včera jsem se velmi pohoršoval nad článkem o Tesle, tak teď musím naopak zaplesat! Pěkný článek, galerie a nápad!
konečně něco petrolheadího místo blekotání o elektromobilitě a autonomním řízení.
Miluju to Bentley Hanaudieres. Spolu s ostatními supersportovními koncepty se s jeho pomnocí tenkrát Piech rozehříval k šílenosti jménem Veyron.
Naopak mi tamjedna kára možná trošinku chybí. Neskutečný Ford GT90. Tak kdo to čte, klidně googlujte. Třeba ho někdo mladší nepamatuje....
v utrobach Nanuku zel elektromotor a zadny spalovaci motor se do nej nikdy nedostal, kdys ho vystavovali tak bylo na netu video kde bylo jasne sliset ze jde o elektromotor, to ze pak u toho bylo napsane ze b tom je X valec takovej a makovej je jen polivcicka pro tehdejsi PR, ostatne vetsina konceptu se stavi na elektrice nebo na nejake zakladni jednoduche motorizaci, aby se proste dany koncept mohl dostat na podium nebo vystavni stafl sam a ne s pomoci tlaceni lidi
kuprikladu koncept 5 generace Mustangu kdys se vystavoval v Zeneve, tak mel dokonce i plastove brzdy, proste misto brzd tam byli jen plastove imitace >:D
celkem me prekvapuje ze redakce auto.cz takovehle figle nezminuje, jako byste si snad mysleli ze koncepty pro ukazku a ne na jizdu se stavej jak normalni auta? vetsinou je to jen trubkovej ram, nejaky jednoduchy pohon a na tom proste karosarska variace daneho konceptu, takove veci jako je funkcni prototyp se neresi tak od 80 let, proste proto ze je to zbytecne nakladne a nema smysl proste tem lidi trapit tim aby vymysleli funkcni plnohodnotne auto kdys pak jen nekde stoji na podstavci
Ahoj
Jsou různý úrovně. nemůžeš to tak paušalizovat. Zrovna tyhl eněkterý jezdili. První show car Buick Y-Job? nevím. Ale koncepty na atomovej pohon taky ne. Samozřejmě. Je to těžký.
Někdy je to designové cvičení jak píšeš a někdy je to úplně funkčí.