Brian toho v životě zrovna moc nedokázal, ale až když jeho otec vážně onemocněl, začal si vyčítat svoji neschopnost.
V tom podobenství... otec je Toyota?
Rozdílnej je jen styl = fostek argumentuje kýblem chcanek apod. já řikám konkrétní technický nedostatky. A tam je to zajímavý = viz SZ = když ti někdo jinej řekne úplně to samý třeba aktuální sladění převodovky a 3.0TDI = na mě si otvíráš hubu
Rozdíl? Fostek je občas i vtipnej, má i svoje a ne jen vyčtený zkušenosti, má i sebereflexi, umí uznat chybu a dá se s ním normálně diskutovat. Ale občas napíše hroznou ***.
Ty seš jen hater, neobjektivní chválič vlastní garáže a oblíbených značek, překrucovač, lhář, když tě někdo dostane tak na 99% jen odvedeš téma jinam, seš coby diskutér k zblití.
To bude v kostce všechno. :-)
Tak ještě jednou, už podruhé a naposledy - zeptal si se mě v diskuzi a na totéž i v SZ. Odpověděl jsem ti zcela jasně v té diskuzi, neviděl jsem důvod odpovídat i v SZ. Jestli sis pod otázkou odpověď nepřečetl, tak mě s tím pořád dokola neotravuj.
Na rozdíl od tebe "úmyslný kličky" nepotřebuju.
Já ti to přeložím - Fostek sice občas plácá, ale lze se s ním i domluvit. Ty plácáš a domluvit se s tebou nejde. Jinak se obrať už po 150té na Karla, ale vidím, že jsi jediný, kdo to nepochopil.
Ok, máme tu nový rozměr nechápání čteného textu. Mám dnes nesmírně blahosklonnou náladu. Tedy chronologicky:
Diskuze pod "Evropský trh v říjnu 2018", 16.11.2018,otázka v 9:36 : "Karle, proč Stealthovi věříš a mě ne? "
Blahosklonný Karel už po 29. minutách 16.11.2018 v 10:05 odpovídá "Hamuno, protože Stealth není de.bil a ty jo". Hamuna neumí číst a proto se ptá ještě v SZ na totéž. Blahosklonný Karel SZ ignoruje, protože už odpověděl.
Po dva týdny Hamuna škemrá: "Karle, tak už mi odpověz".Karel v blahosklonné náladě stále odpovídá "máš to v té diskuzi, přečti si to".
Ale Hamuna se stále ptá "Karle, proč mi neodpovíš, proč věříš Stealthovi a mě ne?"
Dne 28.11. Karlovi dochází blahosklonnost a posílá Hamuně odkaz na předmětnou diskuzi, kde je v chronologickém pořadí jako první Karlova odpověď jasně vidět.
Karel očekává omluvu za předchozí hloupé řeči typu "Vytáčíš se, bojíš se odpovědět" atd.
Dne 29.11.2018 se překvapivě do diskuze dostavuje Hamuna a i přes odkaz na diskuzi s odpovědí (odkaz - to jsou ty červená písmenka v hranaté závorce- stačí na to kliknout) Hamuna stále touží znovu a znovu slyšet : "Hamuno protože Stealth není de.bil a ty jo".
Dobrá, jak jsem psal - mám dnes opět blahosklonnou náladu a abych předešel dalším ůtokům typu "kdy už odpovíš" odpovím znovu na otázku "proč nevěříš mě a Stealthovi ano?". HAMUNO, PROTOŽE STEALTHA NEPOVAŽUJI ANI VZDÁLENĚ ZA IDIOTA A TEBE ANO.
Omlovám se tímto všem ostatním diskutérům za zasírání diskuze, holt to nečtěte.
Odpověděl jsem ti před dvěma týdny? Dal jsem ti včera dokonce odkaz na diskuzi s odpovědí? Napsal jsi i přesto opakovaně dnes, že jsem neodpověděl?
Tím končím. :-)
Sorry, ale fostek a jeho spravanie je "na hulvata". Dost casto formou i obsahom. Este som nezazil, ze by sa ospravedlnil. Ale prave preto, ze sa tak sprava, ho vacsinou ignorujem. A ano, samozrejmost by to mala byt, ale nie je. Ani z daleka.
tu pod Bentley GT cabrio cpal prodavač sluchátek Lexus LC jako konkurenta, tak aspoň víme odkud to má, blouzní sama automobilka. Na svém hlavním exportním trhu, USA, je brána jako lepší mainstream, cenově všechny modely pod D3, se sportovními vlastnostmi si její produkci nespojuje nikdo (o konstruktérských vzepjetích typu LFA ví max autofanoušci), a tak nám marketingové oddělení naservíruje info o tom, jak staví konkurenci Lamborghini. >:D >:D Tak hodně štěstí, hoši, s tem pertinaxem, tedy esůvéčkem za 4 mega. Možná by stačilo postavit konkurenci aspoň té D3, něco co snese srovnání s X5 nebo cayenne... ale jak říká básník, ...malý ten, kdo má jen malý cíl. >:D;-)
Tupost je jako bumerang...
Abys pochopil i ty, co tu házíš do světa, se ti prostě jen vrací. V podobě posměchu, uznávám, že trochu škodolibé to zábavě ostatních. ;-)
Pokud je nakažlivá, jsi silný bacilonosič, nikdo nikde netvrdil, že LC je snad špatné auto, proto tvé odkazy na testy jen a pouze tvou tupost dokazují.
Šlo/jde o to, že LC není konkurencí Bentley continental GT, kterou je např. RR Wraith nebo z druhé sportovnější strany Ferrari California. Pro LC je tu BMW8 nebo MB GT například. Kdo se orientuje v postavení automobilových značek, jejich image a jednotlivých modelech, nemá s pochopením konstatování, "LC není konkurentem Conti GT", problém.
No přesně o to šlo = z tvýho pohledu neni konkurent pro Continental GT = nic ;-)
No a já z reálný praxe vim = že je ;-)
Ozzy a další mi rádi vtipně vyčítaj = že málo praxe všechno jen teorie = no a tady je to přesně obráceně
Orientace postavení značek = je nic = jen tvá představa ;-)
Reálnej kupec se pohybuje často v daleko většim rozsahu = než tom teoretickym tebou vymezenym. To omezení který popisuješ když už tak platí pro mainstrema = a je daný předevšim cenou
Jestli chceš a máš na drahej zesík nebo bendy za bambilion abych zůstal u tvejch prodejců = tak neřešíš primárně cenu = tvoje rozdělení že reálnym soupeřem ContiGT nemůže bejt Alpina B8
Ale někdo prostě chce úmyslně vyzkoušet něco jinýho = bez ohledu na úzce cenový vidění = kterym to vnímáš ty
Nevim kde pani redaktori vzali, ze Lexus bude konkurent Urusu, asi v jejich hlavach. Jelikoz kluci u Lexusu o nejakem takovem prohlaseni nic nevi, stejne jako o plno vecech, co tu bylo v clanku receno. Jojo ceske weby jsou plne bulvar a bez rozdilu zda se to taky zivota lidi ci aut, telefonu atd...nejhorsi je, ze to vsichni kopirujou mezi sebou i s chybama. Takze tady u nas najit nezavisly a opravdu zamereny web s auty, je nemozne.