Japonské litrové supersporty svádějí boj na ostří nože, ale Suzuki s modelem GSX-R1000 v řadě srovnávacích testů vyhrává. Je tu další generace a má takové technologické inovace, že se v redakci nestačíme divit.
Myslím, že Suzuki opět uhodilo hřebíček na hlavičku a GSX-R1000 K7 bude top supersportem ... Už se ale těším na srovnání s novou R1 a ZX-10R, to bude mazééc :-) Nic proti, ale proti této trojici se Fireblade od Hondu u těžce nechytá.
Za redakci vám klidně osobně odpovím: ano, víme o tomto "problému" a pracuje se na tom. Asi to nebude hned, ale časem začneme přidávat i tapety nových motocyklů.
Asi je v tom nejaky bordel panove , mam pocit , ze v evrope dodava Suzuki modelovou radu o rok pozadu . Tady ve statech ma litr dve koncovky pod sedadlem jako R1 , ZX10R nebo 1000RR , sedmsetpade ma jeden trojuhelnik jako stary litr a sestistovka ma takovy ten kratas za stupackou . Tak ted nevim , nezda se mi , ze by delali specialni radu pro ameriku ale mozna mi to pomuze nekdo objasnit . Tak zatim . Jo a na jaro se uz tesim taky . Mam 600RR rok 2003 a muzu rict , ze jsem hodne premyslel nez koupim a na honde se mi jezdi asi nejlip . Mam 185 cm a RR je po ergonomicke strance nejvydarenejsi .
chlapče, nedívej se na různé úpravy různých prodejců a výrobců dílů, ani v té Americe nejsou tam, kde kdysi bývávalo, že zítra znamená již včera... ;-)
úvaha je špatná, tyto motorky se modernizují vždy po dvou letech - čili nelze mít za rok "novou" R1 atd... V USA jsou jiné emisní a různé jiné limity a tomu odpovídají i výrazně nižší ceny. :-)
Poměr váha-výkon?Šílené.Ideální dárek pro sebevrahy.Známý má loňský model a kdýž jsem viděl jeho video jak na tom jezdí a co to dělá ještě při 200kmh!!!brrrr
To víš, na tuhle motorku už musíš hodně umět a hlavně to mít v hlavě srovnaný... Stejně dobře se můžeš zabít na 600ccm nebo dokonce i nadupaná 125ccm (ty dobrý maj i 30 PS a to už jede nějakých 160 km/h)
Nezáleží na zbrani, záleží na to kdo ji vládne :-!:-)
ano, je zcela po pravdě si přiznat, že max. výkon nevyužije ani 30% majitelů těchto střel ( neberu dálnici či jinou rovinku, kde umí zatáhnout za plyn i cvičená opice )... ;-)
Nechci rýpat, ale pokud by ses držel zákonů a providel silničního provozu, tak bys potenciál GSX-Rka využil pouze na první rychlotní stupeň a dalších 5 můžeš prodat na náhradní díly... A pokud chceš využívat litrovou Suzu naplno v běžném provozu, tak promiň, ale to bys jezdil jako prase ;)
JJ je to tak ale to by jsi musel jezdit jen na jedničku i po dálnici... Měl jsem rok 2002 a to jelo jedna asi 140 - omezovač dva 180... dále netestováno. Zalěží samozřejmě na převodu...