Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Super Jag=Daimler Super Eight

Ultra, super, special, extra a mnohé další superlativy použil Jaguar v tiskových materiálech k novému luxusnímu modelu, který se již tradičně prodává pod značkou Daimler.
Zpět na článek
28. 7. 2005 09:15
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 7. 2005 09:17
neregistrovaný "Fik"
28. 7. 2005 09:29
neregistrovaný "Coroner"
28. 7. 2005 09:52
neregistrovaný "ciello"
29. 7. 2005 20:36
neregistrovaný "Passat"
6. 8. 2005 02:47
neregistrovaný "J.R.cz"
28. 7. 2005 09:58
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2005 10:24
neregistrovaný "Don"
28. 7. 2005 10:26
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 10:32
neregistrovaný "deejaymax"
28. 7. 2005 10:34
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 10:51
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2005 11:10
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 15:03
neregistrovaný "mates"
28. 7. 2005 15:22
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 15:52
neregistrovaný "mates"
28. 7. 2005 10:33
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 10:42
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2005 10:55
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 11:00
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2005 13:06
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 13:09
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 22:56
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 7. 2005 11:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2005 11:57
neregistrovaný "Coroner"
28. 7. 2005 12:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2005 12:43
neregistrovaný "chulimanga"
28. 7. 2005 13:52
neregistrovaný "V70"
30. 7. 2005 22:27
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 23:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2005 12:57
neregistrovaný "Toman"
28. 7. 2005 14:54
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2005 13:55
neregistrovaný "mates"
28. 7. 2005 14:55
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2005 15:00
neregistrovaný "mates"
28. 7. 2005 15:27
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 15:43
neregistrovaný "Michal H"
28. 7. 2005 16:34
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 23:04
neregistrovaný "Honysek"
29. 7. 2005 11:13
neregistrovaný "Micek"
30. 7. 2005 22:02
neregistrovaný "Marko"
31. 7. 2005 09:14
neregistrovaný "Micek"
31. 7. 2005 10:13
neregistrovaný "Marko"
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 7. 2005 09:15
aaaaaach
hned to po sobe utru :o))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fik"
28. 7. 2005 09:17
Krasa
tesim se az ho nekdy uvidim na zivo... Doufam ze se Jagu povede dostat z problemu je to ma oblibena znacka
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Coroner"
28. 7. 2005 09:29
Re: Krasa
Keď ho chceš vidieť tak musíš do Nemecka, Anglicka, Švajčiarska ááá, hmm, zabudol som, čítal som o tom v Speed-e. Dokonca sa nebude predávať ani v USA.
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2005 09:52
Re: Krasa
..hmm.. to jo.. ale problém má každej kdo prodává pod 150tis ročně.. bohužel... Ale na tomto mě fascinuje ten skrytej luxus... je tam ale není tak okázalej.... to angláni umějí skvěle....
neregistrovaný "Passat"
29. 7. 2005 20:36
Re: Krasa
Taky se na to těším....Jaguáry byly,jsou a budou vždy odznakem úspěchu,prestiže,luxusu a síly
neregistrovaný "J.R.cz"
6. 8. 2005 02:47
Re: Krasa
Bue se prodávat i v ČR v průběhu srpna, tak když si někdo ušetří tak ho jistě potkáme A bude stát jen 4.000.000 Kč, což není o tolik Víc než Jaguar XJ Super V8 LWB za 3.800.000 Kč.
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2005 09:58
ovladani prednich sedacek zezadu ...
... to muze bejt prima kdyz ma ridic problemy na silnici a v tom si jeho pan usmysli, ze ma vzadu malo mista tak ridice jeste zacne posouvat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Don"
28. 7. 2005 10:24
Eňo ňuňo total brutal LIMO
K tak usedlému autu bych měl jedinou výtku: ty kola mi tam prostě nesedí, nelíbí se mi! Jinak je to samozřejmě špička, vrchol, top-class toho, co muže Jag nabídnout!!! Nádhera!!!! Děkujeme Jagu, že nabízí další krásné pohlazení pro naše oči!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 10:26
back the jag
hmm, opět nádhera, snad to Jaguar vydrží i s nízkým prodejem a nepošle ho Ford do kopru. to bych si musel vzít čeernou pásku na ruku. Otázka je proč se snažit překračovat nějaké velké čísla prodeje. Radši ať si drží exkluzivitu a kvalitu.. XKR Coupe FOREVER!!!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "deejaymax"
28. 7. 2005 10:32
Re: back the jag
krasa myslym že s-classe sa može zakopat min 5 m. pod zem
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 10:34
Re: back the jag
jo s-klasse je minimálně co se týká vzhledu o stupeň níž, hlavně ty koncový svítilny modelu 2006 vypadaj jak z KLDR
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2005 10:51
Re: back the jag
bohužel tak to nejde.. musí vykazovat zisk.. nikdo to nedělá pro charitu.. Podívej třeba na to co dělá Saab aby přežil.. a to jsou jedny z nejlepších aut... skvěle postavený, bezpečný a neuvěřitelně funkční a kvalitní... Ale proto aby si mohli držet svých pár modelů s prodejama okolo 150tis museli šáhnout k Subaru pro Imprezu a udělali z toho 9-2... Prostituce..?? Konec Saabu..?? Taková je doba a dokazuje to i Rover... Bohužel... je to stejný jako s kavárnou.. budeš mít exkluzivní kávu a sortiment, ale když jich uděláš jen 10 za den tak budeš muset zavřít krám... My můžeme jen doufat, že se svět nezaplaví jen obyčejným VW nebo asijskou (korejskou a čínskou) produkcí.... Jenže to přežití určují kupci... nikdo by nekoupil Jaga v hodnotě 1.5 mega za 2.5 mega jen aby přežil... a každej ale koupí Golfa v hodnotě 500tis za 750 tis (nebo 600tis)... To je paradox trhu co..??? Nebo srovnání Range Rover a Touareg... a podívej kolik čeho po silnicích jezdí... Je to hrozná škoda... takže Jagu držím palce..
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 11:10
Re: back the jag
já vim, že musí mít zisk... snad to nějak přežije, akorát je zajímavý, že těch medvědu je na silnicích taky docela dost a přitom nejsou o nic levnější. Pravda je že jsou asi spolehlivější a taky u nás (ČR) na jag koukaj lidi jako ježišmarjatomuselostatpeněz a hned koukaj jak by ti to auto aspoň poškodili.. Představa že si koupim ojetýho Jaga, kterej stoji pulku co medvěd, stěží ho zaparkuju na přecpanym parkovišti před panelákem abych dal domů nákup, a pak ho povezu na hlídaný aby mi ho nějaká závistivá *** nepoškodila, tak to mě pekně s**e.
neregistrovaný "mates"
28. 7. 2005 15:03
Re: back the jag
Trochu te doplnim. S tou spolehlivosti MB bych byl opatrnejsi. Lones by ti nasel ty spravny tabulky, kde je videt, ze Jag na tom neni se spolehlivosti zle. S tou reakci lidi mas svatou pravdu (bohuzel), ale poskrabou ti i novyho Logana, kdyz budou mit S120 Nad tohle je potreba se povznest a kdyz ho chces, tak si ho kup! Prece se nebudes omezeovat jen proto, ze vetsina lidi jsou hovada! Blbci a zavistivci (casto v jedne osobe) se nesmi ustupovat!
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 15:22
Re: back the jag
to jsem rád, že na tom neni MB až tak dobře.. no věz, že kdybych měl potřebný obnos k dispozici tak bych ani chvíli neváhal
neregistrovaný "mates"
28. 7. 2005 15:52
Re: back the jag
Od cca 450k Kc mas 3 roky staryho X-typav po leasingu ve velmi slusne vybave (coz je konec koncu u Jagu standard )
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 10:33
back the jag 2
a mercedes ať se s jeho S-klasse jde vycpat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2005 10:42
ZLATÉ OSTRUHY
Můžeš mít zlatý ostruhy na kopytech... do obočí vetknutou náušnici, na levém rameni vytetovanou užovku a na krku talisman ze žraločího zubu... stejně si na silnici za šaška... neboť tajemství noblesy a dokonalého dojmu z krásy musíš hledat jinde - zejtra se zeptej u Jaguara... teda, pokud tě pustěj s těma ostruhama dovnitř. Tak Bravo Jagu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 10:55
get jag
myslím, že jag si kupujou lidi, co k tyhle značce maji vztah, kdyby si ho mohla koupit aspoň polovina z nás co ho má ráda, tedy vyjma relativně dostupného X-typu, tak by prodeje narostly... na druhou stranu by se tím snížila exkluzivita a prodeje by zase o něco klesly...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2005 11:00
Re: get jag
tak mrkni na Cayenne.... a cena 1.5 mega za pěknýho Jaga není přemrštěná... oproti konkurenci... třeba Audi... těch ještě dražších A8 tu jezdí jako máku...
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 13:06
Re: get jag
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 13:09
Re: get jag
no já nevim, ale co se týká A8 tak ji vídám v poměru s Jagem tak 1:2, možná i 1:3 a ne zrovna proto, že by parkovala u nás v ulici, ale jinak áosmiček jezdí po praze docela dost. Včera jsem viděl asi 3, Jaguary ale taky 3, a jedno tmavěmodrý Bentley GT s českou značkou...
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 7. 2005 22:56
Re: get jag
:o) "jako mako" = "hodne" ... 1:3 ci dokonce 1:2, zijes v UK? Kde v CR jezdi na kazdou 3. A8 jeden cely Jaguar??? To je kraj zaslibeny! :o)
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2005 11:49
Když má auto...
Když má auto dlouhou příď, prostornou kabinu a dlouhou záď....takhle má vypadat auto. A těch aut, co nevypadají z profilu jako uřízlá půlka melounu, máme v Evropě málo. Jaguar XJ, Volvo S80,.... a něco ještě? Rollsy, Betley a pod nepočítám. Ty jsou cenově trochu mimo svět běžného smrtelníka (schválně, kdo se chytne a nazve mě sockou? ). Takže, kdo se nebojí šoku, ať koukne za oceán, jak má vypadat auto. Kdo chce půlku melounu, radši plácne něco o tlusťochách a vesele oddrnčí.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Coroner"
28. 7. 2005 11:57
Re: Když má auto...
Hmm, napadá ma ešte Lexus GS, aj keď ten nemá vzadu metrový kufor...
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2005 12:05
Re: Když má auto...
1) Není evropský a já hledal Evropana. 2)Nová GS má vážně ošklivě "nakopnutej" zadek po vzoru většiny EU aut. Ale díky za snahu. Taky pořád přemýšlím....
neregistrovaný "chulimanga"
28. 7. 2005 12:43
Re: Když má auto...
chtám se a nazývám tě sockou
neregistrovaný "V70"
28. 7. 2005 13:52
Re: Když má auto...
obávám se, že se právě s S80 můžeme pomalu začít loučit, když přivřeš oči a podíváš se na novou S40, je to mazda 3 jak vyšitá. a pokud se u nových modelů mluví o ještě těsnější spolupráci s mateřským fordem, bude hůř. už si vyhlížím jinou značku, sbohem Volvo ...
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 22:27
Re: Když má auto...
Staré BMW 7řady mělo taky dost dlouhej kufr vzadu
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 23:11
Re: Když má auto...
Jo, jasně, taky krásný profil. Jenže bývávalo. Samozřejmě čím víc do historie, tím víc by se takových aut našlo.
neregistrovaný "Toman"
28. 7. 2005 12:57
A teď babo raď
Velká limuzína se hodí tak pro top managera, aby se nějak prezentoval a tím já nejsem. Nejsem ani černej rapper, Supersráč/star ani člen kabinetu strejdy Paroubka. Ale co kdyby jednou byly prachy a touha po takhle velkým autě? BMW 7 ani MB S se mi nelíbí. Ale rozhodování mezi Jagem XJ, Maserati Quattroporte a Audi A8 by bylo sakra těžký... No se svým rozpočtem se můžu zatim jít porozhlídnout po modelu 1:43
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2005 14:54
Re: A teď babo raď
neregistrovaný "mates"
28. 7. 2005 13:55
Jag
On ten problem Jagu nebude ani tak ve vlastni produkci, jako ve stavajicim vedeni Zdalky to vypad, jako by meli premie za to kdyz neco poserou A trochu OT: proc mam pocit, ze ten clanek vypada jako opsany z AMS? Na prvni precteni to vypada, ze je vlastne cas zatlacit slzu a pomalu zacit na Jag zapominat. Tak zle to snad neni nebo ano?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2005 14:55
Re: Jag
Určitě ne... to stěma prémiema... ja myslel ponejprv, že píšeš o vládě
neregistrovaný "mates"
28. 7. 2005 15:00
Re: Jag
Uprime receno stavajici management Jagu (alespon co se tyka vysledku na venek) by si s nasi "vladou" mohl podat ruce a pak si spolecne zatancovat kozacka
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 15:27
bez titulku
ale "ocelot" X300/308 je stejně hezčí než "aluár" X350
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal H"
28. 7. 2005 15:43
redakci
Díky, že jste konečně dali jako plakát i něco jiného než předoboční a zadoboční pohled. Díky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Micek"
28. 7. 2005 16:34
bez titulku
pokud chceš trochu "lepší" tapety, tak jsou na www.dm8super.wz.cz
nevím jak dlouho je tam nechají.. je nutný se tam připojit přes ftp heslo daimler
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honysek"
28. 7. 2005 23:04
Daimler?
Marně jsem pročítal diskuzi k Jagovi...nikde jsem nenarazil na vysvětlení, jak se jméno Daimler dostalo k Jaguaru. Poučte mě někdo, prosím.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Micek"
29. 7. 2005 11:13
Re: Daimler?
stačí si přečíst 2 odstavec tohohle článku
neregistrovaný "Marko"
30. 7. 2005 22:02
Re: Ako vznikol Daimler
Tak, meno Daimler sa viaze k......ano, samozrejme ku Gottliebovi Daimlerovi, ktory kratko po zaciatku svojho podnikania zalozil v 1896 aj GB pobocku. WWI priniesla osamostatnenie britskej dcery, ktora sa potom zaoberala hlavne stavbou zakazkovych karoserii (napr. pre Rolls-Royce) a spadal tak medzi svetoznamych GB coachbuilders (napr. teraz "z voleja" ma napada napr. aj ParkWard). V r. 1960 kupil prava na znacku Jaguar a dlhe roky vyrabal pod znackou designovo odlisne auta. Tomu urobila prietrz az ona nestastna kumulacia GB znaciek pod koncern BMC. Takze pri vzniku znacky Daimler vlastne stal predok dnesneho koncernu DCX. A podobna vec sa stala po WWII, ked Mercedes ozivil znacku Audi (ako ludoveho vyrobcu), lenze sa mu nedarilo a tak znacku predal nejakemu VW. Tak, dufanm, ze staci taketo vysvetlenie veci minulych....
neregistrovaný "Micek"
31. 7. 2005 09:14
Daimler - Maybach
Možná by bylo rozumný udělat z Daimleru pro Ford to, co je pro MB Maybach
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marko"
31. 7. 2005 10:13
Re: Daimler - Maybach
Jeden cas sa o tom aj uvazovalo. Nem. AMS dokonca zverejnil skicu takej ciernej prisery. Lenze Ford v tomto segmente radsej ozivi okolo 2009/10 znacku Lagonda (pod AM). Aj to iba v pripade, ak sa trh aspon o nieco zvacsi. Nikto zo sucanej trojky (Arnage, Phantom, a najmeneje Maybach) nepredava tolko kolko si naplanoval. A to do tohto segmentu behom 1_2 rokov vstupia este Lexus a Cadillac. Btw. Daimler - Ford sa nechal pocut, ze zrejme uz v buducej gen. Jagu XJ (cca. od 2012) dostane Daimler designovo uplne odlisne auto. Tak ako to kedysi byvalo.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2010 21:15
Re: Daimler - Maybach
No vidíš Marko, tolik se toho změnilo. Je skoro o pět let víc, a jeden by se nestačil divit, co všechno se nepovedlo udělat. Ani Lexus, ani Cadillac, nová generace XJ je už na světě, příští určitě nebude již v roce 2012, snad ta Lagonda v konceptu, ale to zas není žádná výhra.