vidím detailů víc, který máš konkrétně na mysli?
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 19.01.  20:00

        « Re: Re: XV

        Kolíbkový přepínač výhřevu sedadel.
        Edit: koukám, že se mi nějak povedlo dát tam blbou fotku, takže: [odkaz]
        • 10 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 19.01.  23:09

          « Re: Re: Re: XV

          Uz sa tu ten nazor vyskytol aj predtym, ale fakt nechapem, co je na tom zle. Potrebujes trojpolohovy prepinac, je to prakticke mechanicke riesenie.
          Tu je to podobne: [odkaz]
          • 10 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 19.01.  23:44

            « Re: Re: Re: Re: XV

            V tom pěkným interiéru je to - alespoň pro mne - pěst na oko. Ale jak jsem psal hned v úvodu - je to detail. Podobný přepínače pamatuju na MB124 , a to je pár dekád.
    • 10 Reagovat !

      foto car

      car 19.01.  19:58

      « Re: XV

      Tvoje manzela jezdí autem za +-700000?
      • 20 Reagovat !

        foto white-label

        white label 19.01.  23:20

        « Re: Re: XV

        Kdyby ano, je to snad zakázané?
        Nebo pro manžela je to OK, ale pro manželku už je to moc?
    • 10 Reagovat !

      foto topten

      topten 19.01.  20:15

      « Re: XV

      o XV sem uvazoval, ale ma to malej kufr, do kteryho by se mi sotva vesel pes. co se mi na tom libi, tak 22cm svetla vyska, to v kategorii osobaku nema konkurenci. nakonec jsem provizorne koupil zvysenou ctyrkolovou oktafku, kam se mi vejde pes a par tasek k tomu a i pres to, ze cas od casu drhneme spodkem, tak projizdime. ted sem na tom tak, ze obe moje dvojkolky stoji pod pristreskem, protoze s nima nevyjedu a rodinny auto ted zastupuje tahle oktafka, o kterou se pretahujeme s manzelkou.
      XV pro me jako druhy auto do rodiny jen na rozvoz deti by bylo OK, ale 700k jen pro tenhle ucel mi prijde moc. to mi prijde podstatne lepsi ten karog 1.5tsi 4x4, kterej by s omezenima byl schopnej zastat i to rodinny auto a to i pres to, ze nejsem vubec priznivcem SUV
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 19.01.  20:29

        « Re: Re: XV

        Jj, koukal jsem na rádoby konkurenčním webu, že kufr má 385l, s rezervou 310. To je fakt bída.
  • 01 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 19.01.  17:39

    CVT

    jako jediná volba v kombinaci se slabými motory to auto podle prvních recenzí zabíjí.
    [odkaz]
    [odkaz]
    • 01 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 19.01.  18:30

      « Re: CVT

      CVT ho zabíjí i cenou, o 40-50 tis níž by bylo auto i cenově přijatelnější. 1.6 v základní výbavě je v podstatě nepoužitelná. 2.0l 115kW s manuálem a AWD by byla ideální kombinace s cenou Kolem 650tis Kč.

      Nejspíš by to chtělo lepší průzkum evropského trhu, aby japoncům došlo, že touto strategií jim ujíždí vlak...
      • 20 Reagovat !

        foto lada-2102

        lada 2102 19.01.  19:36

        « Re: Re: CVT

        Řekl bych, že SUBARU si už průzkum trhu dávno udělalo a vzhledem k tomu, že mají omezenou výrobu, kterou nemíní navyšovat a většinu prodají v USA a Asii, tak se jim nevyplatí udržovat auta v nějaké přijatelné evropské konfiguraci, když je stejně nemají jak vyrobit, takže může být Evropa ráda, že tu vůbec ještě jsou. Jinak měl jsem půjčenou Imprezu 1,6 a nezdálo se mi, že by to bylo až tak hrozné, CVT to prostě drželo nad 3,5 tis. ot. a přišlo mi to na běžné ježdění dostatečné, teda až na tu spotřebu. Takže na okreskách se to srovná i se silnějšími vozy a holt na dálnici a semaforech asi smůla, ale o tom ty Subaru nejsou, teda kromě Sti.
        • 10 Reagovat !

          foto maXX-CZ

          maXX_CZ 19.01.  21:56

          « Re: Re: Re: CVT

          Osobne si taky myslim, ze je jim Evropa uplne u .....
          Cena mi prijde vcelku mimo, kdyz uvazime ze ten atmo dvoulitr (sestnactistovka bude v takovem aute opravdu spis vtip) taky neni zadna vyhra. Kufr je prinejlepsim slaby.
          Ac nejsem zrovna skodofil, tak karoq bude s 1.5TSI lepsi temer ve vsem (krom podvozku) a velmi pravdepodobne levnejsi (coz o Skode v CR opravdu nenapisete moc casto :-) ).
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 20.01.  19:01

          « Re: Re: Re: CVT

          Tak Subaru vyrábí Imprezu i s manuální převodovkou, pokud vím (např. v USA je v nabídce). Jen ji tu nenabízí. A zrovna v USA se běžně nabízí výkonnější motorizace než v EU. Atmosférický dvoulitr tam není žádná výhra. Běžně tam měli v nižší střední (naše terminologie) 2,4-2,5 litru, dvoulitr je tam spíš základní motor. A Impreza tam myslím není nějak drahá.
  • 01 Reagovat !

    foto cert

    čert 19.01.  18:08

    První Subo jsem měl před 25 lety. Teď dojíždím poslední manuál.

    Ano, Subaru už bohužel přestává vyrábět auta pro řidiče, A vyrábí teď víc auta pro spotřebitele. Úplně jejich marketing chápu. Spotřebitelů je určitě neskonale víc.
    • 02 Reagovat !

      foto milan-nalim

      milan.nalim 19.01.  18:13

      « Re: První Subo jsem měl před 25 lety. Teď dojíždím poslední manuál.

      Svata pravda. Uz aj korejci a francuzi ho precuraju. Smutne ...
      Moj sen je 3,6R v novom Outbacku - mozem si nechat zajst chut, vdaka euro hujerom ...
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 19.01.  20:06

      « Re: První Subo jsem měl před 25 lety. Teď dojíždím poslední manuál.

      dnes je to vsetko o spotrebaku.. aj bmw... takze tak.. ked chces ozaj zazitok s jazdy tak snad uz len evora elise alebo nejaka AC cobra by mohla uspiet... bezne vozy su vsetko spotrebaky kde uz sa len vozis... taky je trend .... ja ked presadnem do 18 rocneho stareho otcovho pola tak zrazu len cumim ake je to auto komunikativne a ako perfektne zataca.. ako motokara... precitis kazdy usek jazdy a aj samotnu rychlost vnimas inak.... aj vyhlad je perfektny .... potom ale sadnem do mojho rok stareho tlustuckeho pola a razom je po zabave... jazda s nim je musim uznat ze maximalna nuda.. proste sa uz len vozim ... stare casy zabavnych aut su bohuzial fuc... a to ani nevravim ake zabavne auto bola felda... s tou bola zabava este aj pri parkovani ... velmi mi chyba .. ale tak doba nepusti... clovek chce nechce musi casom prejst do novsieho ... a to este pockaj ked pride autonomne riadenie... a auta sa budu ako vlaciky presuvat po cestach ako pokakane ... k tomu vsade same rychlostne obmedzenia... este 20 rokov a ozaj presedlame naspat na kone ako za davnych cias... ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 19.01.  18:53

    To je sila

    Vidim nadpis a hned bolo jasne, ze bude zase kopec placu o CVT, pripadne atmosfere, hoci clanok je uplne o inom. Skutocnost je este ale horsia...
    Ze to auto je vyborne, potvrdzuju vsetci, co nim isli. Najma ti so skusenostami s inymi Subaru.
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 19.01.  19:10

      « Re: To je sila

      Na to, aby se poznalo dobrý auto, je potřeba zkušenost s jinými Subaru?
      • 10 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 19.01.  22:51

        « Re: Re: To je sila

        Myslim skusenosti o.i. aj s tymi "klasickymi" modelmi automobilky (vedia posudit vyvoj), t.j. manual a stredovy diferencial, bez ktorych "bychari" a ex-zavodnici okresnych rally auto nikdy nekupia.
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 20.01.  05:42

          « Re: Re: Re: To je sila

          Bychaři a závodníci? To auto prostě nejede a auto by mělo tedy podle mě tak nějak právě JEZDIT ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto JDM

            JDM 20.01.  07:01

            « Re: Re: Re: Re: To je sila

            Ono právě jezdí ale jinak než 90% lidi myslí co to znamená jezdit...ale to je Subaru auto pro řidiče...
    • 30 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 19.01.  19:13

      « Re: To je sila

      Pokial dobre citam tak nikto nezpochybnuje klady ktore to auto ma. Ze mu ale proste chyba vykonnejsi motor je proste fakt.
      • 11 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 19.01.  19:24

        « Re: Re: To je sila

        Moc pěkné auto.. :yes:
        Kromě silnějšího benzínu nechápu absenci dieslu?
        Myslím , že Subaru přichází zbytečně o dost podstatnou část zájemců..
        • 22 Reagovat !

          foto ozawasan

          ozawasan 19.01.  21:08

          « Re: Re: Re: To je sila

          absenci dieslu kvůli tomu, že si v něm v mnoha německých centrech za chvilku nezajezdíš a za pár let vůbec nikde.....
          • 00 Reagovat !

            foto Sumi2000

            Sumi2000 20.01.  15:03

            « Re: Re: Re: Re: To je sila

            Jasně šoupni tam rovnou baterky a máš elektro Subaru.. :no: >:-[]
            Diesel by měl logiku , hlavně v Evropě stále diesly jedou..
            • 00 Reagovat !

              foto ozawasan

              ozawasan 20.01.  16:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: To je sila

              ale to víš, že jo - diesely mají v Evropě budoucnost - ještě nějakou pohádku? Nevidíš, co se kolem děje? btw - ale to se opakuje pořád - hlavním trhem pro FHI je Severoamerický kontinent.... tam ty diesely jaksi nejedou.... A ano - tahle platforma je už s ohledem na baterky - neřičím zrovna nadšením - ale je to jejich logický krok.....
              • 10 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 20.01.  17:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: To je sila

                Si ma predbehol. Vsetci boli nuteni akceptovat, ze Europa je pre nich asi tak na 5. mieste v poradi zaujmu. A tak je uplne logicke, ze ked je v Japonsku, Rusku, Australii, USA a Kanade jednoznacne preferovany z historickych aj technickych dovodov benzin, ze zrovna kvoli Europe nebudu robit special vyvoj. V dobe, ked vsetko smeruje do benzinu a hybridov by to bol total nezmysel.
                To, ze prisli s dizlom pred par rokmi, chapem len ako kratkodoby nasledok toho naftofilstva, co tu bolo. Okrem toho ta prva verzia motora mala vady, az dalsie boli ok.
                U nas je to dnes nastastie uz 59% vs 38% (alias vonafky vs smradaky) v prospech benzinu. spomedzi vsetkych znaciek.
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 20.01.  17:33

          « Re: Re: Re: To je sila

          Ak ma niekde vyznam tento 110/115kW motor s CVT, je to prave v XV. Vzhladom na parametre a urcenie auta.
        • 20 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 20.01.  19:16

          « Re: Re: Re: To je sila

          Tak absenci dieselu se vůbec nedivím. Musí si vyvíjet vlastní motor, který těžko udají mimo EU, a to je sakra drahá sranda (i jen udržování kroku s měnícími se normami stojí miliardy). Divil jsem se, že se o to vůbec pokoušeli. Ale asi to stálo za zkoušku, jak se to skutečně projeví na prodejích.
  • 10 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 19.01.  20:05

    parada

    uz prve XVecko bolo originalne ... a toto je este opat kusok lepsie.... s 2.0 to bude dokonale .... ( aj ked motor z levorga by XVecku iste slusal tiez )
  • 01 Reagovat !

    foto ozawasan

    ozawasan 19.01.  21:07

    Cenovka

    Tak ju.......co tam máááme? no - nějaký germánský autoservus a ..... no jo - základní holobyt 1.6 za 20k éček a 2.0 od 24-25k ééé. Tak si říkám - ještě, že ti němci jsou na tom ekonomicky hůře a mají horší platy - ještě bych si myslel, že to tady někdo natáhl.... tak nic - servůz....Snad bude nějaká zupá akce se slevičkou, kterou nechceme zadarmo...
  • 10 Reagovat !

    foto JuckiCZ

    JuckiCZ 19.01.  21:35

    Konkurence z vlastní stáje

    Tak já teda nevím. Pokud chci Subaru s vyšší světlou výškou, tak nejlevněji pořídím Forester (pokud beru v potaz dostatečně dynamický motor), menší model je v základu o 10k dražší... To mi přijde hodně ujetý!
    Výbavu ať si strčí za klobouk, mě stačí bohatě automatická klima, děšťovej senzor, okna v elektrice, vyhřívaný zrcátka apod.
    Eye sight? bezklíčový vstup? Display infotainmentu? Díky, není potřeba.
    A už i Forester má z konkurentů nejmenší kufr a hodně velkej schod po sklopení sedaček, a tohle je ještě o poznání menší.
    Chápu, že se to automobilce nevyplatí, ale pro nás uživatele je to opravdu škoda, když tam cpou tolik zbytečností do základu, mnohem víc lidí si mohlo dopřát ten opěvovanej podvozek a třeba i bez kompromisů díky CVT.
    :-(
    • 10 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 19.01.  21:53

      « Re: Konkurence z vlastní stáje

      nejlevnějšího festera ale ve výbavě active máš bez X-mode....
    • 20 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 19.01.  22:57

      « Re: Konkurence z vlastní stáje

      Preto rovnako ako pri Foresteri aj tuto ma najvacsi zmysel len vybava Comfort, tj. druha najnizsia/stredna. Inak pozor, rozdiel medzi porovnatelnym Foresterom a XV je dnes okolo 4000E, kedysi sa to takmer prekryvalo.
      CZ/SK ma samozrejme nejake odlisnosti v modeloch a cenach.
      • 00 Reagovat !

        foto Sumi2000

        Sumi2000 20.01.  15:05

        « Re: Re: Konkurence z vlastní stáje

        Forester je větší auto..už ne crossover ale prakticky rodinné SUV.

        Ceny XV by mohly být ještě o něco níže..ale jinak fakt super auto :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 20.01.  17:35

          « Re: Re: Re: Konkurence z vlastní stáje

          Ta cena naozaj nie je mala. Bohuzial minimalne Forester a XV isli hore s nasadenim Eyesightu o cca 1500E. Pokial je ta nova platforma naozaj taka extra, ma to ciastocne odovodnenie.
  • 01 Reagovat !

    foto mozgog

    mozgog 19.01.  22:12

    Pěkný, ale předražený

    Cena je klasicky (v ČR u Subaru) o cca 100 000 vyšší, než by odpovídalo. Zajímalo by mě, co udělají s cenou Forestra, protože se dostávají skoro na stejnou cenu ...
    • 11 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.01.  22:27

      « Re: Pěkný, ale předražený

      Ceník je vcelku bez překvapení, +30t proti Impreze je asi ok, ale ta Impreza je vysoko... respektive jak už padlo u Imprezy... vyhodit blbinky a CVT, 2.0i 4x4 v manuálu bez EyeSight za 600 ceník... a třeba by to i líp jelo.
      • 10 Reagovat !

        foto mozgog

        mozgog 20.01.  00:21

        « Re: Re: Pěkný, ale předražený

        Nová Impreza i XV se mi líbí, ale Impreza je hatchback, nižší střední, i když s 4x4 ... i cena od 600 000 by byla moc vysoká ...
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.01.  09:23

          « Re: Re: Re: Pěkný, ale předražený

          Myslel jsem teď XV za 600... slušně vybavená 4x4 za 600 je fajn cena.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

S nástrahami Vánoc poradí odborníci: Nejhorší triky obchodníků, největší úskalí půjček i pomoc psychologa

S nástrahami Vánoc poradí odborníci: Nejhorší triky…

Stres, dluhy, nesnáze s reklamací nebo nedostatek peněz kvůli rodiči neplatícímu výživné. Problémů, které můžou…

S vážnou nemocí bojující Kadeřávková: 500 tisíc za léčbu! A stále není konec

S vážnou nemocí bojující Kadeřávková: 500 tisíc za…

Zdraví je nade všechny peníze! Tím se řídí Anna Kadeřávková (21), která se už čtyři měsíce intenzivně léčí z…

 

iSport.cz

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal poprvé mistrem světa

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal…

Akrobatický pilot Martin Šonka vyhrál poprvé sérii Red Bull Air Race. Celkové vítězství si čtyřicetiletý rodák z…

Šilhavého asistent otevřeně o svém handicapu. Proč odmítl klub z ligy?

Šilhavého asistent otevřeně o svém handicapu. Proč…

O svém handicapu se nezdráhá mluvit, svou celoživotní překážku v podobě chybějící části předloktí umí i humorem…

 

Reflex.cz

Televizní série Rédl: Tápající Jan Hřebejk nejspíš našel cestu, kudy se vydat dál

Televizní série Rédl: Tápající Jan Hřebejk nejspíš…

Už už to vypadalo, že se Jan Hřebejk chytl do pasti recyklace sebe samého: trilogie Zahradnictví – aneb pokus…

Jste pro zvýšení televizních a rozhlasových poplatků? Já tedy určitě NE!

Jste pro zvýšení televizních a rozhlasových…

Veřejnoprávní Česká televize i rozhlas chtějí navýšit koncesionářské poplatky. Nic nového pod sluncem, asi…