Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Subaru XV má český ceník. Už v základu přijíždí se slušnou výbavou

43 komentářů

Avatar - _Karel_
_Karel_
Ceny zajímavý, mě to přijde konkurenceschopný. Když si dovolím rouhačské srovnání s Karoqem 1,5TSI 4x4 DSG, tak ten určitě v podobné výbavě nebude za míň.
Interiér vypadá dobře, řekl bych bez výtky, nebýt [odkaz] to je detail z minulýho století. Ale budiž, detail. Za mě tedy XV coby např. auto pro manželku rozhodně ano :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nie som nejaky zaryty fanda turbomotorov, ale rovnako ako Impreze chyba tomuto autu to najpodstatnejsie - vykonnejsi motor. A pritom Subaru ma verzie tychto atmosfer aj s turbom a podvozok ukazuje ze by v pohode stihal aj tym oturbencom.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Určitě, vidím to podobně, ale tady mi těch vrcholných 115kw nepřijde tak nepatřičně málo, jako u Imprezy.
Ale jinak 2,0i bych za 1,5TSI velmi pravděpodobně rád vyměnil, o 2,0TSI ani nemluvě.
Avatar - white label
white label
Na té fotce vidím detailů víc, který máš konkrétně na mysli?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Kolíbkový přepínač výhřevu sedadel.
Edit: koukám, že se mi nějak povedlo dát tam blbou fotku, takže: [odkaz]
Avatar - Beefcake
Beefcake
Uz sa tu ten nazor vyskytol aj predtym, ale fakt nechapem, co je na tom zle. Potrebujes trojpolohovy prepinac, je to prakticke mechanicke riesenie.
Tu je to podobne: [odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
V tom pěkným interiéru je to - alespoň pro mne - pěst na oko. Ale jak jsem psal hned v úvodu - je to detail. Podobný přepínače pamatuju na MB124 , a to je pár dekád.
car
Tvoje manzela jezdí autem za +-700000?
Avatar - white label
white label
Kdyby ano, je to snad zakázané?
Nebo pro manžela je to OK, ale pro manželku už je to moc?
topten
o XV sem uvazoval, ale ma to malej kufr, do kteryho by se mi sotva vesel pes. co se mi na tom libi, tak 22cm svetla vyska, to v kategorii osobaku nema konkurenci. nakonec jsem provizorne koupil zvysenou ctyrkolovou oktafku, kam se mi vejde pes a par tasek k tomu a i pres to, ze cas od casu drhneme spodkem, tak projizdime. ted sem na tom tak, ze obe moje dvojkolky stoji pod pristreskem, protoze s nima nevyjedu a rodinny auto ted zastupuje tahle oktafka, o kterou se pretahujeme s manzelkou.
XV pro me jako druhy auto do rodiny jen na rozvoz deti by bylo OK, ale 700k jen pro tenhle ucel mi prijde moc. to mi prijde podstatne lepsi ten karog 1.5tsi 4x4, kterej by s omezenima byl schopnej zastat i to rodinny auto a to i pres to, ze nejsem vubec priznivcem SUV
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj, koukal jsem na rádoby konkurenčním webu, že kufr má 385l, s rezervou 310. To je fakt bída.
Šimpanz
jako jediná volba v kombinaci se slabými motory to auto podle prvních recenzí zabíjí.
[odkaz]
[odkaz]
ericn
CVT ho zabíjí i cenou, o 40-50 tis níž by bylo auto i cenově přijatelnější. 1.6 v základní výbavě je v podstatě nepoužitelná. 2.0l 115kW s manuálem a AWD by byla ideální kombinace s cenou Kolem 650tis Kč.

Nejspíš by to chtělo lepší průzkum evropského trhu, aby japoncům došlo, že touto strategií jim ujíždí vlak...
lada 2102
Řekl bych, že SUBARU si už průzkum trhu dávno udělalo a vzhledem k tomu, že mají omezenou výrobu, kterou nemíní navyšovat a většinu prodají v USA a Asii, tak se jim nevyplatí udržovat auta v nějaké přijatelné evropské konfiguraci, když je stejně nemají jak vyrobit, takže může být Evropa ráda, že tu vůbec ještě jsou. Jinak měl jsem půjčenou Imprezu 1,6 a nezdálo se mi, že by to bylo až tak hrozné, CVT to prostě drželo nad 3,5 tis. ot. a přišlo mi to na běžné ježdění dostatečné, teda až na tu spotřebu. Takže na okreskách se to srovná i se silnějšími vozy a holt na dálnici a semaforech asi smůla, ale o tom ty Subaru nejsou, teda kromě Sti.
maXX_CZ
Osobne si taky myslim, ze je jim Evropa uplne u .....
Cena mi prijde vcelku mimo, kdyz uvazime ze ten atmo dvoulitr (sestnactistovka bude v takovem aute opravdu spis vtip) taky neni zadna vyhra. Kufr je prinejlepsim slaby.
Ac nejsem zrovna skodofil, tak karoq bude s 1.5TSI lepsi temer ve vsem (krom podvozku) a velmi pravdepodobne levnejsi (coz o Skode v CR opravdu nenapisete moc casto 😄 ).
_MT_
Tak Subaru vyrábí Imprezu i s manuální převodovkou, pokud vím (např. v USA je v nabídce). Jen ji tu nenabízí. A zrovna v USA se běžně nabízí výkonnější motorizace než v EU. Atmosférický dvoulitr tam není žádná výhra. Běžně tam měli v nižší střední (naše terminologie) 2,4-2,5 litru, dvoulitr je tam spíš základní motor. A Impreza tam myslím není nějak drahá.
čert
Ano, Subaru už bohužel přestává vyrábět auta pro řidiče, A vyrábí teď víc auta pro spotřebitele. Úplně jejich marketing chápu. Spotřebitelů je určitě neskonale víc.
milan.nalim
Svata pravda. Uz aj korejci a francuzi ho precuraju. Smutne ...
Moj sen je 3,6R v novom Outbacku - mozem si nechat zajst chut, vdaka euro hujerom ...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dnes je to vsetko o spotrebaku.. aj bmw... takze tak.. ked chces ozaj zazitok s jazdy tak snad uz len evora elise alebo nejaka AC cobra by mohla uspiet... bezne vozy su vsetko spotrebaky kde uz sa len vozis... taky je trend .... ja ked presadnem do 18 rocneho stareho otcovho pola tak zrazu len cumim ake je to auto komunikativne a ako perfektne zataca.. ako motokara... precitis kazdy usek jazdy a aj samotnu rychlost vnimas inak.... aj vyhlad je perfektny .... potom ale sadnem do mojho rok stareho tlustuckeho pola a razom je po zabave... jazda s nim je musim uznat ze maximalna nuda.. proste sa uz len vozim ... stare casy zabavnych aut su bohuzial fuc... a to ani nevravim ake zabavne auto bola felda... s tou bola zabava este aj pri parkovani ... velmi mi chyba .. ale tak doba nepusti... clovek chce nechce musi casom prejst do novsieho ... a to este pockaj ked pride autonomne riadenie... a auta sa budu ako vlaciky presuvat po cestach ako pokakane ... k tomu vsade same rychlostne obmedzenia... este 20 rokov a ozaj presedlame naspat na kone ako za davnych cias... 😉
Avatar - Beefcake
Beefcake
Vidim nadpis a hned bolo jasne, ze bude zase kopec placu o CVT, pripadne atmosfere, hoci clanok je uplne o inom. Skutocnost je este ale horsia...
Ze to auto je vyborne, potvrdzuju vsetci, co nim isli. Najma ti so skusenostami s inymi Subaru.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Na to, aby se poznalo dobrý auto, je potřeba zkušenost s jinými Subaru?
Avatar - Beefcake
Beefcake
Myslim skusenosti o.i. aj s tymi "klasickymi" modelmi automobilky (vedia posudit vyvoj), t.j. manual a stredovy diferencial, bez ktorych "bychari" a ex-zavodnici okresnych rally auto nikdy nekupia.
webpaja
Bychaři a závodníci? To auto prostě nejede a auto by mělo tedy podle mě tak nějak právě JEZDIT 😉
Avatar - JDM
JDM
Ono právě jezdí ale jinak než 90% lidi myslí co to znamená jezdit...ale to je Subaru auto pro řidiče...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Pokial dobre citam tak nikto nezpochybnuje klady ktore to auto ma. Ze mu ale proste chyba vykonnejsi motor je proste fakt.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Moc pěkné auto.. :yes:
Kromě silnějšího benzínu nechápu absenci dieslu?
Myslím , že Subaru přichází zbytečně o dost podstatnou část zájemců..
ozawasan
absenci dieslu kvůli tomu, že si v něm v mnoha německých centrech za chvilku nezajezdíš a za pár let vůbec nikde.....
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Jasně šoupni tam rovnou baterky a máš elektro Subaru.. :no: >😒]
Diesel by měl logiku , hlavně v Evropě stále diesly jedou..
ozawasan
ale to víš, že jo - diesely mají v Evropě budoucnost - ještě nějakou pohádku? Nevidíš, co se kolem děje? btw - ale to se opakuje pořád - hlavním trhem pro FHI je Severoamerický kontinent.... tam ty diesely jaksi nejedou.... A ano - tahle platforma je už s ohledem na baterky - neřičím zrovna nadšením - ale je to jejich logický krok.....
Avatar - Beefcake
Beefcake
Si ma predbehol. Vsetci boli nuteni akceptovat, ze Europa je pre nich asi tak na 5. mieste v poradi zaujmu. A tak je uplne logicke, ze ked je v Japonsku, Rusku, Australii, USA a Kanade jednoznacne preferovany z historickych aj technickych dovodov benzin, ze zrovna kvoli Europe nebudu robit special vyvoj. V dobe, ked vsetko smeruje do benzinu a hybridov by to bol total nezmysel.
To, ze prisli s dizlom pred par rokmi, chapem len ako kratkodoby nasledok toho naftofilstva, co tu bolo. Okrem toho ta prva verzia motora mala vady, az dalsie boli ok.
U nas je to dnes nastastie uz 59% vs 38% (alias vonafky vs smradaky) v prospech benzinu. spomedzi vsetkych znaciek.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Ak ma niekde vyznam tento 110/115kW motor s CVT, je to prave v XV. Vzhladom na parametre a urcenie auta.
_MT_
Tak absenci dieselu se vůbec nedivím. Musí si vyvíjet vlastní motor, který těžko udají mimo EU, a to je sakra drahá sranda (i jen udržování kroku s měnícími se normami stojí miliardy). Divil jsem se, že se o to vůbec pokoušeli. Ale asi to stálo za zkoušku, jak se to skutečně projeví na prodejích.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uz prve XVecko bolo originalne ... a toto je este opat kusok lepsie.... s 2.0 to bude dokonale .... ( aj ked motor z levorga by XVecku iste slusal tiez )
ozawasan
Tak ju.......co tam máááme? no - nějaký germánský autoservus a ..... no jo - základní holobyt 1.6 za 20k éček a 2.0 od 24-25k ééé. Tak si říkám - ještě, že ti němci jsou na tom ekonomicky hůře a mají horší platy - ještě bych si myslel, že to tady někdo natáhl.... tak nic - servůz....Snad bude nějaká zupá akce se slevičkou, kterou nechceme zadarmo...
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Tak já teda nevím. Pokud chci Subaru s vyšší světlou výškou, tak nejlevněji pořídím Forester (pokud beru v potaz dostatečně dynamický motor), menší model je v základu o 10k dražší... To mi přijde hodně ujetý!
Výbavu ať si strčí za klobouk, mě stačí bohatě automatická klima, děšťovej senzor, okna v elektrice, vyhřívaný zrcátka apod.
Eye sight? bezklíčový vstup? Display infotainmentu? Díky, není potřeba.
A už i Forester má z konkurentů nejmenší kufr a hodně velkej schod po sklopení sedaček, a tohle je ještě o poznání menší.
Chápu, že se to automobilce nevyplatí, ale pro nás uživatele je to opravdu škoda, když tam cpou tolik zbytečností do základu, mnohem víc lidí si mohlo dopřát ten opěvovanej podvozek a třeba i bez kompromisů díky CVT.
😒
ozawasan
nejlevnějšího festera ale ve výbavě active máš bez X-mode....
Avatar - Beefcake
Beefcake
Preto rovnako ako pri Foresteri aj tuto ma najvacsi zmysel len vybava Comfort, tj. druha najnizsia/stredna. Inak pozor, rozdiel medzi porovnatelnym Foresterom a XV je dnes okolo 4000E, kedysi sa to takmer prekryvalo.
CZ/SK ma samozrejme nejake odlisnosti v modeloch a cenach.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Forester je větší auto..už ne crossover ale prakticky rodinné SUV.

Ceny XV by mohly být ještě o něco níže..ale jinak fakt super auto :yes: :yes:
Avatar - Beefcake
Beefcake
Ta cena naozaj nie je mala. Bohuzial minimalne Forester a XV isli hore s nasadenim Eyesightu o cca 1500E. Pokial je ta nova platforma naozaj taka extra, ma to ciastocne odovodnenie.
mozgog
Cena je klasicky (v ČR u Subaru) o cca 100 000 vyšší, než by odpovídalo. Zajímalo by mě, co udělají s cenou Forestra, protože se dostávají skoro na stejnou cenu ...
Avatar - Emel
Emel
Ceník je vcelku bez překvapení, +30t proti Impreze je asi ok, ale ta Impreza je vysoko... respektive jak už padlo u Imprezy... vyhodit blbinky a CVT, 2.0i 4x4 v manuálu bez EyeSight za 600 ceník... a třeba by to i líp jelo.
mozgog
Nová Impreza i XV se mi líbí, ale Impreza je hatchback, nižší střední, i když s 4x4 ... i cena od 600 000 by byla moc vysoká ...
Avatar - Emel
Emel
Myslel jsem teď XV za 600... slušně vybavená 4x4 za 600 je fajn cena.