Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2008: Superb ve střední třídě kraluje už i celoročnímu žebříčku

Na prvních pěti místech v žebříčku nižší střední třídy za měsíc listopad se nic nezměnilo. Objevily se ovšem první nákladní Superby, C5 se odporoučela z první desítky a u českých zákazníků začíná zabírat nová generace Hondy Accord.
Zpět na článek
13. 12. 2008 20:21
neregistrovaný "Tony84"
13. 12. 2008 20:19
neregistrovaný "Tony84"
13. 12. 2008 04:25
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 13:32
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 20:20
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 15:10
neregistrovaný "507--"
13. 12. 2008 22:54
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 15:08
neregistrovaný "507--"
13. 12. 2008 23:27
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 20:23
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 22:29
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 22:45
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 23:23
neregistrovaný "babo"
14. 12. 2008 11:35
neregistrovaný "babo"
14. 12. 2008 20:34
neregistrovaný "babo"
15. 12. 2008 08:43
neregistrovaný "nrV"
15. 12. 2008 17:09
neregistrovaný "babo"
15. 12. 2008 17:33
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 20:23
neregistrovaný "Tony84"
13. 12. 2008 19:05
13. 12. 2008 20:42
13. 12. 2008 22:39
neregistrovaný "babo"
15. 12. 2008 17:30
neregistrovaný "babo"
15. 12. 2008 23:32
neregistrovaný "babo"
14. 12. 2008 21:47
neregistrovaný "exctenar"
13. 12. 2008 01:14
VW V *... ŤIŤIŤI...ŤI...
No tak já nevim hoši... v dalších tabulkách se spojuje XC70 s V70, nebo A6 s Allroadem... Kdož má mindráčky z koncernu VW, nechť hodí kamenem! Vzal bych si možná tu plastovou "tlamu", co měl Treťjak, abych z tý rány neomdlel! Každopádně hokej je i po těch "mega" slevách ve Francii stále méně populární, než fotbal.

Hlavně gratuluji tý progresivní reklamě na Saab, že nejsou v kategorii "ostatní".
Rozbalit vlákno
9
13. 12. 2008 01:58
Re: VW V *... ŤIŤIŤI...ŤI...
no ale i tak mrkni jaky znacky jsou za lagunou a co me jeste vic prekvapilo tak Magentis a za nim takove kousky jako: Alfa Romeo 159, Volvo 60, Lexus IS...... sakra to uz se i v teto tride kouka na cenu? Nebo je na to taky nejaka extra zaruka
>:D Auta v teto tride by uz meli donutit obsluhu cerpaci stanice aby vam natankovala. Tohle kdyz prijede na pumpu tak vam nikdo nenatankuje, protoze z toho auta nejsou citit prachy. Joooo Dyzko se nekona majitel si prijel pro smart body. >:D >:D
13. 12. 2008 02:04
Re: VW V *... ŤIŤIŤI...ŤI...
Ano, Magnetka je na tom skvěle... koukni na tu její cenu. Je někde na ceně mojí spotřeby rohlíků za tejden... >:-[]

Kašleme na to...svět je v kómatu a autosvět je v prd.li :-!
13. 12. 2008 02:11
Re: VW V *... ŤIŤIŤI...ŤI...
Ja nevim na co ty lidi u KIE, u KII, u KIA..... to je jedno, proste nechapu na co je lakaji. V dnesni dobe nizkych cen benzinu uz takovej tahak jako plna nadrz nezabira. Zaruka 7 let ze ktery se v autosalonu mavnutim proutku stane 5+2 asi taky neni nejaky terno. Kdyz ptacka lapaji, krasne mu zpivaji... a vypada to ze fandu lidove korejske hudby je tu dost >:D
13. 12. 2008 02:20
Re: VW V *... ŤIŤIŤI...ŤI...
Tak me to nedalo a mrknul sem na stranky KIA. Ja myslel ze to uz je ten novej Magentis a ono ne. Ale jen pro pobaveni:

Magentis Vás skvěle reprezentuje na obchodní schůzce i výletu s rodinou. Vyvážené neokoukané linie budí zaslouženou pozornost. Precizní interiér Vás hýčká tak, že i po delším cestování jste stále svěží a uvolnění.
Vždy, když se na Magentis zahledíte, objevíte novou designérskou finesu počínaje profilovanou přední kapotou a konče chromovanými rámečky přístrojů.
>:D >:D >:D

Nedokazal by si tohle prosim nejak prelozit? :-)
Avatar - VDC
14. 12. 2008 00:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Tony84"
13. 12. 2008 20:21
Re: VW V *... ŤIŤIŤI...ŤI...
ty a ty na ten tvuj zďorb máš co za záruku? že budeš tuhej při srážce s cyklistou? >:D a pokud se jedná a renault, tak toto je jedno z nejvíce se jebajících aut. takže příště až si budeš něco nebo někoho brát do huby tak jdi jinam... :-!
neregistrovaný "Tony84"
13. 12. 2008 20:19
Re: VW V *... ŤIŤIŤI...ŤI...
no hlavně že ty máš teda fáro... >:D >:D >:D
13. 12. 2008 14:47
Re: VW V *... ŤIŤIŤI...ŤI...
Navtechu, A6 s Allroadem a XC70 s V70 v tabulkách nespojuji, SDA je vede odděleně, auto.cz tudíž také :-) Občas jsem se o nich zmiňoval spojeně v textech, jsou to přece jen příbuzné modely....
13. 12. 2008 18:22
Re: VW V *... ŤIŤIŤI...ŤI...
Však jsem to nemyslel tak, že je to někde napsaný... Stejně tak se třeba nedá spojovat Sub a Passat, i když ty prachy jdou do jedný kasy a to si myslim, že stojí za pochvalu.
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 04:25
IS
Ty jo, tak ani to mega znizenie cien na IS nezabera? 7 za mesiac, to je teda huste :-O
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2008 13:23
PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Netopejrama zavěšenejma na tyčích v metru prognózovaná temná budoucnost Superba se, koukám, nějak nenaplňuje. Vlastně, já vím, prodává se, ale kupujou ho jenom neználkové... co narozdíl od těch netopejrů s permanentkou v kapse, mají ovšem v té kapse milión.

Tedy BRAVWO poprvé.

Takřka pětiletej dědula, auto pro socky, pro slepce a pro nuly... válcuje evropskej majstrštyk, s kterým údajně jel jednou i sám velký Bond, james Bond... No, tak tomu se říká passátní smršť.

BRAVWO podruhé.

Překrásná AUDI A4... nejprodávanějším prémiovým střednětřídním autem. Jistě, vždyť v Německu je ášestka na čelním místě mezi podnikatelskými auty.

BRAVWO potřetí.

Chvalme dál - BMW 3 dozrál k vizuální dokonalosti, Mercedes-Benz C-Klasse je nejkrásnější střednětřídní karoserií světa... ta všechna auta může člověk mít. Stačí jen lusknout. Dokonalé.

P.S. Konzultační dotaz - mohl by mi někdo laskavě vysvětlit proč bych si měl koupit v prémiové střední namísto dokonalého drzka v podobě BMW3, namísto famózního MB-C a namísto fantistické A4 produkt z... japonska pod kódovým označením IS? Ač se snažím sebevíce, nejsem schopen vyjmenovat ani jediný (jediný) důvod. Zná ho někdo?
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 13:32
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
No jo GTI, to sa Ti zas to IS-ko hodi do kapsy :-) IS punka jediny v triede za priplatok odvetravanie sedaciek prednych >:-[] >:-[] No trochu malo pravda, pravda. Je pravda, ze podvozok nie je tak agilny, ako 3er ( a to ani zdaleka) a ani pohodovy ako C, proti A4 je dost maly v zadu, asi by som si kuil IS 220d radsej ako A4 2.0 TDI, ale zas nema 3.2 QUATTRO a hlavne nema KOMBI. Ovsem napriek vsetkemu ako alternativna premia by to mohlo ist, tak aspon 20 za mesiac predajov... 7 je ale fakt malo, hlavne pri tej cene
13. 12. 2008 13:53
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Hele nechci tě zklamat, ale Mondeo nabízí odvětrávaný přední sedačky taky :-! ;-) Neboli už není ani jeden důvod pro IS??
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 20:20
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
fakt? To ide potom o fordu :yes: Nechapem, ze to aspon na predne ako moznost nedava kazdy, aj na tej najkvalitnejsej perforovanej kozi s v lete neskutocne spotis.
aj ked koza nie je nutnost pre mna, dobre ked mas decka, lahko sa to udrzuje. Inak by som dal prednost sportovej kombinacii koze a latky
14. 12. 2008 16:07
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
No vidíš, já zas kůži vůbec nemusím. V zimě to studí, v létě se o to spálíš a v zatáčkách to klouže... To odvětrávání má pro mě smysl i na látkových sedadlech, i přes klimačku vylejzám z auta v létě dost často se spocenými zády...
S údržbou sedaček kvůli dětem si ještě pár let hlavu lámat nemusím :-)
neregistrovaný "507--"
13. 12. 2008 15:10
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Hele, >:-[] >:-[] >:-[] , toľko vecí čo ponúka konkurencia a IS nie a ty tu vychvaľuješ odvetrávanie predných sedadiel. >:-[] >:D
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 22:54
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
no co sa tyka technologie, tak moc veci navrch velka trojka mat nebude, Lexus je HI-TECH, ale len o tom to nie je
Avatar - Dinar
15. 12. 2008 09:47
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Nevím, jestli ty odvětrávané sedačky 3-er po FL nemá taky, ale v A4 je můžeš mít určitě stejně jako v passatu. ;-)
13. 12. 2008 15:05
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Přece by jsi nechtěl, aby německé a české firmy kupovaly něco jiného než Superba nebo němce.
neregistrovaný "507--"
13. 12. 2008 15:08
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
To ti (ne)vysvetlí ani sám... maRRianek. >:D ;-)
Avatar - Leg
13. 12. 2008 16:05
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Dôvodom by mohol byť práve počet predaných kusov za mesiac. Napríklad ja vnímam ako obrovskú výhodu IS a Lexusov všeobecne ich relatívne nízky výskyt u nás - narozdiel od Passatov, Trojok a Céčok, ktoré človek vída na každom kroku (nové Superby a A4 zaťiaľ veľmi rozšírené nie sú, ale to sa, ako naznačuje tabuľka, iste veľmi rýchlo zmení).

Nevýhody sú jasné - jedna karoséria (skoro bude druhá - kabrio), jeden pohon, dva motory (ak nepočítame F, navyše iba jeden je možný s automatom), oproti konkurencii slabé možnosti individualizácie, malý vnútorný priestor a hlavne absencia jagavého loga, ktoré Ti nedodá spoločenský status hodný ceny auta.

Práve tieto nevýhody značne obmedzujú okruh potenciálnych zákazníkov, ak však zákazník nemá problém ani s jednou z týchto prekážok s IS získava výborné auto za výbornú cenu, ktoré navyše nevidí x krát za deň.
13. 12. 2008 16:52
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Se vším souhlas.Tak proto si kolotočáři pořídili nové audiny.Právě ony zřejmě vyjadřují nejlépe jejich společenský status. >:-[]
Avatar - Leg
13. 12. 2008 17:21
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Nové audiny im dodávajú štatút diódového kovboja, čo sa k nim náramne hodí >:D
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 23:27
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
no ja som z toho tiez nejaky taky.. zmateny. Ako diody priamo v svetlomete, to bol jediny schodny napad. Neviem, ci to vo W212 myslia vazne v tom narazniku pri hlmovkach, ale ak ano, tak to este len bude tuzing.
Ovsem to "diabolske" zvlnenie ala R8 na A4/A5 preda len vyzera trochu nepatricne, chcelo to tam tie diody dat do nejakeho malinko konzervativnejsieho zoskupenia
Avatar - Dinar
15. 12. 2008 09:50
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Vnímat nízký výskyt jako výhodu je u kofekčního produktu velmi zvláštní pohled. Nebo jsi jeden z těch, který dává rovnítko mezi slovo "exkluzivní" a prosté "neprodává se"?
13. 12. 2008 16:14
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Nu ja ti mohu jen vysvetli, proc Ja parkuju A4 a ne IS.

Vybiral jsem mezi MB,BMW,A4 a IS.

Proc ne MB: arogantni dealer mi nechtel rict "poskytnout" slevu. Ucini tak jedine v pripade, ze uzavru onjednavku namiste tentyz den, a to jsem podotykal, ze platim auto v hotovosti.

Zapory u auta: Sedacky prilis vysoko a nelibi se mi vysouvaci SAT NAV.

Proc ne BMW: Me druhe polovicce se nelibil vnejsi design, rikajici: podivej jsem v baliku, vatar jede.

Zapory u auta: vice mene zadne ale nezalezelo jen na mem subjektivnim pocitu.

Proc ne IS: Byl to silny kandidat, ale rozhodle jedina vec rozhodla o neporizeni: nemaji diesel v automatu.

Takze bylo koupeno A4, diesel automat. Designove nekrici, nebudi pozornost a nevystavuje lidi zavisti v okoli.
13. 12. 2008 17:16
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
omyl! závidět ti bude minimálně GTI a už se ho teď nezbavíš >:D

a to žes dal před IS přednost A4, tak to se do tebe zamiluje hned! >:D
13. 12. 2008 18:19
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Dobrý den, já bych chtěl slevu a platím hotově! Nemusíte tak aspoň čekat 3 dny na peníze od leasingovky. Vy nesmíte v EU brát tak velkou hotovost, aha... tak zaplatím hotově převodem. Děkuji a nashledanou!
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 20:23
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
no diesel s AT v strednej by bolo posledne, co by som chcel, pokial nedam aspon 40k za rok. Ako jasne, EU je pre lexus poemrne okrajovy trh a nikde inde nie je moda mat pre jeden motor na vyber 8 motorov... Jasne, moznost individualiacie je slaba, aj ked zrovna v lexane si vyberies co chces. Nikto nikdy necakal, ze to bude v CR 100 kusov mesacne, ale 7 ma dostalo :-)
Avatar - Falco
13. 12. 2008 21:34
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
EU je pro Lexus okrajový trh?! A na to jsi přišel jak?
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 22:29
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
stale je pre nich dominantna amerika, to je snad jasne, nie?? Urcite by casom chcelo prerazit v EU viac, to ale kazdy
Avatar - Falco
13. 12. 2008 22:41
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Já bych řekl, že je Evropa pro Lexus nejprestižnější oblastí. Stačí si upomenout za jakým účelem tato značka vznikla, a kde jinde si vychutnat vítězství, než na domácí půdě soupeře. Evropský zákazník je navíc velmi konzervativní a náročný, což je pro ctižádostivé Japonce velká výzva!
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 22:45
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
ano, casom sa to prestizou stalo. Lexus vznikol hlavne za ucelol dobehnut ACURU a svedomitou pracou sa to lexu podarilo, vyrazne ju dnes predbieha.
Som dost japoncofil. Zial maju ale jednu zaujimavu vlastnost. Urobit uzasne splahlive auto a potom to par detailmi cele zburat, ide o nepodstatne veci, ale dokazu fakt nastvat
Avatar - Falco
13. 12. 2008 23:03
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Lexus přišel na svět s jediným cílem, sesadit Mercedes z automobilového trůnu.

Acura přece vznikla později.
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 23:23
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
hehe, niekedy ma take to hrrr ludi dostava. ACURA vznikla v 1986, makke nekonecno v podobe INFINITI a LEXUS az 1989, kdeze videli, ze ACURA mala najprv velmi slusny uspech. Vsetci chceli po uspechu v mainstreame ameriky prejst aj do premium, logicke. LEXUS pracoval najsvedomitejsie, rychlo V8 a RWD. Myslim, ze na zaciatku sa im o zosadeni Mercedesu nemohlo ani snivat, to tak mozno v USA aj to neviem.
A v EU nemaju sancu, aj keby hned robili lepsie auta ako MB, co zatial proste nerobia. To by musel MB nejak sakra zle hospodarit a chytit nejaky JAGUAR efekt (ktoreho majitelia zas nikdy nechceli uznat, ze mercedes je premiova znacka, ovsem teraz su na pokraji krachu a vlastni ich Ind)
Avatar - Falco
13. 12. 2008 23:36
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
[odkaz]
neregistrovaný "babo"
14. 12. 2008 11:35
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
iste, ze si nepovedali v 88' ze budme lexus a 89' nevznikla, ale proste lexus vznikol oficialne v 98', 3 roky po acura.
a tie veci co tomu prechadzali sice nenapisal marko zle, ale je tam zapojeny aj jeho nazor ako to mohlo byt...
Avatar - Falco
14. 12. 2008 19:36
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Dobře, mě ale nesedí tvrzení, že měla Acura na vznik Lexusu zásadní vliv. [odkaz] [odkaz]
neregistrovaný "babo"
14. 12. 2008 20:34
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
je dost mozne, ze by lexus vznikol aj bez acury, urcite ich po vzhliadnuti uspechu este viacej rozhybala, nemohli si dovolit ostat po zadu.
Ovsem ako to bolo uplne presne, to sa uz nedozvieme.

Je len jasne, ze zatial Lexus az tak na europskom trhu neziati. Ale fandim mu. V poslednom case ma vsak najviac sklamal RX, vyzera sko ako F/L a nvyse nie moc podareny, teraz posobi z profolu naozaj clnovito (ako ked cln vyberiez z vody a zrazu je oproti svojej dlzke nebyvalo vysoky). A pri tom sucasny RX mam fakt rad (po pravde ani neviem preco), hlavne interier mal uzasny (z fotiek sa mi nepaci ani ten novy)
Avatar - Falco
14. 12. 2008 21:11
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Já si naopak myslím, že Acura vznikla díky Lexusu :-)
neregistrovaný "nrV"
15. 12. 2008 08:43
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
Dle oficiálních údajů Acura vznikla v roce 1986 a Lexus v roce 1989. Na druhou stranu je třeba říct, že když Lexus vznikl byl srovnávanej s Německými výrobci MB a BMW. V té době jsem pravidelně kupoval německý časopis AutoMotorSport a tam to hodně rozebírali a porovnávali - o Acuře nebo Audi jako o potenciální konkurenci tam nebylo ani slovo.
neregistrovaný "babo"
15. 12. 2008 17:09
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
to ano a bolo to prave kvoli doslednejsej politike, RWD, V8... Ovsem dnes ma LEXUS prbolem aj s AUDI, v EU je to pre neho uplne nedosiahnutelna meta
Avatar - Falco
14. 12. 2008 20:32
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
A jestli se nepletu, Acura vznikla jen jako obchodní značka pro USA. Na rozdíl od Lexusu, který vyvíjel nové modely.
neregistrovaný "babo"
15. 12. 2008 17:33
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
len obochodna znacka? Co je to za blbost :-) rovnako ako LEX, tiez posobili iba v USA najprv. Prvy lex bol tiez polo prerobena CAMRY. Akuart ze uzasny uspech ACCORD COUPE 2.5 (o 10ps lepsi vykon a luxusnejsi itnerier) nechal ACURU spat a zacali si mysliet, ze nove modely netreba robit. To maju az teraz, RDX, MDX a sedan TL, ktore nezdielaju s hondou uz nic. Neskoro, ich chyba, lexus je v tom dalej, aj INFINITI
neregistrovaný "Tony84"
13. 12. 2008 20:23
Re: PASSÁTNÍ SUPERB - SUPERBÁLNÍ PASSAT
už zase jsi??? >:-[]
že tě to ještě baví chlape...
13. 12. 2008 19:08
Škoda SUPERB COMBI už jezdí po R10
Ve čtvrtek jsem stál v koloně kolem 15 hodiny na R10 mezi sjezdem Benátkama a sjezdem na Luštěnice a proti mě jel poměrně malou rychlosti Škoda SUPERB COMBI bez veškerého maskování. Jeho barva byla stříbrná. Jezdím každý den za prací do Prahy, takže věřím že budu mít štěstí a vyfotím ho. Jinak můžu říct, že zadní světla jsou hodně podobná Octavii Combi, ale trošku kulatější a trochu skloněná dolů směrem do středu auta. Je už někdo kdo ho viděl taky??? Kdo stál ve čtvrtek u té bouračky, musel ho vidět také!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2008 20:42
GTIosní ejakulát
GTIj, řeknu Ti jeden důvod proč IS. Běž, sedni si a nech, ať na Tebe zapůsobí. Svez se a asi nenajdeš nic, co bys zásadně vytkl. Pokud nemáš VWymeteno, tak Tě to určitě napadne, proč Lexe. Prostě LEXUS je LEXUS - ten se nesrovnává, on to nepotřebuje. To neříkám, že BMW, Audi, MB je horší nebo lepší. Prostě je to prémie a tam patří i Lex. Buď máš Lexe nebo ne. Buď máš na Lexe nebo ne.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "babo"
13. 12. 2008 22:39
Re: GTIosní ejakulát
to bolo jasne, ze tu zas budeme mat LEXUS flame, alebo aspon o pokusy, som na ne alergicky.
Ja fandim najma japoncom a nemcom, nemam rad kecy, ze nieco je dobre, lebo je to MB woe a basta, koniec debat.
Objektivne lexusom stale ale nieco chyba na nemecku trojku. Podla mna ich najlepsie dotahuje v LS, ak nie aj predci (ale zas spusta ludi si to vboec nemysli). Ked vies presne co, chod na marketingove oddelenie lexu a povedz im, al to zaberie, bude z teba asi bohaty clovek
Avatar - Dinar
15. 12. 2008 10:28
Re: GTIosní ejakulát
Jsem jeden z nich, z mého pohledu LS na eskládu nestačí, nestačí ani na starou A8 a o nové sedmě ani nemá smysl mluvit. Je unikátní hybridem a totální orientací na pasažéra vpravo vzadu, což je, řekl bych, v Evropě spíše na škodu i v této kategorii. Naopak auto z portfolia Lexe, které mě dává smysl, je právě IS a nesouhlasím s tím, že je v přímém srovnání porovnatelné motorizace horší než Evropané. Má ale dva problémy jako model, první, tam, kde má čím konkurovat, tj. nižší výbavy s dýzlem a 2,5 benzínem, je dnes na trhu spousta stejně dobrých aut z mainstreamu, aut která jsou v těchto konfiguracích schopna konkurovat i premii. A s tím souvisí i druhý prolbém, a totiž, že tam, kam už mainstream nedosáhne, tj. v motorizacích a výbavách na špičce dané třídy, které jsou doménou premie, tak tam nemá IS co nabídnout. Chybí výkonný šestiválec jak v benzínu, tak v naftě a poslední technologické fičůrky, které něm. trojka nabízí. Logickým důsledkem obou těchto problémů jsou prodejní čísla IS.
neregistrovaný "babo"
15. 12. 2008 17:30
Re: GTIosní ejakulát
Novou sedmou sa musim nejako povozit. cim dalej, tym ju viac v Britanni kritizuju. Zase sme pri AUTOCARE, kliniec do rakvy test posledneho cisla 730d, pekne mu tam nalozili (novy s testom laguna coupe mipride postou az zajtra) . Aj ked na tom sa musim smiat. Cit v riadeni pri dvojtonovej krave? S klada ju snad ma? nie, LS? Ani omylom. A8? zly vtip? Stara 7ma E65? Tiez nie. Ved cit a nebodaj feedback je uz v tejto triede neslusne slovo.

LS. Mozno by som potreboval totalne priamer porovnanie, ale v E65 by som sedel tie o mnoho radsej v pravo v zadu, ako za volantom. Na s kladu nestaci urcite, ale inak je interier pekny a kvalitny (daleko viac mam pocit, ze sedim v luxury car, ako v E65), technika uzasna. Jedine podvozok moc bucha

IS - motory na svoju triedu nie su zle. Ale. Je otrasne tazky. 220d nebude zly, ale s tou vahou mas pocit, ze fakt tie kone zdochli. 250 by potreboval aspon 215 ps a kedze auto je tazke, snad aj 225, aby bol aspon proti 325i. O solinejsom V6 ani nehovorme. A isiel som pomerne skoro za sebou IS250 a novoym ACCO 2.4 8G. Myslim, ze pozicou za volantom, soferskstou, povozkom ma k tej 3-ke daleko blizsie ten ACCORD, az na neprekonatelnly rozdiel FWD vs. RWD. S vykonom 200 alebo 204 ps maju IS a ACCo problem rovnaky
Avatar - Dinar
15. 12. 2008 20:11
Re: GTIosní ejakulát
No, ano, ten test 730d, poslední kliniec do rakvy mého předplatného Autocaru. Zajímavé, jak pár čísel zpět, při prvním seznámení a srovnání s eskem sedmu chválili a najednou je všechno špatně. Asi jezdíme jinými auty, pro mě je nová sedma celkem jasný leader ve třídě. A pokud jde o interier, esko sice nestíhá, ale svou noblesou pořád stačí navodit patřičný dojem, LS je ve srovnání se 7er vevnitř jen velká toyota, jedno jestli se mluví o ergonomii nebo sladění jednotlivých prvků, chodu ovladačů nebo vůbec o designovém stylu, kromě kvality slícování je to vedle sedmy prostě zastaralé auto.
neregistrovaný "babo"
15. 12. 2008 23:32
Re: GTIosní ejakulát
tou E65 co som jazdil (pomerne dost km, par tisic), ze mala v haji cely head unit radia, to OK, proste europania zial elektroniku moc nevedia v autach. Ale auto malo 5 rokov, gombik na otvorenie priehradky pod laktovou opeirkou osuchane, gombiky na klimu osuchane (auto pri tom malo poctivych 95 tis. km), stredovy panel dost zastaraly, lavne radio. Nova 7ma mi pride v celku krasna, aj ked to radio je stale take nic moc. Ale sedel som vo verzii, kde sa mi nalakovane drevo moc pacilo, po dost dlhej dobre, vyzeralo ako ozajstne :yes: Dokonca v ciernej prichadzam na chut aj tomu zadku, aj ked naznalk LS tam je, ale je to otriedu lepsie, ako strieborna. Prende svetlomety stale uplne nemusim, ale to je detail, inak auto je krasa.

LS mne toyotu nepripoimna proste vobec, ani trochu, zatial som nevidel zle zlicovane verzie, nic podobne.

Nova 7ma -> mne sa skor zda, ze najprv porazila 7ma S-kladu v AUTOCAR (pamatujeme si to obaja). Potom cela britania zacala pindat na 7mu, je to vidno dokonca u Chrisa Harrisa na driver's planet (ale test nerobil on), AUTOEXPRESS (inak mna ak AUTOCAR nastve, vsak som ho len teraz v origo objednal, tak pojdem potom do AUTOEXPRESS, dokonca tam ani tak netrpia Ford maniou). A AUTOCAR ako keby prevratil kabat aby neboli za blbcov... Na druhej strasne vsetci,ktorych poznam a jazdili novou 7mou, su nou nadseni ako Ty.

A s IS skor mam problem fakt tom, ze aj niektore FWD su blizsie 3er ako ona, co sa agility podvozku a pocitu zo soferoania tyka, hlavne je to male auto a fakt tazke
neregistrovaný "exctenar"
14. 12. 2008 21:47
čísla,čísla a zase čísla
Možná pro redakci není zase až takový problém napsat ofic. údaje,které mají stejně jako já z přížského autosalonu 2008. Za 6 měsíců se ve 25. zemích Evropy registrovalo 8.361.833 vozů, tj. o -2% méně než ve srovnat.období 2007.Těm,co pro mne z neznámých příčin mají nějaký problém s VW sděluji,že VW 847.233 ks, tj 10,1%, tj o -0,1% méně než loni, ale celý koncern 1.641.040Ks, tj -1,3%, takže tržní podíl 19,6%.Druhý je PSA s 1.077.856, tj. o -4,3% mémě, podíl 12,9%.Tak a teď třeba bohovské auto se 70.letou zárukou na vše, KIA=136.386Ks, tj. +4,2%, tržní podíl krásných 1,6%. Jezdím roční M6,to pro pořádek.BTW:Mazda 140.967ks, tj +8,6%, ale podíl trhu 1,7%. Čísla hoši, čísla a statistika,nic víc.Kecy o hitlerwágen atd...směšné, VW má podíl 10,1% trhu.Data z prestižního autosalonu jsou jako vždy, sakra přesná.Jo,v Evropě se za půl roku prodalo 8.361.833aut, tj. o -2% méně. České prodeje jsou z tohoto směšné,tak to neřešte.To i v té nenáviděné Francii se za půl roku prodalo 123.170 od konc. VW,celkově 1.128.896 ks vozů.ZA PŮL ROKU se tam prodá to,co zde za 8-10 let.To už pochopte, někteří... >:D
Rozbalit vlákno
1
15. 12. 2008 10:12
Re: čísla,čísla a zase čísla
tak a teď upřimně - nepřipadáš si trochu jako Don Chichot? ;-)

ne ne, tvůj boj je marný, český trh je přece nejzásadnější, nejsměrodatnější, nejpodstatnější :-!