Královskou třídou mezi osobními automobily jsou bez debat supersporty. Nad jejich jízdními výkony, stejně jako technikou laik žasne a odborník se diví. Co ale taková spotřeba paliva?
by v clanku aspon spomenut ako tu spotrebu meraju, teda kolko mil pri akych rychlostiach a akom prostredi. Inak je cely clanok taky polovicny akoby nedorobeny.
Jo jo.
Anebo napsat, kolik taky uvádějí u daných aut v Evropě podle nesmyslnejch metod (pokud se tu prodávají). Možná bych to info ocenil víc, než kolik mílí na galon.:)
Tento článek může vyjít snad jenom v naší továrně na d e b i
u nás, řešit spotřebu u těhle aut může jenom d e b i l , když už by mě zajímala spotřeba tak spotřeba na okruhu v plném tempu, když je to do 100 na 100 tak to neřeším
Re: Tento článek může vyjít snad jenom v naší továrně na d e
100 na 100 znamená, že to za hodinu sežere 3000,- nebo spíš ještě víc... to už nejde moc neřešit pokud si to nekoupí někdo, kdo vydělává 3000,- za minutu. Pokud ti to ovšem nedělá problém tak jsem si našel pěknou jachtu na kterou bych i měl, ale za měsíc sežere palivo asi za půl milionu tak mě můžeš sponzorovat >:D
Re: Tento článek může vyjít snad jenom v naší továrně na d e
Záleží přeci, kolik času na okruhu strávíš. A celkové náklady budou citelně vyšší. Není zase tak neobvyklé, že při zábavě ve volném čase člověk pálí peníze rychleji, než je v pracovní den vydělává. :-) Ale také prací tráví mnohem víc času než drahou zábavou.
*** tak kdyz uvadite z nejakeho duvodu Imperial Gallon = 4.546 Liters tak k tomu dejte spravne vysledky, nebo tam napiste ze to je U.S. Gallon = 3.785 Liters
jako tato má informace:
Já jezdím Smartem CDI 0,799ccm, který má spotřebu 3,6 l /100km, protože nikoho nevozím a nemusím závodit na silnicích a ukazovat své ego překračováním maximálních povolených rychlostí za běžného provozu. Dieselový Smart má maximálku 137km/h a pak již má omezovač, což i na dálnici stačí, takže slušné řidiče nezdržuje. Neslušní jsou pochopitelně arogantní a bezohlední, co takové auto dělá vůbec na silnici. :-)
Už tady dej pokoj s tou předraženou Z4 a dej si někde normální inzerát. Když to udělá každej, bude diskuze zahnojená samejma sra.čkama a nebude to tady ke čtení. Jednou dvakrát jsem mlčel, ale už je to tady nejméně po páté.
Stejně se divím, že tě admin ještě nebloknul. :no::no:8-s
V porovnani s ostatnima to urcite neni predrazene [odkaz] . Bourany auta, dovozy, tunely, kseft apod neberu jako konkurenci. Kdyz chce nekdo byt za kafku, tak at si je. Tohle je nebourana vonafka z prvni ruky. Cena koresponduje i cene na nem. serverech. Inzerat je nabidka, pokud se to auto neproda zily mi to netrha.
Do svyho prispevku si muzu davat co chci. Sportovni vozy jsou partnerskym webem ACZ, takze k blokaci neni duvod.
Auto jsem dovezl z Nemecka 6/2009 od nemeckeho dealera, tj 2 mesice od nabehu vyroby tohohle modelu, to se da dolozit TP. Auto - vonavka je v cestine synonymem pro auto v dobrem stavu. Jestli mas na mysli parfem, to jsem nekupoval, to byl akce moji lepsi polovicky. Ja byl v dost velkym zaprahu a nemel jsem cas se takovym kravinam venovat. Nevim co resis, mam k autu vsecky dokumenty vcetne vsech protokolu z STK. Tohle auto ma tak malo najeto, protoze jsem 2012 koupil EVO X taky nove v Nemecku a Bawo zastrcil do garaze. Evo jsem vloni prodal (na slovac - kdyby ses snazil tak ho najdes) a tahle fotka je ze dne kdy evik odjizdel
[odkaz]
Reagoval som len na tvoj skorší príspevok, kde si sa k tomu parfému vyjadril, že to si už dostal s autom, čiže ma to zviedlo k domnienke, že nebolo kupované ako úplne nové. Nič viac nič menej. :-)