Ultra, super, special, extra a mnohé další superlativy použil Jaguar v tiskových materiálech k novému luxusnímu modelu, který se již tradičně prodává pod značkou Daimler.
Keď ho chceš vidieť tak musíš do Nemecka, Anglicka, Švajčiarska ááá, hmm, zabudol som, čítal som o tom v Speed-e. Dokonca sa nebude predávať ani v USA.
..hmm.. to jo.. ale problém má každej kdo prodává pod 150tis ročně.. bohužel... Ale na tomto mě fascinuje ten skrytej luxus... je tam ale není tak okázalej.... to angláni umějí skvěle....
Bue se prodávat i v ČR v průběhu srpna, tak když si někdo ušetří tak ho jistě potkáme A bude stát jen 4.000.000 Kč, což není o tolik Víc než Jaguar XJ Super V8 LWB za 3.800.000 Kč.
K tak usedlému autu bych měl jedinou výtku: ty kola mi tam prostě nesedí, nelíbí se mi! Jinak je to samozřejmě špička, vrchol, top-class toho, co muže Jag nabídnout!!! Nádhera!!!! Děkujeme Jagu, že nabízí další krásné pohlazení pro naše oči!
hmm, opět nádhera, snad to Jaguar vydrží i s nízkým prodejem a nepošle ho Ford do kopru. to bych si musel vzít čeernou pásku na ruku. Otázka je proč se snažit překračovat nějaké velké čísla prodeje. Radši ať si drží exkluzivitu a kvalitu.. XKR Coupe FOREVER!!!
bohužel tak to nejde.. musí vykazovat zisk.. nikdo to nedělá pro charitu.. Podívej třeba na to co dělá Saab aby přežil.. a to jsou jedny z nejlepších aut... skvěle postavený, bezpečný a neuvěřitelně funkční a kvalitní... Ale proto aby si mohli držet svých pár modelů s prodejama okolo 150tis museli šáhnout k Subaru pro Imprezu a udělali z toho 9-2... Prostituce..?? Konec Saabu..?? Taková je doba a dokazuje to i Rover... Bohužel... je to stejný jako s kavárnou.. budeš mít exkluzivní kávu a sortiment, ale když jich uděláš jen 10 za den tak budeš muset zavřít krám... My můžeme jen doufat, že se svět nezaplaví jen obyčejným VW nebo asijskou (korejskou a čínskou) produkcí.... Jenže to přežití určují kupci... nikdo by nekoupil Jaga v hodnotě 1.5 mega za 2.5 mega jen aby přežil... a každej ale koupí Golfa v hodnotě 500tis za 750 tis (nebo 600tis)... To je paradox trhu co..??? Nebo srovnání Range Rover a Touareg... a podívej kolik čeho po silnicích jezdí... Je to hrozná škoda... takže Jagu držím palce..
já vim, že musí mít zisk... snad to nějak přežije, akorát je zajímavý, že těch medvědu je na silnicích taky docela dost a přitom nejsou o nic levnější. Pravda je že jsou asi spolehlivější a taky u nás (ČR) na jag koukaj lidi jako ježišmarjatomuselostatpeněz a hned koukaj jak by ti to auto aspoň poškodili.. Představa že si koupim ojetýho Jaga, kterej stoji pulku co medvěd, stěží ho zaparkuju na přecpanym parkovišti před panelákem abych dal domů nákup, a pak ho povezu na hlídaný aby mi ho nějaká závistivá *** nepoškodila, tak to mě pekně s**e.
Trochu te doplnim. S tou spolehlivosti MB bych byl opatrnejsi. Lones by ti nasel ty spravny tabulky, kde je videt, ze Jag na tom neni se spolehlivosti zle. S tou reakci lidi mas svatou pravdu (bohuzel), ale poskrabou ti i novyho Logana, kdyz budou mit S120 Nad tohle je potreba se povznest a kdyz ho chces, tak si ho kup! Prece se nebudes omezeovat jen proto, ze vetsina lidi jsou hovada! Blbci a zavistivci (casto v jedne osobe) se nesmi ustupovat!
Můžeš mít zlatý ostruhy na kopytech... do obočí vetknutou náušnici, na levém rameni vytetovanou užovku a na krku talisman ze žraločího zubu... stejně si na silnici za šaška... neboť tajemství noblesy a dokonalého dojmu z krásy musíš hledat jinde - zejtra se zeptej u Jaguara... teda, pokud tě pustěj s těma ostruhama dovnitř. Tak Bravo Jagu
myslím, že jag si kupujou lidi, co k tyhle značce maji vztah, kdyby si ho mohla koupit aspoň polovina z nás co ho má ráda, tedy vyjma relativně dostupného X-typu, tak by prodeje narostly... na druhou stranu by se tím snížila exkluzivita a prodeje by zase o něco klesly...
tak mrkni na Cayenne.... a cena 1.5 mega za pěknýho Jaga není přemrštěná... oproti konkurenci... třeba Audi... těch ještě dražších A8 tu jezdí jako máku...
no já nevim, ale co se týká A8 tak ji vídám v poměru s Jagem tak 1:2, možná i 1:3 a ne zrovna proto, že by parkovala u nás v ulici, ale jinak áosmiček jezdí po praze docela dost. Včera jsem viděl asi 3, Jaguary ale taky 3, a jedno tmavěmodrý Bentley GT s českou značkou...
Když má auto dlouhou příď, prostornou kabinu a dlouhou záď....takhle má vypadat auto. A těch aut, co nevypadají z profilu jako uřízlá půlka melounu, máme v Evropě málo. Jaguar XJ, Volvo S80,.... a něco ještě? Rollsy, Betley a pod nepočítám. Ty jsou cenově trochu mimo svět běžného smrtelníka (schválně, kdo se chytne a nazve mě sockou? ). Takže, kdo se nebojí šoku, ať koukne za oceán, jak má vypadat auto. Kdo chce půlku melounu, radši plácne něco o tlusťochách a vesele oddrnčí.
1) Není evropský a já hledal Evropana. 2)Nová GS má vážně ošklivě "nakopnutej" zadek po vzoru většiny EU aut. Ale díky za snahu. Taky pořád přemýšlím....
obávám se, že se právě s S80 můžeme pomalu začít loučit, když přivřeš oči a podíváš se na novou S40, je to mazda 3 jak vyšitá. a pokud se u nových modelů mluví o ještě těsnější spolupráci s mateřským fordem, bude hůř. už si vyhlížím jinou značku, sbohem Volvo ...
Velká limuzína se hodí tak pro top managera, aby se nějak prezentoval a tím já nejsem. Nejsem ani černej rapper, Supersráč/star ani člen kabinetu strejdy Paroubka. Ale co kdyby jednou byly prachy a touha po takhle velkým autě? BMW 7 ani MB S se mi nelíbí. Ale rozhodování mezi Jagem XJ, Maserati Quattroporte a Audi A8 by bylo sakra těžký... No se svým rozpočtem se můžu zatim jít porozhlídnout po modelu 1:43
On ten problem Jagu nebude ani tak ve vlastni produkci, jako ve stavajicim vedeni Zdalky to vypad, jako by meli premie za to kdyz neco poserou A trochu OT: proc mam pocit, ze ten clanek vypada jako opsany z AMS? Na prvni precteni to vypada, ze je vlastne cas zatlacit slzu a pomalu zacit na Jag zapominat. Tak zle to snad neni nebo ano?
Uprime receno stavajici management Jagu (alespon co se tyka vysledku na venek) by si s nasi "vladou" mohl podat ruce a pak si spolecne zatancovat kozacka
Tak, meno Daimler sa viaze k......ano, samozrejme ku Gottliebovi Daimlerovi, ktory kratko po zaciatku svojho podnikania zalozil v 1896 aj GB pobocku. WWI priniesla osamostatnenie britskej dcery, ktora sa potom zaoberala hlavne stavbou zakazkovych karoserii (napr. pre Rolls-Royce) a spadal tak medzi svetoznamych GB coachbuilders (napr. teraz "z voleja" ma napada napr. aj ParkWard). V r. 1960 kupil prava na znacku Jaguar a dlhe roky vyrabal pod znackou designovo odlisne auta. Tomu urobila prietrz az ona nestastna kumulacia GB znaciek pod koncern BMC. Takze pri vzniku znacky Daimler vlastne stal predok dnesneho koncernu DCX. A podobna vec sa stala po WWII, ked Mercedes ozivil znacku Audi (ako ludoveho vyrobcu), lenze sa mu nedarilo a tak znacku predal nejakemu VW. Tak, dufanm, ze staci taketo vysvetlenie veci minulych....
Jeden cas sa o tom aj uvazovalo. Nem. AMS dokonca zverejnil skicu takej ciernej prisery. Lenze Ford v tomto segmente radsej ozivi okolo 2009/10 znacku Lagonda (pod AM). Aj to iba v pripade, ak sa trh aspon o nieco zvacsi. Nikto zo sucanej trojky (Arnage, Phantom, a najmeneje Maybach) nepredava tolko kolko si naplanoval. A to do tohto segmentu behom 1_2 rokov vstupia este Lexus a Cadillac. Btw. Daimler - Ford sa nechal pocut, ze zrejme uz v buducej gen. Jagu XJ (cca. od 2012) dostane Daimler designovo uplne odlisne auto. Tak ako to kedysi byvalo.
No vidíš Marko, tolik se toho změnilo. Je skoro o pět let víc, a jeden by se nestačil divit, co všechno se nepovedlo udělat. Ani Lexus, ani Cadillac, nová generace XJ je už na světě, příští určitě nebude již v roce 2012, snad ta Lagonda v konceptu, ale to zas není žádná výhra.